Jeśli chodzi o piastę tył to 90mm
kolego z tego co pamietam jest to silnik sofimy . Więc na górze na wałku rozrządu masz znak koło ma tam nacietą szczelinkę a na pokrywie zaworów jest widoczny ząbek dodam ze naciencie na kole musi znajdowac sie na górze . Jak zdejmniesz zdejnmiesz osłone paska zobaczysz koła pompy wtryskowej tam powinien być otwór na wiertło 5 , jest tam też otwór w...
http://obrazki.elektroda.net/41_12579693... http://obrazki.elektroda.net/40_12579695... http://obrazki.elektroda.net/62_12579695...
Miałem kiedyś taka zagadkę. Brak błędów i brak mocy. Winny był zatkany katalizator i brak swobodnego przepływu spalin przez turbo.
I co poradziłeś sobie z tym Ivanem, czy dalej potrzebujesz pomocy?
Nie wiem jak to wygląda dokładnie ale nie ma możliwość abyś miske miał zintegrowaną z łożyskami wału korbowego stosuje się albo malutka miseczka i druga miska aluminiowa jaka usztywnienie bloku albo duża miska i to wszystko albo miska olejowa duża a druga połowa bloku to łożyskowanie wału, możesz miske zdjac bo napewno nie będzie tak że odkręcając miske...
Ja bym bardzo prosił o schemat do IVECO Turbo Daily 35-10 97r do przełącznika wycieraczek bo nie działa mi spryskiwacz. Najlepiej jak byś wysłał o komplet schematów. Podaję maila gargi4482(małpa)wp.pl Z góry dziękuje.
Podobny temat kiedyś był poruszany.http://www.elektroda.pl/rtvfor...
Jest to kontrolka od immobilizera spróbuj odpalić z kluczyka zapasowego, podładować akumulator https://obrazki.elektroda.pl/2460093600_... https://obrazki.elektroda.pl/7344173500_... https://obrazki.elektroda.pl/3321629100_... Nie jestem pewien czy ta instrukcja będzie pasować do twojego modelu
Auto z roku 97, motor 2.5TD Kontrolka świeci na włączonym zapłonie jak i na uruchomionym silniku. W momencie odpalania silnika przygaśnie na pół sekundy. Auto dostało zmuły. Znalazłem kilka skorodowanych przewodów masowych przy karoserii. Czy kody błędów da się jakoś wybłyskać lub ma to jakieś złącze diagnozy?, bo wydaje mi się, że pewnie gdzieś jest...
problem rozwiązany, jak ktoś by szukał wtyczki do obrotomierza to jest za silnikiem nad skrzynią biegów, podłączyłem i działa!
Witam . Szukam schematu instalacji do Iveco Turbo Daili 49-10 `92r. Jesli ktos ma lub wie gdzie jest to prosze o pomoc. Z GORY DZIEKI.
Poszukuję schematu elektryki IVECO TURBO DAILY 2,5TD rocznik 94. Jest to model 10.35. Przetrząsnąłem kupe stron i nici. A w autodacie na CD są tylko dane technioczne, natomiast schematu brak :(( ciesiu
Witam. Potrzebuję pomocy na temat Case 8120 2011 rok. 1. Gdzie znajduje się zawór odcinający ogrzewanie do kabiny operatora? 2. Kombajn mocno kopci pod obciążeniem, nie bierze oleju. Silnik Iveco Turbo Euro 3 F3AE0684k. Od czego zacząć?
Sprawdż układ zasilania z filtrem paliwa włącznie.
Może jest jeszcze czujnik ciśnienia oleju na przewodzie doprowadzającym olej do turbo ??
Witam Sory za podniesienie tak starego tematu ale nic innego nie byłem w stanie znaleźć Iveco Turbo Daily 3.0 HPI 2007r. też bym był zainteresowany zdjęciem kagańca. Czy może ktoś to rozpracował.
To pisałeś że sprawdzałeś gruszkę i zaworek ,sprawdź rurki od sterowania i od turbo do dolotu
jak sobie pan poradził z tym Bradem do czujnika turbo w Iveco?
Iveco daily 2, 3510 (podobno), 2.8 turbo
P0245? -zawor na turbo
Za dużo doładowania. Który to silnik lub chociaż jakie turbo (by pass czy zmienna geomteria). Bo raczej przeładowuje i odcina moc by chronić turbo.
trojan 12 w opisie masz 2.8td to raczej turbo
Cześć, mam podobny problem ze spalaniem, z dnia nadzień średnie spalanie z 10,3-10,7 wskoczyło na 11,4 do nawet 12 l na 100km. Wystarczy lekko dodać gazu a chwilowe pokazuje po 20-25 l/100 km. Udało Ci się jakoś rozwiązać Twój problem?
Witam w nowym roku . Mój szwagier miał podobny problem w iveco turbo dejly -5 stopni i niemugł odpalić po weryfikacji okazało się że brakuje sterowania świec i kable pocięte , więc długo nie myśląc bo jestem mechanikiem między innymi koparek JCB zamontowałem świece płomieniową z JCB 3 CX i przycisk na desce rozdzielczej bo świeca nie poczebuje sterowania...
Witam, Na wstępie chcę poinformować że żaden post na forum nie rozwiązał mojego problemu i nawet nie ma takiej usterki. Ok, Posiadam Iveco turbo daily II 2000r. 2,8 TD i od jakiegoś czasu zaczął gasnąć po tym jak się rozgrzał. Objaw taki że pracuje równo i nagle tak jakbym odłączył zapłon w stacyjce. Żeby go odpalić muszę przekręcić kluczyk w stacyjce...
Tak jak w temacie, ma ktoś doświadczenie z tym silnikiem 2.5D bez turbo,wywrotka daje sobie radę??. Warto rozwazac kupno? Proszę o opinie jeśli ktoś ma jakieś doświadczenie
To jest obejście problemu a nie rozwiązanie. Problem jest w niedrożnym\niedziałajacym EGR przeważnie. Dziurawym intercoolerze, dolocie na odcinku turbo przepustnica.
No przecież masz napisane, czujnik pedału gazu lub hamulca. Sprawdź to.
Witam! Poszukuję schematu podłączenia obrotomierza w Iveco Turbo Daily 35-12 2.5 TDI 1994. Jest błędne podłączenie kabli , kable są też pomieszane. Nie wiadomo czy działają bo nie ma przejścia impulsu od kostki do kostki. Bardzo prosiłbym o schemacik oraz jakąś podpowiedź co zrobić. Z góry dziękuję !
tak jest to możliwe... jednak podczas pracy na biegu jałowym, przepływ EGR pokazuje idealne wartości ( poprzez przepływomierz )z wartościami zadanymi, to samo turbo sprężarka . pozdrawiam
Witam, jak w temacie - poszukuję katalogów z danymi pomiarowymi silników aut osobowych i dostawczych. Aktualnie potrzebuję luzu stykowego pierścieni w silniku 2.5 td 8140.27 sofim. Przydałaby się też informacja jaką uszczelkę zastosować przy jakim wystawaniu tłoków. Oraz gdzie mogę dostać takie katalogi.
witam Szukam schematu instalacji elektrycznej Iveco Daily 35-10 z 1998r
no, więc na 90 % to nie problem zasilania, ale zakłóceń dostających się poprzez antenę, powiem Ci tak - montowałem w kilkudziesięciu Ducato i z doświadczenia wiem, że antena musi być jak najbardziej oddalona od źródła zakłóceń, czyli od komory silnika ... Ducato w zależności od wersji, rocznika potrafi nieźle siać, tak samo jak Iveco Turbo Daily. Musisz...
73tyś.obrotów na minutę to za dużo??? Turbiny się kręcą do 200-300tyś. Kto to zmierzył i czym? Jakie ciśnienie pompuje turbo?
Witam. Pacjent to Iveco Daily z 2010r z silnikiem 3.0 o mocy 180km. Potrzebuje schemat, głównie wiązki co idzie od sond lambda, różnicy ciśnień, reg. turbo do sterownika. Potraktuje ktoś schematem?
Witam właśnie przekładam silnik w Iveco 3510 2.8TD . Kupiłem drugi silnik i tu mam mały problem z turbo. W moim silniku turbo jest połączone z kolektorem ssącym. W silniku który kupiłem turbo jak i kolektor ssący ma wyjścia na intercooler ( mój jest bez intercoolera) mocowanie i przewody do smarowania turbo są identyczne i wszystko by pasowało gdybym...
szukam schematu instalacji elektrycznej IVECO 35-10 do 1999r mój mail to nadrzeka.suprasl(at)gmail.com
Poszukuję schematu instalacji elektrycznej do Iveco Turbo Daily 35-12 z 1996 r. Z góry dziękuję za odpowiedź Andrzej
Jaką turbinę zastosowałeś? Niech mechanik sprawdzi '' na kompie '' ciśnienie turbo podczas jazdy.
Witam Szukam schematu instalacji elektrycznej do Iveco 95-12. Jeśli ktoś mógłby mi pomóc to będę bardzo wdzięczny.
ok sprawdze az do kompa .dzieki przypomnialo mi sie ze tlumik dostal po glowie i jest wgnieciony i rury zaraz za nim nie ma ale to chyba raczej wplywu nie ma na turbo?
Przeczysc kolego zawor egr :)
Witam, moje Iveco 2,8 td 1999r, kuleje z mocą. Obiawy, max prędkość to 80KM/h. Z ładunkiem widzi górkę i już się prosi o drugi bieg. Wymieniłem filtr paliwa, powietrza, rozebralem turbina, klapa działa, nie zacina się, gruszka sprawna, przewód ciśnienia szczelny . Odpala normalnie, chwile przykopci na jasno, i po chwili jest już normalnie. Proszę o...
Przypadkiem trafiłem na ten temat miałem założoną turbinę 3p w MF-255 Olej weź z czujnika ciśnienia oleju dajesz trójnik przepływ jest wystarczający powrót dałem do powrotu sprężarki powietrza. Nie wiem jaki masz filtr powietrza ale jeśli taki jak w MF-255 ma on za mała przepustowość Turbina od iveco daily 2,8l dmucha 0,3 bar od 1000rpm chłodnica oleju...
Mam podobny problem, turbo tylko do 1 się wkręca?
Po pierwsze nie bar a mbar (1000mbar= 1 bar). Dwa które turbo tam siedzi? Bo w 3.0 były ze zmienną geometrią i by pass. Spaliny napędzają turbo i jak ich nie ma lub uciekły bokiem to turbo nie robi ciśnienia. Podobnie jak ciśnienie doładowania ucieka bo np rura za turbo pękła ,czy rozszczelniony jest intercooler.
Temp przed jest zawsze wyższa - normalne spaliny zaraz za turbo cieplejsze, po kilku km zaczyna działać adblue po osiągnięciu około 200 st C, więc tylko w trasie sprawdzisz, ja spoglądam po jakiś 8 km - co pokazuje komp.
witam , mam problem z iveco daily 3.0 bi turbo 2011 rok edc 17 , auto podczas jazdy zgasło , wskaźniki opadły po czym zapaliły sie wszystkie kontrolki i auto umarło , rozrusznik kreci auto nie odpala jakieś pomysły ? sterownik padł ?
Obroty turbo maja być w okolicy 60-65 tys obr - na razie zostaw turbo w spokoju - nie podlanczam texy pod iveco - mam easy. Pompka ma być twarda czyli jest uszkodzona lub masz nie szczelność.
Prawdopodobnie jest problem z z przewodami/wężami do zaworka turbo sprężarki jak je wymienię to dam znać.
Przed wymianą turbosprężarki komputer pokazywał brak ciśnienia doładowania, wymieniłem turbo, elektrozawór i przewody są ok, ciśnienie na wolnych obrotach wynosi 300, natomiast jadąc pod obciążeniem maxymalnie 750.
Czujnik cisnienia nowy, przeplywka,przepustnica,EGR ,zawór turbo przełożony z drugiego sprawnego i dalej to samo
0,9 v do 3,40 v
Skorp, daleko masz do wawki?? mozna cos przyciac;) mamy 2 Iveco daily 2008 3.0 16 v turbo normalnie nie odpala, tylko na plaku, przy delikatnym dodaniu gazu wchodzi na obroty, przy ostrym- zdycha wymyta przepustnica, egr, map (zawalony byl jak sie masz ) jak cos, to dzwon 883177793
Jak dla siebie to remontuj silnik chyba że nie masz dobrego mechanika. Ale wcześniej policz koszty na spokojnie.
Witam mam problem z Iveco 35c15 2.8 brak prądu na kostce sterowania turbo auto takie kupiłem z taką bolączką AI: Jaki jest rok produkcji Twojego Iveco 35c15 2.8? 2002 AI: Czy sprawdzałeś już jakieś elementy układu elektrycznego, które mogą wpływać na brak prądu na kostce sterowania turbo? Tak sprawdzałem przy eku tej kostka i od tej kostki do kostki...
Nowa czy regenerowana? Bo czasem regeneracja się nie udaje mimo iż serwis twierdzi inaczej.
Czy ktoś rozwiązał temat? Mam ten sam problem. Elektrozawory podciśnienia turbo i EGR nowe. Turbina po regeneracji. Przepływka podmieniona na próbę. EGR zaślepiony na próbę. Dolot szczelny. Kable elektrozawory-sterownik mają ciągłość. Dodatkowo, kiedy podciśnienie do turbo jest na stałe, pomijając elektrozawór, wywala błąd, ale moc jest cały czas.
Jak dasz obrotów to do ilu skacze? Iveco mają do siebie że jedne silniki mają ciśnienie 4 a inne 6 więc może nie tu przyczyna. Odnośnie wymian turbo - wymieniane na nowe czy "regenerowane" używki? Sprawdź spływ z turbo i drożność odmy.
Kolego gucio~1 turbo ze zmienną geometrią występuje również w Iveco Stralis. Nawiasem mówiąc straszne dziadostwo, 300 - 400 tys i turbo do wymiany, podobno dobrze nie da się zregenerować ale to podobno. Koszt nowej około 5500 zł.
jestes pewny co do ustawienia rozrzadu? bledow nie ma wgl? Gdyby byl problem z wtryskami zauwazylbys tez ze turbo slabo dmucha, bo ecu obcina doladowanie
Panowie mam problem z iveco eurocargo 6 litrowy motor rok 2013r Z odmy nie daje. Turbo nowe nic nie dało. Do układu pneumatycznego nie idzie olej. Przebieg 470 tyś. Gdzie szukać problemu?
Witam! Koledzy mam Iveco 35-10 turbo z 1999r. poj.2800cm. Pompa Vacum siadła - rozwaliła się obudowa /jak by ją coś przyblokowało/. Zmieniłem na drugą. Próba odpalenia i nic, auto nie chce odpalić. Sprawdziłem wszystko paliwo do wtrysku dochodzi, nie ma immobilizera w kluczyku, w końcu się wkurzyłem i dałem bezpośrednio w turbinę placka /do tapicerki...
Mgiełkę zapewnia rozpylacz (taka część wtryskiwacza) bo pompa nic nie rozpyla (pompuje co wynika nawet z nazwy). Tak obrazowo: dobry rozpylacz rozpyla na mgłę wolno opadającą w powietrzu, słaby/zużyty na kropelki opadające dużo szybciej, złom sika strumieniami. Oczywiście jakość pylenia zależy od ciśnienia wtrysku i na pewno super rozpylacz z ciągnika...
Witam, udało Ci się zdiagnozować problem? Bo posiadam takiego samego po zmianie turbo pochodził 30 min, zgasł i jest nie do odpalenia. Wiecie co może go boleć
Podłącz manometr w dolot i porównaj ciśnienie turbo pokazywane przez czujnik i rzeczywiste
W tej ilości ten silnik przepchnie tylko przez turbo, cała reszta to tylko pobożne życzenia, a ten silnik... to nie koncert....
Witam.Mam problem z iveco stralis 440s40,auto nie ma mocy.Diagnoza komputerowa nie wykazuje żadnych błędów.Sprawdzone zostało turbo,wymienione filtry,sprawdzony układ paliwowy.Auto nie dymi,silnik ładnie pracuje a mocy brak.Macie jakieś pomysły co można jeszcze sprawdzić.
6000 to jest nastawa podstawowa przy odpaleniu - teście czytaj norma. nigdy nie miałem takiego problemu, czym diagnozujesz - u mnie w esay po aktualizacji jakiś czas temu muszę wpisywać nr turbo i dopiero test.
W jakiej kondycji turbina ? Dmucha coś kolwiek? przewody od turbo to kolektora sprawdzone pod kątem pęknięć?
Problem rozwiązany przetarty był kabel zasilający sterownik. Za bezpiecznikiem f63 jest wtyczka na podłużnicy obok turbo i za nią idą kable wzdłuż ramy na tył auta. Kabel był przetarty ok 30 cm za wtyczka. Ocierał o osłonę silnika.
Tak. Dziekuje slicznie.
witam mój znajomy ma Iveco dostawcze 2.5 turbo siadła mu turbina tzn wyzucała olej za regenerowana dał około niepamietam jakies 900zł ale sie rozpadła po 3tys km. dał ja na gwarance to ją zrobili jeszcze raz ale dalek to samo sie stało pózniej koles powiedziałz e sie udaje raz na iles ze bedzie chodzic bo jak rozwierca tulejki to zrobi za mały luz to...
Jakie obroty ma turbo.? Nasmarowali / nasmarowales nypelek od przodu turba? Sztanga na teście chodziła bez przyciąć? Przewody od intercooler sa mocno dokrecone na opaskach i lewy od srodka dwie srubki? Zobacz górę flanszy idacej od coolera czy nie jest podjechana krzywa? Ta strone muszli można zmienić występuje jako zamiennik. Dwie nakretki od góry...
WITAM. Mam problem z ciśnieniem oleju w iveco daily 35-8 silnik 2,5 zwykły diesel. Mianowicie na zimnym silniku ciśnienie na zegarze ma ok 5 a jak się rozgrzeje to spada na 1,5 i zapala się kontrolna od ciśnienia oleju na wolnych obrotach jak dodaje trochę gazu to ciśnienie gaśnie. Wiecie może co go boli?
Dzien dobry:) prosze o pomoc, mam problem z iveco daily 3.0 170km 2010r bi-turbo, wiec tak -turbina dobrze ładuje -map sensor ok -przeplywomierz ( na biegu jałowym przeplyw 735ml) -dpf ok -sonda lambda ok -dolot cały sprawdzony ok -egr nowy -chłodnica spalin szczelna i czysta -wtryski nowe -kolektor ssący czysty -klapa gasząca nowa -filtr paliwa i grzałaka/...
Witam, wymieniłem tzw gruszkę w turbosprężarce w Mascocie 2.8 dti - silnik ten sam co w iveco master na zwykłej pompie rotacyjnej. Założyłem wskaźnik ciśnienia aby wyregulować ciśnienie. Jakie powinno być ciśnienie doładowania?? - bo mi podczas jazdy na 4 - 5 biegu pokazuje 1 bar i nie wiem czy to nie za mało. Jak czytam inne posty do jedni piszą 1...
To nie silnik. Silnik ma ogrom mocy, ładnie chodzi:) Bo padne :D Skąd wiesz ile ma mocy?? Silnik był na hamowni?? Skąd wiesz jak ten silnik chodził gdy był nowy?? Masz to auto od nowego?? Pierwsze pytanie: po co regenerowałeś turbine?? Co się z nią stało?? Kolejne pytanie: jest olej w intercoolerze?? Jeśli ten brakujący olej jest w intercoolerze to...
musisz po kablach lecieć a zacznij od centralki z bezpiecznikami, mi pokorodowała z tyłu i musiałem złącza lutować turbo daily 4010 1994 rok, podobno to standart
Pewnie, że zadziała. Ale za jakiś czas, gdzieś na trasie urwie się grzybek i załatwi na cacy głowice, tuleje, tłok i turbo. A wtedy to dopiero będzie się chciało stawiać klientowi nowy silnik. Zrobisz jak uważasz, ale po co pchać się w opały...
ECM 99 Kontrola ciśnienia turbo,zbyt niski lub wysoki sygnał,może być uszkodzony czujnik ciśnienia,siłownik turbiny lub zatkany filtr powietrza. Wskazana diagnostyka komputerowa.
Jak turbo podobne jak w daily to często zaciera się oś zaworu WASTE GATE. Sprawdź czy go coś nie trzyma.
Pisałem że dobrze jak byś podał numer podwozia wtedy można sprawdzić go w systemie. Jeśli jest błąd dotyczący ciśnienia w skrzyni korbowej to może to być też przyczyną sterownik wchodzi w safe mode i ogranicza obroty, do tego jeszcze sprawdził bym turbo czyli wykonał pełny test silnik i turbosprężarki (zwróć uwagę na prędkość turbosprężarki) i moim...
Witam Co prawda temat chwilowo zamarł, ale jeżeli kogoś interesuje, to dodam, że ja w zetorze 16245 zmieniłem oryginalne czeskie turbo na Garetta z Iveco Eurocargo o podobnej mocy. Do kolektora i rurek olejowych pasowało bez przeróbek, jedynie połączenie z wydechem wymagało dorobienia kołnierza. Efekt taki, że zbiera się o jakieś 200 obr/min wcześniej,...
Któregoś razu zaobserwowałem listonosza w Niemczech jak podjeżdża co dwa domy. To było T5 VW. Zapalał, ostro ruszał i natychmiast gasił. Zastanawiałem się wtedy ile to pożyje? Okazuje się że nie ma decydującego wpływu na żywotność turbo. Tak jak dufek napisał schłodzić po trasie najważniejsze.
Sprawdź sobie jeszcze turbo jak jest ok to ja radze zregenerować bo masz gwarancję a na używaną nie ma gwarancji.
Kolego tak jak przedmówca zaznaczył błędy diagnozuje tylko z EDC silnika.Jeżeli jest to silnik Iveco na EDC MS6,2 to kod 41 oznacza uszkodzenie czujnika ciśnienia turbosprężarki. Natomiast jeżeli dotyczy silnika Renault DCI kod 41to usterka 1-go wtryskiwacza.
Iveco 35s18 18r Wiem, że temat przerabiany, ale nie udało mi się znaleźć odpowiedzi. Mianowicie Iveco z dnia na dzień zaczęła dużo palić, a komputer szaleje przy dodaniu gazu. Spalanie na ECU pokazuje 25l, realnie spalanie wzrosło o ok. 3-4l. Po wykryciu tego zachowania wymieniono przepustnicę, bo dawała błąd. Sprawdzono turbo, wtryskiwacze, wymieniono...
Witam mam podobny temat co zamknięty jazda na oleju Przepalonym Dislem Więc tak Pracowałem 1/2 roku sezonowo jako kierowca w Cocacoli samochód Iveco Deli Turbo D do Iveca lałem przepracowany olej w sumie tym Turbo Dislem na Comon Rei z robiłem 10000 KM na przepalonym ale co dzienie wracałem na podwórko około 40 Km na oleju napędowym .Przepalony OLej...
Witam koledzy pacjent iveco 35,15 rok 2007 . Auto w czasie jazdy ma moc normalnie przyspiesza . Turbo w czasie jazdy utrzymuje okolo 1.5 Bara . Przy przyspieszeniu max 2.2 bara. Problem zaczyna sie na postoju na komputerze pokazuje 0.5 Bara doładowania na wolnych obrotach aż zapali sie kontrolka edc i komputer łapie blad 0194 . Wtedy ciśnienie na komputerze...
przyjechał mechanik i zabrał komputer do jakiegoś spece który pozbędzie się immo :) jedyne co go zdziwiło to to że moje iveco ma wejscie do komputera typowo mercedesowskie, wszystko jest z nim ok ??
problem rozwiazany przejrzałem dokładnie cały ukałd sterowania turbo i okazało sie ze zacina sie zmienna geometria( czasami działa lub zacina sie wpewnym miejscu) i przez to otwarty był zawór upustowy, stad małe cisnienie w układzie
Wiec tak olej jest ok podaje do turba a lopatki turba maja luz nie w posówie ale góra dół. Jakis 1 minimetr na oko. Czy wymieniac turbo czy na tym jeszcze pojezdzi?? Auto ma moc i silnik chodzi jak zegarek
Temperatura silnika podczas jazdy??. Jezeli bedzie miał ponizej 80 niewypali dpf dobrze albo wogole. Przeładowanie turbo swiadczy i o uszk. czujnika ciś doładowania lub turba. Żadko zapchany dpf ma na to wplyw. Doładowanie jest mierzone na stronie zimnej czyli uklad ssacy a nie wydechowy.
Samo ciśnienie i temperatura to za mało dla silnika turbo doładowanego. może nie tak do końca bo silniki Iveco Tector w kwestii pomiaru ilości powietrza mają tylko czujnik temp i ciśnienia i jakoś pracują (euro 3 jeśli się nie mylę) mało tego one są Common Rail tyle że może nie są już tak współczesne
próbowałem kiedyś coś takiego zainstalować w Cumminsie: emulator za 300 PLN i nie działa działa pod warunkiem, że przed zainstalowaniem układ SCR jest sprawny a on tylko symuluje jego prace w optymalnych warunkach jeżeli w samochodzie u Ciebie turbo puściło olej na wydech to raczej katalizator jest do wymiany niestety Pozdr
Witam mam problem z iveco daily 3.0 euro 5 bi turbo 170 koni , mianowicie problem zaczął się od teoretycznie uszkodzonej turbiny , samochód kopcił jak diabli pił olej litrami , zregenerował turbo auto nadal kopciło piło olej i rzucało olej na wydech , wymieniłem odme wszystko wróciło do normy ale teraz borykam się z wpadaniem auta w tryb awaryjny ,...
Witaj, Mam ten sam problem z błędem 194, u mnie ten problem pojawił się po zaślepieniu EGR, wcześniej został wyprogramowany z ECU i zrobiony chip na zwiększenie mocy, ale nie był zaślepiony i wszystko było ok. Z racji, że do EGR ciężki dostęp i ściągałem skrzynię do wymiany sprzęgła i od razu go zaślepiłem, po czym zaczęły się problemy z mocą. Dodam,...
Czyli wszystkie czujniki praktycznie masz uszkodzone +alternator. Chyba że po części masz zakwizytowane przebiegi zdarzeń, które wystąpiły i nie zostały skasowane. Jeśli o takie rzeczy pytasz, to raczej sam nie poradzisz. Wszystko jest do naprawienia, ale warunek-trzeba określić kondycję mechaniczną motoru, choćby ciśnienie w cylindrach,rozrząd cisnienie...
turbo iveco iveco czujnik turbo iveco turbo daily
odbiornik janeczek formatowanie niestandardowe excel prądnica pierścieniowa
laptop gamingowy berges falownik
Lokalizacja akumulatora w ładowarce Kramer Obcinanie ekranu w Brawl Stars podczas gry