Sprawdza się pomiędzy 1 a 3 pinem 0 stopni 5000-6500 omów ,50 stopni 725-925 omów, 90 stopni 200-285 omów.Zasilanie 5V.
Jak na rysunku, oznaczony nr.9. Jedna para styków do wskaźnika druga do sterownika. Drugie zdjęcie to lokalizacja
brązowy - masa dla czujnika na zegary brązowy z niebieskim - czujnik zegary szary z białym (ewentualnie czarny) - masa czujnik ECU brązowy z szarym - czujnik ECU
W ajm nie ma pompki,ale wymień czujnik temperatury cieczy.
Czujnik sprawdzony sprawny. zegar działa . Wygląda na instalację . Czy ktoś ma schemat co z czym podpiąć żeby znależć przerwę?????? czyli w sumie to o co chodzi bo chyba zapomniałeś napisać
Przy króćcu głowica - nagrzewnica https://allegro.pl/krociec-wody-vw-caddy...
rozumiem ze czujnik temperatury cieczy odpinales
mówisz o czujniku temperatury cieczy czy jakim? Gdzie on jest dokładnie?
Dawno takiego nie robiłem, ale zdaje mi się, że tam był tylko odczyt kodów migowych (pojedyncza wsówka dyndająca gdzieś koło cewki wn) Ale przy takich objawach to trzeba sprawdzić 3 rzeczy: ciśnienie paliwa (1,1 bar), czujnik temp cieczy ( 200-300Ω na gorącym silniku) i oringi wtryskiwacza
Czujnik znajduje się w okolicy kolektora ssącego i pompy vaccum.
W tym samochodzie nie robi sie adaptacji przepustnicy.
a gdzie czujnik temperatury cieczy w silniku AWX ?
moze sie myle ale ale G83 po przetłumaczeniu wychodzi na czujnik temperatury cieczy chłodzacej na wyjsciu z chłodnicy.
Kąt wtrysku w PDku ustawiasz, powiadasz? A widziałeś, że często przyczyną są walnięte o-ringi na pompkach? Pisząc o błędach, miałem na myśli błąd czujnika temperatury cieczy chłodzącej.
Witam jestem nowy więc wszystkich witam mam problem kupiłem golfa 3 1.9tdi 90km i mam taki problem że jak odpalam golfa to po paru sekundach zaczyna migać kontrolka od świec żarowych i leży mi na zero wskazówka od temperatury wymieniłem już chyba 5 czujników temperatury i nic miałem oryginalne z vw i zamienne niebieskie i żółte ale przypomniało mi się...
Czujnik podciśnienia znajduje się w kolektorze dolotowym. A czy wskazówka temperatury "tańczy"? Bo jeśli tak, to możliwe, że to czujnik temperatury cieczy. Błędy pokasowane?
Zdejmij przewód z czujnika i zmierz oporność, wartość porównaj sobie z tabela która bez problemu znajdziesz w internecie i będziesz wiedział czy czujnik jest sprawny.
Witam! Moze i nie ma czegos takiego jak rzadki blad ale na orginalnym vagu tak bylo napisane. Wymieniałem czujnik 4 pinowy temp. cieczy
czyli co prop[onujecie ws. czujnika?
Sprawdź co to za czujnik? To nie jest czujnik tylko zwykłe dwa druty utopione w cieczy chłodzącej, całą robotę robi elektronika wskaźników mierząc przewodność elektryczną cieczy.
Który silnik ?, podaj oznaczenie kodowe (np. 1Z, AFN, etc) Spróbuj ściągnąc wtyczkę z czujnika temp. cieczy i zobacz jak zapala (sterownik przyjmuje wtedy wartość zastępczą -40°) Ps. naciskanie lub nie pedału gazu nie ma żadnego znaczenia przy uruchamianiu silnika
Napisałeś że ogrzewanie w samochodzie działa bez zarzutu, więc obieg cieczy jest. Może problemem jest sam wskaźnik temperatury lub czujnik a nie jak twierdzisz brak obiegu cieczy.
W czym masz ten kąt? Zdejmij wtyczkę z czujnika temperatury cieczy i spróbuj zapalić.
Miałem do czynienia z podobnym modelem i identycznym problemem. Problem ustąpił po wymianie czujników temperatury cieczy chłodzącej (prawdopodobnie jest ich 2).
moze warto spróbować bo juz nic innego mi nie pozostało.Zdaje to egzamin w paska b5 a o b6 nikt tego nie opisywal moze jest to samo Dodano po 13 a jak by odlaczyc czujnik tem paliwa i temperatury cieczy ?
a czujnik jest na wulocie cieczy przy glowicy czteroprzewodowy jesli silnik 2E lub dwa czujniki w zwyklym
Hmm, to jak, ktoś może mi pomóc? Gdzie mogę znaleźć wartość jaka ma mieć ten czujnik wraz z płynem?
Zapomniałem dodać że to silnik AVF na pompowtryskach. Dodano po 17 Czujnik temp silnika. G62? Czujnik temp cieczy? Innego czujnika oprócz temp zew i temp paliwa nie kojarze.
Czy czujnik cieczy sprawdzę jak podepnę pod komputer? Kąt wtrysku też?
W tym tygodniu bd wymieniał czujniki temperatury cieczy i paliwa- zobaczymy czy przyniesie jakiś efekt. U mnie każdorazowo jak delikatnie dodam gazu to pali na strzała...
Dobra nie wszystko działa jak powinno, otóż trzyma za wysokie obroty tak z 1100, 1200 obrotów dokładnie nie wiem bo tam gdzie powinien pokazywać prędkość pokazuje obroty. Dodam że alternator został z passata i wiązka od czujnika temp. Cieczy. Co tym razem może być źle?
Witam, zakupiłem niedawno autko, wszystko by było fajne, ale ciężko ma zapalić z rana po nocy. Na początek powiem co zrobiłem szukając problemu. Wymieniłem świece myśląc że są popsute, niestety nic to nie dało. Wymieniłem termostat bo się silnik nie dogrzewał, został także wymieniony czujnik temp cieczy, filtr paliwa.
Wskazanie temperatury płynu chłodzącego po can ze sterownika silnika , do licznika bezpośrednio podłączony czujnik poziomu płynu. Wg. schematu ilość gazu też po can ze sterownika gazu do sterownika silnika i do wskaźnika. Być może , że licznik z instalacją CNG nie pasuje do sterownika benzynowego.
A sprawdzałeś może błędy na vagu ? Wskazania czujników np. temperatury powietrza zasysanego i cieczy chłodzącej ?
Odłącz czujnik temp cieczy i spróbuj czy dalej nie trzyma obrotów
I jeszcze pozostaje czujnik temperatury. Wskaźnik temperatury dla kierowcy powinien wskazywać 90 stopni nawet jak temperatura w rzeczywistości jest trochę niższa lub trochę wyższa. Jaka jest rzeczywista temperatura cieczy chłodzącej?
Macie jakieś pomysły Masz zużytą pompe wtryskową i wtryski. Dodano po 1 No jeśli mam zużytą pompę i wtryski to czemu jak odepnę czujnik temperatury cieczy odpala normalnie ??
Trochę sie obawiam rozbierania tej pompy. Ale dlaczego jeśli odłączę czujnik temp. cieczy silnik pali normalnie chociarz nie ma mocy.Czujnik 100% dobry?
Witam. Koledzy mam u siebie problem z odpalaniem czujnik temperatury cieczy mam sprawny a czy w moim modelu występuje czujnik temperatury powietrza dolotowego??Jest to silnik 1,8 Adr
Witam, Czarny czujnik jest od wskaźnika temperatury cieczy chłodzącej, ważniejszy jest niebieski - podaje informacje o temperaturze do sterownika wtrysku. Jego uszkodzenie objawia się falowaniem obrotów na jałowym biegu.
Musisz jeszcze sprawdzić czujnik temperatury cieczy chłodzącej, to on decyduje kiedy świece grzeją a kiedy nie.
Mam podobny problem z Vw Passatem 1.9 TDI 130KM. Świece grzeją tylko po odpaleniu autka około 3 minut. Nawet wypięcie czujnika temperatury cieczy ( vag pokazał -20 stopni) świece po przekręceniu nie grzeją. Masa na przekaźnik 202 jest podawana tylko jak autko jest odpalone niezależnie od temperatury cieczy. Czy sterownik silnika do wymiany?
Fil2006 a były VP o mocy fabrycznej 130 KM ? - chyba nie ! czujnik temperatury cieczy chłodzącej G62 sprawdź czy nie bredzi względem wskazań z czujnika G2.
Czujnik temperatury sprawdziłeś? Prawdopodobnie elektryk samochodowy sprawdzał bo sugerował pompę paliwa, ale nie pasuje mi jej wymiana z uwagi na normalną pracę na zimnym silniku. Jak go sprawdzić i gdzie jest zamontowany? Czujnik temperatury cieczy chłodzącej(niebieski) sprawdzałem -dobry.
Witam mam pytanie do badyla666 Mam podobny problem z Passatem odłączyłem wtyczkę z czujnika temp. cieczy i zapalił elegancko więc wymieniłem czujnik ale jest dalej to samo co może być jeszcze popsute?:/ podejrzewam że coś z elektroniką ale co? dzięki z góry za pomoc
17544 Mieszanka zbyt uboga (rząd 1) Sprawdzić następujące podzespoły: 1 Czujnik tlenu przed katalizatorem 2 Miernik masowego przepływu powietrza 3 Pompa paliwa 4 Czujnik temperatury cieczy chłodzącej 5 Czujnik temperatury powietrza 6 Wtryskiwacz 1 7 Wtryskiwacz 2 8 Wtryskiwacz 3 9 Wtryskiwacz 4
czyli czujnik temperatury cieczy ?? bo na nim o ile pamietam jest niebiesko-bialy przewod:) oki-sprawdze:)
Jak wisko padnie a temperatura cieczy chłodzącej wzrośnie to czujnik ten włączy wentylator od klimy.
Czujnik cieczy z tego co pamiętam to któryś mechanik sprawdzał. Jeszcze zauważyłem że czujnik temperatury oleju wariuje. Podczas jazdy temperatura potrafi skakać o ponad 20 stopni.
Sprawdź czujnik i połączenia (kostka, przewody) poziomu cieczy chłodzącej w zbiorniczku wyrównawczym. Pozdrawiam.
Koniec końców winnym okazał się czujnik temperatury cieczy, podobno jest on tak połączony z elementami sterującymi silnikiem że powoduje takie dziwne anomalie gdy jest uszkodzony. Czujnik wymieniony problem zniknął jak ręką odjął. Pozdrawiam
W momencie jak nie będzie chciał palić ściągnij wtyczke z czujnika temperatury cieczy chłodzącej jak zapali to dawke rozruchową wtrysku trzeba zwiększyć (doraźnie) albo wymienić pome .
Od miesiąca borykam się z małym problemem w moim passacie. Jak go zapalę zimnego na benzynie to dopóki się nie nagrzeje chodzi dobrze po ok. pięciu minutach zaczyna się dławić i gaśnie (i nie da się wprowadzić na wysokie obroty). Na ciepłym silniku także odpala elegancko, ale zaraz go dławi i gaśnie. Jak odłączę czujnik temperatury cieczy to silnik...
Panowie czas grzania świec żarowych zależy od temperatury cieczy chłodzącej i od ciśnienia atmosferycznego , chce ktoś wydłużyć to ślijcie -zrobie. Tak jak pisali niektórzy wcześniej w przypadku awarii jakiegoś czujnika, ECU podstawia wartość zastępczą , w przypadku temp. cieczy najczęściej jest to najniższa temp. jaka jest możliwa do osiągnięcia.
czujnik temperatury cieczy powinien być przy silniku zamontowany w takim plastikowym łączniku węża- chyba fachowo nazywa się to króciec
1. Czujnik temperatury zewnetrznej 2. Czujnik braku plynu chlodzacego 3. Masa ze styku 31 przelacznika swiateł 4. Reset wskazan MFA 5. Masa – jak w pinie 3 6. Reset wskazan MFA 7. Sygnal predkosci auta z impulsatora umieszczonego w skrzyni biegow 8. Czujnik cisnienia oleju 1.8 bara 9. Czujnik cisnienia oleju 0.3 bara 10.Syngal obrotomierza –...
A czy jest taka opcja że komputer nie widzi wartości ujemne temperatury Po odlaczeniu czujnika temperatury cieczy chlodzacej na ciepłym silniku auto odpala poprawnie natomiast na zimnym nie ma różnicy
Witam, Mam problem z Passatem B5 z 2003 roku 1.9TDI. Silnik zimny odpala, a gdy dostanie temperatury to gaśnie i ciężko pali. Znajomy mówił, że to czujnik położenia wału. Po podłączeniu pod komputer wyskoczył błąd 17664 - czujnik temperatury cieczy chłodzącej silnika G62, obieg otwarty. Zwarcie do plusa. Proszę o pomoc.
Czujnik temperatury cieczy jest w bloku silnika a jego wiązka leci w komorze silnika aż do podszybia gdzie jest sterownik silnika
Witam, mam passata b5 2001r 1.9 tdi 101 km i gdy podpinam komputer wyskakuje błąd,, temperatura cieczy aktualnie nie jest badana,, wymieniłem już raz czujnik z tyłu motora pod wacum pompa jest zielony wtyczka jest na 4 piny ma ktoś jakiś pomysł co może być lub co mogę sam wykminic. Na desce zegary idą gdy robię test a temp nie pokazuje Pozdrawiam.
Steffy a ten czujnik cieczy z której strony jest ,jak stoimy przodem do silnika ? Bo tam jest tak nadziubdziane że nic nie widać.
Sterownik silnika załącza przekaźnik 103 na podstawie odczytu temp cieczy chłodzącej. Jeśli odpinasz czujnik temp. to sterownik powinien zobaczyć temp -40st.C. i włączyć świece na 45sek lub 90sek. Jeśli się tak nie dzieje kable lub sterownik.
Wyciągnij wtyczke ze zbiorniczka wyrównawczego i połącz styki w środku kostki (tej z przewodami :-0 ) - rób to na wył zapłonie a po zmostkowaniu włącz zapłon jeżeli zgasła to masz uwalony czujnik poziomu cieczy chłodzącej lub mało płynu. Jeżeli to nie pomogło ściągnij kostke z czujnika temp cieczy chł. i sprawdź czy pomogło jeśli tak to masz uwalony...
Zbyt mała rozruchowa dawka paliwa, na odpiętym czujniku odpala, nie dlatego, że grzeją świece, tylko sterownik widzi temp cieczy -40 ° i zwiększa dawkę. Metody naprawy: prymitywna- przekaźnik, lub elegancka- zmiana mapy wtrysku
Od wczoraj mam taką sytuacje- jak odpalam auto to Kima się nie załącza odrazu i po jakimś czasie zaczynają działać dmuchawy a na wyświetlaczu climatronica zamiast temp zewnętrznej pokazuje mi HE sprawdziłem mam dwa błędy 413.1-silniczek klapy i 231.2- czujnik temp cieczy czy maja one coś wspólnego z HE na wyświetlaczu??
Miałem to samo i okazał się uszkodzony czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Wystarczy zmierzyć temperaturę i porównać.Ale może być przyczyną korek od wlewu płynu lub zablokowany termostat i nie przełącza na duży obieg. Takie mam propozycje.
Nie wiem jak w VW 2,0 ale w Audi 2.0 pada czujnik od temperatury cieczy który także daje sygnał do ecu które dawkuje paliwem i zalewa silnik benzyną gdy jest padnięty bo podaje za dużo benz.
Cześć! Pytanie do armacomp i szypek72 - jak zakończyła się sprawa z miganiem kontrolki cieczy chłodzącej w Passat - około tygodnia temu pojawił się u mnie ten sam problem - VW Passat 1.9TDi rok 1994 - czasem nie miga cały dzień - a czasem za każdym razem 1-2 minuty po uruchomieniu samochodu. Będę wdzięczny za podpowiedź. S.C.
Sorki, że tak dlugo nie pisałem. Wystarczyło wymienić czujnik cieczy, samochód pracuje normalnie. Fakt, że jeden pompowtrysk odbiega od reszty, jednak nie jest to tak duża różnica, aby nawet jakiś błąd się zapisał.
Oki przy sobocie to sprawdze. Być może on tak wcześniej palił tylko sie przyzwyczaiłem do takiego odpalania bo samochód jakby nie patrzył "kopa" ma hehe. Może to tylko kąt wtrysku paliwa mam źle ustawiony?? Musze to posprawdzać. Dodano po 2 a i jeszcze jedno dzisiaj zauważyłem ze przekaźnik świec żarowych jakby sie nie wyłączał. Tylko przy ciepłym silniku,...
To sprawdź jeszcze rezystancje na czujniku temp. powietrza (między 1 i 2 pinem) i czujnik temp. cieczy (między 1 i 3 pinem) i podaj przy jakiej temp. silnika robiłeś pomiar. A drożność dolotu i filtr powietrza ok?
VAG jest tylko do spraw elektryczno-elektronicznych, mechaniki nim nie sprawdzisz to raz, dwa to jak tam filtry? Powietrza i paliwa? Jeszcze może to być czujnik temp. cieczy (VAG nie zawsze go pokaże tak jak w moim Golfie MK3 a po wymianie tak jak by ręką odjął)
Najprostsza metoda sprawdzenia czujnika temp cieczy: ściągnij wtyczkę, utrzymuj obroty ok 2000rpm i załóż z powrotem, powinny wzrosnąć prawie do 4000rpm Ponadto przyglądnął bym się klapie spiętrzającej w przepływomierzu, czy się nie zacina
Witam. Żeby obroty były wyższe na zimnym silniku zapewnia to sygnał przekazywany do urządzenia sterującego z czujnika temperatury cieczy chłodzącej silnika . Elektroniczne urządzenie sterujące uwzględnia ten sygnał przy sterowaniu zaworem stabilizacji biegu jałowego, aby prędkość obrotowa silnika była odpowiednio większa.Czujnik ten znajduje się z przodu...
Czesc glowica splanowana ale też sprawdzona na gorąco? Możesz mieć zaczopowana chłodnice w srodku. Nie robią Ci się węże bardzo twarde? Ogólnie jeżeli pompa ok i wyjęte termostaty to na dużym obiegu cala chłodnica jednolicie gorąca jeżeli jest drozna i dalej jeżeli rósnie ciśnienie w ukladzie to mogą iść gazy w układ- nie napisałaś nic o tym czy zaznaczają...
silnik 1z tdi 90km udało mi się połączyć z sterownikiem wpiąłem się prosto do pina sterownika i mam 3 błędy: czujnik cieczy, elektrozawór 109 i sterownik zablokowany. Po podłączeniu tego 109 prosto do akumulatora auto odpala na parę sekund i gaśnie więc chyba te immo.
Witam.Prawdopodobnie przyczyna bedzie jakis czujnik i stawiam na czujnik halla w aparacie zaplonowym bo tez mialem problemy z odpalaniem i obrotami a co do wskazowki to poszukaj bo bylo opisywany problem. Dodano po 6 Sprawdz jeszcze czujnik temperatury cieczy umieszczony w bloku od strony aparatu zaplonowego. mialem przypadek ze passat plywal na obrotach...
Witam mam podobny problem z obrotami . zapalam po 3 godz. i vw pracuje na ssaniu przez parę min do 60 stopni i ssanie opada na 800 obrotów póżniej jest wszystko ok. Wszystko jest sprawdzone i wymieniłem czujnik cieczy , przepustnicę przepływkę i jest cały czas zle . Obroty opadają jak zrobię przygazówkę lub odpalę klimę . Silnik dostaje wtedy obciązenie...
Dobra dobra Panowie teraz kolejne logi tym razem na ciepłym silniku, po przejechaniu ok 8 km:grupa 007 temp paliwa 27,9 , powietrza 17,1, cieczy 65,7 grupa 003 temperatura 65 stopni teraz niech się ktoś wypowie czujnik czy termostat. Ale czytajcie to co pisałem ze nowe czujniki sprawdzane w golfie.
Witam. Passat b5 98 rok 1.9 TDI 110KM AFN Po rozgrzaniu silnika wskaźnik temperatury nie dochodził do 90 stopni, zatrzymywał się kreskę wcześniej. Postanowiłem wymienić termostat na oryginalny ale nic to nie zmieniło. Następnie podłączyłem autko pod kompa i na rozgrzanym silniku miałem takie wskazania. czujnik G2 http://vaglogi.pl/log-003_6KjLU5.html...
I tu właśnie nie jestem pewien co tam ma siedzieć, czy tak jak piszesz włącznik termiczny, czy czujnik NTSC, bo teraz siedzi tam taki sam zielony czujnik jak w bloku silnika. Może inaczej na wskaźnik temperatury z którego czujnika jest brane wskazanie tego przy silniku, czy na króćcu? Bo jeżeli na króćcu to nie może tam siedzieć włącznik termobimetalowy....
ja mam ten sam problem ta sama instalacja gazowa ten sam samochód jeżdze z tym z rok czasu wymieniłem kupe rzeczy pompe paliwa filtr świece , czujnik cisnienia na listwie wtryskowej czujnik temperatury cieczy , tez miałem na samym początku ze jak pojeździlem na benzynie to palił ale teraz nawet jak pojeżdze na benzynie to nie odpala na zimnym jest tak...
Jesli chodzi o diode wody migjaca to ja mialem zasniedziala kostke od (nie wiem co to jest wyglada jak przekaznik nr 43) dodatkowa kostka nad licznikami od tego idzie przewod zolto niebieski do czujnika poziomu cieczy o zolto czerwony do konsoli wskaznikow po wyczyszczeniu przestala migac. pewnie nie bylo naleznego oporu.
podwójny czujnik cieczy chłodzącej G2/G62 G2/G62 - daje informacje na zegary - daje informacje do sterownika < jeśli czujnik uszkodzony, to sterownik może odbierać, że silnik jest ciepły, lub zimny = ssanie. zrób autoscana > czy są jakieś inne błędy ? pozdrawiam
U mnie są dwa czujniki na trójniku cieczy chłodzącej przy wyjściu z głowicy. Jeden słyży do pomiaru na wskaźnik, zaś drugi do ECU. Mam jeszcze jakiś dziwny czujnik (chyba temperatury) przykręcony na wsporniku do kolektora ssącego ale ...nie mam pojęcia do czego on ma służyć. O ile się nie mylę to czujnik temp. cieczy chłodzącej powinien posiadać rezystancję...
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php...
Witam.Wlasnie niedawno to przerabialem. Blad czujnika temp cieczy , ten od strony aparatu zaplonowego. wymienilem az trzy razy bo tez mialem wiecznie blad i po wymianie trzeciego bledu juz nie ma. Gdzies czytalem ze zdarzaja sie wadliwe wiec trzeba poprubowac. Ja zalozylem nowy czujnik ok 1,5 miesiaca temu i jak narazie jest ok
Dziwna metoda sprawdzania czujnika NTC.Czyli jeśli to jest prawdą to musi go zalewać,czyli powinno być czuć nie spalone paliwo...... .Czyli stosunek paliwo-powietrze jest nie właściwy.Trzeba sprawdzić czasy wtrysku,przepływkę czujnik temperatury cieczy koniecznie pod komputerem w tedy będzie coś wiadomo bo tak to wróżymy.Przy okazji prędkość obrotową...
Witam. Problem z passatem silnik 2.0 ALT 20 V. Nie chce odpalać na zimnym, jak odpali chodzi nie rowno jak by na dwoch cylindrach chodził. Dzisiaj rano krecilem go ze 2 minuty, dopiero po przełączeniu na tryb awaryjny na gaz odpalił na LPG. Jak się nagrzeje chodzi dobrze i odpala dobrze. Zauważyłem duży wzrost spalania. Czy możliwe żeby uszkodził się...
Witam Panowie. Passat 2003 rok 1.9tdi. Wymieniona została nagrzewnica parę dni temu, teraz nie wiem czy to było czy nie, ale mam kilka problemów z nim mam nadzieję,że ktoś mnie naprowadzi. Błąd czujnika temperatury silnika ( na zegarach wskazówka się nie podnosi ) kod błędu 01039 - temp cieczy - nie jest aktualnie badana podmiana czujnika nic nie dała....
1 - Czujnik temperatury zewnętrznej, masa 2 - Kontrolka poziomu płynu chłodzącego 3 - Masa 4 - Przełącznik reset od MFA 5 - Masa 6 - Przełącznik pamięci MFA 7 - Wyjście sygnału prędkości 8 - Czujnik ciśnienia oleju (wysokie ciśnienie) 9 - Czujnik ciśnienia oleju (niskie ciśnienie) 10 - Zacisk 1 (W) 11 - Stały + 12 - Podświetlenie (zacisk 58b) 13 - +...
Te silniki mają pompowtryski.. Ja zacząłem od wymiany pompowtrysków na inny zestaw. Zmieniła się zasadniczo tylko zawartość mojego portwela. Wymieniłem już wszystkie czujniki na inne jednak nie nowe.: Czujn. Obr. Wału i wałka, temp paliwa, ciśn. I temp powietrza za IC, przepływomierz , komputer silnika, rozrzad, wiązka w głowicy odpinalem czujn. Temp...
Witam wszystkich! Mój problem dotyczy passata 1,8 na jednopunktowym wtrysku z '91 roku Auto nie równo chodzi na biegu jałowym, duzo pali, nie schodzi z obrotów Byłem dziś nim na komputerze i okazało się , że uszkodzony jest czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Diagnosta stwierdził, że sama wymiana tego czujnika nic mi nie pomoze, ponieważ na przewodach...
mam następujący problem z passatem.... Na zimno niechce odpalić znaczy odpala na sekunde i gaśnie i tak 3-5 razy poczym ostatecznie odpala i wszystko jest ok..... po przeczytaniu forum myśle że znalazłem winowajce - czujnik temperatury cieczy.... po jego odłączeniu auto pali bez problemu (przynajmniej tak było ostatnio musze to jeszcze sprawdzić czy...
Dzisiaj z rana odłączyłęm czujnik tem. cieczy i grzał długo świece ale efekt był taki sam. Już sie umówiłęm z mechanikiem będę musiał zostawić samochód na noc i zobaczymy jaka będzie jego diagnoza. Napewno napisze co jest przyczyną.
1 - Czujnik temperatury zewnętrznej, masa 2 - Kontrolka poziomu płynu chłodzącego 3 - Masa 4 - Przełącznik reset od MFA 5 - Masa 6 - Przełącznik pamięci MFA 7 - Wyjście sygnału prędkości 8 - Czujnik ciśnienia oleju (wysokie ciśnienie) 9 - Czujnik ciśnienia oleju (niskie ciśnienie) 10 - Zacisk 1 (W) 11 - Stały + 12 - Podświetlenie (zacisk 58b) 13 - +...
Witam Koledzy pomozcie! Mam passata b5 1.8T benz+gaz auto po zapaleniu nietrzyma obrotow gasnie (trzeba pedalem gazu go trzymac) jak sie pusci pedal gasnie i tak caly czas czy to benz czy gaz jadac np na skrzyzowaniu czy cos gasnie wcisniecie sprzegla tez gasniecie...;/ zostala wymieniona przepustnica sprawdzony przeplywomierz,czujnik temp cieczy podcisnienie...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... to własnie szwankuje :( do tego tez czujnik cieczy raz pokazuje 90stop raz 60 raz 0. Nawet nie czuc tego ciepla w srodku pomimo ze przewod przy termostacie zimny jak jade w dłuzszą trase. nie wiem juz co gdzie szukac
U mnie są rzeczywiście dwa czujniki w kolektorze wodnym jeden na 100% jest tym od zegara (2 piny żółto-czerwony + masa brąz) i drugi który jest połączony z ECU (nie pamiętam w tej chwili kolorów przewodów) jeżeli jest on także faktycznie połączony z tablicą wskaźników to może być przyczyna "wygłupów" kontrolki lub brak połączenia z masą przewodu który...
Więc lepiej nie zawracać sobie głowy kupnem rezystorów, w sumie racja i chyba należałoby raczej wyregulować wskaźnik pod dany czujnik bo te zamienniki faktycznie mogą odbiegać od tych fabrycznych danych. Dodam że wskazówka wychyla się jedynie na ok. 60st. przy rzeczywistej temp. cieczy chłodzącej tak ok. 90st. Jutro spróbuję z tym trochę powalczyć jeśli...
czujnik temperatury cieczy passat czujnik tempo cieczy passat czujnik temperatura cieczy passat
izolacja bawełniana rysunek techniczny pralka wyciek oleju pompy wspomagania
sprzedam transformator rezystor dmuchawy bosch
Kod błędu n.319 na piecyku gazowym Saunier Duval RESET w mikrokontrolerach STM32, AVR, PIC – jak działa, źródła, inicjalizacja, supervisor