Ludziska, ma ktoś może pomysł na to OBD2 kompatybilne z moim autkiem i i appką po polsku? , Kolego to jest Renówka i nie licz na to że Apka na smartfonie ci to załatwi [czarno to widzę] a tym bardziej z poduchami . Wiesz w twoim przypadku podjechał bym na Compa tylko nie, co ma LMA-a za 30 PLN ... i niech przetestuje , lub kup tester który to ogarnia...
To podłączyć kontrolkę silnika i chociaż kody błyskowe. Tak jest diagnostyka po lini K i potrzeba interfejsu i programu. Może to być OpelScanner albo OpCom. Wtedy można podglądać parametry z czujników na żywo. PS C16SE to właśnie OBD teraz obecnie mamy OBD-2 (a dokładniej EOBD)
Parametry tempomatu aktywujesz w sterowniku
tak przepływka odłączona ,bo z podłączoną to nie da się jezdzić. Odłącz wszystko w pizdiec i dopiero parametry wklejaj. Wkur mnie takie coś. Czowiek zdjęcia ogląda, móżdży co podpowiedzieć. Podłącz wszystko jak ma być i wtedy zrzuty dawaj. Sprawdź jak parametry wyglądają przed uruchomieniem silnika
Widze ze panowie ze musze wyjasnis sprawe magicznej kontrolki ,Kontrolka samochodu z kluczykiem "nie jest od oleju"kontrolka oleju wyswietla sie w miejcu przebiegu .samochodzik z kluczykiem oznacza ona usterke lub jakies zmiany w prametrach pracy silnika ,I tutaj ciekawostka kontrolka ta pojawic sie moze przy braku jakichkolwiek bledów w sterownika...
Jeśli nie odpala to musisz podejrzeć parametry podczas kręcenia rozrusznikiem , obroty , ciśnienie szyny CR , temperatura silnika , synchro wału do wałka itp ... inaczej będzie ciężko coś wywnioskować .. Pozdrawiam ...
Dzień dobry dopiero co kupiłam auto Opel Corsa D 2007 silnik 1.2 benzyna. Zaświeciła mi się dziś kontrolka silnika podczas jazdy. Samochód został podpięty pod komputer i pokazało błąd (p0420 błąd sprawność katalizatora za mala (bank 1). Moje pytanie to czy jest to na pewno problem z katalizatorem czy może być to sonda lambda? I jakie powinna mieć parametry...
większa wilgotnośc powietrza może mieć minimalny wpływ na przepływomierz ale nie powinno być to odczuwalne. Sterownik silnika sam skoryguje parametry odczytywane z przepływomierza.
Przyczyn kilka, z zapchanym katalizatorem i pompą paliwa na czele. Może pojedziesz do kogoś kto zerknie w parametry pracy silnika?
lotos to jest śmierć dla silnika proponuje z tych tańszych to elfa ma bardzo dobre parametry pozdrawiam!!!
Nie wiem co to za zabawka aro agro czy coś tam.Podłącz co masz i zobacz ,albo podjedź do kogoś.Odczytaj parametry takie jak sondy ,MAF,korekty itp.oczywiście na ciepłym silniku.Odczytaj korekty na wolnych i przy 3000rpm.Sprawdź jeszcze dokładnie dolot czy nie ma lewizny.
Pracę czujników, można sprawdzić w programie diagnostycznym, chyba parametry silnika w czasie rzeczywistym były sprawdzane, skoro piszesz że pompa wtryskowa niby podaje dobre cisnienie na wtyryski .
Witam, mam problem z moim autem ponieważ po odpaleniu silnika na biegu jałowym wywala błąd P0106- ciśnienie atmosferyczne nie zgodne z ciśnieniem doładowania Co do tej pory zrobiłem: Na starym czujniku wywalało ten błąd więc kupiłem nowy ponieważ myślałem że może jednak stary już się uszkodził brudem ale niestety i na nowym wciąż to samo jest. Spróbowałem...
wymieniłem zawór EGR .oraz przepływke i dalej to samo ... A chociaż nowe kupiłeś do tego silnika czy jakieś podroby. Z resztą błędy i parametry przepływu mówią co nie tak.
Auto Opel Corsa A 91r. silnik 12NV Mam mały problem spalił mi się rezystor do silnika dmuchawy, tak konkretnie to od pierwszego "biegu", pozostałe dwa działają tylko jak przekręce pokrętło na 1 bieg to jest "zima". doszłem do tego że na 100% jest spalony rezystor tyle że oryginał kosztuje około 90 zł(tak mi powiedzieli w sklepie) ale po co przepłacać...
Poniżej wyniki diagnostyki Opel Scannerem Opel Corsa(Vita)-B 2000 (Y) 1.0 [X10XE] - Motronic M1.5.5 (pin 7) Kody Usterek: P0505 Unknown Error Not Present - "Układ regulacji biegu jałowego - usterka" P0130 Unknown Error Not Present - "Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - usterka" Parametry bie¿¹ce: 1 Napiêcie Akumulatora 14.0 V 2 Obroty Silnika...
tak żadnych błędów,ale parametry silnika nie mam pojecia, sprawdzałem op comem
A ile autko ma przejechane km ? Ciężka sprawa, jak ma dużo nalatane, a młode już nie jest to może być coś z sondą lambda, albo czujnikiem położenia wału korbowego, w sensie takim, że sonda/czujnik się już "zmęczyły" i nie zawsze ale sporadycznie w określonych warunkach przekłamują, czyli są częściowo niesprawne, błędu żadnego nie pokaże, ewentualnie...
Podgląda parametrów pracy by się przydał. Parametry MAF, czas wtrysku, temperatura silnika itp.
-Czujnik tlenu czyli lambda ?? To sprawne -Masowy miernik przepływu powietrza czyli przepływomierz podmieniony to samo - Silnik regulujący prędkość na biegu jałowym pracuje prawidłowo Zostaje wtryskiwacz Tylko jakie powinien mieć parametry ??? jaką rezystancje??
Witam, jestem na etapie pisania pracy inżynierskiej na temat systemów OBD II. W czasie badań generuje błędy różnych podzespołów i porównuje parametry silnika przed i po usterce. Po wygenerowaniu błędu wtryskiwacza w parametrach rzeczywistych kąt wyprzedzenia zapłonu zmienił się na 27 stopni natomiast przed usterką wynosił 12 stopni i moje pytanie brzmi...
Witam Minął jakiś czas od mojego ostatniego wpisu na temat w/w usterki. W tym czasie wykonałem interfejs i podłączyłem corse pod komputer . Testowałem programem ABcom. Program zdiagnozował błąd P0505. Znalazłem na forum podobny problem do mojego .Tam autor miał problem z czujnikiem temperatury oraz ostatecznie po wymianie monowtrysku wszystko wróciło...
Podłącz autko pod kompa i zerknij w parametry silnika ,tzn w jakich wartościach wacha się napięcie sondy przed katem, a druga sonda informuje o stanie pracy katalizatora. i napięcie tej sondy przy sprawnym katalizatorze powinno sie wachać od 0,6 - 0,9V. Ale skoro to za bogata mieszanka to może znaczyć że pęknięty jest kolektor wydechowy (jak w większości...
Przepływomierz masz zaraz za puszka filtra powierza na dolocie. Sprawdzić czy to to można przez podmianę ewentualnie porównując napięcie na jego wyjściu z innym modelem corsy B 1.6 z przepływomierzem. Sprawdź sobie jeszcze czujnik położenia przepustnicy. Wychodzą z niego trzy przewody. jeden to zasilanie (chyba 5 V stałe) drugi to masa a trzeci sygnał...
troche mi rece opadly chyba sam tego nie zrobisz trzeba po takim grzebaniu wykasowac bledy a nastepnie ponownie je odczytac i dopiero wtedy przystapic do naprawy sterowania silnika a eprom to bedzie ostatnia rzecz do ruszenia chyba ze ja samodzielnie ruszysz jako pierwsza wtedy koszty wzrosna nieco poczytaj jakas literature dotyczaca sterowania wtryskiem...
Witam. Jakieś duże skoki ciśnienia przy startowaniu masz ? czy trzyma mniej więcej te 322bara? Jak by były duże skoki ciśnienia to skłaniał bym się że układ jest zapowietrzony tym bardziej jak był rozpinany. Regulator raczej bym skreślił jak trzyma ciśnienie, już bardziej bym się skłaniał ku wtryskom paliwa, jak masz jakąś zaprzyjaźnią firmę to dobrze...
Czy na prawde nie ma programu ktorym moglbym odczytac podstawowe parametry pracy silnika ? obroty, temp, prace sondy lambda itp ?? Moze cos sie juz pojawilo ?
Z testerów uniwersalnych to launch ma wlasnie przy renówkach problemy czasem jakieś dziwne parametry podaje, przeważnie to wina złych ustawień albo braku danego silnika w spisie i wybrania "podobnego" st6000 czasem też wali jakieś dziwne rzeczy ale ogólnie to rzadkość.
Ogolnie dochodzi paliwo sprezanie jest ogólnie to se możesz o pogodzie pogadać. PARAMETRY - i to w liczbach. te silniki są nie naprawialne Nie ma takich. Ustawiłem koło foniczne Co tam ustawiałeś?
Miał do czynienia ,ale bez porządnej diagnostyki zbyt dużo trzeba wydać na próby. przeływomierz ,EGR,czujnik temp.(na pompie wody),pompa paliwa.....itd Dodano po 14 Tutaj masz kompletną listę danych: T001 Wyświetlacz testera Napięcie akumulatora Zapłon ZAŁ Silnik WYŁ Wszystkie odbiorniki wyłączone 11,0 ... 13,5 V Rozruch silnika powyżej 8,0 V Silnik...
Taaaa. Pomiar wykonaj na dzialajacym silniku bo bez oleju pod okreslonym cisnieniem to bedzie ciezko ustawic.... A tak powazniej, luz zaworowy hydraulicznie regulowany... Ups...przepraszam to co napisalem tyczy Corsy B ...przyznam ze nie wiem jak to wyglada w Corsie A. Tu masz pogladowo z animowanymi obrazkami jak ustawic luzy i parametry dla Corsy...
Ale jak zmienił adaptacje ustawienia silnika np.poprzez program podłączając się do komputera to tylko poprzez przywrócenie fabrycznych ustawień wszystko by wróciło do normy.Czy opel tech ma taką opcję że można zmieniać parametry wtrysku w zależności od uchylenia przepustnicy?
O ile masz czym, a widzę że jakiś interfejs masz, sprawdź parametry pracy silnika na zimnym i na ciepłym (chodzi o widziane temp. silnika, przepływka itp. co ważniejsze) i wklej nam. Może być pomocne. Ale przed tym wyczyść dobrze przepustnicę, a potem reset IAC BLM. Po odpaleniu kilka razy samochód może zawyć na obrotach, ustawiając sobie nową pozycję...
Witam Od miesiąca posiadam Opla Corsę B 1995 r. Silnik 1,2 33 KW (najprawdopodobniej X12SZ). Samochód jeździł i palił bez większych problemów. Zwróciłem szczególną uwagę na spalanie wynoszące ok. 10l/100 km (PB - brak instalacji gazowej). Poprzedni właściciel jeździł nią 2 razy w tygodniu po 5-10 km. Ja zrobiłem nią prawie 700 km i spaliłem około 60...
Witam, Proszę o pomoc w rozwiązaniu następującego problemu: samochód Opel Corsa B 1.2, rocznik 1996, silnik X12SZ Objawy usterki: 1.Po uruchomieniu zimnego silnika rozpoczyna pracę nierówno od 500 obrotów wkręcając się po kilku sekundach na 1250 obrotów. Następnie obroty silnika oscylują przez cały czas w granicach 1250 – 1300 obrotów. 2.Po przejechaniu...
Komunikat jak w tytule dostałem z programu ScanTool.Net 1.13. W drugim położeniu kluczyka OBD2 łączy się z komputerem, po przekręceniu do położenia trzeciego - start silnika - rozłącza interfejs elm i daje ten komunikat. Auto jest niesprawne - poniżej opisuję objawy. Silnik zgasł w trakcie jazdy: po 4 minutach od ruszenia, na benzynie, droga prosta...
kolego sprawdź jeszcze przepływkę między stykami 2 a 3 ma być napięcie do 4v Witam, zrobiłem jak mówiłeś no i 0V (mierzyłem tylko przy włączonym zapłonie) ale przepływka działa ponieważ oglądałem parametry czujnika w op-comie i reagowała na zmiany obciążenia silnika, napięcie zdaje się, że też tam było rejestrowane ale już nie pamiętam. Co do EGR-u...
podróbka NONAME ok 150 i 5 min pracy Na podróbce nie chodzi. .... przepływka ma własciwe parametry pracy. Ciekawe na jak dłogo? ...ale póki co, odpukać Skąd wiesz że prawidłowo mierzy? Mój elektromechanik sprawdzał kilka razy przy pomocy programu diagnostycznego, jak jeszcze próbowaliśmy wyeliminować błędy - lambdę i EGR. Sprawdzany przy uruchomionym...
Podaje parametry czujników; 1. Czujnik temperatury cieczy chłodzącej Jest to czujnik o ujemnym współczynniku temperaturowym, którego rezystancja maleje w miarę wzrostu mierzonej temperatury. Jest zamocowany na pokrywie pompy cieczy chłodzącej i przekazuje do elektronicznego urządzenia sterującego silnika sygnał o jej temperaturze. Napięcie zasilania:...
Znalazłem opis sytuacji: "Lampka kontrolna układu elektronicznego silnika * Świeci się przy włączonym zapłonie i podczas rozruchu. Gaśnie w chwilę po uruchomieniu silnika. Czas trwania wtrysku, bieg jałowy i odcinanie dopływu paliwa są sterowane elektronicznie. Zapalenie się lampki podczas jazdy wskazuje na usterkę. Układ elektroniczny przełącza się...
Witam wszystkich Tak ostatnio zastanawiam się czym różnią się w działaniu cewki zapłonowe w moich dwóch autach. Jedna cewka z silnika o pojemności 3.0 sześć cylindrów z auta Opel Senator B i druga cewka z silnika 1.2 litra 4 cylindry od auta Opla Corsa A. Auta te to dwie skrajności tak więc różnica pomiędzy autami jest i nie trzeba o tym wspominać....
Ale chciałem zapytać czy ktoś może orientuje się bardziej w temacie. Nawet wymiary pasują https://www.autoczesciexpert.pl/oryginal... ps.pierwszy samochód?
Witam mam problem z ABS w corsie c 1.3 ctdi 2004r. Problem polega na tym ze jak przekrecam kluczyk to widzę symbol ABS a jak juz odpalam to tego symbolu nie ma a powinien byc zapalony. I czuć podczas hamowania ze nie ma ABS wlaczonego ponieważ jak hamuje mocniej to tylko strzela a nie ma delikatnego podnoszenia się hamulca. Jaki może być powód ? kontrolka...
Klima jest? Najlepiej wentylator wysterować komputerem. Powinien mieć 2 prędkości. Teraz jest zimno, więc nawet w korku przy załączonym ogrzewaniu nie powinien się ugotować. Sprawdź, czy termostat dobrze działa i podejrzyj temperaturę płynu w parametrach silnika.
Bo corsa pewnie nie obsługuje eobd. Stary rocznik. Potrzebna diagnoza parametrów ciśnienie paliwa itd.
Ilość paliwa dawkowana jest mniej więcej równa obciążeniu a to jest wprost proporcjonalne do czasu otwarcia wtryskiwacza (długość impulsu). Nie. I długo by tłumaczyć czemu. Najbardziej reprezentatywny sygnał obciążenia silnika, to wartość parametru MAP. A że w Corsie C czegoś takiego nie ma, to można dołożyć ze starszej - kwestia podpięcia się z wężykiem...
Mam zrobione zdjęcia wszystkich parametrów na rozgrzanym silniku, więc jak coś możesz podpowiedzieć w zakresie p0171 to bardzo chętnie podam ci te parametry
Witam takie pytanie czy Opel Scanner połączy się z silnikiem corsa b 1.2 8v czy warto to kupić?chodzi o zczytanie parametrów silnika błędy .Jak sprawuje się w innych autach?, poprzedni fejs Opel Tech 2 totalna porażka nie dało się połączyć z silnikiem tylko immo , i poduszki,
Nie ma żadnego wyłącznika wentylatora , wentylatorem steruje przez przekaźniki sterownik silnika . Pewnie jakiś problem z czujnikiem temperatury silnika . Podłącz jakikolwiek tester sprawdź błędy i parametr temperatura silnika na liście danych .
Wszystko co obsługuje eodb powinno pokazać błędy i jako takie parametry. MOwa oczywiście tylko o silniku.
corsa parametry parametry silnika jednofazowego parametry silnika elektrycznego
magisterski praca przełącznik kolumna kierownica napęd bramy garażowej sterownik
Instrukcja obsługi klawiatury Kenwood BM350 Instrukcja obsługi klawiatury Kenwood BM 350