Czujnik ciśnienia zintegrowany z czujnikiem temperatury, wygląda na to, że w formie mostka (cztery końcówki i między wszystkimi są przejścia). Przypuszczam że takie bezpośrednie podłączenie do tego czujnika spowoduje zakłócenia w pracy oprogramowania, ale mogę się mylić. Po obserwacji wskazań w laptopie w czasie jazdy, wystarczy mi manometr, który mam...
Dostalem odpowiedz STAG 300 Premium 3300,-; BRC SEQUENT 3500,-; PRINS 5000,- Jeżeli na listwie paliwowej jest czujnik ciśnienia paliwa, to należy domontować odpowiedni emulator co podniesie koszt o 250-300,-
Reduktor prinsa nie jest połączony z kolektorem (poza turbo) i ciśnienie nie ma prawa się zmieniać, co najwyżej mogą być spadki ciśnienia przy przyspieszaniu i delikatne przerosty na cut-offie to wszystko. A sama różnica ciśnienia może wynikać z uszkodzonego czujnika ciśnienia, lub z wyboru niewłaściwego rodzaju czujnika w programie.
Chyba w żadnej instalacji nie ma bo gdy czujnik odczyta brak ciśnienia to nie nastąpi przełączenie na gaz.
Z wstępnego rozpoznania wynika, że nie ma zasilania paliwem listwy MPI, a sterownik silnika brak ciśnienia na listwie widzi jako błąd w obwodzie czujnika ciśnienia. Ew. jeszcze coś tam jest porzeźbione, bo podstawiłem drugi sprawny czujnik i nadal po uruchomieniu silnika mam błąd/przerwę w obwodzie czujnika G410, a w live data przyjętą wartość zastępczą...
Tylko jak mam ustawić to ciśnienie skoro instalacja nawet nie pracuje ? Dodano po 6 A jaki jest objaw gdy nie działa czujnik ciśnienia ?
Też myślę, że rozsądniej byłoby przerobić to na STAG'a. Ale z czym to się wiąże? Wystarczy przepiąć centralkę? Chodzi mi o to czy te wiązki elektryczne są uniwersalne. Muszę też zapytać ile za taką usługę zawoła, bo może się okazać że lepiej kupić interfejs i samemu pokombinować. W drugim BMW (e46) mam STAG'a i tam wszystko jest proste, nie ma żadnych...
Sprawdź czujnik ciśnienia gazu. Powinien być przy filtrze lub listwie wtryskowej
Tak, to wtrysk fazy ciekłej. Nie polecam ze względu na koszty i awaryjność. Minimalna nieszczelność wtryskiwaczy prowadzi po pierwsze do konieczności "dobijania" ciśnienia w instalacji na postoju, co powoduje rozładowanie akumulatora, a po drugie, gdy instalacja się uśpi i tak dochodzi do zapowietrzenia układu wtryskowego i/lub "zalania" silnika fazą...
Nie istnieje czujnik doładowania. W instalacji lpg jest czujnik ciśnienia gazu i ciśnienia kolektora. W takim razie sprawdź czujnik ciśnienia gazu bo pewnie tu jest problem.
Z tego co piszesz wynika że masz spadki ciśnienia w instalacji co wykrywa komputer. Przyczyn może być kilka. Wielozawór w zbiorniku, elektrozawór, reduktor-parownik. Może też przekłamywać czujnik ciśnienia. Jak nie chce się przełączyć to sprawdź czy jest ciśnienie zdejmując wąż przy wtryskach. Powinno wyraźnie syknąć. UWAGA GAZ.
Witam , podobno jest nie do dostania soft + interface?? Może jednak ktoś coś słyszał i pomoże , bo już mi opadają ręce! Heh - temat "odgrzewany" - ale jeszcze można kupić za kilka razu niższą cenę w http://www.s-tech.com.pl A ja dla odmiany szukam opisów WSZYSTKICH kodów do ustawiania np. typów czujnika ciśnienia itd w PRINS. Część mam - potrzebuje...
Przy autach o mocy do ok 150KM, każdy reduktor dający rozkręcić się do 1,5bara poradzi sobie zamiast oryginalnego Prinsa, trzeba zmienić w programie typ czujnika ciśnienia na 2bary. Dla większych jednostek zamiennik to Big Geo Stefanelli.
Cześć na pewno ktoś mądrzejsZy się za chwilę odezwie ale czujnik cisnienia i temperatury masz w filtrze gazowym - może podczas wymiany została uszkodzona wtyczką - dokładnie pin? Lub już wcześniej padl Jeżeli możesz sprawdź czy masz jakieś wartości z tego czujnika ? Nie wiem - ale sygnał braku gazu i przejścia Na benzynę może kierować na brak odczytu...
Przede wszystkim zacznij od sprawdzenia obwodu czujnika temperatury reduktora i samego czujnika, bo temperatura 226 st.C jest nieprawdopodobnie wysoka i być może to blokuje przełączenie na gaz (błąd 110). A jak już temperatura reduktora będzie realna, to zobaczymy jakie błędy się urodzą. Wymieniłeś czujnik ciśnienia, a wymieniłeś na z takim samym numerem?
Obecnie przełącza na LPG bez problemu i to dosyć szybko. Czyli sterownik widzi temperaturę, tylko nie wiadomo skąd ją bierze. Jeżeli nie ma czujnika na reduktorze i wężach wodnych, to prawdopodobnie bierze ją z czujnika temperatury silnika, a nie z czujnika na listwie. Czujnik na listwie wtryskiwaczy mierzy temperaturę gazu (faza lotna) i być może...
wlasnie na ten czujnik stawiam... i myslę że zrobię obie rzeczy za 1 zamachem (największy problem mam z czasem, więc jak już się wezmę to za całość) czyli zestaw naprawczy Prins (ps: czy 180/10001/H to druga generacja reduktora?) i czujnik temperatury... może rzeczywiście wstawię manometr przy czym gdy problem wystapi komp zawsze pokazuje za wysokie...
Gdzie masz wpięty ten manometr? Ma być za filtrem przed wtryskiwaczami. Zmieniałeś oryginalny filtr z czujnikiem na Alexa. Gdzie dałeś czujnik ciśnienia? Ma być za filtrem. Zakładałem teraz manometr przy moim aucie. Przy przełączeniu nie ma żadnych wahnięć ciśnienia. Przy maksymalnej przygazówce różnica ciśnienia jest ok. 0,1 bara. Nie mam żadnych kłopotów...
różnica w budowie jest jedna reduktor prinsa do silników turbo ma dodatkowo wkręcony trzpień do pokrywy od strony gazu, do niego podłączony jest dodatkowy czujnik ciśnienia (bosch) we Wrocławiu zajedź do ABARTU na ul.Krzemienieckiej 5, mają tam bordzo doświadczonego pracownika od prinsa(NORBI), rozwiąże Twój problem
Tak to wiem, dzięki za pomoc. Obrotów nie mam, będę szukał przyczyny, ale mam inne pytanie, próbowałem zmienić parametr i nie umiem :( klikanie w okienko nic nie daje, pod F1 jest zmiana paremetrów wyświetlania więc to też nie to. Chciałem mu na chwilę wymusić emulację obrotów. 321, Psys - napięcie zbyt wysokie, -Dioda systemowa 2Hz, Sprawdź czujnik...
wtryskiwacze pomarańczowe a moc 218KM, Rc_inj ustawiamy w różnych parametrów nawet 90 albo 160 i nic i tu jest jakiś trop, spora jest różnica między temp. reduktora a lpg, przy temp. poniżej 35*C to temperatura lpg jest 5/8*C i tak np: temp parownika 20 to lpg 3/5 30 to lpg 8/10 35 to lpg 12 moze coś w okolicach 15 50 to lpg 20 60 to lpg 25-30 dosyć...
Moc silnika to 180KM a co do koloru wtryskiwaczy to nie wiem jak to sprawdzić Jeżeli masz wtryskiwacze Keihin'y, to dla tej mocy powinieneś mieć wtryskiwacze żółte (górny zakres 38-45 kM/cyl) lub brązowe (dolny zakres 46- KM/cyl). Wydajność znaczona je kolorową kropką na obudowie. Po wartości ustawionego RC_inj przypuszczam, że masz wtryskiwacze żółte...
Jeszcze masz problem czujnika ciśnienia gazu który wytrzymuje 4 Bary ABS ciśnienia max. Posumujmy. Cisnienie atmosferyczne + cisnienie gazu + boost = 1.0 +1.2 +1.3 = 3.5 Bara. Czujnik umiera powyzej 4.0. Niema mowy o żadnym przepompowaniu bo duza szansa regularnych awarii. Jest jeszcze nowy produkt od Alexa shark adapt ale nie testowalem i on podbija...
Manometr pokazuje ciśnienie dokładnie 2.5 Na wolnych się przełącza i odrazu gaśnie.Gdy przełączę go na wysokich obrotach chwilkę chodzi normalnie i zgłasza błąd 322 System pressure =>3.4 BAR reset after 10min. Iglica i grzybek chodzi poprostu idealnie i wszystko jest czyste i nic sie nie zacina. Komputer pokazuje błędne ciśnienie bo raz pokazuje -97...
Poszukaj podpowiem ci ze czujnik ciśnienia masz boscha. Nie podam ci gdzie kupić ale filtr w zamienniku jednorazowy ok 30zł. Forum tez wymaga troszkę wysiłku ja go znalazłem w 3 min. Pozdrawiam.
Brakuje jeszcze 40% które realizuje sterownik gazu. Jestem tylko użytkownikiem dwóch sekwencyjnych instalacji gazowych, więc wszystkiego nie wiem. Ale wiem, że sterowniki Prins VSI potrzebuje sygnału czujnika temperatury reduktora (ustalenia momentu przełączenia na gaz), sygnał obrotów (że wał silnika się kręci), sygnału (wartości) ciśnienia i temperatury...
To na pewno nie będzie IV generacja Prinsa, bo piszesz, że z tego rozdzielacza, jak go nazywasz i chyba taką rolę spełnia, idą wężyki prosto do koletora, a w IV generacji na każdym takim wężyku powinien być wtryskiwacz. Filtr fazy lotnej u Prinsa (jaki znam) jest zespolony z czujnikiem ciśnienia i temperatury gazu, a ten zupełnie inaczej wygląda. Reduktor...
Dla ścisłości, ja jestem tylko użytkownikiem Prinsa, ale go zdążyłem poznać, bo go sam serwisuję. Tak jak pisałem wcześniej, domyślam się, że blok oznacza sterownik gazowy (taki jak na lewym zdjęciu), ale nie kumam, co oznacza słowo - troit. Na tym lewym zdjęciu nalepka z napisem SX12s_8 oznacza wersję sterownika gazowego do silnika 8-cylindrowego....
w reduktorze prins nie ma śruby do spuszczania zanieczyszczeń, poza tym, nie wszystkie zanieczyszczenia mają stan ciekły należy wybudować reduktor (zacisnąć przewody wodne, poodpinać wtyczki z czujnika tem. i elektrozaworu, ściągnąć wąż gazowy, jeżeli elektrozawór jest wkręcony w obudowę reduktora, to odkręcić miedź, jeżeli nakładany na trzpień, to...
Zastanawiałem się nad tym czy jeszcze wypowiadać się na ten temat, ale.. Instalację gazową guzik obchodzi kto jej gaz podrzuca, źródło ma mieć odpowiednie parametry i koniec. Więc nie jest istotne dla instalacji jakiej marki jest reduktor, ważne aby przy maksymalnym poborze gazu i przy szybkich, dużych zmianach poboru gazu był wstanie utrzymać zadane...
Czemu pytasz, ten kto montował instalację tego nie zrobił? To żadna filozofia. Trzeba wprowadzić dane dotyczące silnika: ilość bloków (sond lambda przed katem), ilość cylindrów, typ zastosowanych sond lambda (zakres napięciowy) oraz dane elementów instalacji gazowej: zastosowany czujnik ciśnienia gazu. Te dane powinien wprowadzić monter instalujący...
Po rozebraniu reduktora okazało się, że zarośnięty ostro w środku. Trzpień nie miał jak się poruszać. Czarny twardy osad udało się zmyć. Membrany dużo się zużyły od ubiegłego roku. Efektem czyszczenia jest to, że gaz działa. Zaworek też się chyba zakitował, bo już nie nabija ciśnienia. Zanim na reduktorze wyregulowałem na wolnych obrotach, łapał błędy...
dlaczego jak przyjeżdżam do domu wieczorem to rano po odpaleniu bywa ,że muszę ręcznie przestawić na lpg.(bo przełącznik ustawia się samoczynnie pozycji benzyna ) chodź gasiłem go wieczorem na lpg Trochę mało danych dotyczącej sytuacji w której do tego dochodzi. Chodzi o to, czy rano przed uruchomieniem rozrusznika już jest przełączona na benzynę,...
Tu masz jak to trzeba zrobić we wtrysku bezpośrednim. Tu nie ma czujnika ciśnienia! Zdaje mi się, że rozmawialiśmy o Punto II i STAG QBOX... na filmie mówią o możliwości strojenia po korektach krótkoterminowych, czytanych z OBD. Ale nie jest to rozwiązanie z wyboru, tylko z konieczności. Trzeba też pamiętać, że w tych samochodach (GDI/FSI) silniki...
Widzę po postach, że się orientujesz w temacie Prinsa Jeżeli czytałeś moje posty, to powinieneś w nich wyczytać, że nie jestem instalatorem instalacji gazowych, a jedynie użytkownikiem (zadowolonym) tej instalacji. Moja wiedza na temat tej instalacji to ogólnie dostępny opis zasady działania Prinsa, lektura forum i własne wnioski wyciągnięte z lektury...
Kolego na początek - opis jest nieprecyzyjny: Problem jest taki, że po pierwszym przełączeniu z PB na LPG auto gaśnie. Za chwilę zaczyna pracować bardzo nierówno, gaśnie, obroty szaleją. sam się uruchamia i pracuje na gazie czy na benzynie?, bo jeżeli na benzynie, a tak powinno być po uruchomieniu, to nie powinien szaleć tylko równo pracować. Reduktor...
Co do parametrów to podałem Ci kolego RC i OFF RC_inj wg mnie jest logicznie dobrany przy pomarańczowych wtryskiwaczach, OFF_inj to trudniej ocenić, ale z moich obserwacji przy optymalizacji w mojej corolli nie ma większego znaczenia. Wartość parametrów domyślnych - wyjściowych takich jakie są w mojej instalacji: Zakładka Mixture 3: RC_inj = 115 4:...
może być i czujnik na drodze do grobu. Miałem taki problem v Landirenzo. Raz za jakiś czas wyskakiwał wgóre.
Prinsa trzeba wpinać w czujnik położenia wału lub wałka, a ten na bank był podpięty bezpośrednio bez emulaota pod cewkę i został uszkodzony.
Powrócę do Prinsa, akurat się zdarzyło że w zeszłym tygodniu robiłem dwa autka o poważniejszych mocach mianowicie: Mercedes ML 55 AMG 387KM, Saab 9-5 Aero 2,3t 260KM, w obu przypadkach zastosowałem 1 reduktor, żółte listwy, do saaba dodatkowy czujnik ciśnienia Delta P. Taka konfiguracja wystarczyła w zupełności, dodatkowo dowiadywałem się w Prinsie...
Po przekręceniu na zapłon pompa paliwa się załącza. Przy próbie odpalenia silnika odpala i gaśnie zaznaczam że immo nie miga ani nie świeci. Z kompem za pomocą VAG CAN PRO nie mogę się połączyć. Raz tylko jedynie mi się udało. Co w tym silniku rozłącza immo? Na pewno iskrę mam więc czujnik położenia wału odpada bo iskra jest do samego końca kiedy nawet...
Wg mnie ta dyskusja nie bardzo ma sens, bo to trochę jak wróżenie z fusów - autor tematu, nie wyłożył do końca kawy na ławę, żeby postawić poprawną diagnozę. Nie podał w jakich okolicznościach to się dzieje, czy tylko pierwszym przełączeniu po długim (nocnym) postoju, czy również zdarza się to na ciepłym silniku lub podczas jazdy. Nie znam LPG TECH-a,...
Witam wszystkich. Mam mały problem z ustawieniem parametrów gazu. Jeździ normalnie ale w trybie dynamik lub przy wyższych obrotach go dławi oraz wyrzuca błąd 341 - za wysokie ciśnienie. Regeneracja parownika zrobiona, nowa membrana, nowy trzpień i nakrętka w której trzpień pracuje. Ciśnienie ustawione na 2.15 bara - wtedy mam korekty lpg bliskie 0....
Przecierz już raz pisałem ,że jest to VANOS bez ciśnienia w kolektorze ssącym i obojetnie na jakiej instalacji to auto nie pojedzie gdzie jest czujnik cisnienia kolektora ssącego. Montażysta dał kichę po prostu. Tylko pojedzie na holenderskim PRINSIE i SEC-u.
Dorzucę swoje uwagi z zaznaczeniem, że nie znam tej instalacji. Kłopoty z temperaturą przełączania mogą być związane z nie w pełni sprawnym czujnikiem temperatury reduktora - niestabilna charakterystyka temperaturowa - miałem taki przypadek w swojej instalacji i wymiana czujnika pomogła. do tego po przełączeniu na LPG, komputer sygnalizuje brak gazu...
Miałem podobną sytuację na gwarancji, ale z Prinsem. W serwisie nie umieli sobie z tym poradzić. Gwarancja się skończyła problem znikł. Nie wiem co wtedy było przyczyną. Jak się ponownie pojawił miałem zamontowany manometr mierzący ciśnienie na listwie. Jego wskazania sugerowały niestabilną pracę reduktora, czyszczenie (wymycie) pomogło. To u kolegi...
Witam! Problem, który od miesiąca próbuję rozwiązać dotyczy instalacji Prins VSI. Instalacja wydaje się pracować prawidłowo, przeszedłem już problemy z zabrudzonym i zaciętym parownikiem - dwukrotnie. Po czyszczeniu wszystko wracało do normy. Parownik jest wyczyszczony po raz trzeci, wymieniony zestaw naprawczy, trzyma ciśnienie ok. 2bar. Na diagu brak...
prins ciśnienia czujnik ciśnienia temperatury prins prins czujnik ciśnienie
uszkodzone drzwi lodówki samsung komunikat micra satel honda civic termostat
manta spk5016 centrala wentylacyjna
Skoda Octavia 2 1.6 MPI 2004 - Problem z wyjęciem wkładki stacyjki Rehm Tiger - Błąd Er 1 na wyświetlaczu