Jakby.... Jeżeli jest za mocno to może być źle. Są takie tanie karty magnetyczne do sprawdzania czy z pierścieniem wszystko ok. Jak na prostej drodze abs widzi prędkość kół, oczywiście z różnymi prędkościami?
Ani nie ruszać pierścieni ani żadnego preparatu. Jak nie żarł oleju przed to i po naprawie głowicy nie będzie. Chyba że kolizja zaworami zdeformowała by tłoki tak że pierścienie się blokują.
Witam. Mam pytanie dotyczące ustawienia pierścienia (rotora) czujnika położenia walka rozrządu. Czy wiek ktoś jak ma być ustawiony względem koła zębatego wałka? i czy jego ułożenie ma wpływ na odczyty z czujnika? Dodano po 39 problem rozwiązany. Załączam zdjęcie narzędzia do ustawienia - do wykonania samemu, np z kartonu. Może komuś się przyda.
Problem rozwiązany. Powodem był wykruszony tłok między pierścieniami.
Co to wgl za corsa i jaki ma silnik? A co do przegrzania to pierścienie są ok?
Witam Diody w nim zapewne ,lub kończące się szczotki ,pierścienie ślizgowe.
Corsa d 2010 rok jak rozpiąć wiązkę z tylnych drzwi. Jest tam taki niebieski pierścień i się wciska ale nie wiem co dalej, czy trzeba to jakoś obrzucić czy co??? Ktoś to demontował???
Popatrz jeszcze dokładnie na te pierścienie co przebijałeś.
podobny problem miałem w fordzie i okazało się że uszkodzeniu uległy pierścienie
Jak nie masz kompresji to może uchodzić przez pierścienie albo zawory.
Nie wiem jak ty to robiłeś i po co ale po prostu ten cylinder jest już kiepski.A ciśnienie sprawdzałeś?Olej pije? Oleju bierze dużo, około litr na 1000 km. Czyli cylinder z którego spłynęła nafta ma najbardziej zużyte pierścienie?
A po kiego minerał na tak mały silnik półsyntetyk spokojnie wystarczy.. Uszczelniacze, pierścienie...trudno powiedzieć
Możliwe że może być pęknięty pierścień?
Zmierz siłę hamowania tak przednich kół, jak i tylnych. Podejrzewam, że któreś koło "trzyma", lub źle wyregulowana siła hamowania kół tylnych i tak się będzie działo. Dwa, pojechać do "prawdziwych" mechaników i podłączyć pod tester diagnostyczny, po wcześniejszym mechaniczno/wizualnym sprawdzeniu pierścieni ABS przy kołach... Od tego zacznij.
Dla tego motoru to bardzo dobry wynik ale i prawdopodobnie jego koniec żywota- prawdopodobnie gaźnik, albo zawory, pierścienie- sprawdzałeś kompresje?
W zegarze jest stały błąd U2107 komunikacja z BCM chyba, Musisz raczej przywrócić poprawna komunikację. Z tego co pamiętam to pływak jest podłączony do BCM. A BCM wysyła info o poziomie paliwa to zegarów po CAN. Także z tym błędem nie da rady. Trzeba poszukać schemat i posprawdzać co" słychać" na CAN. w abs są dwa błędy od czujników tył które się kasują...
Może lekkie opukanie pomoże na chwilę? Chyba po głowie. Jeżeli masz alternator Valeo to na 99% szczotki w regulatorze, natomiast jeżeli masz Bosch'a to regulator do wymiany. Oblukaj pierścienie, jeżeli duże rowki to też wymień. Rzuć fotkami to ułatwi temat.
Może ktoś zamontował przegub bez pierścienia zębatego do ABS
W zestawie z osłoną przegubu dostaniesz taki pierścień.
Rozumiem, że jest to zapytanie? Co robić ? Zrzucić głowice i wymienić uszczelkę, oddać do planowania i dotrzeć zawory i cieszyć się że to tylko tyle. Również spojrzałbym na pierścienie np zalać naftą.
Nowy mechanik twierdzi że to chyba pierścienie ,dziś miał dogłębnie się za niego zabrać
A czy duże zużycie oleju też wskazuje na problem z pierścieniem? (plam pod autem nie ma, a olej wyraźnie bierze, z ćwierć litra na 200-300 km)
corsa b miała pewno inny silnik 8-mio zaworowy, a tu masz 16-stkę.Jak się upierasz to albo pierścienie albo prowadniki zaworów.Napisz dokładnie co to za silnik i jaki rocznik
przy pierwszych obrotach jest a później zanika jakby zawory zostały podparte Panowie - czytać ze zrozumieniem! Moja propozycja: zdemontuj wałek rozrządu i wtedy sprawdzaj (bez założonego wałka, popychaczy...). Jeśli będzie ok, to wina leży w samoregulatorach (hydropopychaczy), lub w ciśnieniu oleju - nic poza tym. Jeśli nie, to cylinder/tłok/pierścienie....
Sam zamontowałem z Vectry do kadeta, tylko szczelinę względem pierścienia zachowałem identyczną i działa kupę czasu .
błąd to brak sygnału z immo,a ciśnienie to swoją drogą myślę,że tłoki zakliszczyły pierścienie ,to się często zdarza, w razie czego to mam klamoty do takiego silnika.
Świece zmieniałem i jest to samo na jednym cylindrze. Listwę zapłonową sprawdzałem w ten sposób, świece włożyłem w fajek listwy, druga osoba kręciła rozrusznikiem iskra była jednakowa na każdej świecy. Zastanawiam się czy to nie jest coś z wtryskiem paliwa obserwowałem tłoki przez otwory świec podczas kręcenia rozrusznikiem i ten cylinder był bardziej...
Prawdopodobnie zapchana odma i zużyte uszczelniacze zaworowe. Najczęściej się to zdarza. Poza tym: przez uszczelniacze zaworowe, przez pęknięcie pierścienia olejowego, przez korozję uszczelki głowicy, przez pęknięcie głowicy. Ile się tego oleju zbiera?
A może jest wydmuchana uszczelka pod kolektorem wydechowym ??? albo wypalił się pierścień uszczelniający między rurą a kolektorem???
Jakie powinny być luzy między pierścieniami przy zamku w cylindrze ?
Były takie przypadki, że się wycierały krzywki na wałku rozrządu, ale wtedy na słuch da się określić niewłaściwą pracę :D To, jeśli tłoki/pierścienie ok, to mierzenie kompresji mu nie pomoże w takim przypadku.
1. W 12 letnim samochodzie jak wyjmiesz wtryski to na maszynie prawie zawsze wyjdą, że są do zrobienia. To jak czasami ludzie dają „z ręki” do regeneracji alternator z 20letniego auta, szczotek prawie nie ma, pierścień na ukończeniu. Naprawisz, a potem telefon po co był robiony jak dalej źle:p 2. EGR po 12 latach będzie zabity nagarem, ale...
Hmm to nie dobrze albo dobrze - liczyłem że to ta pompa wstępna nie daję rady i stąd pompa CR nie robi ciśnienia powyżej 100MPa jak to kiedyś robiła patrzać po logach z jazdy. EGR był czyszczony około 2-3 miesięcy temu razem z kolektorem ssącym oraz rozruszałem "Sztangę" od turbinki bo raczej stała. Wtedy było słabo z mocą i wiadomo dymienie przy depnięciu....
Silnik na filmie za równo pracuje ja na tak niski wynik kompresji. Wynik 4/0/8/3 to już mega problemy z odpalaniem i pracą na wolnych obrotach (telepanie/wypadanie zapłonu). Tu wygląda na kompresję co najmniej 9 na wszystkich cylindrach. Bardziej z tym olejem to oplowski problem skończonych pierścienie olejowych lub rys na cylindrach. Niestety wymiana...
Brudna krokówka. To jedyna przyczyna. Nie sądzisz że należy zacząć od wyczyszczenia i adaptacji przepustnicy? Może to letnie przesilenie. Tak na poważenie to trzeba sprawdzić stan szczotek, pierścienie, regulator, stojan, wirnik, mostek - jak widzisz możliwych przyczyn trochę jest.
Po pierwsze bym sprawdził ciśnienie na cylindrach. Jeśli kopcu oznacza że pierścienie puszczają, a jak auto się rozgrzeje to dtoche doszczelniaja bo tak z natury jest że metal się rozszerza po nagrzaniu.
z czym może być związane wypadanie zapłonów? mialem kiedyś takie błędy podczas jazdy na benzynie lecz trzy miesiące temu silnik przeszedł kapitalny remont, ponieważ poszły pierścienie. zarówno przed remontem silnika jak i po istnieje problem, o którym piszę. na benzynie nie ma.
Samo sprawdzenie rezystancji to nie wszystko. Chociaż pozwala wstępnie wyeliminować niektóre uszkodzenia. Do prawidłowego sprawdzenia czujnika potrzebowałbyś oscyloskopu. Chodzi o sprawdzenie sygnału jaki generuje czujnik. Sprawdź przy okazji w jakim stanie jest pierścień polaryzacyjny w "podejrzanym" kole.
A ciśnienie ile stoi ?to bardzo ważne ,miałem kiedyś przypadek popękanych pierścieni na tłokach,sprawdz czy czasem nie chodzi na dwóch paliwach i rozrząd .
Można. Ale czy na mechanizmie różnicowym jest pierścień nadawczy lub koło zębate napędu czujnika? A tego nie wiadomo bo jak nie ma czujnika to mogli nie założyć. Druga opcja to dodanie czujnika prędkości na jedno koło i zrobienie tak jak było w wersjach bez abs. Albo jakiś inny czujnika halla .Dołożyć coś na przegub i dodatkowy czujnik.
Zgodnie z instrukcją powinien żreć 0,075l/100km, co przekłada się, jak umiem liczyć, na 3/4 litra na 1000 km. Moim zdaniem to strasznie dużo, ale mi pali 1L/1000km. Twój 1,25/1000, czyli prawie dwa razy więcej niż norma. Moje i Twoje zużycie przypisywałbym tylko i wyłącznie pierścieniom (jeśli nie ma wycieków, a tylko przepalanie). Zrobiłem głowicę,...
Kabelki są na wiązce do świateł jednak żeby zamontować głośniczki potrzeba zdemontować tylne boczki wraz z kratkami głośnikowymi, głośniki zakłada się przez specjalne pierścienie dopasowywujące, ja zamontowałem na cienkim mdfie przyklejonym żywicą epoksydową do obwodu atrapki i do tego mdf-u dopiero przykręciłem glośniki. Miłej zabawy.
No niby tak.. hmm. Ale jak dochodzi do wybuchu mieszanki w cylindrze i ten o to wybuch popycha tłok, a miedzy pierścieniami a gładzią cylindra jest nieszczelność która jest przyczyna niskiego sprężania to wtedy dochodzi do ubytków w mocy?
1 - Nie wiem dokładnie o co pytasz. Pompa zasilana jest 12V, więc takie napięcie powinno tam być. 2 - Tak, i nie tylko. Podobny problem może wystąpić w przypadku uszkodzonego ECU. 3 - O jakim pierścieniu mowa? Najprościej będzie, gdy sprawdzisz napięcie przy wtyczce pompy, lub gdy zasilisz pompę z zewnętrznego źródła. W załączniku schemat.
No to jak nie zaskakuje to masz przerwę w uzwojeniu cewki elektromagnesu, lub zbyt duża szczelina między tarczą a kołem pasowym. Innych rozwiązań nie ma. Te 12 V to jak mierzyłeś i czym (miernikiem czy przynajmniej 21 W żarówką) ? Ostatnia rada przed wyjazdem (gdy chcesz sam naprawić) po pierwsze zobacz czy sprężarka się kręci - pokręć za tarczę umieszczoną...
Witam .Moja rada chociaż spóźniona jest taka;niski poziom oleju, przed pierwszą naprawą, świadczył już o jakiejś awarii,więc pierwsza naprawa powinna skończyć się ustaleniem przyczyny.A dodatkowo wycieki oleju po naprawie powinny skutkować zwrotem samochodu do tego samego mechanika.Nadmierne zużycie oleju niestety może świadczyć o poważniejszej awarii...
Witam mam problem z corsą 1.3 cdti 2007r. Po odpaleniu zimnego silnika przez 15-20 sekund faluje na obrotach i kopci na biało-niebiesko i czuć niepalone paliwo. Silnik jest po remoncie pierścienie i głowica zrobione. Wtryski sprawdzone. Objawy tylko przy zimnym silniku. ( po przestaniu min.6 godzin ) jak jest ciepły nie ma problemu i mocy nie brakuje.
Należy wybić bolec nawiercając plastik z drugiego końca. Potem sciągamy okrągły pierścień od strony trzpienia kolumny i wybijamy delikatnie cały plastik. Ale założenie sprawia problemy. Google nie gryzie :)
Poszukaj kabelka idącego od cewki immo (pierścień na stacyjce).Tam jest kostka łącząca wiązkę cewki z wiązką immo.Rozruszaj połączenie,popsikaj,powinno być ok.:D
Witam. Mam dość dziwną usterke. Samochód: Opel Corsa B Silnik prawdopodobnie od Astry 1.7TDS 82KM Wymieniłem dziś filtry oleju powietrza oraz płyn chłodniczy. Filtr oleju został zalany olejem tuż przed zamontowaniem. Samochód przed finalnym uruchomieniem został odpalony 2 razy raz na około 10 sek za drugim razem na jakąś minute. Po około 30 min po przejechaniu...
Jeździć aż zdechnie, doprowadzić budę do stanu używalności żeby nie wyrzucili cię ze stacji diagnostycznej przy okazji najbliższego przeglądu, bo wkładanie zdrowego serducha do starej skorupy to wyrzucenie pieniędzy w błoto. Skoro jest żwawy to nie jest z nim najgorzej. Co dokładnie dzieje się z silnikiem, bo to że pali olej bez umiaru to w oplu w takim...
Witam, kilku kolegów próbuje tu pomóc, ale mam jedno pytanie, które może być istotne - czy auto po zakupie jeździło nie tylko na lawecie - czyli czy odpalało bo z tego opisu nie wiadomo jednoznacznie - Zafire kupiłem z rok temu. Nie miała ciśnienia i ktoś wcześniej próbował ten silnika naprawiać. Rozebralem silnik na części, zrobiłem zawory, palnowanie...
Bardzo Wam dziękuje za wszystkie odpowiedzi! ftp.kowal - niestety muszę wszystko robić tanim kosztem, więc do mechanika nie oddam! Nie można się przyglądać, trzeba pomagać!!!!! :))))))))))) jarewa - niestety nie wiem o czym mówisz :( majsster - własnie jutro będę to robić. Dowiedziałam się, w ten sposób można też sprawdzić te pierścienie na tłokach....
Podobno tak i mówił żeby to naprawić to trzeba ściągnąć głowice prawda? Złóżcie jak powinno być i może się uda. Na temat kolizyjności nie będę się wypowiadał. Mnie się udało w 1,6 16V Co do samej naprawy, jak brał olej pomyśl nad pierścieniami, bo później po zrobieniu góry możesz się zdziwić w tym temacie. A i termostat czy dobrze działa, chyba masz...
Witam! Powodem zakółceń od świateł do jazdy dziennej ( DRL) jest sposób zasilania diod POWER LED 1W lub podobnych przy pomocy przetwornicy impulsowej ze stabilizacją prądu. Diody nie sa zasilane pracem ciągłym tylko impulsowym co jest przyczyna zakłoceń. Sposobem rozwiazania problemu jest zastosowanie filtru na wejściu zasilania najlepiej symetrycznego...
Musisz przygotować kawałek szmatki, taki brzeg grubiej przeszyty o szerokości ok 2 cm i zwinąć go w wałeczek i długości 10-20cm. Teraz musisz wcisnąć tapicerkę na około korbki razem z ruchomym pierścieniem z pod którego zobaczysz spinkę z drutu. Gdy tapicerka będzie wciśnięta (przy da się ktoś do pomocy jak nie masz wprawy) owiń szmatkę na około ośki...
Witam, mam problem z oplem corsa b 2000r 1.2 16v, samochód jest po wymianie pierścieni, pompy wodnej, uszczelki pod glowica i gumek na zaworach. Po tygodniu od remontu pojawił się problem z odpalaniem. Po przejechaniu 70km, odstawiłam samochód na 8h, odpalilam z trudem, zimny bardzo głośno hałasowal, musialam odstawic samochód do mechanika 50 km od...
Jw. Zaraz będzie " a co to jest klema ? " Instrukcja dla mądrych inaczej :) "Klema" inaczej zwana "zaciskiem akumulatora" to taki pierścień z grubym kabelkiem lub kilkoma kabelkami, który zakłada się na wystające z w/w akumulatora słupki ze znaczkami + i -. Jaśniej nie umiem :D
Witam, Detale auta: Opel Corsa 2010 1.2 16v benzyna A12XER kod silnika Auto po wymianie pierścieni, uszczelniaczy zaworów, uszczelki pod głowicą, łańcucha itp. Odpala bardzo dobrze, silnik pracuje cicho, bez objawów wypadania zapłonu. Podczas jazdy brakuje mocy, i czasami bardzo mocno kopci(mam na myśli chmurę dymu że nic nie widać w lusterku wstecznym)....
Witam! Czy zgodnie z tym postem [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... moge kupić szczotki BX185 lub też BX204 do alternatora Bosch 1197 311 212 (w linku jest mowa o xxx 214 z astry F 70A), ten mój to Bosh 55A. Dodatkowo czy ma ktoś może namiar na sklep (Toruń), lub dobry sklep internetowy gdzie kupie szczotki, łożyska oraz pierścienie...
Nieprawda, to się bardzo łatwo wymienia, z tym że no trzeba być delikatnym i cierpliwym :) Sworzeń montuje się przy wykorzystaniu rozszerzalności cieplnej metalu. DIY: 1. zamontuj tłoczek np. na imadle tak aby się nie ruszał. Pamiętaj żeby go nie uszkodzić, podłuż sobie pod ramiona imadła kawałki deski, może być też kartonik. 2. przygotuj palnik gazowy,...
Wczoraj grzebałem dalej z tym wspomaganiem, wykręciłem czujnik z kolumny i zmostkowałem " na krótko długim kablem ;) " kolumne z tym malutkim łożyskiem na czujniku i powiem wam że działa normalnie, tzn w zależności jak kręci sie czujnikiem kierownica reaguje prawidłowo kręcąc sie w prawo lub w lewo. Dotyczy się to obu czujników i obu sterowników czyli...
Witam, Corsa B, sprawa wygląda tak, że trochę kopci i oczywiście bierze olej w ilości około pół litra na 1000 km. Będę zmieniał olej i przy okazji chciałem wlać naftę do cylindrów i zostawić to na noc aby wyczyścić je z nagaru i być może spowodować, że puści jakiś zapieczony pierścień. Chciałem zapytać ile wlać tej nafty do każdego cylindra? Aż pojawi...
Problemem była pompa paliwa i węże w niej - ciśnienia paliwa było zbyt małe. I chyba sprawdzenie ciśnienia paliwa powinno być pierwszym krokiem w diagnozie Po wymianie pompy i węża problemy ustąpiły. W przypadku zakupu używanych pomp polecam przed zakupem dopytać o stan wężyka - są to już dosyć stare części i wężyki parcieją i pękają. Można dokupić...
Tobie bedzie najlatwiej dolozyc impulsator na linke (o ile juz go czasem nie masz). Takie impulsatory byly w wielu autach, sa tez uzywane do montowania taksometrow.. Nie mam - auto to golf drugiej generacji diesel - zero elektryki w sygnale prędkości. Czy takie urządzenia od taksometru na linkę będzie wytwarzało właściwą ilość impulsów na odcinku drogi...
Co do zamulania.... nie zgadzam się w wypowiedzią kidu22 - nie każdy silnik jest utrzymany odpowiednio... w silniku zużywają się pierścienie, rozciągają paski klinowe i rozrządu, popychacze, panewki, brak kompresji... Nie powiesz chyba że silnik przy 100.000 200.000 i 300.000 km jest taki sam. Przegląd nie u Zdzisia tylko w ASO Może nie mam na imie...
No mógłby dać znać, hehe. Właśnie się zorientowałem że mam w CorsieC 2001rok silnik Z10XEP, bynajmniej po obudowie przepustnicy (gazu sobie pod maską manualnie nie dodam i z KW wychodzi prawie te 60KM, nie wiem w jakim miejscu jest oznaczenie silnika). Silnik brak ciśnienia na jednym cylindrze, tłok w nim pracuje, reszta w normie, z opisu bardziej zorientowanych...
Znam temat, musisz dokupić w ASO pierścień (i tulejke) który jest zamontowany na bębenku zamka. Teraz zdemontować boczek, wyjąć klamke...troche cierpliwości, pogłówkować i gotowe. Ten element czesto pęka w tych modelach. Na dnie drzwi znajdziesz odłamaną część i być może tulejke
Trzeba by sprawdzić czy nie ubywa płynu chłodniczego teraz nie bardzo masz jak ponieważ silnika nie da się uruchomić, być może uszczelka też już na wykończeniu. Olej pachnie benzyną bo go zalewało i benzyna spływała do oleju. Skołuj manometr zmierz ciśnienie sprężania i będzie wiadomo co jest nie tak. Jeśli będzie spora rozbieżność pomiędzy cylindrami...
Zwykle w tej sytuacji winę ponoszą źle ustawione lub rozregulowane wtryskiwacze. Wina może też byc po stronie paliwa jeżeli było zalane "chrzczone" z podrzędnej stacji bądź z TIR-a. Jakby to była uszkodzona pompa paliwowa to w ogóle nie podawałaby paliwa. Jeżeli chodzi o siwy dym to jest spalanie ropy "na zimno" i pochwili to znika. To jest normalne...
Wykonałem kompletny remont silnika w Corsie 1.4 16v z 95roku. Zerwał się pasek rozrządu, a silnik jest wyjątkowo kolizyjny... 14sztuk zaworów pogiętych. Zrobiłem szlif wału, nowe tuleje cylindrowe, nowe pierścienie, kpl. zaworów, wymienione sprzęgło, kpl. rozrządu, pompa wody, wszystkie uszczelniacze itd. Po zamontowaniu silnika do samochodu nie można...
Witam, Posiadam opla corse b 1.2 2000r. Podczas ruszania oraz na niskich obrotach mrugał czujnik oleju, wymienilam olej, filtry i czujnik, problem zniknął na dwa tygodnie. Następnie pojawił się problem z olejem, co ok. 200 km musialam dolewac 200-300 ml. Tydzień temu wymienilam pierścienie, uszczelke pod głowica, pompe wodna. Teraz auto przerywa, dławi...
Z czego dwa są zwarte ze sobą. Wtyczka ma cztery pierścienie, jeśli zakupiony kabel będzie miał cztery przewody to też wystarczy.
Witam. Wiem, że ten temat był poruszany nie raz, ale pomimo zastosowania się do porad,mianowicie wymieniony czujnik abs przy lewym kole, pierścień na przegubie, sprawdzone styki i kostka przy liczniku, radio bylo wyjmowane i wkladane, nawet licznik zostal wymieniony na drugi, elektromechanik przelutował immo, również diagnozę robił, i licznik ten stary...
Witam!! Kupiłem kilka dni temu Corsę B 1.0 12V z uszkodzonym silnikiem. Problem polega na tym że silnik normalnie kręci ale niestety nie odpala. Pompa podaję paliwo na wtryski, iskra jest aż miło, immo się nie świeci. Kompresja sprawdzona.. co prawda na zimnym silniku ale wynik to 1 cyl - 12, 2 cyl - 12, 3 cyl - 9. Olej czysty. W układzie chłodzenia...
Napisz jeszcze jaki masz przebieg. Właśnie jestem w trakcie własnoręcznego remontu Corsy C 1.0 i nie było tak źle, a nie mam dużego doświadczenia. Jeśli dźwięki wydawane przez silnik są OK i jak sam twierdzisz "ma buta" to przyczyna może być prozaiczna. Wykręć świece i zobacz w jakim są stanie. Jeśli są ok (nie okopcone itd.) to masz gdzieś wyciek,...
Miałem kiedyś tak jak przy wymianie uszczelki lekko się przesuneła przy zakładaniu (zgioł taki mały pierścień ustalający położenie uszczelki) i waliło metalem o tłok na 4 cylindrze ale po kilkunastu km przestało. Po jakimś czacie uszczelka z tego powodu padła i się okazało co było. Po prawidłowym zamontowaniu nowej uszczelki wszystko było ok.
Witam ! Dziękuję za pomoc Prawdopodobnie przyczyną gaśnięcia był nieszczelny przewód (za luzny)do czujnika podciśnienia (MAP sensora) przy kolektorze ssącym W tej chwili pali bez zastrzeżen mając ciśnienie na jednym cylindrze 6 a na pozostałych po 10 (prawdopodobnie zapieczone pierścienie) może dlatego wolne obroty minimalnie są niestabilne. Co do 100...
Chciałem poprosić o pomoc w zlokalizowaniu stukania w silniku 1.2 Ecotec o oznaczeniu Z12XE. W silniku wcześniej wymieniono pęknięty zawór wylotowy na trzecim cylindrze. Silnik pracuje równo, trzyma moc (kompresja między 13,5 a 14 bar) i dymi na siwo, ale nie wiem czy dużo zużywa oleju. Do tej pory wykluczyliśmy popychacze hydrauliczne, wymieniliśmy...
Zamierzam wymienić silnik w Corsie z 95r. czy mogę zamiast fabrycznego 1.4 16v X14XE zamontować 1.6 16V X16xe np z Tigry? 18tys km temu zrobiłem kpl. remont silnika, (szlif wału i korb na 1-szy, nowe tuleje cylindrów+pierścienie nominał, kpl zaworów+ nowy rozrząd) ale stopniowo silnik podupadał na zdrowiu i teraz po pomiarach wiem, że nie mam kompresji...
Znam przypadek z własnego podwórka Pacjent corsa c 1,0 notoryczne dolewanie płynu, prosiłem zwróć uwagę czy nie masz kałuży pod autem - nie pomagało. Razu pewnego jechali na ranem z imprezy zadymiło się z pod maski wskaźnik wyszedł poza 130 stopni co zauważył pasażer a nie kierowca! Po wystygnięciu silnik już nie odpalił. Diagnoza - lejąca się pompa...
[quote="sawczyn"]niewydaje mi sie zeby byla sprawdzana ta kompresja. moglbys rozwinac sie czemu to ma sluzyc?[ Uszczelka pod głowicą była uszkodzona z jakiegoś powodu, najprawdopodobniej przegrzanie silnika, więc oprócz niej, mógł zapiec się , lub nawet pęknąć pierścień tłokowy, w związku z tym część mieszanki zassanej do tłoka zamiast wykonać pracę...
Witam Po długiej lekturze na google postanowiłem założyć temat. Problem jest taki: Samochód jak jest zimny odpala "od strzała", jednak jak się zagrzeje to już nie jest kolorowo, kręci rozrusznikiem szybko, w początkowej fazie kręcenia tak jakby "łapał" ale nie na wszystkie gary, i później tylko kręci bez żadnych efektów. Co ciekawe samochód na popych...
Witam, Auto to opel corsa 1.0 3 cylindry 2001 rok, bez abs. Usterka polega na nie działającym prędkościomierzu - podpięty po tester wskazuje błąd czujnika prędkości (nie pamiętam kodu błędu) Czujnik prędkości jest na przednim lewym kółku, pierścień na przegubie jest ok, po podmianie na inny (nówka oryginał) dalej nie działa. Przejścia między czujnikiem...
Może to jest banalne, ale jakim momentem dokręcać świece zapłonowe w silniku Z12XE? Instrukcja podaje 25Nm, natomiast cytat ze strony BOSCH'a CYTAT: "Moment dokręcający (N • m): 10 N • m ≈ 1 kpm w przypadku suchego, nienasmarowanego gwintu i nowych pierścieni uszczelniających. W przypadku gwintu smarowanego należy zmniejszyć moment...
Ty chcesz przykładów takich jak Tobie pasuje. Te co podaje nie traktujesz poważnie bo ci nie pasują. Wytłumacz dlaczego h7 najczęściej używane tak szybko pala się? Wytłumacz umowę producentów żarówek na skrócenie trwałości żarówek która przed 2 wojna była. Podajesz przykłady dwóch samochód innej klasy i uważasz się za mądrego. Jakbyś powiedzial taki...
Witam wszystkich serdecznie. Jestem szczęśliwym posiadaczem Opla Corsy B z silnikiem 1.6 GSI. Na czym polega mój problem: Samochód odebrałem od mechanika 2 dni temu. Auto trafiło do naprawy ponieważ spalało kolosalne ilości oleju, oraz strasznie dymiło. Wymienione zostały: Pierścienie, Komplet uszczelek, Planowana Głowica, Uszczelniacze, Siemeringi,...
Wielkie dzięki . Jeszcze takie pytanie , czy na wyjściu drążka z kabiny tam gdzie jest osłona gumowa ( patrząc od spodu samochodu od strony skrzyni ) nie powinna się tam znajdować jakaś tulejka plastikowa centrująca ten drążek ? Pytam ponieważ ma tam straszne luzy , , po wrzuceniu wstecznego i wyrzuceniu lewarek nie wraca na środek i nie dotykając pierścienia...
Witam wszystkich, Jak w temacie przymierzam się do wymiany obecnego silnika (x16szr 1,6 8v 1 punkt z lpg 2 gen 322 tys KM) z powodu dużego brania oleju (przy przebiegu 500-600 KM na tydzień zjada ponad 0,5L). Ostatnio wymienione dla pewności (choć pewności mój mechanik nie miał że to pomoże) pierścienie, uszczelniacze i wszystkie po drodze uszczelki....
W związku z otrzymanym ostrzeżeniem o pisaniu bzdur opisze mój przypadek. Pojazd jak wyżej - sprawdzone okablowanie licznika, czujnik na skrzyni oraz sprawdzone zegary zresztą przez Jurka i dalej nie działało. Dopiero po wyjęciu skrzyni biegów i rozebraniu okazało się iż oberwany został pierścień znajdujący się w skrzyni biegów z którego to czyta czujnik....
Dzień dobry, Posiadam Opla Corsa B 1.6 16v GSI i od ponad roku mam z nią niemały problem. Opiszę problem w punktach: 1. Odpalam samochód na zimnym silniku 2. Silnik chwilę się dławi i nie ma mocy 3. Po przejechaniu ok 50m dławienie ustępuje i samochód z powrotem odzyskuje prawie całą moc. 4. Gdy silnik się nagrzeje, dławienie powraca następuje spadek...
Sterowanie działa. Otóż zdemontowałem głowice i popychacze są ok, szczelność głowicy w gniazdach zaworowych ok, uszczelka też wygląda na ok, natomiast tłok i cylinder budzą we mnie wątpliwości. Cylinder wyszczerbiony na samym dole(na żywo wygląda jak by fabrycznie był wyżłobiony), przez co tłok jest przerysowany, pierścienie: pierwszy nie wygląda na...
Jeden z kolegów twierdzi że mazda 626 GE pali 7,5litra gazu w mieście - niemożliwe w 300% Mam takie auto w pedantycznym, zadbanym stanie, jeżdżę stylem emeryta z nogą ledwo dotykającą gazu i spala 8l/100km benzyny (tryb mieszany) bo gazu nie mam. Najmniejsze spalanie w trasie to 6,5l, średnie po mieście 9. Tak jak powiedziałem, jeżdżę bardzo delikatnie,...
Właściciel warsztatu ostrzegał mojego mechanika,że w zwiazku z ,, uszczelnieniem" głowicy może się pojawić zwiększone zużycie powodowane przez pierscienie tłokowe i ew. zużyte cylindry Mówił prawdę. Czasami tak jest, że po zrobieniu góry (tj. głowicy) silnik zaczyna nagle zużywać olej pompując go między tłokiem, a cylindrem. Miałem kilka takich przypadków...
Witajcie Kochani! Przejrzałem nasze bogate forum ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie. Tematów jest sporo ale nie do końca w mojej sprawie :( Samochód: Opel Corsa C 1.0 silnik Z10XEP Twinport 2004 r. Na łańcuchu. Ważne! Auto przyjechało na warsztat z prawdopodobnie zajechanym wałem (silnik stanął dęba) Po rozebraniu wszystkiego na śrubki (silnik...
Jaki cylinder 70–80 cm³ do Peugeot Kisbee 2T 2013 rok? Może być Polini, Malossi, Airsal. Co polecacie i żeby się zgadzało? (at)ElektrodaBot AI: Masz jakieś inne modyfikacje w skuterze? (np. wydech, g... Krótka odpowiedź Do seryjnego Peugeot Kisbee 2T (AC) z 2013 r., jeżdżonego na co dzień, najlepiej sprawdzi się żeliwny cylinder klasy „Sport” 70 cm³:...
Witam, w oplu 1,3cdti pojawił mi się wyciek oleju z czujnika poziomu oleju lub z czujnika temperatury oleju, właściwie niewiem co to za czujnik ale siedzi w misce olejowej i mocno cieknie. Czy ktoś ma wiedzę jak wyjąć ten czujnik ??? Chciałem go wyjąć w celu uszczelnienia ale okazało się to niemożliwe, ma dziwny sposób mocowania, jest tylko pierścień...
Witam Miałem ten sam problem w Corsie 97- z tym że: obydwie poduszki strzał - kierowcy wstawiona nowa - pasażera brak po naprawie wszystko działało przez 4 tygodnie - aż podczas jazdy zapaliła się kontrolka od Airbag - zaczęłem szukac przyczyny - u pasażera opornik ok, rozebrałem kierowcy - sprawdziłem miernikiem poduszkę - i też wszystko dobrze - niestety...
http://obrazki.elektroda.pl/9315764300_1... http://obrazki.elektroda.pl/8564630300_1... Żeby nie tworzyć nowego, napiszę tutaj... No więc... do opla corsy b, w którym był silnik 1.2 8V (1993) na jednopunktowym wtrysku (bez immo) zrobiłem swapa na silnik z opla astry f (1996) 1.4 8V na wielopunktowym wtrysku. Przekładka...
Witam Dziękuje za pomoc. Szczęśliwie dojechałem do siebie - jednak usterki jeszcze nie usunąłem. W czasie drogi (jakieś 3,5h) wskaźnik dwa razy się podniósł - ale do wartości - moim zdaniem - błędnej - powinien wskazywać więcej (ale oczywiście nie jestem pewny ile paliwa zostało w baku) Mam pytanie: po wyciągnięciu tej plastykowej uszczelki, odkręcam...
zużyte pierścienie pierścienie ślizgowe tecumseh pierścienie
muzyk pendrive ploter wycinania kabel monitor 120hz
scania halogeny dalekosiezne sygnalizator włączonych świateł schemat
Suzuki Grand Vitara 2004 2.0B – wymiana uszczelniacza reduktora od strony wału napędu Piaggio Zip, Typhoon – napięcie cewki zapłonowej statora AC-CDI, pomiar i typowe wartości