Kontrolka tempomatu nie powinna mieć nic wspólnego z wypadaniem zapłonu. Więc pewnie coś jeszcze, jeśli nie masz aktywowanego tempomatu.
Może troszkę nie na temat ale czy grzałka w osuszaczu dostaje stałe napięcie po włączeniu zapłonu (czy jest jakiś przekaźnik, bo nie dochodzi napięcie, wszystkie bezpieczniki są dobre) ? I jeszcze jedno kiedyś wyczytałem w którymś z tematów że w intercoolerze może zebrać się woda, w jaki sposób to sprawdzić ?? (scania czasami na trasie słabnie na jakiś...
Witam! W VW santana o ile wiem powino być 1-3-4-2... Ewentualnie patrz na kolejność otwierania zaworu ssącego albo wydechowego, też bądą się otwierały w/g kolejności zapłonu. Liczy się raczej od kółka rozrządu... PS.:Też miałem Santankę, ale GL5 tą z 5 garami i na gaźniku :twisted: tam klejność była taka 1-2-4-5-3 po updacie Zawsze można spojżeć na...
Kolejność cylindrów zapisana jest jak ich kolejność na wale korbowym. Ustaw wał na znaki (górne położenie) i sprawdź który z tłoków jest u góry. Dodatkowo sprawdź położenie palca pod kopułką rozdzielacza. Podłącz tak: https://obrazki.elektroda.pl/8946188000_...
mam gaz...
a wiec nie ... wlasnie robilem 2.0 dci 2007 rok trafica komputer powiedzial ze wtrysk nr dwa padl . nie chcialem rozlaczac wtryskow zeby ECU nie zwiariowal wiec poczytalem fora rozne i znalazlem info ze od sprzegla ... zabralem sie wiec do dziela , dwa dni wywalania wtrysku , wtrysk pekl w polowie i trzeba bylo gwintowac koncowke i wybijac dalej . ostatecznie...
W renault pierwszy cylinder jest od strony koła zamachowego , pompę masz boscha czy lucas ?
Kolejność cylindrów zawsze liczy się od rozrządu czyli: 1 2 3 4
Nie do końca mogą być przytkane wtryskiwacze cylindra 1 i 2. Jeżeli ECU myli kolejność cylindrów, to zamiast wzbogacić mieszankę na 1 cylindrze, wzbogaca na 4 cylindrze, a z kolei bogatą mieszankę 4 cylindra zubaża na cylindrze 1. Tak się zastanawiam jak doprowadzić do wypadania zapłonu na konkretnym cylindrze, aby ECU poprawnie określił kolejność cylindrów....
Liczy się od strony rozrządu. Ale Francuzi liczą od drugiej strony - od strony skrzyni.
Przepraszam że się wtrącę , ale tico ma 3 cylindry !i kolejność zapłonu będzie 1-3-2.Pozdrawiam .
Rok 1994. Dzięki za schemat. Jeszcze jak by ktoś wiedział do czego mam się odnieść z kreską na kole pasowym aby znaleźć początek zapłonu oraz zapłony na poszczególnych cylindrach (kolejność). Pozdrawiam.
Kolejność cylindrów. Na podstawie czasów wtryskiwaczy noPB możesz dostroić instalację lpg. Czas wtrysku noPB po przełączeniu na lpg nie powinien się zmienić. Gdy się zmieni to będzie ubogo lub bogato i należy to skorygować lewym suwakiem. Analogiczna sytuacja podczas jazdy gdy silnik jest obciążony, lecz do korekcji pod obciążeniem służy suwak prawy.
0,2 ssący 0,4 wydechowy
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item... tu masz cewke z opisem wyjsc na cylindry czyli 1 z cewki łaczysz z 1 cylindrem itd chyba to wystarczy
Kolejnośc zapłonu w cylindrach 1, 3, 4, 2
tak, to już na forach wyczytałem i wiem że cylindry liczy się od lewej, tylko bardziej mi chodzi o tzw kopułke,czy jakoś tak. U mnie to wygląda tak,że są 4 wejścia na kable w pionowym rzędzie, po 2 na jednej części " czegoś".takich części jest 2 czyli 4 wejścia. skąd mam wiedzieć które wejście do którego cylindra?
Pierwszy od rozrządu.
luz na ssącym 0.18-0.22 luz na wydechowym 0.28-0.32 kolejność pracy cylindrów to 1-3-4-2 ustawia sie tak jak kolega napisał
Tak
Witam , posiadam Chryslera 300c z 2005 roku 5.7 Hemi Czy ma ktoś może schemat w jakiej kolejności podpiąć zapłon? (Cewki ) ponieważ w tej wersji są one jeszcze dzielone przewodami na poszczególne cylindry i nie wiem jaka kolejność od danego cylindra jest prawidłowa Pozdrawiam
Tak jak piszesz naprzemian kolejność zapłonu 1-2-3-4-5-6
Aparat zapłonowy był wymontowywany z silnika? Jeśli tak, to trzeba go prawidłowo ustawić aby zachować kolejność zapłonów w cylindrach. Przewody WN także trzeba prawidłowo połączyć wg. kolejności zapłonów.
Witam mam forda cmaxa z tym samym silnikiem, mam identyczny problem po zakodowaniu delphim klekocze jak stary diesel. Moje pytanie https://obrazki.elektroda.pl/7638673000_... o kolejność cylindrów bo w delphim pokazuje 1 cylinder od prawej strony.
witam do kolegi Artur.heise taką instrukcję kupiłem na allegro i dalej do końca nie wiem gdzie jest 1 cylinder zakładam z rys. dołączonego do momentów dokręcania śrub głowicy że.... od sprzęgła . Za wszystkie informacje bardzo To w sumie tylko skomplikowanie brzmi na papierze. :) Najważniejsze jest ustawienie krzywki jak na rysunku i tyle- w takiej...
Kolejność 1-3-4-2 1-szy cylinder w renówkach masz od koła zamachowego
Witam! Mam nadzieje ze wystarczy
Witam. Potrzebuję momentów dokręcania głowic MAN F2000 jak w tytule oraz kolejność cylindrów i ich ustawienia do regulacji. Z góry dziękuję.
Dzień dobry, odgrzeje temat, mianowicie mam Uno 1.0 Fire, cewka z numeracją i teraz pytanie: podłączamy 1 - 1 cylinder, 2 -2 cylinder itd licząc od rozrządu oczywiście czy podłączamy na kolejność zapłonów czyli 1 - 1 cylinder, 2 - 4 cylinder itd ? Dziękuję i pozdrawiam.
Ogólnie może być wzięty z każdego cylindra - to tylko informacja dla gazu jakie ma obroty, oraz potrzebna jest do zrobienia mapy. Czas, kolejność wtrysku bierze z w końcu z oryginalnych wtryskiwaczy. Spotkałem się, że zazwyczaj podłączają się do pierwszego cylindra, jednak nie jest to regułą.
Zdejmowałeś przewody z kopułki? Kolejność cylindrów jest poprawna?
Jak działa to dobrze a cylindry liczy się (oprócz francuzów tam odwrotnie ) pierwszy od rozrządu.
Witam. W zał. 1.Dokładna instrukcja wymiany rozrządu w silniku 3.2 V6 FSi (AUK) - rysunki, momenty obr. poszczególnych dokręceń, opis po polsku - 16 str. w .pdf 2. Dane dotyczące regulacji (sinik AUK), a tam m/i kolejność przykręcania śrub głowicy cylindra i moment obrotowy jak i sposób ich przykręcania - 2 str. w .pdf Całość w .rar
Nie zapomnij, że we francuskich silnikach kolejność cylindrów liczymy odwrotnie niż w "normalnych" autach.
Przewody mam wpięte i auto zapala ale chyba są inaczej Patrząc na kopułkę od przodu, nad zaczepem jest podłączony pierwszy cylinder, potem zgodnie z ruchem wskazówek zegara 2,4 i 3 , czy będzie się coś działo jak będą źle podłączone? czyli kolejność jest dobra, palec obraca sie tu przeciwnie do wskazówek zegara, kolejność zapłonu jest 1342 tylko że...
dzięki powiedz mi jeszcze jak prawidłowo podłączyć kable na poszczególne cylindry pomyliłem kolejność
Jaki rok i moc? Dodano po 1 Motor REBA to firing order 1 4 2 5 3 6 cylinder MEBA to samo kolejność zaplonow
w tym wypadku to mało ważne, 1 i 4 to cylindry skrajne, a 2 i 3 środkowe
1342 jest to kolejność w jakiej pada iskra na poszczególnych cylindrach, mówiąc krótko kolejność zapłonu. Na pewno pomieszane przewody wysokiego napięcia.
Pamiętaj że GMP masz 2x podczas pracy silnika na danym cylindrze. Przed pracą (po sprężeniu), i po wydechu (przed ssaniem)! Może pomyliłeś się o cały obrót wału? Wtedy przy bardzo opóźnionym/przyspieszonym zapłonie silnik może próbować odpalić, nawet chwilę chodzić. Bardzo nie równo, strzały w dolot i wydech, ale zdarza się że pali. Czy jest iskra na...
Witam zna może ktoś kolejność cylindrów (który cylinder ma jaki numer) w Audi S4 B7 4.2V8 benzyna 2005r??? Po podłączeniu komputera pokazało mi błąd cylindra nr 5. Jeżeli ktoś zna kolejność proszę o pomoc Pozdrawiam
Witam kolejność zapłonu powinna być jak dobrze pamiętam 1-2-4-5-3 a teraz ustawienie: Wykręć świece zapłonową i ustaw tłok na pierwszym cylindrze w górnym zwrotnym położeniu (suw sprężania i pracy) zdejmij kopułkę zapłonową i zobacz na który przewód wskazuje palec rozdzielacza jest to pierwszy cylinder następne zgodnie z obrotem palca 2-4... W ten sposób...
Po kolejności zapłonów może być iskra na 1 lub 4 cylindrze. Sprawdź kolejność zapłonów. Jak jest dość proste ściągnięcie pokrywy zaworów to na tym co jest iskra powinny być zawory zamknięte (GMP) a na 4 zawory powinny się mijać tzn zawór wydechowy zamykać a ssący otwierać. Wystarczy zmienić kolejność zapłonów. Jak z najdziesz 1to 1342 jest łatwe do...
Może pomylona kolejność cylindrów cewka-świece. Sprawdź czy napewno jest tak jak powinno.
Z twoich pomiarów luzów wynika że sprężarka posiada nieznaczną wadę konstrukcyjna, która polega na nierównomiernym smarowaniu poszczególnych cylindrów. Zmiana kierunku obrotów powinna dać odwrotną kolejność w zużyciu pierścieni i cylindrów, ale nie wyeliminuje błędu konstrukcyjnego. Wentylacja-chłodzenie cylindrów przy zmianie kierunku obrotów nie będzie...
Ja w koparce Atlas 1704 silnik 6 cylindrów mam problem z ustawieniem pomp. Kolejność i podkładki są ok, silnik pali od strzała ale mam mało mocy. Co może być nie tak?
A jak się liczy kolejność cylindrów ? Zaczynamy od zbiornika paliwa czy wentylatora ?
z tego co pamiętam silnik mazdy i standard 1 3 4 2
Wyciąg z instrukcji. 1,-9nm. 2,-17nm. 3,-25nm. kolejność jak na fig.29
Kolejność cylindrów patrząc o strony paska rozrządu tp 1-3-4-2.
Jeśli chodzi o kolejność cylindrów i wtrysków to pierwszy liczymy od rozrządu, czwarty masz od strony akumulatora. Nie we Francji...
Kolejność zapłonu 1-3-4-2 tylko że oni chyba liczą cylindry od strony koła zamachowego nr 1.
Kolejność to 1-3-4-2. Pierwszy garnek to ten od strony rozrządu.
Jeżeli brak oznaczeń na kopułce to ustawiasz pierwszy cylinder (od rozrządu) w GMP w suwie sprężania, tam gdzie ustawi się palec podłączasz 1 cylinder, dalej w kierunku obrotu palca cylinder 3,4,2.
widziałem ten post i w pliku pdf jest tylko kolejność cylindrów w kijance a o przewodach nic nie widziałem, żeby tam było. Poprawne podłączenie już znalazłem i jest to 1-5-3-4-2-6
Jeśli są tak jak na rysunku to są dobrze, jedna cewka obsługuje skrajne cylindry, druga wewnętrzne. Kolejność przewodów w obrębie jednej cewki nie ma znaczenia.
Jak działało, to podłączaj jak było. Kolejność , tak jak piszesz, 1,3,4,2 licząc od rozrządu. Jak tłok pierwszego cylindra będzie w GMP to palec powinien mniej więcej pokrywać się ze stykiem do przewodu zapłonowego do pierwszego cylindra w kopułce. Uważaj, bo są dwa takie ustawienia, bo tłok 4 cylindra też będzie w górze, tylko na pierwszym będzie koniec...
Wszystkie Renault liczymy od strony "odbioru mocy".
Co to za mechanik, bierze się za wymianę uszczelki pod głowicą a nie potrafi wyregulować zaworów. A to czy jest jedna, dwie, trzy, czy nawet sześć głowic nie ma żadnego znaczenia przy regulacji zaworów. Znaczenie ma to ile jest cylindrów, ewentualnie kolejność zapłonu.
Witam jestem nowy na forum. I interesuje mnie kolejność świec na cylindrach i jak je liczyć od której głowicy ?
Kolejność zapłonu to 1 3 4 2. Zdejmujesz kopułkę palec ustawiasz na znak, masz tam pierwszy cylinder, dalej podłączasz według kolejności jaką podałem. Aparat kręci się w prawo. A najlepiej po prostu poszukaj zdjęcia silnika i podłącz według tego.
Czy w tej sytuacji problemu szukać w samym wtryskiwaczu? czy również w łączności wtryskiwacza z pozostałą częścią instalacji elektrycznej? (uszkodzenie wiązki itp.) jak liczymy kolejność cylindrów? od strony rozrządu czy sprzęgła? Pozdrawiam
Kolejność pracy cylindrów masz prawidłową, ustaw rozrząd na znaki, zdejmij kopułkę, i położenie palca wyznaczy ci pierwszy cylinder. A dalej układasz w kolejności pracy. Czasami ktoś włoży nie właściwie aparat i potem jest problem z wyznaczeniem pierwszego cylindra. To stało się po wymianie przewodów?
Witam . Jeżeli nie jesteś pewien ,to zdejmij kopułkę zostaw palec rozdzielacza w aparacie.Wykręć świecę z pierwszego cylindra,przyłóż delikatnie palec w miejsce świecy.Druga osoba niech zakręci rozrusznikiem,obserwuj palec na aparacie.W momencie dmuchnięcia kompresji ,zobacz w jakiej pozycji jest palec.Ta pozycja palca powinna wskazać pierwszy cylinder...
Najbliższy od rozrządu jest pierwszy za nim 3 i 5 odpowiednio drugi rząd 2-4-6
Emulator ma to do siebie, że EMULUJE czyli zastepuje. Kolejność cylindrów jest obojętna, natomiast uważaj na przewody zasilające emulator.OCH oczywiście przewody do poszczególnych cylindrów muszą być z tej samej pary.pozdrawiam.jomek Ps.mam trochę części do emulatorów.Robiłem je.
Tak 1342 to jest kolejność cylindrów pierwszy jest od strony rozrządu,te auto z którego przełożyłeś cewkę miało instalację LPG?
Przecież cewki są dwie. I nie wiem jak można źle to zrobić, wystarcza zaskoczyć która cewka jest od której pary cylindrów.
Kolejność jest taka sama. Ale w innym miejscu jest 1 cylinder. Patrząc od tyłu pompy, czyli od rurek jest to górny lewy. Najlepiej załóż oryginalne przewody od pompy Boscha. Jak nadal będziesz miał problem zrób zdjęcie koła pasowego pompy w pozycji w jakiej wymieniałeś pasek. I zrób zdjęcie starej pompy od strony napędu.
Zmień cewki miejscami, jeśli nie pomoże pomiar kompresji cylindrów i remont silnika. Pamiętaj liczyć kolejność od skrzyni.
Kolejność kabli na kopułce rozdzielacza: -świeca na cylindrze 1 -świeca na cylindrze 3 -świeca na cylindrze 4 -świeca na cylindrze 2 kierunek zgodny z ruchem wskazówek zegara
Przewody zostały założone poprawnie bo sam myślałem że źle więc z rodziny mają taką samą skode i sprawdziłem i zrobiłem tak samo i są w kolejność 1 cylinder potem 3,4,2 I została kopulka założona na zamek
Kolejność zapłonu to 1.3.4.2 A gdzie jest pierwszy to nie wiadomo.Wykręć świecę z cylindra 1 tłok u samej góry i zobacz na którym jest palec.I od tego 1.3.4.2.Jak nie zadziała obrót o 180 kabli.
Kolejność zaplonu to 1-3-4-2 Sprawdzić czy nie ma lewego luftu.
Kolory maja znaczenie na zasadzie takiej, że nie wolno pomylić żółtego z czarno żółtym. Kolejność cylindrów nie ma znaczenia byle adekwatnie podłączyć wtryski lpg.
http://obrazki.elektroda.pl/3539873100_1... Dobrze oznaczyłem na obrazku te wyjścia cewki? Cholercia, nie mogę tych oznaczeń wyjść znaleźć na cewce. Na pewno powinny tam być? Znalazłem taką kolejność w internecie. Czyli teraz tak: wyjście cewki 1 do cylindra 1 wyjście cewki 2 do cylindra 3 wyjście cewki 3 do cylindra 4 wyjście cewki...
Jeśli tak to masz tu. Dzięki za pomoc ale jeśli jesteś w stanie mi jeszcze pomóc to powiedz jaka jest kolejność cylindrów od rozrządu? Wiem że rozrząd jest z tyłu tylko tu na elektro zobaczyłem jeden schemat v500r i nie wiem czy to skrzynia czy odbudowa wiatraka zdjęcie dla przykładu
Rozrząd sprawdzony, ciśnienie w cylindrach jest, kolejność przewodow również jest ok. Aparat daje iskrę, ale z opóźnieniem. Podejrzewam, że ECU opoznia iskrę ale dlaczego? Słyszałem że siadają tam kondensatory. Sprawdzę jeszcze manewr z lambdą - może faktycznie katalizator przypchany. A może po prostu w ciemno wymienić aparat? Jak nieczego podejrzanego...
Prawdopodobnie jest tak: za nieregularne odpalanie silnika odpowiedzialny jest czujnik położenia wału. O co chodzi - radzę zajrzeć w Google grafika, wpisując >>czujnik położenia wału<<. Odpowiada on za kolejność odpalenia konkretnego cylindra oraz podanie paliwa na listwę wtrysku. Czujnik, to cewka i magnes. Cewka może często mieć przerwę,...
Jednym słowem wielka lipa. Przepływomierz wymieniony na sprawny (nie chodził na gazie) podłączyłem bez gazu i niestety nie odpala na benzynie, zalewa swiece, zapłon został ustawiony raz jeszcze na znaki tak jak powinno być, kompresja na cylindrach 14,0bar, kolejność 1,3,4,2 w razie błędu proszę mnie poprawić. Może ktoś już przerabiał taka usterkę proszę...
4 rurkę z kolektora pod 3 eletrozaworek na listwie, a 3 rurkę pod czwarte wyjście z listwy. Efekt. To samo. nie pali tylko na 3 cylindrze. Kolejność wtrysków także zmieniłeś w sterowniku (o ile oprogramowanie pozwala)? Ciągle nie wiadomo czy 3 wtryskiwacz w ogóle się otwiera.
Bart86ca. wielkie dzięki za schemat. A czy ktoś ma jakiś pomysł jak teraz przyporządkować przewody do świec (które zostały pozamieniane między sobą) tak aby kolejność zapłonu cylindrów zgadzała się z rysunkiem przedstawionym powyżej przez Bart86ca.?
Wcześniej miałem zamieniony 1 z 4 czyli 1-4,2-2,3-3,4-1 i przerywał. Teraz wpiąłem według waszych wskazówek i z tego co na razie odczułem jest poprawa więc bardzo dziękuję za pomoc. Dziwi mnie tylko to że w instrukcji do forda mam taką kolejność zapłonu poszczególnych cylindrów: 1-3-4-2.
Wg mnie to 2 wtrysk nie domaga daje za dużo paliwa na ten cylinder po zsumowaniu + i - powinno być =0 sprawdź w pierwszej kolejności sprężanie cylindrów jeśli wyjdzie ok to masz przyczynę
W jakimś Peugeot widziałem znak GMP na kole zamachowym widoczne po zdjęciu blaszanej osłony z dołu, ale nie wiem czy we wszystich tak będzie. Kolejność cylindrów liczona raczej od strony skrzyni.
W workshop manualna nic o lampie nie pisze za to jest pokazana metoda kropelkową. Ciekawi mnie gdzie ta kabina w sprężarce czy generatorze prądotwórczym. Kolejność cylindrów odlana na bloku. Przy ustawianiu zapłonu w parzysto cylindrowych silnikach bez znaczenia czy bierzesz 1 czy ostatni cylinder. Wyjdzie to samo. Ten z postu ma 4 cylindry.
Luz zaworu ssącego 0,18 ÷ 0,22 mm Luz zaworu wydechowego 0,28 ÷ 0,32 mm Kolejność pracy cylindrów 1 – 3 – 4 - 2 nie ustawiałem nigdy na jakieś znaki tylko na max. otwarcia konika
Na cewce przy śrubach mocujących masz napisane cyfry od 1 do 4. Kolejność cylindrów liczy się od skrzyni biegów. Do dzieła! Swoją drogą mam ten sam silnik tylko nowsza wersja chyba bo mniej wężyków od podciśnienia. Jeden wężyk mam od serwa i drugi od zaworu jakiegoś i tyle.
w błędach jest ogólne wypadanie zapłonów oraz uboga mieszanka, ustawiałeś auto na korekty OBD? co do tego 2 i 3 cylindra podejrzewam że masz kolejność pomyloną.
Jednak V8, źle spojrzałem. Pierwszy czylinder to przedni prawy(od strony pasażera), przedni lewy to piąty. Regulacja zaworów: Mierzone na zaworze / dźwigni zaworu Gdy zawory przekrywają się w: regulować w: cylindrze 1 cylindrze 6 cylindrze 5 cylindrze 3 cylindrze 7 cylindrze 4 cylindrze 2 cylindrze 8 cylindrze 6 cylindrze 1 cylindrze 3 cylindrze...
Zgłębiłeś tajniki budowy i działania pomp VP37 i VP44? Przy VP44 masz czujnik obrotów pompy, plus czujnik położenia wału - one określają kolejność cylindrów i ich suwy - rozdzielacz tylko mechanicznie otwiera/zamyka poszczególne sekcje pompy. W VP 37 masz czujnik wału i czujnik wzniosu iglicy wtryskiwacza - tu z kolei one dyktują sterownikowi kolejność...
cylinder nr 1 to ten od przodu silnika. Przód silnika to ta strona gdzie jest pasek klinowy. A na aparacie zapłonowym powinno być napisane który cylinder gdzie podpiąć.
Witam, odgrzewam temat. Dotarł ktoś do przyczyny zatarcia wału na pierwszym cylindrze? Poszukuję też danych serwisowych montażu silnika: momenty dokręceń śrub, kolejność dokręcania głowicy, luzy zaworowe, itp.
Mam jeszcze pytanie odnośnie znaków na kole zamachowym wygląda to następująco: http://obrazki.elektroda.net/76_12517019... Jak należy rozumieć te znaki, jeśli znak "O" pokrywa się z nadlewem obudowy sprzęgła czy jeśli znak "I" to mamy górny martwy punkt na pierwszym cylindrze?
Musisz ustawić aparat na odpowiednie miejsce. Ustaw na mijankę zaworów na 4 cylindrze licząc od rozrządu, zdejmij kopułkę i sprawdź czy palec rozdzielacza stoi naprzeciw trzpienia przewodu zapłonowego 1 cylindra . Obróć wałem lub rozrusznikiem i zobacz w którą stronę chodzi aparat i tak poustawiaj kolejność przewodów na kopułce.
W poprzednim poście napisałeś, że zmieniłeś ECU i było to samo. Więc problem po stronie silnika (mechanika) lub błędnych sygnałów z czujników. Za co odpowiada tutaj czujnik położenia wałka rozrządu? Za kontrolę zmiany kątów otwarcia zaworów, czy kontroluje kolejność zapłonów i wtrysków? Na cylindrze 1 i 4 są odcinane wtryski?
Dziekuje za odpowiedż poszukuje jeszcze kolejność zapłonu i w którym momencie na którym cylindrze ustawia sie zawory a na którym pompowtryskiwacze
Interesuje mnie kolejność podłączenia przewodów z cewki zapłonowej na cylindry przy samochodzie Opel Vectra z 97 r . Silnik - 1,8 benzyna
Dziękuje za odpowiedzi na moje pytania nie wiem jeszcze czy ustawiłem dobrze wał bo chodzi o 2 obroty względem wałka rozrządu czy nie przestawiony jest o ten jeden obrót . Czy kolejność cylindrów jest taka sama jak na przewodach do świec czyli pierwszy od prawej od koła zamachowego?
Pewnie kolejność przewodów zapłonowych pomieszałeś. Poprawna to 1342 czyli jeśli pierwszy na kopółce jest niezamieniony to następny przewód licząc w prawo do trzeciego cylindra, następny do czwartego itd.
kolejność cylinder cylinder kolejność zapłonu kolejność praca cylinder
niska częstotliwość subwoofera ryzen 2500u podłączenie pamięci radia samochodowego
Renault Midlum DXi 270 2010 – biały dym po odpaleniu, przyczyny, diagnostyka, EGR, wtryski Opel Zafira B Z18XER brak sterowania wtryskiwaczem cylindra 3 – Simtec 71/75, P0203, diagnostyka