Miałem kiedyś taka zagadkę. Brak błędów i brak mocy. Winny był zatkany katalizator i brak swobodnego przepływu spalin przez turbo.
Jeśli chodzi o piastę tył to 90mm
Nie wiem jak to wygląda dokładnie ale nie ma możliwość abyś miske miał zintegrowaną z łożyskami wału korbowego stosuje się albo malutka miseczka i druga miska aluminiowa jaka usztywnienie bloku albo duża miska i to wszystko albo miska olejowa duża a druga połowa bloku to łożyskowanie wału, możesz miske zdjac bo napewno nie będzie tak że odkręcając miske...
kolego z tego co pamietam jest to silnik sofimy . Więc na górze na wałku rozrządu masz znak koło ma tam nacietą szczelinkę a na pokrywie zaworów jest widoczny ząbek dodam ze naciencie na kole musi znajdowac sie na górze . Jak zdejmniesz zdejnmiesz osłone paska zobaczysz koła pompy wtryskowej tam powinien być otwór na wiertło 5 , jest tam też otwór w...
http://obrazki.elektroda.net/41_12579693... http://obrazki.elektroda.net/40_12579695... http://obrazki.elektroda.net/62_12579695...
To pisałeś że sprawdzałeś gruszkę i zaworek ,sprawdź rurki od sterowania i od turbo do dolotu
Może jest jeszcze czujnik ciśnienia oleju na przewodzie doprowadzającym olej do turbo ??
I co poradziłeś sobie z tym Ivanem, czy dalej potrzebujesz pomocy?
Cześć, mam podobny problem ze spalaniem, z dnia nadzień średnie spalanie z 10,3-10,7 wskoczyło na 11,4 do nawet 12 l na 100km. Wystarczy lekko dodać gazu a chwilowe pokazuje po 20-25 l/100 km. Udało Ci się jakoś rozwiązać Twój problem?
Temp przed jest zawsze wyższa - normalne spaliny zaraz za turbo cieplejsze, po kilku km zaczyna działać adblue po osiągnięciu około 200 st C, więc tylko w trasie sprawdzisz, ja spoglądam po jakiś 8 km - co pokazuje komp.
Podobny temat kiedyś był poruszany.http://www.elektroda.pl/rtvfor...
Pisałem że dobrze jak byś podał numer podwozia wtedy można sprawdzić go w systemie. Jeśli jest błąd dotyczący ciśnienia w skrzyni korbowej to może to być też przyczyną sterownik wchodzi w safe mode i ogranicza obroty, do tego jeszcze sprawdził bym turbo czyli wykonał pełny test silnik i turbosprężarki (zwróć uwagę na prędkość turbosprężarki) i moim...
Jest to kontrolka od immobilizera spróbuj odpalić z kluczyka zapasowego, podładować akumulator https://obrazki.elektroda.pl/2460093600_... https://obrazki.elektroda.pl/7344173500_... https://obrazki.elektroda.pl/3321629100_... Nie jestem pewien czy ta instrukcja będzie pasować do twojego modelu
Ja bym bardzo prosił o schemat do IVECO Turbo Daily 35-10 97r do przełącznika wycieraczek bo nie działa mi spryskiwacz. Najlepiej jak byś wysłał o komplet schematów. Podaję maila gargi4482(małpa)wp.pl Z góry dziękuje.
Auto z roku 97, motor 2.5TD Kontrolka świeci na włączonym zapłonie jak i na uruchomionym silniku. W momencie odpalania silnika przygaśnie na pół sekundy. Auto dostało zmuły. Znalazłem kilka skorodowanych przewodów masowych przy karoserii. Czy kody błędów da się jakoś wybłyskać lub ma to jakieś złącze diagnozy?, bo wydaje mi się, że pewnie gdzieś jest...
Za dużo doładowania. Który to silnik lub chociaż jakie turbo (by pass czy zmienna geomteria). Bo raczej przeładowuje i odcina moc by chronić turbo.
jak sobie pan poradził z tym Bradem do czujnika turbo w Iveco?
problem rozwiązany, jak ktoś by szukał wtyczki do obrotomierza to jest za silnikiem nad skrzynią biegów, podłączyłem i działa!
Odma idzie do węża przed turbo tam trzeba sprawdzać czy robi ciśnienie.
P0245? -zawor na turbo
Przeczysc kolego zawor egr :)
Poszukuję schematu elektryki IVECO TURBO DAILY 2,5TD rocznik 94. Jest to model 10.35. Przetrząsnąłem kupe stron i nici. A w autodacie na CD są tylko dane technioczne, natomiast schematu brak :(( ciesiu
trojan 12 w opisie masz 2.8td to raczej turbo
Sprawdż układ zasilania z filtrem paliwa włącznie.
Witam właśnie przekładam silnik w Iveco 3510 2.8TD . Kupiłem drugi silnik i tu mam mały problem z turbo. W moim silniku turbo jest połączone z kolektorem ssącym. W silniku który kupiłem turbo jak i kolektor ssący ma wyjścia na intercooler ( mój jest bez intercoolera) mocowanie i przewody do smarowania turbo są identyczne i wszystko by pasowało gdybym...
To jest obejście problemu a nie rozwiązanie. Problem jest w niedrożnym\niedziałajacym EGR przeważnie. Dziurawym intercoolerze, dolocie na odcinku turbo przepustnica.
Iveco 3.0 euro 5. W skrócie: turbo pluło olejem więc wymienione i dalej pluje. Dmucha z odmy na gorąco, na zimno niewiele. Rozebrany silnik - zapieczone pierścienie. Teraz jest dylemat czy szlifować cylindry czy nie. Pomiar średnicy wykazuje zużycie u góry 0,05-0,06mm, od około 20mm od góry do samego dołu cylindra jest ładny hon i brak owalu, średnica...
Czy ktoś rozwiązał temat? Mam ten sam problem. Elektrozawory podciśnienia turbo i EGR nowe. Turbina po regeneracji. Przepływka podmieniona na próbę. EGR zaślepiony na próbę. Dolot szczelny. Kable elektrozawory-sterownik mają ciągłość. Dodatkowo, kiedy podciśnienie do turbo jest na stałe, pomijając elektrozawór, wywala błąd, ale moc jest cały czas.
Iveco daily 2, 3510 (podobno), 2.8 turbo
tak jest to możliwe... jednak podczas pracy na biegu jałowym, przepływ EGR pokazuje idealne wartości ( poprzez przepływomierz )z wartościami zadanymi, to samo turbo sprężarka . pozdrawiam
Problem rozwiązany przetarty był kabel zasilający sterownik. Za bezpiecznikiem f63 jest wtyczka na podłużnicy obok turbo i za nią idą kable wzdłuż ramy na tył auta. Kabel był przetarty ok 30 cm za wtyczka. Ocierał o osłonę silnika.
Witam . Szukam schematu instalacji do Iveco Turbo Daili 49-10 `92r. Jesli ktos ma lub wie gdzie jest to prosze o pomoc. Z GORY DZIEKI.
Witam. Potrzebuję pomocy na temat Case 8120 2011 rok. 1. Gdzie znajduje się zawór odcinający ogrzewanie do kabiny operatora? 2. Kombajn mocno kopci pod obciążeniem, nie bierze oleju. Silnik Iveco Turbo Euro 3 F3AE0684k. Od czego zacząć?
Tak jak w temacie, ma ktoś doświadczenie z tym silnikiem 2.5D bez turbo,wywrotka daje sobie radę??. Warto rozwazac kupno? Proszę o opinie jeśli ktoś ma jakieś doświadczenie
Witam, udało Ci się zdiagnozować problem? Bo posiadam takiego samego po zmianie turbo pochodził 30 min, zgasł i jest nie do odpalenia. Wiecie co może go boleć
Po pierwsze nie bar a mbar (1000mbar= 1 bar). Dwa które turbo tam siedzi? Bo w 3.0 były ze zmienną geometrią i by pass. Spaliny napędzają turbo i jak ich nie ma lub uciekły bokiem to turbo nie robi ciśnienia. Podobnie jak ciśnienie doładowania ucieka bo np rura za turbo pękła ,czy rozszczelniony jest intercooler.
Mam podobny problem, turbo tylko do 1 się wkręca?
Ale to widać wszędzie że "Lean managment" i kontrola jakości (by nie była za wysoka bo jak jest to znaczy że można taniej zrobić) jest już wszędzie. Jeszcze jako tako Toyota się wybija ,ale wszyscy robią testy końcowe na klientach w myśl najwyżej się zateguje jak padnie przed końcem gwarancji. Do tego wyżyłowane normy spalin czyli dołożenie dodatkowego...
A to już zależy od konkretnej wersji silnika a konkretnie sterowania turbo i normy EURO. Euro 3 czy 4 bez DPF nie zrobi różnicy nowszym już tak.
Witam Chciałbym opisać przygodę (aby przestrzec innych przed tą awarią) z autem wyposażonym w silnik Iveco 3.0 180KM montowany we Fiacie Ducato, Citroenie Jumper, Peugeot Boxer. Problem pojawił się nagle podczas jazdy (transport międzynarodowym) w czasie ulewnych deszczy w europie (padało i padało z dwa tygodnie), silnik wyświetlił "check" i przeszedł...
Witam Sory za podniesienie tak starego tematu ale nic innego nie byłem w stanie znaleźć Iveco Turbo Daily 3.0 HPI 2007r. też bym był zainteresowany zdjęciem kagańca. Czy może ktoś to rozpracował.
Obroty turbo maja być w okolicy 60-65 tys obr - na razie zostaw turbo w spokoju - nie podlanczam texy pod iveco - mam easy. Pompka ma być twarda czyli jest uszkodzona lub masz nie szczelność.
Czujnik cisnienia nowy, przeplywka,przepustnica,EGR ,zawór turbo przełożony z drugiego sprawnego i dalej to samo
Skorp, daleko masz do wawki?? mozna cos przyciac;) mamy 2 Iveco daily 2008 3.0 16 v turbo normalnie nie odpala, tylko na plaku, przy delikatnym dodaniu gazu wchodzi na obroty, przy ostrym- zdycha wymyta przepustnica, egr, map (zawalony byl jak sie masz ) jak cos, to dzwon 883177793
Witam, Pytanie w zasadzie bardzo ogólne, a mianowicie czy w leciwym aucie (w moim przypadku Iveco Daily III, silnik 8140.43C, 2000r) bardziej opłaca się naprawiać to co jest, czy może poszukać nowego silnika i wymienić całość? Posiadam Iveco z zabudową do przewozu koni (więc kwestja wymiany auta na inne nie jest taka oczywista). W zeszłym roku musiałem...
Jaką turbinę zastosowałeś? Niech mechanik sprawdzi '' na kompie '' ciśnienie turbo podczas jazdy.
Witaj, Mam ten sam problem z błędem 194, u mnie ten problem pojawił się po zaślepieniu EGR, wcześniej został wyprogramowany z ECU i zrobiony chip na zwiększenie mocy, ale nie był zaślepiony i wszystko było ok. Z racji, że do EGR ciężki dostęp i ściągałem skrzynię do wymiany sprzęgła i od razu go zaślepiłem, po czym zaczęły się problemy z mocą. Dodam,...
Prawdopodobnie jest problem z z przewodami/wężami do zaworka turbo sprężarki jak je wymienię to dam znać.
Witam. Pacjent to Iveco Daily z 2010r z silnikiem 3.0 o mocy 180km. Potrzebuje schemat, głównie wiązki co idzie od sond lambda, różnicy ciśnień, reg. turbo do sterownika. Potraktuje ktoś schematem?
jestes pewny co do ustawienia rozrzadu? bledow nie ma wgl? Gdyby byl problem z wtryskami zauwazylbys tez ze turbo slabo dmucha, bo ecu obcina doladowanie
iveco turbo turbo iveco daily zawór turbo iveco
iiyama inverter suzuki grand vitara napęd numery naklejce
moduł inteligentnego odłączona klema
Kontrolka ESP i tryb awaryjny: przyczyny i diagnostyka Boardview dla płyty DAOP5JMB6EO REV: E w laptopie