Corsa ma taką przypadłość, jeśli czujnik położenia wału jest uszkodzony to sterownik nie podaje napięcia na pompę paliwa i na moduł WN. Miałem przyjemność uczestniczyć w takim zdarzeniu w mojej Corsie.
To jest pamięć, owszem ale z tym błędem nie wiem czy ma coś wspólnego. To pamięć z danymi korekcyjnymi dla każdego egzemplarza pompy. Ze względu na pewne odchyłki w wykonaniu każdej pompy, brak powtarzalności. http://obrazki.elektroda.net/55_12598838...
A jaki rocznik , bo 2001/2003 można normalnie wyprogramować EGR. Pompa wysokiego ciśnienia NIE MA zaworu bezpieczeństwa. Polecam oddać ją do uszczelnienia lub sam to możesz zrobić--uszczelki są dostępne w sieci. Ew. wymień , ale nie będziesz wiedział czy nie jest tak samo uszkodzona.
Przekaźnik pompy jest pod wykładziną koło nóg pasażera.
Zmierz siłę hamowania tak przednich kół, jak i tylnych. Podejrzewam, że któreś koło "trzyma", lub źle wyregulowana siła hamowania kół tylnych i tak się będzie działo. Dwa, pojechać do "prawdziwych" mechaników i podłączyć pod tester diagnostyczny, po wcześniejszym mechaniczno/wizualnym sprawdzeniu pierścieni ABS przy kołach... Od tego zacznij.
Dwa przekaźniki w skrzynce pod maską, nie te małe wąskie, a te kwadratowe, jest tak, że jeden obok drugiego na krawędzi skrzynki od strony pasa, jeden jest od zasilania strownika wtrysku, drugi pompy.
Ale leniwiec jestes:).Wystarczyło użyc Szukaj opel corsa opisywany byl chyba z 1000 razy. Pompa czerwony z niebieskim paskiem w lewym progu.
Wygląda na wykończoną pompę CR jak wstępna daje 4 bar. Da się to wstępnie sprawdzić obserwując PWM dla zaworu reg. ciśnienia. Ale chyba czeka cię wymiana pompy .
Skoro wystrzeliły tranzystory to pompa nie może być ok. Sterowniki od drgań uszkadzają sie inaczej nie strzelają tranzystory. Pompa do zrobienia lub wymianki.
Dolz, Hepu będzie dobrze.
Zwarcie w wiązce lub bardziej sklejony przekaźnik
Widocznie, za duży prąd płynie przez niego. Źle dobrany przekaźnik lub pompa pracuje nieprawidłowo.
Może szary +, czarny masa. Pompa zabezpieczona jest bezpiecznikiem 15A, więc powinien wystarczyć. Mój włącznik się nie grzał, ale jakieś zastane przewody dołączone do oryginalnej wiązki przez poprzedniego właściciela to i owszem, były za cienkie.
Paliwo dostaje? Pewnie nie... Jest w ogóle w zbiorniku? Pompa chodzi?
Pompa ani drgnie przy przekaźniku ani przy zmostkowaniu. Więc raczej to jej uszkodzenie.
Chłopaki z warsztatu mają rację. Ja tesh trochę zaimuję się mechaniką i zalecam wymianę pompy wodnej razem z wymianą rozrządu. Teraz nie wymienisz a za 10tkm Ci zacznie cieknąć i co wtedy?? Ponownie trzeba wszystko rozbierać. Zalecam wymianę tej pompy
A iskra jest?
Pompa ABS do wymiany ,standard w tych autach.
Jeśli 2001r to silnik oplowski już. Sprawdź wszystkie kostki przy pompie wtryskowej, jeśli nie są zaśniedziałe to do naprawy jest sterownik pompy wtryskowej lub ewentualnie cała pompa wtryskowa.
Zrób to samo ale z żarówką h4 zamiast probówki. Jeżeli zaświeci wymieniaj pompę bez wahania.
Możesz, śmiało, w czasie jazdy pompa też pracuje cały czas. Nic się nie stanie. Do mnie przybywają klienci, którzy pompę mają podłączoną na krótko, po stacyjce. Nie polecam, tak być nie powinno, w razie kolizji, pompa będzie lała paliwem!
prosze bardzo: schemat oraz Google Twoim przyjacielem jest: [url=http://www.corsa-a.pl/forum/viewtop...
Witam na początku chciałbym się dowiedzieć co to jest ,fotka poniżej i jak fachowo to się nazywa. Wiem że jest to jakaś pompa elektryczna od spalin. Od jakiegoś miesiąca strasznie 'wyje' jakby miała się rozpaść próbowałem rozebrać ale nie wiem czy to jest możliwe,obudowa jest zgrzana. Czy jest to do naprawy czy lepiej kupić nową? link fotka http://obrazki.elektroda.net/47_12280440...
Po przekręceniu kluczyka powinien być impuls na pompę w celu podniesienia ciśnienia. Da się to usłyszeć w okolicy fotela pasażera. Sprawdź czy przekaźnik pompy dostaje napięcie w czasie tego impulsu. Możesz też wyjąć przekaźnik i zrobić zworę na stykach prądowych do sprawdzenia czy pompa działa. Na silniku jest też czujnik ciśnienia paliwa i to on załącza...
Czy słychać pracę pompy paliwowej? Pompa nie jest testowana elektronicznie ,więc nie wywali Ci błędu. Często zdarza się ,że amatorzy zagazowanych aut jeżdżą na oparach benzyny przez co dochodzi do zatarcia pompy. Posłuchaj ,czy chodzi. Jeśli nie to sprawdz w pierwszej kolejności zasilanie pompy.
Typowy objaw zużytego dołu, i lub pompy oleju.
dużo za niskie wolne obroty biegu jałowego... lub wytarte panewki... lub zajechana pompa oleju
Od tego zacząłem. Ale ewidentnie nie ma przepływu przez pompę ABS.
W silniku Z12XEP ciśnienie paliwa powinno wynosić 3,8 bara. Mierzy się go na złączu kontrolnym na listwie wtryskowej przy pracującym silniku. Opel podaje to jako ciśnienie w układzie paliwowym, a nie jako ciśnienie tłoczenia pompy paliwa. Nie powinno się więc mierzyć ciśnienia paliwa na przewodzie zasilającym zamkniętym manometrem. Regulator ciśnienia...
Zasilanie pompy w zbiorniku tnij.
Czy ktoś wie gdzie znajduje się przekaznik pompy paliwa corsa b 1.0 bo nie słyszę dzwięku załanczania pompy podczas rozruchu zapala ale po długim kręceniu a chciałem go sprawdzić
Wykręć zawór SCV z pompy wysokiego ciśnienia i oglądnij pod kątem opiłków
wina uszczelki Trochę niepoprawne określenie. Wątpię, żeby uszczelka była czemuś winna. Jak mechanik ją założył tak siedziała i tego są skutki, więc jak już to wina mechanika.
A zawor przelewowy przy pompie oleju dobry?
A komputer/diagnostyka co mówi ? Czy nie przypadkiem czujnik położenia wału ? chociaż może być za szybko i winny jest układa zapłonowy - hym..
tylko że nie wiem i nie mogę coś znaleźć który to przekaźnik i jak go zewrzeć na krutko Powinien być za schowkiem, tak jakby nad sterownikiem. Zwierasz te dwa piny w gniazdku, co odpowiadają stykom zwiernym przekaźnika.
Przyczyna - przekaźnik pompy paliwa
Całego płynu nie zlejesz zawsze w pompie coś zostanie ale jest różnica wylać 0,2 L a 2l litry. Co do podnoszenia 1.0 jest lekkie więc krzywdy misce nie zrobisz ,ale podkładka z deski wymagana . Choć ja staram się zawsze podpierać zawsze za nadlew bloku obok miski.
Wjechała nowa pompa, ale zamiennik GM NTY i jeszcze gorzej, ciśnienie tylko 1,5 bara na zimnym. Walka trwa dalej.
Wydaje mi sie, że w Corsie pompa startuje gdy kręcimy rozrusznikiem. Sprawdziłbym (wymienił) przekaźnik pompy paliwa
Weź poki co żarówkę minimum 21W i sprawdź Zasilania tego sterownika.
A co to się stało bo nie tylko od ABS wiązka spalona, jazda takim autem to proszenie się o pożar auta. Laweta i naprawa innej opcji nie ma.
Stosować nową śrubę. https://obrazki.elektroda.pl/8976146100_...
Silnik rozgrzewa się normalnie? Czy węże idące do nagrzewnicy nagrzewają się ? Czy bez dmuchawy załączonej oba są tak samo ciepłe? Po załączeniu dmuchawy robi się jeden chłodniejszy ? Mogła nagrzewniczka się zalepić. Co do temp. Na wyświetlaczu to sprawdź wiązkę do czujnika i sam czujnik. Podłącz komputer to się dowiesz czemu nie ma gazu.
Syf pewnie został ale po co go usuwać skoro można wymieniać pompę.
Filtr paliwa do wymiany na początek póżniej sprawdzić pompę paliwa i jej sterowanie.
Pompa paliwa padła.
Uchwyt, pompę ,pokrywę zaworów, i dobrze by było miskę.
Dajesz napięcie 12V na bezpiecznik F26 i pompa działa
czujnik temperatury ma kolor zielony.Znajduje się pod vacu pompą i pompą wysokiego ciśnienia, z prawej strony sinika :-)
Witam miałem ten sam problem okazało sie ze były zasniedziałele styki od czujnika połozenia wału korbowego tj. łaczenie koło filtra powietrz po lewej stronie
Nie masz sterownia przekaźnikiem bo jest brak któregoś zasilania na ECU. Powtarzam sprawdź dokładnie czy masz wszystkie zasilania na ECU i nie samym miernikiem ale z obciążeniem np żarówką. Bez tego sprawdzenia reszta kombinacji nie ma sensu. Jaki silnik ? Z10XEP czy Z10XE ?
Ewidentny brak przepływu. Zapchana chłodnica (łatwo zweryfikować) lub skończyła się pompa - z tym gorzej bo napędzana jest paskiem rozrządu.
Pompa po regeneracji, wtryski również.
Potwierdzam. Nie ma filtru paliwa jest tylko siateczka w pompie.
Przekaźnik pompy paliwa .
mozliwe ze zawor przelewowy na pompie olejowej szwankuje pompa do wymiany
Na schemacie próbowałeś szukać po kolorach przewodów? Jak czarno-biały, żółty i zielony to czujnik ciśnienia atmosferycznego, czyli rurka nigdzie nie podłączona.
Masz schemat tego Z12XE , tam 12v na wtryskiwacze idzie z przekaźnika pompy paliwa k35 (napięcie 12v jest tylko jak pracuje pompa paliwa ), resztę widać na schemacie ....
Musisz rozłupać tę puszkę i użyć elektrozawór z Twojej starej pompy. Może się okazać że szybciej przełożysz całą pompę.
corsa b jest na zwykłej pompie, gaszak obudowany osłoną
A masz możliwość wysterowanie przekaźnika pompy z diagnoskopu?
Świece są tu chyba najmniej prawdopodobną przyczyną. Obstawiałbym raczej pompę paliwowa albo rozrząd... ale to diagnoza w ciemno.
Corsa nie miała nigdy elektrycznej pompy
Lub sama pompa siada przy obciazeniu
Którędy idzie kabel zasilający pompę paliwa w zbiorniku . Opel Corsa C Z12XE
Pompa paliwa czerwono-niebieski plus po stacyjce czarny
Dzięki za podpowiedzi pompa działa, stycznik był zaśniediały. Pozdrawiam
niepięcie nie może być zbyt słabe... sprawdź zwykłą żarówką 21W...jak się zapali to padła pompa
Mam problem z problem z corsą c 1.3 (1.25) . Miałem na początku tak że nie zawsze załączała się pompka paliwa.Oczywiście wtedy silnik nie chciał odpalić.Zdarzało się to sporadycznie.Mialem problem również z podnoszeniem i opuszczaniem szyb, po jakim (czasie od zakupu samochodu) musiałem prawie do odpalenia przekręcić kluczyk żeby zadziałało podnoszenie...
Tak po podaniu masy na przekaźnik pompa działa.
A jak to jest np cr Przypuszczam jednak, że to pompa rotacyjna.
Kod silnika i czego brakuje na pompie?
Podają że pompa wstępna powinna pracować w zakresie 2-4 bar, więc wydaje się dobrze, jak EGR ?
Pompa się kończy i tyle
pompa wtryskowa skąt ma napęd
Zrób diagnostyke. Podejzany jest sterownik pompy.
Tak dla ścisłości twierdzisz, że to stukanie słyszalne zwłaszcza na drugim filmie może powodować rozrząd, a jeśli tak to dlaczego cichnie po rozgrzaniu? Mam dokładnie taki sam samochód a w szczególności silnik i u mnie jest dokładnie tak samo to znaczy na zimnym silniku stuka na tyle głośno jak by miał się rozpaść za chwilkę a po rozgrzaniu się słychać...
Ciśnienie na listwie 3,8 bar Ciśnienie na tłokach 14-16 bar
Sp[rawdzić dobrze kabelki , na 85 i 86 , szczególnie ze sterownika. Gdzieś albo przywarcie do 15 lub sterownik.
Pompa powietrza wtórnego. Służy do niczego - wymysł ekologów dla większej czystości spalin
Sprawdź czy dostaje napięcie na pompie
Problemem też może byc pompa wody, często jest tak, że ośka pompy się obraca a turbinka stoi w miejscu.
W skrzyni wybierak biegów , pedały + pompa sprzęgła , przewody sprzęgła w zależności od modelu wysprzęgnik (siłownik w skrzyni) , kodowanie tech , mdi lub opcom , zbiorniczek płynu hamulcowego musi mieć wyjście na zasilanie pompy sprzęgła i pewnie jeszcze jakieś drobne głupoty ..
W tym 2 odpuść sobie wiązkę i sterownik a szukaj dlaczego jest za małe. Czujnik FPR, zawór FPR, zasilanie paliwem (pompa wstępna, filtr) i czego nie życzę, też prawdopodobne, sama pompa CR. Czym czytałeś?
Podmieniałeś sterownik silnika czy pompy?
Niestety mam ten sam problem z corsach 1.3 diesel , maksymalna prędkość to 120 i 3 tys obr, mam tez od czasu do czasu problem z odpaleniem, na chłodno dobrze kręci a jak jest ciepły to musi się trochę podusić. Czy udało się Panu zidentyfikować przyczynę takiej usterki ? Dodano po 2 Niestety mam ten sam problem z corsach 1.3 diesel , maksymalna prędkość...
Hmm nie bardzo rozumiem o jakim module mówicie.. Podłączaliśmy z innego samochodu ten moduł do którego podłącza się przewody wysokiego napięcia. Hmm a możliwe żeby ten moduł blokował iskrę i wyłączał pompę?
Najpierw piszesz ze wymieniałeś uszczelniacz a później że o ring co było dokładnie przy pompie robione?
Zakończony
czyli on może odłączyć napięcie do pompy paliwa ?
Może coś z elektrozaworem na pompie
jak się skończyło? Dodano po 5 Jak się zakończyła twoja usterka pompa czy coś innego?
Czy w przypadku padnięcia sterownika pompy wystarczy jego podmiana czy trzeba coś programować?
Tam nie ma pompy wtryskowej,cieknie uszczelniacz osi pompy albo któras sekcja.
Hmm.... dodał bym jeszcze przekaźnik pompy.
Corsa nie odpala na zimnym silniku. Pompa paliwa, czujnik temp., kable, świece wymienione, co może być przyczyną?
wymieniony pływak
Sprawdź na samostarcie ale być może paliwo przymarza w filtrze paliwa bo jeździsz na rezerwie i woda skrapla się w baku bądź pompa paliwa "się kończy". Ponadto do sprawdzenia kable WN.
No widzisz dobrze ze się okazała pompa Pozdrawiam
pompa corsa sterownik pompa corsa corsa pompa odpalać
honda civic termostat samoczynny restart biosu kalkulator wiatrowy
Peugeot 308 ARB – znaczenie komunikatu o usterce ABS, BAS, AEB JVC RX-301 LBK – napięcie żarówek podświetlenia skali, parametry 8V 0,3A, zamienniki LED