Jakie tam turbo siedzi? Mi wychodzi zmienna geometria z czujnikiem położenia gruszki. I tu szukaj kłopotu, zawór wysterowuje sztangę na pełne otwarcie, dopiero podczas jazdy dławi. Być może czujnik nie widzi położenia gruszki albo widzi błędne. Może problem z wężykami a może grucha dziurawa. Jak fizycznie wygląda praca sztangi?
Według mojej dokumentacji, ale mogę się mylić, to będzie czujnik położenia gruszki od turbo chyba, może ktoś potwierdzi?
Poszukaj procedury wymiany "gruszki" Tam jest czujnik położenia i jego należało by sprawdzić w pierwszej kolejności.
Panowie walczę z błędem P2563-22 w ducato 2.3 150KM. Wszystkie tematy o tym błędzie w necie dotyczą silnik 3.0 i uszkodzonego czujnika gruszki. Nic nie piszą na temat silnika 2.3. Czy możecie mi podpowiedzieć, jak zdiagnozować usterkę, w załączeniu skrin z AutoComa. https://obrazki.elektroda.pl/2808847700_...
głównie chodzi mi o opis sterownika silnika plus połączenia z czujnikami na układ turba. gdyż wywala ciągle jeden bład i odcina co jakis czas auto. a turbo i uklad szczelny czujnik na turbie wymieniony i caly czas blad czujnika gruszki wywala
Turbo ma czujnik położenia gruszki czy tam geometrii. Położenie chodzi równo z żądanym nic się nie przycina i wszystko jest drożne. Sprawdzałem to dokładnie myśląc że właśnie nadmiar ciśnienia powoduje ten podniesiony przepływ. Narazie nie mam auta, ale jeśli dobrze pamiętam to ciśnienie doładowania też równo idzie i równo spada. Wróci powalczę jeszcze.
Vac to wejście podciśnienia, Out idzie do gruszki, ten trzeci na filterek. To nie jest czujnik tylko zawór.
podzieliłby sie ktoś którego kabla przy czujniku stopu należy sie pozbyć? Wymiana gruszki nie pomoże?
Bo tak przypuszczałem i znajomy mechanik tak stwierdził zdjołem 1 wężyk od podciśnienia biegnący od czujnika do tej gruszki EGR a tam nic Jakieś podpowiedzi
Najlepiej to oscyloskop ale jak nie masz to może być dioda LED i rezystor. Dioda ma migać przy kręceniu rozrusznikiem. Można też wyjąć czujnik i sprawdzić go diodą i rezystorem przykładając coś metalowego do czujnika. Można sprawdzić zasilanie czujnika we wtyczce ale najlepiej na wpiętym czujniku. W blokach pomiarowych można też sprawdzić prędkość obrotową...
Przepraszam za moje błędy. Rzeczywiście na gruszce jest czujnik, chociaż nazwałbym go raczej elektrozaworem lub czyms takim.Zdemontowałem gruszkę i ten "czujnik", sprawdziłe sztangę, chodzi bez problemów, lekko. Membrana gruschki szczelna, trzyma podciśnienie. Wężyk cały, nie jest sparciały.Najwięcej problemów było z jedną śrubką mocującą czujnik do...
Po pierwsze sprawdź czy cięgno zmiany geometrii chodzi - na odpalonym silniku zdejmij węże z zaoru sterującego i połącz. Jak cięgno chodzi to ok. Wymontuj czujnik położenia siłownika (gruszki). Czujnik ma 3 piny, zmierz omomierzem. Powinien zachowywać się jak potencjometr. Jak ma przerwę na którejś nóżce to do wymiany. Często padają. Nie kupuj zamienników...
Po pierwsze to xobacz czy jest podciśnienie na zaworku pneumatycznym od turbo. Potem czy zaworek działa. Kolejny krok to sprawdzenie czy zaciąga gruszke od turbo i czy działa czujnik polożenia gruszki. Jeżeli to wszystko jest ok, to wyciągaj turbo i sprawdź geometrie. W tych silnikach geo jest wykonana z blaszek, które często się często obłamują.
Turbiny były montowane dwie inne. Mam na stanie zawsze 2-3 turbiny po regeneracji. Siłownik jest pneumatyczny z czujnikiem tzn wchodzi do „gruszki” przewód pneumatyczny a nad nim jest kostka 3 pin. Zaznaczę od razu ze elektrozawór sterujący turbo jest nowy oryginalny. Podciśnienie jest, przewody tez są nowe. Ominąłem serwo hamulcowe nic...
Na początek to sprawdź czy sztanga zaciąga do końca . Potem odczytaj dane z czujnika położenia. Słabe podciśnienie ,złe jego wysterowanie,albo uszkodzony czujnik położenia, takie opcje są możliwe.
przyczyna usterki był wadliwy czujnik obrotów umieszczony na wale gruszki
Zawór kopiowania Turbo działał odwrotnie czyli odwrotnie sterował zaworkiem n75. Po wymianie problem znikł. Można go wykręcić i ręcznie naciskać i patrzyć czy pojawia się podciśnienie na vacumetr. Bo po wykręceniu gruszki nam nie zaciągnie bo czujnik robi jako uszczelnienie. Proszę o info czy pomogłem
Ale tak jak mówię ciśnienie doładowania idzie bardzo równo z zadanym jedynie to wartość z czujnika położenia turbiny skacze i zastanawiam się czy szukać nowej gruszki (500zl) czy sam czujnik czy próbować ten wyczyścić tylko nie wiem czy da się go zdemontować bo ciasno tam trochę
Witajcie. Mam swojego Citroena juz prawie 3 lata. 1.6 HDI. 2013 rok. Od jakiegoś czasu zacząl wyskakiwac check i komunikat jak ponizej 1040660 Zacząłem szukac i na diagnostyce wyskoczyl blad p2564 - Czujnik pozycji przyspieszenia turbosprężarki, czy jakos tak. Zaczęły się wymiany Na pierwszy ogień poszedł elektrozawór podcisnienia 1040661 Wymieniony...
Po wymianie mieszka Swirl, przewodow podcisnienia,jednego z zaworow sterujacych podcisnieniami, EGR, podmianie czujnika cisnienia Jestem w szoku człowieku, pół silnika wymieniłeś zamiast zdiagnozować usterkę i wymienić zepsutą część :/
Witam, mam to samo w 307 też wyskakuje błąd P2563. Wymieniłem gruszkę razem z czujnikiem, okazało się że półroku później znów to samo, gruszka zardzewiała w środku wymieniłem następną gruszkę. Problem jest taki że części były używane i po wymianie drugiej po dwóch tygodniach nadal wyskakuje błąd. Nie jestem pewny tego czujnika na gruszce i mam pytanie...
Można by spróbować przemierzyć (podmień jeśli masz możliwość) czujnik na gruszce (czujnik kopiowania) on chyba odpowiada za skrajne położenia geometrii. Ew. Coś z cięgnem gruszki? Jak coś to mam elektrozawór turbiny nowy można by też spróbować tyle że dostęp kiepski.
Hej! Jak nie pompujesz rano to nie przewód gruszki tylko prędzej czujnik, choć na przyszłość odpukać w niemalowane, jak przeciera się przewód gruszki to w jednym miejscu, jest tam sucho ale już bierze lewe powietrze, testowane w wielu Peugeotach 1,4 hdi.
Witam , chciałbym się podpiąć pod temat. Otóż mam caddy z takim silnikiem ale z przebiegiem już 305tkm. Problem u mnie jest taki, że po puszczeniu pedału gazu przy prędkości, przechodzi w tryb awaryjny. Na biegu jałowym, chodzi bez zarzutu, jak i przyspieszenie też ma bardzo dobre. W obecnym czasie wyskakiwały błędy od wtryskiwaczy, niskiego ciśnienia...
Kolego czy sprawdzileś czujnik ciśnienia doładowania? Czy elektrozawór gruszki turbiny był sprawdzany?
Weź sobie jakieś lusterko i szukaj obok gruszki turbo. To jest chyba euro 6 i raczej bedzie tam, dostęp bardzo kiepski.
Jak podepniesz komp to wejdź na wartość czujnika maf i już wiesz a turbo czym masz sterowane? Idzie od gruszki przewód pod ciśnienia?
P1402 Spróbuj wysterować egr bezpośrednio podciśnieniem i dokonaj pomiarów czujnika EGR. (na górze gruszki) . Powodem rejestracji błędów jest to, że czujnik zwraca do sterownika informacje ,że Egr jest w innej pozycji niż zadana. Możliwe przyczyny to nieszczelność w podciśnieniu, pomieszane wężyki, usterka jednego z elektrozaworów, usterka przepony...
Między turbo a katem 3 śruby Katalizator ma dwa wsporniki po odkręceniu ich można go odsunąć od turbo Spływ oleju 2 śruby m6 Smarowanie turbo 1 rurka można odkręcić na rogu głowicy Turbina do kolektora wydechowego na 3 śrubach Poza tym rura do filtra powietrza do wyjęcia i przewód do intercolera do odsunięcia ale to już na opaskach na śrubokręt Wężyki...
Masz dziwne podejście, z jednej strony piszesz Wg sprawzalem,uchyla się ale przy dość dużym ciśnieniu 0,8 0,9b. gdzie w AGU doładowanie jest na poziomie 0,5b a dalej szukasz problemu gdzieś zupełnie indziej... Odepnij wężyk od gruszki z połączenia z N75 na chwilę i zobacz jak auto jedzie. Ogólnie ten przedmuch przy turbinie też bym uszczelnił, żeby...
Dziękuje za odpowiedź, poszukam nieszczelnoście, same turbo wydaję się byc ok. Co masz na myśli o sterowaniu turbo? chodzi o czujnik od którego wychądzą podciśnienia m.in. do gruszki od turbo?? , a może sama grucha przy turbo ma jakieś nieszczelności??
W takim wskaźniku tylko +12v jest podawane po przekręceniu kluczyka, masa podawana jest poprzez czujnik (taką "gruszkę" coś takiego jak tu [url=http://www.allegro.pl/item753890548... ) ) i z takiego czujnika podłączasz kabelek do wskaźnika. Ten czujnik w zależności od ciśnienia oleju zmienia oporność....
Witam Potrzebuję rozpiskę pinów sterownika silnika do Opla Insignii 2.0 CDTI 2010 rok. Głównie chodzi o piny, które lecą do czujnika położenia gruszki turbosprężarki. Będę bardzo wdzięczna za pomoc 🙏
Edit. Sprawdziłem dokładnie, bład jest średnio co 1.5tys km, raz są oba, a dwa razy jest pojedynczo ( raz z kopiowana, raz z przeładowania). Myślisz że to czujnik kopiowania podaje zły odczyt np 10% zamiast 30%, ecu wtedy ładuje ciśnienie w turbinę aby położenie gruszki było zgodne z zadanym i wtedy jest przeładowanie? Czy te czujniki kopiowania z alledrogo...
no to pewnie czujnik do wymiany. podobno lubia sie psuc i takie sa objawy ze przy wyzszej temp daja zle odczyty. poszukaj tematów na temat tego czujnika. a propo czujnika ciśnienia to 1,7 ma turbine chyba zwykła bez geometrii wiec powinna miec wezyk idacy z muszli zimnej w turbinie do gruszki na turbinie. jeśli tak to czujnika cisnienia nie ma
Te gruszki lubią puszczać.
Możesz zastosować dwa pływaki. Dolny załączający pompę, gdy poziom w zbiorniku jest zbyt niski. Górny wyłączający pompę, gdy poziom w zbiorniku jest maksymalny. Długością swobodnego przewodu (od punktu mocowania do "gruszki" pływaka) regulujesz histerezę układu. Do tego prosty układ na przekaźnikach, który będzie realizował załączenie z podtrzymaniem....
Ten czujnik w termostacie? Ta gruszka zasysa ,ale tak leciutko nie ma takiego mocnego jak kilka dni temu. Od tej gruszki idzie do takiego czarnego zaworka i on ma wtyczkę od dołu i dalej od niego do trójnika na vacum i chyba EGR?
Dziękuję bardzo! Okazało się że zawleczka spadła trzymająca cięgno łopatek turbiny z cięgnem od gruszki! Idę skręcić na drut i jazda testowa! Dzięki wielkie za zainteresowanie i pomoc!
Wiązka sprawdzona wszystko z nią Ok. pozostaje chyba czujnik lub cała gruszka z czujnikiem. Co radzicie?
Na powracające błędy pomogla wymiana sprężarki na używana kompletna oryginalna. W MDI nie ma opcji przuczenia czujnika na gruszce turbosprężarki.
Dzięki za te podpowiedzi zamówię jutro ten zawór (sterujący podcisnieniami na biturbo pierburg) zrobiłem mu nawet foto 😅 (w załączeniu ) i zobaczymy. Jak będę go wymieniał to mogę dmuchnąć w te przewody podciśnienia i sprawdzić czy gruszki chodzą ???
Dołożony czujnik podciśnienia i sterowania gruszka czujnik od golfa 4
Peugeot partner 1,6 HDi 2014r. Błędy z turbo, dziwna regulacja. Ogólnie peugeot po uszczelnieniu ach i wymianie turbo na regenerowane. Ale przed regeneracja też nie chciał jeździć normalnie. Więc tak. Błąd łapie z czujnika na gruszce Bład pomiar pozycji turbo P2565 turbo o stałej geometria, zwarcie do plusa, przerwa w obwodzie. Efekt pracy jest dziwny....
Zawór sterujący nie ma czujnika. Czujnik ma gruszka, ale w 16zaworowych silnikach. Kolega narazie nie zdeklarował się jaki ma pięć.
Zawór czy czujnik?? Robiąc 011 BS słabo działa sztanga od gruszki podciśnienia. Wchodzi 5-8mm.
Objaw, który opisujesz jest dość trudny w diagnozowaniu. Myślę, że trop małej turbiny jest jak najbardziej trafny. Xentry i dane rzeczywiste, zacząłbym od tego. Potem szukał najprostszych usterek. Zobacz jak działa zawór sterujący gruszką turbiny, przewód podciśnienia gruszki jest gumowy? Dopiero potem czujnik ciśnienia doładowania.
Tak dokładnie z chłodnicy EGR. Kolego, jeżeli masz starą chłodnicę EGR, sprawdź czy tam jest dalej ta klapka. Jeżeli jej nie ma, to gdzieś musi być. Jeżeli jest dalej na miejscu a turbina po regeneracji, chłodnica EGR jest cała i linka od gruszki cała w EGR, to pewnie jakiś czujnik podciśnienia uszkodzony. Z tego co pamiętam są dwa lub trzy z łatwym...
Tak. Chodzi o czujnik na gruszce turbo.
Ostatnio po 7 latach pracy, ni z gruszki ni z pietruszki nagle włączył się alarm ppoż. wyzwolony przez jedną z czujek Satela TSD-1 (https://www.satel.pl/produkty/sswin/czu... Spojrzałem w instrukcję i jest tam instrukcja przeczyszczenia tych czujek, ale podpowiedzcie - co ustawić w panelu sterowania aby w trakcie...
P0641 Obwód odniesienia 5 V 1 dostarcza napięcie 5 V do czujnika położenia pedału przyspieszenia (APP) 2, czujnika ciśnienia czynnika chłodniczego klimatyzacji, czujnika położenia przepustnicy, zaworu recyrkulacji spalin (EGR), czujnika położenia łopatki turbosprężarki, czujnika położenia pedału sprzęgła (CPP) i czujnika ciśnienia filtra cząstek stałych...
Witajcie . Mam ten sam błąd lecz mój Ducato to 2.3 150km euro 6 . Jakie macie pomysły na ten błąd , wymieniłem wszystkie wężyki , czujniki i nadal to samo ;/ , obstawiam samą gruszkę ( nie posiadam w gruszce żadnego czujnika) .
Błędy świadczą o tym że turbina nie pompuje bo nie jest wysterowana. Z tego co pamiętam to ona jest w tym modelu sterowana podcisnienie a na dole gruszki jest czujnik pozycji. Wyglada na to że jest zbyt niskie podcisnienie bądź nie ma go w ogóle. Do sprawdzenia wężyki od podcisnienia i zawór sterujący turbiną. Jeżeli na podstawie odczytu błędów mechanik...
Witam, Mam problem z Alfą romeo mito 1.3 diesel 95km 2010r, w samochodzie świeci się check po sprawdzeniu komputerem pokazuje bład p2563, po skasowaniu zaczyna się świecić po przejechaniu paru kilometrów. Sprawdziłem podciśnienie okazało się że go nie ma więc wymieniłem wężyki i zaworek sterowania turbiny ale błąd pozostał auto dalej nie ma mocy na...
Witam posiadam Peugeota 407 1.6 HDI z 2005r. Mam problem gdyż po zapaleniu nie otwiera sie turbina (gruszka podciśnieniowa nie otwiera turbiny). Zawór i czujnik ciśnienia doładowania był zmieniony a nadal to samo. Na krótko podłączając podciśnienie do gruszki turbina działa. Podłączając komputer wyskakuje bład "581" i nie daje sie skasować
Układ jest automatyczny, sprężarka w zależności od obciążenia tyłu auta (steruje nią czujnik wychylenia nadwozia) pompuje do tzw. gruszki olej lub gaz, gruszka przez gumową przeponę przekazuje wytworzone ciśnienie do amora. Chodzi mi o to czy nie demontując układu można w 99% stwierdzić co nawaliło; gruszka czy amor.
wymieniłem zawór n75 i wężyki podcisnienia do turbiny i gruszki i problem rozwiązany . Zawór n75 znajduje się w komorze silnika za zbiornikiem wyrównawczym chłodnicy, są tam dwa podobne do siebie ,jeden to ten które przewody podcisnienia idą do gruszki ,przed turbiną i do interculera obok , czujnika cisnienia interculera .
Witam. Temat stary, ale chcę się podzielić informacją w temacie braku mocy do 2800/3000 obrotów. Tak jak opisywali to już inni powyżej 3000 jest wszystko ok. Miałem to samo w moim e39 2.5 d 163 km. Przyczyną były wężyki od powietrza. Wymieniłem 2 od podciśnienia gruszki turbiny i od czujnika ciśnienia turbiny (nie wiem czy nazwy są poprawne). Wężyki...
Witajcie. Czy ktoś miał podobny problem jak na filmie? [youtube]https://youtu.be/IwxtcnGC5NA[/y... Co było do tej pory sprawdzone: podciśnienia szczelność gruszki sprawność zaworka wiązka zaworek -> sterownik wiązka po stronie zasilania zaworka (+ po stacyjce) czujnik ciśnienia czujnik różnicy ciśnień odpięty alternator sterownik czy nie zalany...
Nie zaczynajmy od nowa. Kręć, patrz ,i podaj wartość ciśnienia na szynie. Normalnie bez wklejania obrazków. Te błędy nie powinny wpływać na rozruch. Te od przepustnicy to sprawdź przepustnice na dolocie,kabelki itp.Ten od prędkości obrotowej to sprawdź poziom oleju w silniku koniecznie. Jak ok i zmieniany to trzeba "poinformować o tym auto". Zostaje...
witam założony już zaworek jeden na powrocie paliwa wcześniej a drugi w tym tygodniu między filtrem a pompą aby wyeliminować ewentualną nieszczelność gruszki paliwo jest w przewodach rano wymieniałem również czujnik położenia wałka rozrządu bo wczesniej nie odpalał za pierwszym razem tylko za drugim
Tam jest w gruszce czujnik położenia, 3 pinowa wtyczka ?
Witam mam problem ze swoim passatem a dokładnie jakiś czas temu auto zaczeło tracić moc przy około 110-120 km/h na 5 biegu, pierwsze co postanowiłem sprawdzić to podciśnienie i okazało się że na czujniku od egr podciśnienie jest ok a od turbiny i gruszki nie ma wcale na żadnym;p teraz pytanie czy wystarcz czujnik wymienić? kostkę sprawdzałem jest ok....
Do sprawdzenia układ podciśnień, ciśnienie doładowania, szczelność dolotu, wskazania przepływomierza, Szczelność tzw gruszki przy turbosprężarce, zmienna geometria czy pracuje w pełnym zakresie i czujnik pedału hamulca.
Witam. Nie sztuka dać turbo do regeneracji a po zamontowaniu okaże się że to nie jest to. Na pierw należałoby sprawdź podciśnienia dochodzące do gruszki po przez zawór sterujący nią. Również warto zajrzeć do zaworu EGR i do czujnika doładowania który jest w kolektorze.
samochód obciążony kładzie się bardzo na prawą stronę Jak obciążony (załadowany) nie poziomuje, natomiast nie obciążony (pusty) jest wszystko okej, to główną przyczyną jest brak ciśnienia na zasilaniu [1] wielozaworu poziomującego - do sprawdzenia zawory redukcyjne tzw. gruszki. Ostatecznie luzy na zawieszeniu. Dlaczego nie zlecisz roboty jak sie należy...
Na próbę zamień elektrozawory EGRu i zmiennej geometrii, jeżeli masz EGR bez czujnika na gruszce to możesz zupełnie zaślepić przewód podciśnienia.
Polo 1.4 TDI nie reaguje na gaz. Został wymieniony silnik, pedał gazu sprawdzony, EGR i DPF wykasowane, sprawny czujnik doładowania, sprawna gruszka podciśnienia. Żadnego błędu nie wyświetla, wtryski sprawne. Gdzie jeszcze szukać?
No to teraz napisz co chciałeś zmierzyć odłączając wtyczkę od map sensora i mierząc wartości we wtyczce? Przynajmniej pobawił się trochę i zmierzył że ma poprawne zasilanie czujnika boost :D. Na przyszłość jak się chce zmierzyć poprawne zasilanie czujnika to sondę GND podłączamy także we wtyczce. Jeśli jej nie będzie to nawet o tym się nie dowiemy...
O ile pamietam to pedał hamulca jest miekki i głęboko wpada z natury. wyjmij bezpiecznik lub przekażnik od ABS. Skuteczność hamowania nie powinna się pogorszyć. Jako układ wspomagający działa tutaj ten akumulator cisnieniowy. kształcie gruszki. sprawdz kązdy czujnik ABS i koronę, oraz wtyczki naokoło tego paździucha od ABS. Stasrość nie radość. Do zdiagnozowania...
Kup sobie jakieś tanie kino domowe all-in-one (ze zintegrowanym wzmacniaczem) w cienkiej obudowie i nie kombinuj. Ukryjesz sobie nad/pod/za telewizorem, najwyżej czujnik podczerwieni sobie wyprowadzisz na kabelkach. To co zaproponowałeś to "niz z gruszki ni z pietruszki". :D
Witam, temat już stary ale pisze dla tych którzy dopiero się z tym problemem mierzą lub będą mierzyć . Mam silni 2.0 16V (C5 2001 r.) + LPG. Autem przejechałem już ponad 100 tys. km na gazie (obecny nalot to 280 tys.). W zeszłym roku z autem zaczęły się problemy z zapłonem. Czasem zapalał dopiero z którymś razem, czasem od strzała a czasem trzeba było...
Od elektrozaworu sterującego turbiną powinien iść wężyk do membrany (gruszki), która steruje zaworem regulacji ciśnienia doładowania - wastegate. Trzeba sprawdzić szczelność wężyków do elektrozaworu i zaworu wastegate (membrany). Elektrozawór wprowadza nadciśnienie do membrany, regulując tym samym ciśnienie doładowania. Jeżeli wastegate zostanie w pozycji...
Sterownik nigdy nie wykryje uszkodzonych części, to należy do diagnosty. Czy ktoś sprawdził czy ciśnienie jest większe czy mniejsze od wymaganego? Diagnostyka jest po to by pomogła znaleźć przyczynę problemu. Po tej diagnostyce nic nie wiemy. Może zacięta jest geometria turbiny, może nieszczelny układ dolotu, może sterowanie gruszki jest uszkodzone,...
Geometria pracuje jak wezme ręka ale podciśnienie które idzie do gruszki wgl nie zasysa pewnie przez tryb awaryjny Kolego mógłbyś mi powiedzieć gdzie ten czujnik ciśnienia doładowania sie znajduje? Kod silnika BKD bo nie mogę go zlokalizować
Witam serdecznie sznowne grono uzytkownikow... Szukam juz wszedzie gdzie tylko moge. Pierwszym problem jest miejsce zamieszkania. Anglia kraj w ktorym specjalisci bazuja tylko na klodzie bledu a pozniej juz tylko rozkladanie rak... Zaczne od poczatku... Mercedes sprinter 313 cdi 2007r. Jakis czas temu pojawily sie pierwsze problemy. Auto gubilo moc...
Błąd usunąłeś, ale czy usterki została naprawiona? P2263, gruszka turbo, czujnik na niej, podciśnienie i zawór podciśnienia turbiny.
Witam. Jestem posiadaczem audi a6 c5 z silnikiem 2.0 alt. Niedawno podczas jazdy wyskoczyl mi check engine. Diagnostyka komputerowa wykazala 3 bledy. Uszkodzenie czujnika polozenia walu, uszkodzony termostat obwod otwart (w tym modelu jest termostat sterowany elektronicznie), zly sklad mieszanki. Wszystkie te usterki usunąłem. Nowy czujnik oryginalny...
raczej te rureczki som dobre ale ino lecom dwie od pszewodu serwa i leocm do koputera i druga do licznika i a leci jeszcze jeden pszewód od filtra od takiej gruszki , apart zapłonowy jest bez rzadnyh podcisnień ino jest wnim czujnik halla ktury jest nowy ale sprawdze te połoczenia ale wotpie rze to bedzie to
Witam serdecznie. Pacjentem jest Renault Master II 2004 2.5 120 dci, autobus z pneumatyka z tyłu. Na desce zawsze się palą kontrolki od poduszki, stop i service -- ale to standard i tym się nie przejmuję. Podjechałem pod dom i tam już został, nie odpala, aku wiecznie naładowane, bo mam panel PV na dachu i regulator, rozrusznik pięknie kręci, jak długo...
w AEB nie ma czujnika doładowania. Logi które zrobił (at)Switch_23 to wszystko co można wyciągnąć za pomocą VAGa :) Dodatkowo kolega napisał, że podpiął manometr, innej możliwości sprawdzenia ciśnienia doładowania w tym przypadku nie ma. (at)Switch_23 - w tym przypadku problemem będzie pojawiający się błąd 00561. ECU łapiąc ten błąd przechodzi w tryb...
KOLEGO. Jakie powinno być prawidlowe cisnienie doladowania turbo w tym modelu? Dodano po 34 Po konsultacji z mechanikiem,powiedział że gruszka zamontowana jest poprawnie.Chodzi o wysokość tej gruszki na tym"pałąku"Zmierzył wysokość z oryginalnej i zamontował tak samo. Nic nie mowił o czujniku kopiowania turbo. A tak w ogóle jakie jest zadanie tego czujnika.Jkaie...
Witam audi a3 1.6tdi oznaczenie silnika CAYC. W aucie występuje błąd p2563-Czujnik położenia sterującego doładowania turbosprężarki, miga kontrolka świec żarowych. Napięcie sygnałowe na gruszce z podciśnienia 0.7-0.9V z podciśnieniem 3.8- 4.0V. Gruszka na pewno była zmieniana i nie wiadomo czy została założona prawidłowa. Pytanie do znawców. W 1.6tdi...
Witam borykam sie z Octawia 2016 1.6 TDI Błąd Filtr czastek stałych zbyt duże nagromadzenie błąd stały oraz jednostka przestawiania turbiny zablokowana P00AF Zrobiłem do tej pory sprawdziłem podciśnienia jest ok z Vacu 0.9 na gruszke dochodzi 0.7 podmieniłem N75 , Sprawdziłem szczelność gruszki turbiny jest ok geometria chodzi jednym palcem zero bez...
Witam chciałem się podzielić ostatnim doświadczeniem z błędem P2263 ford kuga błąd oznacza obwód regulatora ciśnienia doładowania turbosprężarki . Samochód podczas jazdy szarpie ,przy równej jeździe i zapalają się kontrolki od silnika po esp . Przyczyna tego błędu był erg ,zatkałem go i wszystko ok . Muszę tez wspomnieć iż jeszcze w wcześniej wymieniłem...
Sprawdzałeś zawór upustowy turbiny - czy nie przytarty? Odłącz sztangę od dźwigni i sprawdź, czy chodzi płynnie, lekko i bez zacięć. Jeżeli jest ok, sprawdź szczelność gruchy i wężyka. Sprawdź szczelność układu podciśnieniowego począwszy od pompy vacu, elektrozaworów sterujących, gruszki EGR-a i przepustnicy. EGR - mimo, że zaślepiony - musi pracować,...
Wtryskiwacze (kolejność - kolorowa taśma - nie sugerować się koszulkami na przewodach przelewowych, od lewej niebieski, czerwony, zielony, kremowy ): http://obrazki.elektroda.pl/5265629000_1... Przewody wtryskowe przy pompie (kolejność - kolorowa taśma): http://obrazki.elektroda.pl/2005482200_1... Wyjście na czubku pompy...
Wiązka silnika jest oryginalna tzn od traffica 1.9 ale wersji 80konnej, silnik jest 1.9dci 122km od megane, sterownik też jest od traffica 1.9dci 80konnej. Dobrze mówisz że czujnik nie występował bo nie ma kabi i kostek. Ogólnie auto odpala ale wkręca się tylko do 2100obr. Gdy podłączyłem elektrozawór turbiny (ten z dwoma wężykami to wkręcił się do...
W gruszce duzego turbo masz czujnik , którego sygnał nie pokrywa sie z rzeczywistym cisnieniem doładowania. Wskazane logi .
Nie można go zaślepić-masz na nim pomiar zakresu otwarcia. Nie wszystkie tdci mają EGR z czujnikiem położenia - niektóre 2,0 tdci od 2000 do 20006 nie ma takiego czujnika. Natomiast wszystkie tddi mają taki czujnik. Czyli ten mały króciec, który idzie do zaworka sterującego zaślepić, tak? Od elektrozaworu sterującego EGR-em idzie rurka gumowa i nasadzona...
chodzi o to ze jestem tym autem za granicą bylem u mechanika i u niego na diagnostyce tez jest ten sam błąd p-2565 czyli regulator ciśnienia dładowania czujnik za wysoki i nie wiem o co z tym chodzi a reklamacje jak najbardziej tylko musze wrucic do kraju a narazie staram sie to sam zrobić
Witam, Silnik szarpie tylko jak jest nierozgrzany, przy jego dużym obciążeniu, tzn. jak jadę sam problemu w ogóle nie ma. Szarpanie występuje wówczas kiedy wiozę ze sobą pasażerów, na 3,4 i 5 biegu (im wyższy bieg tym jest bardziej odczuwalne). Ostatnio włączył się tryb serwisowy (migająca lampka od świec żarowych). Po podłączeniu pod VCDS pokazało...
Witam mam problem z Vivaro 2,5, silnik gaśnie przy przyspieszaniu, błąd za niskie ciśnienie na listwie wtryskowej, zrobiłem wtryski, pompę, czujnik ciśnienia, podmieniona przepływka, wymienione czujniki doładowania, turbo gruszka. Nie mam pojęcia dlaczego gaśnie, dodatkowo sprawdzona wiązka i drugi sterownik, mechanik ręce mu opadły, ma ktoś jakiś pomysł
Aby zakończyć temat: Wymiana wtrysków na regenerowane i ... dalej nie dobrze Wymiana pompy na używkę ale sprawną - auto odpala ale nie da się tego zestroić, zero mocy ... nie dobrze Okazuje się, że jeden wtryk miał uszkodzoną cewkę ale nie wykazywało tego na testerze. Wymiana wtrysku na inny po regeneracji i ... jest sukces. Udało się zestroić, auto...
witam. potrzebuje rozwiazania do sterowania turbiny vnt20. mam pod nia podłaczona gruszke podcisnieniowa. wykonany mam już układ K8004 http://www.sklep.avt.com.pl/go/_info/?id... zakupiony czujnik mpx http://www.datasheetcatalog.com/datashee... wszystko podłączone pod vac(podcisnienie) i kolektor dolotowy. mimo tego wydaje...
O szarpaniu w tym silniku w psa/Volvo/ford można książkę napisać. Najpierw zobacz czy masz na gruszce od turbosprężarki czujnik kopiowania.
Opiszę przyczynę. Była nią pęknięta złączka od 'gruszki' do pompowania paliwa. Brało czasami bokiem powietrze i silnik zdychał. Pytanie czy fachowcy 'z komputerami' nie potrafili tego od razu zdiagnozować na podstawie info które kontroler silnika udostępnia (ciśnienia, przepływy itp) czy jednak kontroler tego nie udostępnia? Chyba kupię sobie stosowny...
Witam Mam problem z tempomatem, przestał działać nagle. Przy jeździe 60 czy 80 czy 120km/h włączam cruse na zegara zapala się napis czyli tempomat włączony. Po wciśnięciu przycisku set i puszczeniu gazu samochód zwalnia, nie utrzymuje prędkości. Sprawdzone: -przyciski na kierownicy czy dają dobrą rezystancje -taśma kierownicy - zwijak - ma przejście...
Sprawdziłem świece, pokazuje 11.43V. A co do gruszki, to przy dopompowaniu jej nigdzie paliwo nie cieknie. A jeżeli gruszka jest miękka, to ma znaczenie? A i czy w niej jest jakiś zaworek zwrotny, bo coś kiedyś czytałem, że jest, a gdzieś, że nie. Dodano po 4 https://obrazki.elektroda.pl/2178027400_... Dodano po 1 Mam pytanie co do...
Witam ponownie po długim czasie. Problem tym razem z Masterem 3 2.3 dCi 170 KM Bi-Turbo. A mianowicie, co go trapi, to zanikające ciśnienie doładowania. Pierwsze 2-3 biegi jeszcze w miarę ok, ciśnienie rzeczywiste z wymaganym w miarę się pokrywa, a największy problem zaczyna się na wyższych biegach. Gdy wcisnę pedał w podłogę, ciśnienie skacze na 2,2-2,3...
radio gruszki regulacja gruszki gruszki mercedes
silnik deutz gasnąć bezpiecznik zewrzeć telewizor wzmacniacz stk4241v
Światła przednie nie działają w Mercedes V-Klasse Projektor gaśnie: diagnostyka i rozwiązania