Szukaj w specyfikacji silnika w jakim zakresie ciśnień pracuje czujnik ciśnienia oleju w silniku Twojego samochodu, w moim miał próg 0,7 Bara, co jak sprzedali Ci o niewłaściwych parametrach ?.
Raczej chodzi o czujnik cisnienia oleju , bo ciśnienia paliwa nie ma w tym silniku.
Odłączyłem czujnik ciśnienia oleju. Silnik działa. Tylko muszę dojść do sedna problemu. Dziękuję temat rozwiazany.
Cześć, -Zbyt niski poziom oleju lub niewłaściwa lepkość lub klasa jakości oleju silnikowego -Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju - Zużyte panewki silnika lub pompa oleju -Zbyt wysoka temperatura pracy silnika -Uszkodzony zawór przelewowy układu smarowania silnika -Zatkany filtr siatkowy smoka pompy oleju
Czujnik który wykazuje zwarcie ma rezystancję bliską zera (0,3 Ω) i jest podłączony równolegle do czujnika ciśnienia oleju silnika. Wydaje mi się że nie może to być czujnik temperatury.
Zainwestowałem w nowy czujnik i po sprawie. Wszystko działa. Jednak podczas mycia dostała się woda do czujnika. Próbowałem wysuszyć go ciepłym powietrzem i było widać jak wydostaje się z niego wilgoć. Koszt czujnika 800 zł
A czy przypadkiem nie zapala się lampka od smarowania??? Podnosząc obroty zwieksza się ciśnienie oleju więc ja tak dedukuję że może chodzić o uszkodzony czujnik ciśnienia oleju, lub zbyt niskie ciśnienie oleju w silniku. Proponuje sprawdzić ciśnienie i czujnik. To na początek, jak nie zadziała to bedziemy szukać dalej.
Czujnik jest i ma dwa kable, opisywany to czujnik ciśnienia oleju, stukowy jest z tyłu silnika zasłonięty kolektorem ssącym
Witam. Chciałem zapytać bardziej doświadczonych kolegów o lokalizację czujnika ciśnienia oleju w Audi S5 V8 4.2 z 2007 roku silnik CAUA AI: Czy w samochodzie były przeprowadzane jakieś modyfikacje lub naprawy, które mogłyby wpłynąć na lokalizację czujnika ciśnienia oleju? Nie sądzę AI: Czy możesz podać powód, dla którego potrzebujesz zlokalizować czujnik...
Może być to spowodowane przerwami w obwodzie czujnika otwarcia maski, czujnik znajduje się przy zamku i jeśli poziom oleju masz prawidłowy to musisz sprawdzić Vagiem czy i jakie ECU zapisał błędy (zwłaszcza elektryczne - albo czujnika ciśnienia oleju albo czujnika otwarcia pokrywy komory silnika) a następnie podejrzeć wartość ciśnienia oleju na biegu...
Powód może (ale nie musi) być błahy - zużyty olej w układzie smarowania silnika lub awaria czujnika ciśnienia oleju. Przede wszystkim zrób pomiar manometrem ciśnienia w układzie smarowania (wykręć czujnik ciśnienia oleju i wkręć manometr).
Filtr wyciagniety olej niby jest- poleciala niecala setka oleju. Jutro sprawdze cisnienie. Niestety obecnie tylko marnujesz czas. Silnik jest zatarty. Lampka ciśnienia oleju w tym silniku zaświeca się dopiero przy BRAKU ciśnienia oleju. Więc jeżeli czujnik jest sprawny, to silnik pracował bez smarowania. Ściągnij żesz pokrywę zaworową (4 śruby) i odkręć...
Układ sygnalizacji stanu alarmowego. Działa z czujnikiem przegrzania silnika (styk w czujniku temperatury silnika) oraz z czujnikiem ciśnienia oleju silnikowego. Dość oryginalne rozwiązanie układowe. Zadziałanie któregoś z czujników powoduje podanie masy na przerywacz i zadziałanie piszczyka oraz kontrolek ostrzegawczych STOP. Zasilanie do przerywacza...
Jesli przewód do czujnika podłączysz do masy przez jakiś oprnik ok 10ohm i wskaźnik pokarze maksymalne ciśnienie to znaczy że czujnik w silniku padł.
Sporo jeszcze pracy przed Tobą jak widać. Oznaczenie silnika jest obok czujnika ciśnienia oleju. Zawory do regulacji.
W/g instrukcji czujnik ciśnienia oleju nie występuje w tym silniku. Ciśnienie sprawdza się manometrem. Ciśnienie jest regulowane przez zawór regulacyjny pompy oleju.
Możesz spróbować takie coś stworzyć: Tranzystor przewodzi jeśli jest zwarty czujnik ciśnienia (przez rezystor R1-ochrona bramki, przez R3- ładuje kondensator) po zaniku ciśnienia praca tranzystora jest podtrzymana przez ładunek z C1 http://obrazki.elektroda.net/45_12776669... ...do czasu jego rozładowania, a praktycznie jeżeli potencjał bramki...
Powodem błędu P164B00 jest wadliwy czujnik ciśnienia oleju F1 brązowy nr. kat. poprawionego 04L919081B . Ten drugi (patrząc na silnik z prawej ) to czujnik ciśnienia zredukowanego. Zawór regulacji ciśnienia jest w tym silniku ale z nim nie było problemów, za to temat czujnika znany w grupie.
Może być cieknący regulator ciśnienia lub uszkodzony czujnik temperatury silnika. A co do czujnika ciśnienia oleju to należałoby zmierzyć manometrem jakie jest ono faktycznie.
Witam. Mam problem z mrugającą kontrolką ciśnienia oleju na wolnych obrotach. przy mocno rozgrzanym silniku. Chciałbym wymienić czujnik ciśnienia oleju ale nie wiem, w którym miejscu on się znajduje. Znalazłem tylko czujnik poziomu oleju ale nie o to mi chodzi. Fajnie by było, jakby ktoś mógł załączyć jakiś schemat silnika z zaznaczeniem, gdzie to ustrojstwo...
Tak ale gdy silnik pracuje. Ale proponuje nie stosować tego bo zalejesz sobie cały silnik.
Lepszy olej nic nie da.Nie chodzi o ciśnienie na tłokach ,bo to inna bajka,ale ciśnienie w układzie smarowania.Wykręcasz czujnik ciśnienia oleju i wkręcasz manometr.Patrzysz czy po nagrzaniu silnika ciśnienie mocno spada. Jeśli nie to czujnik a jeśli spada to silnik do remontu.
wszystko zalezy od charakterystyki czujnika, czyli jego oporności przy temperaturze 20*C (tą wartość podaje się jako nominalną) i nachylenia krzywej spadku oporności w zależności od temperatury. A jak chcesz mieć czujnik temperatury, to przejdź się na szrot, namierz jakąś skode z okrągłymi zegarami i zdemontuj wskaźnik temperatury wody (jest do 120*C)...
Czy wczesniej przy uruchamianiu świeciła się kontrolka? Pewnie tak, skoro piszesz ze coś się zmieniło. Może być czujnik ciśnienia oleju, przewód sygnałowy od czujnika jak również cos z ECU. Zaczałbym od czujnika i kabla który idzie od niego. Nie napisałes jaki silnik ale poszukaj np [url=http://sklep.intercars.com.pl/]tuta... jaki masz czujnik ciśnienia...
Ciśnienie oleju powinieneś mieć 2bar-y przy 2000obr/min. I taka informacja ode mnie, żebyś przed pomiarem nagrzał silnik do min. 90*C i dopiero wykonał pomiar ciśnienia. Jeśli będzie ok (napisałem), to w ów czas wymień czujnik i będzie ok.
Mi zapalała się kontrolka od oleju i gasła lub nie ale silnik pracował.Winny był czujnik od ciśnienia oleju który zaczął się "pocić". Po wymianie na oryginał wszystko jest w porządku.
możliwe, że i tak trzeba zdemontować, ponieważ był wyciek oleju i trzeba silnik z oleju przeczyścić. Najprawdopodobniej z czujnika był wyciek, bo w jego okolicach jest najbardziej ubrudzony silnik.
Kolego dokts kolega dobrze cię zapytał. W silnikach c mamy czujnik ciśnienia oleju z czujnikiem temperatury, a w silnikach d mamy czujnik ciśnienia oleju bez czujnika temperatury choć czujnik jest czteropinowy i ten czujnik jest taki sam jak ciśnienia paliwa i przeciwciśnienia spalin. Czujnik temperatury oleju w silniku d znajduje się w misce oleju...
wydaje sie mi ze tak jest ale czujnik (ten w glowicy)zewrzyj do masy na pracujacym silniku i zobacz czywywola alarm
Nie wiem czy to jest tylko przyczyną. Nie widzę wycieku. Może być walnięty uszczelniacz wałka. Miałem przypadek tylko że w 1.4 nieszczelny był czujnik ciśnienia oleju. Silnik był zarzygany cały olejem.
Odróżnijmy kilka czujników. Czujnik ciśnienia oleju (podczas pracy silnika) Czujnik stanu oleju w misce. W moim HDI księgowi skreślili czujnik temperatury (tylko niebieska lampka na zimnym) i pewnie jeszcze by wymyślił jakieś, które wchodzące na centralkę służą komputerowi do diagnozy
0 Bateria - 1 Bateria + 2 Sygnałl L regulator napiecia ( kontrolka ładowania ) 3 Rozrusznik kl 50 4 czujnik ciśnienia oleju 5 Przegrzanie silnika czujnik w głowicy ( opcja) 6 Grzanie świec ( opcja specjalna ) 7 Cewka gaszenia 14 Regulacja prędkości ( opcja ) 22 Terminal W predkośc obrotowa silnika 24 Terminal C do regulatora napięcia (praca regulatora...
Kod usterek: MID 128- PID 100 - FMI1 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PID100 Ciśnienie oleju silnikowego FMI-1 Dane istniejące, lecz poniżej zakresu normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika C023 Czujnik ciśnienia oleju silnikowego Tak jak kolega wyżej pisał, uszkodzony...
Czy w silniku TDI 90KM typ ALH są dwa czuniki oleju czy jeden. Ten podstawowy znajduje się w okolicy filtra oleju i jest do niego dobry dostęp. Gdzie jest 2 czujnik, podobno zbiera sygnał dolnego ciśnienia z rozzrządu. Mam problem przy starcie na chwilę zapala się lampka i brzęczy sygnalizacja, wymieniłem czujnik oleju, sprawdziłem ciśnienie na zimnym...
Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PPID8 Ciśnienie oleju chłodzenia tłoków FMI-2 Dane nieprawidłowe lub niestałe Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika C023 Czujnik ciśnienia oleju silnikowego V126 Elektrozawór układu chłodzenia tłoków W drugim kodzie musi być jakiś błąd bo nie mogę odczytać.
Sprawdź czujnik ciśnienia oleju i sprawdź jakie masz ciśnienie oleju w silniku.
witam czujnik jest z tyłu za silnikiem musisz wejść do kanału i tam go zobaczysz jest na jeden kabel wkręcony w blok silnika. pozdrawiam
Witam. Proste pytanie. Gdzie umiejscowiony jest czujnik ciśnienia oleju w silniku 1.6 AHL 100 KM (VW Passat B5). Szukałem w okolicach filtra oleju, ale nie mogłem znaleźć.
Czy dużo jest jeszcze takich samochodów? Trzeba by zrobić listę, żebym sam się kiedyś nie naciął na takiego. Oczywiście, jako że dużo robię Volvo to to D5 185 KM, tam nie ma czujnika ciśnienia oleju. Silnik złom nie ma co zbierać.
Czujnik ciśnienia oleju znajduje się z przodu silnika po lewej stronie.
Mam problem z autem padł mi czujnik ciśnienia oleju i nie wiem jaki mam kupić, bo chodzi o ten elektryczny bo zegarowy jest dobry i wskazuje 0,4 bara. Ktoś powie to go wykręć i taki sam kup. Ale auto mi jest cały czas potrzebne.A drugi problem w tym że nie ma go w sklepie bo to do silnika dizla (cytroen1<9) anie wiem co mam zamowić.Chdzi mi o gwint...
W głowicy, po stronie wydechowej.
Posiadam ładowarkę O&K z silnikiem Deutz F2L411D. Uszkodzony jest czujnik ciśnienia oleju w silniku, nie załącza kontrolki. Jaki czujnik zastosować w zamian, jakie parametry powinien posiadać. Proszę o pomoc, bo nie posiadam katalogu, a w necie nic nie znalazłem.
Witam. Mam problem z motocyklem, a mianowicie z ktm duke 125 2017 rok. Po wymianie oleju, wyjechałem na krótką przejażdżkę, no i po jakiś 10 km silnik zaczął się dławić i zapaliła się kontrolka ciśnienia oleju silnikowego, po czym zgasł. Od tego momentu motor nie odpala. W domu sprawdziłem i poziom oleju w normie, iskra jest dobra i paliwo dochodzi....
To jest czujnik poziomu a nie ciśnienia oleju, i działa poprawnie bo taki silnik nadaje się do pracy tylko w jednej pozycji.
To jest czujnik, który zwiera powyżej 0,8bar, możesz sprawdzić miernikiem, Jak wskaźniki zobaczą brak masy na kablu od czujnika i obroty silnika >1500rpm to włącza się alarm
Żaden metryczny. Czujnik spadku ciśnienia oleju do silnika Perkinsa ma gwint stożkowy, calowy, drobnozwojny o średnicy zbliżonej do 10 mm.
Mam problem z ładowarką atlas, silnik Deutz bf4l 1011f chłodzony olejem, brak oleju na turbinie i w miejscu czujnika ciśnienia oleju, po wykręceniu czujnika i uruchomieniu silnika prawie nic nie kapie a na czujniku temperatury oleju ciśnienie 9bar na niskich obrotach odrazy po uruchomieniu silnika. po wyciągnięciu termostatu ciśnienie oleju jest na...
No jeżeli obrotomierz też przestaje działac w momęcie zapalenia kontrolki ,to raczej wina w zegarach,gdyby nie obrotomierz to bym postawił na czujnik przy filtrze.
Nie ma przy bagnecie. Aż zdjąłem dolną osłonę ale pod misą jest tylko czujnik poziomu oleju. EDIT. Zdesperowany dzwoniłem do ASO i się okazuje że w tym silniku ciśnienie monitorowane jest pośrednio przez pomiar temperatury oleju. Czujnik poziomu jest 3-przewodowy i tam zaszyty jest ten od temperatury.
Odłącz czujnik ciśnienia oleju przy silniku i sprawdź reakcje kontrolki.
Raczej do sprawdzenia poziom oleju w silniku oraz czujnik ciśnienia.
Przydałaby się informacja jaki silnik i jakie punto. Napisz, to odpowiem.
Inne rozwiązania nie istnieją. Istnieją np. praca podgrzewacza sterowana z czujnika ciśnienia oleju w silniku
Już miałem pisać prośbę o wrzucenie serwisówki na forum, bo z goole nie dało się ściągnąć. Niestety serwisówka niewiele mówi o budowie silnika i konstrukcji układu smarowania. Widzę że wał korbowy jest podparty na łożyskach tocznych, natomiast korbowody jak się domyślam również są łożyskowane tocznie, lecz smarowanie dopływa z pompki przez pokrywę zapłonu...
Prawa strona silnika na górze obudowy filtra oleju.
Pisze pan że zmienił czujnik ciśnienia ale który bo są dwa jeden to ciśnienie oleju silnika a drugi to ciśnienie magistrali chłodzenia tłoka. Mozę się zacinać zawór który reguluje ciśnieniem chłodzenia tłoka ten który jest pod turbiną, może padać czujnik ciśnienia magistrali chłodzenia tłoka. W aktualnej chwili będzie ciężko wyłapać moment usterki no...
hej samochód, w którym jest czujnik ciśnienia oleju w postaci wskaźnika o zakresie pomiarowym 0 - 0,8 MPa jest instalowany w każdym poldolocie - w wersjach po MR93 oraz w plusach były to juz odrębne wskaźniczki, które możesz spokojnie zamontować w innym samochodzie. Aha - do tego jeszcze musisz zamontować czujnik ciśnienia oleju w silniku. pozdrowionka,...
Czyli podłączyć zegar w miejsce czujnika ciśnienia oleju. Przy rozgrzanym silniku 0,8-1,2 Czy kamerką sprawdzę smok przez korek spustowy oleju? Czy lepiej rwać całą miskę. Mam mieszane uczucia co do płukanki, nie wiem jak duży syf jest w misce.
Ciśnienie jest stałe i nie wacha się. A z tym przewodem Koło mówił że problem jest gdzieś dalej. Bo próbował Tak jak mówisz. Dodam jeszcze że kontrolka oleju zaczyna mrugać i Piszczeć po włączeniu zapłonu. Na wył silniku
witam wkręc zegar manometryczny (do 1 MPa) w miejsce czujnika ciśnienia oleju i sie wyjaśni czy przyczyna awarii jest w elektryce czy w silniku (pompa) pozdro T
Czujnik ciśnienia oleju , to pewne. Typowe objawy tej awarii .Pozd.
Sprawdzałeś poziom a kontrolkę masz od ciśnienia. Zacznij od sprawdzenia ciśnienia bo może to nie czujnik tylko silnik.
W Audi kontrolka oleju wraz z brzęczykiem zapala sie jeśli z czujnika wysokiego ciśnienia oleju nie zostanie podany sygnał masy na licznik a obroty silnika przekroczą 2000obr/min . Czujnik wysokiego ciśnienia "daje" masę gdy ciśnienie oleju przekroczy 2bary. Sprawdź ciśnienie oleju na rozgrzanym silniku przy 2000 obr/min.
Rozumiem, że chodzi o czujnik ciśnienia oleju w silniku ( śrubie nie ma takiego czujnika) Jeżeli uszkodzony jest czujnik ciśnienia w silniku to po "puszczeniu" kluczyka kompresor nie ma prawa pracować. Brak smarowania = brak pracy silnika (odcina cewkę listwy wtrysków). A jeżeli chodzi o manometr - jeżeli nie jesteś jego pewny to wymień (dziwny gwint...
Witam. Ktory to rocznik,jezeli kontrolka oleju sygnalizuje dzwiekowo,to komputer sam zatrzymuje silnik,aby nie poowstaly inne uszkodzenie<kosztowene>.Sprawdz czujnik cis.oleju.
Zanim zaczniesz psuć zegary sprawdź instalację kontroli ciśnienia oleju. 1. Czujnik 0,3 bara powinien być zwarty - zamknięty - przy wyłączonym silniku i powinien się otworzyć po uruchomieniu silnika, przewód do niego niebiesko czarny. 2. Czujnik 1,8 bara powinien być rozwarty - rozłączony - przy wyłączonym silniku i powinien sie zamknąć przy ok 2000obr/min,...
Tam jest problem ze smarowaniem, problemem tego silnika jest rozsypujący się pasek rozrządu, z którego śmieci zatykają układ olejowy ('smok'). Stąd komunikaty o niskim ciśnieniu oleju (to nie awaria czujnika, tam jest faktyczny problem ze smarowaniem który może prowadzić do zniszczenia silnika) Druga sprawa to diagnostyka - nie wiadomo jakie konkretnie...
Czy filtr oleju (wkład) jest w oleju czy sucho ? Podłącz manometr pod czujnik ciśnienia oleju i zobacz co się dzieje przy rozruchu i podczas pracy silnika. Możesz też odłączyć wtryskiwacze, odkręcić czujnik ciśnienia oleju i druga osoba kręci rozrusznikiem a ty patrzysz co się dzieje.
Czujnik przegrzania stopnia śrubowego. Zablokuj na sztywno cewkę gaszenia i znajdź czujnik, który ją wyłącza metodą kolejnego mostkowania. Doprowadź do ładu instalację elektryczną maszyny. Zbadaj też ciśnienie oleju w silniku. Zacznij coś działać, bo przywaliłeś się do tego jednego czujnika i wymiany oleju, oraz separatora jak rzep do psiego ogona nie...
Witam, Panowie, proszę o pomoc. Gdzie znajduje się w tym silniku czujnik ciśnienia oleju, jest w miarę na wierzchu?
Witam. W aucie Vw polo 1.4, z silnikiem 1.4 75km, pojawił się wyciek oleju przez wtyczkę czujnika ciśnienia oleju. Jutro zakupie nowy, ale chce się zapytać, dlaczego tak się stało, że cieknie przez wtyczkę czujnika? Jakiś problem z ciśnieniem w silniku, czy uszkodzony czujnik?
Witam problem rozwiązany okazało się że silnik był przekładany i czujnik ciśnienia oleju był podpięty pod konektor czujnika temperatury oleju, którego w tym silniku nie ma.
To czujnik ciśnienia oleju w silniku. Idź też tym tropem. Trochę to dziwne ale ma połączenie ze sterownikiem silnika
Potrafisz wkręcić manometr w miejsce czujnika ciśnienia oleju? Ewentualnie wymienić czujnik? Oznaczenie silnika? Kolor czujnika - zielony?
Z tyłu na bloku silnika jednoprzewodowy w lewo i niżej od cewki zapłonowej.P
Problem jest z czujnikiem spadku ciśnienia oleju w silniku. Ciśnienie oleju na zegarze jest w zakresie zielonego pola ale świeci się kontrolka no i sygnał dźwiękowy. Wymieniłem czujnik ale nie ma efektu, przewód elektryczny czujnika zdjęty ze styku czujnika też niczego nie zmienia. Czujnik jak mi się wydaje steruje masą więc sądzę,że problem jest gdzieś...
Dziękuje za odpowiedż! Licznik jest zasilany z instalacji 24V i ma wyświetlacz cyfrowy. Ciekawi mnie, czy jest sterowany za pomocą impulsów ,czy tylko jest gdzieś na silniku czujnik ciśnienia oleju ,który załącza licznik podczas pracy silnika.
niby czujnik ciśnienia oleju Dobry macher. Ciekawe gdzie on znalazł w tym silniku czujnik ciśnienia oleju...
To normalne jak deska stwierdzi ładowanie (zgaśnie kontrolkla alternatora) a nie stwierdzi prędości obrotowej silnika, i dodatkowo zobaczy, że spracował czujnik ciśnienia, to zapala kontolkę oleju i piszczy. Stan taki jest dla niej anormalny-silnik niby chodzi (jest ładowanie, jest ciśnienie) a nie ma informacji o obrotach. Zajął bym się wpierw jednym...
Po dłuższym kręceniu jak auto nie odpali zawsze wali kontrolką ciśnienia oleju. Zmostkowałeś tzn że ciśnienie w razie W sprawdziłeś? Kontrolka świec żarowych silnika immo zapala się i gaśnie ? Paliwo jest ? Błędy w silniku innym systemie?
Moim zdaniem jeśli założysz licznik z obrotomierzem (oczywiście pasujący do rocznika auta, bo mogły być jakieś zmiany na przestrzeni produkcji) to obrotomierz będzie działał. Opieram się tutaj na wiedzy z Golfa 2 z silnikiem 1.6TD. Na 99% sygnał W z alternatora jest doprowadzony do licznika, a służy on do dynamicznej kontroli ciśnienia oleju (zależnej...
Czyli jakbym miał wyświetlacz to by mi pokazywało na którym biegu jadę ? Tak, ale myślę że starczy Tobie kontrolka od luzu. bierzesz żaróweczkę 12V 4W z jednej strony podłączasz do plusa a z drugiej podłączasz do czujnika biegów. Tylko najpierw szukasz luzu i potem łączysz z odpowiednim kablem. Luz zaworowy radzicie zmienić z 0,20 i 0,30 które ustawiłem,...
Wystarczyło do korpusu silnika. Ok masz diagnozę - czujnik do wymiany tylko zamów odpowiedni , nr. jak pisałem powinien być na czujniku.
Najlepiej zmierzyć ciśnienie manometrem. Najprościej wymienić czujnik.
A może zajrzysz chociaż do schematu, który tu też wstawiałem bo jakoś tam nie widzę tylko czujnika ciśnienia oleju, ale od trzech rzeczy gasi ten silnik do pięciu. Do tego blokada czujników na czas rozruchu, zabezpieczenie rozrusznika.
miganie kontrolki przed załączeniem silnika to wskazuje chyba na uszkodzenie czujnika ciśnienia oleju. a w tym silniku są 2 czujniki oleju. najpierw sprawdź połączenia elektryczne przy czujnikach.
Zacząłbym od pomiaru ciśnienia oleju, ewentualnie sprawdzenie przewodów pomiędzy licznikiem a czujnikami. Można też spróbować podmienić licznik by wykluczyć jego uszkodzenie.
A jaki prąd będziesz załączał/wyłączał - domyślam się że będziesz tam miał sprzęgło e/m? Zwykły presostat LCA odrzucasz? Dodano po 23 Są wprawdzie czujniki ciśnieniowe na 12V olejowe,ale czy taki olejowy będzie Co do zasady będzie pracował prawidłowo, ale prosty czujnik ciśnienia oleju silnika spalinowego po pierwsze ma niewiadomą histerezę i inne parametry,...
Masz silnik 111978 00 002001. Do silnika 7223 (ostatnie 4 cyfry) połączonego z manualną skrzynią był czujnik ciśnienia (zwierny), potem zaślepka. Czyli wychodzi, że powinieneś mieć czujnik. Siedzi on w okolicy podstawy filtra oleju, wkręcony w blok silnika. http://obrazki.elektroda.pl/9124128300_1... Czujnik ma numer A0045452614
Nasuwa się pytanie po co chcesz zmieniać czujnik ciśnienia, skoro problem masz z luzami w silniku a nie z czujnikiem. (handlarz by podpiął olej pod kontrolkę ładowania :D i świeci tylko przy braku obrotów silnika )
Moze podasz jaki silnik ?
W silniku sa dwa czujniki ciśnienia oleju. Poszukaj tego drugiego
Nic innego jak brak ciśnienia oleju po rozgrzaniu silnika,lub czujnik ciśnienia oleju, deskę masz w porządku.
Witam, poszukuję pomocy przy wyświetlającym się błędzie niskiego ciśnienia oleju (oldruck). Pacjent Audi A3 8P 2.0 TFSI, kod silnika BWA. Wymieniona pompa wysokiego ciśnienia, zrobiona płukanka, zalany olej 5W-40, filtr Mann. Dodatkowo wymieniony filtr paliwa, czujnik ciśnienia oleju sprawny, brak wycieków z silnika. Kompresja 12-12,5 bar równa. Błąd...
Gdzie w tym silniku jest czujnik ciśnienia oleju, ktoś wie?
Ja w swoim Volvo w dieslu w ogóle nie mam czujnika ciśnienia oleju. Mierzony jest poziom i temperatura, jak w samolotach. Może w tym silniku podobnie to rozwiązali ?
sprawdż czujnik ciśnienie oleju silnika, on współpracuje z przekażnikiem podtrzymującym zasilanie. Jeśli zaraz po odpaleniu nie pojawi sie ciśnienie oleju, elektryka jest rozłączana.Tak jest w wielu modelach thermokingów i carrierów. Jako ze 10 lat temu przestałem sie tym zajmować, to jestem nieco już do tyłu. Wychowałem się na jednostkach SBII di,...
Teraz są trzy możliwości: albo łoża panewek głównych nie mają osiowości, w takim wypadku silnika się nie remontuje, albo mechanik uszkodził panewki w czasie pierwszego odpalania. Trzecia możliwość to założono niewłaściwe panewki. Mechanik pewnie będzie próbował zwalić winę na innych i wcisnąć stary silnik, żeby się pozbyć problemu. Jak ktoś wymienia...
Przełożyłem głowice wszystko pasuje jedynie co to rura która idzie od pompy wodnej i czujnik ciśnienia oleju. W silniku c16se rura ma trzy wyjścia a z innego dwa natomiast czujnik oleju jest w głowicy a w tamtym na bloku.
czujnik ciśnienia oleju silniku citroen spadek ciśnienia oleju silniku czujnik ciśnienia oleju
klapka sterowania temperatura nawiewu sprawozdanie prawa kirchhoffa samoczynny restart biosu
fronius wentylator fronius wentylator
Usunięcie konta na YouTube - możliwe przyczyny i rozwiązania Naprawa urwanego pada baterii CMOS w Toshiba Satellite