Dziś patrzałem do publikacji,kod 14 znaczy Ignition Amplifier (czyli moduł) Urządzenie sterujące wysyła impulsy zapłonowe w kierunku modułu,ale rozpoznaje sytuację że na złączu IG- nic sie nie dzieje-moduł nie kluczuje zimnego zacisku cewki.Może to byc wina modułu,ulokowanego w ulubiony przez japończyków sposób pod kopułką aparatu,jak i jego zasilania.Może...
Ale kombinacje podłączasz ogniwo 18650 pod aparat i po sprawie, jeśli nie ruszy trzeba podłączyć ten czujnik temp z oryginału.
Połącz punkty jak na zdjęciu i aparat bedzie działał.
Pewnie standard w tym modelu czyli uszkodzony czujnik (transoptor szczelinowy) umiejscowiony na tylnej pokrywie obiektywu. Konkretnie przełamuje się flex na zgięciu. Oczywiście trzeba też sprawdzić jak zauważył Pan_Tofel czy mechanika modułu zliczającego impulsy z przekładni działa bez problemu. Generalnie przy takim zachowaniu obiektywu jakikolwiek...
W tym aparacie jest czujnik halla, w polonezie cewka (czujnik indukcyjny), teoretycznie można by założyć moduł tsz z golfa mk II, ale twój aparat zapłonowy nie posiada ani odśrodkowego, ani podciśnieniowego regulatora kwz, więc efekt będzie mizerny
Witam,coś namieszałeś z tym numerem BOSCHA powinno być tak: nr aparatu 0 237 520 059 albo 0 237 520 036 a drugi numer powinien wyglądać tak 050 905 205 AH,czemu kupujesz nowy aparat ??? Przecież można wymienić sam czujnik Halla?
W F-ce i to z 93 roku, to tam raczej ten prostszy zapłon siedzi... jeśli mnie pamięć nie myli, to dys sterowany czujnikiem wału/wałka... Cewka jest chyba sterowana impulsowo po przekręceniu kluczyka. Zdejmij przewód z cewki, dotknij silnika i niech ktoś przekręci kluczyk. Powinna pojawić się na tym przewodzie pojedyncza iskra. Jeśli się pojawi, ale...
Po co chcesz zmieniać aparat zapłonowy ? Ma luz poprzeczny na ośce ? Jeżeli cewka jest sprawna i nie jest to jej wina, że nie ma iskry, to winny jest czujnik halla znajdujący się w aparacie zapłonowym. Jak on padnie, to nie ma iskry na świecach. Najprościej jest to sprawdzić diodą. Czujnik ma 3 piny "-", sygnałowy i "+" ( czasami oznaczone - 0 + ) Podpinasz...
Biorąc pod uwagę to, że Phantom48 twierdzi że aparat będzie działać na zasilaczu bez oryginalnego adaptera to trzeci styk prawdopodobnie jest zbędny. 3 styk jest często odpowiada za czujnik temperatury baterii wykorzystywany przy ładowaniu. Nowe baterie AA/AAA mają napięcie 1,55-1,6 V a wyczerpane baterie potrafią trzymać napięcie 1.3 V. mam wagę kuchenną,...
A czy przypadkiem ten 'CARD COVER' to nie klapka zasłaniająca kartę w aparacie? Zwykle jest tam jakiś czujnik (mikrostyk) sprawdzający czy prawidłowo zamknięto tą klapkę...
Prawdopodobnie uszkodzeniu uległ czujnik gdy temperatura we wnętrzu aparatu przekroczyła jego graniczną wartość. Naprawa może się ograniczyć do jego wymiany, ale nie byłbym taki pewien, każda elektronika źle znosi przegrzanie.
Czujnik halla, temperatury, podmień cały aparat zapłonowy.
Obroty silnika są utrzymywane na stałym poziomie, ale przecież obciążenie stałe nie jest i musi być jakiś mechanizm odpowiedzialny za utrzymywanie stałych obrotów niezależnie od obciążenia. Podobne rozwiązanie jak proponujesz masz w silnikach z zapłonem Digiplex, tyle, że to układ rozdzielaczowy. W swoim poprzednim poście dodałem schemat podłączenia...
Bo tam masz czujnik wału, zaś aparat to wyróżnienie bodaj czwartego cylindra, dlatego jest tylko jedna szczelinka w tarczy impulsowej. Ustawianie robi sie poprzez VAG, nie pamiętam kanału i wartości, jak jest dobrze to powinno pokazac bodaj 212.
Miałem coś podobnego, winny był przekaźnik zasilający aparat zapłonowy i czujnik położenia wału. Znalazłem po ok roku.
Sprawdz aparat zapłonowy ,kopułka palec a i czujnik halla może umiera. pozdrawiam
Witam Zgadzam się w 100% z uszkodzeniem czujnika halla. Miałem taki sam objaw w swoim golfie II 1,3 MH i naciągnąłem się na niepotrzebne wydatki kupując cewkę, moduł zapłonowy i aparat (przestrzegam przed kupnem całego aparatu ponieważ nie zawsze to się opłaca np. w moim przypadku kupiłem aparat i po miesiącu siadł w nim czujnik halla). Zmuszony byłem...
Jak w tym układzie miałby działać CZF? No tak jest jeszcze czujnik zaniku faz. To też jako zabezpieczenie. Mistrz zabezpieczeñ to robił. Aparat CZF-310 nie pozwoli na załączenie cewki stycznika Siemens. Czyli: -faza na wyłącznik ciśnieniowy, -następnie na czujnik zaniku faz, -ostatecznie na stycznik Siemens. Trzy fazy: -z bezpiecznika B10, -na...
Obejrzyj wtyczkę od baterii czy jest czysta bez osadu, czasami tam wilgoc robi spustoszenie. Trzeba obejrzeć wszystko w powiększeniu, by mieć pewność, że nie ma śladów korozji. Nie wiem jak w Sony, ale a Samsungu jest czujnik temperatury, który można uszkodzić może taki sam jest w Sony?
2E ma tradycyjny aparat zapłonowy z czujnikiem Halla. Jego następcy mają czujnik wału, skitrany w okolicach filtra oleju, ale też bez związku z kołem zamachowym. Jeśli trzęsie, przerywa i gaśnie, to obleć przewody podciśnieniowe dookoła (serwo!) i przewody odmy.
Nie wiem czy to reguła , ale otwarta klapka to jest zwarty ,a zamknięta brak przejścia, po usunięciu tego przełącznika aparat traktuje to jako zamknięta klapka.
Odkręć aparat zapłonowy i wysusz suszarką czujnik położenia wału. I krokowca niech wyczyści.
W większości Nikonów czujnik położenia lampy jest po prawej stronie jej obudowy (patrząc od tyłu), na osi mocującej ją do aparatu. Aparat i tak musisz rozebrać, choćby po to żeby rozładować kondensator, bo jak wsadzisz tam palce albo jakieś narzędzie to efekty mogą być nieciekawe
Dziś dokładnie przejrzałem samochód i: Czujnik halla sprawny Świece mokre Cały aparat zapłonowy również sprawny. witam , kloego wyglada na to ze modul zaplonowy siedzi
Edit: Dobra, kupiłem na szrocie sprawną oryginalną część używaną, cały aparat zapłonowy. Pytanie następne - czujnik TPS będzie taki sam jak np z C16NZ czy podobnych opli ? jest inny .nexia espero lanos będzie ok.
Znalazłem odpowiedz na tą usterkę. Wadliwa okazała się zasłona aparatu czyt. cała tylna klapka. Została zamieniona na oryginalna i problem znikł.
Do tego gaźnikowego silnika przekręcasz obudowę paska rozrządu z wersji wtryskowej razem z kołami na których pracuje pasek rozrządu( w zasadzie te jedno większe oraz te na które mocuje się pasek klinowy), w każdym razie te z takimi wycięciami (wycięcia są po to aby czujnik mógł zliczać impulsy), następnie musisz wyciągnąć odkręcić z bloku pompę paliwa,...
witam miałem podobne problemy ale z 16 zn . przy zapalonym silniku wciskając pedał gazu bardzo się dławił - była uszkodzona sonda lambda , natomiast gdy sa nierówne obroty nawet na wolnych stawiam na czujnik indukcyjny HALA .najlepiej sprawdzić podmieniając cały aparat zapłonowy z kopułką może być z 16 zn z innego auta
To jest czujnik zaniku fazy z kontrolą styków stycznika. Jeśli go dobrze podłączyłeś jak na schemacie instrukcji to znaczy że jest uszkodzony, ale miałem z nim styczność i też mieli problem bo nie działa a okazało się że go źle podłączyli właśnie nie uwzględniając zasilania czujnika za stycznika i aparat głupiał nie podając napięcia. Zakładam że go...
Ustal jak jest sterowany silnik (falownik?!), np. zwieranie przez wejścia cyfrowe (np. CM i P1) i jaka jest zależność w sygnale sterującym (np. przez styki przekaźnika i czasówki; czy tylko przez jedne a aparat sterowany czasówką?). Bo może jest jeszcze jakaś inna zależność, np. czujnik braku kleju, czy nie zamknięta osłona.....inaczej to tylko gdybanie...
Witam Mam golfa III 1.8 90KM. Samochód czasami przy dodawaniu gazu dławi się/szarpie i za chwile dopiero przyśpiesza. Przy hamowaniu lub wciśnięciu sprzęgła co jakiś czas obroty spadają tak nisko że ledwo zipie, nie ma reguły na to kiedy zacznie się tak dziać. Może się psuć przez tydzień a później drugi tydzień jeździć bez problemu :| Drugi problem...
Masz prawdopodobnie cewkę z modułem wzmacniającym- taki aluminiowy zespół w podstawie cewki - widocznie ma się ku końcowi...... Cena zamiennika w hurtowni motoryzacyjnej ok 150 zł ( wymieniałem ostanio w w passacie) Pozdr.J.
Przełożyłem silnik 2.0l benzyna z mercedesa co ma jedno punkt do swojego mercedesa co ma wielo punkt u mnie czujnik położenia wału był koło rozrusznika Mój posiada dużo więcej elektryki niż ten co kupiłem,w nim taki czujnik jest podpięty pod aparat zapłonowy wiem na jakiej zasadzie to działa. Czy jak go przełożę to będzie działał? Jest 2 czujnik działający...
Jaconen chyba nie przeczytałeś mojego postu... Opór oporem, ale sygnał z tego (tych) czujników musi dojść do kompa (ECU) a z kompa musi wyjść sygnał na kostkę do cewki. Czy do cewki dochodzi wogóle zasilanie? Jeśli tak, to sygnały sterujące na pewno nie dochodzą, bo gdyby dochodziły, to by była iskra. Podałem Ci piny, sprawdź chociaż miernikiem czy...
Nie skomentuję Twojej wypowiedzi. To jest zwykły kod, nigdzie nie ma opisane co mam z nim zrobić. Mniej piany, a więcej zastanowienia. To jest wnętrze pliku o rozszerzeniu „.vkp” i musisz niestety się pobawić, bo wgrywanie path-y trochę czasu pochłonie. Powodzenia
Raptor: Jeżeli TSOP reaguje na inne zrodla podczerwieni, a na diode z generatorem 36khz nie to najwyrazniej ta dioda jest cos nie tak... 1.Probowales z innymi diodami? 2.Czy ta dioda jest na mniejwiecej ta sama dlugosc fali co TSOP? Sprawdzic czy dioda dziala mozna latwo, wez aparat cyfrowy i zrob zdjecie, jezeli dioda bedzie swiecic to zobaczysz to...
Witam!! Otóż mam pilny problem a mianowicie przy zdejmowaniu tylnej klapki w SE k750i uwaliłem ten dzyndzel ktoóry realuje na odsunięcie klapki aparatu.....na sylwestra jest mi potrzebny aparat w telefonie czy jest możliwość spięcia tego na krótko aby włączać aparat przez menu i z niego korzystać???Załączam zdjęcie
" i 320 ale moduł nóweczka ( ten w aparacie ) Zaczynam już głupieć przez ten wóz" Sam sobie odpowiedzaiłeś na pytanie. Ale po koleji: to że masz nowy moduł nie znaczy że jest OK. Ja w tamtym roku wymieniałem w ASO cały aparat zapłonowy 4 razy w przeciagu /żebym nie skłamał/ tygodnia. Wszystkie były nówki DAC. Pochodził 1 dzień , gdzieś się pojechało...
dAWNO TEMU LAMPY BLYSKOWE mialy obwod zaplonu -pomocniczy-na ktorym sterczalo ok.70 -100 V .Prad byl slaby ale iskre dawal i zapalal lampe wyladowcza o energii do 150Ws. Na ogol srodkowy styk w tych przewodach byl pod napieciem-nazwe cala te tresc "pod napieciem" skrocono - nazywajac: "goracy" koniec. Dedykowana - to poprostu -przeznaczona do danego...
http://obrazki.elektroda.pl/7572994300_1... Któregoś dnia postanowiłem zrobić parę fotek dzikich zwierząt. Wiadomo, że ptaszki, sarenki i inne robaczki raz spłoszone długo nie pojawiają się w tym samym miejscu, dlatego pomyślałem, aby użyć fotopułapki, ale po szybkim przejrzeniu Internetu okazało się, że jest to dość droga sprawa, a...
możesz jeszcze spróbować sprawdzić tak wyciąg świece niech ktoś kręci i sprawdź jaka jest iskra jeżeli jest mocna niebieska to jest cewka sprawna, zobacz czy czasem w którymś momencie nie przerywa byłeś na sprawdzeniu zapłonu.może czujnik halla wariuje.najlepiej by było podmienić cały aparat od kogoś i wtedy by się okazało co dokładnie jest z twoim...
Zewrzyj 3 i 4 z 11 czyli fsw open, fsw close i tx- fsw, jeśli będzie ok to zwalone fotki ( możesz jeszcze przez aparat cyfrowy w telefonie luknąć na fotkę nadawczą - powinno być dobrze widać świecącą diodę podczerwoną na fioletowo). Ale twoja awaria bardziej wygląda mi na uszkodzenie krańcówki,. Zatrzymaj pilotem bramę w połowie i zamknij. Jeśli zamykanie...
łatwo wyjmujesz aparat zapł i kręcisz stopką jak pyka wtryskiwacz i jest iskra to git,a jeśli chodzi o pełne sprawdzenie to tylko oscyloskopem.A jeśli chodzi o gażnik to tylko iskra-musi być włączony zapłon. Dodano po 5 możesz też sprawdzić jego zasilanie podłącz woltomierz do styków zewnętrznych -powinno być ok. 12V-oczywiście na włączonym zapłonie.
Analizowałem dokładnie puszkę silnika. Zasilanie przychodzi szarym kablem od góry na te niebieskie oczka. Brązowy niebieski i czarny to są 3 fazy - żółto-zielony idzie na obudowę i to jest PE. N nie ma wcale. Uzwojenia silnika są połączone w gwiazdę. ZÓŁTY ZIELONY I FIOLETOWY to początki uzwojeń i są połączone z fazami. Końce to odpowiedniki kolorów,...
To że taśmy są całe , nie świadczy o tym , że są dobre. Podmień tasmę łączącą dwie części telefonu i wtedy sprawdź. Wesołych świąt :)
nie czytacie a już doradzacie pisze że cewkę dał nową a dwoje mu doradza podmiane cewki przeczytac pomyślec . czujnik hala na wale do sprawdzenia jest sygnał ok sygnał na moduł jest ecu ok z modułu sygnał na cewke jest moduł ok itd. oczywiście masy i zasilanie pierwsze do kontroli i jeszcze sygnał z rozusznika jest tu brany pod uwage z schematu Popraw...
no ale próbowałeś ze śrubą i ODŁĄCZONĄ sondą lambda? jak nie to spróbuj, zobaczysz że będzie ładnie pracował jak na benzynie, jak jeździsz na benzynie to sygnał sondy można dać przez przekaźnik załączany elektrozaworem LPG i odłączający sondę tak samo dokładnie jak odłączany jest wtryskiwacz, ja tam po prostu odłączyłem całkiem sondę bo benzyny to używam...
MP150/MP160 ERROR CODE E9 The connected digital camera / video camera does not support Camera Direct Printing E14 The Ink cartridges whose destination are wrong E15 Ink cartridge is not installed E16 - Ink remaining is unknown E16 -E19 Failed to scan head alignment sheet E22 Carriage error E23 Paper feed error E24 Purge unit error E25 ASF(cam) sensor...
Zgodnie z obietnicą zabrałem się dzisiaj za Asusa 6000,dokładnie to jest model A6B00K objaw włącza się ale po wgraniu pulpitu natychmiast się wyłącza tak jak na filmie : [youtube]https://www.youtube.com/watch?v... Proszę zauważyć ,że pobór prądu oscyluje między 3,5 A a 3,9A ( laptop z wyjętą baterią) .Wentylator zaraz po załączeniu...
Wygląda jak czujnik odbiciowy. http://botland.com.pl/53-ktir0711s-czujn...
aparat czujnik zrobić czujnik aparat aparat czujnik położenie
delphi skaner konica czarny przeróbka wkładki
kabel brake radio problemy diagbox
Pilarka stołowa: obroty dla tarczy HSS 470 mm do cięcia drewna Volkswagen T5 ESP – błąd ESP, czujnik ABS, G85, G201, naprawa, diagnostyka