jak sobie pan poradził z tym Bradem do czujnika turbo w Iveco?
Może jest jeszcze czujnik ciśnienia oleju na przewodzie doprowadzającym olej do turbo ??
No przecież masz napisane, czujnik pedału gazu lub hamulca. Sprawdź to.
Ile powinna robić ciś. el, pompa paliwa ? I jakie wartości czujnika kopiowania turbo są prawidłowe ? na zapłonie i na biegu jałowym . mam 0.8 i 3.20 v
Gdy jest niski stan oleju to czy czujnik poziomu oleju w IVECO może odciąć prąd rozrusznikowi?
Czujnik cisnienia nowy, przeplywka,przepustnica,EGR ,zawór turbo przełożony z drugiego sprawnego i dalej to samo
Podłącz manometr w dolot i porównaj ciśnienie turbo pokazywane przez czujnik i rzeczywiste
Temp przed jest zawsze wyższa - normalne spaliny zaraz za turbo cieplejsze, po kilku km zaczyna działać adblue po osiągnięciu około 200 st C, więc tylko w trasie sprawdzisz, ja spoglądam po jakiś 8 km - co pokazuje komp.
ECM 99 Kontrola ciśnienia turbo,zbyt niski lub wysoki sygnał,może być uszkodzony czujnik ciśnienia,siłownik turbiny lub zatkany filtr powietrza. Wskazana diagnostyka komputerowa.
Nie smarowane turbo sztanga na dole - jak pisze kolega, oraz sprawdz polaczenie z intercoolerem czy flansza nie jest uszkodzona. Blok vgt od przodu. Czujnik wilgotności na filtrze powietrza.
Czyli wszystkie czujniki praktycznie masz uszkodzone +alternator. Chyba że po części masz zakwizytowane przebiegi zdarzeń, które wystąpiły i nie zostały skasowane. Jeśli o takie rzeczy pytasz, to raczej sam nie poradzisz. Wszystko jest do naprawienia, ale warunek-trzeba określić kondycję mechaniczną motoru, choćby ciśnienie w cylindrach,rozrząd cisnienie...
6000 to jest nastawa podstawowa przy odpaleniu - teście czytaj norma. nigdy nie miałem takiego problemu, czym diagnozujesz - u mnie w esay po aktualizacji jakiś czas temu muszę wpisywać nr turbo i dopiero test.
Pacjent to Iveco Daily 3.0 170 koni 70C17 2012 rok. Mam wrażenie, że auto jest zamulone. Mam też Iveco 65C18 Euro 4 i jest wielka różnica w mocy obu aut. W nowszym miałem problem z wtryskiem, został on naprawiony. Układ wtryskowy itp. ponoć ok. Pompa daje odpowiednie ciśnienie. Wymieniłem czujnik ciśnienia doładowania. Bez zmian. Na 1., 2., 3. auto...
Pisałem że dobrze jak byś podał numer podwozia wtedy można sprawdzić go w systemie. Jeśli jest błąd dotyczący ciśnienia w skrzyni korbowej to może to być też przyczyną sterownik wchodzi w safe mode i ogranicza obroty, do tego jeszcze sprawdził bym turbo czyli wykonał pełny test silnik i turbosprężarki (zwróć uwagę na prędkość turbosprężarki) i moim...
Po pierwsze nie bar a mbar (1000mbar= 1 bar). Dwa które turbo tam siedzi? Bo w 3.0 były ze zmienną geometrią i by pass. Spaliny napędzają turbo i jak ich nie ma lub uciekły bokiem to turbo nie robi ciśnienia. Podobnie jak ciśnienie doładowania ucieka bo np rura za turbo pękła ,czy rozszczelniony jest intercooler. * Turbo ze zmienną geometrią. Byłem...
Iveco 35s18 18r Wiem, że temat przerabiany, ale nie udało mi się znaleźć odpowiedzi. Mianowicie Iveco z dnia na dzień zaczęła dużo palić, a komputer szaleje przy dodaniu gazu. Spalanie na ECU pokazuje 25l, realnie spalanie wzrosło o ok. 3-4l. Po wykryciu tego zachowania wymieniono przepustnicę, bo dawała błąd. Sprawdzono turbo, wtryskiwacze, wymieniono...
Temperatura silnika podczas jazdy??. Jezeli bedzie miał ponizej 80 niewypali dpf dobrze albo wogole. Przeładowanie turbo swiadczy i o uszk. czujnika ciś doładowania lub turba. Żadko zapchany dpf ma na to wplyw. Doładowanie jest mierzone na stronie zimnej czyli uklad ssacy a nie wydechowy.
Witam mam problem z obrotomierzem, nie działa, wymieniłem czujnik ale to nie pomogło, zauważyłem że ktoś podpiął wtyczkę od czujnika cofania do czujnika obrotomierza, a wtyczki od obrotomierza nie mogę znaleźć, gdzie ona może być, jakiś schemat może ktoś podesłać? Mój emil smyko(malpa)poczta.fm
Gdzie szukać czujnika temperatury do modułu sterującego tą świecą oraz samego modułu, gdzie on jest, bo auto jak zrobiło się mroźno nie chce zapalać, znalazłem na forum rozpiskę kabelków ale średnio się ona pokrywa. Auto w turbo dieslu 96 rok. Brak napięcia na świecy, kontrolka na desce zapala się na 3 sek - ale świeca i tak nie grzeje.
problem rozwiazany przejrzałem dokładnie cały ukałd sterowania turbo i okazało sie ze zacina sie zmienna geometria( czasami działa lub zacina sie wpewnym miejscu) i przez to otwarty był zawór upustowy, stad małe cisnienie w układzie
Witam Chciałbym opisać przygodę (aby przestrzec innych przed tą awarią) z autem wyposażonym w silnik Iveco 3.0 180KM montowany we Fiacie Ducato, Citroenie Jumper, Peugeot Boxer. Problem pojawił się nagle podczas jazdy (transport międzynarodowym) w czasie ulewnych deszczy w europie (padało i padało z dwa tygodnie), silnik wyświetlił "check" i przeszedł...
Samo ciśnienie i temperatura to za mało dla silnika turbo doładowanego. może nie tak do końca bo silniki Iveco Tector w kwestii pomiaru ilości powietrza mają tylko czujnik temp i ciśnienia i jakoś pracują (euro 3 jeśli się nie mylę) mało tego one są Common Rail tyle że może nie są już tak współczesne
Ba, system common rail trzymałem w rękach, bo właśnie skończyłem kapitalny remont oprzyrządowania w Espace 2.2dci, a tam przy wymianie turbo musisz wyjąć całą listwe (zasobnik paliwa), bo pod nią jest ostatnia śruba. Nawet kupiłem go z uszkodzonym systemem common rail, jeden wtrysk przelewał za dużo i spadało ciśienie na listwie poniżej minimum jak...
Dzien dobry:) prosze o pomoc, mam problem z iveco daily 3.0 170km 2010r bi-turbo, wiec tak -turbina dobrze ładuje -map sensor ok -przeplywomierz ( na biegu jałowym przeplyw 735ml) -dpf ok -sonda lambda ok -dolot cały sprawdzony ok -egr nowy -chłodnica spalin szczelna i czysta -wtryski nowe -kolektor ssący czysty -klapa gasząca nowa -filtr paliwa i grzałaka/...
Podaj nr. podwozia na początek. Wpiąłem auto w komputer i wychodzi na komputerze błąd 194 - ciśnienie doładowania. Raczej nie diagnozujesz tego EASY skoro podałeś błąd 194. Ale jeśli błąd mówi o niskim ciśnieniu doładowania to musisz sprawdzić turbo, po pierwsze to podciśnienie a po drugie kable do zaworka turbo sprężarki. bo wymieniłem już chłodnice,...
Witam serdecznie. Oczytałem się zanim napisałem, ale niestety nie znalazłem odpowiedzi, stąd mój kolejny post.. Mianowicie.. podczas jazdy nagle poczułem spadek mocy. Stanąłem gasząc silnik, odczekawszy chwilę odpalił jak zawsze, bez problemów natomiast problem braku mocy nie zniknął.. 2,3,4 bieg to (jak cie mogę) ale dalej porażka. Prędkość maxymalna...
Witam koledzy pacjent iveco 35,15 rok 2007 . Auto w czasie jazdy ma moc normalnie przyspiesza . Turbo w czasie jazdy utrzymuje okolo 1.5 Bara . Przy przyspieszeniu max 2.2 bara. Problem zaczyna sie na postoju na komputerze pokazuje 0.5 Bara doładowania na wolnych obrotach aż zapali sie kontrolka edc i komputer łapie blad 0194 . Wtedy ciśnienie na komputerze...
Witam, zakupiłem ostatnio Iveco 97 r z nową paką (kiprem). Na pierwszy rzut oka wydawało się wszystko w miarę kupy trzymać, lecz po kilku dniach okazało się, że jest to taki ulep, że głowa mała. Silnik 2.5 D bez turbo. Ostatnio stał ponad dwa tygodnie nie odpalany. Po odpaleniu przez jakiś czas świeci się kontrolka oleju na czerwono, po paru minutach...
Cześć. Mam problem z Iveco Daily 2.8 dokładnie to 35c11. Instalacja elektryczna jest zmasakrowana ale jakoś auto działało do czasu. W lato nie załączał się wentylator więc pewnego dnia odłączyłem kostkę od czujnika temperatury i wentylator chodził stale. Auto straciło na mocy ale myślałem że to normalne objawy jak chodzi wentylator. później zrobiłem...
Witam Doszedł tester edc, wybłyskałem błędy i jest: 2.7 czyli problem z czujnikiem ciśnienia doładowania, może ktoś powiedzieć gdzie go znajdę, tak się składa, że mam używkę na podmiankę albo jako inna kwestia tego błędu, problem z zaworem west gate, który w tej turbinie zastępują chyba kierowniczki w turbo? I teraz grucha w turbinie podobno dział,...
Witam w nowym roku . Mój szwagier miał podobny problem w iveco turbo dejly -5 stopni i niemugł odpalić po weryfikacji okazało się że brakuje sterowania świec i kable pocięte , więc długo nie myśląc bo jestem mechanikiem między innymi koparek JCB zamontowałem świece płomieniową z JCB 3 CX i przycisk na desce rozdzielczej bo świeca nie poczebuje sterowania...
Jeżeli nie ma teraz błędów, będą za chwile, czyli musisz się udać do serwisu z błędem piszę do serwisu ponieważ tylko EASY może widzieć prawidłowo błąd -( np. z porównaniem tak jak jest z texa i davi), pompę masz wymieniona problem możesz mieć jeszcze z sensorem NOx , wtryskiwaczem na tłumiku - nie można go zregenerować lub wyczyścić, na kolanku które...
Hebel rozsypał mi sie w rękach-skorodowany przez sól.Zrobiłem zworę bezpośrednio skręcając przewody od aku śrubą. Od tej chwili silnik nie gaśnie. Auto było kolejny raz na warsztacie , mechanik stwierdził uszkodzenie jakiegoś kabla, jednak nie powiedział mi gdzie.Domyślam się źe nic nie znalazł. Miejmy nadzieję że faktycznie winny był główny wyłącznik....
Przypadkiem trafiłem na ten temat miałem założoną turbinę 3p w MF-255 Olej weź z czujnika ciśnienia oleju dajesz trójnik przepływ jest wystarczający powrót dałem do powrotu sprężarki powietrza. Nie wiem jaki masz filtr powietrza ale jeśli taki jak w MF-255 ma on za mała przepustowość Turbina od iveco daily 2,8l dmucha 0,3 bar od 1000rpm chłodnica oleju...
Przede wszystkim należy sprawdzić turbosprężarkę i szczelność obwodu ssącego silnika (intercooler) oraz wydechu. Turbosprężarkę należy poddać testowi komputerowemu (auto musi być nagrzane po.50 st.C) i wtedy komputer pokaże wyniki przy 4 lub 5 zakresach zmiany geometrii turbosprężarki. Wszystkie testy powinny wyjść z wynikiem pozytywnym. To podstawa...
Witam! Mam w naprawie Iveco Daily 2.5TD (pompa mechaniczna, rocznik 96). Klient przyprowadził auto bo "coś cieknie" i nie ma mocy, a ostatecznie gaśnie. Jak wygląda sytuacja: Auto odpala na zimnym super, lekko kopci na niebiesko, ma moc i nic złego sie nie dzieje, póki się nie nagrzeje. Do mniej wiecej 70-80 stopni auto jedzie normalnie, po mocniejszym...
Z tym błędem od nox sensor będzie tyle palił, doprowadź układ ad blue do ładu, servis MAN jeżeli wykonał próbną jazdę po naprawie musiał widzieć w parametrach temperaturę cieczy chłodzącej dlaczego nie zaproponowali? nie wymienili? - nie naprawili? zapewnili prawidłowej temperatury pracy cieczy chłodzącej? drugie po jeździe próbnej, i jeśli w serwisie...
Kolego tak jak przedmówca zaznaczył błędy diagnozuje tylko z EDC silnika.Jeżeli jest to silnik Iveco na EDC MS6,2 to kod 41 oznacza uszkodzenie czujnika ciśnienia turbosprężarki. Natomiast jeżeli dotyczy silnika Renault DCI kod 41to usterka 1-go wtryskiwacza.
kolejno- czujnik koła zamachowego,wtryskiwacz 2 cylindra,wtryskiwacz 6 cylindra,ciśnienie siłownika turbosprężarki,system sterowania geometrią turbosprężarki Dodano po 4 jeżeli jesteś z zachodniopomorskiego podaj kontakt
Witam! Ostatnio mialem pacjenta iveco stralis e5 450 z totalnym brakiem mocy. Po diagnostyce jaltestem wyszedl elektrozawor od hamulca silnikowego i slabe doladowanie turbo. Elektrozawor byl dobry, lecz pin w kostce tu na wyjsciu z glowicy uciekl i nie laczylo. Po naprawie wiazki elektrycznej i regeneracji turbo bledow brak, lecz nadal niskie doladowanie....
iveco czujnik turbo iveco turbo turbo iveco
amplituner pioneer gramofon dioda selenowa indesit instrukcja pralka
suzuki burgman projekt przyczepki
AsProgrammer software download: official GitHub links, dregmod fork, CH341A, CH347 support TCL 50P615 Power Supply ICs: NCP1653B, NCP1397B, OB2269CP (283N20) on R51MW1-MPC2HG Chassis