Powiem tak przekaźnik nie zwiera jeżeli zewrze płytkę przekaźnika ręcznie pompa się uruchamia po przekręceniu stacyjki zero reakcji
Są jakieś błędy?
Stare radio było oryginalne Oplowskie? Są tam tylko 2 kabelki z zasilaniem - na jednym napięcie jest cały czas, a na drugim tylko po włączeniu zapłonu (ale jako że to Opel, to aż do wyjęcia kluczyka ze stacyjki).
Jak nie kręci w ogóle to mogło w stacyjce coś upalić, radio podpięte po stacyjce ?
A ta pompa, chodzi na krótko po zwarciu przekaźnika, czy z dołożonych kabli?
Nie szukaj zwarcia tylko brakującej ewidentnie masy.
No i sprawa się rozwiązała. Zwarcie w module BCM. Do wymiany będzie. Tylko czy wystarczy wymienić sam moduł i immo czy jeszcze coś przy okazji??
Zdemontuj obudowę pod kierownicą( uwaga na wkręty z góry pod kołem kierownicy) i sprawdź , czy wychodzi napięcie ze styków. Jeśli nie to wymień cały zespół styków i nić nie kombinuj, bo w środku mogło coś się wysypać i może uszkodzić/zewrzeć inne styki. Koszty niewielkie 20-40zł zależnie od firmy/jakości.
Tak to mniej więcej wygląda u ciebie - po prostu ktoś poszedł na łatwiznę i nie wymienił wkładu(bębenka z wałkiem ) lub kostki tylko dołożył dodatkowy przełącznik .. Dokładnie tak- były zwarte ( tym dodatkowym wyłącznikiem ) oba "plusy" - owszem szyby i lusterka po zwarciu plusów działają, ale od razu po otwarciu drzwi piszczy sygnalizator/piszczyk...
Wymieniłeś ten sterownik co wrzuciłeś fotkę i nadal nie działa? Tam jest jedno sterowanie nie dwa i ono będzie przez chwile po włączeniu stacyjki nie cały czas. Na moje to albo ten sterownik ma zwarcie albo Ty coś źle mierzysz bo niby skąd na dwóch świecach napięcie bez sterowania?
stacyjka corsa corsa stacyjka wkładka stacyjka corsa
bezpieczniki octavia wymiana modułu pralki candy technics glosniki
philips senseo licznik geigera
Głowica drukująca Epson L1210 - Micro Piezo, konserwacja i serwis Jak wyciągnąć kosz sprzęgła WOM w Zetor Frontiera?