A odpytywałeś immobilizer z błędów? Masz jakieś błędy związane z kluczykiem sygnałem immobilizera, pętlą? Jeśli nie to immobilizer odpada. W ogóle nie obstawiam immobilizera. W Oplach immobilizer nie pada. Uważam, że albo masz źle naprawiony sterownik albo problem w instalacji, wątpię, albo pompa coś wydziwiać zaczyna. Najprędzej według mnie sterownik...
Jeśli 2001r to silnik oplowski już. Sprawdź wszystkie kostki przy pompie wtryskowej, jeśli nie są zaśniedziałe to do naprawy jest sterownik pompy wtryskowej lub ewentualnie cała pompa wtryskowa.
Zakończony
Corsa ma taką przypadłość, jeśli czujnik położenia wału jest uszkodzony to sterownik nie podaje napięcia na pompę paliwa i na moduł WN. Miałem przyjemność uczestniczyć w takim zdarzeniu w mojej Corsie.
Weź poki co żarówkę minimum 21W i sprawdź Zasilania tego sterownika.
Sterownik pompy wtryskowej.
witam. Klin moze byc przyczynom złego palenia lub co najgorsze, Sterownik pompy.
Zrób diagnostyke. Podejzany jest sterownik pompy.
Czy w przypadku padnięcia sterownika pompy wystarczy jego podmiana czy trzeba coś programować?
A jak to jest np cr to co ma pompa do obrotów silnika?A w pierwszej generacji bardziej sterownik do naprawy niż pompa do wymiany.
Do sprawdzenia wszystkie zasilania sterownika, łącznie z bezpiecznikami i przekaźnikami. Możliwe także uszkodzenie kostki stacyjki.
Sterownik pompy do sprawdzenia.
tylko że nie wiem i nie mogę coś znaleźć który to przekaźnik i jak go zewrzeć na krutko Powinien być za schowkiem, tak jakby nad sterownikiem. Zwierasz te dwa piny w gniazdku, co odpowiadają stykom zwiernym przekaźnika.
ok posprawdzam te wtryski jeszcze To już możesz nie sprawdzać. Sprawdź czujnik INDUKCYJNY wału i czujnik HALLA wałka, czy sygnały z nich docierają do sterownika.
Winny był sterownik zwarcie między warstwami płytki powodowało świecenie światła stop i wysterowanie pompy wstępnej paliwa.
Sterownik pompy do naprawy.
Nie zawsze się ona załącza po włączeniu zapłonu. U mnie w Astrze na ten przykład się nie uruchamia i jest wszystko OK. Nawet dobrze było przy mrozach -25 stopni. Tą masę, której ci brakuje przekaźnik dostaje ze sterownika wtrysku.
Jeśli jest tam pompa vp30 to mogła się bardzo szybko uszkodzić przez zapowietrzenie a dokładniej sterownik.
W tym 2 odpuść sobie wiązkę i sterownik a szukaj dlaczego jest za małe. Czujnik FPR, zawór FPR, zasilanie paliwem (pompa wstępna, filtr) i czego nie życzę, też prawdopodobne, sama pompa CR. Czym czytałeś?
Sprawdzić jak prędkość z każdego koła z osobna widzi sterownik.
Pompa ABS do Corsy D, usterka hydraulicznego bloku, nie ma przepływu płynu hamulcowego do przedniego prawego koła. Czy ma ktoś na sprzedaż uszkodzoną pompę aby przełożyć sam blok? Sterownik OK. Czy to inna usterka niż bloku?
No właśnie tego nie wiem, myślałem że walnięty sterownik pompy wtryskowej wyjdzie na komputerze.
Sp[rawdzić dobrze kabelki , na 85 i 86 , szczególnie ze sterownika. Gdzieś albo przywarcie do 15 lub sterownik.
1,7 mają sterownik (raczej w pompie nie ma immo)
Ale pytanie od czego sypnął by się soft? Wcześniej auto (34.000km) przyjechało na lawecie, bo "rzuciło palenie". Skorodowały punkty połączenia masy do nadwozia. W BCM wysypała się konfiguracja (to już zrobiłem) i sterownik silnika nie uruchamia pompy paliwa.
Tu był temat https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... P1625-02 Poczytaj https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... Pobierz to i pooglądaj zimne luty w sterowniku pompy. http://marik.lakie.waw.pl/Combo/mrserv_i...
Nie chodzi mi o sterownik na pompie ABS tylko moduł ESP
W końcu nie widać sterownika.....
powodem jest uszkodzony sterownik pompy wtryskowej. 504-750-152 postaram sie pomóc
jak pompa nie podaje to nie znaczy ze immo,sprawdz wczesniej przekaznik pompy paliwa(bezpiecznik),zasilanie na sterowniku,pewny jestes 90% ze to immo?
A czasem immo nie zablokował sterownika silnika? Podłącz corsę pod kompa. Dodano po 3 Spróbuj zapalić drugim kluczem
Sterownik nie laczy sie z komputerem
Kontrolka auto z kluczykiem dotyczy immo.
Sondy wydają się pracować prawidłowo. Druga sonda w przypadku sprawnego katalizatora tak właśnie powinna pracować. Przy jeździe i hamowaniu silnikiem napięcie na niej powinno spadać prawie do 0V. Grzałki są realizowane w tej sposób: napięcie 12V pozyskiwane jest z przekaźnika pompy paliwa, natomiast sterowanie masą idzie że sterownika silnika.
Panowie Stary sterownik: - immo ok - załączenie pompy ok - brak iskry (wyjście z ECU) !!! Nowy sterownik: - immo błąd (mruganie check MIL) analogicznie nie załączona pompa i brak iskry. W oplu nie odpali nawet na 2 sek.
Z wydechu nie śmierdzi aby frytkami ? Błędy silnika ? Sterownik pompy ? pompa sprawna 100% Rozwiń myśl.
Witam Mam Corse C 2003r 1.2 16v samochód po wypadku ,nie odpala . w błędach mam wentylator chłodnicy ,Uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza cylindra l 2 3 4 ,pompa nie startuje .Sterownik silnika bosch na silniku . Zasilanie na pompie paliwa sprawdzone 3,5V .
Czyli jednak odpala... Nie pytałem czy świeci kontrolka tylko czy grzeją świece. Akumulator sprawny? Jak będzie miał za niskie obroty przy kręceniu to nie zapali. Jakie ciśnienie paliwa w szynie podaje sterownik?
Witam Problem jak w temacie, kręci ale nie ma iskry i nie pracuje pompa paliwa (po włączeniu zapłonu również nie załącza się). Czyżby sterownik padł????
Nie wiem czy będziesz w stanie posprawdzać zasilanie na sterownik silnika .Czy słychać pompę paliwową?
Raczej zawor w pompie uszkodzony.
Elektromechanik wymienił przekaźnik od pompy paliwa, poprawił luty w okolicach sterownika, przejrzał całą instalację i wziął 150 zeta. Oczywiście silnik odpala, ale jak długo?
Auto zostało sprawdzone przez mechaników i elektromechaników. W aucie zostały wymienione świece, cewki , sterownik silnika , pompa absu , czujnik w kole. Objawy takie same. Jedź tam gdzie naprawiają samochody a nie psują.
No immo nie jest uszkodzone chyba, tylko sterownik silnika prawdopodobnie .
W czym mam ci pomóc? Pompa ruszyła, a jakie ciśnienie wytwarza? Kluczowanie wtryskiwacza jest? Sterownik odpytany z błędów? Potrafisz odpowiedzieć chociaż na jedno z tych pytań?
czy takie usterki np. pompy paliwa mogą sypać błędy ECU na nie bardzo powiązanych czujnikach, bo niby co ma wspólnego błąd czujnika położenia wału z pompą paliwa, lub co ma błąd położenia wału wspólnego za błędami wtrysku. Dlatego też mi mechanik powiedział, że to wina sterownika - masa nie powiązanych błedów. Tylko że on cały czas zawalony robotą,...
W pierwszym poście piszesz że silnik nie kręci i na pewno nie będzie to z winy pompy paliwa . Masz jakiś problem z napięciem i od tego bym zaczął , luźne klemy, masa , rozrusznik . Corsa taka jak twoja sprawiła mi kiedyś niezłą zagwostkę tylko z powodu akumulatora , który jeszcze kręcił ale sterownikowi silnika już to nie pasowało .
To twoje widzi mi się jest złe. Jezeli X10XE albo Z10XE wali błąd P0170 to winne jest co? No co? Sonda?Okablowanie? Pompa paliwa? Wtryskiwacze? Sterownik? Nie kolego! Zawsze przepływomierz.
wykrec sterownik pompy ten z tyłu silnika i przelutuj go w srodku czesta usterka
witam a ja proponowal bym sprawdzic sterownik pompy bardzo czesto ulega awari typu zimne luty lub spalone rezystory
Kolego nie powielaj głupot.To sterownik steruje zaworem impulsem pwm.Skoro sprawdzałeś turbo potrzebny odczyt błędów a najlepiej odczyt parametrów i ich rejestracja podczas jazdy.
Skrzynka jest inna. Mam opis bezpieczników, brakuje mi opisu przekaźników i schematu. Mam z Corsy C, ale chyba się różni w szczegółach. Auto nie pali i na pewno brakuje mi zasilania na pinach z komputera. Muszę sprawdzić co skąd przychodzi. Jak do mnie trafił to rozładował cały akumulator bo pompa paliwa chodziła cały czas, ale palił. Gdzieś coś pogniło...
Fakt , że sterowniki do tego silnika to kombajny , ale odpięcie samej wtyczki ABS , nie powinno skutkować uszkodzeniem sterownika silnika.
Jest to sterownik Delphi Multec F - sprawdź ciągłość przewodu ze sterownika pin.A12 do pin.85 przekaźnika i masę na samym sterowniku - oczywiście podczas kręcenia. Immo gaśnie?
Zacznij od sterownika pompy , sterownik jest narazony na wilbracje oraz wysoka temperature ,badzo czesta przyczyna jest rozlutowanie ,przewaznie wystarczy poprawic zimne luty
Witam. Mam problem z Oplem Corsa C 1.0. Kod silnika Z10XEP. Mianowicie nie odpala, sprawdzona pompa paliwa, wtryski, iskra, przekaźniki, kompresja - wszystko jest w porządku, tak jak powinno być. Kręci, ale nie odpala. Po przekręceniu kluczyka włączają się wentylatory. Błąd, jaki odczytałem z licznika, to P0115. Rozrząd też jest ustawiony poprawnie...
rozbebeszył cały komputer coś tam chciał zrobić bóg wie co? Oczywiście auto przestało normalnie pracować.Przestala chodzić pompa paliwa z komputera powinien dochodzić sygnał masowy do przekaźnika pompy. po włączeniu zaplonu pompa nie chodzi wytrarczy tylko prubówką przylożyć masę do tego sygnału (kabelek brązowo czerwony) i pompa sie włącza. Po takim...
Witam. Mam Corsę C 1.3 CDTI 2004r. która nie odpala. Wyrzuca mi cały cały czas błąd P1625 - układ kontroli silnika - sterownik ECM. Zauważyłem także że pompy paliwa nie słychać. Gdzie znajdę przekaźnik pompy paliwa.?
niestety na biegu jałowym nie mogę sprawdzić napięcia, bo silnik od tygodnia nie chce zapalić. Jutro wkładam przepływkę do corsy b x10xe kumpla i zobacze jak się będzie zachowywać auto. Co do synchronizacji to nie mam pojecia. Od czasu kiedy kupiłem nic przy aucie nie grzebałem. Jeździł, jeździł i nagle umarł. Jestem w trakcie szukania kogoś kto mi...
światła normalnie działają po niezacieśnieniu pedału hamulca Dodano po 1 DriverMSG mam jeszcze takie pytanie czy orjetujesz się gdzie może być sterownik pompy wtryskowej w tym samochodzie na pompie go niema
Tester wykrył tylko błąd po wypięciu sondy lambd, tak cisza. Przypuszczając winę ECU, nie jestem pewien czy jest to wina sterownika biorąc pod uwagę że pompa paliwa działa, wszystkie inne funkcje żyją oprócz iskry oraz braku błędów. Co jeszcze może być przyczyną?
Sterownik ma wyuczone jakieś tam wartości nastaw dla biegu jałowego, zeskrobałeś brud i nastawy już nie pasują, dlatego kolebie nim na wolnych obrotach. Ten silniczek krokowy otwiera tzw. bypass w przepustnicy i reguluje obroty biegu jałowego. Tej śrubki od przepustnicy nie ruszaj, jest do ustawienia wstępnego. Sam sterownik silnika nie może regulować...
W momencie, gdy dolewasz paliwa do pełna to zwiększasz ciśnienie w układzie (kwestia grawitacji) ;) Sprawdź wydajność pompy i jej szczelność. A nie wyrzuca jakiś błędów ze sterownika?
No to jednym słowem coś nie pozwala ci załączyć pompy paliwowej boi z tego co piszesz to przekaźnik jest sprawny. Albo alarm albo gryzoń albo któryś z czujniczków przy silniku. Przydałoby się podłączyć pod komputer i zobaczyć czy jakiś błąd się pojawia. Niewykluczone też uszkodzenie kostki stacyjki. Dobra teraz tak: zrobiłem zworkę po wyjęciu przekaźnika...
to jest wlasnie kolejny nabywca i zdaje sobie z tego w pelni sprawe co mu grozi. Dziekuje za rade kontrolka przestala swieciec. Teraz mam jeszcze maly problem z kontrolka pompy paliwowej ale z tym juz sobie poradze. pozdrawiam
Witam, ponownie:( 2 lata temu wymiana sterownika silnika ( wypalony) do tej pory było ok, ostatnio autko stało 7 dni po czym przestało odpalać- diagnoza pompa paliwa wymieniono działało 2 dni później na zimnym silniku szarpał jakby pompa nie dawała odpowiedniego ciśnienia po nagrzaniu i przełączeniu na lpg wszystko ok.Następnie już nie odpala. wymiana...
Ta druga większa kostka w sterowniku odpowiada za podzespoły w środku auta, tak rozumiem. Czy mogę podłączyć aku i wtedy zobaczyć, czy problem dalej występuje? Na zdjęciach załączam schematy bezpieczników oraz układu BCM (Body Control Module). Jest tam przekaźnik typu solenoid K50A, który steruje poniekąd światłami stop. Czy może być winowajcą ze względu...
Wstepnię świeczki sprawdziłem i wydają się być ok. A ile taka świeca powinna pobrać prądu? Tak czy inaczej wydaje mi się że problem może być np w sterowniku pompy, czujnik wyprzedzenia kąta zapłonu albo elektrozawór na pompie (wyczytalem o tym ale nie wiem jak sprawdzić).
Sprawdz czujnik halla moze on nie daje sygnalu do sterownika ze silnik pracuje i komp nie podaje sygnalu na pompke i wtryskiwacze.
Wywaliłeś immo, wywaliłeś kasę na pompę, a jak ci radzą dobrze to pytasz się czy na pewno?! Trzeba było zacząć od diagnostyki i było by wiadomo od początku
Jeśli posiadasz model z silnikiem ENZ14XEPA (sterownik Motronic), to przekaźnik K8 sterowany jest poprzez ECU (złącze XC2 pin 19). Ten przekaźnik podaje napięcie (bezpośrednio z baterii) na następujące elementy: - ECU (złącze XC2 piny 33,39), - zawory wtryskiwacza, - AGR, Lambda Napięcie zasilania ECU to pin 18 złącza XC2 (bezpośrednio z baterii) i...
W ten sposób oszukujesz jeden sygnał i to liniowo... Sterownik źle wszystko oblicza i za kilka tys km wymieniasz zarżniętą pompę, albo zaklejasz modeliną dziurę w tłoku. Chcesz mocy, zrób remap sterownika u kogoś kto wie jak to zrobić - jedyna słuszna droga.
Sterownik poduszek może odciąć zasilanie pompy paliwa ale wtedy samochód w ogóle nie da się uruchomić. Czym była robiona diagnostyka tego samochodu? Który to silnik - 75 czy 90KM?
Mam podobny problem. Sterownik ten sam co na zdjęciu wyżej. Opel Corsa B silnik X12SZ (96/97). W błędach "za niski poziom napięcia na przekaźniku pompy", mierząc miernikiem wychodzi ok 6 V. Kupiłem drugi sterownik i jest to samo: 6V na przekaźniku. Wszystkie napięcia i masy posprawdzane (przynajmniej tak mi się wydaje że wszystko sprawdziłem) i już...
Witam Corsa 1,2 2003r. Nie odpala. Przy włączonej stacyjce bez rozruchu migają kontrolki: silnika i emisji spalin, przekaźniki pompy i zasilania sterownika włączają się w rytm kontrolek, przepustnica "stuka". Przy "migotaniu" kontrolek nie można uruchomić silnika. Jeśli kontrolki "załapią" silnik uruchamia się. W sterowniku silnika brak błędów. Masy...
Nie wiem dlaczego ale daje mi ze sterownika (przewód B3) napięcie 4V na przekaźnik pompy zamiast minusa i mi nie chce zapalić czym to może być spowodowane? pompka w ogóle nie chodzi bo do niej napięcie dochodzi 7V
Witam 3 miesiące temu kupilam opel corsa c 2000r. Przy zakupie właściciel powiedział że samochód skacze, dławi sie,( robi takie kangurki) ponieważ trzeba wymienić poduszkę silnika. Po zakupie pojechałam do mechanika, gdzie okazało się że poduszka jest ok. Zostaly wymienione filtr oleju i powietrza wymieniony olej wyczyszczone świece orax wymieniona...
Witam. Mam corse c 17 dti, od miesiąca silnik pracuje nie normalnie czyli szarpie, przerywa. Kiedy wjade do kałuzy silnik sie dusi. Problemy zaczęły sie miesiac temu kiedy zgasł i nie odpalił wiecej. Wymieniłem sterownik pompy wtryskowej i niby jeżdzi ale tylko niby bo silnik szczególnie na deszczu przerywa. Co robić?
Witam,mam pytanie:czy kiedy jest uszkodzony czujnik położenia wału korbowego to sterownik wyłącza pompe paliwa?Napięcie na kablach idących do pompy 3.6v-pompa się nie włącza po przekręceniu kluczyka-także w pozycji rozruchu.Na krótko pracuje-podłączyłem pod 12v.Jak wykluczyć w takim układzie pompe paliwa?corsa C 2004 1.2 16v pompa paliwa
Witam, mam podobny problem w corsie 1.3 CDTI 2008 rok90km. Ze sterownikiem się łączę rozrusznik kręci błędy to P1625 napięcie głównego przekaźnika niskie i P2146 Niskie napięcie na zaworze sterującym dawką. W parametrach napięcie sterownik widzi raz prawidłowe a raz 2.2V, napięcie na zaworze na pompie 0.5V. Ponadto pali bezpiecznik F20 czy sterownik...
Witam Mam problem z corsa 1.3cdti zroku 2003 mianowicie autko nie odpala poniewaz steownik nie steruje przekaznikiem pompy paliwa,zasilania dochodzą lecz jest cos nie tak w sterowniku,rozebrałem sterownik i przepatrzyłem zimne luty i sa ok,podobno to czesta awaria sterownika w tych silnikach i chciałem spytac jak to naprawic,moze ma ktos z was schemat???prosze...
Witam, corsa kręci, nie zapala. Paliwo jest w zbiornikach, iskra jest, pompe benzyny słychać, bezpieczniki ok(od gazu również), kontrolki się świecą od gazu. Na sterowniku mam 3 położenia: I czyli ben. II czyli gaz i 0 nie wiem od czego. Nie zapala w zadnym z 3 polozen. Do tej pory zdarzylo sie tak 2 razy ale po jakims czasie postoju zapalil bez problemowo.:cry:...
Witam, to bylo troche dawno, samochod naprawiony, u mnie okazalo sie, ze problemem byl sam silnik - rozwalony pierscien na jednym cylindrze oraz zawor ster. turbina (jesli dobrze pamietam to: v5) - znajduje sie na pasie czolowym i od niego wychodza 2 elastyczne ryrki podciśnienia [pompy vacum ---》ten zawór ster. turbina (v5) ===》i potem do gruszki turbiny.]...
Witam, Samochód Opel Corsa D 2011r 1.0 16V Z10XEP Problem z uruchomieniem silnika po wymianie oleju. Kolega postanowił wymienić olej więc wyjechał z garażu i wymiany dokonał na podwórku. Niestety po zakończonym procesie silnik nie chciał się uruchomić. Sprawdzona została cewka i iskra jest. Pompa paliwa w baku również podaje paliwo na szynę(magistralę)...
Isuzu sterownik pompy 1.7 Pięknie posmarkany . Tam wszystko widać miernik w rączkę lupa i z drugiej strony wszystko widać tyle że jak się palą połączenia to może być już problem poza sterownikiem . Chyba że to efekt błyskotliwej naprawy sterownika .
witam wszystkich posiadaczy corsiny b 1.0 12v mam dylemat z abs otóz nie działa porzedni własciciel lub handlarz od którego kupiłem opelka usuną żaróweczkę z zestawu wskażników ja z mojej strony sprawdziłem zasilanie sterownika , czujnik hamulca oraz oporności czujników kół i za nim dobierzę się do poszczególnych częsci chciałbym dowiedzieć się czy...
Witam, Mam problem z oplem corsa C silnik 1.0. Auto nie odpala. Co sprawdziłem - Ciśnienie na listwie jest - pompa pracuje Iskra jest. Czujnik wału korb owego sprawny (pokazuje obroty silnika) Był błąd czujnika wałka rozrządu - wymieniony = brak kolejnych błędów. Sądzę że nie uruchamiają się wtryskiwacze, by prześwietlić wiązkę potrzebował bym znać...
Witam,mam problem z Oplem Corsa D cosmo 1.3 cdti 90km.z roku 2008 i nie chce palic to znaczy,rano jak przyjde do auta to zapali bez żadnych problemów ale pochodzi na postoju lub sie kawalek przejade jakies 5-10 min. i go zgasze to juz nie zapali dopiero po iluś razach kreceniu silnika zapali i juz wteczas pali bez zadnych problemow caly dzien az znowu...
Witam, wiem, ze stary temat, ale odpowiadam, poniewaz komus moze sie przydac, a mialem podobny problem. Mozna kupic uzywana pompe (ze sterownikiem). Wazne, zeby model sterownika (0 ... ... ...) byl zgodny z posiadanym. Nastepnie do dobrego i ogarniajacego elektronika (z komputerem np: Diagnostyka Tech-2), ktory zaprogramuje "nowa" pompe, wprowadzajac...
Witam mam problem z ojca samochodem Opel Corsa A 1.2i 8V 1993 rok. Wczoraj gdy wracał z pracy nagle samochód zgasł, i już nie chciał odpalić. Dzisiaj zajrzałem pod maskę, i zrobiłem następujące rzeczy. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki, sprawdziłem czy dochodzi napięcie do cewki po przekręceniu zapłonu, dochodzi, wyczyściłem wszystkie styki we wtyczkach...
Witam. Mam problem z Corsa C 1.0 2003 rok benzyna/gaz. Auto na zimnym silniku dusi się ,dławi,obroty falują,w pewnym momencie brak gazu pod pedałem i silnik gaśnie. Wymienione sterownik silnika, przepływomierz,przepustnica,pompa paliwa,świece,filtry wszystkie,olej. Szczerze to już się gubię bo ja płace a mechanicy wymieniają jedno po drugim...a problem...
Witam Corsa B 1.4 16V Na zimnym silniku jest slaby ale w miare mozna jezdzic, natomiast gdy się nagrzeje to jest tragedia, nie reaguje na pedał gazu można wciskac do podłogi a silnik zero reakcji. Sprawdzone wszystko z elektroniki, podmieniany sterownik, wymieniona pompa paliwowa, diagnostyka techem nic nie wykazała. Czasem jak reaguje na gaz to dlawi...
Sprawdź połączenie moduło immo ze sterownikiem silnika (immo przy stacyjce a do kompa silnika kabel niebiesko - czerwony) i zasilanie modułu immo. A immo blokuje wogóle ? Czy pompa paliwa + wtryskiwacze są wysterowywane ? A jak mierzyłeś to ciśnienie sprężania ? czy wykręcone były pozostałe świece i wciśniety pedał gazu ?
Jeżeli auto próbuje odpalić z wyłączoną pompą paliwa to wygląda na to że : 1. Czujnik temperatury - uszkodzony (przerwa) - sterownik widzi -40 stopni C i zalewa silnik 2.Uszkodzony przepływomierz - i zalewa silnik zakładam że ciśnienie na listwie OK.
Witam mam dokładnie taki sam problem jak u kolegi. Mianowicie samochód postoi kilka godzin i nie zapali. Rozruch kręci akumulator nowy. Świece sprawdzone. Ciężko powiedzieć coś więcej ponieważ samochód mam a w posiadaniu kilka dni. Jutro przeprowadzę diagnostykę a już wiem, że z jakiegoś powodu nie ma kontrolki check. Samochód odpalimy po 2 metrach...
Witam. Problem pojawił się tamtej zimy. Przy temperaturach poniżej 0 silnik strasznie szarpał. Po przejechaniu ok 5km wszystko było już OK i silnik pracował prawidłowo. Charakterystyczne jest to że szarpie w przedziale obrotów od 2000 do 3200. Poniżej i powyżej nie szarpie. Przez okres letni było raczej OK, ale teraz znów pojawia się szarpanie i pewnie...
Czujnik jest sprawny, generuje poprawny impuls napięciowy, rezystancja cewki jak należy. Przewód do samego komputera nie uszkodzony, rezystancja przewodu zmierzona moim multimetrem uniwersalnym na poziomie dziesiątych części ohma. Zbadałem także sygnał generowany przez czujnik halla wałka rozrządu. Także poprawny. Sterownik silnika nie podaje masy na...
Witam Testowałem na hamowni ròżne wynalazki. Generalnie wolnossące benzyny są oporne na chiptuning, a co dopiero na chiprezystor. W silniku 1,6 grupy VW chiprezystor dawał wyniki w granicy błędu pomiarowego 1 slownie jeden koń i 3 Nm. W silniku bodajże 2,4 Audi chiptuning dał 10KM i 15Nm. Dedykowany stozek K&N w Maździe 3 MPS dał 3 -4KM i 15-20...
Ja też mam chyba problem z pompą paliwa ale Corsa 2003 z takim motorem , a mianowicie motor zapala bez problemu jak jest zimny jak trochę popracuje i zagrzeje się są bardzo duże problemy z odpaleniem motoru , mam pompę firmy DENSO . Bardzo proszę o jakieś rady .
Witam. Posiadam samochod opel corsa c silnik isuzu 1.7 dti Y17 DT rocznik 2002. Mam powazny problem ktorego nie moge rozwiazac od roku czasu, po przekroczeniu 2 tys obrotow silnik zaczyna mulic,dlawic tak jak by cos go hamowalo ,ale nie zawsze bo czsami jak dostanie szfunga to przez jakis czas chodzi dobrze , idzie az milo , druga sprawa jest ze jak...
corsa pompa pompa corsa sterownik corsa
makro przycisk access tranzystor bc337 zasięg telewizji naziemnej
pompa adblue bosch pompa adblue renault
Renault Laguna II – montaż tylnych sprężyn, identyczność lewej i prawej, ustawienie zwojów Panasonic SA-AK25 zmieniarka CD a kompatybilność z SA-AK28 – mechanizm RSN3502