Czujnik ciśnienia dobrze znalazłeś kontrolka świeci na czerwono czy żółto drugi czujnik poziomu i temperatury jest w misce olejowej
ok sprawdzę tylko poda ktoś jakie powinno byc to ciśnienie na którym czujniku?
Witam, mam dziwną sytuacje w Passacie, mianowicie piszcząca kontrolka oleju. Jak przekroczę 2000 obr. to piszczy, jak dam na luz to przestaje. Wymieniłem dwa czujniki ciśnienia oleju
Sprawdź czujnik ciśnienia oleju
Jak wyżej. Sprawdzić poziom oleju a jak jest ok to sprawdzić czujniki ciśnienia oleju.
Sprawdź czujnik ciśnienia oleju i sprawdź jakie masz ciśnienie oleju w silniku.
Przy 1500 piszczy od czujnika wysokiego ciśnienia.
Mylisz czujnik ciśnienia oleju z czujnikiem poziomu oleju.
Witam. Proste pytanie. Gdzie umiejscowiony jest czujnik ciśnienia oleju w silniku 1.6 AHL 100 KM (VW Passat B5). Szukałem w okolicach filtra oleju, ale nie mogłem znaleźć.
Cześć, -Zbyt niski poziom oleju lub niewłaściwa lepkość lub klasa jakości oleju silnikowego -Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju - Zużyte panewki silnika lub pompa oleju -Zbyt wysoka temperatura pracy silnika -Uszkodzony zawór przelewowy układu smarowania silnika -Zatkany filtr siatkowy smoka pompy oleju
najczęściej sie zatyka slauchik olejem, ale niewykluczona awaria samego czujnika.
Najczesciej przyczyną jest brudny filtr oleju😊
Wymieniłem czujnik ciśnienia oleju i czujnik poziomu oleju. Proszę o pomoc . WV Passat 1.9 TDi 130 KM 2003r. Po co? więc już niewiem sam Zaprowadź to auto do warsztatu na porządną diagnozę i naprawę.
Witam panowie pomocy. Zaswiecila mi sie kontrolka oleju i napis motor oldtruck aus stop. Passat b6 2.0 tdi 170 km BMR. Wymienilem olej oraz wszystkie filtry i czujnik cisnienia. I nadal pojawia sie ta kontrolka. Wymienil mi mechanik takze pompe vacun i dalej to samo. Gdzie szukac rozwiazania co moze byc przyczyna. Z gory dziekuje za pomoc
Jeżeli wymieniałeś alternator to najprawdopodobniej uszkodziłeś kabel czujnika ciśnienia oleju lub sam czujnik." Nie szukaj tam gdzie jasno tylko tam gdzie zgubiles"
A morze odwrotnie zamontowane czujniki.
Przewertowałem internet i trochę w miarę czasu autko ! Czujnik przy pojawieniu się ciśnienia zwiera do masy a za świecenie lampki odpowiada sterownik w desce rozdzielczej . W moim przypadku chyba walnięty jest ten sterownik a sprawdziłem to tak ,kupiłem drugi nowy czujnik podłączyłem do niego odpięty przewód ze starego czujnika i zmasowałem obudowę...
Czemu nie zmierzysz ciśnienia oleju? Odłączenie czujnika lub jego ominięcie nic nie da.
Sprawę załatwiła wymiana czujników
Witam. Mam problem z migającą kontrolką cisnienia oleju w Passat b5 1.8 20V 115KM. ADR kontrolka zaczęła migać po odpaleniu silnika. I miga do jego wyłączenia. W warsztacie wymieniono mi pompĘ, tak na wszelki wypadek. Stara była ok, ciśnienie ok 5 bar. Nowa ma już 7 bar. Kolo stwierdził że problem jest z przewodem lub elektryką. Czy i gdzie szukać przewodów...
W silniku znajduje się czujnik ciśnienia oleju. Skoro się nie świeci kontrolka to albo jest uszkodzony czujnik albo przewód... No i w ciekawszym przypadku coś w elektronice.
miałem podobny problem w swoim passacie,pomogła wymiana czujników cisnienia oleju,sa dwa o róznych kolorach(niskie i wysokie cisnienie)musza sie zgrywac
Przed wymianą czujnika przydało by się zmierzyć czy czasem nie działa poprawnie i czy czasem faktycznie ciśnienie nie jest za niskie.
A w misce od dołu to nie masz czasami czujnika?
Tak pomiar ciśnienia oleju i albo czujnik do wymiany albo silnik już na złom sie nadaje
Witam Panowie. Passat 2003 rok 1.9tdi. Wymieniona została nagrzewnica parę dni temu, teraz nie wiem czy to było czy nie, ale mam kilka problemów z nim mam nadzieję,że ktoś mnie naprowadzi. Błąd czujnika temperatury silnika ( na zegarach wskazówka się nie podnosi ) kod błędu 01039 - temp cieczy - nie jest aktualnie badana podmiana czujnika nic nie dała....
Witam. Passat B4 ma podwójną kontrolę ciśnienia oleju. Czujnik ciśnienia przy głowicy powinien być koloru niebieskiego i po uruchomieniu silnika ma rozwierać. Czujnik przy filtrze koloru szarego na ciśnienie 0,9 ma zwierać po uruchomieniu silnika. Odepnij przewód od tego czujnika i zewrzyj do masy, jeżeli po uruchomieniu silnika i przekroczeniu 2 tys....
Ja jak już ciężko było stwierdzić gdzie jest problem to ze dwa razy odłączałem napęd pompy (tu jest słynny imbus) i przy zdjętej misce zanurzałem smok w oleju (jakiś pojemnik) i napędzałem pompę tak by miejsce gdzie uchodzi olej nadmiernie samo się pokazało. W nowszej wersji mam zrobiony pojemnik 2 litry wlewam olej i podłączam pod czujnik ciśnienia...
Pisz w dziale dla początkujących, zobacz pewnie spadł lub urwał się przewód od czujnika ciśnienia oleju, zewrzyj go do masy, jak zapali się kontrolka to czujnik do wymiany.
Czujnik wysokiego ciśnienia w podstawie filtra oleju ( rozwiera się po odpaleniu ).Alarm, jak dobrze pamiętam ma się włączyć jeżeli obroty silnika przekroczą 2,5 tys a czujnik wysokiego ciśnienia się nie zewrze.
Albo faktycznie spada ciśnienie oleju, albo czujnik ciśnienia oleju lub jego instalacja jest do naprawy. Póki nie wykluczysz spadku ciśnienia, lepiej auta nie używać.
Odepnij czujnik ciśnienia oleju i pryśnij jakimś kontakt sprayem w kostkę-może to coś pomoże.Jeśli nie,to wymień czujnik.
Kolego czytałem bardzo dokładnie twój post. Wtedy kiedy masz odłączony przewód od styku W układ będzie działał prawidłowo pomimo złego czujnika przy filtrze oleju, bo nie czyta prędkości obrotowej dlatego napisałem sprawdż ten czujnik. Jeżeli to jest ok. to masz uszkodzony układ kontroli ciśnienia oleju w liczniku.
1. przełącznik termiczny od podgrzewania kolektora ssącego(widzę że to jetronic bo motronic go nie miały) 2. czujnik temperatury dla sterownika 3. czujnik temperatury na wskaźnik 4. czujnik ciśnienia oleju (0.3bar) 5. nastawnik przepustnicy, nie żaden krokowy Reszta się zgadza.
Po grających zaworach i czujniku ciśnienia można wnioskować, iż ciśnienie jest za słabe, to, ze ci ustało po "naprawie układu chłodzenia" to zwykły przypadek, wepnij się manometrem w miejsce czujnika oleju i sprawdź ciśnienie, jak będzie zbyt niskie, to do wymiany pompa oleju, ale przedtem spuść olej i zobacz jaki wypłynie, jak bardzo syf to, może po...
W jakim module (silnik tablica...) i w jakiej grupie w tym silniku (przydałby się rok...) odczytałeś wartość ciśnienia w VAGu?
A może przewód ma gdzieś przetartą izolacje i zwiera do masy. Dla sprawdzenia możesz w chwili gdy to występuje zdjąć przewód z czujnika
odpowiada czujnikowi poziomu, ciśnienia i temperatury oleju. Czujnik poziomu oleju, siedzi przykręcony do dna miski olejowej, czujnika temp. oliwy nie ma.
powiedz jaki masz przebieg i rocznik auta. to normalny objaw wyeksploatowanego silnika, ale szwankujący czujnik też nieraz daje identyczne fekty.
Przed odpaleniem auta na zapalonych światłach oświetlenie dodatkowego licznika działa, po odpaleniu wskazówka idzie na maksa i gaśnie oświetlenie. Postukam wskazówka opada i żarówka zaczyna świecić. Trochę wykluczam zimne luty. Nurtuje mnie temat z podpięciem, czy mogło wystąpić spalenie czujnika ciśnienia oleju/licznika ( czujnik jest oporowy ) po...
Jeśli ciśnienie jest dobre to padł czujnik .Pozdrawiam
W przypadku transportera którego opisałem powyżej, przyczyną była ewidentnie zatarta turbina, natomiast podczas rozbierania auta doszedł do tego jeszcze katalizator, którego spory kawałek opierając się o czujnik ciśnienia blokował wydech. Być może był to zbieg okoliczności, obie usterki w tym samym czasie ale to mi właśnie nasunęło pomysł z wydechem....
Problem rozwiązany. Wystarczyło wlać dwie setki oleju przez otwór czujnika ciśnienia więc jednak pompę trzeba zalać. Ciśnienie 2.5 Bar na gorącym silniku na jałowym. Dziękuję wszystkim za sugestię.
Z tego zo wyczytałem to powienieneś wymienić ten drugi czujnik ( nie brązowy) Ponieważ lampka załącza się powyżej 2000rpm to świadczy o uszkodzeniu czujnika dla wyższego ciśnienia więc przyjrzyj się czujnikowi z szarą/czarną izolacją.
Wszystkie kontrolki zapalają się i gasną razem.W którym miejscu szukać podłączenia poduchy pod czujnik ciśnienia oleju? Może odlutował się kabelek bo kontrolki nie dają mi żyć.
No dobra ale następne pytanie :> Skoro dolałem oleju który był na poziomie MIN do poziomu MAX , to dlaczego kontrolka się zapaliła skoro stan oleju był prawidłowy :> Czujnik ciśnienia oleju ? Myślałem tez że może coś z pompą oleju , no ale chyba gdyby było coś z pompą to gdzie ten oleju by znikał ???
Miałem ten sam problem walczyłem z tym przez rok czasu chodzi dokładnie o Vw Passat b5 1.9 tdi AHU usterka-notlauf przy prędkości 120km/h od razu tryb awaryjny. Wszystko miałem sprawdzone poprzez chwilowe podmiany ze sprawnego auta i nadal to samo żadnej poprawy aż pewnego dnia podsunęła mnie myśl o rozebraniu sterownika silnika w momencie odkręcania...
szukam schematu pinologi licznika do wyżej wymienionego auta,szczególnie chodzi mi o numery i kolory przewodów odpowiadających za 2 czujniki ciśnienia oleju oraz temperaturę cieczy.Licznik bez mfa.
Poziom oleju jest właśnie w normie, gdybym nie sprawdził to nie byłoby pytania. Zdaję sobie sprawę, że te kontrolki nie świecą się bez powodu. Jeśli powodem nie jest niewłaściwy poziom oleju to szukam go gdzieś indziej na przykład w uszkodzonym czujniku. Poza tym zastanawiam się czy problem aby nie leży przypadkiem po stronie ciśnienia oleju a nie poziomu....
witam ten jeden jest od temp. oleju która jest pokazywana na wyświetlaczu licznika a drugi jest od ciśnienia oleju jak jest uszkodzony po chwili od uruchomienia silnika zaczyna mrugać kontrolka oleju i włącza się przerywany sygnał dzwiękowy
Witam! Mam taki problem od jakiegoś czasu miga mi kontrolka od oleju na odpalonym silniku wymieniłem 2 czujniki koło filtra oleju, ciśnienie sprawdzałem jest dobre, nie wiem co to może być?
Przynajmniej byś podał kod silnika. Jak masz wiązkę silnikową kompletną z to tam wiele nie ma do roboty. Pedał gazu musisz podciągnąć plus stały jest jeden albo dwa grube przewody, na bezpiecznik przekaźnik świec żarowych i przekaźnik systemowy oraz stałe zasilanie na sterownik. Zasilanie po zapłonie na sterownik. Możesz podłączyć sygnał z czujnika...
Po co w ogóle wymieniałeś? Wymyj stary i wymień kawałek dziurawego wężyka od czujnika ciśnienia. Olej raczej nie powinien go uszkodzić.
W parametrach sprawdź wartość z czujnika oleju powinno być cisn. Oil OK czy jakoś tak. Ten VW posiada tylko pomiar minimalnego ciśnienia oleju chyba 0,7 lub 0,8 bara. Na liczniku kontrolka zaświeci się dopiero po przekroczeniu 2000 obr i spadku ciśnienia poniżej minimalnego.
może jeszcze sam czujnik ciśnienia robi złe odczyty,raz tak miałem ,zachlapany olejem w pewnym momęcie zawyżał ,po umyciu problem ustąpił.
Wyszedłem o 2 w nocy z garażu do 5 szukałem w google ale nie mogłem znaleźć takiego połaczenia jak u mnie. Dodano po 8 Ok od strony golfa mam miałem tą stronę obcy język a co po stronie wiązki od silnika.Parę kabli ogarnełem za pomocą miernika typu czujnik temp ,ciśnienia oleju,rozrusznik
Ja mam passata 1,6 td. Sprawdź regulator napięcia na tablicy przyrządów. Posiadam także całą książke serwisową do tego autka, łącznie ze schematami różnych wersji. Pozdrawiam Dodano po 3 Jeszcze napisz ile masz czujników ciśnienia bo u mnie 3 szt. występują.
Kontrolka cisnienia oleju nie ma nic wspólnego z odpalaniem. Trzeba zmierzyć ciśnienie oleju manometrem , bo może czujnik siada.
Cześć Może ktoś podać jakie powinno być zmierzone ciśnienie oleju dla tej jednostki o kodzie AWT w pasku b5fl? Tylko najlepiej zmierzone , potwierdzone , bo jest tyle wersji ,że nie wiadomo końcu . Pytam bo po remoncie silnika , po dwóch miesiącach jak zatrzymałem się na stopie zaczął kwiczeć ,że ciśnienie za małe itd . Ale olej w porządku , silnik...
Do sterownika silnika, idzie przewód identyczny jak od podciśnień. Problem polega na tym, że w sterowniku silnika jest czujnik ciśnienia doładowania i po jakimś czasie gromadzi się olej i komputer "nie widzi" ciśnienia doładowania. Musisz rozkręcić sterownik, wyczyścić z oleju i jeździć dalej.
31 to jest minus, 15 to plus po stacyjce, 1 to sygnał z cewki lub modułu zapłonowego (nie jestem pewien w tej chwili), 0.3 i 1.8 to sygnały z czujników ciśnienia oleju dla brzęczyka sygnalizacji zaniku ciśnienia, MFA jest związany z komputerem pokładowym (niektóre wersje liczników go posiadają), A to nie wiem od czego.
Witam ! doczepie się do tego tematu akurat mam ten sam problem. Kupiłem Passata B5 1.9TDi 1998r i też lampka ciśnienia oleju gaśnie po paru sekundach mimo nie uruchamiania silnika,sprawdziłem czujnik tak jak to sie zawsze robiło czyli czy bez ciśnienia ma połączenie z masą ale nie miał ,spanikowałem i kupiłem nowy czujnik okazało się że to samo. Teraz...
Nie wiem jaki to silnik,w moim o kodzie ABS są dwa czujniki ciśnienia.Jeden 0,3bar (po uzyskaniu ciśnienia rozwiera styki).Drugi 1,8bar(przy danym ciśnieniu zwiera styki) -stan tego czujnika jest kontrolowany powyżej chyba 2000 obr.Dodatkowo uruchamia się sygnalizacja dzwiękowa. Takie objawy wystąpią przy pojawiającej się przerwie w obwodzie tego drugiego...
Też mam ten sam problem w moim Passacie B8 2015 r. Salon Polska, kupiłem go w wrześniu 2024 z przebiegiem 120 tys. zrobiłem nim już 12 tys. km. Oczywiście początkowy serwis zrobiony: oleje, filtry, rozrząd, pasek pompy oleju itp. i nie umiem sobie z tym poradzić. Wymieniłem: gruszkę, zawór N75, przewody z podciśnienia łącznie z zaworem jednokierunkowym,...
miganie kontrolki ciśnienia/poziomu oleju na żółto zawsze sygnalizuje usterkę czujnika poziomu a nie ciśnienia oleju, czujnik poziomu oleju znajduje się u dołu miski olejowej ale przed jego wymianą dobrze jest odpiąć wtyczkę i piny we wtyczce jak i gnieździe czujnika dobrze jest spryskać spray'em do złącz elektrycznych i po czasie sprawdzić jak się...
Tomasz ma napewno, ale jak to by było to to kontrolka na desce pokazała by się odrazu. wracając do tematu, turbina gwizdała od samego początku czy zaczeła później? Tak jak któryś z kolegów napisał sprzwdź układ dolotowy do turbiny i za turbiną do kolektora ssącego( nieszczelności), i jeszcze jedno, zawór EGR i tzw. klapka zamykająca przed kolektorem....
Kiedy ciśnienie oleju spada poniżej 0.2 MPa a obroty przez 1 sek. są powżej 2000 na min. to zapala się kontrolka i włącza się piszczek. Jest to sterowane z czujnika ciśnienia przy filtrze oleju. Mozna spróbować go wymienić. Jednak jeżeli po wymianie będzie bez zmian to niestety silnik jest dojechany.
1 - Czujnik temperatury zewnętrznej, masa 2 - Kontrolka poziomu płynu chłodzącego 3 - Masa 4 - Przełącznik reset od MFA 5 - Masa 6 - Przełącznik pamięci MFA 7 - Wyjście sygnału prędkości 8 - Czujnik ciśnienia oleju (wysokie ciśnienie) 9 - Czujnik ciśnienia oleju (niskie ciśnienie) 10 - Zacisk 1 (W) 11 - Stały + 12 - Podświetlenie (zacisk 58b) 13 - +...
Zmierzyłem ciśnienie oleju w silniku - zero, zero, zero. Jak przepompuję silnik wkrętarką ręcznie, to zapalam i jest wszystko ok. Czyżby zaworek w pompie nie trzymał?? I takie pytanko - tu czujnik ciśnienia jest przed filtrem czy za?? Dodano po 5 Problem rozwiązany - zmieniłem filtr oleju...
Otóż mam taki problem z passatem B5(model po liftingu) 2003r. : przetarły się kable przy czujniku ciśnienia oleju co spowodowało prawdopodobnie jakieś zwarcie i teraz nie działają kontrolki w pewnej części licznika. Moje pytanie brzmi: Uszkodzeniem czego może być to spowodowane (dodam ze bezpieczniki wszystkie sprawdziłem) ? !!! Proszę jeszcze o ewentualną...
Witam, niedawno kupiłem passata b6 2.0 tdi 2007r. Z automatyczna skrzynia DSG. Problem pojawił się niedawno, jadąc normalnie w aucie nagle obroty zwariowały i zaczęła migać kontrolka żółta od świec. Jechało max 30km/h. Po zgaszeniu było chwilowo okej, lecz później trochę szarpnął i nagle zaswieciła się czerwona kontrolka od ciśnienia oleju, ale po chwili...
witam borykam się z podobnym problemem czyli "zapalająca się kontrolka oleju" w czasie jazdy. W moim pasacie zapala się czerwona kontrolka po rozgrzaniu się silnika lecz dzieje się to na każdych obrotach niskich jak i wysokich. Stan oleju jest w na bagnecie silnik ma swoją moc , wymieniłem czujnik na nowy i dalej jest to samo co ważne nie bierze oleju...
Sprawdziłem już połączenia wężyków od podciśnienia i faktycznie dwa wężyki dość lekko zeszły z trójników - inne wchodzą bardzo ciasno. Wymienię je bo mam taki wąż. Wszystko to o czym piszecie może przyczynić się do osłabienia auta ale skąd taka ilość oleju w układzie doładowującym? Możliwe że z odmy? Jeśli nie to uszczelniacze na turbinie przepuszczają....
Witam Posiadam Passata b6 2007 rok 1.9 TDI Mam go od pół roku, jest po wymianie czujnika ciśnienia oleju orginalny, oleju GM LONGLIFE, filtrów, rozrządu, pompy wody, świec żarowych BOSH, hamulców. Było coś robione z HOT STARTEM, dodanie i wyrównanie dawki paliwa. Jest zaktualizowane całe oprogramowanie samochodu do najnowszej wersji. Mam takie coś z...
kolego automar91 napisz czy i jak uporałeś się z tym problemem. Ja mam podobny. Auto zgasło podczas jazdy na wysokich obrotach. brak kompresji, mechanik odkręcił czujnik ciśnienia oleju by wkręcić ciśnieniomierz, z pod czujnika trysną olej i po tym auto odpaliło. Jeżdżę nim już ponad dwa miesiące po tej awarii. Mam wrażenie że trochę brakuje mu mocy...
z tego co się orientuję to powinna gasnąć,komputer sprawdza czujniki a na liczniku testuje kontrolki gasną wszystkie poza ładowaniem akumulatora i ewentualnie hamulca ręcznego jak zaciągniesz. Wg mnie powinna zgasnąć dopiero po osiągnięciu odpowiedniego ciśnienia oleju w układzie. Napisz dokładnie czy problem pojawił się z nienacka czy może kupiłeś...
kolego rozumiem że mam zrobić pomiar ciśnienia oleju?? a jeżeli będzie słabe ciśnienie to co należy zrobić??wymienić pompe oleju??? może jakiś czujnik ze fest grzeje silnik??a wskazówka jest zepsuta. W sumie dzisiaj jechałem i w pewnym momencie się sama i szybko podniosła do góry. Tylko jakby coś siedziało to czy komputer by wychwycił zepsucie??? mi...
- Zimny silnik odpala z pierwszego, chodzi w miarę ok przez 2-3min i zaczyna szarpać,przerywać jakby losowo nie palił na 1 cylinder ale nie gaśnie obr. od 400-700 obr. - Mruga check - Podłączenie Vaga Wypadanie zapłonów na cyl 1-4 + mieszanka raz uboga raz bogata - rozszczelnienie dolotu przed przepustnicą np. ryra gumowa na przepustnicy delikatnie...
Wiem, że Wigilia za pasem, a raczej tuż tuż, ale piszę. Wczoraj w końcu aż wstyd się przyznać, ale czujnik, który odłączałem to był czujnik ciśnienia oleju w silniku(chyba:). Sąsiad mi wskazał gdzie on jest i faktycznie po ściągnięciu przewodu z czujnika odpalił bez problemu i nawet pojawił się prąd na szynie:). Mam jedną zagwostkę, bo kupiłem czujnik,...
napinacz sprawdzony , na 99 % wydaje sie dobry ... ugina sie pod palcami niby ale dopiero przy uzyciu naprawde wiekszej sily niż normalnie .. a tak to jest ok . Ogólnie za mną kolejny dzień rozbierania samochodu głównie przez 3 objechane sróbki i kombinacje alpejskie ale ok do rzeczy . pokrywa zdjeta , kolektor tez i wszystkie pierdoly dookola pozdejmowane...
Witam! Mam pytanie. Posiadam VW Passata b3 silnik 1.8 RP 1990rok i Włącza sie kontrolka smarowania oleju tylko przy rozgrzanym silniku przy 90 stopniach i przy jednakowych obrotach np: jadąc na 5 biegu 85km/h się włącza i świeci cały czas zaś przyciskając pedał gazu dalej i przy prędkości 95 km/h sie wyłącza. Nie mam obrotomierza mam zegar wiec nie...
Prędkościomierz i kontrolka to dwie różne sprawy... Jeśli kontrolka i piski pojawiają się w tym samym czasie to z całą pewnością jest to buzzer sygnalizujący dżwiękowo problem z olejem ... Mógł wysiąść jeden z dwóch czujników kontrolujących ciśnienie....
Witam. Tak jak w temacie silniczek kręci a nic się nie odzywa. Paliwo na wtryski dostaje choć nie jestem pewien czy ciśnienie nie jest za małe. Bardziej interesuje mnie to czemu z powrotnego węża z wtrysków nic nie leci a powinno przecież sikać. Ogólnie był przekładany silnik, stary to prawdopodobnie 90 KM a ten co jest teraz to 110 KM z tym, że turbina...
Sterownik silnika czyli "komputer" łapie błąd jak olej z dolotu dostaje się do jego wnętrza wężykiem idącym z kolektora ssącego do czujnika ciśnienia doładowania, który znajduje się właśnie w komputerze. Co do komputera to raczej leży bo widziałem Był wystrzelony któryś z układów był na bank spalony. Wiem o czym piszesz SZTOMEL bo mi mechanik to pokazywał...
Dziś to wyczyściłem troche EGR i rurę dolotu aż do intercoolera, cała była w oleju, czujnik ciśnienia dolotu również. Co się zmieniło po tym? W sumie to samo dymienie, ale teraz dostał jeszcze większego kopa. Podjechałem do mechanika i popatrzył na przewody dolotowe i mówi do mnie żebym myjką umył olej na łaczeniach z intercoolerem i zobaczył czy przypadkiem...
Brakuje logu 011 dynamicznie, zmniejsz obroty biegu jałowego do takich jak były poprzednio a zwiększ sobie dawkę paliwa bo masz niską, silnik nie dogrzany - albo uwalony termostat albo czujnik G62 zaniża, kąt wtrysku zbyt późny, zawór N108 w pompie wtryskowej nie wyrabia, sprawdzić jeszcze raz poprawność ustawienia rozrządu i podciągnąć kąt wtrysku...
Witam.Zacznę od tego że znajomy kupił audi 80 tdi.Po kilku tygodniach padła mu uszczelka pod głowicą. Po zrobieniu uszczelki zrobił płukankę silnika i po ok 2 tygodniach podczas jazdy zapaliła mu się kontrolka oleju. Czujnik miał nowy więc nawet nie bawiliśmy się w jego podmianę tylko od razu podpięliśmy zegar. Na wolnych obrotach ciśnienie lekko ponad...
Rozwiązanie jest takie: orygynalny czujnik ciśnienia oleju (biały) posiada ciśnienie nominalne 1,8 bara +/- 0,2, wymiana na taki sam nie pomoże w niczym. Załóż kolego taki sam czujnik tylko na ciśnienie 1.6 lub 1.4 bara który jest dostępny w sklepie z częściami i problem masz rozwiązany. Zrobiłem tak w passacie i dwóch golfach i w 100% pomogło. Pamiętaj...
Witam wszystkich, mam problem z odpalaniem auta. Mianowicie jak samochód jest zimny odpala na dotyk natomiast gdy nagrzeje się do 90 stopni pojawia się problem, albo trzeba długo go kręcić albo w ogóle nie chce zatrybić. W aucie był rozbierany silnik, gdyż głowica była do naprawy. rozrząd został ustawiony na znaki i zablokowany. Passat palił na dotyk....
Zmierz ciśnienie oleju manometrem ,potem ewentualnie wymieniaj czujnik.
Witam! Mam ten sam problem z Passatem BLS a zrobiłem już niby wszystko. U mnie jest ta różnica że nie tyrkocze nic a auto pięknie się zbiera. Auto było po DPF'ie i by może po mocy cho nie jestem pewien. Wrzuciłem soft bez DPF ale bez mocy i nic to nie dało. Następnie sprawdziłem wszystkie możliwości standardowe tj dziura dolotu, zapchany filtr powietrza...
Witam i jak tam kolego poradziłeś sobie z tym słabym dołem? Ja mam ten sam problem w Golfie V 1.9 TDI 105KM (zrobiony na 178KM) a mianowicie nie chce jechać do ok. 2100 obr/min po przekroczeniu tych obrotów gwałtowny wcisk w fotel. Mam go od 3lat i zawsze miał słaby dół nawet na serii, a po założeniu turbo od ARL-a jest masakra, regulacja sztangi nic...
Jak to elektroniczny? W ADR jest napinacz jest hydrauliczny: http://obrazki.elektroda.pl/4060096300_1... często daje o sobie znać kiedy ktoś zapomni o oleju w silniku... Słychać wtedy charakterystyczny stukot jak w silniku diesla. Błąd który pojawił się u Ciebie dotyczy przepustnicy, bo faktycznie czujnika ciśnienia nie ma. Konkretnie:...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Witam panowie okazało się że zanieczyszczony był czujnik ciśnienia powietrza który umiejscowiony jest w intercoolerze kolega przeczyścił mi go i jest poprawa ponoć zanieczyścił się olejem wtedy gdy miałem uszkodzony przepływomierz i faktycznie bo autko brało mi olej ale myślałem że tak ma być z uwagi na przejechane już kilometry (195000km jeżdże na...
Witam , tak jak w temacie jest lekki spadek mocy oraz wzrost spalania i to w ciągu ostatnich dwóch miesięcy. Do tego dochodzi minimalny problem przy rozruchu, lekki niewielki siwy dymek przy odpaleniu . Auto po podpięciu pokazało czujnik ciśnienia doładowania, po wykasowaniu błąd nie powrócił .Wyczyściłem turbinę chodź w sumie była czysta . Usunąłem...
Raz na jakiś czas nie ma mocy. Nie mogę zlokalizować usterki. Wcześniej był problem z przepływką. Wymieniłem, błędów brak. Raz mi wyskoczyło: różnica ciśnienia kolektora dolotowego (różnica regulacji) i czujnik obrotów silnika ( sporadycznie). Po usunięciu - błędów brak. Dalej nie wyskakują. Jak mu "odbije" - ma moc i potrafi ładne parę godzin chodzić...
Czy może ktoś zna jaka powinna być poprawna diagnostyka silnika 1.9tdi VAG-COM :ilość paliwa,kąt wtrysku .itp. Mam jeszcze pytanie,przy obrotach powyżej 2000 tyś zapala się lampka oleju i miga oraz brzęczyk brzęczy,olej wymieniony,czujniki sprawdzone,ciśnienie dobre.
Witam wszystkich, jeżeli chodzi o login, transef danych z ecu do licznika i immo to akurat najmniejszy problem. Pozostała tylko kwestia szyny can (ecu, abs, airbag). Teoretycznie według schematu wyprowadzeń ecu, wychodzą z niego dwa piny, które powinny być szyną can, ale niestety po podłączeniu wszystkiego brama can nie komunikuje się z ecu. Sprawdziłem...
Ja także dołączam się do pytania, z tym że chciałbym do Ibizy II 1,9 TDI zaadoptować licznik z Lupo 1,0 w benzynie. Jak licznik z Arosy jest na 32 pinach, to Lupek ma w gratisie "tylko" dwie złączki po 32 piny (niebieska i zielona). Podejrzewam, że nie da się tego łatwo zrobić (jeśli w ogóle się da). Od razu dla nadgorliwych - deska rozdzielcza będzie...
czujnik ciśnienia oleju passat czujnik ciśnienia czujnik ciśnienia passat
palet maszyna cewka jednowarstwowa oprawa rtęciowa sodowa
windows vista 17mb140 panasonic
Optymalna wartość rezystora R w filtrze CRC dla 100 Hz Gramofony do płyt przedwojennych: wybór i wymagania