Sprawdź czujnik ciśnienia kolektora ssącego (map sensor).
W tym silniku chyba nie ma przepływomierza , jest czujnik ciśnienia w kolektorze od dołu
W załączniku schematy 1312 - MAP 1261 - pedał gazu 8007 - czujnik ciśnienia klimatyzacji Do sprawdzenia instalacja. To że auto wkręca się tylko do 3 tysięcy będzie raczej problemem z tym że sterownik nie widzi pedału gazu. Masz problem z czujnikiem MAP a nie z wysokim ciśnieniem w kolektorze. Tutaj jest raczej problem po stronie elektrycznej - sterownik...
Szukaj takiego FAST FT80016 zazwyczaj takie w HDI montowali. https://obrazki.elektroda.pl/4820946000_... http://up.programosy.pl/foto/bez_tytulu_... pod osłoną kolektora https://youtu.be/jz2akZy9prY
Do sprawdzenia w pierwszej kolejności czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym i czujnik iglicy na wtrysku.
W kolektorze dolotowym też nie ma?
Zasilanie czujnika ciśnienia kolektora, przepływomierza i zaworu EGR : Napięcie zasilania za niskie sprawdz co do wartości ile wynosi na którymś złaczu ww podanych elementów, ma być 5V+/-0,25 oraz zasilania i masy sterownika + bezpieczniki
Witam jestem tu nowy i mam problem z peugeotem wyskakuje mi błąd P0108 przy poprzednim tym błędzie wymieniłem czujnik ciśnienia na kolektorze pojeździłem z 1000km i znów to samo opis błędu wysokie napięcie na czujniku bezwzględnego ciśnienia w kolektorze dolotowym wspomnę tez ze zakupiłem ten czujnik jako zamiennik a oryginalny był z bosch i nie wiem...
Jak wpięli gaz to możne być źle wyregulowany i auto łapie błąd np czujnika ciśnienia w kolektorze dolotowym i automatycznie załącza wentylator.
Witam Peugeot 307 1.4 benzyna 2007r na zmiennych faz rozrządu przebieg 130tys Problem polega na zbyt dużym podciśnieniu w kolektorze dolotowym przez co obroty falują a jak auto jest zimne to szarpie przerywa czasem zgaśnie ale tylko na zimnym silniku na ciepłym jest normalnie, minimalnie obroty czasem przyfaluja Sprawdzony kolektor na szczelność dymiarka...
Wyczyść z oleju czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ten na dozowniku powietrza . Zachodzi olejem i pokazuje przeładowanie co jakiś czas.
Peugeot 307 2.0 16V 140KM 2006r. Auto sporadycznie wchodzi w tryb awaryjny, błędy: P0105 - nastawnik klap przepustnicy do czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym; P0121 - siłownik przepustnicy; P1133 - potencjometr przepustnicy 1; Ok 7 lat temu wymieniana była przepustnica na nową VDO oraz wymieniana przeze mnie wiązka z wtyczką od przepustnicy do ECU....
A podmieniałeś czujnik ciśnienia kolektora, jest przykręcony do kolektora jedną śrubką bodajrze gwiazdka, ten czujnik ma trzy piny. Spróbuj go wymienić. Aaaa i właśnie.. podaj rocznik tej 106-ki. Pozdrowionka
Sprawdziłem zasilanie czujnika, jest OK, sprawdziłem szczelność kolektora - OK, wymieniłem czujnik, nic. Sprawdziłem połączenia masy sterownika - OK. Wszystko oprócz ciśnienia jakie widzi ECU i ewentualnego przedzwonienia wiązki. Problem mechaniczny,czyli nieszczelność powoduje wzrost wolnych obrotów.Regulacja je przywraca jeśli ma jeszcze zakres i...
Witam. Jestem szczęśliwym posiadaczem Peugeota 308 1.6 vti, niestety już brakuje mi na niego pomysłów. Po odpaleniu silnik pracuje idealnie, osiągnie na blacie 70 stopni i z automatu załącza na maxa wentylator chłodnicy, wywala błąd P11AA, błąd czujnika ciśnienie w kolektorze dolotowym zgodność i w tym samym momencie zmienia mieszankę i kopci na biało....
Jak wyświetla błąd P1160 czujnik ciśnienia doładowania to jak może nie być? Czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym czyli MAP SENSOR, cz. ciśnienia doładowania jest w silniku turbodoładowanym Dodano po 1 A jak to zrobić? Oddaj do warsztatu gdzie mają wiedzę, sprzęt i potrafią tego użyć Na koniec pytanie- sam robiłeś rozrząd w tym silniku bo wcześniejsze...
Cześć! Mam problem z Peugeot 307 1.6 hdi 110 kw. Od tygodnia podczas jazdy wydobywa się biało-szary dym z rury wydechowej. Został wymieniony czujnik ciśnienia temperatury w kolektorze ssącym i niestety problem pozostał. Wyczyszczony jest również zawór EGR. Najbardziej dymi podczas ruszania z miejsca. Mechanik niestety nie wie co to jest. Może ktoś z...
Witam. W/g tabeli kodów SCANTOOL kod P1327 nie powoduje zapalenia kontrolki MIL (diagnostyki silnika). Skupiłbym się na tym drugim błędzie, mimo, że jest przejściowy, a na pewno powoduje zapalenie się kontrolki i ogólną niesprawność silnika. Jaka jest wartość ciśnienia w kolektorze dolotowym w momencie wygenerowanie się błędu? Ilu pinowy jest czujnik...
Nie rozumiem natomiast w jaki sposób dane z raportu które wygenerowane są dla danej sekundy miały by pomóc w diagnozowaniu usterki. W którym konkretnie momencie mam wygenerować raport bądź zrobić zrzut ekranu ? Przy 2500 obr ? Przy 3000 obr ? Czy może na postoju ? Wszystkie raporty, które wstawiłeś są bezwartościowe z dwóch powodów: 1) Graficzne nie...
Witam mam peugeot 206 1.4hdi 2004rok mam 3 błędy DlC P0102 DlC P0113 DlC P0500 I mam 0 ciśnienia w kolektorze dolotowym odpala ale jest mulaty Niewiem gdzie jest czujnik prędkości i gdzie się znajduje czujnik map sensor https://obrazki.elektroda.pl/7742869000_... https://obrazki.elektroda.pl/9543126200_...
Pokazuje tylko błąd czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym według mechanika powinno być min 50 a jest 10 Dodano po 32 Pokazuje tylko błąd czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym według mechanika powinno być min 50 a jest 10 Dodano po 6 Chodzi mi o to czy przez ten czujnik mógł przestać odpalać a palił od stężała
W sumie najważniejszy jest tutaj czujnik na wtryskiwaczu, bez niego samochód chodzi jak traktor. Masz turbinę? Z reguły ciśnienie z kolektora jest jakoś doprowadzane do pompy, żeby uciąć dawkę przy małych ciśnieniach doładowania. Swoją drogą powodzenia w naprawie Lucasa. Ja mam DPI-N, utopiłem w niej ponad tysiąc zł, nikt tego nie chce robić, a jeśli...
Witam, od pewnego czasu gdy mniej używam auta (raz na 2-3 dni) dopada mnie dziwna sytuacja. Po odpaleniu rano auta i rozgrzewaniu go podczas jazdy, gdy temperatura dojdzie do 60-70 stopni nagle pojawia się check silnika i w pamięci komputera zapisuje się błąd P2565 (wiem ze to chodzi o gruszkę kopiowania turbiny) ale auto nie traci na mocy a także parametry...
Witam. Na wyłączonym silniku ciśnienie turbo ma być równe ciśnieniu atmosferycznemu. W moim przypadku ciśnienia te są różne. Po odłączeniu czujnika turbo na kolektorze dolotowym, zmienia się tylko wartość turbo, zatem zakładam, że ten czujnik nie bierze udziału w pomiarze ciśnienia atmosferycznego. Gdzie jest czujnik ciśnienia atmosferycznego? https://obrazki.elektroda.pl/9178616000_...
Witam serdecznie. Jestem właścicielem peugeot 206 1.1 2001r. Ostatnie pojawił się błąd diagnostyki silnika. Silnik na wolnych obrotach przerywał i gasł. Mechanik podpiął komputer i stwierdził, że zepsuł się czujnik ciśnienia powietrza w kolektorze dolotowym. Niestety nie miał takiej części, więc tylko skasował alarm. W drodze do domu kontrolka się znów...
Czołem. Pewnego ranka mój PUG mnie zawiódł - kręci, czasem jakby chwytał, ale nie odpala. Pompka podaje paliwo Czy podpowiedziałby mi kto co oznaczają błędy "Nieprawidłowy zapis P0106 / nie dostosowane czujnik ciśnienia absolutnego kolektora dolotowego / kolektora dolotowego ciśnienia atmosferycznego" i |"P0609 awarii czujnika VSS "B" organ kontroli...
Przepraszam pomylilem kod bledu. Jak podlaczam PP2000 wyskakuje mi "blad staly, zasilanie czujników ciśnienia w kolektorze, przepływomierza i kopiowania EGR za niskie napięcie" Tak jak pisalem wyżej podmienilem BSM oraz drugi komputer na wszystkich to samo tzn auto ma problem z odpalaniem, jak już zaskoczy pochodzi chwile zaczyna szarpać i gaśnie......
A silnik da się uruchomić, kiedy odepniesz/odłączysz wtyczkę z czujnika na listwie (kolektorze wtrysku)? Powinien przejść w tryb awaryjny i cały czas powinno być na wyjściu z pompy ok. 350bar. Poza tym, dlaczego nie zrobisz mu diagnostyki? Przecież to o wiele ułatwia sprawę a czasami wręcz bez tego nie "zgadniesz" co jest nie halo... Ja stawiam na kłopoty...
Witam ma Peugeota z silnikiem TDI i też miałem problemy ze spadkiem mocy i zapalającą sie kontrolką. Bez czytania błędów bedzie cieżko, dlatego najpierw należ podłączyć komuter i zczytać błędy. U mnie uszkodzony był czujnik przepływu powitrza w kolektorze dolotowym, po wymianie czujnika problem zniknął. Ale może to być również czujnik wysokiego ciśnienia...
Jest MAPsensor (czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym), Albo jest, albo nie ma... Zalezy od typu silnika i systemu wtrysku. Zacząć od diagnostyki podkreślam po raz kolejny! To drugi etap. Pierwszy, to identyfikacja silnika i systemu wtrysku. Bez tego, cala ta dyskusja nie ma najmniejszego sensu.
Witam kolegów.Mam pytanie dotyczące usterki w 406 z silnikiem 1.8. Znajomy nabył niedawno to autko i prawdopodobnie po odłączeniu akumulatora (elektryk robił rozrusznik) dzieją się rzeczy dziwne; samochód zapala i gaśnie nic nie daje przytrzymanie gazu .Kiedy zapali po kilkunastu razach obroty falują lecz można jezdzić cały dzień oczywiście dokąd się...
Witam ponownie wszystkich. Otóż zrobiłem odczyt diagboxem i oto co wyszło: Stan kalkulatora: MED17_4_2 Oznaczenie 1: 922159 Oznaczenie 2: Obecne błędy : 6 P1336 : Wypadanie zapłonu (wpływ katalizatora) Charakterystyka : Cylinder nieokreślony Status : stały błąd Umiejscowienie : miejscowy Zmienne przypisane do usterki stan regulacji wzbogacenia : pętla...
1. Sprawdź pompę niskiego ciśnienia masz ją w zbiorniku Filtr paliwa i jego obudowę czy nie ma nieszczelności. 2. Podłączyć interfejs i odczytać błędy jeśli takowe są . U mnie było podobnie okazało się że czujnik indukcyjny położenia wału korbowego miał nazbierane na sobie tyle opiłków że wariował . Jeśli chcesz go koniecznie odpalić to "PLAK" w kolektor...
anowie dzisiaj miałem troszkę czasu i tak. ABS - naprawiony , podłączyłem naprawiony moduł Airbag. Wykasowałem błędy Diagboxem - został tylko jeden P1505 - czujnik bezwładnościowy ( nie wiem może dlatego że poduszka kierowcy jeszcze nie założona i napinasz nie podpięty.) Gdy kręciłem rozrusznikiem i odczytałem ponownie błedy mam takie. P0095 - czujnik...
Balem się obciążać wyjścia żarówką, zasilanie na cewce sprawdzałem LEDą, dioda swiecila. Kluczowanie również LEDą i oraz miernikiem dioda nie świeciła a miernik pokazywał kilka-kilkadziesiat mV. Zasilanie sterownika tylko miernikiem i było ok12,5V od strony plusa i od strony masy. Nie wiem właśnie jak jest w peugeotach czy immo blokuje tylko iskrę czy...
Witam Mam problem z Peugeotem 308 1.6 VTI 120KM. Tak jak w filmiku. Po zapaleniu samochodu i wróceniu z pracy 6km, samochód wydaje mi się lekko ospały ale sprawa tego typu iż obroty utrzymują się 900(+/- 10) i lekko falują chodź samochód ma temperaturę 90. Wygląda ja gdyby był na lekkim ssaniu? Po ponownym uruchomieniu i kilku chwilach temperatura ma...
Mam dokładnie ten sam problem w Volvo v50 1.6d. Masz FAP ? Udało się rozwiązać ten problem ? W ramach walki z problemem zrobiłem: - nowy n75 - nowy EGR - wymiana przepływomierza na inny używany trochę młodszy (moje auto jest z 2010 a przepływomierz z 2012) - wymiana wszystkich opasek na dolocie na nowe - wymiana przepustnic w dolocie - czyszczenie chłodnicy...
Witam, mam problem z samochodem jak w temacie. Westgate, blowoff, rozrząd, wydech, dolot, czujniki ciśnienia(paliwa, w kolektorze, doładowania) Zasilania czujników, wiązka do sondy lambda oraz sama sonda wymieniona na odpowiednik boscha i bez zmian... Kasowane adaptacje bez zmian, sonda pierwsza stoi na wolnych w granicach 780mv druga pracuje w pełnym...
(...) a nowy Hella i problem znikł :) Ale pojawił się nowy problem ! Błąd DTC P0299 https://obrazki.elektroda.pl/5295904800_... pojawia się przy mocnym przyspieszania na wysokich obrotach ok 5tys obrotów i wtedy wyświetla się usterka silnika i odcina moc wyłącza turbo. (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji Użytkownik wymienił...
Zobacz co widać na przewodzie sygnałowym bo ECU krzyczy że w kolektorze jest złe ciśnienie (zbyt wysokie) albo ma zwarcie na przewodzie sygnałowym. Zobacz co jest na odpalonym silniku z czujnikiem i bez czujnika. Mierz do masy. Powinno być 5V gdy silnik nie pracuje. Czym niższe napięcie tym niższe ciśnienie w kolektorze (wyższe podciśnienie). W tej...
Może błędów nie być gdy egr się zacina. Możesz go wyciągnąć i wyczyścić. Po czyszczeniu sprawdzić czy po otwarciu wraca do położenia wyjściowego - rolka się nie przycina. Miałeś błędy od czujnika kopiowania turbo - jest przekrecony na gruszce na wc mały torx 1.Pojeździłem trochę i powrócił P2565 Sygnał położenia zaworu turbosprężarki "Przyczyna . Miejscowy...
czyli po odłączeniu akumulatora i ponownym go podłączeniu , uruchomieniu silnika , zaraz obserwujesz wypadanie zapłonu ? wypada losowo ? na różnych cylindrach ? - problem z czujnikiem położenia wału korbowego jaki kolor mają elektrody świec z poszczególnych cylindrów po przejechaniu kilku dziesięciu km jak któraś jest czarna to problem z tym cylindrem...
Witajcie drogie koleżanki i koledzy, Chciałem was prosić o pomoc w analizie wykresu kilku parametrów pracy silnika 2.0 HDI 135KM w czasie jazdy. Wykres został zapisany dzisiaj przy pomocy programu ScanXL. Samochód ma silnik w systemie common rail, układ wtryskowy firmy Delphi, nie ma FAPu, samochód jest w rodzinie od nowości i został kupiony w salonie...
Witam, proszę o pomoc jak w temacie posiadam peugeota 207 1.6 turbo benzyna 174km. Auto nie ma mocy, katalizator robi się czerwony, zauważyłem, że jak trzymam go na około 2 tys obrotów to zaczyna nie równo pracować (jakby strzelał delikatnie w wydech) i w tym momencie wyskoczy błąd p0172 (za bogata mieszanka). W aucie dałem do sprawdzenia turbinę (wymieniono...
Witam No i witek pomógł. Kilka uwag. Nie było żadnej złączki koło zbiornika spryskiwacza. Natomiast były dwie jedna koło akumulatora z jednym przewodem i druga koło komputera, tuż przy zbiorniczku płynu hamulcowego. Kluczyk przekręcony, błąd silnika na desce. Kilka prób i znalazłem prawidłową złączkę oraz kabelek. Trochę się to różniło od rysunku ale...
Witam Mam problem z Peugeotem 307 SW z 2007r. silnik 1.6HDi. Do rzeczy: Auto jeździło cały czas bez zarzutu, kiedyś na trasie szybkiego ruchu zjechałem na stację, żeby odebrać telefon. Nie gasiłem dobre 5 minut. Po 15 min odpaliłem i wyjeżdżając na trasę miałem wrażenie jakbym zamiast 2 wrzucił 4 bo auto nie miało nic mocy, dojechałem do pracy bez turbo,...
Witam wszystkich. Mam problem z moim peugeotem 106 1.6 16v - po kilku minutach jazdy samochód zaczyna słabnąć, potem przerywa. Po zgaszeniu i odpaleniu wszystko jest ok! samochód wkręca się do odcięcia, ale po chwili jazdy problem się powtarza. Po dłuższej jeździe z takim przerywaniem (jak nie gasze i zapalam) silnik potrafi zgasnąć sam i czasem trzeba...
Witam. Miesiąc temu kupiłem 406 2.0 hdi rhz z dużym przebiegiem 280tyś mil/450,8tyś km ze świadomością że samochód będzie wymagał nakładu finansowego. Dwa dni jazdy silnik padł. Zawór wydechowy wpadł do cylindra, pękło zabezpieczenie (zamek)sprężyny. Kupiłem używany silnik ten sam kod, po oględzinach wyglądał ok, brak nadmiernego nagaru i złogów olejowych...
Gdzie ten drugi czujnik? Obok pierwszego - niebieski. A jak ciśnienie w kolektorze ssącym? Mapsensor sprawdzałeś?
(-) mam problem mianowicie z dymem z rury wydechowej, wydobywa sie czarny na obciążonym silniku (-). Ogólnie można powiedzieć, że masz zakłócenie w spalaniu typu: albo za mało powietrza, albo za dużo paliwa . Natomiast w szczegółach powinien na to pytanie odpowiedzieć najbliższy mechanik/diagnosta, a nie forum, które jednostki napędowej nie widzi i...
Witam serdecznie Mam problem. Po zapaleniu żółtej kontrolki oznaczającej problem z silnikiem udałem się do ASO Peugeota na diagnozę. Okazało się że jest problem z czujnikiem wysokiego ciśnienia w pompie. Błąd obwodu regulacji wysokiego ciśnienia oleju napędowego. Ciśnienie w kolektorze ciśnieniowym niższe. (Ciśnienie w rail 203 bar, wartość zadana ciśnienia...
Błąd oznacza usterkę czujnika ciśnienia powietrza (doładowania) w kolektorze ssącym. Turbina przez to nie działa. Nie wiem jak wygląda czujnik w tym silniku. Częsty problem z czujnikami doładowania polega na zatkaniu otworu wlotowego sadzą + nagarem. Należy sprawdzić na diagnostyce jakie ciśnienie odczytuje ECU. Ciśnienie atmosferyczne to 1 bar (bezwzględne)....
Witam wszystkich, dodam swoje trzy grosze na temat tego wynalazku, opierając się na swoich przemyśleniach, faktach technicznych i doświadczeniach. Na początek trochę teorii i czy w ogóle może to działać. Faktem jest że silnik spalinowy (benzynowy) pracuje ze sprawnością rzędu ~30%. Zwiększając jego sprawność o 100% będzie pracował ze sprawnością 60%...
Wiązki dziś sprawdziliśmy obie tzn po obu stronach i wyglądają ok. Na bardziej specjalistyczne testy zbrakło przyrządów, ale poruszenie prawym czujnikiem spowodowało aktywację prędkościomierza więc chyba coś jest na rzeczy. Generalnie sam czujnik prawy jest uszkodzony więc jutro go wymienię i zobaczymy co będzie. Większym problemem jest, że komputer...
Coś dziwnego bo robiłem te auta z przepływkami i zawsze był czujnik na rurze, a w kolektor nie jest wkręcony jak w peugeocie tak że ciężko go znaleźć?
Witam. Chciałbym się podzielić moją wiedzą na temat naprawy silnika HDI 2.0 140KM stosowanych w Peugeotach, Citroenach, Fordach i Volvo. Przeszukałem sporo internetu. Okazuje się, że sporo użytkowników tego silnika ma nierozwiązany ten problem. Problem ten nie jest informowany, rejestrowany przez komputer. Wielu właścicieli powymieniało już sporo podzespołów...
Czujnik na wierzchu skrzyni biegów- włącznik świateł cofania Czujnik tuż nad łączeniem skrzyni biegów z silnikiem- kontrolka zbyt wysokiej temperatury cieczy Czujnik z tyłu silnika od strony kabiny- ciśnienie oleju 2 czujniki obok termostatu, z przodu silnika- temperatura cieczy, jeden do wskaźnika, drugi do ecu czujnik nad wyjściem prawej półosi. (...
Witam. Mam problem z peugeotem 207 1,6 benzyna 109KM 2006. Auto słabo wkręca się na obroty i na wolnych obrotach nierówno pracuje. Wszystko co możliwe przełożone z innego auta i dalej to samo. Z odczytu parametrów wynika, że ciśnienie w kolektorze ssącym jest nieprawidłowe ok 500-600kPa i czasy wtrysków ponad 6ms, a na bardzo rozgrzanym silniku 5,12....
Jak szukasz pomocy to podawaj opisy błędów. Jakie ciśnienie widzi ten czujnik na wolnych obrotach, jakie przy fazie w podłogę, jakie na niepracującym silniku. Kiedy i w jakich warunkach wystroje ten błąd? Błąd pojawi się wtedy kiedy ciśnienie w kolektorze będzie odpowiadało innemu niż wyliczy to sobie sterownik z kąta otwarcia przepustnicy. Może być...
PEUGEOT 406 2.0 16V RFN 2002r benzyna + nowiutka sekwencja Witam. Problem jak w temacie, a dokładniej: -odpalony zimny silnik na PB nierówno pracuje i potrafi zgasnąć, przy daniu gazu delikatnie obroty max 3k, przy gwałtownym obroty 300 lub gaśnie Problem tylko na zimnym i tylko na PB, po nagrzaniu i powrocie na PB praca bez zastrzeżeń Sprawdziłem:...
Dzień dobry. Mam problem w Peugeocie 301 vti 1.2 i 44 tys kilometrów przejechane. Po podłączeniu komputera pojawiły się błędy P0172,P0171, P2178 Mechanik wymienił sondę lambda przed katalizatorem oraz czujnik ciśnienia na kolektorze dolotowym. Nic nie pomogło, a pojawiły się inne błędy P0300 i P0031. jak ponownie wykręcił sondę i uruchomił silnik to...
mam prośbę o pomoc w okablowaniu Peugeot 206 GTi 180 (Silnik : EW10J4S)... starałem sie odnaleźć w internecie pin outy części które chce podłączyć ale nic sensownego nie udało mi się znaleźć tak wiec poszukuje informacji jak podłączyć do EMU te czujniki/moduły : 206 RC OE Numer 5970.76: Cewka zapłonowa COIL ON PLUG Ignition coil unit (BBC) SAGEM: 2526131...
Witam Auto jak w tytule Sterownik sagem s2000-4a Samochód odpala i pracuje idealnie na biegu jałowym jednakże po naciśnięciu pedału gazu gaśnie - wystarczy delikatnie uchylić przepustnicę Jak się nagrzeje i wciśniemy gaz do oporu to strzea kicha wkręca się max do 2000 obrotów Sonda lambda druga Czujnik kolektora drugi Świece nowe Wtryski podrzucone...
Charakterystyka usterki , [ Ciśnienie w kolektorze niższe od minimalnego progu ] wychodzło by więc że problem może leżeć w układzie doładowania powietrza tym bardziej że to się dzieje jak piszesz powyżej 2 tyś niech ktoś go ''przegazuje'' a ty sprawdz czy wąż pomiędzy kolektorem a turbiną pęcznieje musi być wyczuwalne twardnienie , chodzi o wydatek...
Witam panowie jak w temacie problem z błędem wykrycie fazy zintegrowanej z zapłonem, zapalaniem. Błąd stały czytany pp2000, nie da się wykasować pojawia się tuż po uruchomieniu silnika. Świece podmienione, cewka również bez zmian.Wtryski sprawdzone, instalacja do ECM przedzwoniona i przemierzona. Ciśnienie paliwa sprawdzone, kompresja również. Nawet...
A rzeczywiste ciśnienie oleju było w jakiś sposób sprawdzane ? Może po prostu pompa oleju się kończy ? Nie wiem jakie rozwiązanie jest w tym silniku, ale w 1.6 nie ma czujnika położenia wałka rozrządu, jest za to DEPHIA. Generalnie sprowadza się to do wytwarzania odpowiednich impulsów przez cewkę zapłonową. Zresztą przedstawione objawy wskazywałyby...
a tak na marginesie jak nie masz nic madrego do powiedzenia to po co sie udzielasz? To teraz będzie mądrze w replice na te pierdołowate pierdoły o czyszczeniu potencjometru przepustnicy. Interesują mnie takie parametry jak: -ciśnienie w kolektorze ssącycm (jak faluje) -kąt zapłonu, czy siedzi w miejscu czy skacze od -10 do +10? ( bo skądś to falowanie...
Boxer 2.2HDI 131hp 2013r, po wymianie uszczelki pod głowicą, uszczelnieniu głowicy, wymianie uszczelek na kolektorze dolotowym i EGR. Auto odebrane po naprawie nie przyspiesza tak jak wcześniej. Ciężko pod górę wjechać bez redukcji, mowa tu o małych wzniesieniach. Wcześniej na autostradzie spokojnie 140-150 (załadowanym około 700kg) można było lecieć,...
Faktycznie dziwny przypadek.Ja mam 206 1,1 ale z 2000 roku,mam ją od nowości.Elektryka to słaby punkt tych modeli ale słyszałem,że od 2002 roku to uległo poprawie.Tak jak podpowiadają sprawdż ciśnienie paliwa na listwie,Twój model już nie ma filtra paliwa przy zbiorniku.Nie wiem co to za tryb awaryjny,że jak kręcisz rozrusznikiem to włączają się wycieraczki?Z...
Witam, Jak tu opisać dobrze żeby zrozumieć ? zapalam rano jak jest zimny obroty 1200rpm zagrzeje się obroty spadają do 800rpm i uczymują się ciągle. silnik pracuje nierówno , "przebiera" tak jak by nie palił na którymś cylindrze , jak dodaję gazu powoli normalnie lub szybko to się zbiera na obroty nic nie mieli ani się nie namyśla , poprostu między...
Witam szanowne grono. Mam problem w Diagnostyce Peugeota 207 1.4 8V 75km z 2008r. Autko od 3 lat w rodzinie i zostało ono kupione z problemem z szarpaniem silnika na zimnym rozgrzewającym się silniku. Po rozgrzaniu silnika powyżej 80 stopni i dalej podczas jazdy silnik pracuje prawidłowo. W zimę efekt jest dużo gorszy. Poniżej przedstawiam swoje dotychczasowe...
Cześć, jestem użytkownikiem samochodu Peugeot 207 vti 1.6 z instalacją gazowa AG SGI 3 i reduktorem AC STAG R02 EL (oryginalnie był reduktor GFI/ Teleflex). Podzielę się informacjami, jak tanio naprawić tą instalację, może komuś się przyda. 1. Regeneracja starego reduktora GFI/Teleflex. Od razu lepiej o tym zapomnieć. Oryginalny zestaw naprawczy kosztuje...
Dzień dobry. Proszę o pomoc, bo problem trwa już za długo. Sprawa wygląda tak. Peugeot 207 SW AKT 1.4 benzyna 16V VTI 70 kW. Kupiony w kwietniu br. Ma wgniecione oba progi zaraz pod przednimi drzwiami (jakby zjechał mocno z krawężnika, lub najechał na coś i się zawiesił. Spalanie średnio 7,5/100km Z historii w fv poprzedniego właściciela sprowadzony...
Liczę na jakieś wskazówki, problem jest z Peugeotem 206 z 2007 roku, benzyna 1.4 na sterowniku SAGEM. Auto jest służbowe, jeździ głównie po mieście ale zdarza się trasa, problemem jest bardzo duże spalanie (raczej wykluczono możliwość kradzieży paliwa), rzędu 11-13l/100km. Silnik pracuje równo, ale pierwsze co mi się rzuciło w uszy to "popyrkiwanie"...
Witam! Auto jak w temacie problem dotyczy głównie ruszania. Auto pali w miarę dobrze ,wkręca się na obroty (do odcięcia) ,wolne też są normie. Problem głównie dotyczy samego ruszania, otóż jak puszczam sprzęgło to auto zdycha ,i nie warzne z jakich obr. bym to robił i nie ma różnicy na wstecznym czy na 1. Usunąłem wcześniej dwie niesprawności w tym...
czujnik ciśnienia peugeot czujnik ciśnienia kolektor schemat czujnik ciśnienia kolektor citroen
wyświetlać błąd zafira pulpit ikony wymiana anteny teleskopowej
prostownik ideal sharp lodówka
Iskrzenie komutatora i dym z silnika odkurzacza Zelmer, Bosch, Samsung – diagnoza i naprawa Ford Galaxy Mk2 Anglik – zamek i wiązka w tylnych drzwiach, różnice RHD/LHD, diagnostyka usterki