Jak zmieniasz pierścienie to owalizacja do pomiaru i holowanie.
Olej krąży w obiegu zamkniętym, jeżeli go ubywa, to gdzieś musi się wydostawać, najczęściej przez wydech, jeżeli pierścienie zgarniające nie zgarną go z powrotem to w cyklu wydechu wylatuje razem ze spalinami. Sprawdź jak wygląda końcówka rury wydechowej, powinna być jasnobrązowa, tak jak świece, tylko trzeba przejechać dłuższą trasę, bo w takich warunkach,...
W zegarze jest stały błąd U2107 komunikacja z BCM chyba, Musisz raczej przywrócić poprawna komunikację. Z tego co pamiętam to pływak jest podłączony do BCM. A BCM wysyła info o poziomie paliwa to zegarów po CAN. Także z tym błędem nie da rady. Trzeba poszukać schemat i posprawdzać co" słychać" na CAN. w abs są dwa błędy od czujników tył które się kasują...
Hmm to nie dobrze albo dobrze - liczyłem że to ta pompa wstępna nie daję rady i stąd pompa CR nie robi ciśnienia powyżej 100MPa jak to kiedyś robiła patrzać po logach z jazdy. EGR był czyszczony około 2-3 miesięcy temu razem z kolektorem ssącym oraz rozruszałem "Sztangę" od turbinki bo raczej stała. Wtedy było słabo z mocą i wiadomo dymienie przy depnięciu....
Jak nie masz kompresji to może uchodzić przez pierścienie albo zawory.
Co to wgl za corsa i jaki ma silnik? A co do przegrzania to pierścienie są ok?
Popatrz jeszcze dokładnie na te pierścienie co przebijałeś.
Nowy mechanik twierdzi że to chyba pierścienie ,dziś miał dogłębnie się za niego zabrać
Jak napisał ci kolega "zeimp" powyżej sprawdź pierścienie przy kołach (typowy objaw).
błąd to brak sygnału z immo,a ciśnienie to swoją drogą myślę,że tłoki zakliszczyły pierścienie ,to się często zdarza, w razie czego to mam klamoty do takiego silnika.
Pierścienie go nie zgarną w tych silnikach to norma.
corsa b miała pewno inny silnik 8-mio zaworowy, a tu masz 16-stkę.Jak się upierasz to albo pierścienie albo prowadniki zaworów.Napisz dokładnie co to za silnik i jaki rocznik
Rozumiem, że jest to zapytanie? Co robić ? Zrzucić głowice i wymienić uszczelkę, oddać do planowania i dotrzeć zawory i cieszyć się że to tylko tyle. Również spojrzałbym na pierścienie np zalać naftą.
Witam. Mam dość dziwną usterke. Samochód: Opel Corsa B Silnik prawdopodobnie od Astry 1.7TDS 82KM Wymieniłem dziś filtry oleju powietrza oraz płyn chłodniczy. Filtr oleju został zalany olejem tuż przed zamontowaniem. Samochód przed finalnym uruchomieniem został odpalony 2 razy raz na około 10 sek za drugim razem na jakąś minute. Po około 30 min po przejechaniu...
Zawsze mozna zrobić we własnym zakresie ;) Radził bym wymienić uszczelkę pod głowicą ( nie podoba mi się ten majonez na korku, a teraz już nie jest tak zimno, żeby się tworzył samoczynnie - koszt uszczelki od 40 - 70zł + planowanie głowicy ok 100zł ) Uszczelka pokrywy zaworów - 6zł Wymienic odrazu uszczelniacze - koszt 40zł za 8 sztuk Pewnie pierścienie...
Po pierwsze bym sprawdził ciśnienie na cylindrach. Jeśli kopcu oznacza że pierścienie puszczają, a jak auto się rozgrzeje to dtoche doszczelniaja bo tak z natury jest że metal się rozszerza po nagrzaniu.
Świece zmieniałem i jest to samo na jednym cylindrze. Listwę zapłonową sprawdzałem w ten sposób, świece włożyłem w fajek listwy, druga osoba kręciła rozrusznikiem iskra była jednakowa na każdej świecy. Zastanawiam się czy to nie jest coś z wtryskiem paliwa obserwowałem tłoki przez otwory świec podczas kręcenia rozrusznikiem i ten cylinder był bardziej...
Witam mam problem z corsą 1.3 cdti 2007r. Po odpaleniu zimnego silnika przez 15-20 sekund faluje na obrotach i kopci na biało-niebiesko i czuć niepalone paliwo. Silnik jest po remoncie pierścienie i głowica zrobione. Wtryski sprawdzone. Objawy tylko przy zimnym silniku. ( po przestaniu min.6 godzin ) jak jest ciepły nie ma problemu i mocy nie brakuje.
Dzień dobry, Posiadam Opla Corsa B 1.6 16v GSI i od ponad roku mam z nią niemały problem. Opiszę problem w punktach: 1. Odpalam samochód na zimnym silniku 2. Silnik chwilę się dławi i nie ma mocy 3. Po przejechaniu ok 50m dławienie ustępuje i samochód z powrotem odzyskuje prawie całą moc. 4. Gdy silnik się nagrzeje, dławienie powraca następuje spadek...
Kabelki są na wiązce do świateł jednak żeby zamontować głośniczki potrzeba zdemontować tylne boczki wraz z kratkami głośnikowymi, głośniki zakłada się przez specjalne pierścienie dopasowywujące, ja zamontowałem na cienkim mdfie przyklejonym żywicą epoksydową do obwodu atrapki i do tego mdf-u dopiero przykręciłem glośniki. Miłej zabawy.
Bardzo Wam dziękuje za wszystkie odpowiedzi! ftp.kowal - niestety muszę wszystko robić tanim kosztem, więc do mechanika nie oddam! Nie można się przyglądać, trzeba pomagać!!!!! :))))))))))) jarewa - niestety nie wiem o czym mówisz :( majsster - własnie jutro będę to robić. Dowiedziałam się, w ten sposób można też sprawdzić te pierścienie na tłokach....
Znam przypadek z własnego podwórka Pacjent corsa c 1,0 notoryczne dolewanie płynu, prosiłem zwróć uwagę czy nie masz kałuży pod autem - nie pomagało. Razu pewnego jechali na ranem z imprezy zadymiło się z pod maski wskaźnik wyszedł poza 130 stopni co zauważył pasażer a nie kierowca! Po wystygnięciu silnik już nie odpalił. Diagnoza - lejąca się pompa...
Witam wszystkich, Jak w temacie przymierzam się do wymiany obecnego silnika (x16szr 1,6 8v 1 punkt z lpg 2 gen 322 tys KM) z powodu dużego brania oleju (przy przebiegu 500-600 KM na tydzień zjada ponad 0,5L). Ostatnio wymienione dla pewności (choć pewności mój mechanik nie miał że to pomoże) pierścienie, uszczelniacze i wszystkie po drodze uszczelki....
Witam! Czy zgodnie z tym postem [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... moge kupić szczotki BX185 lub też BX204 do alternatora Bosch 1197 311 212 (w linku jest mowa o xxx 214 z astry F 70A), ten mój to Bosh 55A. Dodatkowo czy ma ktoś może namiar na sklep (Toruń), lub dobry sklep internetowy gdzie kupie szczotki, łożyska oraz pierścienie...
Witam!! Kupiłem kilka dni temu Corsę B 1.0 12V z uszkodzonym silnikiem. Problem polega na tym że silnik normalnie kręci ale niestety nie odpala. Pompa podaję paliwo na wtryski, iskra jest aż miło, immo się nie świeci. Kompresja sprawdzona.. co prawda na zimnym silniku ale wynik to 1 cyl - 12, 2 cyl - 12, 3 cyl - 9. Olej czysty. W układzie chłodzenia...
Zwykle w tej sytuacji winę ponoszą źle ustawione lub rozregulowane wtryskiwacze. Wina może też byc po stronie paliwa jeżeli było zalane "chrzczone" z podrzędnej stacji bądź z TIR-a. Jakby to była uszkodzona pompa paliwowa to w ogóle nie podawałaby paliwa. Jeżeli chodzi o siwy dym to jest spalanie ropy "na zimno" i pochwili to znika. To jest normalne...
Witam Po długiej lekturze na google postanowiłem założyć temat. Problem jest taki: Samochód jak jest zimny odpala "od strzała", jednak jak się zagrzeje to już nie jest kolorowo, kręci rozrusznikiem szybko, w początkowej fazie kręcenia tak jakby "łapał" ale nie na wszystkie gary, i później tylko kręci bez żadnych efektów. Co ciekawe samochód na popych...
Na początku powinno być "0"(zero) nie "U". Słuszna uwaga. Cargo 134687 regulator kpl. Następnie 140093,140087 łożyska,przeważnie jeszcze pierścienie ślizgowe 135172.Koszt do 100zł Dzięki wielkie właśnie o to mi chodziło :) Jeszcze tylko szczoteczek brakuje, ale już sobie poradzę ;) Idziesz z tymi oznaczeniem do sklepu i na pewno dobiorą ci regulator...
Jakby.... Jeżeli jest za mocno to może być źle. Są takie tanie karty magnetyczne do sprawdzania czy z pierścieniem wszystko ok. Jak na prostej drodze abs widzi prędkość kół, oczywiście z różnymi prędkościami?
Witam. Mam pytanie dotyczące ustawienia pierścienia (rotora) czujnika położenia walka rozrządu. Czy wiek ktoś jak ma być ustawiony względem koła zębatego wałka? i czy jego ułożenie ma wpływ na odczyty z czujnika? Dodano po 39 problem rozwiązany. Załączam zdjęcie narzędzia do ustawienia - do wykonania samemu, np z kartonu. Może komuś się przyda.
Problem rozwiązany. Powodem był wykruszony tłok między pierścieniami.
Witam Diody w nim zapewne ,lub kończące się szczotki ,pierścienie ślizgowe.
podobny problem miałem w fordzie i okazało się że uszkodzeniu uległy pierścienie
Może lekkie opukanie pomoże na chwilę? Chyba po głowie. Jeżeli masz alternator Valeo to na 99% szczotki w regulatorze, natomiast jeżeli masz Bosch'a to regulator do wymiany. Oblukaj pierścienie, jeżeli duże rowki to też wymień. Rzuć fotkami to ułatwi temat.
Nie wiem jak ty to robiłeś i po co ale po prostu ten cylinder jest już kiepski.A ciśnienie sprawdzałeś?Olej pije? Oleju bierze dużo, około litr na 1000 km. Czyli cylinder z którego spłynęła nafta ma najbardziej zużyte pierścienie?
Dla tego motoru to bardzo dobry wynik ale i prawdopodobnie jego koniec żywota- prawdopodobnie gaźnik, albo zawory, pierścienie- sprawdzałeś kompresje?
Może ktoś zamontował przegub bez pierścienia zębatego do ABS
przy pierwszych obrotach jest a później zanika jakby zawory zostały podparte Panowie - czytać ze zrozumieniem! Moja propozycja: zdemontuj wałek rozrządu i wtedy sprawdzaj (bez założonego wałka, popychaczy...). Jeśli będzie ok, to wina leży w samoregulatorach (hydropopychaczy), lub w ciśnieniu oleju - nic poza tym. Jeśli nie, to cylinder/tłok/pierścienie....
Sam zamontowałem z Vectry do kadeta, tylko szczelinę względem pierścienia zachowałem identyczną i działa kupę czasu .
To jest nakładka a nie wkładka, taki pierścien na około stacyjki, trzeba bedzie przypiłować w jednym miejscu plastik żeby pasowało na inny typ obudowy stacyjki.
Prawdopodobnie zapchana odma i zużyte uszczelniacze zaworowe. Najczęściej się to zdarza. Poza tym: przez uszczelniacze zaworowe, przez pęknięcie pierścienia olejowego, przez korozję uszczelki głowicy, przez pęknięcie głowicy. Ile się tego oleju zbiera?
Silnik na filmie za równo pracuje ja na tak niski wynik kompresji. Wynik 4/0/8/3 to już mega problemy z odpalaniem i pracą na wolnych obrotach (telepanie/wypadanie zapłonu). Tu wygląda na kompresję co najmniej 9 na wszystkich cylindrach. Bardziej z tym olejem to oplowski problem skończonych pierścienie olejowych lub rys na cylindrach. Niestety wymiana...
Były takie przypadki, że się wycierały krzywki na wałku rozrządu, ale wtedy na słuch da się określić niewłaściwą pracę :D To, jeśli tłoki/pierścienie ok, to mierzenie kompresji mu nie pomoże w takim przypadku.
Brudna krokówka. To jedyna przyczyna. Nie sądzisz że należy zacząć od wyczyszczenia i adaptacji przepustnicy? Może to letnie przesilenie. Tak na poważenie to trzeba sprawdzić stan szczotek, pierścienie, regulator, stojan, wirnik, mostek - jak widzisz możliwych przyczyn trochę jest.
z czym może być związane wypadanie zapłonów? mialem kiedyś takie błędy podczas jazdy na benzynie lecz trzy miesiące temu silnik przeszedł kapitalny remont, ponieważ poszły pierścienie. zarówno przed remontem silnika jak i po istnieje problem, o którym piszę. na benzynie nie ma.
Witam .Moja rada chociaż spóźniona jest taka;niski poziom oleju, przed pierwszą naprawą, świadczył już o jakiejś awarii,więc pierwsza naprawa powinna skończyć się ustaleniem przyczyny.A dodatkowo wycieki oleju po naprawie powinny skutkować zwrotem samochodu do tego samego mechanika.Nadmierne zużycie oleju niestety może świadczyć o poważniejszej awarii...
Witam, kilku kolegów próbuje tu pomóc, ale mam jedno pytanie, które może być istotne - czy auto po zakupie jeździło nie tylko na lawecie - czyli czy odpalało bo z tego opisu nie wiadomo jednoznacznie - Zafire kupiłem z rok temu. Nie miała ciśnienia i ktoś wcześniej próbował ten silnika naprawiać. Rozebralem silnik na części, zrobiłem zawory, palnowanie...
Witam, to bylo troche dawno, samochod naprawiony, u mnie okazalo sie, ze problemem byl sam silnik - rozwalony pierscien na jednym cylindrze oraz zawor ster. turbina (jesli dobrze pamietam to: v5) - znajduje sie na pasie czolowym i od niego wychodza 2 elastyczne ryrki podciśnienia [pompy vacum ---》ten zawór ster. turbina (v5) ===》i potem do gruszki turbiny.]...
1 - Nie wiem dokładnie o co pytasz. Pompa zasilana jest 12V, więc takie napięcie powinno tam być. 2 - Tak, i nie tylko. Podobny problem może wystąpić w przypadku uszkodzonego ECU. 3 - O jakim pierścieniu mowa? Najprościej będzie, gdy sprawdzisz napięcie przy wtyczce pompy, lub gdy zasilisz pompę z zewnętrznego źródła. W załączniku schemat.
No niby tak.. hmm. Ale jak dochodzi do wybuchu mieszanki w cylindrze i ten o to wybuch popycha tłok, a miedzy pierścieniami a gładzią cylindra jest nieszczelność która jest przyczyna niskiego sprężania to wtedy dochodzi do ubytków w mocy?
Witam A może jest wydmuchana uszczelka pod kolektorem wydechowym ??? albi wypalił się pierścien uszczelniający między rurą a kolektorem??? w taki razie słoń komuś usiadł na uchu pzdr Ambroży PS To bardzo dziwny przypadek.
Musisz przygotować kawałek szmatki, taki brzeg grubiej przeszyty o szerokości ok 2 cm i zwinąć go w wałeczek i długości 10-20cm. Teraz musisz wcisnąć tapicerkę na około korbki razem z ruchomym pierścieniem z pod którego zobaczysz spinkę z drutu. Gdy tapicerka będzie wciśnięta (przy da się ktoś do pomocy jak nie masz wprawy) owiń szmatkę na około ośki...
Podobno tak i mówił żeby to naprawić to trzeba ściągnąć głowice prawda? Złóżcie jak powinno być i może się uda. Na temat kolizyjności nie będę się wypowiadał. Mnie się udało w 1,6 16V Co do samej naprawy, jak brał olej pomyśl nad pierścieniami, bo później po zrobieniu góry możesz się zdziwić w tym temacie. A i termostat czy dobrze działa, chyba masz...
Tobie bedzie najlatwiej dolozyc impulsator na linke (o ile juz go czasem nie masz). Takie impulsatory byly w wielu autach, sa tez uzywane do montowania taksometrow.. Nie mam - auto to golf drugiej generacji diesel - zero elektryki w sygnale prędkości. Czy takie urządzenia od taksometru na linkę będzie wytwarzało właściwą ilość impulsów na odcinku drogi...
Witam! Powodem zakółceń od świateł do jazdy dziennej ( DRL) jest sposób zasilania diod POWER LED 1W lub podobnych przy pomocy przetwornicy impulsowej ze stabilizacją prądu. Diody nie sa zasilane pracem ciągłym tylko impulsowym co jest przyczyna zakłoceń. Sposobem rozwiazania problemu jest zastosowanie filtru na wejściu zasilania najlepiej symetrycznego...
Jakie powinny być luzy między pierścieniami przy zamku w cylindrze ?
Witam, Posiadam opla corse b 1.2 2000r. Podczas ruszania oraz na niskich obrotach mrugał czujnik oleju, wymienilam olej, filtry i czujnik, problem zniknął na dwa tygodnie. Następnie pojawił się problem z olejem, co ok. 200 km musialam dolewac 200-300 ml. Tydzień temu wymienilam pierścienie, uszczelke pod głowica, pompe wodna. Teraz auto przerywa, dławi...
Co do zamulania.... nie zgadzam się w wypowiedzią kidu22 - nie każdy silnik jest utrzymany odpowiednio... w silniku zużywają się pierścienie, rozciągają paski klinowe i rozrządu, popychacze, panewki, brak kompresji... Nie powiesz chyba że silnik przy 100.000 200.000 i 300.000 km jest taki sam. Przegląd nie u Zdzisia tylko w ASO Może nie mam na imie...
Wykonałem kompletny remont silnika w Corsie 1.4 16v z 95roku. Zerwał się pasek rozrządu, a silnik jest wyjątkowo kolizyjny... 14sztuk zaworów pogiętych. Zrobiłem szlif wału, nowe tuleje cylindrowe, nowe pierścienie, kpl. zaworów, wymienione sprzęgło, kpl. rozrządu, pompa wody, wszystkie uszczelniacze itd. Po zamontowaniu silnika do samochodu nie można...
Witam ! Dziękuję za pomoc Prawdopodobnie przyczyną gaśnięcia był nieszczelny przewód (za luzny)do czujnika podciśnienia (MAP sensora) przy kolektorze ssącym W tej chwili pali bez zastrzeżen mając ciśnienie na jednym cylindrze 6 a na pozostałych po 10 (prawdopodobnie zapieczone pierścienie) może dlatego wolne obroty minimalnie są niestabilne. Co do 100...
No mógłby dać znać, hehe. Właśnie się zorientowałem że mam w CorsieC 2001rok silnik Z10XEP, bynajmniej po obudowie przepustnicy (gazu sobie pod maską manualnie nie dodam i z KW wychodzi prawie te 60KM, nie wiem w jakim miejscu jest oznaczenie silnika). Silnik brak ciśnienia na jednym cylindrze, tłok w nim pracuje, reszta w normie, z opisu bardziej zorientowanych...
Napisz jeszcze jaki masz przebieg. Właśnie jestem w trakcie własnoręcznego remontu Corsy C 1.0 i nie było tak źle, a nie mam dużego doświadczenia. Jeśli dźwięki wydawane przez silnik są OK i jak sam twierdzisz "ma buta" to przyczyna może być prozaiczna. Wykręć świece i zobacz w jakim są stanie. Jeśli są ok (nie okopcone itd.) to masz gdzieś wyciek,...
Trzeba by sprawdzić czy nie ubywa płynu chłodniczego teraz nie bardzo masz jak ponieważ silnika nie da się uruchomić, być może uszczelka też już na wykończeniu. Olej pachnie benzyną bo go zalewało i benzyna spływała do oleju. Skołuj manometr zmierz ciśnienie sprężania i będzie wiadomo co jest nie tak. Jeśli będzie spora rozbieżność pomiędzy cylindrami...
Z czego dwa są zwarte ze sobą. Wtyczka ma cztery pierścienie, jeśli zakupiony kabel będzie miał cztery przewody to też wystarczy.
Cześć, mały problem z rzeczoną Corsą. Zostały wymienione: linki hamulca ręcznego, elementy przy bębnach, linka środkowa, linka do zacisku prawego + czyszczenie linki początkowej, bębny, łożyska w bębnach, szczęki + sprężyny, oraz cylinderki. Zostały stare samoregulatory. Wyczyszczona piasta, odpowietrzanie. Łożyska dałem do wprasowania, niestety pierścienie...
Zamierzam wymienić silnik w Corsie z 95r. czy mogę zamiast fabrycznego 1.4 16v X14XE zamontować 1.6 16V X16xe np z Tigry? 18tys km temu zrobiłem kpl. remont silnika, (szlif wału i korb na 1-szy, nowe tuleje cylindrów+pierścienie nominał, kpl zaworów+ nowy rozrząd) ale stopniowo silnik podupadał na zdrowiu i teraz po pomiarach wiem, że nie mam kompresji...
Witam wszystkich serdecznie. Jestem szczęśliwym posiadaczem Opla Corsy B z silnikiem 1.6 GSI. Na czym polega mój problem: Samochód odebrałem od mechanika 2 dni temu. Auto trafiło do naprawy ponieważ spalało kolosalne ilości oleju, oraz strasznie dymiło. Wymienione zostały: Pierścienie, Komplet uszczelek, Planowana Głowica, Uszczelniacze, Siemeringi,...
Wielkie dzięki . Jeszcze takie pytanie , czy na wyjściu drążka z kabiny tam gdzie jest osłona gumowa ( patrząc od spodu samochodu od strony skrzyni ) nie powinna się tam znajdować jakaś tulejka plastikowa centrująca ten drążek ? Pytam ponieważ ma tam straszne luzy , , po wrzuceniu wstecznego i wyrzuceniu lewarek nie wraca na środek i nie dotykając pierścienia...
Witajcie Kochani! Przejrzałem nasze bogate forum ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie. Tematów jest sporo ale nie do końca w mojej sprawie :( Samochód: Opel Corsa C 1.0 silnik Z10XEP Twinport 2004 r. Na łańcuchu. Ważne! Auto przyjechało na warsztat z prawdopodobnie zajechanym wałem (silnik stanął dęba) Po rozebraniu wszystkiego na śrubki (silnik...
1.Odczytałem błędy zworką 6+masa.Bład 14,24,25,29 -niskie napięcie przekażnika pompy paliwa -niskie napięcie wtrysku 1 -czujnik prędkośći pojazdu -niskie napięcie czujnika temp.płynu 2.Nie zapala się kontrolka imma,pierscień na swoim miejscu i sterownik po nią. -a czy tam jest taka kontrolka? 3.Nie sprawdzałem testerem bo nie mam ale połączyłem się...
Może komuś się przyda ta informacja. Stary alternator zregenerowałem z nadzieją że może to coś pomoże. Nowe szczotki, pierścien slizgowy, regulator napięcia, łożyska, uszczelniacz, oring. Falowało nadal chociaż przyznam - mniej. Kolektor dolotowy czyściłem wcześniej mechanicznie po odkręceniu EGR. Tyle ile mogłem z nadzieją że w środku jest czysto....
Sterowanie działa. Otóż zdemontowałem głowice i popychacze są ok, szczelność głowicy w gniazdach zaworowych ok, uszczelka też wygląda na ok, natomiast tłok i cylinder budzą we mnie wątpliwości. Cylinder wyszczerbiony na samym dole(na żywo wygląda jak by fabrycznie był wyżłobiony), przez co tłok jest przerysowany, pierścienie: pierwszy nie wygląda na...
Jaki cylinder 70–80 cm³ do Peugeot Kisbee 2T 2013 rok? Może być Polini, Malossi, Airsal. Co polecacie i żeby się zgadzało? (at)ElektrodaBot AI: Masz jakieś inne modyfikacje w skuterze? (np. wydech, g... Krótka odpowiedź Do seryjnego Peugeot Kisbee 2T (AC) z 2013 r., jeżdżonego na co dzień, najlepiej sprawdzi się żeliwny cylinder klasy „Sport” 70 cm³:...
Dziękuja za uwagi za i przeciw zaczne od początku skręt jest ograniczony bo był za duży i koła sie wbijały w ziemie rama jest dość mocna hak cholowniczy jest taki bo znalazłem taki na złomowcu z renault 5 wszystko pod siedzeniem bedzie zalane betonem dla obciąrzenia nigdy czegoś takiego nie robiłem to po raz pierwszy z nudów i z czego było opony bedą...
http://obrazki.elektroda.pl/9315764300_1... http://obrazki.elektroda.pl/8564630300_1... Żeby nie tworzyć nowego, napiszę tutaj... No więc... do opla corsy b, w którym był silnik 1.2 8V (1993) na jednopunktowym wtrysku (bez immo) zrobiłem swapa na silnik z opla astry f (1996) 1.4 8V na wielopunktowym wtrysku. Przekładka...
Dzień doberek :) Od maja zeszłego roku stałem się nieszczęśliwym posiadaczem czerwonej Corsy C 1.2 Twinport z 2004 roku. Nie przyszło mi do głowy, żeby wpisać do wyszukiwarki numer telefonu sprzedającego. Zrobiłem tak niedawno i wyskoczyło mi archiwalne ogłoszenie z tym samochodem. Pisało w nim ,,pilnie sprzedam". No i się przekonałem, dlaczego pilnie......
Jeżeli nie masz możliwości podpięcia do komputera i sprawdzenia czy czujniki odczytują poprawną prędkość obrotową z każdego z kół - jak sugerował Alfred_92 to musisz sprawdzić odległość czujników od koronek z przodu i z tyłu w bębnach. Bywa, że koronka na bębnie minimalnie się przesunie dalej od czujnika, a opiłki z bębnów przylepiają się do czujnika...
Witam! Zacząłem nowy wątek gdyż nie idzie mi szukanie poszczególnych wiadomości... Prosiłbym o pomoc. A mianowicie..-->..jak w temacie posiadam samochód marki Opel Corsa B z silnikiem diesla 1.5D z 1993r. Autko ma nakulane 170tys. Jest bardzo poczciwe i świetnie się sprawowało przez ostatnie 3 lata jak go posiadam. Nie zepsuło się absolutnie NIC! Bardzo...
Tak wygląda uszkodzony plastikowy mixer z firmy Rybacki. Przy próbie wybicia aluminiowego palnika z środka (nie ma go na zdjęciu) pękł na pół. Zdumiony jestem budową tego mixera. Widać, że od strony rurki z gazem jest wyfrezowana szczelina którą podawany jest LPG który potem szczeliną wewnątrz pierścienia kierowany jest na całą średnicę ! Wątpię, by...
Wciskasz i wyciagasz wtyczkę
Szukam pomocy w sprawie mojego autka a w zasadzie mojej zony !. Apropo mam problem z skrzynia biegow w automacie Opel Corsa B 1.4 16v . Ostatnio jechałem zatankować autko lecz w połowie drogi przestały mi działać biegi a przed wyjazdem za granice wlałem świeży olej do skrzyni biegów taki który powinien być lecz zaóważyłem że skrzynia biegów była sucha...
żeliwne pierścienie pierścienie osadcze pierścienie alternatora
testy akumulatorów wykrywanie dźwięku spalony akumulator
scania akumulatory scania akumulatory
Sterowniki do Cobra Monaco SW2020 bez CD-ROM Schemat instalacji elektrycznej Ford Kuga MK1