Wyprowadzenia w kompie to piny 70 - 1, 78 - 2, 71 - 3, 77 - 4 cylinder. Wchodzą kolejno na moduł, możesz je zamienić aby sprawdzić sam moduł.
Jeśli chodzi o korekcje to właśnie te rozbieżności mogą być przyczyną odczuwalnego drgania. Podjedz do warsztatu niech ci zmierzą ciśnienia na poszczególnych cylindrach. Ciśnienie nie powinno być niższe niż 25 bar a najlepiej jak by było w okolicach 30bar. Różnice ciśnienia na kolejnych cylindrach nie powinny być za duże.
Witam. Pacjent passat 1.9tdi 130km na pompowtryskach, podczas jazdy zapala sie kontrolka esp i wtedy silnik pracuje na 3 cylindry i spala 8,5l On, po podłączeniu do vaga pokazalo vw błąd na 2 cylindrze, po lekturze forum zostaly poprawione blaszki we wtykach od wtryskow plus czyszczenie i głowna kostka od wtrysków nic nie pomogło, po skasowaniu błędu...
jeśli kupiłbym mniejszy silnik to ten bym sprzedał tak aby niedokładać do tej wymiany, pozatym ubezpieczenie takiej pojemności na mnie wyjdzie ponad 2 tyś zł a z mniejszym silnikiem zapłace niecałą połowe tej kwoty co do wymiany silnika to raczej z tego zrezygnowałem, wole kupić inne auto mam 2 pytania do osób znających się w tym temacie: 1. ile taki...
Amplituda nie wiele da - raczej częstotliwość impulsów. Ja bym to widział tak - koło zamachowe rozpędzane silnikiem symulowało by energię zgromadzoną w rozpędzonej masie pojazdu. Koła (tarcza, czujnik i cylinderek) połączone z układem dociskanymi rolkami. Docisk jednej z rolek zmieniał by się dynamicznie w trakcie próby. Rejestrator połączony z czujnikami...
Po pierwsze Szczęki ? A jak to się ma do miękkiego pedału ? Cylinderki owszem, ale jeszcze wcześniej proponował bym przejrzeć instalację od pompy aż po cylinderki, potem wymiana. Przypominam, że stan hamulców jest bardzo ważny i zły może prowadzić do tragedii. Zrób z tym do porządku!!! Pozdrawiam
'carrot' wznios tłoków, czyli mam sprawdzić czy dwa tłoki tyle samo wychodzą z cylindrów co kolejne dwa?, jeżeli tak to sprawdziłem to i tyle samo wystają. czyli delikatnie ponad blok wychodzą.
Sprawdź jeszcze czy walek sprzeglowy nie ma luzu czy nie wyjezdza ze skrzyni mielismy co w innym aucie tez takie szarpanie problem byl w skrzyni biegow .i jeszcze szarpanie a drganie to dwie inne rzeczy bo jezeli szarpie to cos sie slizga albo traci moc silnik a co innego wes pod uwage te pompowtryski moze wypadalo by sie pokusic i podstawic kpl. Dodano...
Nic nie zmienisz i nic nie przerobisz - wymagało by to przeróbki na sterownik np. simos, bądź multec z Opla - poczytaj o obydwu. Kwestia pokazania sterownikowi na którym cylindrze aktualnie powinien wystąpić zapłon, w praktyce realizowana kołem zębatym (fonicznym) z czujnikiem indukcyjnym generującym sygnał pierwszego i kolejnych cylindrów dla potrzeb...
Witam panowie po raz kolejny dzisiaj po podłączeniu pod vaga wyskoczył mi błąd wypadanie zapłonu cylinder 3 sprawdzałem świece podoginalem Blaszki na pd i błąd błąd dalszym ciągu się pokazuje co może być przyczyną ?
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Póki sterownik wykrywa problemy z emisją spalin wyłącza egr, a w przypadku gdy istnieje ryzyko uszkodzenia silnika ogranicza moc. Poluzuj obejmę filtra cząstek przy turbo, tak aby gazy nie kumulowały się w filtrze, zrób mu adaptację filtra i czujnika różnicy ciśnień skasuj błąd i uruchom silnik. Zanim przeliczy masę osadów nagromadzonych w filtrze będziesz...
Mam VW passata 1,9 td i od jakiegoś czasu zauważyłem jak podczas pracy śilnika lecą sobie przewodami bąble powietrza od filtra (nieraz duże) i jak zgaszę silnik to te bąbelki się cofają w stronę filtra. Co może być przyczyną tej usterki lub jak zaradzić i co sprawdzić. Zaznaczam że po zgaszeniu mam problem z uruchomieniem silnika (jakby pompa traciła...
Auto naprawiali fachowcy Dopytam: czy przypadkiem założyli ponownie tą uszczelkę? I drugie pytanie, czy przed pobytem w tym warsztacie auto brało płyn i kopciło? Auto super odpala , pracuje równo , ma normalną moc , olej jest normalny , zaczyna kopcić po odpaleniu a po rozgrzaniu się układu wydechowego kopcić przestaje . Więc zadyma jest od płynu chłodzącego...
Jeżeli okaże się jednak że masz słabą kompresję i będziesz już chciał wymieniać pierścienie to zanim je kupisz zmierz średnicę tulei cylindrów i tłoków. Może okazać się że wymiana pierścieni nie będzie miała sensu. Kolejna sprawa przy pomiarze kompresji to "próba olejowa" - poczytaj o tym. Za słabą kompresję mogą być również odpowiedzialne zawory głowicy.
Niestety dopadł mnie problem z kolejnym samochodem w domu. Auto to Passat B6 2006 2.0 tdi 16v 170 km BMR na pompowtrysku Siemens. Opis zdarzenia: W czasie jazdy zaczęło rzucać silnikiem jakby pracował na 3 cylindry zjechałem na zatoczkę, zgasiłem auto i już nie mogłem go odpalić. Przyjechał do mnie brat z texa, po podłączeniu pokazało zawór pompowtryskiwacza...
Dzisiaj założyłem kolejne nowe świece i nowe cewki NGK i na zimno znowu tragedia na gorąco trochę lepiej. Teraz po odpięciu odmy także od czasu do czasu przerywa i wypada zapłon na 3 cylindrze, na gorąco na każdym z cylindrów po 10 barów. Zauważyłem pewną zależność: jak się odepnie odmę i wciśnie gaz to wydech praktycznie nie dmucha, co innego jest...
Podjechałem do mechanika w którym jakieś 2 lata temu jakąś naprawę robiłem z pracującymi już teraz 3 cylindrami. Powiedział że przypomina sobie samochód i pamięta że wymieniał w nim.. cewkę. Zapomniałem o tym. Patrzymy, rzeczywiście cewka wygląda na wymienianą. Na szybko podczas pracy silnika stosując specjalne szcypce wypiął kabel, posłuchał, i stwierdził...
Witam. Mój Passat od dłuższego czasu ma problem z odpaleniem po kilkugodzinnym postoju. Jest to 1.6 benzyna 101KM plus świeży gaz sekwencja. Przy próbie odpalenia pali od strzała i po 2 sekundach gaśnie, przy kolejnych 6 próbach auto jakby chce ale nie może, pryka jakby na 3 gary, strzela i gaśnie, po czym przeważnie za 7 odpali. Wymieniona cewka, przewody,...
No właśnie mam taki zamiar. złożę wszystko do kupy i sprawdzę ciśnienie. Odezwę się, a jak ktoś ma jeszcze jakieś pomysły to proszę o info, kolejna rzecz o której nie napisałem to to iż nie da się tym jechać. Odpaliłem przejechałem się może 3km i jak postawiłem to normalnie kolektor, katalizator i wydech aż czerwone. pozdrawiam
Witam. Mam problem z passatem z silnikiem BXE. Jakiś czas temu urwał się zawór na pierwszym cylindrze co skutkowalo uszkodzeniem głowicy i tłoka. Głowica została wysłana do regeneracji, za pierwszym razem okazało się ze zawory za dużo wystają i spotykają sie z tłokami, po poprawce bylo podobnie. Zawiozłem glowice do innego zakładu gdzie stwierdzili...
Witam. Mam Seata 1999r jak w tytule z silnikiem 1.8 20VT i instalacja LPG. Ostatnio zaczęła gasnąć przy hamowaniu (na gazie bardzo często na benzynie sporadycznie ale też), obroty na jałowym biegu często się wahają. Miesiąc temu wymieniłem przepływomierz (używany z tego co wiem od Passata, sprzedawca porównywał kody części i twierdził że przepływki...
A może opony były takie? http://obrazki.elektroda.pl/8456970400_1... Nie to bym się nabijał! Seicento jest tak prostym konstrukcyjnie samochodem że sprawdzić wszystko od A do Z co jest odpowiedzialne za w/w problem trwa chwilę! Wystarczy kawałek baaardzo mokrego i śliskiego parkingu i druga osoba do obserwacji kół z zewnątrz by zobaczyć...
Witam, mam mały problem, prośbę może, otóż od demontażu tego sterownika (070906016BD), odczytaniu go BDM i napisania poprzedniego posta, mam mały problem, otóż po ponownym montażu, mam stały błąd obwodu elektrycznego cylindra nr 2, 18075 p1667 (n241). Nie wiem czy to przypadek czy coś po drodze sknociłem, ale przy demontażu silnik był ciepły, montaż...
sprawdze to, codziennie robie po 20 km w jedną strone i jak jest silnik rozgrzany to dalej dymi, w drugim samochodzi ekopci lekko ale tylko przez niecałe 5min do rozgrzania, a tu ciągle, dodam że wczesniej z tydzien temu sprawdzałem ciśnienie sprężania na cylindrach i miałem 11.5 11.5 10.5 i 9.5 w sobotę zrobię kolejną próbę z olejem i sprawdze czy...
Ok. Ustawić pompę w sensie kat wtrysku , kat wyprzedzenia zapłonu , dawkę tłoczonego paliwa ... ??? kiedy zostawiałem ją do uszczelnienia to pompiarz zadeklarował się do ustawienia pompy po uszczelnieniu na stole. Dziękuje za odpowiedz jeśli można prosić to proszę o jej chociaż delikatne rozwinięcie pozdrawiam. Walcząc kolejny dzień z passatem udało...
Witam no więc blok odebrałem cylindry zostały wyhonowane (wygładzone jak powiedział pan z warsztatu) faktycznie na cylindrach została naniesiona tak siatka z rys :) rdza jaka była zeszła... taka przyjemność 150zł i teraz zacznie się przezbrajanie bloku... mam pytanie jak to zrobie to jaki olej wlać do silnika do tej pory jeździłem na 10W40 i ogólnie...
Amerykańca z dużym silnikiem nie kupuje się żeby przeliczać "kiedy wyjdzie się na zero" - to nie Passat w TDI Kupuj i jeździj, żyj póki się jeszcze da, spełniaj marzenia. Ja od 12 lat jeżdżę Amerykańcami ale dopiero od 3 lat mam V8 z podrasowanym wydechem - nie ma nic piękniejszego niż bujanie się z tym bulgotem Też mam amerykańskie V8 :D I powiedzieć...
Witam Zacznę od początku moją historię z tym samochodem. Parę dni temu do mojego warsztatu pewien chłopak przyprowadził passata świeżo sprowadzonego z niemiec z następującymi objawami: braki w mocy i gdy był zimny to coś pukało w silniku. Podpielismy od komputera był błąd sondy lamby ale gościu zaraz po sprowadzeniu zamonotwał w nim instalacje gazową(...
Witam serdecznie. Mam problem z passatem 100KM. Dzieje sie to jedynie w sytuacjach gdy silnik jest zimny. Przy predkosci okolo 100-120 km/h (wczoraj pierwszy raz zdazylo sie przy 70km/h) po ok. 10km jazdy przy wciskaniu pedalu gazu auto zaczyna szarpac. Musze podkreslic, ze nie dzieje sie to za kazdym razem jak jade na zimnym silniku. Szarpie tak mocno,...
Jak jest dobrze poskładane to nic złego nie ma prawa się stać. Są różne szkoły, ja zawsze silniki po remontach docierałem "na ostro", chodzi o to, aby pierścienie (które uszczelniają się pod wpływem ciśnienia w komorze spalania) jak najlepiej przylegały do ściany cylindra. Pomaga to utrzymać stopień sprężania na odpowiednim poziomie, zmniejsza ilość...
To nie moj samochód... Klient twierdzi, ze jak do tej pory zadowolony był z Vw-Gajewska. Gdy serwis nie pomogł udał się do warsztatu który słynie w okolicy z ''uzdrawiania dziwnych przypadków''. Tam od razu nie zaglądając do autka, Pan Z którego nie chce obrażać,a udziela się tu na forum, stwierdził ze w serwisie na 100% wsadzili świece-zamienniki a...
Witam ponownie. Miałem w najbliższym czasie wykonać wspomniane logi przez (at)Kantylena natomiast doszedł kolejny problem. Wyskoczył Błąd P0010 obwód siłownika położenia wałka rozrządu. Czyli problem leży po stronie nastawnika faz rozrządu w napinaczu. Tak więc właśnie szykuje się na wymianę napinacza rozrządu oraz prawdopodobnie łańcucha z wszystkimi...
Witam temat nurtujący. Walczę już któryś dzień z kolei z passatem. Przyjechał z brakiem ogrzewania i buzującym płynem w zbiorniczku. Rósł podczas jego odkręcania. podczas jazdy delikatnej temperatura silnika 90 stopni i brak ogrzewania, kiedy dodam gazu powyżej 2000 obr i przyspieszam gwałtownie to momentalnie czuć ciepłe powietrze z nawiewu i temp....
Info z jednej ze strona na temat diagnozy PD. [ ]..."Jak sprawdzić stan pompowtryskiwaczy Oprócz wyczuwalnych objawów uszkodzonych pompowtryskiwaczy, takich jak nierówna praca silnika, szarpanie, brak pracy na wszystkich cylindrach, można z grubsza ocenić stan tych elementów za pomocą komputera, kabla diagnostycznego i oprogramowania VAG-COM. Korekcje...
Witam Koledzy, Zwracam się do Was o pomoc, ponieważ w ostatnim czasie natrafiłem na dość może nie tyle uciążliwy, co upierdliwy problem. Byłem już u kilku magików od VW, ale żaden nie potrafił rozwiązać mojego problemu. Może opiszę całą sytuację od początku. Jestem właścicielem Passata B5 1.9 TDI 115KM AJM ’99 (na pompowtryskiwaczach). Sześć tysięcy...
Witam! Mam bardzo, ale to bardzo dziwny problem ;/ Jakiś tysiąc kilometrów temu robiłem małą wymianę części układu zapłonowego w swoim Passacie B3, i między innymi zainwestowałem w kopułkę rozdzielacza i palec firmy Beru, która to podobno jest renomowanym producentem. Myślałem że nie oszczędzając będę miał sprzęt na odpowiednią ilość czasu i kilometrów....
Witam. Jak wyżej napisałem pacjent to passat B5 1.8 20V 125 KM 99rok z instalacją gazową STAG. Rok temu mechanik zmieniał mi głowice o oznaczeniu ARG gdyż była pęknięta na 2 cylindrach w 4 miejscach. Znalazłem po kilku tygodniach poszukiwań tylko o oznaczeniu ADR. Wszyscy ,,znachorzy" których się dopytywałem mówili że będzie pasować bo to tylko inne...
Witam, ostatnio podczas jazdy zapaliła się czerwona kontrolka oleju. Zatrzymałem się w celu sprawdzenia poziomu oleju okazało się że jest minimum, po dolaniu 2l, zrobiłem ok. 50km i znowu zapaliła się kontrolka oleju. Sprawdziłem stan i okazało się że olej znowu zniknął po dolaniu 2l znowu zrobiłem 50km i kolejny raz zapaliła się kontrolka. Z rury wydechowej...
lejcie olej mineralny do silników które powinny chodzić tylko na pełnym syntetyku do tego nowa pompa made in china i będzie dobrze:) Bzdura. No wszystko fajnie. Więc proszę o konkretną podpowiedź, jak pozbyć się tego podpierania zaworów. Nie dotyczy to tylko silnika VW. Problem w tym, że po uruchomieniu silnika - zimny- trzeba go nagrzać, aby można...
Witam temat dość dziwny gość przyjechał z Check błędy jak poniżej Wykasowałem błedy odpaliłem miał duże wypadanie zapłonu na 4 cylindrze zamieniłem cewki z 3 cylindrem i spokój to znowu wypadanie z 1 Cylindrze i bardzo duże zliczanie wypadania zapłonu po chwili losowo wypadanie na kolejnych cylindrach . Miał ktoś może podobny przypadek ?? Momentami...
Cześć, mój problem zaczął się od banalnego wycieku płynu chłodniczego. Mechanik stwierdził, że szczeliła mi uszczelka pod głowicą- więc kazałem im to zrobić trwało to ponad 2 tygodnie, za nim zabrali się za robotę oddali głowice do warsztatu gdzie sprawdzili jej szczelność przed planowaniem, odebrałem auto ucieszony. Pojeździłem jeden dzień a właściwie...
Poniosło mnie i to nie trochę - to fakt a alkohol też zrobił swoje - przepraszam za emocje. Logi ciśnienia doładowania turbo wskazują, że jest moment (miejsce) w którym zmienna geometria się haczy i spada wtedy ciśnienie doładowania (w zakresie 2800 do 3100 obrotów). Ponowne zlogowanie tej grupy pozwoli na sprawdzenie czy tak się dzieje za każdym razem...
Witam wszystkich, przeczytałem Wasze problemy w tym temacie i padło wiele odpowiedzi ale nikt nic konkretnie nie wskazał. Zacznę od tego , że tego typu usterki usuwa się w pewnej kolejności. 1. gdzie macie zamontowane wkrętki w kolektorze dolotowym, to najważniejsze ponieważ muszą być jak najbliżej wtrysków benzynowych a nie w połowie kolektora jak...
Witam. Miałem dzisiaj troszkę czasu aby zająć się autem więc mam te logi o które prosiliście i również mam pewne spostrzeżenia. Logi z grup 003, 008, 011, 001, 018, 023 zamieszczam poniżej. Logi zostały wykonane podczas przejazdu około 2-3 km: [url=http://vaglog.pl/log_241392.html]00... [url=http://vaglog.pl/log_241387.html]00... [url=http://vaglog.pl/log_241388.html]00...
https://obrazki.elektroda.pl/5547477500_... Witam na początku zaznacze że nie jestem żadnym mechanikiem i moja wiedza pochodzzi tylko z tego co przeczytam lub oglądne :) Posiadam Pasata B5 1.6 benzyna/gaz silnik jak w opisie AHL kupiłem ten samochód rok temu i wszystko było ok do czasu aż z rury nie zaczął pojawiać się biały...
Witam wszystkich potrzebuje pomocy bo juz nie wiem co robic czy sprzedac auto czy oddac na zlom... auto to passat b5 fl 1.9 130 avf auto szarpalo bardzo podczas jazdy wyszedl blad pompki na 1 cylindrze dogiecie konektorow nie pomoglo wymieniona zostala na druga uzywana o tych samych nr na kazdej innej wymienione podkladki i uszczelki mechanik pokazywal...
cylinder kolejno kolejno cylinder passat kolejno
excel porównać kolumna przykład regulator bojlera voyager kontrolka oleju
piekarnik samsung autocom orginalnu
Procesory ARM i platformy FYT/TS10 w radiach samochodowych Kontrolka poduszki powietrznej Skoda Fabia 1.2 2003 - przyczyny i rozwiązania