Tego nie wiem, ale poszukaj używki. Ja swój rozebrałem i podmieniłem kontaktron - ale to było w 2009, ale działa do dzisiaj. Generalnie całość zalana jest żywicą, która jest bardzo ciężka do rozebrania. Poszukaj używanych, podejrzewam, że będą te same w różnych modelach PSA.
sprawdzić oporność tego czujnika ? To kontaktron, nie czujnik.
Sygnalizuje niski poziom płynu hamulcowego. Czujnik poziomu bardzo źle reaguje na dziurawą membranę w korku. Sygnalizować tak może też czujnik zużycia klocków, a korek popsuł ktoś nie potrzebnie. Na pewno ma zapisany kod usterki po którym dojdziesz o który czujnik chodzi.
Jest to kontaktron, łatwo sprawdzić omomierzem kostka jest o ile mnie pamięć nie myli pod prawym, tylnym siedzeniem... sprawdź czy magnesy nie wyleciały z korka..
Trochę ci to wyjaśnię, w korku są dwa magnesy po bokach możesz to sam sprawdzić wizualnie,jeżeli ich nie ma to korek do wymiany (ok.110zł). Do rury wlewu przymocowany jest czujnik (kontaktron) który reaguje na obecność magnesów korka(ok.170zł) Do wymiany tego czujnika trzeba opuścić zbiornik paliwa dlatego robocizna jest dość droga.Spr. w serwisie za...
Materiałem wrażliwym na wilgoć w tych czujnikach to korek, kora dębu korkowego.
Sprawdziliśmy przewody od czujnika korka wlewu do kalkulatora pin 4 i12. Są dobre, w dobrym stanie jest również sam moduł i złącze. zmierzyliśmy opór na czujniku korka: przy założonym korku = 30Ω przy wyjętym korku = 15Ω w obydwu przypadkach komunikat z KTS brzmi- korek nieobecny rozpięcie wiązki czujnika daje komunikat - przerwa w obwodzie...
Sposobow rozwiazania jest wiele i jest to dosyc proste. 2 elektrody weglowe. Pomiar robi sie pradem przez 0,1s w odstepach godzinowych lub rzadziej. Jak brak wody, to wlewa mala porcje zaleznie od zbiornika np 100 ml. W koncu woda tak szybko nie paruje. Inny czujnik, to korek z magnesem, ktory porusza sie w poblizu kontaktrona.
Witam. A czym zatkałeś otwór po uszkodzonym czujniku, chyba że czujnik se starego kotła pasował w miejsce tego. Jeśli czujnik ze starego kotła jest zamontowany gdzieś obok, np: przylgowo, a ten uszkodzony czujnik siedzi tylko jako korek, to zacznie za jakiś czas przeciekać (woda zacznie wypływać po stronie złączy elektrycznych). Pozdrawiam.
Za mało płynu hamulcowego w zbiorniczku . Zdejm kable z czujnika w korku-nakrętce i zobacz czy po zapaleniu zgaśnie.
W korku paliwa są oba magnesy i są sprawne ( przyciągają - przykładałem wkrętak ). Rozebrałem tylne nadkole i dobrałem się do czujnika korka wlewu paliwa ( oporność z magnesem ok 680 omów ). Po przyłożeniu multimetru do kostki od owego czujnika " na przejście " przy odkręconym korku miernik piszczy, przy zakręconym nie nie - czujnik wydaje się być sprawny....
W moim Peugeocie 407 2004r pojawił się nagle problem z DPF. Okazało się, że jest błąd "czujnik obecności korka wlewu paliwa", który jest z tym powiązany. Miał ktoś z tym styczność? Da się to naprawić bez wymiany? Problemem jest korek czy sam czujnik?
Ale to jest E6, czujnik od dołu, wczoraj podłączyłem nowy czujnik w powietrzu i na końcu przyczepiłem taśmą magnes i na razie jeździ bez błędu. A jak to mówisz, żeby ten czujnik zaczepić?
Witam. W zał. Dane dotyczące regulacji NISSAN 350Z (Z33) 3.5 V6 (VQ35DE), a tam ustawienia momentu obrotowego: 1. Śruby głowicy cylindrów 2. Świece zapłonowe 3. Korek oleju 4. Czujnik tlenu
Wykrzyknik i 3krotny sygnał to objaw braku płynu hamulcowego ,odłącz złącze od czujnika w zbiorniku-symulacja pełnego zbiorniczka ,zobacz czy coś się zmieni. Zworka na stykach złącza to symulacja braku płynu ale wtedy kontrolka nie gaśnie. Z abs czujnik w zbiorniczku ,bez abs czujnik w korku . 2- nie musisz do aso ale do kogoś kto ma diagnostykę grupy...
Panowie, pacjent E46 2.5 benzyna M54B25. Zapala się kontrolka poziomu płynu chłodniczego. Dzieje się to po przejechaniu paru km na zimnym silniku. Świeci przez kilka, czasem kilkanaście km. W dłuższej trasie problem nie występuje. Wymieniony jak dotąd czujnik poziomu, korek zbiorniczka. Temperature trzyma ok, grzeje bardzo ładnie. Spróbować wymienić...
Mam taki dolot jak na ostatnim zdjęciu w Golfie 4. Musisz zblokować klapkę zimne/ciepłe powietrze w pozycji tylko zimne. Dodatkowo na tym chwycie powietrza przy pasie przednim możesz dorobić z butelki po Dynazelu zaślepkę/osłonę w kształcie łuku, żeby powietrze zaciągane było tylko z wlotu, a nie z komory silnika. Jednak temperatura z czujnika w korku...
Jeżeli masz nieszczelny układ chłodzenia to nie narasta ciśnienie i wentylator się nie załączy bo temp włączenia wentyla to coś ponad 100C (dokładnie nie wiem) Napisz czy silnik ma prawidłowe obroty (zimny około 110 ciepły 850). Jeżeli obroty są prawidłowe to czujnik jest OK a awaria to brak ciśnienia w chłodzeniu - może korek zbiorniczka do wymiany....
To wyglada na korek do niewykorzystanego pinu zlaczki.
wszystko zalezy od charakterystyki czujnika, czyli jego oporności przy temperaturze 20*C (tą wartość podaje się jako nominalną) i nachylenia krzywej spadku oporności w zależności od temperatury. A jak chcesz mieć czujnik temperatury, to przejdź się na szrot, namierz jakąś skode z okrągłymi zegarami i zdemontuj wskaźnik temperatury wody (jest do 120*C)...
Okazało się że to wina czujnika w chłodnicy i korka, po wymianie czujnika i korka wszystko jest ok. Do zamknięcia.
Jak sprawdzić ten czujnik w korku ? Bo coś na komputerze wyskoczyło z tym korkiem.
Witam Czujnik termostatu
Witam, wyntylator chłodnicy w tych silnikach załancza na sie dopiero przy temp 100C a wyłancza przy 95C , w opelku mam ukł. cisnieniowy dlatego korek zakrecamy zacznij od odpowietrzenia ukł. chłodzacego, musisz poluzowac czujnik temperatury przed dolewka płynu dolewamy płyn, jak juz przez oplyn bedzie nam leciec bez powietrza przez odpowietznik zbiorniczka...
Maty Intexa zaczeły po prostu po 3 latach tak jaby parcieć i pękać, po tych z Bestwaya mogłem chodzić, choć producent tego nie zaleca :) Choć plusem Intexowych jest to, że powierzchnia faktyczna kolektora jest dużo większa niż tych z Bestwaya. Co do czujników, za radą kolegi servee79 kupiłem ten sterownik https://allegro.pl/oferta/podwojny-regul...
Witam szukam schematu instalacji ( silnika fap czujnik korka wlewu paliwa) peugeot 807 2,0 hdi 136 2007
Rozumiem, że to jest skrzynia manualna a nie automat?? Jeżeli to nie jest automat to nie ma żadnych czujników. Odkręć korek wlewowy skrzyni jeżeli jest olej to pocieknie
Najpierw należy wziąść jakiś stary magnetofon (nawet szpulowy). Następnie robimy tak: sprawdzamy czy ma on: -głowicę kasującą (nie może być magnetyczna, musi być cewka) -głowicę zapisującą -głowicę czytającą -sprawną machanikę Teraz to twoja inwencja twórcza. Musisz znać się na działaniu portu LPT i znać jakiś język programowania np. Turbo Pascal. To...
Sprawdź czujnik poziomu płynu hamulcowego, z tego co pamiętam powinien być standardowo w korku. Dodano po 24 Sprawdź czujnik poziomu płynu hamulcowego, z tego co pamiętam powinien być standardowo w korku. ABS działa?
Niestety nie ma czujnika w korku ani w klapce. Podobno otrzymuje impuls z zbiornika paliwa, aby dodała dodatek. Nie powinna pracować ciągle.
O temp oleju tez myslalem. Najmniej inwazyjnym miejsce do wkrecenia czujnika temp jest korek filtra oleju. Zgadzam sie, ze czujnik cisnienia moze i nie jest do konca potrzebny ale mimo wszystko chcialbym go zamontowac. Fotki, tyle tak na juz znalazlem w telefonie.
wiem, że odgrzewam kotleta, ale jestem ciekawy czy udało Ci się ustalić przyczynę bo mam to samo czyli po wyłączeniu zapłonu na kilkanaście sekund załacza się pompa dodatku, czujnik korka chyba jest dobry bo korek jest obecny przy sprawdzeniu lexia,
Ja się spotkałem z takim rozwiązaniem, z czujnikiem poziomu elektrolitu w akumulatrorze. motocyklu import japonia. Akumulator miał specjalny korek z czujnikiem. Jaki jest sens tego pomiaru w jednej celi tego niestety nie wiem ;) A twoim przypadku jeżeli ładowanie jest OK to bym się nie przejmował. Wrzuć zdjęcie kontrolki jak możesz.
Mechanika - może dwa dyski ze szczelinami, jeden obracając się odsłania lub zasłania komorę czujnika, ew korek gumowy na prowadnicy. Może pomyśleć o czujniku w formie kondensatora powietrznego, jedyny problem to konieczność wykrycia niewielkich zmian pojemności oraz konstrukcja stabilna pod względem rozszerzalności temperaturowej.
Nie wiem po co te wywody skoro sprawdził że wentylator się włącza się po zwarciu styków czujnika i usterka wystąpiła stojąc w korku więc tylko i wyłącznie sprawa czujnika.P
raczej nie podcisnienia. On jest zamontowany na zewnatrz wlewu. Tak jakby mial pokazywac że korek wlewu nie zostal zamkniety. tylko z tym że zadna opornosc nie nie zmienia przy przystawianiu do niego metalu badz megnesu. Caly czas jest miedzy dwoma przewodami 6,5 oma
Czujnik wody masz w zbiorniku powietrza zamiast korka spustowego. ABS te trzy błędy na jednym zaworze.
Wychodzi albo czujnik wentylatora albo korek, dostaniesz oryginalny korek to sie dowiesz.
Woda we filtrze paliwa. W dolnej części jest korek - czujnik do spuszczania wody.
Zrób taką ostateczną próbę: nagrzej silnik włącz na stałe wentylator na chłodnicy (mostek na czujniku) poluźnij korek ze zbiorniczka na pracującym silniku żeby spuścić ciśnienie z układu zakręć go i obserwuj czy węże twardnieją Jeśli twardnieją to masz przedmuch.
Witam. Dzięki za pomocne wskazówki. Najbardziej dla mnie podejrzany byłby rygiel w drzwiach, tylko nie wiem jak się do niego dostać. Nie wykluczam również styków w płacie drzwi. Natomiast wykluczyłbym czujnik korka wlewu paliwa, ponieważ drzwi się otwierają. Pozdrawiam.
Działa czujnik korka wlewu?
Da się, ale musisz wymienić koło pasowe, na model z zębami (od el), rozwiercić dwa otwory w deklu rozrządu na tulejki ustalające wspornik czujnika, wytoczyć korek-zaślepkę aparatu zapłonowego. Oczywiście trzeba zamontować moduł, cewkę czujnik i wiązkę od el. Pamiętaj o wymianie kabla oporowego do cewki na zwykły
Nie ma takiego. Producent nie przewiduje wycieku ani uzupełnienia oleju. Zlewasz cały olej i wlewasz przez odpowietrznik lub czujnik cofania żądaną ilość oleju.
Dziękuję za wspaniałą odpowiedź, dwa lata mechanicy się męczyli z wentylatorem a to jedynie zwykły korek, super pomogło
Plomba nie ma sensu, bo: - jest widoczna - będzie uciążliwa w zakładniu - codzienne zakładnie plomby w 10 samochodach chyba mija się z celem. - sam umiem podrabiać plomby więc nie jest to dobre zabezpieczenie Chodzi mi o zabezpieczenie w korku paliwa, najlepiej elektroniczne, do którego po tygodniu bede mógł się podpiąć i sprawdzić kiedy korek był odkręcany....
Wisko nie ma czujnika. Na 99% będzie uszkodzony korek.
Dzisiaj robiłem astrę G, silnik Z18XE1 ma w tym miejscu czujnik położenia wału https://obrazki.elektroda.pl/9303671500_...
Z tego co piszesz to musialo by bydz wszystko zepsute :) Ile zrobiles od kupna km ?? Sprawdzony jest obieg , termostat , nowy korek , czujnik wentylatora , leci cieple powietrze w srodku ??
Podmieniałeś czujnik od innego modelu? Działa takie rozwiązanie?
Jaka jest przyczyna tak bardzo rozrzedzonego oleju silnikowego ropą ? Czy przy uszkodzeniu czujnika korka wlewowego FAP będzie się regenerował podnosząc poziom oleju w silniku ?
Witam, czujnik korka wlewu paliwa wymieniłem na nowy. Koszt czujnika do Citroena 2,2 HDI, to 156 zł. Jest dosyć prosty do wymiany (20 min. pracy) Błąd zniknął. Pozdrawiam
Nie rób sobie jaj. Jak składałeś silnik. Albo kto go składał? Przecież blok trzeba wyczyścić, i ten zawór wyciągasz. Jest pod zaślepka na imbus z przodu silnika. Dostępny od zewnątrz. Nie ma zaślepki tylko pod czujnikiem ciśnienia jest korek a w środku trzpień z sprężynka, szukając go zacząłem rozkręcać stary silnik w drobny mak inaczej to w życiu bym...
Kons18 Czujnik temp. umieściłem wewnątrz rury na wyjściu z kolektora. W tym celu na rurce zamontowałem trójnik. W trójniku korek, w korku wywierciłem otwór, przez który włożyłem przewód czujnika i uszczelniłem. Ale nie jest dobrze bo w kolektorze temp już wysoka a w rurce jeszcze niska. Na wiosnę spróbuję umieścić go głębiej, czyli w kolektorze.
Już lepiej przez odpowietznik Chyba żartujesz? On ma góra z 5mm średnicy. Śmiało możesz wyciągać VSS, sam zawsze tamtędy wlewam, ale korek i tak wykręcam żeby kontrolować poziom.
http://www.skrzynie.com.pl/images/compan... mniej więcej w tym miejscu powinien być czujnik, w każdym razie musisz zajrzeć pod maskę/samochód i szukać czegoś podobnego do : http://www.dlaauta.eu/pol_pl_Opel-Agila-... będzie to prawdopodobnie jedyna wtyczka wpięta w skrzynię biegów...
czujnik oleju świeci na żółto po odpaleniu To jest mankament softu w zegarach. Możesz nalać po korek i tak będzie się zapalać. Możesz zignorować lub wyłączyć fukcję jeśli przeszkadza. Potrzebujesz kabel np. inpa d-can,
to masz nie drożne odpowietrzenie zbiornika jak u mnie odkręcam korek to się nic nie dzieje . a co do obrotów silnika - czy twój pojazd jest wyposażony w czujnik krańcowy puszczenia pedału sprzęgła ? i jest on dobrze ustawiony i działa ?
Możesz mieć problrm z Adblue a nie z czujnikiem NOX. Proponuję odkręcić korek Adblue i nie dokręcać go zbyt mocno. W serwisach PSA była akcja na wymianę korków bo w zbiorniku robiło się podciśnienie i pojawiały się problemy.
Mario1112 Sprawa z fap może być banalna. W korku wlewu paliwa znajduje się czujnik zawartości płynu eolys w paliwie. Albo masz nie oryginalny korek albo czujnik w nim się znajdujący jest walnięty. Komputer jest okłamywany i stąd problemy.Wyczytałem o takiej możliwości na forum "PKP"(peugeot klub polska)
Czujnik w kryzie wlewu lub nieoryginalny korek
Pierwsze co to należy w parametrach sprawdzić stan czujnika korku wlewu paliwa. W tym konkretnym aucie był czujnik poziomu minimum dodatku, auto jakiś czas tak jeździło z takim komunikatem. Po zasymulowaniu czujnika,właścicielka nie zdecydowała się na wymianę zbiorniczka czujnikiem. Auto po zasymulowaniu do tej pory jeździ ok, nie ogranicza mocy, komunikat...
Temat bardzo szeroki, na różne pomysły: kawałek krańcówki dorobić do wlewu, kawałek jakiegoś zestyku-załączanego przerwaniem obiegu (czyli korek), czujnik zbliżeniowy ;) czujnik poziomu (przecież można załączać dopiero na postoju i nie ma żadnych problemów) nawet czujnik ruchu :) wszystko kwestia pomysłu. Wcale nie musi być drogie i skomplikowane.
Jezeli masz takki blad to moze byc czujnik magnetyczny na korku wlewu, tzn pod korkiem. Częsty przypadek trzeba go przemierzyć lub odczytac wartosc rzeczywistą kiedy jest zakręcony korek.
Czujnik korka da się zrobić znacznie taniej niż za 300. Na alledrogo chodzą po 50 a wymiana to też nie jest jakaś nauka o rakietach. Niewypalany FAP z czasem się zablokuje zupełnie.
Bo w WS nie ma pozycji osuszacz powietrza. Kasujesz "Czujnik wody skondensowanej", pod warunkiem, że zbiornik z czujnikiem i pozostałe wysuszysz dokładnie. Jak tylko odkręcisz korki i poczekasz aż woda sama wykapie to po odpaleniu silnika kontrolka zaświeci się ponownie.
dmuchnij przez bagnet to wyskoczy jak korek od szampana
Ty nawet nie napisałeś jaki rodzaj silnika. Skoro piszesz o czujniku korka paliwa, to pewnie diesel z FAP (jego awaria uniemożliwia wypalanie filtra) - tylko nie wiem, czy w tym roczniku. Odkręć dostęp do baku pod fotelem, i zobacz na stan przewodów paliwowych. Jak ma gruchę przy filtrze to diesel, bez pompy wstępnej w baku.
Nie moja dziedzina ale to nie jest tak że po włączeniu zapłonu kontrolki się palą żeby pokazać nam że działają (test świecenia żarówek:-) ), a po odpaleniu gasną. Może żeby się zapaliła lampka poziom musi być jeszcze mniejszy. Nie wiem jak to jest w oplu rozwiązane ale jeśli masz czujnik w korku to po prostu wykręć korek żeby pływak opadł do końca,...
Ostatni model Opla który miał ten czujnik wykorzystany to Vectra B. W młodszych już tylko za korek służy.
Fiat 500 1.4 produkcja Meksyk Problem z błędem P0456 „mały wyciek w układzie odpowietrzenia zbiornika”. Korek wlewu zmieniony, zawór EVAP zmieniony, układ sprawdzony – szczelny. Gdzie szukać przyczyny, czy jest jakiś czujnik ciśnienia w zbiorniku paliwa? Po podpięciu kompa MaxiDas pokazuje nieprawidłowość jak na zdjęciu.
Tak leci, po to ten korek jest.
Co ma korek oleju do czujnika poziomu? Powiedziałbym, że raczej otwarcie maski. Chociaż nie pamiętam, czy sharan ma czujnik otwarcia maski.
Wymień czujnik położenia turbiny (mellet). Elektrozawór sterujący gruchą turbo (brązowy) ma dwa krućce (podciśninie-grucha) oraz trzeci w formie upustu powietrza, którędy najczęściej dostaje się woda z nieszczelnego podszybia i ukatrupia czujnik przy gruszce. Ja dałem wężyk gumowy i wyprowadziłem w suche miejsce. Spięty na krótko elektrozawór i pompowanie...
korek jest sprawny a termostat również ponieważ go wymieniłem i przetestowałem. sam nie wiem o co w tym chodzi dlatego szukam jakiejś pomocy. a czym większe obroty tym węże nawet na małym obiegu staja się twarde. a pytanie mam takie czy ten przewód przelewowy to jest ten cienki w zbiorniczku u samej góry?? a czy jest możliwe ze z pompą jest coś nie...
Czujnik płynu wykrywa jego brak - i dobrze że Ci nie pozwala odpalić.... Jak się upierasz przy odpaleniu n asuch ( bez płynu) to wsadź korek z czujnikiem do słoika z wodą. :D Pozdr.J.
Ja ci dam turbo przekalibrować! Krzall, na początek sprawdź świece i SWIRL. Uszkodzone części wymień. Potem sprawdź czujnik korka zbiornika i sprawdź czy ci się DPF wypala.
Je też robiłem termometr ale do umieszczenia w lodówkach kupiłem pręt ze stali nierdzewnej wywierciłem otwór tak żeby czujnik ciasno wchodził a końcówka korek z teflonu silikon i drugi korek z teflonu testowałem w wodzie i nie było problemu
Cześć, chciałbym dołożyć do mojej Zośki A czujnik temperatury oleju. Znalazłem info, że można wykorzystać jeden z dwóch zaślepionych otworów w głowicy - one idą do kanału olejowego. Wykręciłem jeden z korków i jest to jakiś dziwny gwint. Jedyne to co by pasowało to 9/16 cala unf jic. Czy ktoś może orientuje się, co to może być za gwint? W serwisie chciałem...
Witam , tak dokladnie o to mi chodzi , w środku jest elektrozawór ,membranka i mikrostyk. ak coś tam niedomaga to właśnie generuje taki błąd .Zakładam że korek wlewu paliwa jest i jest szczelny , bo to jest warunek prawidłowego dzialania .
Czujnika nie możesz wykręcić bo robi za korek :D Olej 10w40 , z Włochami to chodzi o to że go ciężko zagrzać.
To odłącz czujnik na korku płynu i zobacz, i zerknij pod dźwignie ręcznego, może tam przy krańcówce coś się zwarlo
W razie złej izolacji wywali korki czy cośpoważniejszego?
W zbiorniku mam ropę ;) Możliwość ingerencji jest pełna - ale im mniejsza tym lepiej - mniej roboty. W zbiorniku jest parę korków, najbardziej by mi pasowało wykręcić jeden korek, wsadzić czujnik na patyku i mieć święty spokój.
Witam, mam problem z kontrolką check engine w Peugeot Partner 2017r. Problem z czujnikiem Nox po sprawdzeniu przez kolegę. Nigdy nie miałem auta z adblue i mam takie pytanie o korek do wlewu adblu. Ponieważ gdy otworzę ten korek komunikat o błedzie wyłacza się, a gdy zakręce korek po kilki minutach powraca. W czym może być problem? Za mało adblu? Słaba...
Wyciągasz stary czujnik i wkładasz nowy , bo powinien być w rurce karbowanej zaślepionej korkiem, więc łatwa wymiana.
Czyli najlepiej się skupić na czujniku okręcenia korka baku z paliwem i w tedy by mogła kamera rozpocząć nagrywanie myślę ze jako czujnik odkręcenia korka baka zastosować fotorezystor cos w rodzaju przełącznika zmierzchowego z timerem do 5minut, (czyli odkręca bak pada światło uruchamia się nagrywanie a jako rejestrator to jaki cyfrowy polecacie pewnie...
Można mierzyć poziom przez otwót wlewowy, po odkręceniu korka.
Ilość dodatku addytywnego DPX 42 przechowywanego w dodatkowym zbiorniku umieszczonym w pobliżu zbiornika paliwa jest ustalana na podstawie czujnik poziomu dodatku. Proces wtrysku dodatku do zbiornika paliwa jest ustalany na podstawie czujnika poziomu paliwa, czujnika poziomu dodatku oraz poprzez microswitch w korku wlewu paliwa. 5l płynu wystarcza na...
kolego odkreć korek od wlewu płynu chłodzącego niech ktoś kręci silnikiem jezeli woda bedzie bulgotac to znaczy ze uszczelka poszła posprawdzaj wszystkie czujniki temperatury to jest podstawa
Pierwsze co musisz zrobić,to spuścić wodę ze zbiornika. Następnie odkręcasz korek 1/2 ( u Ciebie na zdjęciu ten w czerwonym kółku). Teraz potrzebna Ci będzie osłona czujnika temperatury, np. taka http://obrazki.elektroda.pl/7063681400_1... i dopiero do tej osłony wkładasz czujnik, wówczas temperatura będzie mierzona w połowie zbiornika.
(at)stippadam U mnie okazało się, że hydrostat działa. Jak się w po rozebraniu dmuchnęło to tykał. Natomiast rurka doprowadzająca wodę do czujnika była zapchana tłuszczem. Zrobił się taki korek, który zapewne opóźniał zadziałanie hydrostatu. Odparzyłem całość gorącym octem, przepłukałem, wyczyściłem i kręci bez problemów. Dzięki za pomoc.
Do kontroli użyłem dwóch czujników widełkowych. Jeden sprawdzał obecność korka,drugi reagował jeśli korek nie był dokręcony do końca. Program napisałem na sterownik siemens LOGO, bardzo prosty. Odrzutnik działa do dzisiaj (już rok! :)
może zbyt późno wpadłem na ten temat ,ale może się to jeszcze komuś przydać-w takim przypadku jak wyżej należy sprawdzić w pomiarze parametrów ( kalkulator dodatku do paliwa) czy korek zbiornika paliwa pokazany jest jako obecny (oczywiście przy korku zakręconym) jeżeli jest inaczej należy sprawdzić obecność wkładki magnetycznej w korku , instalację...
Pytanie nr1 - dlaczego to wszystko wymieniasz, jest niesprawne? Właczanie pompy po każdym wyłączeniu zapłonu z reguły jest wynikiem uszkodzonego czujnika korka lub braku magnesu w korku, ewentualnie niefabrycznym korkiem. Jeśli uszkodzony jest czujnik poziomu dodatku (przy dpx42 a dodatek jest w zbiorniku) to na ekranie po każdym odpaleniu wyświetla...
Witam ponownie chciałem troszkę odświeżyć temat i zamieścić poprawiony schemat oraz projekt płytki.Do projektu została dodana obsługa korka wlewu paliwa gdzie po otwarciu korka podczas wyłączonego zapłonu zostaje automatycznie uruchomiony alarm. Czujnik korka może być to najzwyklejszy włącznik np mikro krańcówka lub jakikolwiek inny ważne żeby był normalnie...
wymienilem termostat czujnik plynu chlodzacego termostat i zbiorniczek wyrownawczy wraz z korkiem i robi sie cisnienie po odkreceniu korka i dmucha zimne powietrze po wyrzej 3000obr
korek http://sklep.dixi-car.pl/korek-zbiornika... czujnik http://sklep.dixi-car.pl/czujnik-tempera... Dodano po 1 nie raczej nie fakt że płyny maja rużne właściwości ale nie aż komplikowały by sprawe. jeszcze ten korek czy on jest podciśnieniowy zobacz czuy jak...
Witam Dzięki za odpowiedź, ale problem wyłączanaia korków juz rozwiązałem. Teraz pozostaje problem czujnika soli opisany w poprzednim poście. Chciałem z tego zrobic nowy wątek (nie korki ale czujnik soli) , ale moderator scalił.
Sprawdzcie jeszcze czy jest płyn hamulcowy albo czy jest dobrze założony korek. Kiedyś się spotkałem w polonezie że źle był założony gumowy korek i czujnik pokazywał jakby nie było płynu hamulcowego i świeciło się światło STOP.
czujnik korek paliwo czujnik korek paliwo citroen korek parownicy
potencjometr liniowy logarytmiczny szukanie stacji radiowych naprawa silniczka wycieraczki
alternator rozładowuje akumulator skasować citroen
Samsung LE26S81B: Komunikat "Tryb niedostępny" po podłączeniu dekodera Błąd 33 w kompresorach Atmos - czujnik temperatury