Tylko launch ? Dobre sobie... Jako uniwersal do francji tylko cdif jakoś sobie radzi i to nie ze wszystkim - silniki diesla. Miałem st6000 na testach.. w vectrze c pokazał obroty piętnaśie tysięcy z ogonem reszta parametrów też kosmos. Passat 1,9 Tdi !! walił błędem pamięci sterownika podczas gdy zablokowany był immo, z takich kwiatków jeszcze w 407...
A czy podczas test drive załapał muła? Zwróciłeś uwagę na parametry w tym czasie?
Parametry tempomatu aktywujesz w sterowniku
W parametrach jakie sterownik widzi napięcie? Pozdr.
Mam zrobione zdjęcia wszystkich parametrów na rozgrzanym silniku, więc jak coś możesz podpowiedzieć w zakresie p0171 to bardzo chętnie podam ci te parametry
tak przepływka odłączona ,bo z podłączoną to nie da się jezdzić. Odłącz wszystko w pizdiec i dopiero parametry wklejaj. Wkur mnie takie coś. Czowiek zdjęcia ogląda, móżdży co podpowiedzieć. Podłącz wszystko jak ma być i wtedy zrzuty dawaj. Sprawdź jak parametry wyglądają przed uruchomieniem silnika
P0130 znaczy ze jest ubogo. Błąd pojawia się jak korekta przekroczy swoją graniczną wartość (jakieś 25-30%). Tak więc pierwsze na co powinieneś patrzeć to korekty w parametrach.
Często pada sterownik.Załatw schemat i przemierz wiązkę.A w parametrach jakie wartości?
Czujnik też sprawdzony. Wszystko z nim ok. Na rozgrzanym silniku nie trzyma ciśnienia i wtedy zapala się kontrolka. Tylko z jakiego powodu, skoro wszystkie parametry są dobre... 😒
Witam mam problem z ABS w corsie c 1.3 ctdi 2004r. Problem polega na tym ze jak przekrecam kluczyk to widzę symbol ABS a jak juz odpalam to tego symbolu nie ma a powinien byc zapalony. I czuć podczas hamowania ze nie ma ABS wlaczonego ponieważ jak hamuje mocniej to tylko strzela a nie ma delikatnego podnoszenia się hamulca. Jaki może być powód ? kontrolka...
Co za kłopot podejrzeć w parametrach?
czemu służy ten rezystor? Jest to sterowanie c.z. z "parametrem". Rezystor, to tzw. "parametr". Zamykanie - czysta masa. Otwieranie - masa przez rezystor.
Witam, W jaki sposób wywołać parametry komputera (spalanie, zasięg, itp) w przypadku braku przełącznika na manetce wycieraczek. Auto z 2012r, silnik 1.2 benzyna 85KM, wersja enjoy (komputer w standardzie więc zakładam że jest). Przy fabrycznym radiu również brak przycisku "BC" a typ wyświetlacza to TID (mały - wyświetla np. datę, temperaturę zew. stacje...
Trzeba sczytać usterki ,podejrzeć parametry.
Bo corsa pewnie nie obsługuje eobd. Stary rocznik. Potrzebna diagnoza parametrów ciśnienie paliwa itd.
To teraz odłącz go i zobacz co pokazuje parametr jak i jaki bład wyskoczy.Oczywiście jak patrzysz na dobry parametr.
A lampka check się świeci? Jeżeli tak, to podłączyć i odczytać parametry.
Co na to wtedy parametry?
Ale chciałem zapytać czy ktoś może orientuje się bardziej w temacie. Nawet wymiary pasują https://www.autoczesciexpert.pl/oryginal... ps.pierwszy samochód?
Samochód został podpięty pod komputer Jaki diagnoskop ? czy jest to na pewno problem z katalizatorem czy może być to sonda lambda? Czy wykonano jazdę testową i podgląd parametrów bieżących ? jakie powinna mieć parametry sonda 1 i sonda 2? Corsa D z silnikiem A12XER, A12XEL, - Kod produktu OPEL:855252|55562206 Trzeba podglądnąć, czy przy małym obciążeniu...
Ok, teraz zobacz jak sprawuje się EGR. Najlepiej byłoby go po prostu zaślepić na próbę. Jeśli nie masz możliwości to trzeba wykręcić, sprawdzić czy nie jest zacięty, wyczyścić i zobaczyć czy będzie poprawa. Mógł też paść przepływomierz powietrza, tutaj można to sprawdzić łatwiej bo wystarczy odpiąć wtyczkę i pojeździć. Zapali się check engine ale nie...
Klima jest? Najlepiej wentylator wysterować komputerem. Powinien mieć 2 prędkości. Teraz jest zimno, więc nawet w korku przy załączonym ogrzewaniu nie powinien się ugotować. Sprawdź, czy termostat dobrze działa i podejrzyj temperaturę płynu w parametrach silnika.
Tech to fabryczny tester.Nie ma kodów błędów?Do sprawdzenia parametry podczas pracy.
Błędów nie ma. A może trzeba zerknąc na parametry?
I jak pomogła wymiana warystora?
To podłączyć kontrolkę silnika i chociaż kody błyskowe. Tak jest diagnostyka po lini K i potrzeba interfejsu i programu. Może to być OpelScanner albo OpCom. Wtedy można podglądać parametry z czujników na żywo. PS C16SE to właśnie OBD teraz obecnie mamy OBD-2 (a dokładniej EOBD)
Tak, ten OP-COM oczywiście "oryginał" na domowe potrzeby wystarczy, jest tani i wiele rzeczy zrobisz przy swojej corsie. Błedy, parametry, adaptacje, kodowania.
Nie pytam jaki błąd będzie odpowiadał za wysokie spalanie, tylko dołączyłem zdjęcia z różnymi parametrami może po tych parametrach ktoś zauważy że jest coś nie tak.
Sprężyna zawieszenia wyzionęła ducha .Należałoby wymienić obydwie zarówno z lewej strony jak i z prawej kupując w komplecie aby miały jednolite parametry.
Witam , co pokazuje czujnik temperatury silnika , jakie ciśnienie na listwie Cr jak nie odpala ??? Podłączyć tester i obserwować parametry ....
Teraz już nie chce w ogóle odpalić silnik. Więc teraz można bez problemu znaleźć prawdziwą usterkę, a Ty się czepiasz głupiej sondy bo jakaś bezużyteczna apka źle podaje jej parametry.
Jak masz ten "komputer" to może sprawdziłbyś parametry co?
Trzeba podglądnąć w parametrach co pokazuje.
A masz komputer pokładowy by to wywołać?
Bo zaraz po odpaleniu wentylator się załącza. Jak masz włączoną klimę to wentylator będzie pracował, jak będzie usterka związana z chłodzeniem silnika to też będzie pracował, podstawa to diagnostyka-odczyt usterek i podgląd parametrów (szczególnie temperatur)
Obroty falują "100-200" jak jest dobrze czy wtedy jak tak "szarpie" silnikiem/autem ? Tak samo odczyt parametrów jak "szarpie" ?
Wszystkie parametry są OK.
To jest Corsa C z byle czym się nie łączy.... Są jeszcze parametry.... Wymiana kasowników luzu nie jest czymś trudnym w tym siniku...
Ja akurat potrzebuję wiedzieć tylko jakie ma parametry bezpiecznik termiczny :)
Czasem ciężko kupić zamiennik o tych samych parametrach, a morał z tego taki, że znajdź używany, albo podmień od kogoś na sprawny na próbę.
Oznacza to że kluczyk nie został rozpoznany a czemu już nie wiadomo, skoro oba klucze nie działają to możliwe że tylko coś z anteną przy stacyjce, albo wysypało się coś programowo albo jeszcze coś innego. Bez diagnostyki komputerowej po za odczytaniem błędów jeszcze trzeba zobaczyć parametry na żywo się nie obędzie.
Jakie trzy parametry? Coś kłamiesz. A raczej kłamiesz z pewnością, pisząc, że robisz to Techem. Pokaż no fotę z ekranu Techa, zaraz zobaczymy te trzy parametry.
jedz do elektryka niech odczyta błedy w sterowniku ECU, bedziesz wiedziec wiecej. (jak kontrolka ECU sie nie swieci, raczej sprawdzic trzeba bedzie parametry.)
Wszystko co obsługuje eodb powinno pokazać błędy i jako takie parametry. MOwa oczywiście tylko o silniku.
Nie wiem czy były nowe ale chodzi mi o uczciwość postępowania mechanika Opiłki z pomy CR szybko zabija wtryskiwacze. Nawet jak były regenerowane wcale nie oznacza ze nadal są sprawne. A co masz na myśli? Co było problemem? To że muliło to mogło być EGR ale też nie koniecznie. To że nie odpala ostatnio i szarpało i gasło to problemy z ciśnieniem na...
Łańcuch rozrządu kiedy zmieniany ? 2008 rocznik ? Co słychać w parametrach rzeczywistych ?
na jakie parametry zwracałeś uwagę podczas diagnozy?
przejedź się z tym TECH2 , i zobacz jak zachowuje się parametr MAF.
Zobacz mu w parametry na pewno się czegoś dopatrzysz.
Diagnostyka byla robiona i nic nie wykazalo. Diagnostyka to nie tylko odczyt DTC. Kontrola listy danych -ze zrozumieniem parametrów...
Przyczyn kilka, z zapchanym katalizatorem i pompą paliwa na czele. Może pojedziesz do kogoś kto zerknie w parametry pracy silnika?
Jak by ci komputer nie działa to byś auta nie odpalił. Trzeba wiązkę sprawdzić OBD1 zasilanie idzie? Potem błędy DTC parametry zobaczyć.
Objaw typowy na usterkę czujnika temperatury silnika. Czujnik z niebieską kostką na 2 piny koszt zamiennika ok 20 zł . Błedu w ECU może nie być tylko podgląd parametrów
Możesz doregulować bieg jałowy, ale jednocześnie podglądając parametry pracy na komputerze.
Jezeli to mozliwe to zrob oporniczek z drutu ze starego zelazka czy prodiża.
uszkodzony sterownik sprawdz jeszcze parametry czujnika temperatury sa pewnie bledne
Ilość paliwa dawkowana jest mniej więcej równa obciążeniu a to jest wprost proporcjonalne do czasu otwarcia wtryskiwacza (długość impulsu). Nie. I długo by tłumaczyć czemu. Najbardziej reprezentatywny sygnał obciążenia silnika, to wartość parametru MAP. A że w Corsie C czegoś takiego nie ma, to można dołożyć ze starszej - kwestia podpięcia się z wężykiem...
wypnij wtyczke z MAF, niech se leci za parametrach zastępczych, zobacz różnicę.
większa wilgotnośc powietrza może mieć minimalny wpływ na przepływomierz ale nie powinno być to odczuwalne. Sterownik silnika sam skoryguje parametry odczytywane z przepływomierza.
Witam! Tak jak w temacie. Chodzi mi o parametry i typ żaróweczki. Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Witam, w załącznikach jest przedstawiona procedura kontrolna przy zarejestrowanych błędach P1732 i P1735 w Corsie-C. Podejrzewam, że KTS nie poradzi sobie z tym problemem. Najprawdopodobniej będzie konieczne przeprowadzenie procedury uczenia parametrów skrzyni biegów, a robi to TECH-2.
gaźnik był czyszczony 2 razy. Tam nie ma gaźnika. Diagnostyka ? Kody błędów, parametry pracy silnika,adaptacja ?
Witam A w parametrach obroty widzi , iskra na świecach jest ?? Pozdrawiam
Z niektórymi nie da sie gadać .Pytasz konkretnie o coś to on opowiada co u ciotki w Poznaniu. Masz sprawdzić temp węży i to czy termostat nie jest uszkodzony. Albo macasz ręka ,kupujesz pirometr,albo patrzysz w parametry. Tam jest (powinna)wiarygodna temperatura bo na liczniku jest taka orientacyjna.
Witam. Jaka ma być pojemność akumulatora do Opel Corsa B 3D , 1.2i , 95r. Proszę o doradę. Czy takie parametry wystarczą; POJEMNOSC AKUMULATORA : 41 Ah PRĄD ROZRUCHOWY : 360 A lub POJEMNOSC AKUMULATORA : 44 Ah PRĄD ROZRUCHOWY : 440 A
Witam takie pytanie czy Opel Scanner połączy się z silnikiem corsa b 1.2 8v czy warto to kupić?chodzi o zczytanie parametrów silnika błędy .Jak sprawuje się w innych autach?, poprzedni fejs Opel Tech 2 totalna porażka nie dało się połączyć z silnikiem tylko immo , i poduszki,
Chyba sobie żarty robisz. Gdybyś się wysilił, to parametry czujnika znajdziesz bez problemu w sieci.
Miałem kiedyś taką Corsę i przyznam, że dziwnie ten przód wygląda. A parametry felg i opon są odpowiednie?
Spróbuję sprawdzić parametry za pomocą op-com i sprawdzę napięcia w następnym tygodniu
Auto to opel corsa b 3d. Parametrów nie mam. Chyba nie kupie za tyle wzmacniacza większej mocy... Płytka drukowana ~15zł Kostka TDA 35zł + kondensatory i inne elementy... radiatory jakieś mam więc coś wymyślę. Jaki litraż powinna mieć skrzynia? Rozważamy skrzynię zamkniętą? Czym najtaniej wygłuszyć? Jak patrzę w Winisd na podobne głośniki (średnica)...
A masz w ustawieniach serwisowych parametr VCO COARSE i VCO FINE? Jeżeli tak to wybierz VCO STATUS, naciśnij OK. Poczekaj aż pojawi się napis: VCO OK. Powodzenia.
Pomiar masy powietrza, o tym nikt nie wspomniał. Jeden z najważniejszych parametrów i najczęściej padający element(przepływomierz) w tych autach.
Pierwsza sprawa to diagnostyka, bez tego nie pomożemy. Błędy i parametry w czasie występowania usterki.
Skoro stał rok nie odpalany, to podstawa to zmiana oleju, płynu w chłodnicy i innych płynów eksploatacyjnych oraz ich filtry, a także sprawdzić stan naładowania akumulatora, bądź wymienić go na nowy bo po takim czasie może już być zasiarczony i nie trzymać parametrów.
Podłącz tech-a lub op-coma i zerknij w parametry na ścieżkę 1 i ścieżkę 2 . Będzie jasność .
lotos to jest śmierć dla silnika proponuje z tych tańszych to elfa ma bardzo dobre parametry pozdrawiam!!!
Jeśli nie odpala to musisz podejrzeć parametry podczas kręcenia rozrusznikiem , obroty , ciśnienie szyny CR , temperatura silnika , synchro wału do wałka itp ... inaczej będzie ciężko coś wywnioskować .. Pozdrawiam ...
tak żadnych błędów,ale parametry silnika nie mam pojecia, sprawdzałem op comem
... 1 sonda faluje poprawnie, druga nadal stoi, AIR Flow też stoi - nie wiem czy to tak licho ma być ale w moim przypadku z14xep to idle około 10 kg/s do nawet 100 kg/s. ..... Jakie parametry mam pokazać? Jest jeszcze kilka. Przepływ u mnie 5,5g/s to jest 19.8kg/h Chyba masz raczej 100g/s? A nie 100kg/s. Parametry podczas jazdy ze skasowanym błędem.
Kolego nie powielaj głupot.To sterownik steruje zaworem impulsem pwm.Skoro sprawdzałeś turbo potrzebny odczyt błędów a najlepiej odczyt parametrów i ich rejestracja podczas jazdy.
Jak latasz po mieście, do tego niedawno jeszcze była zima to masło pod korkiem to normalka, nie żadna uszczelka. Parametry pracy z przepływki do sprawdzenia
Sprawdź jakie widzi ciśnienie na CR. Podgląd parametrów czy widzi obroty itd. Sprawdź egr.
przecież taki przepływomierz można łatwo zdiagnozowac nawet euroscanem, w parametrach pokaże wartośc zakładaną i aktualną.
Zanim wymienisz pół auta to sprawdź co widzi ECM po odłączeniu MAF, oraz jakie napięcie wystawia ECM na czujnik. A może być tak że temp. otoczenia jest "ściągana " przez CAN z innych modułów. A parametr który oglądasz to nie ten parametr. Temp powietrza wlotowego a otoczenia może się różnić.
Mam taką na warsztacie luknę dzisiaj w parametry jak będe miał chwilkę czasu ok
Witam, O aucie. Auto Opel Corsa 1.3 cdti dth 66 kw, pewnego poranku nie odpalił. Przebieg 186 000, prawdziwy rok 2007.Rozrusznik kręci auto odpala na chwilę i za moment gaśnie, jak to widać na filmach. Błędy. Raz na jakiś czas pokazuje się błąd woda w paliwie, oraz błąd ciśnienia regulatora ciśnienia paliwa. Filtr paliwa był opróżniany dwukrotnie raz...
Silnik jaki? Diagnostyka, co podpowiadają parametry, pompa paliwa żyje, wydech drożny...? Cisną się same pytania.
Błędów na kompie brak Jeśli to prawda, to raczej nie jest wina immo, trzeba zrobić testy i obserwować parametry, a najlepiej oddać do warsztatu
-Czujnik tlenu czyli lambda ?? To sprawne -Masowy miernik przepływu powietrza czyli przepływomierz podmieniony to samo - Silnik regulujący prędkość na biegu jałowym pracuje prawidłowo Zostaje wtryskiwacz Tylko jakie powinien mieć parametry ??? jaką rezystancje??
Nie powiem ci jak robi sie to programem za free. Ja w urządzeniach mam. Wtedy będzie prościej jezeli nie posiadasz to tester w rękę i trzeba kontrolowac i sprawdzać parametry od czego zacząć
Nie ma żadnego wyłącznika wentylatora , wentylatorem steruje przez przekaźniki sterownik silnika . Pewnie jakiś problem z czujnikiem temperatury silnika . Podłącz jakikolwiek tester sprawdź błędy i parametr temperatura silnika na liście danych .
Te corsy miały problem z czujnikiem położenia wału. Po prostu padał. Podgląd parametrów podczas kręcenia a nieodpalania by się przydał.
No dobra, wszystko fajnie. Ale jak wyglądają spaliny? Bo ich parametry to podstawa regulacji.
wymieniłem zawór EGR .oraz przepływke i dalej to samo ... A chociaż nowe kupiłeś do tego silnika czy jakieś podroby. Z resztą błędy i parametry przepływu mówią co nie tak.
Wymieniłeś TPS, jakie masz napięcia na wtyczce ? Co z resztą parametrów ? Sprawdziliście przez ten czas wiązkę ?
Zrób diagnozę, i odczyt parametrów. Inne rzeczy są do roboty najprawdopodobniej.
Minusem Klient to opel corsa 1,3 CDTI 2010 https://obrazki.elektroda.pl/9002669600_... Jest to sterowanie c.z. z "parametrem". Rezystor, to tzw. "parametr". Zamykanie - czysta masa. Otwieranie - masa przez rezystor.
Masz w parametrach,że transponder NIEWAŻNY!!!.to co szukać dalej (trzecie zdjęcie)
elektrit - masz extra poczucie humoru, lecz jakoś chyba mi nie pomogłeś ;) goldwinger - czy masz pojęcie co to jest i za co jest odpowiedzialne? jakieś parametry i nazwa???
witam.Temat zamykam.uszkodzenie zlokalizowane.przyczyną tych błędów jest moduł IBS który analizuje prace i parametry akumulatora,moduł naprawiłem i błędów nie ma.dziekuj za zainteresowanie tematem
corsa parametry silnika parametry czwórnika parametry termet
wiertarka bosch wirnik lustro prądowy volvo silnika
hewalex sterownik hewalex sterownik
Podświetlenie uchwytów na drzwiach lodówki nie działa - przyczyny Błąd F i kłódka na pralce Ariston Aqualtis