Demontaż i mycie baku - gwarantuję że masz w nim masę opiłków metalu. Czyszczenie smoka pompy i montaż. Sprężarką przedmuchać przewody paliwowe biegnące do i od silnika. Dalej masz filtr paliwa lub puszkę wkładu filtra - podobnie jak ze zbiornikiem - wymienić kpl filtr lub wyczyścić puszkę. Dalej masz pompę HP i pompę rozdzielaczową - jak miałeś syf...
Nie ma wiec powodu, aby nie zapalil. Dwie mozliwosci dla mnie: - cos pochrzaniles przy robocie - wtryski zatarte, jesli "nowy" silnik byl przechowywany dluzszy czas.
Od pompy paliwa i filtrów bym zaczynał. Jeśli masz zatarty rozdzielacz, to tylko wymiana, sam nie jesteś w stanie nic z tym zrobić. Ten silnik powinien pracować na obrotach, bez sterownika ;) Wolnych obrotów może nie mieć.
Witam wszystkich.mam problem z 406 2000r.2.0 RHY Bosch.byl zapisany blad P0230 zasilanie pompy niskiego cisnienia, zgodnosc gdy silnik jest wylaczony.jest to jednak chyba najmniejszy problem bo po skasowniu nie powtarza sie.Problem jest natomiast w tym ze silnik ciezko pali i na wolnych chodzi jakby na 3 cyl.czasem mu sie uspokaja , ale nie na dlugo.cisnienie...
Z tą mocą bez zmian , to bym dyskutował. Napewno instalacja paliwowa , pompa WC lub wtryski. Pierwsze sprawłdziłbym wtryski na przelew.
uto jechało i nagle zgasło diagnoza zatarte wtryski I tak "same z siebie" padły? Nie było podejrzeń dlaczego nagle padły? To może mieć związek z tym, co teraz się dzieje.
90% że wtryski są zatarte(praktyka serwisowa). Poszukaj firmy regenerującej wtryskiwacze. Jest to jakas alternatywa. Regeneracja 1 wtrysku około 450 zł (nowy w serwisie około 1300zł)
Wymiana zatartego wtrysku. Dla potomnych - musi się zgadzać nie tylko sam wtrysk, ale i producent (w moim wypadku były do Delphi)
Trochę w temacie wtrysku ,mam zatarty kod wtrysku bosch w sprinterze 2006 w906 jest tam kod obrazkowy nie potrafię go odszyfrować wygląda to tak : http://obrazki.elektroda.pl/2756271600_1... ściągałem kilka dekoderow na androida ale nie czyta tego rodzaju kodów , silnik trochę kuleje i przed ściągnieciem wtrysku chce wykonać przypisanie...
Miałem już do czynienia z zatarta pompą paliwową oraz z zatartymi wtryskami w peugocie 505. Od chwili instalacji lpg klient ani myślał o używaniu benzyny, miał także przekaźnik odcinający pompę paliwa przy eksploatacji na lpg. Pompa rzeczywiście może przeżyć auto. Koniec!
Zmienione wtryski oraz pompa. Pompa opiłkowała, wtryski zatarte oraz zawalone opiłkami.
Ta kostka to reg.ciśnienia paliwa na wtryski. Jest on sterowany impulsowo. Nie mierzymy na nim napięcia , lecz prąd. Wypnij wtyczkę i próbuj palić. Powinno zapalić ,tz. praca awaryjne. W innym przypadku ; niskie ciśnienie paliwa lub zatarty tłoczek rozdzielacza napędzany przez klapę spiętrzającą.
Masz tam 2 pompy wysokiego ciśnienia jedna z nich jest prawdopodobne zatarta
Prawdopodobnie uszkodzenie pompy, a dokładnie nastawnik kąta wtrysku (zatarty) lub tranzystor w module padł.
Pierwsza możliwość to suchy bak lub coś z zasilaniem benzyny,zacierająca się pompa paliwa lub zasyfiony filtr paliwa,zatarte wtryski .Możliwości jest kilka . I popraw posta .Bo wychodzi na to że hamulcem dodajesz gazu:)
Witam Kupiłem scirocco z 89r na wtrysku mechanicznym (k-jetronic). Problem polega na tym że nie chce odpalic. Rozrusznik kręci ale silnik nie chce odpalic. Świece zapłonowe są suche, czyli nie dochodzi benzyna. Sprawdzałem benzyna dochodzi do rozdzielacza oraz wychodzi z rozdzielacza na wtryski. tylko czy wtryski są zatarte czy rozdzielacz daje za małe...
Może wtrysk zapchał się syfami ze starych węży. Po włączeniu zapłonu podaj na moment prąd na wtryskiwacz i popatrz czy pyli i będziesz pewnie wiedział wszystko. Odnośnie tego odcinania to jak zwykle są dwie szkoły. Częściej widuję spalone pompy bez odcięcia niż zatarte wtryski. Zawsze mówię klientom, że auto należy zapalać na benzynie ale kto by to...
Zatarty był poprzedni
Zatarty tłok przestawiacza kata w pompie porównaj w parametrach kat wtrysku zadany przez sterownik silnika,a kat otrzymywany z pompy wtryskowej maja się równać.
Filtr nowy. Wycieków paliwa nie ma. Nie wiem, jak sprawdzić czujnik ciśnienia. Dodano po 2 Ciśnienie wzrasta do 50, a silnik zaczyna łapać i zaczyna spadać ciśnienie na Litwie. Dodano po 4 Zatarty 2 wtrysk.
Nie no Panowie - jeden paprok grzebie bez pojęcia, a stado doradza mu, każąc kręcić czym popadnie. Zamieściłem zdjęcie pompy VE Bosch strzałką czerwoną zaznaczona śruba regulacji dawki. Nie ruszaj tego, sprawdż czy ktoś tym nie kręcił. A to już jest mistrzostwo świata. Kręciłeś kiedy tą śrubą i widziałeś co się dzieje? Jasny dym, to zawsze niedopalone...
Mnie to wygląda na problemy z pompą VP44 a konkretnie z zatartym tłoczkiem od kąta wtrysku.
Zatarty tłok(przestawiacz dawki, wtrysku) w korpusie pompy - pompa do regeneracji.
Pewnie się zapowietrza.. Ale ostatnio robiłem opla 2.0 dti (konstrukcja podobna), który miał niemal identyczny problem i winny był zatarty tłoczek kąta wtrysku..
Zatarty regulator kata wtrysku. Norma w tych maszynach. Szczególnie po oranżadzie.
Witam. Mam następujący problem. Zimny silnik zaraz po uruchomieniu pracuje nie równo - wachluje obrotami 2 razy na sekundę ( w zakresie 50obr. ) Ponadto podczas przyspieszania od około 2300obr/min do 2500obr. nierównomiernie ciągnie. Wymieniłem filtr powietrza i wyczyściłem dolot łącznie z EGR. Nie pomaga. Za to pomogło dolanie do ropy mixolu. Silnik...
Pomijając te '' elektrozawory'' na których nie ma prądu powinien zapalić bez ich udziału , należy sprawdzić czy rozdzielacz poda paliwo na wtryskiwacze , może być zatarty , niska wartość ciśnienia paliwa .
Co to może być że ciężko pali zimny czy ciepły i kopci na siwo i się znajduje ropa w misie olejowej jak się bagnet wyciagnie a były wtryski ustawiane bo jeden był zatarty
Typowe niegroźne kody to 0 wiadomo. 2 zaraz po rozruchu silnika oraz 4 czyli brak pracy pompowtryskiwacza- hamowanie silnikiem. O ile w niektórych sterownikach błednie pokazywane jest 128 podczas hamowania silnikiem to całkowicie niedopuszczalne jest podczas pracy silnika a tym bardziej podczas rozpędzania. Kod 128 może być spowodowany też za uszkodzonym...
1220 świadczy o zatartym mechaniżmie regulacji kata wtrysku,czyli jak ta pompa ma gwarancję to nie czekaj.
A wracając do pytania o ten błąd 56 w EDC jak rozpoznać zatarty wtrysk ? Czy błąd ustanie jeżeli ustawie dobrze tą wartość Dimension A ( czy były takie przypadki) kable niby są dobrze przymocowane. Zastanawiam się jak i czym obrócić silnik, myślałem od spodu pod sprzęgłem jest taka klapka i tam to jakoś obracać :| , czy dobrze myślę ? Nie pisałem wcześniej...
Błędem jest w ogóle wkładać tam instalację gazową, bo zawsze prędzej czy później uszkodzi się system wtrysku benzyny. Wg przepisów nie może też mieć 1 generacji bo fabrycznie jest/był wyposażony w katalizator. Ale to co jest na zdjęciach to stabilizator biegu jałowego? http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10... ten trzeci Ja pomykam u siebie...
Wymieniłem czujnik położenia walu i obroty wróciły.Silnika nie mogłem uruchomić z powodu wysokiego ciśnienia paliwa, okazało się ze zatarte są wtryski-4szt.Temat zamykam.
Sterownik silnika podając napięcie na elektrozawór wtryskiwacza bada też prąd pobierany. Na podstawie tych danych jest w stanie określić czas jaki iglica potrzebuje do przeskoku ze stanu jałowego do stanu wtryskiwania paliwa. Porównując ten czas z typowym dla danego modelu wtryskiwacza mamy wartość BIP. Jeśli BIP nie ma wartości oraz jest kod stanu...
Nie tylko, bo z tego co słyszałem, to dotryski są teraz podobno modne również przy wtrysku pośrednim.
WC, tłoczek nastawnika kąta wtrysku zatarty Te dwa elementy nie występują razem, tobie padła pompa wtryskowa. Radzę zadzwonić do porządnego pompiarza, ma pewnie ten temat już ogarnięty a może i twoją da rady skutecznie reaktywować.
Witam! Ja bym zmierzył cisnienie paliwa.To wyeliminuje wszelkie problemy z pompką. co do paliwa, to miałem przypadek z Mazda 121 "jajo" z silnikiem 1.3 B3 na monowtrysku-brak mocy, nierówna praca, paliwo z rury, a nawet brak możliwosci uruchomienia. Przyczyna tkwiła w paliwie z hipermarketu Auchan w piasecznie k. wawy. Samo nitro! Po podłaczeniu zamiast...
Zatarty tłok przestawiacza kąta wtrysku przy diagnostyce zobaczyć kąt zakładany i otrzymywany i sprawa wyjaśniona
Tak , zatarty /wisi/ tłoczek rozdzielacza napędzany klapą spiętrzającą. Może też być niewłaściwa pompa paliwa - małe ciśnienie.
Pożądany początek wtrysku: 1,1 CA Rzeczywisty początek wtrysku: 16,9 CA Sam chyba widzisz co się dzieje. Masz zatarty nastawnik kąta wtrysku, trzeba oddać pompe do naprawy w porządnym warsztacie, a to trochę niestety kosztuje.
Wiesz co? wydaje mi się, z tego co wyczytałem na różnych forach, że samo lutowanie i naprawa sterownika nie zawsze pomaga, jeśli masz zatarty jakiś nastawnik w pompie wtrysku. Od tamtej pory dalej jeżdżę, choć raz mi zgasło i pojawił się błąd - jakiś czujnik położenia walu. Ale to raz mi zgasło jak mierzyłem najgłębsze kałuże i wbiłem sobie do głowy,...
Zatarty tłoczek regulacji kąta wtrysku, do wymiany. Nowy jest osiągalny. Popraw pisownię, inaczej temat wyląduje w koszu.
Jakie są błędy w PCM??? Bez właściwej diagnozy np. IDS-em możesz trafić ale "kólą w płot". Takie objawy może wywołać wiele czynników .np: niewłasciwa synchronizacja pompy, zatarty przestawiacz kąta wtrysku , uszkodzony EGR itp.
Ale to czujnik położenia wałka steruje wtryskami ?? Nie ma napięcia na wtryskach także raczej wtryski zatarte nie są. Może innaczej jak sprawdzić czujnik położenia wałka ?? Acha dodam tylko że obroty silnika komputer widzi.
Wygląda na to , że kończy ci się pompa (zatarty przyspieszacz kąta wtrysku). Zastanawiam się co rozumiesz przez stwierdzenie: Podejrzewałem opad paliwa, jednak ta wersja została wykluczona.
Stawiam na zatartą pompę lub zatkany wtrysk normalna sprawa przy gazowanym pojeździe
zatarty przestawiacz kata wtrysku http://obrazki.elektroda.net/28_12653219...
Łatwo nie będzie - nikt Ci wysyłkowo raczej tego nie naprawi. Po kompletnej regeneracji (O ile ktoś w ogóle Ci to zrobi) trzeba potem ustawić odpowiednio potencjometr (0,7V na jałowych obrotach) i ustawić róznice ciśnień pomiędzy górnymi a dolnymi komorami rozdzielacza. Trzeba też ustawić położenie zerowe tłoka rozdzielacza. Potem do rozdzielacza podłączyć...
Filtr wyciagniety olej niby jest- poleciala niecala setka oleju. Jutro sprawdze cisnienie. Niestety obecnie tylko marnujesz czas. Silnik jest zatarty. Lampka ciśnienia oleju w tym silniku zaświeca się dopiero przy BRAKU ciśnienia oleju. Więc jeżeli czujnik jest sprawny, to silnik pracował bez smarowania. Ściągnij żesz pokrywę zaworową (4 śruby) i odkręć...
Zatarta panewka.
Witam. VP-44 musi być idealnie odpowietrzona, inaczej nie gada, mam Vectrę 2.2dti od kilku lat i przerabiałem podobne tematy np. przy okazji wymiany filtra paliwa lub uszkodzenia uszczelniaczy wtrysków. Jeżeli kilku mechaników molestowało tą pompę na sucho to zatarty nastawnik dawki albo kąta wtrysku mógł uszkodzić kolejny sterownik i po ptokach, poza...
Jutro sprawdzę na plaka,ciśnienia nie mam możliwości jak sprawdzić. Jak nie słychać pompy to nie kręć bo wtryski zatrzesz.
Spróbuj ją umyć jakimś niepolarnym rozpuszczalnikiem. Alkohole, benzyna nawet. Odrobina benzyny w tonie ON niczego nie zmieni. Nieznana substancja już może. Wystarczy, że będzie to jakaś zawiesina zawierająca nierozpuszczalny pył, i wtryski idą papa. Wlałem do środka wody, dosypałem sody kaustycznej i przetrząsałem baniakiem ale nie pomogło. Osad wciąż...
Kolega polar1739 miał racje wtryski były lekko zatarte
Tego bym się chyba najmniej obawiał bo raczej zadziała na naszym ON - Diesel zniesie wiele mieszanek byle były czyste - bez paprochów - aby nie zapchały filtru paliwa albo pompy wtryskowej czy wtryskiwaczy jak filtr słaby. Jeżeli byłby to cywilny sprzęt to miałbym wątpliwości (patrz na współczesne samochody - trochę za dużo wody i wtryski zatarte)....
Oczywiście mnie w MB vito auto 1,5 roku ,90 000 km na gwarancji jeszcze miesiąc temu padły 2 wtryski, sytuacja bardzo podobnie wyglądała jak u ciebie,paliwo wykluczam bo pozostałe auta a mam ich 10 ,wszystkie tankujemy na tej samej stacji,po prostu w czasie jazdy zaczął się trząść i zgasł, w ASO mercedesa zdiagnozowali 2 zatarte,zapieczone wtryski,ale...
Na moje oko pompa do regeneracji. Napiszcie co wy na to. Logi z bloku 04. Nie reguluje konta wtrysku. Tłoczek zatarty czy pompa źle ustawiona?
Ciśnienie na listwie prawie 3 bary, wtryski na 100% są zatarte, dziś dałem bezpośrednio + i - na wtrysk to tylko jeden daje a reszta do wymiany. Co może być przyczyną, że masa która jest podawana z modułu jest taka słaba? Może ktoś przerabiał podobny temat?
Jeśli jest to man z manualną skrzynia,z tradycyjnym wysprzęglikiem tak jak w większości tego typu konstrukcji to ślizgające się sprzęgło może być spowodowane następującymi usterkami:zużyta tarcza sprzęgła(grubość tarczy zmniejsza się na skutek ścierania się okładziny),rozhartowana sprężyna słoneczka np.przez doprowadzenie sprzęgła do wysokiej temperatury(nieumiejętny...
Problem jest taki że obrotomierz nie pokazuje obrotów silnika ja mam na wyświetlacz Junak 905 rocznik 2019 i potrzebuje instrukcje obsługi podłączenia obrotomierza oraz żeby działało guzik awaryjny i ja patrzę że jest podłączony komputera miałem oryginalną pojemność 50 na wtrysku tylko jest zatarta założyłem silnik 125 na gaźnik i nie działa przycisk...
Uświadamiam cie, że jeśli chcesz aby to auto jeszcze chodziło, oddaj do fachowca. Możesz mieć uszkodzony zawór, albo sterownik pompy, lub zatarty tłok przestawiacza kąta wtrysku. Bez testera tego nie zdiagnozujesz. Pompy też sam nie wyciągniesz.
albo zatarty albo otrzymuje sygnał z kompa na otwarcie go, w jednym i drugim przypadku do wymiany albo wtrysk albo komp
Transit 2.0 tddi po zapaleniu ,kiedy silnik jest zimny strasznie stuka ,najprawdopodobniej zatarty jest tłoczek przestawiacza kąta wtrysku ,mial ktos podoby przypadek?Prosze o potwierdzenie. Przy okazji ,czy zeby wymontowac pompe musze rozebrac caly łancuch ,czy wystarczy zdjac "klapke" w kapie rozrzadu na wysokosci pompy?moze ktos ma manula? pozdrawiam
albus jeśli jesteś mechanikiem i znasz się na cr to z góry przepraszam, ale uważam, że wtryski zostały uszkodzone (zatarte) poprzez nieumiejętny montaż i nadają się na śmietnik. Montaż wtryskiwacza cr to zupełnie inna bajka niż montaż wtrysku jak np. w układzie z pompą vp37. Tak na marginesie to ilu sprzedawców na allegro otrzymało negatywa za sprzedany...
Czy ktoś wie dlaczego jest taka pompa a nie zębata Czy ktoś wie dlaczego tam jest tak dziwny rozrząd. I awaryjne delphi wtryski?
Listawa stoi, zatarty regulator lub sekcja.
Pomierzylem trochę sterownik wg instrukcji z neta napięcie na pierwszych dwóch pinach czujnika obrotów 4,9v a więc chyba ok ..opór na zaworze kąta wtrysku..te cieńsze przewody z odpadająca izolacja 9,ohm. A więc chyba ok, z tym że izolacja kiepska mogło być zwarcie...... I kwestia test żarówki na zaworze dawki niby świeci , ale czy prawidłowo??? Wrzucam...
jeżeli wtryski były zatarte to na pewno sprawiły to opiłki produkowane przez zajechaną pompę wysokiego ciśnienia to częsty przypadek w tych autkach no chyba że masz system BOSCH ale on był rzadziej stosowany a w DELPI się właśnie tak dzieje i przy wymianie lub regeneracji wtrysków powinni cię poinformować że trzeba zajrzeć jeszcze do pompy
Dzięki zainteresowanym za odp. Pytanie do Elektronik2 - Skąd takie podejrzenia że Pompa może mieć wytarte elementy?Miałeś może taki przypadek? Dodam że Pompa po regeneracji Mechanicznie+Nastawnik- Firma Konkretna(chociaż każdy może popełnić błąd) przed regeneracją problemu nie było - powodem regeneracji było ciężkie palenie + błąd "Zatarty przestawiacz...
Czy to może być wina pompy wtryskowej, że nie wkręca się na obroty i przy dodaniu gazu kopci na biało tak przyczyna jest wadliwy kąt wtrysku . Masz dwie opcje sprawdzić i ustawiic poprawnie kąt. Przyczyna moze być w tkwic w pompie . np czujnk obrotów pompy , badz zawór sterujący kątem wtrysku, zatarcie elementów zmianiajacych kąt.
Witam, Przeczytałem uważnie cały temat, a zainteresowałem się nim gdyż identyczny problem napotkałem z carnivalem 2.9 crdi z 20004 roku, który to będąc na litwie po zatankowaniu na przypadkowej stacji paliw ujechał 28 kilometrów... no i niestety- laweta... po wnikliwym sprawdzeniu okazało się że: -są kody błędów P1119 i P1120 -brak ciśnienia na listwie...
Źle lub wcale nie naprawione wtryski. Pokaż nam ten wał, chcę zobaczyć.
Kręciłeś rozrusznikiem czy mostkowałeś pompę do pomiarów? Miałem niedawno taką B4 i na rozruszniku wtryskiwacze podawały nierówno, mimo sprawnego akumulatora, a na zmostkowanej pompie było ok w każdym położeniu ramienia w dzwonie. Sprawdzałem na zmostkowanej pompie. Dodano po 3 Jeśli nierówno podaje to coś na tłoczku lub szczelinach. Rzadka usterka...
Witam ! jak będzie zatarty wtryskiwacz ( jakość naszego paliwa) silnik nie zapali chyba, że po kręceniu przez pół minuty, przechodziłem ten problem na własnej skórze . Kolejno w ciągu miesiąca padały mi wtryski.
Wyciągnąłem wtryski i wyszło że jeden zatarty a drugi leje.tak przynajmniej mi powiedział mechanik. Napisze czy pomogło po złożeniu w całość. Ale nadal nie wiem co z tym EGR? Jest to potrzebne czy nie?
To tylko zatarty wtryskiwacz.
Nie stosuj wtrysku od benzynowego silnika bo się zatrze. Wtryski benzynowe są smarowane paliwem. Tak samo jak diesla zalejesz kerozyny to się zatrze pompa, albo wtryski, bo jest "sucha".
Pompa do regeneracji zatarty nastawnik. Jak widać wymiana lub naprawa sterownika to tzw. maskowanie smrodu perfumami. Trzeba było odrazu oddać pompe do naprawy i nie bawić sie ze sterownikiem bo to wyrzucone pieniądze w błoto.
Jeżeli samochód ma problem z odpalaniem to najczęstszą przyczyną w silnikach z pompami vp44 czy vp30 jest właśnie pompa i koniec a dokładniej elektronika czyli sterownik lub mechanika czyli najczęściej zacierający się tłoczek. Uszkodzenie sterownika a dokładniej w tym przypadku jego przegrzanie bądź niewłaściwa naprawa może skutkować zaniżoną dawką...
Jeśli odczyt błędów było robiony na niepracującym silniku to błąd czujnika halla wyskakuje - sam czujnik na pewno jest dobry bo inaczej nie miałbyś zapłonu na gazie a gaz chodzi prawda...? Jaki tam jest system wtrysku Panowie KE ? Może zatarty tłok sterujący - czy przy wymianie rozdzielacza sprawdzano swobodny rych tego tłoka? A może uszkodzony regulator...
Własnie przerabiam superb 2.5 tdi z takimi objawami i pompa w zbiorniku nie ma nic do tego. odczytaj błędy w pompie vp44. Najprawdopodobnie jest zatarty tłoczek przestawiacza i pompa do regeneracji.
Jaki czujnik wtrysku ,zobacz w parametrach jak się ma kąt zakładany do otrzymanego z pompy i czy się zmienia może pomóc regulacja na fasolkach a jesli stoi na jednej wartości no to zamontowałeś pompę z zatartym mechanizmem regulacji kąta wtrysku. Dodano po 1 Być może winą nie jest pompa wtryskowa tylko czujnik wtrysku. Jeżeli czujnik daje sygnał o awari...
Wiatrak od auta elektryczny na 12 v temat mój był w koparce tam przez osłony i pokrywy powietrza wiatrak ciągnął trochę pomaga wtryski napewno i kąt rozpylania dyszy spr może jedna inna i zwróć uwagę na wysokość podkładki pod wtryskiem spr jeszcze kolektor dolotowy pamiętam że jak brakowało powietrza w komorach tłoka też się grzał no zawory to podstawa...
Witam. Mam Nadzieje ze moj post pomoze komus:) Mialem problem z w/w silnikiem, wywalo blad jakis obwodu elektrycznego wtryskiwacza 4 cylinder. Objawy byly takie ze auto gaslo. Po docisnieciu wtyczki na 4 cylindrze kawalek ujechalem I znowu. Najgorzej bylo jak gasl na skrZyzowaniu albo przy wyprzedAniu.Podejrzenie pierwsze to padl wtryskiwacz. W zwiazku...
można dać tłok w GMP na tym cylindrze, rozpiąć zapinki, zdjąć sprężynę zaworową, założyć na trzonek ciasny wężyk paliwowy, z drugiej strony w wężyk szpilkę/śrubę z uciętym łbem i to w wiertarkę i tak "dotrzeć" zawór w prowadnicy ruszając też w górę i w dół (można opuścić trochę tłok, byle nie tyle żeby zawór nie wpadł) PS: jak buda zdrowa to ja bym...
128 na to nie rozpoznano początku wtrysku (dokładnie ruchu iglicy cewki ) powody dwa zatarta cewka pompowtryskiwacza albo słaby kontakt na złączach lub uszkodzone przewody. Przeważnie wtyczki z luźnymi pinami i obecność oleju = słaby kontakt.
I to powinno wystarczyć?. A jak to się ma do reszty czy nie spowoduje zatarcie wtrysków, przy próbie uruchomienia bez podanego paliwa na układ wtryskowy. slawo1
Niestety na zdjęciach nie można określić, że jest zatarty. Po dwóch latach wszystko wzięła korozja. Moim zdaniem na tym tłoku i cylindrze powinien odpalać. Należało w pierwszej kolejności sprawdzić luzy zaworów, jeżeli w silniku brakowało kompresji. Źródła opiłków będzie ciężko odszukać bez rozebrania silnika. To nie jest chińczyk, choć konstrukcja...
Znam pewnego pana ,ktory to jako szef firmy transportowo uslugowej wpadl na pomysl ze bedzie robil kasie na opale. Zakupil starego jelcza potem drugiego stale malo wiec zamknal w blaszaku zbiorniki jeden na opal drugi na naped. Po jakims czasie jego samochod z wtryskiem mial zatarta pompe-przez co oczywiscie woda-a tak wszystkim zachwalal jakie to on...
Zatarty tłok przestawiacza kąta,lub brak ciśnienia wewnętrznego pompy.
Być może olel poszedł do góry i blokuje ruch tłoków. Wykręć wtryski i wtedy kręć silnikiem.
Wtryski masz już do wyjęcia i oczyszczenia o ile nie są zatarte na amen.
MAM AUDI 2005R 2,0 TDI 290 TYŚ PRZEB. ODRADZAM CHYBA ŻE MACIE SPORO KASKI. JA JUŻ ROBIŁEM 1 TURBINA 2 WTRYSKI 3 POMPA OLEJOWA CAŁA ZATARTA 4 ROZRZĄD 5 ZAWIESZENIE SZROT ZA 45TYŚ ALE IGŁA BĘDZIE NA ALEGRO
Sygnał zwrotny o kącie wtrysku tutaj jest realizowany przez wtrysk sterujący. Na iglicy tego wtrysku jest czujnik i sterownik wtedy wie kiedy iglica jest uniesiona czyli kiedy następuje wtrysk. Błędy są dwa jeden o za dużej różnicy kąta wtrysku (rozbieżność wtrysk realny a zakładany). Drugi błąd 550 ma przyczynę w nieodpowiednim sygnale. Powodów tego...
Ten silnik ma pompę Boscha VP-44. W sumie bezawaryjną ale delikatną. Kąt wtrysku jest w instrukcji serwisowej silnika. Inna sprawa jak pompa jest uszkodzona np. zatarta. Wtedy tylko regeneracja, niestety nawet dzisiaj droga. Pozdrawiam.
Masz panie zatartą trzecia panewkę, był taki przypadek.
Witam, walczę z problemem słynnej pompy vp44 otóż silnik zapala ale nie ma mocy i po wstępnej diagnostyce wyczaiłem że pompa nie przestawia kąta wtrysku. Po dalszym grzebaniu doszedłem że zawór kąta nie ma przejścia czyli jest spalona cewka. Tłok przestawiacza nie jast zatarty pracuje ładnie lekko bez oporów i chętnie bym zmienił w/w zaworek ale problem...
Nie wiem ile tam powinno przeplywac na sekunde, wiem ze zawsze cisnienie na listwie jest podawane w Kpi lub psi i do odpalenia musi byc 250psi na listwie zeby wtryski zaczely pracowac, a max w twoim ukladzie to 1300psi. Najpierw zrob probe przelewowa, a jak nie to chociaz sprawdz czy jakiekolwiek paliwo wylatuje bo wtryski moga byc zatarte. czy sprawdzales...
Mechanik mu składał silnik a nie wyregulował aparatury wtryskowej... i rozrządu. Chyba aż tak źle by nie było... i jeszcze pisał że wymieniał niektóre elementy wtrysków itp. Ja jak złoże silnik to kilka razy sprawdzam ustawienia kąta wtrysku i rozrząd itp zanim go w ogóle uruchomię. Widac od gościa odzewu nie ma więc pewnie poszedł z "reklamacją" do...
nie koniecznie musi być zatarty, może równie dobrze wtrysk być zdechły (lejący) i też na zimnym będzie kopcić na biało/szaro bo tam mieszanka zapalać się nie będzie puki się nie nagrzeje. Te Deutze są bardzo trwałe i bardzo dobre, wystarczy dbać o czystość żeberek cylindrów, żeby miał dobre chłodzenie (od czasu do czasu myć go porządnie karcherem po...
zatarty alternator zatarty krzyżak zatarty wózek
najgłośniejszy telefon środkowy panel wskaznik poziomu paliwa schemat
Iveco Daily 2.3 2012 – zablokowany immobilizer, kontrolka auta z kłódką, jak uruchomić pojazd Orange Światłowód 600 Mb/s zwolnił do 3 Mb/s na Ethernet – FunBox, ONT, diagnostyka