Przy mono czujnik jest wkręcany z tyłu w kolektor ssący.
wskaż mi w tym silniku membranę odmy :) Zintegrowana z pokrywą zaworów. Patrz jednak jest. Jaką masz wartość podciśnienia w kolektorze ssącym?
Na kolektorze ssącym...
zmienna długość kolektora ssącego. Tylko wymiana na inny kolektor choć bez gwarancji że ucichnie.
Pewnie jest tam mnóstwo oleju i zaciąga do kolektora ssącego.
Ilość paliwa dawkowana jest mniej więcej równa obciążeniu a to jest wprost proporcjonalne do czasu otwarcia wtryskiwacza (długość impulsu). Nie. I długo by tłumaczyć czemu. Najbardziej reprezentatywny sygnał obciążenia silnika, to wartość parametru MAP. A że w Corsie C czegoś takiego nie ma, to można dołożyć ze starszej - kwestia podpięcia się z wężykiem...
Udało mi się rozwiązać zagadkę: wymieniona pokrywa zaworów — odma i zaworek przy kolektorze ssącym 55566514 0280142487
Sprawdź krokówkę i czy nie ma nieszczelności na kolektorze ssącym.
To ten czujnik z niebieską izolacją, szukaj z prawej strony samochodu w kolektorze ssącym
przepustnica inna , ale masz starą. Więcej czujników ma Z10XEP,chociaż tylko na kolektorze ssącym
Sprawdź podciśnienie w kolektorze ssącym.
Miałem ostatnio podobny problem coraz 1.2 13r. B+G, proponuję sprawdzić szczelność układu dolotowego, odmę w pokrywę zaworów i zaworek przy kolektorze ssąc to jego numery 55566514 0280142487
ale ten dwupiowy w kolektorze ssącym.
Sprawdź wszystkie wężyki podciśnieniowe,które odchodzą od kolektora ssącego.
Sprawdzić czujnik podciśnienia, jego połączenia, napięcie zasilania. Wymienić/ naprawić uszkodzone części. Sprawdzić zgodność wskazań czujnika ze zwykłym wakumetrem.
jeśli skończył ci sie gaz i auto normalnie zaczęło jechać to wcześniej pracowało i na gazie i na benzynie udaj sie do gazowników aby sprawdzili listwę paliwową morze być uszkodzona i przepuszczać gaz do kolektora ssącego
Zawór zwrotny od serwa do kolektora ssącego.
Ta wtyczka wchodzi w gniazdko które siedzi na blasze za kolektorem ssącym.
kolektor ssący od strony grodzi /z tyłu/
Sprawdź przejście kabla czarny/czerwony pasek z pojedynczym konektorem w okolicach kolektora ssącego
Uszkodzony czujnik temperatury, z tyłu silnika, w kolektorze ssącym - na jedną wsuwkę.
Dzięki za podpowiedź. Po wymianie uszczelek (dwóch) po kolektorem ssącym samochód jak nowy.
Próbowałeś metody z plakiem na wykrycie nieszczelności kolektora ssącego ? jakie masz konkretnie błędy ?
Chyba X16XEL Jeżeli przekładasz sam silnik to nie ma znaczenia.Tylko kolektory ssące, są dwa rodzaje.
Witam. Czujnik z foto czujnik2.mpg to ten, który daje sygnał na wskaźnik temperatury. Ten drugi, niebieski, to czujnik z układu wtrysku, montowany na kolektorze ssącym pod zespołem przepustnicy i wtryskiwacza
Podciśnień nie sprawdzałem Wszystkie wężyki i uszczelki gumowe w okolicy przepustnicy , kolektora ssącego itp...
To najczęstsza przyczyna. Albo ściągsz korpus, kładziesz na szklaną taflę i już widzisz jaka szczelina. Druga mozliwość to szlauchiki. Przemo9826 on pisze o uszczelce kolektora ssącego, nie pomiędzy kolektorem a korpusem TBI
Za alternatorem, na górze kolektora ssącego, taki na jednego konektorka
Przed tym po zapięciu wakuometru w kolektor ssący zamiast serwa hamulca, wakuometr pokazuje wartości bliskie ciśnienia atmosferycznego, czyli brak próżni w kolektorze. Nie ma takiej fizycznej możliwości w standardowym silniku.
Jeśli to Z12XEP to przyjrzałbym się układowi zmiennej długości kolektora ssącego (przesłony) i EGR który jest elektroniczny i dość usterkowy ale nie wymieniaj na siłę , EGR można wyczyścić o ile jeszcze działa ale wiedz że jest chłodzony cieczą i żeby go wymontować trzeba upuścić płynu chłodzącego. Inna sprawa to awarie sterowników które nie mają lekkiego...
Podmień czujnik temperatury co idzie do ECU (jest wkręcony z tyłu kolektora ssącego). Czyszczenie go nic nie da.
Przyjrzyj się dokładnie a najlepiej jak go wykręcisz to znajdziesz połączenie z wydechem.
Tak, tylko nie zamień rurek miejscami !!! (oznacz przed zdjęciem). Do filtra dochodzą trzy węże gumowe: jeden ze zbiornika, drugi z kolektora ssącego i trzeci ...z atmosfery. Przy kolektorze jest zawór pneumatyczny lub elektromagnetyczny, który opróżnia zbiornik par przez co następuje odpowietrzenie zbiornika. Powietrze w drugą stronę przepływa poprzez...
raczej to niesprawny reduktor,przez noc wypelnia ci kolektor ssący i podczs odpalania na pb masz dwa paliwa
Sprawdz przewód gumowy od map-a. https://obrazki.elektroda.pl/5981947500_... ew rurkę od serwa do kolektora ssącego. Na wstecznym to samo?
Chodziło mi o to czy np przez zwarcie w czujniku temperatury mógł on np pobierać tyle prądu że nie starczyło np na czujnik położenia wału czy coś w tym rodzaju, czy raczej wskazuje to na uszkodzenie w sterowniku. Zapakuj mu potencjometr 1k i zobacz czy zgaśnie przy zmniejszaniu rezystancji-będziesz miał odpowiedź na pytanie Po podłączeniu tego niesprawnego...
Autor problemów napisał że nie ma intercoolera. Co nie jest dziwne w silniku 1,3. Dolotowa do kolektora ssącego, wylotowa od turbiny.
Witam moze nieszczelnosc w ukl ssącym lub czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze moze wężyk z niego spadł.
Sytuacja u ciebie jest taka-stwierdzony duży przepływ powietrza to sterownik wydłużył czas wtrysku aby zachować proporcję mieszanki. Jeżeli masz vakumetr to sprawdź podciśnienie w kolektorze. A słuchaj-nie ma nieszczelności na rurze ssącej?
Właśnie taki silnik mam, już nawet udało mi się zamontować cewkę zapłonową zamiast aparatu zapłonowego. Z tego co zauważyłem to jedynie czujnik w kolektorze ssącym ma inną wtyczkę, ale można będzie też założyć ze starego silnika. Zastanawiam się jednak jak pisałem czy instalacja silnika przy elektronice ma takie same wyjścia, czy nie trzeba zmieniać...
Witam. Wygrzebałem że to czujnik podciśnienia kolektora ssącego http://klubcorsa.pl/viewtopic.php?t=1015... A w czym problem?
Twinport się rozlatuje [url=http://workshop-manuals.com/vauxhal...
Witam, zauważyłem w Corsie wyciek spod przepustnicy. Olej wyciekł na kolektor ssący, a jedna z uszczelek jest nasączona paliwem. Od czego zacząć demontaż?? Opel Corsa 95r. 1.4 8V
W żaden kolektor ssący. Wychodzą 2 weze z pokrywy zaworów - jeden grubszy, który jest podłączony z tyłu w blok silnika, drugi cieńszy o który pytam bo mam luzny.
Logiczne ; zobacz , co w czasie kręcenia ginie na cewce przekaźnika "lewego" , plus czy masa z ECU , bo on PODAJE na cewkę "prawego" 12V. To jest zawór odprowadzania ze zbiornika opar paliwa do kolektora ssącego , nie ma nic wspólnego z tankowaniem paliwa.
Samochów zaczął dymić i osłab jskiś rok temu po zatankowaniu paliwa na prywatnej stacji. 6 miesięcy temu były zawory sprawdzane, były ok. Samochód bez zmian. Ciśnienie było mierzone zegarem podpiętym pod kolektor ciśnieniowy z turbiny. Ssanie turbiny bezpośrednio z atmosfery.
U gory ,na kolektorze ssącym,taki walec ,coś a'la elektromagnes rozrusznika.dochodzi wtyczka z 5-cioma kablami
hmm, w głowicy, gdzieś w okolicach kolektora ssącego? Jest do niego bezpośredni dostęp? Czy trzeba coś rozmontowywać?
Jedyne co ma związek z pracą silnika i hamulcami to szczelność rurki między serwem a kolektorem ssącym. Co do wycieku to może też puszczać pompka sprzęgła do wnętrza kabiny.
Witam obok naczynka przy podszybiu jest czujnik podciśnienia do niego idzie węnżyk od kolektora ssącego zobacz szczelność [ma kość na 3piny] oraz przewody od pochlaniacza oparów
czujnik kolektor ssać corsa corsa ssać kolektor corsa
połączenie mikrofon tester sieciowych pomiar energi elektrycznej
myjka ultradźwiekowa myjka ultradźwiekowa
Jak zrobić domową pianę imprezową? Porady i składniki Niepodłączona kostka w klapie bagażnika Toyoty - do czego służy?