Sprawdza się pomiędzy 1 a 3 pinem 0 stopni 5000-6500 omów ,50 stopni 725-925 omów, 90 stopni 200-285 omów.Zasilanie 5V.
Dawno takiego nie robiłem, ale zdaje mi się, że tam był tylko odczyt kodów migowych (pojedyncza wsówka dyndająca gdzieś koło cewki wn) Ale przy takich objawach to trzeba sprawdzić 3 rzeczy: ciśnienie paliwa (1,1 bar), czujnik temp cieczy ( 200-300Ω na gorącym silniku) i oringi wtryskiwacza
Zapomniałem dodać że to silnik AVF na pompowtryskach. Dodano po 17 Czujnik temp silnika. G62? Czujnik temp cieczy? Innego czujnika oprócz temp zew i temp paliwa nie kojarze.
Który silnik ?, podaj oznaczenie kodowe (np. 1Z, AFN, etc) Spróbuj ściągnąc wtyczkę z czujnika temp. cieczy i zobacz jak zapala (sterownik przyjmuje wtedy wartość zastępczą -40°) Ps. naciskanie lub nie pedału gazu nie ma żadnego znaczenia przy uruchamianiu silnika
Witam! Moze i nie ma czegos takiego jak rzadki blad ale na orginalnym vagu tak bylo napisane. Wymieniałem czujnik 4 pinowy temp. cieczy
Trochę sie obawiam rozbierania tej pompy. Ale dlaczego jeśli odłączę czujnik temp. cieczy silnik pali normalnie chociarz nie ma mocy.Czujnik 100% dobry?
Odłącz czujnik temp cieczy i spróbuj czy dalej nie trzyma obrotów
Witam, zakupiłem niedawno autko, wszystko by było fajne, ale ciężko ma zapalić z rana po nocy. Na początek powiem co zrobiłem szukając problemu. Wymieniłem świece myśląc że są popsute, niestety nic to nie dało. Wymieniłem termostat bo się silnik nie dogrzewał, został także wymieniony czujnik temp cieczy, filtr paliwa.
Witam mam pytanie do badyla666 Mam podobny problem z Passatem odłączyłem wtyczkę z czujnika temp. cieczy i zapalił elegancko więc wymieniłem czujnik ale jest dalej to samo co może być jeszcze popsute?:/ podejrzewam że coś z elektroniką ale co? dzięki z góry za pomoc
Witam, który czujnik odpowiada za wskazania temperatury w zegarach. U mnie wskaźnik temp cieczy przestał wskazywać. Wydaje mi się, że będzie to czujnik w zbiorniczku wyrównawczym, ale pewności nie mam. Jak mogę go sprawdzić. Pozdrawiam
Sterownik silnika załącza przekaźnik 103 na podstawie odczytu temp cieczy chłodzącej. Jeśli odpinasz czujnik temp. to sterownik powinien zobaczyć temp -40st.C. i włączyć świece na 45sek lub 90sek. Jeśli się tak nie dzieje kable lub sterownik.
Dobra nie wszystko działa jak powinno, otóż trzyma za wysokie obroty tak z 1100, 1200 obrotów dokładnie nie wiem bo tam gdzie powinien pokazywać prędkość pokazuje obroty. Dodam że alternator został z passata i wiązka od czujnika temp. Cieczy. Co tym razem może być źle?
To sprawdź jeszcze rezystancje na czujniku temp. powietrza (między 1 i 2 pinem) i czujnik temp. cieczy (między 1 i 3 pinem) i podaj przy jakiej temp. silnika robiłeś pomiar. A drożność dolotu i filtr powietrza ok?
Panowie czas grzania świec żarowych zależy od temperatury cieczy chłodzącej i od ciśnienia atmosferycznego , chce ktoś wydłużyć to ślijcie -zrobie. Tak jak pisali niektórzy wcześniej w przypadku awarii jakiegoś czujnika, ECU podstawia wartość zastępczą , w przypadku temp. cieczy najczęściej jest to najniższa temp. jaka jest możliwa do osiągnięcia.
Witam, chciałbym odgrzać kotleta. Pacjent Passat B6 2.0tdi 170KM BMR 2007rok produkcji (Siemens) W aucie było zrobione: -Uszczelnienie wtryskiwaczy -Nowy Rozrusznik -Świece żarowe wraz ze sterownikiem -olej, filtr paliwa, filtr oleju, filtr powietrza -Nowa Pompa Tandem -Sprawdzona wydajność pompy wstępnej. Auto miało usterkę pompy tandem, ropa w zbiorniku...
Od miesiąca borykam się z małym problemem w moim passacie. Jak go zapalę zimnego na benzynie to dopóki się nie nagrzeje chodzi dobrze po ok. pięciu minutach zaczyna się dławić i gaśnie (i nie da się wprowadzić na wysokie obroty). Na ciepłym silniku także odpala elegancko, ale zaraz go dławi i gaśnie. Jak odłączę czujnik temperatury cieczy to silnik...
Od wczoraj mam taką sytuacje- jak odpalam auto to Kima się nie załącza odrazu i po jakimś czasie zaczynają działać dmuchawy a na wyświetlaczu climatronica zamiast temp zewnętrznej pokazuje mi HE sprawdziłem mam dwa błędy 413.1-silniczek klapy i 231.2- czujnik temp cieczy czy maja one coś wspólnego z HE na wyświetlaczu??
Zbyt mała rozruchowa dawka paliwa, na odpiętym czujniku odpala, nie dlatego, że grzeją świece, tylko sterownik widzi temp cieczy -40 ° i zwiększa dawkę. Metody naprawy: prymitywna- przekaźnik, lub elegancka- zmiana mapy wtrysku
ale jesli wina lezy bo stronie czujnika cieczy to po jego odlaczeniu swiece powinny grzac tak ? Niekoniecznie, sterownik widząc odłaczony czujnik przyjmuje wartość zastępczą temperatury z czujnika temp paliwa.
miałem cos podobnego passat 2001 1,9 tdi 130 KM - przy dodawaniu gazu szarpał potem na wysokich obrotach było bez problemu, palił ok, czasem zapalała mi sie lampka esp. najpierw walczyłem z esp - mozna je odłączyc na żądanie - nie pomagało było niby lepiej ale szarpał dalej, potem wymieniłem czujnik temp cieczy chłodzącej bo na komputerze wyszło ze...
Witam, mam passata b5 2001r 1.9 tdi 101 km i gdy podpinam komputer wyskakuje błąd,, temperatura cieczy aktualnie nie jest badana,, wymieniłem już raz czujnik z tyłu motora pod wacum pompa jest zielony wtyczka jest na 4 piny ma ktoś jakiś pomysł co może być lub co mogę sam wykminic. Na desce zegary idą gdy robię test a temp nie pokazuje Pozdrawiam.
Podpinałem dzisiaj autko pod komputer ale ze stacji powiedział mi ze dopiero od 93 czyli B4 pasaty pokazują takie coś a w tym nie ma autodiagnozy czy coś takiego. Jakieś inne propozycje? Dodano po 3 Czujnik temp. cieczy wymieniłem i nadal to samo na 4.5 l zrobił 20 km :(:( POMOCY
Najprostsza metoda sprawdzenia czujnika temp cieczy: ściągnij wtyczkę, utrzymuj obroty ok 2000rpm i załóż z powrotem, powinny wzrosnąć prawie do 4000rpm Ponadto przyglądnął bym się klapie spiętrzającej w przepływomierzu, czy się nie zacina
Wyciągnij wtyczke ze zbiorniczka wyrównawczego i połącz styki w środku kostki (tej z przewodami :-0 ) - rób to na wył zapłonie a po zmostkowaniu włącz zapłon jeżeli zgasła to masz uwalony czujnik poziomu cieczy chłodzącej lub mało płynu. Jeżeli to nie pomogło ściągnij kostke z czujnika temp cieczy chł. i sprawdź czy pomogło jeśli tak to masz uwalony...
VAG jest tylko do spraw elektryczno-elektronicznych, mechaniki nim nie sprawdzisz to raz, dwa to jak tam filtry? Powietrza i paliwa? Jeszcze może to być czujnik temp. cieczy (VAG nie zawsze go pokaże tak jak w moim Golfie MK3 a po wymianie tak jak by ręką odjął)
Cześć! Pytanie do armacomp i szypek72 - jak zakończyła się sprawa z miganiem kontrolki cieczy chłodzącej w Passat - około tygodnia temu pojawił się u mnie ten sam problem - VW Passat 1.9TDi rok 1994 - czasem nie miga cały dzień - a czasem za każdym razem 1-2 minuty po uruchomieniu samochodu. Będę wdzięczny za podpowiedź. S.C.
U mnie są dwa czujniki na trójniku cieczy chłodzącej przy wyjściu z głowicy. Jeden słyży do pomiaru na wskaźnik, zaś drugi do ECU. Mam jeszcze jakiś dziwny czujnik (chyba temperatury) przykręcony na wsporniku do kolektora ssącego ale ...nie mam pojęcia do czego on ma służyć. O ile się nie mylę to czujnik temp. cieczy chłodzącej powinien posiadać rezystancję...
proponuję zrobić tak nagrzej go aż osiągnie maksymalną temperaturę (15-20 min pracy silnika). I sprawdz ręką temperature na wężu doprowadzającą cięcz do chłodnicu (gurny wąż )jeżeli będzie to 50 st. C to bez problemu powinieneś go dotknąć. jeżeli temp. będzie dużo wyższa to świadczy o uszkodzonym czujników temperatury
Witam Passat sąsiada 1.9TDI B5 na pompowtryskach nie działają świece żarowe kontrolka na zegarach zapala się i po sekundzie gaśnie sprawdziliśmy kontrolką czy dochodzi napięcie w monecie przekręcenia kluczyka kontrolka się nie zapala, czyli napięcie nie dochodzi świece żarowe OK. Mam program VCDS za bardzo go nie ogarniam, ale zrobiłem następujące rzeczy...
Z tego co pamiętam to tam są dwa czujniki temp, jeden odpowiada za temp. cieczy, który daje syganał do sterownika silnika, a drugi daje sygnał na wskazanie licznika. Najprawdopodobniej padł właśnie ten drugi czujnik. Najlpiej jedź do kogoś kto sprawdzi Ci jaka temp. jest widoczna na sterowniku silnika, a jaka na liczniku. Napewno zaoszczędzisz czasu...
Witam.Wlasnie niedawno to przerabialem. Blad czujnika temp cieczy , ten od strony aparatu zaplonowego. wymienilem az trzy razy bo tez mialem wiecznie blad i po wymianie trzeciego bledu juz nie ma. Gdzies czytalem ze zdarzaja sie wadliwe wiec trzeba poprubowac. Ja zalozylem nowy czujnik ok 1,5 miesiaca temu i jak narazie jest ok
Te silniki mają pompowtryski.. Ja zacząłem od wymiany pompowtrysków na inny zestaw. Zmieniła się zasadniczo tylko zawartość mojego portwela. Wymieniłem już wszystkie czujniki na inne jednak nie nowe.: Czujn. Obr. Wału i wałka, temp paliwa, ciśn. I temp powietrza za IC, przepływomierz , komputer silnika, rozrzad, wiązka w głowicy odpinalem czujn. Temp...
Witam.Prawdopodobnie przyczyna bedzie jakis czujnik i stawiam na czujnik halla w aparacie zaplonowym bo tez mialem problemy z odpalaniem i obrotami a co do wskazowki to poszukaj bo bylo opisywany problem. Dodano po 6 Sprawdz jeszcze czujnik temperatury cieczy umieszczony w bloku od strony aparatu zaplonowego. mialem przypadek ze passat plywal na obrotach...
Witam Koledzy pomozcie! Mam passata b5 1.8T benz+gaz auto po zapaleniu nietrzyma obrotow gasnie (trzeba pedalem gazu go trzymac) jak sie pusci pedal gasnie i tak caly czas czy to benz czy gaz jadac np na skrzyzowaniu czy cos gasnie wcisniecie sprzegla tez gasniecie...;/ zostala wymieniona przepustnica sprawdzony przeplywomierz,czujnik temp cieczy podcisnienie...
Dobra dobra Panowie teraz kolejne logi tym razem na ciepłym silniku, po przejechaniu ok 8 km:grupa 007 temp paliwa 27,9 , powietrza 17,1, cieczy 65,7 grupa 003 temperatura 65 stopni teraz niech się ktoś wypowie czujnik czy termostat. Ale czytajcie to co pisałem ze nowe czujniki sprawdzane w golfie.
Po odłączeniu czujnika cieczy, w ostatniej pozycji grupy 007 widniała temperatura równa tej pierwszej(temp paliwa podobno). Rosła ona wraz z grzejącym się samochodem. Odpalił bez czujnika od strzała, świece grzały długo, obroty wskoczyły dość wysoko, nic nie telepało.. Więc to on idzie na pierwszy odstrzał.
Witam, w aucie ktore posiadam poprzedni wlasciciel zamiast naprawic normalny wiatrak wstawil wiatrak dodatkowy (od klimy, ktorej nie posiada) i ten wiatrak dziala caly czas, i chce go podlaczyc przez czujnik temp, zeby sie wlaczal tylko kiedy musi, i teraz pytanie, w jakich autach sa czujniki ktore podlacza sie szeregowo pod wiatrak? Taki byl by najlepszy,...
to dlaczego przy pracujacym silniku jak zdejme przewod przelewowy ze zbiorniczka to nic nie leci.Nawet jak zdejme przewody przy nagrzewnicy to leca sladowe ilosci plynu! podpinalem vasa,bladow zero,czujnik temp podmienialem,bez efektow Dodano po 7 i chyba nie powiecie mi ze jak chlodnica jest zimna i to normalny objaw!!!!!!!!
Witam wszystkich.Silnik to 2.0l typ 2e 8 zaworowy, wielopunktowy wtrysk, sterownik digifant pierwszej generacji. Temat przerywającej pracy silnika było wiele i skorzystałem bardzo. Lewego powietrza nie bierze, wysokie ok, przepływomierz na 80%ok, został mi ten czujnik jak w temacie i sonda lambda. Silnik jak jest zimny to działa super jak temp. wzrasta...
wentylator od klimatyzacji włącza sie po to aby obniżyc temp. czynnika gdyz po przejsciu przez kompresor jest on sprezany i przez to gorący .Do obniżenia temp czynnika słuzy skraplacz(popularnie zwany chłodnica klimy) i wtedy sprezony gorący gaz zostaje schlodzony a przez skroplony .Do parownika dochodzi gaz w formie cieczy w zaworze następuje rozpreżenie...
Więc lepiej nie zawracać sobie głowy kupnem rezystorów, w sumie racja i chyba należałoby raczej wyregulować wskaźnik pod dany czujnik bo te zamienniki faktycznie mogą odbiegać od tych fabrycznych danych. Dodam że wskazówka wychyla się jedynie na ok. 60st. przy rzeczywistej temp. cieczy chłodzącej tak ok. 90st. Jutro spróbuję z tym trochę powalczyć jeśli...
Witam posiadam Passata b5 1,9 tdi i mam problem z zimnym startem auta. Jak jest ciepły nie mam problemu idzie jak przecinak. 4 tyg temu wymieniałem świece żarowe rok temu wymieniałem czujnik temp. cieczy chłodzącej, filtry paliwa wymieniam zawsze przed zima. Po wymianie świec zapalił przy -17 bez żadnego ale ,po 3 tyg w nocy przy -10 kręciłem go ze...
Miałem do czynienia z podobnym modelem i identycznym problemem. Problem ustąpił po wymianie czujników temperatury cieczy chłodzącej (prawdopodobnie jest ich 2). Gdy komputer silnika wykryje awarie tych czujników przyjmuje, że silnik ma temp. 90 stopni, co powoduje brak płynnej regulacji wolnych obrotów na zimnym silniku. Jest jeden (i zacznij od niego)...
Witam Panowie. Passat 2003 rok 1.9tdi. Wymieniona została nagrzewnica parę dni temu, teraz nie wiem czy to było czy nie, ale mam kilka problemów z nim mam nadzieję,że ktoś mnie naprowadzi. Błąd czujnika temperatury silnika ( na zegarach wskazówka się nie podnosi ) kod błędu 01039 - temp cieczy - nie jest aktualnie badana podmiana czujnika nic nie dała....
Witam. Chipboxa miałem od lata 2011r. odkąd samochód zaczął mi ciężko palić to go odłączyłem. Wymieniłem świece żarowe, czujnik temp. cieczy chłodzącej bo na vag'u wyskoczył błąd. Odkąd go odpiąłem jakby musiał rozrusznik troszkę dłużej kręcić żeby go odpalić. Czy to normalne, że tak pali? Czy to kwestia przyzwyczajenia była a może coś z pompą wtryskową...
Witam wszystkich. Ostatnio zauważyłem dziwna zależność w samochodzie. Kiedy temperatura na zewnątrz jest poniżej 20 stopni autko odpycha się ładnie jak na 1.6 w tej budzie, natomiast jak temperatura jest powyżej 20 stopni już zaczyna się muł i szarpanie przy wciśniętym do końca pedale gazu. Większość tematów dotyczy silników uturbionych czy też dieslów...
Problem jest tego typu, że LED od świec świeci zawsze taki sam odcinek czasu niezależnie od temperatury silnika. Narazie sobie z tym radze bo na zimnym silniku odliczam 6-7 s i pale, a na gorącym pale odrazu i nie ma problemu. (ale drażni mnie to) Podejrzewam, że poprzedni właściciel autka zrobił jakąś przeróbkę by nie wymieniać przekaźnika od świec...
mam następujący problem z passatem.... Na zimno niechce odpalić znaczy odpala na sekunde i gaśnie i tak 3-5 razy poczym ostatecznie odpala i wszystko jest ok..... po przeczytaniu forum myśle że znalazłem winowajce - czujnik temperatury cieczy.... po jego odłączeniu auto pali bez problemu (przynajmniej tak było ostatnio musze to jeszcze sprawdzić czy...
błędy silników sterujacych klapami nie wyłączą klimy . nic nie piszesz na temat czy sprężarka się włącza , a jeśli tak to jakie są ciśnienia w układzie (ktoś kto uzupełniał czynnik powinien to sprawdzić) .najczęściej pada sprzęgło lub sprężarka lub czujnik temp. cieczy chłodzącej dla klimatyzacji . wymieniać usterki mozna do jutra ,ale podałeś zbyt...
Rozrząd był robiony w tym roku Zmień mechanika na pierwszy rzut oka, jeżeli był robiony i tak to wygląda :) Koło górne ma regulację, po wymianie rozrządu powinno się wpiąć VAGa i ustawić synch. w okolice 0 (najlepsza sytuacja). Co prawda Twoje wartości mieszczą się w parametrach +/- 3.0 ale sugeruję zajrzeć tam i ruszyć kołem aby to ustawić. Google...
Więc byłem u mechaniora, samochód chodził akurat tragicznie, obroty malały i gasł, odłączyliśmy akumulator (reset kompa) i po chwili wszystko w normie. Ale wracając do domu już lekko obroty spadały i się zaczynał lekko dławić. Czyli na chłopski rozum coś podaje do kompa jakiś zły sygnał. I tera pytanie tylko co ???? Mechanik widać że z elektroniki niezbyt...
Kolego, Ponieważ napisałem już na innym forum (szukałem wszędzie) napiszę i tutaj :-) Problem udało się rozwiązać - wcześniej walczyło z tym kilku mechaników i sam też walczyłem bezskutecznie. Zapoznaj się z moją odp. tutaj: http://forum.vw-passat.pl/threads/83735-... Na dzień dzisiejszy po przejechaniu przez jakieś...
Witam wszystkich serdecznie! i prosze o pomoc!!jakis czas temu podczas jazdy paskiem zapaliło mi sie ESP i zaczął nierówno pracowac silnik i stracił moc o spalaniu nie wspomne!podpiąłem go pod kompa i okazało sie ,ze pierwszy pompowtrysk pracuje poza zakresem czyli do wymiany.po wymianie zadnej zmiany,podłączylem ponownie do kompa i okazało sie ze trzeci...
Witam, Mam praktycznie identyczny problem jak autor wątku w Golfie III. Też podejżewałem czujnik i błędne wskazania na kokpicie ale temperatura płynu przelewającego się do zbiorniczka wyrównawczego wynosi 98 stopni a na wskaznikach na desce mam 100, czyli pokazuje dobrze (zmierz temp. cieczy wpadajacej do zbiorniczka, gdy wlozylem sondę do środka tez...
instalacja: brc sq32 reduktor genius wtryski: WTRYSKIWACZ BRC MY09 POMARAŃCZOWY MAX nowy typ Witam Mój problem pojawia się gdy są wyższe temperatury tzn ok 30 stopni oraz jadę samochodem autostradą mniej więcej na dystansie 10-15km z prędkością ok 130km/h i szybciej. Jestem posiadaczem Vw Passata 2.0ALT z 2003r. Problem objawia się szarpaniem silnika...
Witam ! Jestem posiadaczem vw passat b4 1,9tdi 1Z od 9lat , myślałem że znam to auto od podszewki i umiem usunąć wszystkie usterki. Niestety. Problem jest następujący: zimne auto po całej nocy musi długo kręcić gdy nie grzeją świece aby odpalić. Z rury biało niebieski dym- nie wielka chmurka. Gdy komputer załączy świece (tj. przy temp. około 4-5 na...
A moze jakieś linki do tych symulatorów i innych komponentów... Na codzień programuję systemy alarmowe, rejestracje itp - może sobie poradzę..... Dziś jeszcze sprawdziłem wszystko co można Przepływomierz - ( Hitachi taki z dwóch drucików obok siebie) nie wygląda na zniszczony ale nie mam innej mozliwości sprawdzenia ( elektronika w jego module) CZujnik...
Witam wszystkich użytkowników: szukam pomocy, w odpowiedzi co jest z moim samochodem: Otóż w VW Passat B5 1.8 20v ADR mam problemy z: 1. odpalaniem na ciepłym silniku trzeba kilka - nie kiedy 6 sekund - pokręcić żeby zapalił 2. na biegu jałowym (niekiedy podczas jazdy) obroty spadają do 0 obr/min lub 500 obr/min i momentalnie się odbijają. Historia...
Dzień dobry, po kupnie samochodu prawie 3 lata temu, znalazłem w nim webasto. Zdjęcie pieca i telestartu poniżej. Zabrałem się wówczas za jego sprawdzanie. Wyciąłem piec, obieg zrobiłem na wiaderku z wodą, dokładnie już nie pamiętam szczegółów, ale się załączał, czuć było, że woda się delikatnie podgrzewa ale wyłączał się bardzo szybko(nie pamiętam...
Pewnie już po ptokach i sam doszedłeś jak podłączyć zasilanie, zważywszy że jeszcze temat z Listopada a mamy Nowy pier. kolejny rok. Praktycznie 95% wiązki jest podłączone Jedynie musisz sobie odszukać według zamieszczonych wcześniej schematów zasilanie ECU i kabel wychodzący z wiązki od masy .Brązowy z konektorkiem na śrubkę bodajże 5.oczko.Będzie...
Witam, Mój problem polega na tym, iż 3 dni temu wymieniłem nagrzewnicę. Jak wiadomo musiałem rozpiąć wszystkie kable. Przy składaniu nie było większych problemów, Niestety pozostały mi dwa wolne kable(jeden brązowy z bardzo wąską końcówką oraz drugi czarny z żółtym paskiem zakończony już szerszą końcówką i plastikiem. Po złożeniu wszystkiego okazało...
czujnik tempo cieczy czujnik tempo passat czujnik cieczy passat
pralka amica świecą wszystkie diody podłączenie gniazdka internetu małe obroty wentylatora
falownik anenji falownik anenji
Iskrownik w kuchni gazowej a zapłon piekarnika Sterowniki do oscyloskopu VOLTCRAFT DSO-2020 na Windows 11