Na 99,9% włącznik świateł cofania, który jest wkręcony w skrzynię biegów. Częste uszkodzenie w Peugeot i Citroen.
Ja dalej stawiam na poduszki silnika lub skrzyni biegów to dosyć częste .
Dzwoń do sklepu aso niech sprawdzą numery części.
Przy dodaniu gazu pojawiają sie Zrób tak żeby się nie pojawiały. Wymieniałeś filtr więc zacznij od tego czy tam nie popełniłeś błędu. Bardzo częsty przypadek
Nie są normalne.Albo uwalony czujnik temp.silnika,albo sterownik czasu zarzenia się krzaczy co częste.
Jak masz 200k to jednak w stronę filtra bym spoglądał. Należy wykonać pomiar ciśnienia roznicowego na biegu jalowym, podczas jazdy oraz przy tzw odcince, znając parametry ciśnień można określić stan filtra. Dodatkowo weryfikacja stanu egr. Dodano po 1 Duże znaczenie ma jak jest użytkowany samochód. Długie trasy bez gaszenia czy krótkie po mieście i...
pytaj w dobrym sklepie, w zestawach naprawczych są wszystkie wymienne i zużywające się części.
Pierwsze to reduktor do gazu LPG z kompensacją drugie to chyba elektrozawór benzyny odcinający dopływ paliwa podczas jazdy na gazie.
Temat dawno poruszany ,ale wciąż aktualny. Może ktoś już wymyślił co zrobić z problemem przepalających się żarówek? Czy rzeczywiście tylko i wyłącznie wchodzi w grę wymiana alternatora? Czy może zrobić jakiś dodatkowy układ stabilizatora napięcia na żarówki? Propozycje? Czy problem tkwi w napięciu podawanym na żarówkę?czy skokach napięcia? czy może...
Witam w aucie mego taty Peugeot 307 2001 rok wywala błędami i wywala główny bezpiecznik. Po skasowaniu błędów jest chwile Ok natomiast po odpaleniu auta i próbie ruszenia sytuacja się powtarza
Witam, Należy sprawdzić wiązkę przewodów biegnącą do tych drzwi. Złączki lubią zaśniedzieć, lub przewód mógł się urwać przez częste zginanie.
Obniżyła się tuleja cylindra. Dość częsty problem tych silników.
Proszę:
Aby nie usmażyć diody , dobierz jej amperaż do mocy żarówki. Wzór na pewno znasz.
Witam, ktoś ma możliwość podania mi odpowiedników według Fiata dla podzespołów Peugota: - 9138H4 Radek
Szukaj na aliexpress.com tyle że nie opłaca się jeśli nie robisz tego na co dzień.
Patrzyłeś na ciśnienie na szynie CR, jak to wszystko się dzieje? Jeszcze jedna rzecz, jaką bym zrobił to wężyk zasilający pompę CR wsadziłbym do pojemnika z ropą. Tak żeby ominąć cały układ, może coś to zasugeruje?
Najprawdopodobniej uszkodzone sprzęgło (talerze nie pracują osiowo, płynnie a przez to wyrywają zęby paska co prowadzi do jego zniszczenia ). Sprawdź sprzęgło przez ściśnięcie talerza w kierunku dzwonu. Talerz powinien chodzić płynnie bez zacięć i bujania się na boki.
Mam Peugeot 207 2006 rocznik i przepala mi zarowki po kolei - co wymienie swiatla mijania to nastepne stopu i tak dalej. Czy to wina bezpiecznika czy jest gdzies zwarcie prosze pomozcie, mieszkam w Anglii i wiadomo oni tylko mowia ze to francuz i tak ma, a ja nie nadazam zarowek kupowac. Z gory dziekuje.
Widzisz do ciężarówek lejemy z kija i jakoś jeżdżą, po 500tyś i więcej. A systemy Adblue nie siadają tak często.
Jeszcze jeden pomysł: sprawdź, czy na bezpieczniku odpowiadającym za pompę paliwa masz zasilanie. Myślę tu o problemie z BSM - częsta przypadłość.
Obawiam się że nic z tym nie zrobisz. Za niskie obroty kompresora częsty przypadek w nowszych dieslach.
Ładowanie sprawdzić! Napięcie na kostce żarówki.
posłuchaj milejow, to bardzo częsty problem, wiązka z lewej strony , klapy
Kod silnika RHR części możesz poszukać np tu https://intercars.pl/#/ekatalog/
BSI albo BSM tam masz problem, teraz nie pamiętam który odpowiada i ma przekaźnik do zapłonu, musiał bym sprawdzić na schemacie. częsty problem w ttych autach.
Moze lozysko wczesniej sie w piascie zatarlo i po usunieciu lozysko nie wyklada sie dobrze (moze miec duze luzy) . Mialem tak z piasta na tylnim kole -poprzedni wlasciciel nie dbal o auto. po wyjeciu lozyska piasta byla mocno porysowana i srednica pod lozysko wieksza od orginalnej. Wymienilem kilka krotnie lozyska na nowe na calej tylniej osi wlasnie...
Na poczatek przelutowac.
Siema! Przekaźnik ogrzewania tylnej szyby to pomarańczowy kwadracik, a właściwie prostokącik, jest on prawdopodobnie u Ciebie w skrzynce bezpieczników. Sprawdź dokładnie gniazdo i przekaźnik czy nie są przepalone, bo to częste w peugeotach. Pozdrawiam :-)
To wygląda na efekt nie do końca udanej wcześniejszej naprawy wykonanej tym miejscu, a nie na efekt częstych deszczy.
Dobrze byłoby wiedzieć o jakim silniku rozmawiamy, skoro ma DPF to pewnie HDI 2.0? Ale faktycznie warto sprawdzić wtyczki wtryskiwaczy, to stosunkowo częsta usterka.
Bez zbytniego kombinowania wymień przełącznik na taki który obsłuży lampy z podwójnym odbłyśnikiem... nr części 6253.79
Zimny lut, niepewnie połączenie, przegrzewanie się jakiegoś elementu... Światła główne są zasilane chyba napięciem zmiennym (nie mam schematu przed nosem, ale to dość częste rozwiązanie) i jest to osobny od reszty oświetlenia obwód. Sprawdź, czy na wyjściu z magneta jest cały czas napięcie. I idź dalej punkt po punkcie.
Gdyby ktoś miał taką możliwość, to bardzo proszę o podpowiedź która sonda Delphi będzie odpowiednia - poprzednio była 9650682180. Już mi w sklepie Internetowym dobrali właśnie "odpowiednią" ;/ Podałem zarówno VIN jak i numer poprzedniej części.
W skrzyni biegów w dolnej części przy ścianie grodziowej.
Częsty problem w Peugeotach, kiepskie dobranie rozmiaru dyszy głównej i różnice w podciśnieniu powietrza na wlocie gaźnika (opór na filtrze powietrza). Po zamknięciu się dyszy automatu ssania mieszanka robi się zbyt uboga. Poza tym autor pisze o wymianie gaźnika, a czy ten gaźnik pochodzi z dokładnie takiego samego modelu i czy został on prawidłowo...
Zaryzykowałbym stwierdzeniem że masz uszkodzone to koło. Jak on ma się niby trzymać skoro śruba dociska tylko koło? Daj zdjęcie po tym jak to się rozpadło na części.
Szybkie pytanie, czy do tego silnika są dostępne nadwymiarowe tłoki? Silnik ma ponad 500k km przebiegu i już zużywa nadmierne ilości oleju. Przymierzam się do remontu, ale nie wiem czy są dostępne nowe części.
Najczęściej LPG lub kiepska jakość zastosowanych części.
Co mamy powiedzieć diagnostykę trza zrobić Ps. za tysiąca kupisz cały silnik całe auto na częsci nawet//hehe
Nie rozumiem, jaki jest sens sygnowania po dwa razy. Już tłumaczę na przykładzie (fikcyjnym): - Oznaczenie Citroen: 1324OK - Oznaczenie Peugeot: 1324OK ale w czasie produkcji daną część mogły produkować różne firmy: - Delphi oznacza ją jako 1234567890 - Valeo oznacza ją jako 0987654321 - Johnson Controls oznacza ją jako 1122339878 ale niezależnie od...
Musisz znależć ten plus, dwa przekaźniki bo z stopnie prędkości wentylatora, wentylator załącza czyjnik, jest na chłodnicy patrząć od strony silnika na dole po lewej stronie. Na przekaźnik musi iść masa i plus, sprawdż dokładnie bezpieczniki w komorze silnika po prawej stronie, jak nie pomoże to trzeba iść po kablach od przekaźnika idą te przewody dołem...
Ogólnie wskazuje się na ten moduł. To jest bsm. możliwość naprawy tego który jest Budowa praktycznie to uniemożliwia, całość jest nie rozbieralna, trzeba ciąć delikatnie plastik i nawet wtedy nie dostaniesz się do wszystkiego, poza tym nie wiesz co jest uszkodzone, często siadają przekaźniki.
W sumie to nie wiem czy przeskoczył. W sumie to ta blokada wchodzi w wałki rozrządu w tylnej ich części?
Dlatego parametry trzeba odczytać, a nie na pałę wymieniać wszystkie części.
Jestem od niedawna na forum. Może i nie aktualne ale komuś ta informacja się może przydać. Wbrew pozorom jest to bardzo częste pytanie osób montujących haki do 307. Pozdrawiam
Tak dla potomnych kostka jest na pięć pinów rezystor też ale to wejście na grubym przewodzie w rezystorze jest podwójne dlatego najlepiej te dwa przewody złączyć i podłączyć do tego jednego a kostka się nie przepali bo jeden pin jest za słaby i go przegrzewa dobra Rada dla kumatych przerabiam to często w ducato
Być może zgnita wiązka pod akumulatorem. Częste. Albo wtyczki łączące wiązkę silnika z wiązką przednią.
Turbina pracuje była sprawdzana częste usterki to zacierająca się turbina w tych silnikach .
Odepnij akumulator na minutę, często pomaga.
Pierwsza sprawa czy liczy kilometry - jeśli nie to czujnik / instalacja. Jeśli jednak liczy to silnik krokowy w liczniku, częsta sytuacja w Fiatach, Peugeotach itp.
Wytwarza podcisnienie dla serwa oraz układów podciśnieniowych auta ( automatyka silnika, klapy ogrzewania itd).
W BSI jest od tego taki drajwerek, na razie zdejm na parę minut klemę z akumulatora, często pomaga taka sztuczka.
Standard w Peugeot, często w modelach liftowych bywają kolorowe przewody ma jednym sygnale, podobno oszczędności w fabrykach.
Nie było wymieniania przekażników. Najprostsza diagnostyka to demontaż tapicerek pod siedzeniem kierowcy (wyjęcie fotela) i dostanie się do kabli na sterowniku. Teraz manualnie zadajemy napięcie na silnik nie działających drzwi. Jak lipa, to silnik ma rozwalony rotor (też da się naprawić). Jak działa to znajdujemy przekażnik sterujący i zadajemy na...
Skutery chłodzone cieczą nie posiadają wiatraka chłodnicy. Nie podłączenie/nie stykanie tej kostki będzie powodować nie wyświetlanie się temp. silnika lub nie zapalania się kontrolki za wysokiej temp. silnika zależnie od rozwiązania na wskaźnikach.
Kod błędu jest w lewej uciętej części ekranu.
Jeśli ktos ma to prosze o kontakt!! codzi o peugeota 106 rocznik 1999
Może być też uszkodzony sam sterownik. Już przerabiałem takie przypadki. W 206 nawet dość często.
Jeśli chodzi o koszty części do Peugeota 407 to jak na auta produkowane w tym czasie jest raczej standardowo i na podobnym poziomie co konkurencja (zresztą wejdź na znany portal aukcyjny i popatrz jakie są ceny). Co do Mazdy 6 to słyszałem że również jest to dość bezproblemowe auto, ale... jednocześnie słyszałem iż sporo właścicieli ogólnie ocenia słabo...
Panowie, nie wiadome czym była robiona diagnoza, bo testery uniwersalne kładą się na HDI. Zupełnie inne błędy wywala planet, a zupełnie inne KTS bądź autocom; albo coś innego. Dlatego czekam na błędy z planeta. A nawet jezeli była robiona jakaś adaptacja to też nie uniwersalem. Tylko planet i funkcja "wymiana części".
Zakładasz złe tranzystory, to jest tak jak się liczy na gotowca z sieci bez własnego myslenia. Te wymienione można było zakładac 10 lat temu, jak jeszcze podróbki nie były tak częste. Teraz się zakłada inne.
Kupowanie auta z filtrem na miasto to strzał w kolano. Zawsze będą kłopoty z wypalaniem , większe zużycie paliwa itp. Masz dwa wyjścia: kupić auto bez filtra albo wywalić to dziadostwo ze swojego. Jeśli zainwestowałeś już jakieś pieniądze w ten samochód to rób na offa i będziesz jeździł. Jazda z częstymi wypalaniami skutkuje podnoszeniem się stany oleju,...
Często wypalają się styki w BSI.
Zbyt częste włączanie/wyłączanie zmniejsza trwałość styków termostatu/przekaźnika i wentylatora.... Dlaczego "baran"? :?
A czy doczekamy się informacji jakie masz ciśnienie na listwie podczas kręcenia czy dalej będziesz wymieniał części na pałę?
I może sprawdź jeszcze cięgna od mechanizmu zmiany biegów, czy nie ma luzów na sworzniach. To często wysiada...
Dwa plusy a ten przekaźnik często pada.
Oddaj ten samochód do jakiegoś bardziej kumatego mechanika. Ew. sprzedaj i tyle. Po dotychczasowych zabiegach, nie bardzo widzę szansę powodzenia naprawy, skoro nic nie zostało sprawdzone, a tylko ślepo wymieniono części.
Ja na tej turbinie żadnego czujnika położenia nie widziałem... Napisałem o rzetelnej diagnostyce a nie odczytaniu i skasowaniu błędów przez byle wymieniacza części
Znalazłem wczoraj w necie właśnie taką informacje że ponoć w tych silnikach to częsty przypadek. Szukam wałka rozrządu . Wymienimy , zobaczymy. Pytanie czy jest możliwość sprawdzenia obróconych krzywek? Jest jakaś metoda ?
To zależy jeśli chcesz aby DPF był na swoim miejscu to nie. Trzeba ustalić przyczyny częstego i najwyraźniej nieudanego wypalania. Trasy miejskie i często gaszony?
Podaj ciśnienia oraz ile Ci oleju dolali a ile odzyskali. Te "nowe" częsci są fabrycznie nowe czy nowe używane??
To niestety częsty widok turbin w 1,6HDI, nnawet turbiny "nowe" po regeneracji zaraz po monażu kumpel reklamował na tę przypadłość.
Zwarcie w instalacji.Nie napisałeś jaki silnik ale w silnikach HDI bardzo częste zjawisko.Francuzy mają bardzo słabą instalacje.
A to nie jest tak ze ten moduł nie podejdzie ? Zobacz po nr części co potrzebujesz a co kupiłeś. Udaj głupi i dzwon do aso ze chcesz kupić moze podadzą nr części.
Natomiast wiekszosc tych, co zaczynaja od praktyki pozostaja "wymieniaczami czesci" na cale zycie. Nie opowiadaj. Na BSI jest napis "ne pas les tomber". Książkowiec by się do niego zastosował. Wymieniacz częsci oleje i......wymieni częsci. W srodku, pod napisem.
Świec żarowych ani wtrysków też nie zdemontuje żeby sprawdzić kompresję . A z tego co wiem kompleksowa diagnoza - profesjonalna kosztuje niewiele w porównaniu do kosztów wymiany do skutku części
Jak pisze mak270 najpierw styki-częsta przypadłość.
Jest wypalone złącza w którym tkwi przekaźnik linii zasilającej obwód dmuchawy, to częsta usterka.
Byłem u mechanika i znalazł przekaznik który sie zawiesza narazie zrobił zebym mogł jezdzić ale trzeba wymienic a to w serwisie koszt za część 220 zł aha i powiedział mi ze to psuje sie bardzo często.
Jeśli tak to dobrze, bo już zaczęłem wątpić czy sam dam radę temu silnikowi. Pytanie czy powinienem w ciemno zamawiać cały zestaw rozrządu wraz z kołami zębatymi czy może się okazać że tylko napinacz lub/i łańcuch tylko do wymiany. Wstępnie w aso zaśpiewali 1000pln za same części.
Dalej nie ogarniam swoich Peugeotow i mechaniki ale jest to rezystor ogrzewania gaźnika albo obudowy przepustnicy :) Pewnie ma to jakaś bardziej cywilizowaną nazwę.
Strona Peugeot service box, wklepujesz vin i szukasz nr części w podzespołach (komfort, ryglowanie coś takiego). Jak już masz nr części zamiennej (pilot) to wklepujesz w google i doczytasz typ modulacji.
Częsty problem w Citroenie C5. Niestety wiele napinaczy dynamicznych dostępnych na rynku jest niewłaściwych. W tych dostępnych w serwisie tez się takie trafia ale tylko czasem.
Wyjąłem pompę i była cała stopnia (części plastikowe).
Sprawdzić jeszcze rezystancje impulsatora oolo 120-160 ohm. Ja strzelam ze moduł dośc często padały
najwięcej opini użytkowników znajdziesz na autocentrum, również opisane są częste problemy, więc zajrzyj tam koniecznie, osobiście polecam 607 ale benzyniakiem żadnym nie jeździłem.
Regulator jest czysto mechaniczno-hydrauliczny .
A jak kupie korek gdzies na allegro to będzie to działało ? I druga sprawa to jest troche nie fair jak nic sie nie wyswietla ze ten czujnik jest zepsuty, dopiero niby na wydruku w serwisie wyszlo. Jeśli to można zrobic poza serwisem np kupić korek to byłbym wdzięczny za namiary na te częsci gdzie tego moge szukać.
Czy z pilota też nie idzie otworzyć? Bardzo często przyczyną jest microstyk w przycisku od otwierania.
Co 40 tys z wymianaoleju i filtra , olej ATF Dexron II. Miedzy tymi okresami możesz w razie braku stanu uzupełniac.
Tym modelom radyjek najczęściej nic z czułością toru FM nie dolegało. Powinieneś zająć się anteną. Zdemontuj podstawę ze wzmacniaczem i sprawdź czy do środka nie dostała się woda (bardzo częsty przypadek). Wcześniej możesz sprawdzić działanie radia z kawałkiem metrowego przewodu wsuniętego w gniazdo antenowe w zastępstwie anteny fabrycznej.
Witam To element tłumika drgań paska rozrządu. NIE występuje w przyrodzie oddzielnie - wyłącznie z całym kołem wałka (jest z nim zwulaknizowane). Prawdopodobnie (bez twojego VIN-u trzeba wróżyć :( ) potrzebujesz koło zębate wałka o numerze "0000 0805J4" Niestety ASO sobie za to śpiewa 244 zł brutto :( Jeśli chcesz dokładniejsze dane - polecam stronę...
Miałem na myśli kondensator ceramiczny 10uF/16v ,dielektryk X7R ,wielkość 1206 Dodano po 22 Przepraszam za pomyłkę w wielkości elementu! Peugeot Partner i Citroen Xara,Saxo,Picassa2 mają takie piloty i wielkość elementu "0402"
sprawdź przejście kablowe drzwi w starych peugeotach często łamią sie przewody
Mówie, Peugeot 307 jest stosunkowo prostym samochodem, większośc mechaników daje sobie z nim bezproblemowo radę, a częsci są tanie ( tak jak do VAGów mniej więcej ). Przyjemny samochód, zwłaszcza 2 drzwiowy :)
Oryginał tylko i wyłącznie , chyba że chcesz często zmieniać
Sprawdź jakie masz ładowanie na alternatorze. Możliwe że poleciał Ci regulator napięcia i masz za duże napięcie. Często właśnie przy walniętym regulatorze padają żarówki.
Na impulsatorze masz trzy kabelki - -12 V -masa -wyjście Sprawdź, często kabelki gniły.
schemat częsty peugeot częsty częsty elektrolux katalog częsty katalog częsty
awaria netia piszczy filtr nawigacja citroenie
toshiba 32l4353d toshiba 32l4353d
Audi A4 B5 1.9 TDI 2000: Turbina nie działa, brak błędu Schemat wentylatora nawiewu Honda CR-V 1 (1995-2001)