Silnik chodzi jak Diesel, klepie. Natomiast buczenie z alternatora (odsłuchałem na słuchawkach, nie jest zbyt głośne) wskazuje że alternator pracuje na jednej fazie — uszkodzenie diod lub uzwojenia statora. Najlepiej byłoby to sprawdzić na wyjętym alternatorze podpiętym do akumulatora przy kręceniu np. wiertarką. Ewentualnie buczenie może dochodzić...
Witam, mogę potwierdzić to jest prawdopodobna przyczyna którą opisał kolega "iamtheone"
Dobrze by było jakbyś napisał jaki typ gaźnika... Ale dysze tak do regulacji obrotów jak i od składy mieszanki nie mogą być zakręcone do końca
Da się odkręcić stopy,i wyjąć panewki.
przepraszam na zimnym cicho ,nie doczytałem czekamy na film
wężyk podciśnieniowy (pod zespołem wtrysku) zaprowadzi cię do niego
Fakt, choć dałbym sobie łeb uciąć, że pod koniec produkcji ósemek na deklu też pisali Ecotec, aby się pochwalić, że to jeździ ekologicznie i ekonomiczne, w każdym razie jestem więcej niż przekonany, że na wąskim deklu taki napis widywałem. W corsie też siedziała 16V-X14XE. A co do tematu jest on ciekawy.
Wychodzi, że problemem będą wtryski. Spróbuj metody przelewowej, tak aby nie pchać się w koszty. Z w.w objawów masz co najmniej 2 usterki.
Zobacz czy go udusisz ręka na przepustnicy jak chodzi na wolnych.
Napisałeś dwa te same tematy, usuń jeden.
Cześć wszystkim, Mam problem z samochodem opel corsa c 1.3cdti 2006. Mój problem to, gdy na zewnątrz jest zimno to samochód ma podwyższone wolne obroty, a gdy robi się ciepło na zewnątrz to wraca do normy. Zauważyłem również dziwne lekkie wibracje w samochodzie w szczególności jak trzymam kierownicę. A też kilka miesięcy temu wymieniłem rozrząd, mam...
Filtr oleju wymieniony? Smok w misce oleju drozny? Moga byc popychacze zaworowe zuzyte.
Witam właśnie wymieniłem w swojej corsie c 2001 rok 80 tys. felerne elementy łańcuszek, napinacz i prowadnice. Co do łańcuszka firma zmieniła ogniwka na pełne poprzednie były scalane sam napinacz tez jest inny wymontowany ma ślady zużycia wewnątrz (tłoczek). Prowadnice musiałem wymienić gdyż od uderzania luźnego łańcuszka powstały (wżery) Koszty łańcuszek...
Ja bym wymienił czujnik szarpana na wolnych obrotach.
Nim ci każą czyscić silniczki krokowe, których tam zresztą nie ma, resetować kompa, podpowiem-sprawdź działanie krańcówki w nastawniku przepustnicy.
Czy udało Ci się znaleźć rozwiązanie? Mam identyczny problem z A12XER. Świece wymienione. Początkowo diagnozowałem problem z dławieniem LPG po mocnym wciśnięciu gazu na biegu jałowym, ale od tygodnia pracuje nierówno na benzynie i LPG. Wyskoczył check związany z uboga mieszanka iż podejrzewam że całość związana jest z zasysaniem lewego powietrza za...
Mieszczą się w granicach norm które podaje opel w TIS, średnio jest to 95kPa To jest ciśnienie na zapłonie a jakie masz na wolnych obrotach?
Dolot szczelny? Jak się auto zbiera - płynnie czy z opóznieniem?
Prawdopodobnie przycina się , zabrudzony silnik krokowy sterujący wolnymi obrotami.
Podłączę się pod ten temat. Mój Opel Corsa 1,0 Ecotec 98r, czasami nie zawsze z wolnych obrotów po wciśnięciu pedału gazu dławi się, nie ma mocy. Jeżeli na luzie rozkręcę na wyższe obroty ma zryw dobry. Domyślam się że ma to związek z obrotami, przechodzeniu z wolnych obrotów na luzie na obroty wyższe.
Napisz co pokazuje MAP po zapłonie i na wolnych obrotach.
sprawdz sonde silniczek krokowy ewentualnie wtryski Za tą bezwartościową poradę nagradzam kolegę ostrzeżeniem #2. Zasada na tym forum jest jedna - nie wiem,to nie odzywam się. Regulamin pkt 8.1,10.2
Cześć, mam obecnie ten sam problem. Udało Ci się rozwiązać twój? Co było przyczyną?
Przepływomierz powietrza,0.00 kg/h - na biegu jałowym Czy tak ma być? No to jak myślisz....silnik nie potrzebuje powietrza na wolnych obrotach...
Moja Corsa z wolnych obrotów po gwałtownym dodaniu gazu dusi się, a po zdjęciu nogi z gazu strzela w wydech. Auto posiada instalację LPG i na gazie są takie same objawy ale mniej uciążliwe na benzynie za to nie do zniesienia. Błędy odczytane jedynie wyświetla błąd grzałki sondy za katalizatorem. Wygląda to tak jak by zapłon był przestawiony.
Objaw odcięcia w corsie typowy kiedy mamy uszkodzony(zabrudzony) przepływomierz jednak nie pamiętam czy był związany z nagrzewaniem się silnika. Przy chińskim przepływomierzu corsa po nagrzaniu gasła na wolnych obrotach więc polecam oryginał bosch
Wymiana nie zaszkodzi, to są te tanie rzeczy😁
Mechanik wskazał zawor EGR - do wymiany wie ktos moze czy w 1.0 jest szansa go wyczyscic ?
Ok , podeślę na priv. Dzięki za zainteresowanie. Ciekawi mnie tylko jedna sprawa , gdyby było uszkodzone sprzęgło, sprężarka nie powinna działać podczas jazdy . A podczas jazdy to leci pięknie lodowate powietrze 🤔. Chyba że jest jakoś faktycznie przypalone to sprzęgiełko i nie załącza jej na wolnych obrotach.
Sprawnie porusza czyli tak, nie gaśnie jak zwalniam, skręcam, stoję itp. Ogólnie samochód ma tak jeżeli postoi kilka godzin, np przez noc bądź jak jestem w pracy, później jak już jeżdżę i przegazuje go tak by nie gasł (pisałem co i jak wyżej) to nawet jak zostawię go później na godzinę, to po powrocie mogę od razu w miejscu przełączyć na gaz bez takiego...
Witam! Jaka wartosc pokazuje przeplywomierz na wolnych obrotach? pozdrawiam
Intake manifold air control actuator-circut malfunction po polskiemu czujnik położenia regulatora wolnych obrotów.
Podciśnień nie sprawdzałem. Już się biorę.
Te auta tylko 5w30
Nie powinien, ale przy niestabilnych obrotach jest to zrozumiałe.
Witam w corsie c 1.2 zaczęła mi mrugać kontrolka od oleju najpierw podczas hamowania później na wolnych obrotach na rozgrzanym silniku. Co to może być ?
Witam Posiadam Opla Corsa C 2000r 1,4 benzyna w gazie ostatnio jadąc samochodem zaświeciła mi się kontrolka silnika i zaczęło mi auto gasnąć na wolnych obrotach np. dojeżdżam do skrzyżowania puszczam z gazu i auto gaśnie pytanie co to może być
Wstawiam klimy do samochodów, i do maszyn. Jeśli sterownik obsługuje klimatyzacje to należy podpiąć , ma się wtedy podbicie wolnych obrotów i funkcje WOT. Problem jest często taki że sterowniki silnika są inne przy klimie i bez klimy. Przy klimatroniku nie przejdzie nie podpięcie ECU silnika.
Sorry, Tak mówię o uszczelce pod pokrywą zaworów, właśnie tam zauważyłem wycieki. Nie zaobserwowałem zmniejszenia się ilości płynu chłodniczego i oleju. Zaczołem tankować na Bp i już tak nie kopci i rzadziej traci moc ale jeśli się to dzieje to zapala się pomarańczowa kontrolka z takim piorunem, czy wymiana tej uszczelki pod pokrywą zaworów załatwi...
jeśli po dłuższej pracy na wolnych obrotach zapala się lampka silnika to duża szansa na uszkodzoną uszczelkę pod mieszalnikiem wtrysku.może to być również potencjometr przepustnicy - na niebieskim przewodzie ma być ok 0,5 - 0,6 v na wolnych obrotach sprawdź uszczelkę - podnies mieszalnik do góry pozdrawiam
Witam, podciśnienie zmierzone -0,6 bara na ciepłym silniku, przy wypadaniu zapłonów. Nie mogę nigdzie znaleźć prawidłowej wartości. Ogólnie jak się doda gazu na 1200 obr. to wypadania zapłonów już nie ma , czyli coś go boli tylko na wolnych obrotach...
niestety silnik krokowy też został wymieniony i nadal jest problem
Przepraszam dth.
Witam!! Nie dawno zakupiłem pojazd marki Ople Corsa A z 91r. początkowo ładnie wszystko zrobiłem kilkanaście kilometrów na szybkich trasach, stwierdziłem łożyska z tyłu i ogólnie hamulce do zrobienia. W pewnym momencie na światłach w mieście po zjechaniu z drogi szybkiego ruchu zaczęło nią szarpać i przyduszać aż w pewnym momencie się zdusiła. Poszperałem...
Opel Corsa B 1.0 12V X10XE. Problem polega na tym, że na rozgrzanym silniku wolne obroty schodzą tak nisko, że powoduje to dławienie silnika, np. przy dojeżdżaniu do świateł itp. Chciałbym zacząć od wyczyszczenia przepustnicy, ponieważ po prawej stronie pod deklem (ten na trzech śrubach) jest ona ubrudzona olejem a następnie jeżeli problem będzie nadal,...
tak,ale po czyszczeniu trzeba zrobić nastawy posdstawowe,bo inaczej pomarańczowa lampka,i błąd P0505 :) No i co ma brudna przepustnica do szarpania na wyższych obrotach? :)
Witam,posiadam Corse B 1.2(silnik c12nz).Na biegu jałowym są bardzo szybkie obroty.Po wymianie silnika krokowego jest jeszcze gorzej,tak jakby w silniczku sie nie wysuwał trzpień i nie blokował kanału.Cop może być przyczyną tej usterki.Silnik instalacji LPG.
Witam po dokładnym przeświutleniu uzwijeń cewek krkowca wyszło że jedna z cewek się rozłącza (kabelek zalany silikonkiem ma przerwe raz styka a raz nie powodując zawieszanie się silniczka. Reszta wydaje się być oki uszczelki nieuszkodzone. Pytanko gdzie można kupić tanio lub może ktoś ma na zbyciu. Pozdrawiam dzięki za pomoc
Wszystko wskazuje na zanieczyszczony filtr fazy ciekłej. Dodatkowo przyczyna może leżeć w zanieczyszczony "mazutem" parowniku, który nie odparowuje prawidłowo gazu, powodując właśnie szarpanie silnika, czy wręcz jego gaśnięcie na wolnych obrotach.
skąd wiesz że ta corsa ma kpoułke?
Agila lub inny 1.3 cdti opel.... Prosiłbym pilnie o wartości przepływki na wolnych obrotach.... U mnie mam 23/24 kg/h jak włączy się EGR to spada do 12kg/h ciśnienie na rampie 25MPa Śledzę wątek z czystej ciekawości ; u mnie corsa 75 koni i odpowiednio: 29/30 kg/h z egr 17/18 kg/h ciśnienie HP 29 MPa.
o. i to jest to, czego potrzebowałem (cieszę się, że to nie usterka). dzięki
I przy wyłączeniu odbija w lewą stronę. O co z tym chodzi? Co odbija w lewą stronę? Jakie obroty na liczniku lub szczytane z komputera na postoju?
Tym razem może być ten sam problem? może być a tam jest elektroniczny czy na opornikach? widzę na fotkach że tam jest bezp termiczny, czesto przyczyna to silnik wentylatora za wolne obroty lub zapchany filtr kabinowy.
problem pojawił sie prz hamowaniu, dojeżdzaniu do swiateł, samochód przygasał. rozwiazaniem problemu było odessanie węgla aktywnego z weża doprowadzonego do przepustnicy (zapchany na maxa). może sie komuś przydać, problemy znikną (jesli oczywiscie wcześniej był przetestowany moduł silnika krokowego) pozdrawiam
lewe powietrze być może.. Raczej tylko i wyłącznie :), zerknij sobie na min przewód od ukł doprowadzania par paliwa , czy aby nie jest naderwany . Ogólnie co możesz zrobić na wstępie , to weź sprawdź czy nie słychać takiego syczenia na wolnych obrotach{to tak prosta metoda dla niewtajemniczonych}.
Na zapalonym silniku uchyl trochę przepustnicę i dotknij palcem trzpienia nastawnika, jak zareaguje, to masz pewność, że styk biegu jałowego działa prawidłowo. Znając życie przyczyną problemów z wolnymi obrotami jest EGR
Ostatnio był wymieniany tłumik i wszystkie mocowania pod spodem są raczej ok. Chyba, że przy wymianie tłumika czegoś nie dokręcili...Ale to byłoby słychać raczej zawsze z tyłu, a te stuki dochodza raz z przodu raz z boku raz z tyłu i przenoszą się do wnętrza auta. I tylko na wolnych obrotach.
W corsie B 1,2 z 1995 roku mam problem z wolnymi obrotami tzn. są niestabilne. Czy wyczyszczenie silnika krokowego coś pomoże? Jeśli tak to może ktoś poradzi jak to zrobić. Z góry dziękuję za pomoc!
Przepływomierz ładnie zmienia wartości Na ile zmienia, powiedz mi- -ile masz na wolnych obrotach (kg/h) -ile masz powiedzmy przy 3000 obr -ile wskaże przez chwilę, jeżeli nagle przybutujesz? Poza tym masz wskazane rzeczywisty przepływ powietrza, zmierzony przepływ powietrza, przeliczony przepływ powietrza, co tam masz powiedzmy na wolnych obrotach?
Wszystkie podcisnienia sa OK uszczelka pod wtrysdkiem tez OK filtr paliwy jest wymieniony. może to jest ten map sensor nie wiem jak go przemierzyc. A czy jak czujnik by fałszował to będzie jakiś bład?? bo mialem go podłączony pod komputerem i żadnych błedów nie ma?? Miałeś go pod kompem to co kombinujesz z MAP sensorem jakie miał podciśnienie na wolnych...
Nie zapominajmy że trzeba zmienić alternator na przynajmniej 120A coby na wolnych obrotach zaspokajał wyuzdane potrzeby wspomagania z corsy.
Jap masz gaz w aucie? Bo jeśli tak, to więcej wody płynie przez parownik, a nie przez nagrzewnicę. Kolejne pytanie - skąt wiesz, że nagrzewnica nie jest zamulona? Jeśli silnik jet nagrzany to powrót z nagrzewnicy powinien być gorący na wolnych obrotach. Pozrawiam.
witam . Silnik C12NZ . 1.2 monowtrysk 4 cylindry . Montażysta gazu postawił diagnozę ,że zawiesza sie silnik krokowy wolnych obrotów -jednak on tego nie robi . dlatego też chciałbym sam spróbować .
Olej krąży w obiegu zamkniętym, jeżeli go ubywa, to gdzieś musi się wydostawać, najczęściej przez wydech, jeżeli pierścienie zgarniające nie zgarną go z powrotem to w cyklu wydechu wylatuje razem ze spalinami. Sprawdź jak wygląda końcówka rury wydechowej, powinna być jasnobrązowa, tak jak świece, tylko trzeba przejechać dłuższą trasę, bo w takich warunkach,...
Witam! otóż od jakiegoś czasu mam uciążliwy problem z moim samochodem, polega on na zbyt wysokich wolnych obrotach, obroty te utrzymują się na poziomie 1,5tys i nie chcą zejść, dziwna sytuacja występuje także przy wciśnięciu gazu ponieważ kiedy wkręcam silnik tak do 5tys (na luzie) to obroty kiedy spadają tak od 2 tys spadają bardzo powoli podczas normalnej...
Może i nastawy siedzą w EEPROMie ale po odcięciu zasilania silnik się kalibruje, jak się go przy czyszczeniu przekręci to nie ma innego sposobu na powrót wolnych obrotów do normalności jak odpięcie na chwilę aku. Wolne obroty mogę korygować Euroscan'em i ta adaptacja jest pamiętana po odpięciu aku.
Cześć, mam problem z moim Oplem Corsa D 1.2 Z12EXP z LPG, mianowicie w aucie nagrzewnica zapowietrza się sama z siebie, gdy się ją manualnie odpowietrzy, wieje ciepłe powietrze, takie jakie powinno być. Problem zaczyna się, gdy samochód działa na wolnych obrotach, temperatura powietrza spada, nagrzewnica się zapowietrza i znowu ciepłe powietrze nie...
A przy wyższym ciśnieniu co masz? Podgazuj go, to co pokazałes na wolnych obrotach nic nie świadczy.
Nie, zobacz-wskazania X12XE: http://obrazki.elektroda.pl/6912310300_1... Tysiączka ssie 6 kilo na wolnych.
Podłącz tps bo w tedy lecho będzie widział bieg jałowy i nie uruchomi działania silnika krokowego.Potencjometrem w centralce wyreguluj próg zadziałania czyli wyjścia z wolnych obrotów.Lambda 1V jest ok! ale musisz ustawić emulacje lambdy jako fala prostokątna(switch w lecho ale nie pamiętam który).Podłączwoltomierz do lambdy i tak wyreguluj parownik...
Sprawdziłeś jakie masz napięcie ładowania na wolnych i wiekszych obrotach. Sprawdz , a potem zadawaj pytania.
Opel corsa c 1.0 2002r Brak reakcji na pedał gazu Witam, na autostradzie w trakcie jazdy nagły brak reakcji na pedał gazu. Po wymianie potencjometru i sterownika silnika nadal brak reakcji. Samochód pali na wolnych obrotach. Proszę o pomoc
Aby lampka nie świeciła na wolnych obrotach należy tylko naciągnąć pasek od alternatora lub go wymienić.
Jak idą bąble powietrza jedną z rurek do zbiornika płynu, to uszczelka, a nawet głowica. A jeśli bez termostatu masz zimną chłodnicę to odpadł wirnik w pompie wody i obieg idzie minimalnie grawitacyjnie, dlatego na wolnych obrotach daje radę.
Mam nadzieję że mnie zrozumiecie i pomożecie. Czy wymieniając następujące elementy w silniku muszę zrobić ich adaptacje TECHem2? 1. Przepustnica - czyszczenie, wymiana 2. EGR - czyszczenie, wymiana 3. Sonda lambda - wymiana 4. Przepływomierz - wymiana Jeśli tak to w jaki sposób, tzn. silnik nagrzany na wolnych obrotach, czy zgaszony i tylko zapłon przekręcony....
Robiłem już kiedyś coś z tym silnikiem i objawami i z tego co pamiętam problemem była chyba wiązka tego regulatora wolnych obrotów, widocznego na filmie. Tam jest silnik prądu stałego oraz zestyk biegu jałowego.
a czy on nie jest po prostu zalany ???? odpal go i niech sobie troche pochodzi na wolnych obrotach jak wszystko jest dobre to musi chodzić
Witam. Mój problem polega na podwyższonych wolnych obrotach. najczęściej nie przekraczają 2000obr, bardzo sporadycznie sięgnęły 3000, a bardzo często maja ok 1500. Problem trwa już dość długo i tak samo długo z nim walczę. Od samego początku jest błąd 22, czyli tps zbyt niskie napięcie. silnik był modyfikowany, miął m.in. nowa większą przepustnicę,...
Rozrzad raczej sie nie przestawil, sprawdzilem go i wszystko sie pokrywa. Czujnik wyzwala impulsy. Na oscyloskopie pokazuje od 0 do 5V czyli powinno byc dobrze. Sa jeszcze jakies pomysly ? Dodam ze auto powoli zaczyna chodzic coraz gorzej, teraz juz nawet na wolnych obrotach trzesie silnikiem.
Ciekaw jestem jak sprawa się zakończyła bo ostatnio tez walczę z wypadaniem w corsa c 1.0 Na początku błąd grzania sondy lambda z czasem podczas jazdy na równym gazie pod górę lekkie falowanie mocy. Po kilkuset km brak mocy wypadanie zapłonu i szarpie silnikiem na wolnych obrotach. Miałem nieszczelnosc na dolocie ale juz zrobiłem niestety nic się nie...
Okey, sprawdzę w wolnym czasie to wszystko i będę tu jeszcze pisać.
Corsą nie jeździłem, ale w octavii falujące obroty to czyszczenie i ustawianie przepustnicy - czasami pomaga przegonienie autka na trasie. Poszukaj w internecie, to co znalazłem w postach o corsie z falującymi wolnymi obrotami to też problem z przepustnicą (czyszczenie lub dopływ "fałszywego" powietrza).
Dzięki wszystkim za informacje. Świece wymienione na nowe NGK. Auto szybciej odpala, wolne obroty są stabilniejsze i równiejsze.
masa jest wzięta z tylnego siedzenia z solidnej śrubki sprawdzałem nawet inne miejsce i niestety dalej to samo Całą dodana instalacja to nic skoro na akumulatorze nie masz 14v na obrotach. Na wolnych obrotach nie będzie wystarczającej mocy do łądowania nigdy.
Sterownik ma wyuczone jakieś tam wartości nastaw dla biegu jałowego, zeskrobałeś brud i nastawy już nie pasują, dlatego kolebie nim na wolnych obrotach. Ten silniczek krokowy otwiera tzw. bypass w przepustnicy i reguluje obroty biegu jałowego. Tej śrubki od przepustnicy nie ruszaj, jest do ustawienia wstępnego. Sam sterownik silnika nie może regulować...
W drugi upalny dzien wieczorem nagrzana od słońca corsa nie zapaliła, po przekręceniu kluczyka strasznie buczał silniczek krokowy jak nigdy, rozrusznik normalnie kręcił, Czy może to być wina silniczka? czy jego przeczyszczenie bądź wymiana załatwi problem? Dodam ze corsa z 1990 r ma instalacje gazową od niecałego roku, 2 razy ostatnio zdarzyło mi sie...
Podpiołem dziś do kompa i mam błąd 505 regulator wolnych obrotów. Pozatym nadal jest egr,przepływomierz i sonda. Czy jakieś sugestie. Dzięki.
Witam Jakiś czas temu czytałem, że silniki te miały problemy z utrzymaniem prawidłowego ciśnienia oleju. Przy pracy na wolnych obrotach może powodować to klekotanie zaworów. Proponował bym zmierzyć ciśnienie oleju. Pozdro
Nie podales jaki reduktor masz.Jesli Tecno 100KW to problem moze polegac na tym iz te reduktory bardzo przylewaja na wolnych obrotach,i gdy ustawisz go by zimny trzymal obroty to po nagrzaniu bedzie przygasal a jesli znow przy cieplym ustawisz dobrze to zimny bedzie gasl.Jesli faktycznie masz ten 100KW to polecil bym zmienic na 70KW bo jest taki dostepny...
Metalicznydzwiek sugeruje ze jakies elementy ruchome pracuja bez dostatecznego smarowania,przy prawidlowym cisnieniu oleju powinien silnik pracowac cicho. Rowniez swiecenie kontrolki cisnienia oleju przy wrzuceniu luzu sugeruje usterke ukladu smarowania,czyli stwierdzenie ze cisnienie jest ok upada. Jakie bylo cisnienie podczas mierzenia manometrem...
Na gazie jest OK problem w tym nie mam takiej opcji zapalania na gazie , gdy zapalam staram się wejść na szybkie obroty by przłączył na gaz . Gdy jest ciepły to nie mam problemu z pracą na benzynie na wolnych obrotach tylko z jazdą - muł 0 przyśpieszenia .
Witam Z tego co znalazłem to błąd P1112 to: błąd czujnika położenia regulatora wolnych obrotów P1526 - Sterowanie przepustnicy - dolne położenie nie wyuczone. Jeśli wiązka cała i sprawna, to winny może być sterownik, bo ponoć były wadliwe.
Witam jaki może być problem , corsa D 1.3cdti klepie na zimnym silniku a na ciepłym zaczyna się uciszać i nie równo chodzi jakby co może być przyczyną
Nie wiem co to za zabawka aro agro czy coś tam.Podłącz co masz i zobacz ,albo podjedź do kogoś.Odczytaj parametry takie jak sondy ,MAF,korekty itp.oczywiście na ciepłym silniku.Odczytaj korekty na wolnych i przy 3000rpm.Sprawdź jeszcze dokładnie dolot czy nie ma lewizny.
Witam, mam problem z samochodem opel corsa d, silnik 1.2 86km. Przebieg 90 tys. km. Wymieniony rozrząd, pompa wody, napinacz paska. Po odpaleniu falują obroty przez 10 sekund i później pracuje równo. Silnik chodzi równo na wolnych obrotach a pod obciążeniem podczas jazdy słychać stukanie spod maski i nie mam pojęcia co to może być . Proszę o jakieś...
Opel Corsa C14NZ 95r . Silnik pracuje równo ale co jakiś czas wyskoczy mu zapłon na wolnych obrotach. Dzieje sie tak tylko na rozgrzanym silniku . Spotkał sie ktoś z takim przypadkiem ? Dodano po 1 Opel Corsa C14NZ 95r . Silnik pracuje równo ale co jakiś czas wyskoczy mu zapłon na wolnych obrotach. Dzieje sie tak tylko na rozgrzanym silniku . Spotkał...
błąd 34na tabeli jest to czujnik ciśnienia w kolektorze-zbyt niskie napięcie---co to znaczy?????????? szaleją wolne obroty i świeci kontrolka silnika-pomarańczowa jest to corsa z 95 na jednopunkcie
Dla innych użytkowników tego modelu silnika: problem był w rozrządzie. Łańcuch wyciągnięty i wyrobione zębatki. Wymiana kompletnego rozrządu pomogła - auto dostało mocy i przyspieszenia. Co do lampki i błędu P0400 to należy przeczyścić kolektor dolotowy i zawór EGR. Opel ma to do siebie, że tam zbiera się sporo nagaru i przydławia powietrze na wolnych...
Auto kumpa z historią. Bedzie trzeba zwalczyć może pojutrze je postawie na testy. Może coś z rozrzadem ostatnio miałęm podobnie z corsa ale tam byl uwalony klinek na kole.
polonez wolnych obrotów cewka wolnych obrotów vectra wolnych obrotów
pralka połowa załadunek bezawaryjna pralka wymienne łożyska medion internetowy
telewizor elektron philips fw326
Płukanie silnika naftą - czy to bezpieczne? Jak rozebrać szlifierkę kątową Luna - instrukcja krok po kroku