Czujnik ciśnienia zintegrowany z czujnikiem temperatury, wygląda na to, że w formie mostka (cztery końcówki i między wszystkimi są przejścia). Przypuszczam że takie bezpośrednie podłączenie do tego czujnika spowoduje zakłócenia w pracy oprogramowania, ale mogę się mylić. Po obserwacji wskazań w laptopie w czasie jazdy, wystarczy mi manometr, który mam...
Obecnie przełącza na LPG bez problemu i to dosyć szybko. Czyli sterownik widzi temperaturę, tylko nie wiadomo skąd ją bierze. Jeżeli nie ma czujnika na reduktorze i wężach wodnych, to prawdopodobnie bierze ją z czujnika temperatury silnika, a nie z czujnika na listwie. Czujnik na listwie wtryskiwaczy mierzy temperaturę gazu (faza lotna) i być może...
Przede wszystkim zacznij od sprawdzenia obwodu czujnika temperatury reduktora i samego czujnika, bo temperatura 226 st.C jest nieprawdopodobnie wysoka i być może to blokuje przełączenie na gaz (błąd 110). A jak już temperatura reduktora będzie realna, to zobaczymy jakie błędy się urodzą. Wymieniłeś czujnik ciśnienia, a wymieniłeś na z takim samym numerem?
Tak to wiem, dzięki za pomoc. Obrotów nie mam, będę szukał przyczyny, ale mam inne pytanie, próbowałem zmienić parametr i nie umiem :( klikanie w okienko nic nie daje, pod F1 jest zmiana paremetrów wyświetlania więc to też nie to. Chciałem mu na chwilę wymusić emulację obrotów. 321, Psys - napięcie zbyt wysokie, -Dioda systemowa 2Hz, Sprawdź czujnik...
A jakie ciśnienie gazu było przed przełączeniem? nie mam pojęcia - laptop z xp (soft vsi wymaga xp) chodzi mi max 30min wiec rzadko go używam... i nie wożę w aucie Na temat zestawu naprawczego reduktora nie wypowiadam się, bo jeszcze nie kupowałem, ale w starszym typie reduktora są dwie membrany, a w nowym jedna. Nie wiem czy czujniki mogą być sprzedawane...
Cześć na pewno ktoś mądrzejsZy się za chwilę odezwie ale czujnik cisnienia i temperatury masz w filtrze gazowym - może podczas wymiany została uszkodzona wtyczką - dokładnie pin? Lub już wcześniej padl Jeżeli możesz sprawdź czy masz jakieś wartości z tego czujnika ? Nie wiem - ale sygnał braku gazu i przejścia Na benzynę może kierować na brak odczytu...
jaka może być przyczyna ze poniżej temp. 35 nie pojade na gazie, dopiero od 35? Trudno mi tak na odległość dywagować nie widząc co pokazuje diag w tym momencie. Zakładam, że elektrozawory są sprawne. Wygląda na to, że albo wtryskiwacze nie są sterowane (emulatory), albo czas otwarcia podyktowany (wyliczony) przez komp gazowy jest za krótki, aby go...
Moc silnika to 180KM a co do koloru wtryskiwaczy to nie wiem jak to sprawdzić Jeżeli masz wtryskiwacze Keihin'y, to dla tej mocy powinieneś mieć wtryskiwacze żółte (górny zakres 38-45 kM/cyl) lub brązowe (dolny zakres 46- KM/cyl). Wydajność znaczona je kolorową kropką na obudowie. Po wartości ustawionego RC_inj przypuszczam, że masz wtryskiwacze żółte...
a czujnik ciśnienia w instalacji względem podciśnienia w kolektorze O ile znam mojego Prinsa to on fizycznie nie jest podłączony do kolektora - ma tylko jeden zintegrowany czujnik ciśnienia i temperatury w filtrze gazu w fazie lotnej. Chyba, że oprogramowanie Prinsa wykorzystuje w tym celu dane (wartość podciśnienia w kolektorze) z komputera benzynowego....
Tak, to wtrysk fazy ciekłej. Nie polecam ze względu na koszty i awaryjność. Minimalna nieszczelność wtryskiwaczy prowadzi po pierwsze do konieczności "dobijania" ciśnienia w instalacji na postoju, co powoduje rozładowanie akumulatora, a po drugie, gdy instalacja się uśpi i tak dochodzi do zapowietrzenia układu wtryskowego i/lub "zalania" silnika fazą...
To na pewno nie będzie IV generacja Prinsa, bo piszesz, że z tego rozdzielacza, jak go nazywasz i chyba taką rolę spełnia, idą wężyki prosto do koletora, a w IV generacji na każdym takim wężyku powinien być wtryskiwacz. Filtr fazy lotnej u Prinsa (jaki znam) jest zespolony z czujnikiem ciśnienia i temperatury gazu, a ten zupełnie inaczej wygląda. Reduktor...
Brakuje jeszcze 40% które realizuje sterownik gazu. Jestem tylko użytkownikiem dwóch sekwencyjnych instalacji gazowych, więc wszystkiego nie wiem. Ale wiem, że sterowniki Prins VSI potrzebuje sygnału czujnika temperatury reduktora (ustalenia momentu przełączenia na gaz), sygnał obrotów (że wał silnika się kręci), sygnału (wartości) ciśnienia i temperatury...
Czujnik temperatury chyba dobrze działa bo gdy jest zimny i się na grzeje do tej temp co trzeba to chce się przełączyć ale nie może Ale to jest czujnik na reduktorze i on daje tylko sygnał, że warunki temperaturowe do przełączenia są spełnione i ewentualnie daje pośrednią informacje sterownikowi gazowemu, jaka jest temperatura silnika. Jest jeszcze...
Dla ścisłości, ja jestem tylko użytkownikiem Prinsa, ale go zdążyłem poznać, bo go sam serwisuję. Tak jak pisałem wcześniej, domyślam się, że blok oznacza sterownik gazowy (taki jak na lewym zdjęciu), ale nie kumam, co oznacza słowo - troit. Na tym lewym zdjęciu nalepka z napisem SX12s_8 oznacza wersję sterownika gazowego do silnika 8-cylindrowego....
darekj1974, też mam prinsa, ale programu nie mam, a szkoda. Podzielę się moimi doświadczeniami z tą instalacja, którą uważam za bardzo dobrą - w elekronice nie kopałem . Inna temperatura przełączanie to pewnie z powodu innej charakterystyki czujnika temperatury. Jak zmieniłeś tylko reduktor to chyba nie ruszałeś wtryskiwaczy, żeby coś pomylić. Nie wiem...
Piszesz że wymieniłeś czujnik ciśnienia. Czujnik ciśnienia i temperatury gazu jest zintegrowany i jest w obudowie filtra gazu. Nie rozbierałem go, ale wydaje mi się że działa na zasadzie mostka, bo między wszystkimi czterema końcówkami jest przejście. Próbowałem dojść, zmieniając ciśnienie na listwie, które końcówki są od czujnika ciśnienia, ale zmian...
Jak widać, filtr fazy lotnej jest "mokry". Może to właśnie tu jest nieszczelność. Ja nie widzę na zdjęciu, żeby filtr fazy lotnej był mokry, w którym dokładnie miejscu? To jedno, a drugie od czego miałby być mokry i po trzecie wg mnie śmierdziałoby wtedy gazem. W tym miejscu nieszczelność można można wykryć przy pomocy mydlin lub środka do mycia naczyń...
Zastanawiałem się nad tym czy jeszcze wypowiadać się na ten temat, ale.. Instalację gazową guzik obchodzi kto jej gaz podrzuca, źródło ma mieć odpowiednie parametry i koniec. Więc nie jest istotne dla instalacji jakiej marki jest reduktor, ważne aby przy maksymalnym poborze gazu i przy szybkich, dużych zmianach poboru gazu był wstanie utrzymać zadane...
dlaczego jak przyjeżdżam do domu wieczorem to rano po odpaleniu bywa ,że muszę ręcznie przestawić na lpg.(bo przełącznik ustawia się samoczynnie pozycji benzyna ) chodź gasiłem go wieczorem na lpg Trochę mało danych dotyczącej sytuacji w której do tego dochodzi. Chodzi o to, czy rano przed uruchomieniem rozrusznika już jest przełączona na benzynę,...
Kolego na początek - opis jest nieprecyzyjny: Problem jest taki, że po pierwszym przełączeniu z PB na LPG auto gaśnie. Za chwilę zaczyna pracować bardzo nierówno, gaśnie, obroty szaleją. sam się uruchamia i pracuje na gazie czy na benzynie?, bo jeżeli na benzynie, a tak powinno być po uruchomieniu, to nie powinien szaleć tylko równo pracować. Reduktor...
Co do parametrów to podałem Ci kolego RC i OFF RC_inj wg mnie jest logicznie dobrany przy pomarańczowych wtryskiwaczach, OFF_inj to trudniej ocenić, ale z moich obserwacji przy optymalizacji w mojej corolli nie ma większego znaczenia. Wartość parametrów domyślnych - wyjściowych takich jakie są w mojej instalacji: Zakładka Mixture 3: RC_inj = 115 4:...
Widzę po postach, że się orientujesz w temacie Prinsa Jeżeli czytałeś moje posty, to powinieneś w nich wyczytać, że nie jestem instalatorem instalacji gazowych, a jedynie użytkownikiem (zadowolonym) tej instalacji. Moja wiedza na temat tej instalacji to ogólnie dostępny opis zasady działania Prinsa, lektura forum i własne wnioski wyciągnięte z lektury...
Dorzucę swoje uwagi z zaznaczeniem, że nie znam tej instalacji. Kłopoty z temperaturą przełączania mogą być związane z nie w pełni sprawnym czujnikiem temperatury reduktora - niestabilna charakterystyka temperaturowa - miałem taki przypadek w swojej instalacji i wymiana czujnika pomogła. do tego po przełączeniu na LPG, komputer sygnalizuje brak gazu...
Witam wszystkich. Mam mały problem z ustawieniem parametrów gazu. Jeździ normalnie ale w trybie dynamik lub przy wyższych obrotach go dławi oraz wyrzuca błąd 341 - za wysokie ciśnienie. Regeneracja parownika zrobiona, nowa membrana, nowy trzpień i nakrętka w której trzpień pracuje. Ciśnienie ustawione na 2.15 bara - wtedy mam korekty lpg bliskie 0....
Miałem podobną sytuację na gwarancji, ale z Prinsem. W serwisie nie umieli sobie z tym poradzić. Gwarancja się skończyła problem znikł. Nie wiem co wtedy było przyczyną. Jak się ponownie pojawił miałem zamontowany manometr mierzący ciśnienie na listwie. Jego wskazania sugerowały niestabilną pracę reduktora, czyszczenie (wymycie) pomogło. To u kolegi...
Po pierwsze witam całą Społeczność elektrody, na różne tematy wiele się tu już dowiedziałem. Wreszcie dokonałem też rejestracji, bo nie mogłem odszukać rozwiązania. Poza tym może przyszłości uda mi się podzielić pewnymi swoimi doświadczeniami. Mam Opla Fronterę B 2.2 z instalacją VSI Prins. Od ponad roku zwalczam różne usterki, bo okoliczni gazownicy...
Witam! Problem, który od miesiąca próbuję rozwiązać dotyczy instalacji Prins VSI. Instalacja wydaje się pracować prawidłowo, przeszedłem już problemy z zabrudzonym i zaciętym parownikiem - dwukrotnie. Po czyszczeniu wszystko wracało do normy. Parownik jest wyczyszczony po raz trzeci, wymieniony zestaw naprawczy, trzyma ciśnienie ok. 2bar. Na diagu brak...
prins czujnik ciśnienia prins ciśnienia czujnik ciśnienia temperatury
volvo potencjometr przepustnica kabel ethernet przerywa iskrownik ustawić
smartwatch wgranie smartwatch aplikacja
Świecąca kontrolka poduszki powietrznej po zalaniu siedzenia Moment zaczepowy w silnikach BLDC - wartości i wpływ