To jest pamięć, owszem ale z tym błędem nie wiem czy ma coś wspólnego. To pamięć z danymi korekcyjnymi dla każdego egzemplarza pompy. Ze względu na pewne odchyłki w wykonaniu każdej pompy, brak powtarzalności. http://obrazki.elektroda.net/55_12598838...
Nie załączy się pompa nie będzie iskry jak nie ma obrotów.
Corsa ma taką przypadłość, jeśli czujnik położenia wału jest uszkodzony to sterownik nie podaje napięcia na pompę paliwa i na moduł WN. Miałem przyjemność uczestniczyć w takim zdarzeniu w mojej Corsie.
Dwa przekaźniki w skrzynce pod maską, nie te małe wąskie, a te kwadratowe, jest tak, że jeden obok drugiego na krawędzi skrzynki od strony pasa, jeden jest od zasilania strownika wtrysku, drugi pompy.
Przekaźnik pompy jest pod wykładziną koło nóg pasażera.
Większość tunerów potrafi to zrobić. Potrzebujesz znaleźć warsztat który robi modyfikacje map. Myślę że z powodzeniem znajdziesz kogoś bliżej.
Wygląda na wykończoną pompę CR jak wstępna daje 4 bar. Da się to wstępnie sprawdzić obserwując PWM dla zaworu reg. ciśnienia. Ale chyba czeka cię wymiana pompy .
Skoro wystrzeliły tranzystory to pompa nie może być ok. Sterowniki od drgań uszkadzają sie inaczej nie strzelają tranzystory. Pompa do zrobienia lub wymianki.
Zmierz siłę hamowania tak przednich kół, jak i tylnych. Podejrzewam, że któreś koło "trzyma", lub źle wyregulowana siła hamowania kół tylnych i tak się będzie działo. Dwa, pojechać do "prawdziwych" mechaników i podłączyć pod tester diagnostyczny, po wcześniejszym mechaniczno/wizualnym sprawdzeniu pierścieni ABS przy kołach... Od tego zacznij.
Ale leniwiec jestes:).Wystarczyło użyc Szukaj opel corsa opisywany byl chyba z 1000 razy. Pompa czerwony z niebieskim paskiem w lewym progu.
Dolz, Hepu będzie dobrze.
Widocznie, za duży prąd płynie przez niego. Źle dobrany przekaźnik lub pompa pracuje nieprawidłowo.
Szary to sterowanie pompą plusem. Tak jak napisano wyżej daj przekaźnik i wysteruj go z wyłącznika masą.
prosze bardzo: schemat oraz Google Twoim przyjacielem jest: [url=http://www.corsa-a.pl/forum/viewtop...
Chłopaki z warsztatu mają rację. Ja tesh trochę zaimuję się mechaniką i zalecam wymianę pompy wodnej razem z wymianą rozrządu. Teraz nie wymienisz a za 10tkm Ci zacznie cieknąć i co wtedy?? Ponownie trzeba wszystko rozbierać. Zalecam wymianę tej pompy
W silniku Z12XEP ciśnienie paliwa powinno wynosić 3,8 bara. Mierzy się go na złączu kontrolnym na listwie wtryskowej przy pracującym silniku. Opel podaje to jako ciśnienie w układzie paliwowym, a nie jako ciśnienie tłoczenia pompy paliwa. Nie powinno się więc mierzyć ciśnienia paliwa na przewodzie zasilającym zamkniętym manometrem. Regulator ciśnienia...
Możesz, śmiało, w czasie jazdy pompa też pracuje cały czas. Nic się nie stanie. Do mnie przybywają klienci, którzy pompę mają podłączoną na krótko, po stacyjce. Nie polecam, tak być nie powinno, w razie kolizji, pompa będzie lała paliwem!
Jeśli 2001r to silnik oplowski już. Sprawdź wszystkie kostki przy pompie wtryskowej, jeśli nie są zaśniedziałe to do naprawy jest sterownik pompy wtryskowej lub ewentualnie cała pompa wtryskowa.
Zrób to samo ale z żarówką h4 zamiast probówki. Jeżeli zaświeci wymieniaj pompę bez wahania.
Paliwo dostaje? Pewnie nie... Jest w ogóle w zbiorniku? Pompa chodzi?
Witam na początku chciałbym się dowiedzieć co to jest ,fotka poniżej i jak fachowo to się nazywa. Wiem że jest to jakaś pompa elektryczna od spalin. Od jakiegoś miesiąca strasznie 'wyje' jakby miała się rozpaść próbowałem rozebrać ale nie wiem czy to jest możliwe,obudowa jest zgrzana. Czy jest to do naprawy czy lepiej kupić nową? link fotka http://obrazki.elektroda.net/47_12280440...
Zasilanie pompy w zbiorniku tnij.
Pompa ani drgnie przy przekaźniku ani przy zmostkowaniu. Więc raczej to jej uszkodzenie.
Wykręć zawór SCV z pompy wysokiego ciśnienia i oglądnij pod kątem opiłków
Czy ktoś wie gdzie znajduje się przekaznik pompy paliwa corsa b 1.0 bo nie słyszę dzwięku załanczania pompy podczas rozruchu zapala ale po długim kręceniu a chciałem go sprawdzić
Całego płynu nie zlejesz zawsze w pompie coś zostanie ale jest różnica wylać 0,2 L a 2l litry. Co do podnoszenia 1.0 jest lekkie więc krzywdy misce nie zrobisz ,ale podkładka z deski wymagana . Choć ja staram się zawsze podpierać zawsze za nadlew bloku obok miski.
Od tego zacząłem. Ale ewidentnie nie ma przepływu przez pompę ABS.
Stosować nową śrubę. https://obrazki.elektroda.pl/8976146100_...
Zwarcie w wiązce lub bardziej sklejony przekaźnik
Typowy objaw zużytego dołu, i lub pompy oleju.
U mnie w corsie b 1.0 był przekaźnik pompy paliwa widoczny jak wyjęło się schowek u pasażera po prawej stronie .
Pompa ABS do wymiany ,standard w tych autach.
Czy słychać pracę pompy paliwowej? Pompa nie jest testowana elektronicznie ,więc nie wywali Ci błędu. Często zdarza się ,że amatorzy zagazowanych aut jeżdżą na oparach benzyny przez co dochodzi do zatarcia pompy. Posłuchaj ,czy chodzi. Jeśli nie to sprawdz w pierwszej kolejności zasilanie pompy.
Przyczyna - przekaźnik pompy paliwa
A iskra jest?
Kolega sprawdzi to około 50 zł.
A zawor przelewowy przy pompie oleju dobry?
A co to się stało bo nie tylko od ABS wiązka spalona, jazda takim autem to proszenie się o pożar auta. Laweta i naprawa innej opcji nie ma.
dużo za niskie wolne obroty biegu jałowego... lub wytarte panewki... lub zajechana pompa oleju
Wydaje mi sie, że w Corsie pompa startuje gdy kręcimy rozrusznikiem. Sprawdziłbym (wymienił) przekaźnik pompy paliwa
Dajesz napięcie 12V na bezpiecznik F26 i pompa działa
Zależy od pompy,ale sprawdź wtryskiwacze.
Przekaźnik pompy paliwa .
Filtr paliwa do wymiany na początek póżniej sprawdzić pompę paliwa i jej sterowanie.
Musisz rozłupać tę puszkę i użyć elektrozawór z Twojej starej pompy. Może się okazać że szybciej przełożysz całą pompę.
czujnik temperatury ma kolor zielony.Znajduje się pod vacu pompą i pompą wysokiego ciśnienia, z prawej strony sinika :-)
Tak dla ścisłości twierdzisz, że to stukanie słyszalne zwłaszcza na drugim filmie może powodować rozrząd, a jeśli tak to dlaczego cichnie po rozgrzaniu? Mam dokładnie taki sam samochód a w szczególności silnik i u mnie jest dokładnie tak samo to znaczy na zimnym silniku stuka na tyle głośno jak by miał się rozpaść za chwilkę a po rozgrzaniu się słychać...
Uchwyt, pompę ,pokrywę zaworów, i dobrze by było miskę.
A masz możliwość wysterowanie przekaźnika pompy z diagnoskopu?
wina uszczelki Trochę niepoprawne określenie. Wątpię, żeby uszczelka była czemuś winna. Jak mechanik ją założył tak siedziała i tego są skutki, więc jak już to wina mechanika.
Potwierdzam. Nie ma filtru paliwa jest tylko siateczka w pompie.
temat przerabiany już nie raz !!!! wyszukiwarka !!!!
Syf pewnie został ale po co go usuwać skoro można wymieniać pompę.
jak sprawdzić czy jest to zasilanie Pod tylną kanapą jest podłączenie pompy. Sprawdź żarówką, czy zaświeci na dwóch grubszych przewodach.
Na schemacie próbowałeś szukać po kolorach przewodów? Jak czarno-biały, żółty i zielony to czujnik ciśnienia atmosferycznego, czyli rurka nigdzie nie podłączona.
tylko że nie wiem i nie mogę coś znaleźć który to przekaźnik i jak go zewrzeć na krutko Powinien być za schowkiem, tak jakby nad sterownikiem. Zwierasz te dwa piny w gniazdku, co odpowiadają stykom zwiernym przekaźnika.
Masz schemat tego Z12XE , tam 12v na wtryskiwacze idzie z przekaźnika pompy paliwa k35 (napięcie 12v jest tylko jak pracuje pompa paliwa ), resztę widać na schemacie ....
Pompa paliwa czerwono-niebieski plus po stacyjce czarny
Weź poki co żarówkę minimum 21W i sprawdź Zasilania tego sterownika.
A komputer/diagnostyka co mówi ? Czy nie przypadkiem czujnik położenia wału ? chociaż może być za szybko i winny jest układa zapłonowy - hym..
Pompa paliwa padła.
Kod silnika i czego brakuje na pompie?
Lub sama pompa siada przy obciazeniu
Wygląda na zapowietrzony lub zużyty układ pompa - wysprzęglik. Do szybkiej naprawy bo zaraz będzie skrzynia do wymiany.
Którędy idzie kabel zasilający pompę paliwa w zbiorniku . Opel Corsa C Z12XE
Zrób diagnostyke. Podejzany jest sterownik pompy.
niepięcie nie może być zbyt słabe... sprawdź zwykłą żarówką 21W...jak się zapali to padła pompa
Tak po podaniu masy na przekaźnik pompa działa.
Pompa się kończy i tyle
Czy w przypadku padnięcia sterownika pompy wystarczy jego podmiana czy trzeba coś programować?
Podmieniałeś sterownik silnika czy pompy?
corsa b jest na zwykłej pompie, gaszak obudowany osłoną
Ewidentny brak przepływu. Zapchana chłodnica (łatwo zweryfikować) lub skończyła się pompa - z tym gorzej bo napędzana jest paskiem rozrządu.
Najpierw piszesz ze wymieniałeś uszczelniacz a później że o ring co było dokładnie przy pompie robione?
mozliwe ze zawor przelewowy na pompie olejowej szwankuje pompa do wymiany
Zakończony
Tam nie ma pompy wtryskowej,cieknie uszczelniacz osi pompy albo któras sekcja.
Tez mi się tak wydaje ze cieknie gdzieś pod serwem. Gdzie dokładnie szukać nieszczelności? Można jakoś uszczelnic miejsce pod serwem bez wyciągania pompy?
Silnik rozgrzewa się normalnie? Czy węże idące do nagrzewnicy nagrzewają się ? Czy bez dmuchawy załączonej oba są tak samo ciepłe? Po załączeniu dmuchawy robi się jeden chłodniejszy ? Mogła nagrzewniczka się zalepić. Co do temp. Na wyświetlaczu to sprawdź wiązkę do czujnika i sam czujnik. Podłącz komputer to się dowiesz czemu nie ma gazu.
Witam miałem ten sam problem okazało sie ze były zasniedziałele styki od czujnika połozenia wału korbowego tj. łaczenie koło filtra powietrz po lewej stronie
Sprawdź czy dostaje napięcie na pompie
Problemem też może byc pompa wody, często jest tak, że ośka pompy się obraca a turbinka stoi w miejscu.
Ciśnienie na listwie 3,8 bar Ciśnienie na tłokach 14-16 bar
W skrzyni wybierak biegów , pedały + pompa sprzęgła , przewody sprzęgła w zależności od modelu wysprzęgnik (siłownik w skrzyni) , kodowanie tech , mdi lub opcom , zbiorniczek płynu hamulcowego musi mieć wyjście na zasilanie pompy sprzęgła i pewnie jeszcze jakieś drobne głupoty ..
Hmm.... dodał bym jeszcze przekaźnik pompy.
Do sprawdzenia wszystkie zasilania sterownika, łącznie z bezpiecznikami i przekaźnikami. Możliwe także uszkodzenie kostki stacyjki.
Może coś z elektrozaworem na pompie
Zacznij od kostki stacyjki jeżeli dobrze opisałaś problem to tu będzie.
A w czasie kręcenia rozrusznikiem łapie ci przekażnik pompy
A jak to jest np cr Przypuszczam jednak, że to pompa rotacyjna.
Czy to czasem nie cięgno od "gazu"???
Wewnątrz powinny być zatrzaski samego złącza. Ściągnij delikatnie uszczelniacz i dokładnie oglądnij wnętrze <lupka ze światełkiem>. Poluzuj wiązkę przewodów przy wyjściu ,by nadążały za wtykiem .
Corsa jest małym samochodem więc powinno starczyć a do do samej pompy czy jest łączenie po drodze
Dziękuję bardzo.
czyli on może odłączyć napięcie do pompy paliwa ?
pompa wtryskowa skąt ma napęd
Te 9-10V to do masy, czy pomiędzy pinami pompy?
Sp[rawdzić dobrze kabelki , na 85 i 86 , szczególnie ze sterownika. Gdzieś albo przywarcie do 15 lub sterownik.
Mam pytanie... Czy do w/w modelu było kilka czy może jeden model pompy paliwa?
Sprawdź przewód od elektrozaworu w pompie.
corsa zasilania pompy ustawienie pompy corsa przekaźnik pompy corsa
kompresor 3jw60 ciśnienie jakie zelazko zrobić filtr sieciowy
zmywarka bosch srs45t62eu zlecę wykonanie urządzenia
Czy można zostawić akumulator pod ładowaniem pulsacyjnym? Jak naprawić kierownicę Logitech Driving Force GT?