Nikt nie twierdzi że idziesz na łatwiznę , każdy kiedyś się uczył . Zobacz sobie jak powinien wyglądać poprawnie odczytany wsad np. z tego wątku. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Odpowietrz jeszcze raz układ.Nie zawsze za pierwszym razem uda się to zrobić do końca.Objawy typowe dla zapowietrzonego układu
Jak zrobiles kalibracje?
Nie ma pompki w baku, ciepły garaż cię ratuje.
Krótkotrwała sygnalizacja będzie jednak prawdopodobnie związana z nie domaganiem świecy żarowej, co do ciśnienia atmosferycznego i doładowania to czy wyeliminowałeś w 100 % brak szczelności układu?
Albo gdzieś Ci płyn spier.... i jest zapowietrzony układ albo kompresja ucieka w układ chłodzenia, jaki poziom płynu? Jaki poziom oleju?
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji...
W scyzoryku nie będzie rurka. Transponder jest chyba w układzie. Ewentualnie może być PCF7936.
Proponuję sprawdzić poziom płynu wspomagania. Nie żartuj sobie.
Np. układ zapłonowy. Świece, cewki.
Nie, podczas pracy tylko układ wysokiego napięcia, przy kreceniu dochodzi rozrusznik.
termostatu nie widać. otwiera się przy odpowiedniej temperaturze (około 85) Uwalnia on duży obieg i część płynu chłodniczego została w silniku (dlatego nie wszystko wlałeś). Zrób tak: nagrzej auto do czasu aż się włączy wentylator(zgaś auto), potem zdejmij węża, który wchodzi do zbiorniczka i włóż go do większego pojemnika, potem odpal na chwilę i pompa...
Jak dla mnie była zepsuta uszczelka, ktoś zrobił, wymyl układ, ale przy takim typie uszkodzenia po czasie olej potrafi zebrać się jeszcze w zbiorniku. Wymyj i obserwuj. A w tym silniku poza głowica nie ma miejsca gdzie olej może pójść w układ chlodzenia
witam,piszesz-głośny rozrząd,może być poluzowany napinacz,będzie głosniej i spadek cisnienia w układzie smarowania
Te kilka stopni dla samego silnika to nic,jest na to przygotowany. Ludzie na tym jeżdżą bez ingerencji w konstrukcję i robią po 200-250 tysi.To nie o głowicę powinieneś się martwić. Zanim coś nie padnie w układzie chłodzenia to silnikowi nic nie będzie.
Dzisiaj sprawdziłem w kanale.. dźwięk dochodzi z maglownicy, gdy wsiadłem do samochodu i poruszałem drążkiem kierowniczym to słychać było stukanie przy energicznych ruchach w prawo i lewo ale sam drążek wydawał się być sztywny i nie mieć luzów. Więc raczej jest to maglownica. Czy da rade to jakoś samemu w domu zrobić czy pomoże tylko wymiana maglownicy...
Szukanie problemu gdzie go nie ma. Tak działa układ regulacji mieszanki przy sądzie wąsko pasmowej.
Opel Vectra z silnikiem Isuzu,Opel Corsa,Combo także z silnikiem Isuzu. Alternator Hitachi 100A.
Wygląda na zapowietrzony lub zużyty układ pompa - wysprzęglik. Do szybkiej naprawy bo zaraz będzie skrzynia do wymiany.
To jest zawór EGR w tej bryce, pokazuję, bo zaraz jakiś wpadnie i każe pewnie jakies membramki sprawdzać. Ni ma tam nic takiego. Zazwyczaj jest zawalony czarnym żużlem, ale jest netoda na czyszczenie bez wykręcania jego. Wykręcanie to trochę dupiana robota, bo trzeba spuszczać płyn, obudowa zaworu jest częścią układu chłodzenia.
Przekładnia z regenerowana w Dąbrowie G. Koszt 250 + koszty transportu Rok pisemnej gwarancji Temat uważam za zamknięty dzięki za pomoc
Odpowietrzanie na zakręconym, czy odkręconym korku?
trzecia możliwość zapowietrzony układ,czwarta brak ciśnienia w układzie bo np.otwiera korek na gorącym lub brak w nim oringu uszczelniającego.
Może występuje w mocniejszych wersjach silnikowych.Od dołu zaglądałeś? Kiedyś, przy okazji rozmowy z rasowymi mechanikami [ spece od tuningu] padło stwierdzenie > złe przykręcenie poduszek może przenosić drgania. Niestety syn wyjechał do Angli, aja z nimi nie mam kontaktu. Warto też zerknąć na układ zawieszenia wydechu.
Schemat odnaleziony . Wynika z niego , że prąd podawany jest na przekaźnik a ten podaje je dalej dwoma parami przewodów na świece. U mnie właśnie pierwsza para ma usterkę . I co dalej ? Czyżby świeca nr2 robiła zwarcie ?
Witam czy ktoś z tym już robił?? bo mam ten sam problem i zastanawiam się jak sie do tego zabrac i czy jest sens wymiany tego ślimaka czy po prostu wymiana całego wspomagania. Pozdrawiam
Mało czynnika/gazu w układzie. Trzeba podjechać do jakiegoś warsztatu zajmującego się klimatyzacjami i sprawdzenie oraz naprawa i napełnienie.
Proszę sprawdź uszczelnienie na układzie kierowniczym.
Silnik jak kręcisz to ma normalny odgłos czy lata szybko jak wiertarka? Jak normalnie kręci zrób test na plaka jak zaskoczy to świece dobre i coś z układem paliwa wtryski, pompa, brak benzyny w baku, zapchany filtr paliwa.
Sprawdź pompa widu i czy nie ma tam wycieku prawdopodobnie pompa wody do wymiany
Nic nie wybłyska jak tak zrobi.
Corsa B układ zasilania silnika posiada sterowany przez ECM co będzie się wiązało z zmianą sterownika i dopasowaniem instalacji elektrycznej co podniesie koszty wymiany.
czesto dolewajac wode do układu chłodzenia sniedzieja termostaty i ulegaja uszkodzeniu
Corsa B jeżeli faktycznie był układ nieszczelny przez wiele lat to by odpuścił temat klimatyzacji w Corsie B tym bardziej że to auto ma już swoje lata. Możliwe że układ jest w środku utleniony i zapchany
Chcesz się przekonać że wszystko jest OK, to starą breję wylej, układ przepłółkaj wodą destylowaną i zalej nowym płynem dedykowanym do Opla "Dex-cool".
Masz tam klimatyzację? Działa? Sprawdziłeś przekaźniki od wentylatora? *** Wycofuję w/w - błąd to niezgodność odczytu temperatury z czujnika temperatury w chłodnicy, z czujnikiem temperatury w silniku.
czyli jedyne co ma sens to naprawa sterownika pompy, wymiana zaworu spv i czyszczenie całego układu?
To mechanizm biegów , szukaj czy nie cieknie gdzieś na układ wydechowy, tłumik, kolektor , rurę .
Kiedy była sprawdzana poprzednio czystość płynu? Może to jeszcze stary olej ze słabo przepłukanego układu.
Ruszając kierownica i trzymając ręką maglownice tu gdzie wchodzi kolumna kierownicza czuć lekkie pukanie ale tak naprawdę to pukanie może się przenosić z innego miejsca i tu właśnie głupieje. Więcej szczegółów odnośnie "pływania" ... więc jadąc prosto i trzymając mocno kierownicę nieruchomo czuję że auto skręca wraz z koleiną. Koła: 165/70/R14 ciśnienie...
Musisz poczekać aż otworzy się termostat czyli musi się włączyć wentylator lub szukaj wczesniej odkręcanych odpowietrzników na wężach.
Pisior, z tego co widzę masz mega macsa i nie chce si sie zdiagnozowac tego układu?
Nieprawidłowy sygnał sterowania układu nadwozia - jaka jest przyczyna?
Przepraszam za odkop ale mam ten sam problem. Zawór recyrkulacji jest raczej dobry, poza tym sam zawór ma osobny błąd. Czy jest jakaś czujka w układzie recyrkulacji?
Podczas przyspieszania lub podjazdu zapala się na sekundę symbol kluczyka. Samochód na ten czas przestaje ciągnąć, potem pracuje normalnie, chociaż nie działa np. tempomat. Po wyłączeniu i ponownym zapaleniu silnika wszystko działa. W zapisie błędów pojawia sie komunikat "przeciążenie układu zasilania". Proszę o pomoc w zidentyfikowaniu uszkodzonej...
układ scalony KEFB-842 lub schemat obrotomierza Opekl Corsa
Zmierz ciśnienie paliwa. Wepnij manometr w układ i obserwuj.
Instalacji gazowej nie ma, a chłodnica jest raczej cała gorąca, przynajmniej tam gdzie mogą dotknąć.
szybko odpowiem na silniku wbudowany w układ chłodzenia
Jak z WN?
Odpiąć pompę i sprawdź, jeżeli bezpiecznik strzeli to zwarcie jest w pompie jeśli nie to czeka cię szukanie w instalacji.
Jak nie widzisz wycieków a nie pokoi Cię wydech, kolor spalin itp to odpowiedź znasz. Poczytaj co się dzieje jak płyn idzie do komory spalania. Powodzenia.
Dzięki za informacje.Dzisiaj do tego samochodu zajrzę i powiadomie o efektach.
panowie mam problem z układem kierowniczym opel corsa d 2012 r elektryk stwierdził że brak wspomagania coś takiego i że moduł cim nie sprostuje wam tego jedynie co mogę powiedzieć po swojemu to wspomagania nie ma a za jakiś czas po wraca jest możliwe że cim się psuje czy co??
Jak ściąga zaraz po włączeniu to wspomaganie jest źle ustawione. Nikt nic nie grzebał przy układzie kierowniczym?
temat do zamknięcia, rezystor to 470 Ohm.
To jest podciśnienie. Ciągnie Ci "lewe powietrze" i dlatego obroty się podnoszą. Szukaj czegoś co jest sterowane podciśnieniem. Dodano po 7 Jeżeli między przepustnicą a zbiornikiem płynu masz przykręcony czujnik podciśnienia to zobacz czy nie spadł z niego...
5.5 litra to chyba tylko sadzolotem. Jesli wszystko z dawką się zgadza to tylko rozrzad i kompresja do sprawdzania. Zużyty pasek przestawia faze rozrzadu w strone dobrych osiągów na "górze" lecz wzrost spalania jest zauważalny w silnikach bez "układów ekokogii" np egr a w szczególności vvt.
Ogrzewanie w środku jest? Wymieniaj dalej, a co :) Może ktoś w końcu wpadnie na pomysł sprawdzenia pompy wody lub poprawnego odpowietrzenia układu ;)
Udało mi się odczytać kod błędu, błąd p0562, niskie napięcie w układzie ładowania
Pin to kod immo a programator to urządzenie do odczytu i programowania układów
Witam. Mam trudny do zlokalizowania wyciek płynu chłodniczego w Opel Corsa C1.3 CDTI. Chciałem więc zastosować Barwnik UV płyn chłodniczy [url=]https://allegro.pl/oferta/barwnik-... ale w opisie jest podane żeby nie wlewać go zbiornika wyrównawczego. W jaki więc sposób mogę go wlać do układu chłodniczego
Sprawdź układ zasilający świece.
Jaśniej - to był żart. Podłączenie pilota do mastera, by zrobić sterowanie centralką. Rozbierz centralkę, sprawdź, co w niej siedzi, i jak jest podłączone. Tam będą siedzieć dość popularne układy.
sterownik wystawia dodatkową masę na jeden z przekaźników układu klimatyzacji.Zamykam
O ile mi wiadomo to elektryczna pompka załącza się po włączeniu zapłonu (bez uruchamiania silnika) zawsze na taki sam okres czasu i nie ma to związku z ciśnieniem w układzie.
Silnik chodzi jak Diesel, klepie. Natomiast buczenie z alternatora (odsłuchałem na słuchawkach, nie jest zbyt głośne) wskazuje że alternator pracuje na jednej fazie — uszkodzenie diod lub uzwojenia statora. Najlepiej byłoby to sprawdzić na wyjętym alternatorze podpiętym do akumulatora przy kręceniu np. wiertarką. Ewentualnie buczenie może dochodzić...
Układ masz odpowietrzony?
z modelu sprezarki który masz wylałes olej i musisz wlac tyle samo za duzo oleju to nie dobrze jaki olej znajdziesz w notach katalogowych tej sprezarki
Jak blacha od podłogi "się poluzowała" to diagnozy były słuszne (puściły zgrzewy), chyba że chodzi Ci o ekrany termiczne układu wydechowego.
Jasne to jest pewnie podstawa aby zaczac diagnozę zatem gotowy zestaw rórka i niebieski płyn z allegro za 20 zł powinien dac nam odpowiedz na obecnośc spalin w układzie tak ?
do kontroli układ WN.
Czynnik zszedł, mała dziurka i następnego dnia po nocy może być pustka w układzie, a bez ciśnienia, obecności czynnika klima się nie włączy... Jakiś czujnik się popsuł ? Może coś podpowie podłączenie się pod komputer ?
Układ hydrauliki sprzęgła gdzieś puścił...
A masz w aucie ABS bo może ta lampka to nieświeci się przypadkiem od tego układu.
Nie odpala mi Corsa c. Paliwo jest w układzie. Odpowietrzałem i nic. Czy pompowanie powietrza do zbiornika paliwa pomoże mi odpalić samochód? Czy to pomoże do końca odpowietrzyć samochód? Komputer nie pokazuje żadnych błędów. Samochód stał ok. roku czasu. Na plaku chodzi ale przestaje psikać i koniec gaśnie. Pomóżcie bo ręce opadają. Pozdrawiam.
A jakiego koloru masz płyn hamulcowy powinien być bardzo jasny. Może płyn się przegrzał i gdzieś przestarzały płyn poszedł w układ . Koszt wymiany płynu nie jest duży także daję możliwie tanie rozwiązanie które może pomoc w usunięciu usterki.
są jeszcze katalizatory uniwersalne(do wspawania)
Poszukaj nieszczelności w układzie dolotowym: EGR, EVAP, serwo hamulców etc.
musisz przejrzeć cały obwód układu rozruchowego ze stacyjką włącznie
Sprawdź powyższe, oraz, jeśli na listwie występuje regulator ciśnienia paliwa, czy membrana cala i nie puszcza paliwa w układ dolotowy.
wysysa opary oleju, napowietrza układ wydechowy.
A w jaki sposób ten elektryk sprawdził czujniki, miernikiem czy kontrolką fazy? Koledzy dobrze radzą. A co bo bębnów i tyłu to czy dobrze zmontowałeś cały układ?
corsa c nie działa spryskiwacz szyb rok produkcji 2004 - który bezpiecznik sprawdzić ? może jakaś inna przyczyna (układ nie jest zamarznięty).
Może to z okolic nagrzewnicy bądź układu chłodzenia silnika ?
Jak to zrobić ? Wgrać do układu wsad wylogowany? A skąd go wziąść?
Układ raczej nie jest zapowietrzony. Niedawno wymieniałem płyn hamulcowy i układ był odpowietrzany.
Najpierw napraw rozrusznik żebyś miał czym kręcić, potem należy sprawdzić czy sterownik przypadkiem nie włączy pompki paliwa i wtryskiwaczy (pewnie tego nie robi bo próbowałeś odpalać i nie piszesz że capiło benzyną) ciągle tzn nie będzie zalewał silnika paliwem. Jeśli będzie ok to można próbować odpalić. Jak nie zaskoczy to diagnostyka komputerowa...
Myślisz o nieszczelności w układzie ? ( lewe powietrze )
poprzedni właściciel dla sprawdzenia jego działania napełnił go powietrzem. Dobre... idiotów nie sieją. Sami się rodzą. Chcesz włączyć sprężarkę na powietrzu w środku układu chłodniczego???
Objaw z filmu to najprawdopodobniej mała ilość czynnika w układzie klimy.
P1616 - Układ immobilizera- Zły sygnał
Zresztą ile musi być na minusie aby parafina się wytrąca? Przez kilka dni -15? No .... dużo zależy od jakości paliwa, ale w zwykłym ON już przy -7 zaczyna wytracać się parafina, a bodajże przy -20 to już masło w układzie paliwowym :)
Wydaje mi się, że gdyby chodziło tutaj o czujnik skrętu słyszał bym jakieś odgłosy dobiegające z układu kierowniczego ...
W poniższym układzie, na wejście zaznaczone jako 1 jest podawane +12V z zapłonu, a 2 to +12V z instalacji samochodowej. Z zapłonu jest podawany impuls poprzez stabilizator (+5V) na PIC'a. Jak zabezpieczyć tę linię przed skokami napięcia podczas rozruchu silnika? (Samochód to Opel Corsa D). Układ podtrzymuje napięcie urządzenia, które w/g specyfikacji...
a podczas kręcenia rozrusznikiem trzyma równo ciśnienie gdzieś koło 300bar czy skacze np do 600bar i więcej jeżeli skacze to układ jest zapowietrzony
Najpierw dobrze go parę razy przegoń a później szukaj mechaników bo najprawdopodobniej jest zamulony układ wydechowy.P
A może kawałki katalizatora poleciały dalej i zabiły układ wydechowy????
To akurat jest proste. Układ zaprojektowany jest do pracy ze sprawnym układem wydechowym. Duże przeciwcisnienie spalin, powoduje, że więcej spalin dostaje się do kolektora ssacego przy tym samym uchyleniu niż przy sprawnym układzie.
ja zawsze odcinam ten kabelek od sterownika na którym pojawia się napięcie(z alternatora) po zapaleniu silnika chyba niebieski z białym gdyż w tedy znika problem z uszkadzaniem układu prostowniczego w alternatorze a nie pogarsza to w jakimś większym stopniu pracy silnika
układ corsa corsa układ chłodzić corsa układ chłodzenia
wiadomość usunięta wyświetlacz brother kuchenka zawór palnika
golf4 przekaźnik klimy silnik elektryczny
Xerox WC 6605 – konfiguracja adresu e-mail, DNS i hostname w ustawieniach SMTP Reduktory gazu GOK (GOL) vs Bradas – porównanie, różnice, bezpieczeństwo, zastosowania