Rozkręć z ciekawości zobacz wał korbowód tłok pierscienie cylinder.
Mam podtlenek butanu Gdzie ten gaz kupujesz ? Na Kosmodromie Bajkonur ? :D :D
Tlok jest... Ale ja mam i cylinder zatarty..... I dlatego potrzebuje opini osoby ktora sie zna.... Bo do mojego modelu nie ma
Jeśli kompresor zasila unit stomatologiczny, i jest z 2016 r, to polecam się zastanowić czy warto. Tydzień temu naprawiałem ten sam model, z tym, że z 2018 r. Do wymiany było: - Oba węże - pęknięte. - Spalony jeden silnik. - Zużyte uszczelniacze tłoków i zatarty cylinder w drugim. - Uszkodzony zawór zwrotny. - Uszkodzony presostat (pęknięta membrana)....
Ma może któryś z kolegów zatarty cylinder 50ccm ?
Witam. Kupiłem okazyjnie sprężarkę WAN-aw z silnikiem 11kw. Niestety czeka ją kapitalny remont, gdyż praktycznie nie było już żadnych panewek czy tulejek jak ją rozkręciłem. Ze wstępnych oględzin, 2 skrajne tłoki wraz z cylindrami zatarte, środkowy ok, ale też chyba dam do szlifu, wał do szlifu, jedna korba boczna do wymiany, łożyska także wymienię,...
Pewnie cylinder zatarty.
To jest starszy model SOLO JUNIOR 410. Był też pod nazwą Solo 40110. Poszukam jakiejś dokumentacji. Tak wygląda kompletny. http://obrazki.elektroda.pl/5693915500_1... To jest tak prosty silnik, że nawet bez dokumentacji można coś z nim zrobić. Krzywka przerywacza jest skorodowana, trzeba ją wypolerować, inaczej zniszczy sam przerywacz....
Kolego, czy piła ma poprawną iskrę, czy świeca jest mokra lub sucha. Na początek podlej nieco paliwa na tłok i spróbuj uruchomić silnik i jeśli "zaskoczy", to szukaj usterki w gaźniku. Jeśli nie da się go uruchomić i jest iskra, to po zdemontowaniu tłumika sprawdź gładź w cylindrze, może silnik jest zatarty lub pierścionki "zakleszczone" nagarem. Może...
Jak nie reaguje na plaka, to wiadomo że nie jest to wina gaźnika, tylko trzeba zajrzeć do silnika. Do sprawdzenia układ zapłonowy, czy daje energię o wystarczającej energii (długość iskry z samego przewodu WN) oraz we właściwym momencie (choć w skuterach nie jest łatwo ściąć wpust). Jeśli świeca pozostawała sucha przy próbach odpalenia na benzynie,...
witam. rozebrałem cały spod silnika i okazało sie ze panewka wału korbwego na pierwszym cylindrze zatarta stad nierowna praca silnika i metaliczny dzwiek
Panewki na korbowodach ok sprawdzałem.auto jechało może 5 km od odpalenia i zaczło okropnie stukać a po chwili straciło moc.po przyjechaniu do domu nie było kompresji na 2 pierwszych cylindrach. zgadzam się z tą uszczelką pod głowicą. tylko skąd ten stukot?? Ciśnienie oleju traciło się czasami na 5 sekund przy dużych prędkościach. Sprawdzę wieczorem...
Witam, Panowie! Sam zabrałem się za naprawę auta i okazało się, że tak naprawdę winą tego, że auto nie odpalało, ciężko kręciło wałem i nie osiągało ciśnienia na cylindrach, była zatarta sprężarka klimatyzacji, która trzymała cały wał. Po zdjęciu auto normalnie odpala, ciśnienie na poziomie 12 atmosfer. Teraz posiadam problem z tym, że przy zaworku...
A w jakim stanie jest cylinder też porysowany zatarty? Da sie go uratować czy złom?
Przyczyn może być wiele a teraz można tylko gdybać. Może to być nawet nadmierny luz na tłoku w cylindrze. Tak silnik będzie trzymać kompresje. Tłok z za dużym luzem może się klinować i cylindrze i zacierać w miejscach podparcia. Dlatego np. w wysilonych silnikach 2T motocyklów krosowych trzeba często wymieniać tłoki jeśli nie chce się uszkodzić cylindra...
Pewnie zatarty cylinder.
No to dokładam świeży przypadek ze swojego podwórka :) Rocznik 2016, ten sam motor, przebieg 400 tys. , (po wymianie uszczelki 1750 km) zatarta panewka pierwszego cylindra. Może teraz sprawa się ruszy, bo w ten przypadek został zaangażowany producent. Jak coś będę wiedział to skrobnę.
Pokaz zdjęcie w dobrej jakości tego cylindra po wyczyszczeniu.
Koła obraca się lekko cały czas a na rozgrzanym jeszcze lżej Kosiarka Vantage 35 a silnik nie wiem jaki dlatego daje zdjęcia silnika i tabliczki http://obrazki.elektroda.pl/3196040300_1... http://obrazki.elektroda.pl/1209457900_1... odświeżam: cylinder zatarty duże wręby i wżery i porysowania w cylindrze i przepuszcza...
Nie podałeś z jakiego skutera jest silnik, ale nawet z "chińczyka", to też wart jest tej kwoty (możesz negocjować). Przed kupnem spróbuj sprawdzić, czy ma "wyczuwalną" kompresję. Ponadto poprzez otwór po tłumiku sprawdź stan cylindra i tłoka (czy silnik nie jest zatarty). W przypadku ewentualnej sprzedaży silnika na części odzyskasz kasę. Żądaj osłon...
JEŚLI TO LUCAS i dymi na BIAŁO pozapaleniu i szarpie jak by nie palił na 1 cylindrze ?-uszkodzony (zatarty)elektryczny przestawiacz zapłonu (bardzo częsta awria w pompach L.)
witam, zdjąłem cylinder i okazuje się że pierścień jest zapieczony i tłok zatarty, cylinder nie jest porysowany więc spróbuję wymienić tłok i pierścienie.
SKoro iskre ma to gaźnik nie podaje paliwa lub zawór masz uszkodzony. Lub zatarty cylinder.
Zgadzam się że szkoda wkładać jakiegoś chinola za 100 zł. Z tego co wiem to Stihl nie produkuje sam cylindrów czy tłoków tylko zaopatruje się u takich producentów jak: MAHLE, KOLBEN SCHMIDTi ostatnio GILARDONI (Italy), którzy dodatkowo nabijają logo STIHL. W związku z powyższym czy ktoś wie gdzie mogę kupić cylinder + resztę cześci jednego z w/w producentów...
Część Mam taki problem a może pecha. Nie wiem już sam jak to sobie tłumaczyć. Odnośnie mojej WSK 125 1985 rok, nie mam już do niej sił, h**j mnie strzela, co chwila się coś sypie. Gaźnik. Zapłon. Wał. Cylinder zatarty co za tym idzie tłok. I teraz skrzynia. WSK jest bardzo zadbana. Wał po regeneracji, na korbie duells. Cylinder po szlifie. Tłok alien...
Zatarty cylinder/tłok. Jak kolega wyżej, ciśnienie do zmierzenia, chociaż raczej nie ma już czego mierzyć i głowica do zdjęcia. Potem remoncik i nadzieja, że nie dojdzie do powtórki (patrząc na obecną jakość części)...
Witam, jesli silnik byl odpalony na mrozie lub nawet ok. '0 + 5' stopni', to trzeba go bylo rozgrzac przez 2-3 minuty co najmniej 'na luzie', bez obciazenia - tylko lekko 'podgazowujac' i dopiero jechac / obciazac. Bo to tak wyglada - ze byl zbyt 'zimny / nierozgrzany', tlok mial zbyt maly luz w cylindrze i zostal zbyt szybko obciazony - zmuszony do...
1.6GDI Mam w Kia ceed, przebieg aktualny 88 tysięcy km, czeka na remont kapitalny, zatarte cylindry. Taka to ci teraz technika. Dodano po 1 pobory olejów To naprawili, wydali biuletyn dla Aso w którym poinformowali że dolewka litra oleju na tysiąc kilometrów to normalna procedura:)
Czy może ktoś mi powiedzieć, patrząc na wyżej pokazane zdjęcie, coś o stanie tłoka, cylindra i zaworów? Dotarły już do mnie uszczelki, jutro będę składał ale teraz się naczytalem że jak są rysy na cylindrze to tłok i cylinder są zatarte i nawet nie warto się bawić dalej.
Witam, ewidentnie na gladzi cylindra - sa resztki zatartego aluminium z tloka, najprawdopodobniej tlok w tym silniku nie jest 'zowalizowany' - tylko jest idealnie 'okragly', czasem tak sie zdarza w 'tanich silnikach' - chociaz nigdy nie mialem takiego przypadku w silniczkach 'ruskich K-O', z ktorych sa skopiowane silniczki 'chinskie / rowerowe'. Najlepiej,...
Wiatrak od auta elektryczny na 12 v temat mój był w koparce tam przez osłony i pokrywy powietrza wiatrak ciągnął trochę pomaga wtryski napewno i kąt rozpylania dyszy spr może jedna inna i zwróć uwagę na wysokość podkładki pod wtryskiem spr jeszcze kolektor dolotowy pamiętam że jak brakowało powietrza w komorach tłoka też się grzał no zawory to podstawa...
Wszystko wskazuje na zużyty silnik już ( w sensie tłok/cylinder), lub zatarte pierścienie w gniazdach. W takim przypadku na bank słychać jak stukają tłoki, kiedy silnik pracuje na jałowym. Jest też możliwość że poszła uszczelka pod jedną z głowic i pcha ciśnienie w kanał spływu oleju. Ale ta teza jest mocno naciągana. Ciśnienie sprężania dla tego silnika...
No i tak właśnie to jest. Bo przeciwna strona tłoka czyli od ssania jest cały czas chłodzona przez zasysaną mieszankę z komory korbowej. A i denko tłoka też jest trochę chłodzone od strony korbowodu. A część od strony wydechu już nie ma tak lekko bo cylinder i kanał wylotowy są cały czas nagrzane i ogrzewane przez gorące spaliny. Gdy mieszanina jest...
A skąd pewność, że tam też nie ja? Sprawdź przed rozruchem silnika poziom oleju. Jeżeli jest OK, to oznacza rozbiórkę silnika. Masz prawdopodobnie pęknięty płaszcz tłoka na jednym cylindrze i lub zatarte pierścienie.
Zależy co się zatrze, ale podejrzewam, że autorowi chodziło właśnie o to, że silnik się zablokował. Nie rozbierał go, więc jak miałby stwierdzić zatarcie w miejscu innym niż tłok-cylinder?
DObra, gdzie masz wwiertkę lubryfikacji? Jeśli nad tymi felernymi cylindrami to sprawa rozwiązana.
Oleju to się leje troszkę a nie wiadro. W spornych cylindrach pomiar dla pewności powtarza się, bo może coś nie dolega i daje się gaz do dechy. Jeżeli wszystko zrobiłeś prawidłowo to z objawów wynika że masz zatarty cylinder.
Zatarłeś silnik:( Chociaż, może to i lepiej... Jeśli nie wiesz co zrobiłeś, to znaczy że jeździsz od niedawna i to bardzo szybko jak na takiego bzyka. Czeka cię remont, web69 odpowiedział ci co masz zrobić aby zdiagnozować usterkę. W najlepszym wypadku tłok i cylinder, w gorszym również wał może być lekko zatarty. To pukające to albo połamane pierścienie...
Nie da się zrobić góry bez ruszania dołu. To się mści. U ciebie widać że któryś z cylindrów jest zatarty. Musisz to zrobić natychmiast. Bo za chwilę turbosprężarki się pozbędziesz. Na razie pewnie wystarczy ten jeden. Odkręcić kolektor wydechowy i odsun go od silnika. Następnie uruchom zimny silnik. Najlepiej po paru godzinach postoju. Ten co kopci...
Jak na moje małe doświadczenie w tej mierze myślę że dopadło cię to co u mnie czyli skończyła ci się kosa odkręć wydech i zerknij na cylinder czy nie jest zatarty... albo rozkręć i dopiero wtedy ocenisz całość...
Witam. Pragnę podjąć temat na nowo. Syn przytargał do mnie pilarkę Husqvarna 435. Była zatarta. Wymieniłem cylinder+ tłok, łożyska , pierścienie uszczelniające, membrany w gaźniku. Po takim remoncie nie chce odpalić. Gaźnik jest 2-gardzielowy ZAMA C1T. nie mogę nigdzie trafić na jakąś podpowiedź jak go wyregulować.
Skoro była zatarta wymieniłeś tłok i cylinder?
Po pierwsze usuń link do aukcji i podaj typ piły w temacie, napisz coś więcej o objawach, przyczyną mogą byś pęknięte pierścienie tłokowe, zatarty cylinder, zatkany gaźnik lub filtr powietrza, nieodpowiednie paliwo. :x-mas:
Ciekawe. Możesz podesłać zdjęcia zatartego tłoka i cylindra? Nie pisałem nigdzie, że zatarł się tłok! W obu przypadkach zatarło się łożysko igiełkowe na wale korbowym i korbowodzie. Działo się to zazwyczaj po ok. 50 godzinach eksploatacji. Jeżeli znajdę gdzieś ten korbowód to zdjęcie oczywiście podeślę.
Witam, mam problem ze swoją kosą spalinową, ostatnio zapaliła od razu bez zadnych problemów, kosiłem, zgasiłem wszysto było okej. Teraz nie chce odpalić za nic, wyczyscilem gaznik, wymienilem swiece, wymienilem cewke bo miała troche juz przytartą gume na przewodzie, mysalem ze lapie przebicie, cylinder nie jest zatarty, mi juz sie skończyły pomysły,...
Zatarty cylinder, względnie zapieczone pierścienie. Uszczelniacze należałoby przy tym wymienić na nowe (bez względu na stan - czas i przebieg robią swoje). Po rozebraniu silnika okaże się czy nie będzie trzeba robić więcej.
Stawiam na zbyt cienki szlif w aluminiowym cylindrze, kosa nie została zatarta przez użytkownika tylko zbyt cienka warstwa szlifowana zjechała się po jednym sezonie. Działka 10 arów, kosa używana tylko do podkaszania po kosiarce, coś mi tu śmierdzi na kilometr, nawet najtańsza z marketu służyłaby dłużej. Chyba skuszę się na niezależną ekspertyzę, możecie...
Gdy wymieniłeś cylinder z tłokiem pisałeś, że był zatarty więc normalny efekt, że miałeś dużo mieszanki w skrzynce. Zatarty tłok, tak jak pisałem na początku, nie daje sprężania, tym samym w ruchu tłoka w dół nie wypycha mieszanki benzyny z powietrzem ku górze, nie jest szczelny tłok z cylindrem. Zostaje nadmiar mieszanki z olejem na dole. Po remoncie,...
Nic nie jest zatarte ;) Zero rys na cylindrach
Potwierdzam ze tak bylo. Wyglada na to ze mialem felerna jedna cewke od kąta wtrysku i po jej podrasowaniu problem ustal. Samochod chodzi do dzis i pracuje tak jak zdrowe hpi i nie klekocze po odpaleniu na zimnym ani przy rozpedzaniu pod obciazeniem co mial miejsce. Roznica jest to ze moj samochod na bialo nie kopcil a tutaj u Ciebie leje ropa z kazdego...
Może za ostro na początku bez dotarcia albo wina części albo źle wyregulowanego gaźnika. Cylindra założyć nie da się w jakiś inny sposób niż delikatnie napychając na tłok lekko nim poruszając na boki.
Odkręć tłumik i sprawdź, w jakim stanie jest tłok i cylinder. Dlaczego, sadzisz że jest zatarta?
Witam jestem posiadaczem crosa z silnikiem cagiva elefant 125. W momencie zakupu zdiety był cylinder i gaźnik ( zatarty na cylindrze) dokupiłem cylinder tłok z pierścieniami kpl używka. Po wymianie ciśnienie około 9.0. Odpala od strzała na ssaniu, po przełaczeniu na pracę pracuje na wolnych obrotach równo jednak na gaz reaguje z opóźnieniem i nie ma...
Ale napisał że silnik próbuje i wyrzuca termika więc rozprężny odpada. Jak zwalisz pasek to potwierdzisz moja diagnozę. Źle dobrany lub uszkodzony kondensator albo co gorsza zatarty tlok cylindra.
Jak był zapieczony tłok to silnik był zatarty pokaż zdjęcie jak wygląda gładź cylindra (w dobrej rozdzielczości), cylinder i tłok pewnie do wymiany.
Wszystkie tloki zatarte i rysy na cylindrach.
Witam Kolejny raz spotykam się z przypadkiem gdzie w kompresorze Wan AW jest zatarty/ przytarty tłok na cylindrze (pierwszy)od strony silnika. Czy to jest Pięta Achillesa tegoż kompresora? Jakieś sugestie by tego uniknąć? Pozdrawiam Darek
Zatarta. Tłok do wyrzucenia. Cylinder w nie najlepszym stanie.
Nie wiem co było, gość stwierdził, że zatarcie od mieszanki. No nie używałem oryginalnego oleju to prawda, ale mieszanka była 1:35, no ale tak stwierdził i wysłał zdjęcie zatartego cylindra. Ja mu wiecie, powiedziałem, że używałem oryginalnego i robiłem 1:50 jak producent mówi... On powiedział, żeby robić 1:40 bo widocznie była zbyt uboga, bo to nie...
Najpierw ustaw poprawnie rozrząd (informacje szczegółowe na forum), następnie luzy zaworowe i ewentualnie gaźnik. Rozrząd jest ustawiony poprawnie Dodano po 1 czym była spowodowana wymiana cylindra? skuter był lekko zatarty i pierścienie po rysowały cylinder
Na nowych oryginalnych częściach i z robocizną w serwisie na pewno nie opłaci się naprawiać. Ale zakup używanego cylindra i tłoka (w dobrym stanie) za 100-150zł, lub zamiennika do 200zł, łożyska oryginalne po 48 zł, pierścień nowy oryginał ok 35 zł, rurka impulsowa 10zł, łącznik gumowy 15 zł, filtr paliwa 13 zł, i robocizna we własnym zakresie: cylinder...
Raczej traktowałbym silnik kosy jako zatarty. Wątpię aby przyrdzewiał na cylindrze/pierścieniach, bo tam nie ma tulei żeliwnej tylko powłoka chromowa. Jeśli woda dostała się do silnika i skorodowały łożyska, to wał korbowy nadaje się do wymiany (korbowodu się nie wymienia). Nie ma co kombinować z zalewaniem naftą, tylko trzeba rozebrać silnik, odkręcić...
Sprawdź mechanizm od odpalania, może się coś przytarło, ja kiedyś miałem taki temat jak sie odkręciły śrubki i blokowały silnik. najgorszy przypadek to zatarty na cylindrze może zapomniałeś o oleju do paliwa.
Przy takiej ilości nagaru na bank stanęły pierścienie a więc brak kompresji i i w wyniku tego strata mocy. Pozaklejane pierścienie to również brak smarowania i zużycie gładzi cylindra. Brak smarowania to też zatarte panewki.
Pomocy!!! Tłok się trzyma cylindra I rusza całym cylindrem nie wiem jak to wyjąć! Dodano po 1 Ewidentnie chodzi tu o klonowanie przez pierścień Ale czym to wyregulowac bo nie da rady tego wyjąć bez ustawienia dobrego Sądzę że ten cylinder już będzie do wyrzucenia. Trochę przesadziłeś z tym usłyszeniem pęknięcia pierścienia. Sądzę że tłok jest zatarty...
Witam, mam problem z odpaleniem mojego tz4, ktorego zakupiłem 2 miesiace temu, dodam (traktorek ten w trakcie zakupu i po zakupie odpalał ). Sprawa wyglada nastepująco, wymieniłem dysze wtryskiwacza, która w obecnej chwili pyli dobrą mgiełkę, wynika z tego ze pompa paliwa jest ok poniewaz wtrysk został ustawiony na 140 bar. Okazało sie tez, ze musze...
Te tanie kompletne cylindry odpadają. A cylinder masz bez przytarcia ?? z AIP tłoki też dobre zamienniki
Jedyne co się mogło stać (ale nie musiało) to przegrzanie tłoków, pierścieni, cylindrów - skutek częściowe zatarcie, porysowanie tłoków :D + przegrzanie głowicy. Nie będę komentował picia alkoholu przy naprawie czegokolwiek.
Takie rzeczy składa się na smar. Trzeba przesmarowac cały cylinder i tłok razem z uszczelniaczami. Widziałem pokruszone czarne uszczelniacze po 20 latach pracy ale nigdy zatartego tłoka. Przecież są filtry z magnesem,czyszczone?
Czy możliwe jest, że olej z pompy wtryskowej dostaje się tylko na jeden cylinder??? Wczoraj nalałem olej do pompy i dziasiaj sucho na bagnecie. Wokół pompy sucho. Silnik pracował ze ściągniętym filtrem powietrza i po chwili zebrało się w kolektorach dolotowym i wydechowym sporo oleju. No więc ewidentnie problem tkwi w kompresji, najprawdopodobniej...
Witam, niestety - wyglada na zatarte / zakleszczone pierscienie na tloku, tylko zdjecie cylindra z silnika moze wyjasnic sprawe... Stawiam na pierscienie zatarte od strony okien wylotowych z cylindra - czyli maksymalnie przegrzany tlok / od zbyt poznego zaplonu [ 3 mm przed GMP ] do dzisiejszej benzyny 95 Oktan... Takie ustawienie wyprzedzenia zaplonu,...
Oczywiście, nadmiar oleju także jest szkodliwy dla silnika. Poza trudniejszym odpalaniem, zanieczyszczeniem elektrod świecy czy zwiększeniem ilości nagarów, może dojść zablokowania filtrów, zapchania tłumika czy przewodów. W skrajnych przypadkach nadmiar oleju może skutkować zapiekaniem się pierścieni i paradoksalnie - szybszym zużyciem cylindra, także...
Rozbierz i dobierz po wymiarach to często kopie markowych silników uproszczone i zrobione z gorszych materiałów. Przy okazji wymień łożyska na wale, chyba że było za dużo oleju i przytarła się od nagaru wtedy sam tłok i cylinder.
Wygląda to na dziurę w tłoku lub zatarty tłok i uszkodzone pierścienie to i cylinder będzie zjechany . rzeczywiście naprawa będzie droga ale można najpierw zdjąć głowicę i ocenić sytuację.
Witam Lewa głowica zdjęta, okazało się zatarty tłok na ostatnim cylindrze lewej głowicy, trzeba silnik wyjmować, tulejować.
Nie jestem mechanikiem ale po obejrzeniu zdjęcia bym kupił komplet czyli - tłok + nowy cylinder,Cylinder też masz chyba porysowany.
Cała do rozebrania ewidentnie coś poleciało (zabezpieczenie tłoka,koszyk łożyska,łożysko igiełkowe). Takie uszkodzenia są od za dużej ilości oleju. Tworzy się nagar odrywa i czasem złapie go w oknie wydechowym. To samo masz w cylindrze wokół otworu świecy. Odrap kawałek i sprawdź jaki jest twardy. Uszkodzenie takie jak na obrazkach to albo zagęszczony...
Z ostatniego zdjęcia wynika, że pilarka jest najzwyczajniej zatarta. Wymiana tłoka i cylindra, w najlepszym przypadku. Powód zatarcia to przegrzanie, lub zła regulacja gaźnika. Zrobiłeś świetny interes, za tę cenę mogłeś mieć niezłą pilarkę, a dokładając 200 - 300 zł naprawdę dobrą, ale teraz to już musztarda po objedzie.
Trochę to trwało - silniczek do wymiany, tłok w cylindrze się zatarł, - maszynka kaput - jeszcze raz dzięki z pomoc. Pozdrawiam - temat do zamknięcia.
doprowadzi do wytarcia się ścianek cylindra, zatrzesz silnik
Witam kolegów ,chciałem podzielić się wiedzą na temat płynu w oleju renówce premiumce .Kierowca zgłosił mi problem będąc w trasie...'' samochód kopci na biało, osłab,jest prawie dwa stany oleju''. Po zdjęciu miski olejowej okazało się że na wysokości drugiego cylindra wydostaje się płyn chłodzący. Gdy podałem ciśnienie 1,5 atm do układu chłodzącego...
Czyli to, że tłok się porusza nie oznacza, że nie jest zatarty No teoretycznie nie jest zatarty skoro się porusza ,tylko że zatarcie nie kończy się tym że silnik ostygnie i tlok się bedzie poruszał i wszystko wróci do normy. Zatarcie silnika to uszkodzenie powierzchni cylindra i tłoka oraz pierścieni tłoka. Wiec prawdopodobnie cylinder. tłok i pierścienie...
Po odkręceniu od silnika rury wydechowej ujrzysz w okienku cylindra tłok i pierścienie oraz częściowo wnętrze cylindra. Wprawne oko oceni, czy silnik jest zatarty. Sprawdź przyrządem ciśnienie w cylindrze oraz czy "ssanie elektryczne" wykazuje oporność tj. czy jest sprawne pod względem elektrycznym - opisy na forach internetowych. Przypuszczam, iż gaźnik...
Ale co urwałeś? Koło? Na kole w środku w miejscu zakładania na wał jest taki mały klin ustalający położenie koła względem tłoka, tak aby cewka w odpowiedniej chwili dawała impuls na świecę. Pewnie ściąłeś ten klin przy przekręceniu. Skoro wał się nie chce przekręcić to raczej solidnie zatarte jest w cylindrze.
Powód wymiany, korbowod urwał się. Tłok, cylinder, pierścienie są idealne, był zatarty na wale, to wszystko jest ok. Silnik to;mod 291707 typ1121-E1 cod000922ZE. Czy jest możliwe by rozrząd ustawiony na znaki, był źle ustawiony?
Trzeba sprawdzić membramkę w gaźniku. Jednakże najgorsze co mogłoby się przydażyć to zatarty sinik(rysy na cylindrze) paliwo pompowane jest przez podciśnienie wytwarzane prze tłok - więc jeśli nie ma właściwego podciśnienia paliwo nie jest podawane.
A co było już robione? Wymieniona świeca chociaż ? Przewód fajki, i sama fajka jest w dobrym stanie? Wszystkie motocykle marki wsk i wfm lubią częste zaglądanie do zapłonu. Zajrzyj do cylindra, choćby przez okienko wydechowe w cylindrze, może silnik jest zatarty. Paliwo ile ma lat? Na ubiegło rocznym nie pojeździsz. To tak na początek.
Moja pilarka była zatarta tłok i cylinder miał rysy. nie pomogły nowe pierścienie. Było wlane stare paliwo "olej w paliwie" co się dowiedziałem w późniejszym terminie. Piła stara wiec wystarczyła chwila żeby zatrzeć. A oddawać tłok do szlifu to się raczej nie opłaca. Przeczyść w swojej gaźnik i wyreguluj sprawdź świece. Pozdrawiam
Witam Tak ku potomności na temat nierówno zużytego pierścienia, bo problem z silnikiem piły został chyba rozwiązany. Spotkałem się wielokrotnie z tego typu przypadkiem w silnikach dwusuwowych. Z mojego doświadczenia wynika, że przyczyną jest zapieczenie pierścienia w rowku tłoka lub nagar, który dostał się do rowka pod pierścień. Skutkuje to brakiem...
Zdejmin cylinder i zobacz czy tłok nie jest zatarty oraz sprawdz ustawienie rozrzadu jesli to czterosuw.A na koncu mozesz spojrzec do rozrusznika i jego okablowania czy przewody sa ok
Dlatego kolejny raz ci powtórzę jaka kasa tak regeneracja. Firma regeneracyjna się chyba przekwalifikowała z 1,9 TDI który można było naprawiać byle czym i byle jak a i tak to chodziło. Termostat otwiera się? Bo wygląda jakby łapało tłoki (albo brak chłodzenia albo zbyt ciasno pasowane tłoki/pierścienie, pewnie bez szlifu cylindrów).
Jak była zatarta to pierścienie jej nie uleczą do wymiany tłok, cylinder.
Sam ja składałeś ? Zatarta przy wydechu była ? Wyczyściłeś cylinder i w która stronę założyłeś tłoka chodzi o zabezpieczenie pierścienia ?
Cylinder ma rysę, widać to na drugim zdjęciu. Korbowód jest pewnie zatarty w panewce.
Kolego czym sprawdzałeś kompresję, sprawdź ją odpowiednim przyrządem (pojazd chyba już letni , z dużym przebiegiem). W przypadku wątpliwości dot. ciśnienia w cylindrze, po odkręceniu rury wydechowej sprawdź stan tłoka i cylindra, może silnik został częściowo zatarty. Nie piszesz nic o ssaniu elektrycznym tj. czy jest sprawne. Metodę sprawdzenia opisano...
Może być to spowodowane zbyt małą kompresją (kiedyś zatarty, lub kompletnie wypracowany układ tłok - pierścienie - cylinder), lub uszkodzeniem simmeringów wału korbowego.
Ja widzę cenę 336,27 zł za nową pompę. Ja bym się dla klienta nie podjął naprawy łożyskowania - czas na szukanie majstra i dorabianie odpowiednich tulejek z właściwego materiału, szlifowanie osi wirnika (czego nikt nie chce roić) oraz zbyt duże ryzyko, że mimo takiego nakładu pracy zmywarka wróci... Bez szlifu nowe tulejki kompletnie nic nie dadzą,...
MIałem podobnie z ms250, zatarty tłok wymieniłem najtańszy na aukcji, cylinder jest utwardzany lekko zeszlifuj ten nalot z aluminium naniesiony z tłoka powinien się uratowc. U mnie po takich naprawach chodzi 7 lat. Dodano po 2 Jak odpali to dawaj mieszankę 1:25 na dotarciu.
Wzajemnie.Jeśli silnik nie jest zatarty,na pewno warto.Jeśli zatarty to...też!Tylko cylindra i tłoka szukaj wtedy w używańcach.Pewnie kolega ojdyr mógłby pomóc ci znaleźć,ma na pewno większe niż ja szanse.Po prostu napisz do niego na priv.Pozdrawiam,
Witam, '3mm przed GMP' - to bylo obliczone w latach 70/80-tych przy konstrukcji tego silniczka, ale dla benzyny do niego przeznaczonej / czyli 78 Oktan... Kolega zatankowal wtedy jak 'myslal - 'lepsza - zolta 94 Okt.' i jezdzil 15 - 17km/h maksymalnie, a po dwoch dniach jazdy - mial juz stopiony / zatarty bardzo mocno tlok, do wyrzucenia, niestety,...
zatarty cylinder zatarty alternator zatarty wtrysk
ekspres ariete skrzynia automatyczna dodge wyciek amica
klimatyzator midea klimatyzator midea
Schemat instalacji elektrycznej airbag Opel Crossland X Brak ssania w odkurzaczu Karcher WD 5 - możliwe przyczyny