Na 99,9% włącznik świateł cofania, który jest wkręcony w skrzynię biegów. Częste uszkodzenie w Peugeot i Citroen.
Temat dawno poruszany ,ale wciąż aktualny. Może ktoś już wymyślił co zrobić z problemem przepalających się żarówek? Czy rzeczywiście tylko i wyłącznie wchodzi w grę wymiana alternatora? Czy może zrobić jakiś dodatkowy układ stabilizatora napięcia na żarówki? Propozycje? Czy problem tkwi w napięciu podawanym na żarówkę?czy skokach napięcia? czy może...
Witam w aucie mego taty Peugeot 307 2001 rok wywala błędami i wywala główny bezpiecznik. Po skasowaniu błędów jest chwile Ok natomiast po odpaleniu auta i próbie ruszenia sytuacja się powtarza
Najprawdopodobniej uszkodzone sprzęgło (talerze nie pracują osiowo, płynnie a przez to wyrywają zęby paska co prowadzi do jego zniszczenia ). Sprawdź sprzęgło przez ściśnięcie talerza w kierunku dzwonu. Talerz powinien chodzić płynnie bez zacięć i bujania się na boki.
Aby nie usmażyć diody , dobierz jej amperaż do mocy żarówki. Wzór na pewno znasz.
Mam Peugeot 207 2006 rocznik i przepala mi zarowki po kolei - co wymienie swiatla mijania to nastepne stopu i tak dalej. Czy to wina bezpiecznika czy jest gdzies zwarcie prosze pomozcie, mieszkam w Anglii i wiadomo oni tylko mowia ze to francuz i tak ma, a ja nie nadazam zarowek kupowac. Z gory dziekuje.
Przy dodaniu gazu pojawiają sie Zrób tak żeby się nie pojawiały. Wymieniałeś filtr więc zacznij od tego czy tam nie popełniłeś błędu. Bardzo częsty przypadek
Ja dalej stawiam na poduszki silnika lub skrzyni biegów to dosyć częste .
Ładowanie sprawdzić! Napięcie na kostce żarówki.
Jak masz 200k to jednak w stronę filtra bym spoglądał. Należy wykonać pomiar ciśnienia roznicowego na biegu jalowym, podczas jazdy oraz przy tzw odcince, znając parametry ciśnień można określić stan filtra. Dodatkowo weryfikacja stanu egr. Dodano po 1 Duże znaczenie ma jak jest użytkowany samochód. Długie trasy bez gaszenia czy krótkie po mieście i...
Patrzyłeś na ciśnienie na szynie CR, jak to wszystko się dzieje? Jeszcze jedna rzecz, jaką bym zrobił to wężyk zasilający pompę CR wsadziłbym do pojemnika z ropą. Tak żeby ominąć cały układ, może coś to zasugeruje?
Dzwoń do sklepu aso niech sprawdzą numery części.
Nie są normalne.Albo uwalony czujnik temp.silnika,albo sterownik czasu zarzenia się krzaczy co częste.
Nie rozumiem, jaki jest sens sygnowania po dwa razy. Już tłumaczę na przykładzie (fikcyjnym): - Oznaczenie Citroen: 1324OK - Oznaczenie Peugeot: 1324OK ale w czasie produkcji daną część mogły produkować różne firmy: - Delphi oznacza ją jako 1234567890 - Valeo oznacza ją jako 0987654321 - Johnson Controls oznacza ją jako 1122339878 ale niezależnie od...
Obniżyła się tuleja cylindra. Dość częsty problem tych silników.
Standard w Peugeot, często w modelach liftowych bywają kolorowe przewody ma jednym sygnale, podobno oszczędności w fabrykach.
Witam, Należy sprawdzić wiązkę przewodów biegnącą do tych drzwi. Złączki lubią zaśniedzieć, lub przewód mógł się urwać przez częste zginanie.
Proszę:
Na poczatek przelutowac.
Obawiam się że nic z tym nie zrobisz. Za niskie obroty kompresora częsty przypadek w nowszych dieslach.
Pierwsze to reduktor do gazu LPG z kompensacją drugie to chyba elektrozawór benzyny odcinający dopływ paliwa podczas jazdy na gazie.
posłuchaj milejow, to bardzo częsty problem, wiązka z lewej strony , klapy
pytaj w dobrym sklepie, w zestawach naprawczych są wszystkie wymienne i zużywające się części.
Szukaj na aliexpress.com tyle że nie opłaca się jeśli nie robisz tego na co dzień.
o co tobie idzie elton?
Zimny lut, niepewnie połączenie, przegrzewanie się jakiegoś elementu... Światła główne są zasilane chyba napięciem zmiennym (nie mam schematu przed nosem, ale to dość częste rozwiązanie) i jest to osobny od reszty oświetlenia obwód. Sprawdź, czy na wyjściu z magneta jest cały czas napięcie. I idź dalej punkt po punkcie.
BSI albo BSM tam masz problem, teraz nie pamiętam który odpowiada i ma przekaźnik do zapłonu, musiał bym sprawdzić na schemacie. częsty problem w ttych autach.
Jeszcze jeden pomysł: sprawdź, czy na bezpieczniku odpowiadającym za pompę paliwa masz zasilanie. Myślę tu o problemie z BSM - częsta przypadłość.
Częsty problem w Peugeotach, kiepskie dobranie rozmiaru dyszy głównej i różnice w podciśnieniu powietrza na wlocie gaźnika (opór na filtrze powietrza). Po zamknięciu się dyszy automatu ssania mieszanka robi się zbyt uboga. Poza tym autor pisze o wymianie gaźnika, a czy ten gaźnik pochodzi z dokładnie takiego samego modelu i czy został on prawidłowo...
Siema! Przekaźnik ogrzewania tylnej szyby to pomarańczowy kwadracik, a właściwie prostokącik, jest on prawdopodobnie u Ciebie w skrzynce bezpieczników. Sprawdź dokładnie gniazdo i przekaźnik czy nie są przepalone, bo to częste w peugeotach. Pozdrawiam :-)
Dalej nie ogarniam swoich Peugeotow i mechaniki ale jest to rezystor ogrzewania gaźnika albo obudowy przepustnicy :) Pewnie ma to jakaś bardziej cywilizowaną nazwę.
Cześć, chciałbym wymienić mechanizm opuszczania tylnych szyb na elektryczny, zanim się za to zabiorę to chciałbym sprawdzić czy we wtyczce w słupku są podłączone piny. Niestety nigdzie nie mogę znaleźć jakiegoś schematu kostek, czy moglibyście podrzucić? Kwestia jest taka, że jeśli do kostki w słupku są pociągnięte przewody to dalej już ogarnę ale jesli...
Mam drugiego takiego samego peugeota (anglika na części) i wyciągnąłem radio z niego, przełożyłem i jest to samo. Wyczyścić laser. Wymienić procesor w głowicy ukf . Dopisać prawidłowy nr VIN. I wszystko w temacie.
Jestem od niedawna na forum. Może i nie aktualne ale komuś ta informacja się może przydać. Wbrew pozorom jest to bardzo częste pytanie osób montujących haki do 307. Pozdrawiam
Regulator jest czysto mechaniczno-hydrauliczny .
sprawdź przejście kablowe drzwi w starych peugeotach często łamią sie przewody
W Peugeotach często padają same wtryskiwacze. Najprościej zamienić miejscami wtryski i zobaczyć czy za nim pójdzie błąd
W przypadku peugeotów i opli często moduł airbag blokuje baterie ponieważ w momencie wykrycia wypadku wysyła informacje o wypadku do sterownika baterii który odcina pętlę interlock. Więc zacznij od zrobienia sensora, jeżeli puści baterie to problem z głowy, jeżeli nie, a rezystancję izolacji masz w porządku to można zaaktualizować soft baterii. Akurat...
Widzisz do ciężarówek lejemy z kija i jakoś jeżdżą, po 500tyś i więcej. A systemy Adblue nie siadają tak często.
Witam, ktoś ma możliwość podania mi odpowiedników według Fiata dla podzespołów Peugota: - 9138H4 Radek
Witam To element tłumika drgań paska rozrządu. NIE występuje w przyrodzie oddzielnie - wyłącznie z całym kołem wałka (jest z nim zwulaknizowane). Prawdopodobnie (bez twojego VIN-u trzeba wróżyć :( ) potrzebujesz koło zębate wałka o numerze "0000 0805J4" Niestety ASO sobie za to śpiewa 244 zł brutto :( Jeśli chcesz dokładniejsze dane - polecam stronę...
Miałem na myśli kondensator ceramiczny 10uF/16v ,dielektryk X7R ,wielkość 1206 Dodano po 22 Przepraszam za pomyłkę w wielkości elementu! Peugeot Partner i Citroen Xara,Saxo,Picassa2 mają takie piloty i wielkość elementu "0402"
Być może zgnita wiązka pod akumulatorem. Częste. Albo wtyczki łączące wiązkę silnika z wiązką przednią.
Turbina pracuje była sprawdzana częste usterki to zacierająca się turbina w tych silnikach .
A odłączyles na chwilę akumulator? W peugeot/citroen często pomaga na zwieszone sterowniki. Samo kasowanie błedu nie pomaga , a reset zasilania już tak
A ja bym przelutował zimne luty. W Peugeot częsta usterka, zwłaszcza w zegarach Sagema (suuuuper firma - dla serwisu).
Funkcja szukaj; Google https://www.google.com/url?sa=t&source=w... https://www.google.com/url?sa=t&source=w...
Zakładasz złe tranzystory, to jest tak jak się liczy na gotowca z sieci bez własnego myslenia. Te wymienione można było zakładac 10 lat temu, jak jeszcze podróbki nie były tak częste. Teraz się zakłada inne.
To wygląda na efekt nie do końca udanej wcześniejszej naprawy wykonanej tym miejscu, a nie na efekt częstych deszczy.
Co mamy powiedzieć diagnostykę trza zrobić Ps. za tysiąca kupisz cały silnik całe auto na częsci nawet//hehe
Zbyt częste włączanie/wyłączanie zmniejsza trwałość styków termostatu/przekaźnika i wentylatora.... Dlaczego "baran"? :?
Znalazłem wczoraj w necie właśnie taką informacje że ponoć w tych silnikach to częsty przypadek. Szukam wałka rozrządu . Wymienimy , zobaczymy. Pytanie czy jest możliwość sprawdzenia obróconych krzywek? Jest jakaś metoda ?
Strona Peugeot service box, wklepujesz vin i szukasz nr części w podzespołach (komfort, ryglowanie coś takiego). Jak już masz nr części zamiennej (pilot) to wklepujesz w google i doczytasz typ modulacji.
W skrzyni biegów w dolnej części przy ścianie grodziowej.
To niestety częsty widok turbin w 1,6HDI, nnawet turbiny "nowe" po regeneracji zaraz po monażu kumpel reklamował na tę przypadłość.
Jakiego producenta masz cewkę? Sagem czy Bugicord? Te drugie są znacznie lepsze. P.S. to co nazywasz uszczelnieniem jest w rzeczywistości przewodem W/N.
Kupowanie auta z filtrem na miasto to strzał w kolano. Zawsze będą kłopoty z wypalaniem , większe zużycie paliwa itp. Masz dwa wyjścia: kupić auto bez filtra albo wywalić to dziadostwo ze swojego. Jeśli zainwestowałeś już jakieś pieniądze w ten samochód to rób na offa i będziesz jeździł. Jazda z częstymi wypalaniami skutkuje podnoszeniem się stany oleju,...
Bez zbytniego kombinowania wymień przełącznik na taki który obsłuży lampy z podwójnym odbłyśnikiem... nr części 6253.79
W peugeotach są często montowane dwa przekaźniki pod taką klapką (w plastikowej obudowie chłodnicy). Jeden odpowiada za I bieg, a drugi za II. Żeby było ciekawiej, to sygnał o załączeniu (lub nie) jest podawany do ECU. Przy braku potwierdzenia możliwości załączenia przekaźnika, ECU nie pozwoli na start sprężarki klimatyzacji. Tak wygląda układ z jednym...
Zwarcie w instalacji.Nie napisałeś jaki silnik ale w silnikach HDI bardzo częste zjawisko.Francuzy mają bardzo słabą instalacje.
W Peugeotach spotkałem się z zupełnie inną kolorystyką przewodów w ramach jednego modelu w tym samym roczniku - zależnie chyba od kraju przeznaczenia. Musisz rozebrać "kawałek samochodu" i porównać kolorystykę przewodów z instrukcjami. Tylko w ten sposób na 100% będziesz mieć pewność jak podłączać pozostałe przewody (obwody). Zwróć uwagę, że instrukcje...
Częsty problem w Citroenie C5. Niestety wiele napinaczy dynamicznych dostępnych na rynku jest niewłaściwych. W tych dostępnych w serwisie tez się takie trafia ale tylko czasem.
Podaj ciśnienia oraz ile Ci oleju dolali a ile odzyskali. Te "nowe" częsci są fabrycznie nowe czy nowe używane??
Sprawdź jakie masz ładowanie na alternatorze. Możliwe że poleciał Ci regulator napięcia i masz za duże napięcie. Często właśnie przy walniętym regulatorze padają żarówki.
Osobiście nie kupiłbym żadnego samochodu typu fiat, ford, citroen, peugeot. Części drogie, zdecydowanie mniej zamienników. Wiadomo, każdy chwali swoje ale takie jest moje odczucie i proszę nie negować mnie. Z takich małych ciekawych autek Poleciłbym Fabie, albo wcześniejszą felicię. Auta proste konstrukcyjnie i wiele rzeczy można zrobić samemu.
W BSI jest od tego taki drajwerek, na razie zdejm na parę minut klemę z akumulatora, często pomaga taka sztuczka.
Pierwsza sprawa czy liczy kilometry - jeśli nie to czujnik / instalacja. Jeśli jednak liczy to silnik krokowy w liczniku, częsta sytuacja w Fiatach, Peugeotach itp.
Witam. Proszę o rozkodowanie VIN: VF36ERHRH21240907 AI: Jaki jest cel rozkodowania tego numeru VIN? Czy szukasz specyfikacji pojazdu, historii, czy czegoś innego? Szukam części i specyfikacji. AI: Czy możesz podać markę i model pojazdu, do którego należy ten numer VIN? Peugeot 407 SW 2,0 HDi.
Często wypalają się styki w BSI.
Witam i do razu przepraszam że poruszam wątek nie elektryczny, ale mam pytanie jak często należy wymieniać olej we wspomaganiu kierownicy w peugeocie 306 autko ma przejechane 140 tyś i nie wiem czy kiedykolwiek ktos wymieniał, jest problem z wymianą?
Mala korekta: w 306 zlaczka stala jest na drzwiach a nie na slupku. Krzych1-b, prawdopodobnie prawy wylacznik ma nadpalone styki. Zamien lewy z prawym i zobaczysz. Powodzenia, Georges
Tym modelom radyjek najczęściej nic z czułością toru FM nie dolegało. Powinieneś zająć się anteną. Zdemontuj podstawę ze wzmacniaczem i sprawdź czy do środka nie dostała się woda (bardzo częsty przypadek). Wcześniej możesz sprawdzić działanie radia z kawałkiem metrowego przewodu wsuniętego w gniazdo antenowe w zastępstwie anteny fabrycznej.
najwięcej opini użytkowników znajdziesz na autocentrum, również opisane są częste problemy, więc zajrzyj tam koniecznie, osobiście polecam 607 ale benzyniakiem żadnym nie jeździłem.
Natomiast wiekszosc tych, co zaczynaja od praktyki pozostaja "wymieniaczami czesci" na cale zycie. Nie opowiadaj. Na BSI jest napis "ne pas les tomber". Książkowiec by się do niego zastosował. Wymieniacz częsci oleje i......wymieni częsci. W srodku, pod napisem.
Dobrze byłoby wiedzieć o jakim silniku rozmawiamy, skoro ma DPF to pewnie HDI 2.0? Ale faktycznie warto sprawdzić wtyczki wtryskiwaczy, to stosunkowo częsta usterka.
Mówie, Peugeot 307 jest stosunkowo prostym samochodem, większośc mechaników daje sobie z nim bezproblemowo radę, a częsci są tanie ( tak jak do VAGów mniej więcej ). Przyjemny samochód, zwłaszcza 2 drzwiowy :)
Jak w temacie poszukuje takiego wyświetlacza, wtyczka 6 pin. Peugeot 206sw 2.0D 2003r. Sprowadzony chyba z Francji. Nr częsci : 9663322780 EMF-CT-MMF-02 https://obrazki.elektroda.pl/2059267400_...
Ogólnie wskazuje się na ten moduł. To jest bsm. możliwość naprawy tego który jest Budowa praktycznie to uniemożliwia, całość jest nie rozbieralna, trzeba ciąć delikatnie plastik i nawet wtedy nie dostaniesz się do wszystkiego, poza tym nie wiesz co jest uszkodzone, często siadają przekaźniki.
Miałem tak samo w partnerze . Po sprawdzeniu w servisie komputer wykazał błąd napinacza pasów. Wystarczyło poprawidź wtyczkę pod siedzeniem przednim i alarm zgasł. Za " naprawę " zapłaciłem 60 zł. Może u Ciebie jast podobny problem, więc zanim pojedziesz wywalić kase w servisie posprawdzaj połączenia kabli które dotyczą poduszek lub napinaczy pasów....
Peugeot 2002 - przebieg 200 tyś. Belka po 10 latach siadła, zniszczyło łożysko koszt naprawy 1000 zł. I spokój na 6-10 lat i kolejne 200 tyś. Do Citroena/Peugeota części będą o 10% droższe jak do Volkswagena, choć nie jest to regułą. Mogą być i nawet 50% tańsze. 1.5 D prosty diesel który raczej nie do zajechania. Ostatnio znajomy zezłomował Saxo z tym...
Tak dla potomnych kostka jest na pięć pinów rezystor też ale to wejście na grubym przewodzie w rezystorze jest podwójne dlatego najlepiej te dwa przewody złączyć i podłączyć do tego jednego a kostka się nie przepali bo jeden pin jest za słaby i go przegrzewa dobra Rada dla kumatych przerabiam to często w ducato
Odepnij akumulator na minutę, często pomaga.
Znalazłem ! Czujnik, numer części Peugeot 6445.F9: Jest tam termistor NTC 3,3 kΩ (przy 25 °C) plus równolegle dodatkowy rezystor 17,4 kΩ https://obrazki.elektroda.pl/3329514800_... Czyli ok. 6,6kΩ w temperaturze 0°C.
A jak kupie korek gdzies na allegro to będzie to działało ? I druga sprawa to jest troche nie fair jak nic sie nie wyswietla ze ten czujnik jest zepsuty, dopiero niby na wydruku w serwisie wyszlo. Jeśli to można zrobic poza serwisem np kupić korek to byłbym wdzięczny za namiary na te częsci gdzie tego moge szukać.
Wolał bym nie kupować jakiegoś japończyka lubinny wynalazek a potem płacił majątek za częsci
Witam. Mam taki mały problem ... jak tylko popada trochę deszcz... to pod wycieraczką od strony kierowcy całą podłogę mam mokrą ... słyszałem od mechanika , że w peugeotach często są takie usterki, że ta woda jakoś spływa ... tylko bez sensu szukać gdzie bo za dużo rozbierania auta... niby jedni mówią , że od podszybia... inny że od panoramy ... jeszcze...
Witam Pacjent to Peugeot 307CC 2.0 HDI 100kW 2008r, od 2 tygodni auto zaczęło szarpać w zakresie obrotów 1800 - 2000 (co jak wyczytałem w necie częsty problem z różnymi przyczynami), przy gwałtownym ruszaniu pierwszy, drugi bieg ok a na trzecim najpierw go przydławi i dopiero wejdzie na obroty. Po podpięciu pp2000 w kalkulatorze sterującym silnikiem...
Szybciej to jest odma. Połączenie pokrywy zaworów z górna pokrywą filtra powietrza. Czujnik zasysanego powietrza masz w kolektorze.
W sklepach też dobierają części po VIN-ie
Powinno się dać jeżeli masz planeta. W przypadku peugeota wybierasz części zamienne klucz z transponderem i wczytanie klucza i dalej postępujesz zgodnie z podpowiedziami w programie. A ha pamiętaj, że musisz mieć pin do immo. Myślę że w citroenie jest podobnie bo jest na podobnych podzespołach. Spróbuj jeżeli masz interfejs.
radio kupione na częsci rozwiązało problem.Przełozono hybrydę i panel przedni i radio działa .Temat zamknięty.
Najczęściej LPG lub kiepska jakość zastosowanych części.
Musisz znależć ten plus, dwa przekaźniki bo z stopnie prędkości wentylatora, wentylator załącza czyjnik, jest na chłodnicy patrząć od strony silnika na dole po lewej stronie. Na przekaźnik musi iść masa i plus, sprawdż dokładnie bezpieczniki w komorze silnika po prawej stronie, jak nie pomoże to trzeba iść po kablach od przekaźnika idą te przewody dołem...
Bo wtryskiwacze są sterowane przez komputer. Komputer musi wiedzieć w jakim położeniu jest silnik żeby otworzyć wtryskiwacz. A bez informacji z czujnika nie zrobi tego. Bo wymieniłeś uszkodzoną rzecz, wiec czemu ma nie działać? To nie człowiek, że po operacji jeszcze tydzień boli wszystko i kuleje.
Czy z pilota też nie idzie otworzyć? Bardzo często przyczyną jest microstyk w przycisku od otwierania.
Mam wrażenie, że ten motyw często się pojawia na elektrodzie, szczególnie w Peugotach. Szukałeś już w wyszukiwarce elektrody? Tyle że bez odczytu błędów informacja na wyświetlaczu może mieć dużo przyczyn - od wysypania kluczy z pamięci do uszkodzonej pętli przy stacyjce. Tak, racja -- chodziło mi po częste posty z problemem z immo po rozładowaniu akumulatora...
lecz niema zasilania na elektrozawór w tylnej części sprężarki Czego konkretnie brakuje na tym zaworze , jakie są wyniki pomiaru napięcia i masy?
Wejdz na tą strone: [url=http://public.servicebox.peugeot.co... , zarejestruj sie, wpisz swój VIN i uzyskasz informacje na temat części jakie były montowane fabrycznie w Twoim aucie.
A czy doczekamy się informacji jakie masz ciśnienie na listwie podczas kręcenia czy dalej będziesz wymieniał części na pałę?
Kod błędu jest w lewej uciętej części ekranu.
częsty peugeot schemat częsty peugeot częsty częsty elektrolux
podłączyć syrena alarm symbol silnika tablica autobus
moduł reflektora mercedes pralka samsung zawiesza
Kasowanie błędów w pralce Bosch WAQ28461PL/13 MAN L2000 LE180C 2001 Late Hot Start Issue: VP44 Pump & Injector Leak-Off