Korek wlewu do parownicy Karcher SC 1.020 przepuszcza parę tzn. nie trzyma ciśnienia. Czy da się go rozebrać i wyczyścić, a jeżeli tak to jak? PS. Nowy dość drogi jak na cenę urządzenia...
Mam pytanie w podobnej kwestii. Korek obraca się bez problemu, ale nie mam jak go ściągnąć w celu uzupełnienia wody. Czy jest na to jakiś sposób?
Post okazał się pomocny. Na podstawie tego co doradził mi fachowiec od tych spraw, wziąłem rurcęgi i odkręciłem, było dawno nie odkręcane. Korka nie uszkodziłem. Dziękuję za pomoc.
Przebicie prądu na obudowę kabel ok wywala korki. MOŻE KTOŚ COŚ PODPOWIE
Witam, chyba już wiem co dolega parownicy, proszę tylko o pomoc gdzie mogę zamówić cześć.
Jeśli nadal aktualne mam nową w całości bez korka.
W parownicy Karcher SC 2 nie mogę odkręcić korka wlewu wody, kręci się wokoło, była używana raptem dwa razy, od roku stała nieużywana. Co zrobić?
Sprawa jest dosyć łatwa do zrobienia samemu.. Nalezy kupić odkamieniacz (zadnych kwasków cytrynowych czy octu), odkręcić boczny korek w stacji.. (UWAGA:nalezy to zrobić gdy urządzenie jest całkowicie zimne, najlepiej po przestanej bez podłączania do pradu nocy), wylać zawartośc stacji poprzez jej przechylenie.. Wlanie w ów "dziure" rozpuszczony odkamieniacz.....
Witam, mam problem z parownicą Karcher SC 5. Problem pojawił się, że podczas pracy zaczęła się wydobywać para z korka bezpieczeństwa. Po wyłączeniu urządzenia myślałem, że po prostu dużo wody było w zbiorniku (kotle). Poczekałem, aż ostygnie i wylałem, rzeczywiście było sporo wody, dodatkowo odkarmiłem zbiornik. Dziś włączyłem urządzenie, jednak problem...
Szukam przyczyny braku pary i nie widzę usterki. Jak na razie nie udaje się uzyskać przepływu czynnika (np powietrza) przez kocioł. Aby dowiedzieć się cokolwiek więcej potrzebuję ten kocioł wymontować z korpusu a na przeszkodzie nakrętka/korek. Próbuję dość mocno w lewo , w prawo i zero efektu. Mądra instrukcja mówi, że należy zgłosić się do derwisu....
Na początku tematu pisałem że usterką było wybijanie korków przez sprzęt. Po wyciągnięciu lampy objawy ustąpiły. Niestety po paru dniach znów to samo. Sprzęt wybija korki. Może ma ktoś jakieś sugestie bo ja już wyczerpałem asortyment.
Problem jak w temacie, parownica Karcher SC2 nie wytwarza pary. Po zalaniu wodą zakręceniu korka i podłączeniu po prądu zapala się dioda grzania ale urządzenie nie nagrzewa się na tyle żeby wygenerować parę. Po rozebraniu stwierdzam że urządzenie się nagrzewa ale tylko delikatnie. Co może być przyczyną? Dasię uratować czy utylizacja?
Spuśc wode z boilera korkiem po boku (oczywiscie jak ostygnie). Wlać odkamieniacz, najlepiej conajmiej połowe boilera i wówczas właczyć.. - Pod zadnym pozorem nie puszczać pary z odkamieniaczem, tylko nagrzać boiler.. Odstawić na hmm.. trzy godziny, wylać odkamieniacz, wypłukać boilera i zakręcić. Powinno pomóc..
Witam. Panowie jak odkręcić (wyjąć) ten korek widoczny na zdjęciu, żeby wyjąć zbiornik? https://obrazki.elektroda.pl/2002378300_... Pozdrawiam
Witam, mam problem z parownicą Karcher SC 5. Problem pojawił się, że podczas pracy zaczęła się wydobywać para z korka bezpieczeństwa. Po wyłączeniu urządzenia myślałem, że po prostu dużo wody było w zbiorniku (kotle). Poczekałem, aż ostygnie i wylałem, rzeczywiście było sporo wody, dodatkowo odkarmiłem zbiornik. Dziś włączyłem urządzenie, jednak problem...
Nie ma absolutnie żadnej potrzeby żeby zakręcać butlę czy przełączać na benzynę. Silnik i parownik rozgrzać, wtedy zgasić silnik i odkręcać korek. Wcześniej pod parownik podłożyć jakieś naczynie lub szmatę, żeby nie upaćkać sobie niczego tym co wycieknie.
Brak prawidłowego obiegu płynu przez parownik(zatkany ten obieg). Uszkodzony termostat silnika. Uszkodzony korek wlewu zbiornika płynu(brak ciśnienia w układzie). Zapowietrzony układ(ale to bardziej tyczy nagrzewnicy). Wadliwie działający mieszalnik.
Ten zawór jest po to by ciepłe i wilgotne powietrze nie dopływało do parownika a woda powstała podczas rozmrażania spływała do misy. Wyczyść płynem do mycia naczyń, zamontuj i śpij spokojnie.
Ten osad na korku o niczym nie świadczy. Często mechanicy twierdzą na tej podstawie, że to uszczelka pod głowicą ale tak nie jest. Może to być jakość oleju, higroskopijność itp. Pojeździj nim trochę, bo może faktycznie wilgoć w wydechu.
Nie podoba mi się wylewanie płynu przez króciec z tyłu zbiornika. Normalnie do zbiornika powinny być podłączone węże odpowietrzające z bloku silnika, chłodnicy i ew. czegoś jeszcze (np. termostatu). Jeśli jeden z węży został odpięty, to powinien zostać zaślepiony wąż oraz króciec by układ był szczelny, a został otwarty przy nadciśnieniu kontrolowanym...
Przy parowniku jest pokretlo ,sprubuj je wykrecic 1/2 lub troche wiecej obrotu i sprawdz najlepiej na zimnym silniku wczesniej jednak zaznacz pierwotne polozenie,Pod spodem jest tez korek [czesto plastikowy]odkrec i poczekaj az zleci olej.Pozdro.
W tej, jak to nazwałeś ,,nagrzewnicy "(poprawnie blok parownika) zamontowana jest rzeczona grzałka, i ta ,,kostka" to właśnie podłączenie do niej. Grzejnik odladzający, to stalowa rurka, tym różniąca sie od reszty, że jest zakończona korkami izolacyjnymi z przepustami na przewody. To właśnie masz sprawdzić omomierzem. Powinno mieć rezystancje ok. 100...
Uszkodzenie parownika w stopniu w którym będzie puszczał gaz do wody jest praktycznie niemożliwe. Proponuję obejrzeć dokładnie czy nie ma wycieków - najczęściej w miejscach trójników gazowych albo przy mieszalniku. Sprawdź jeszcze jedną rzecz - czy po ostygnięciu silnika i odkręceniu korka płynu chłodniczego jest w układzie podwyższone ciśnienie. Jeśli...
Nie słuchaj żadnych postów o wywalonej uszczelce pod glowicą a na dodatek jeszcze w tym silniku jeśli to jest 1.8 90kM ABS to w tym silniku musiałbyś go chyba tak niesamowicie przegrzać by coś się stalo z tym silnikiem po prostu masz nie odpowiednio założoną instalacje gazową parownik podłączyć równolegle by nie zabieralo podgrzanie mieszanki ciepla...
Jednopunktowe wtryski nie strzelają,jeżeli jest to parownik ZAWOLI-nad kolankiem wodnym jest wkręt regulacyjny wolnych obrotów na płaski śrubokręt-wyłącz silnik,wykręć wkręt-iglicę,oczyść go,odpal auto,przejdż na gaz-przedmuchasz gazem kanał wkreta iglicy,wyłącz silnik,wkręc wkręt iglice z czuciem do lekkiego oporu,odpal-wyreguluj wkrętem wolne obroty.Dolnym...
1) Sprawdź wycieki płynu. Połączenia silnik-parownik gazu. 2) Zdejmij górną pokrywę rozrządu i sprawdź, czy nie cieknie pompa wody. Zobaczysz wtedy, czy nie cieknie z połączenia głowica-obudowa termostatu. 3) Biała maź pod korkiem oleju nie jest wyznacznikiem uszkodzonej uszczelki pod głowicą, zwłaszcza przy temperaturze i wilgotności, jaką obecnie...
jeśli się nadal nie nagrzewa to jakiś gówniany termostat, pewnie calorstat=vernet jak UPG puszcza to węże do chłodnicy są twarde a silnik się chętnie przegrzewa a nie niedogrzewa taka maź często jest właśnie z ciągle niedogrzanego silnika a płynu może ubywa bo gdzieś się sączy? z łączenia jakiegoś węża? szczególnie lubi się sączyć z wszelkich trójników...
Osuszacz po 2-3 latach jest i tak do wymiany. Filtr oleju też używany kupisz.... to to samo a nawet gorzej :!: , bo otwarty osuszacz zostawiony na powietrzu jest do wywalenia po 24h. Jeśli ktoś jakiś będzie sprzedawał to z rozbitka gdzie instalacja była w puzlach, teraz wróć na początek zdania. Parownik do ewentualnego płukania pulsacyjnego w wyspecjalizowanej...
witam ja bym stawiał na uszczelkę pod głowicą na 99% ostatnio wymieniałem w fordzie mondeo - objawy: na wolnych obrotach było ok, brak ogrzewania zimny parownik ciągle zapowietrzający się układ chłodzenia po dodaniu gazu płyn w zbiorniczku wyrównawczym podnosił się na max a na wyższych obrotach przelewał się przez korek, jak masz takie same objawy to...
Ilość oleju i czynnika można sprawdzić w katalogach takich jak ten [url=https://www.hella.com/techworld/pl/... Co do zbyt dużej ilości oleju to mogą się urwać tłoki w sprężarce ,ale to raczej musi być kilka razy więcej niż powinno (np: 450 ml zamiast 150). Jeśli zmieniałeś parownik...
Ubytek płynu chłodzącego może wskazywać na uszczelkę pod głowicą. Sprawdź czy płyn chłodzący nie jest pomieszany z olejem. Jakby odało się Tobie odpalić, to sprawdź czy płyn chłodzący mocno gazuje. Zgaśnięcie może być spowodowane zapowietrzonym układem chłodzenia, który grzeje parownik (reduktor) Jak odczekasz chwilkę powiedzmy 10 min i znowu odpali...
Odkryłem taką ciekawostkę: ciśnienie pod korkiem chłodnicy normalne a w parowniku ciśnienia nie ma żadnego. A podpięty jest zwykłymi trójnikami pod nagrzewnicę a ona działa. Jak to możliwe? Przecież wszystkie przewody gumowe są ze sobą połączone!
Instalacja klimatyzacji ma pewną bezwładność , zatrzymanie sprężarki nie powoduje natychmiastowego puszczenia ciepłego powietrza , musi się reszta czynnika rozprężyć a i sam parownik ma pewną pojemność cieplną . Przyczyn może być kilka , trzeba poszukać . Może to być zawór rozprężny , może to być uszkodzony presostat . Może to być nawet nadmiar czynnika...
Witam :) Kolejność postępowania jest następująca 1. Pozdejmuj rury żeby sobie benzyna odparowała, pozostaw otwarty korek oleju itp. Wymień filtry i olej, najlepiej korzystając ze słońca bez odpalania zlej olej, zalej jakiś tańszy, przejedź na nim jakiś kawałek i znów wymień żeby wypłukało silnik, a żeby nie jeździł na tym rozrzedzonym oleju. 2. Musisz...
Nie wiem, ale chyba coś pomyliłeś. Niedawno zamówiłem Boscha Serie 8 WTX87K40PL z systemem AutoClean i przed zamówieniem zrobiłem research mały na temat czyszczenia tego condenser'a, a właściwie parownika. Jeszcze nie miałem okazji obejrzeć jak to wszystko działa, bo jestem w pracy poza Polską jeszcze jakieś 3 tyg, ale z tego co wiem, to AutoClean podczas...
Pacjent Insignia A przed lift. 1.6 turbo A16let. Po kapitalnym remoncie. Wał, blok mierzony przez szlifierza, szczelny, splanowany. Nowe panewki, tłoki, pierścienie. Głowica kompletny remont, luzy zrobione. Oczywiście plan. Uszczelka pod głowicę nowa. Problem typu, że wyrzuca płyn chłodniczy przy jeździe. Na postoju po rozgrzaniu załącza się wentylator...
1 to regulacja obrotów 2 to korek spustu oleju
(at)seba694637 Grzejniki w domu też masz połączone szeregowo? Nikt nie mówi o potrzebie demontażu nagrzewnicy, wystarczy odłączyć ją od układu chłodzenia i sprawdzić drożność wężem z wodą bez demontażu. W moim samochodzie pół roku od montażu instalacji lpg ciekło z obu trójników. Nawet gdy silnik miał 60-90 stopni to stojąc w korku nagrzewnica dostawała...
Robocop: w instalacji I generacji mam ustawione obroty jałowe na 700 obr/min na zimnym silniku - mam wyregulowane zawory więc auto się nie trzęsie. Więc - da się! Może da się w II generacji, na jakiej podstawie twierdzisz że się nie da? Ja odpowiem tak - w II generacji też się da, bo zasadniczo to ona poza sprzężeniem z sondy niewiele się różni od...
Jesli nie ma sladów białych na przewodach ( najczesciej inst. lpg, parownik! ) , to popuszcza uszczelką na tłok. Zobacz przez otwór po świecy jak denko tłoków wygląda ( dioda na przewodach i drucie jako latarka i tłok w gmp ).
Znajomy mechanik powiedział, że może to byc właśnie jedną z przyczyn i wymieniłem termostat i czujnik temperatury Znajomy mechanik jeżeli oglądał samochód, powinien wiedzieć na pewno, czy termostat jest przyczyną. I po wymianie widać nic się nie zmieniło temperatura wody przekracza 100 stopni, a wiatrak się nie włącza - gotuje się silnik. I nie będzie...
Zauważyłem, że grzejnik pod parownikiem dość mocno się rozgrzewał (podtapiał produkty), ale się wyłączał, po około dwóch tygodniach przegrzewania zamrażalnika przestał się przegrzewać i po kolejnych 2 tygodniach parownik się oblodził. Rozmroziłem - był duży lodowy blok/korek pod tylną osłoną, możliwe, że wcześniej zablokował odpływ poza zasięgiem grzałki....
Coś nie rozumiem. Klienci którzy zapłacą czekają a Ty zastanawiasz się czy zapłaci klient za Twój stracony czas? Powinno być tak że przedstawiasz kosztorys a klient albo decyduje się na naprawę albo nie. Nie chodzi o to aby za wszelką cenę kosztem wlasnego czasu eksperymentować z przypadkiem którym z góry wiesz jak się skończy. To tak jakbys wlewał...
należałoby zacząc od korka...
Zrobiłem tak że zakrecilem lpg. I słuchaj na parowniku odkreciłem wąż od wody który wypuszcza wode z parownika. I nie leci płyn, tylko leci wtedy gdy dodam gazu troche i im wiecej dodam go tym szybciej leci. A i plyn w zbiorniku nie wylatuje az tak mocno przez korek tylko dochodzi do korka i po chwili spada.
Problem rozwiązany. Pstrykanie to gaz wypuszczany z zaworu bezpieczeństwa, po regeneracji parownika problemu nie ma - "grzybki" zaworów wewnątrz parownika były już powybijane. Teraz pozostał tylko problem ze spadającymi obrotami , czasem prawie do 0 rpm przy hamowaniu w trakcie jazdy w korku lub przy dojeżdżaniu do skrzyżowania. Co to może powodować...
Zrób tak jak Ci mówiłem. To że sprawdzany to nie zawsze zobaczy że dobry. Może też być że parownik. Powinieneś mieć u dołu parownika taki mały plastikowy korek jeżeli tak to rozgrzej samochód do aż parownik będzie gorący zgas i odkręc ten korek. Czasami wypływa taki syf i to może też pomóc.
jak to sprawdzic? parownik wyglada w porządku. a korek sprawdzałem i jest ok i na chłodnicy tez nie ma wycieków:/
Korek jest ważna sprawa. ma być taki jaki był fabrycznie bez względu czy ci się coś przegrzewa czy nie. Ta membrana w korku to taki zawór bezpieczeństwa. W obiegu wody zawsze będzie ciśnienie jak rozgrzejesz silnik. To, że nie ogrzewa tobie parownika czy wnętrza samochodu lub też wyrzuca płyn na zewnątrz to nie wina korka! układ sam się odpowietrzy...
Korek odkręciłem z parownika i oliwę spuściłem, chociasz mało jej było.
Nieodpowietrzony prawidłowo. Poluzuj górny przewód przy parowniku i korek zbiorniczka wyrównawczego, aż poleci płyn.
Jeżeli idą bąbelki po odkręceniu korka to napewno uszczelka pod głowicą i w tym przypadku może sie parownik zapowietrzać
Witam Jak w temacie parownik Tomasetto AT-07 zintegrowany z filtrem. Obejżałem cały parownik (właściwie obmacałem bo jest zamontowany na dole) i nie wyczułem żadnego korka ani śruby jak w innych. Trzeba rozkręcać cały parownik żeby spuścić syf ?
Witam. Odkąd kupiłem moja megankę r98 1.6e mam problem z obrotami. Wczesniej na jałowym biegu falowały mi obroty z 2000 na 2500. Gdy zaprowadziłem do mechanika i wymienił kopułe filtra pow, świece, przepustnice z krokowcem obroty juz tak nie falują ale nie są stabilne. w momencie gdy stoi ma różne wahania raz ma 1000 raz ma 800 a po rozgrzaniu ma nawet...
Witka Mam pytanie.. Słyszałem coś o jakichś korkach spustowych na parowniku- ale u mnie NIC nie ma na dole!...mam instalke II-ej gen. BRC...czy ktoś wie jak spuścić ten szlam? pzdr
Korek na chłodnicy wymieniony. Omijałem również parownik bo jest instalacja lpg i nic to nie pomogło
...Wczesniej w czasie jazdy na gazie przy gwałtownym hamowaniu potrafił zgasnąć i musialem jezdzic na benzynie. "Wyleczalo" go powtorne gwałtowne hamowanie.... tzn jazda na beznynie, przelaczenie na gaz i zanim zgasł hamowałem ostro :) W tej chwili w czasie przelaczania na gaz na elektrozaworze pojawia sie naoiecie ok 12,5 V, a po chwili zanika - samochod...
Witam Nie we wszystkich parownikach znajduje się korek do spuszczania,a już napewno wiele parowników jest żle zamocowanych i odkręcenie śrubki nic nie da. Trzeba najprawdopodobniej rozkręcić parownik wyjąć wszystkie membrany i jak są jeszcze dosyć miękkie to przemyć cały parownik ropuszczalnikiem nitro (oczywiście bez membran). Pozdrawiam
No to sobie sam odpowiem ;] Otóż w parowniku zebrał się tzw mazut i po spuszczeniu go już nie traci mocy po rozgrzaniu-ładnie wkreca sie na obroty. Ale jednak gdy postoje w korku problem pozostał-spadają obroty, słabnie i musze przełanczac na benzyne. Czy to membramy w parowniku mogą to powodować?
Rozgrzej auto do ponad 90 stopni.Odkręć ostrożnie korek z chłodnicy(OSTROZNIE BO BEDZIE GORACA PARA)Przy termostacie powinien byc korek odpowietrzania odkręć go aż poleci plyn chlodniczy ...Potem zakręć i sprawdz czy jakichś korków niema na przewodach wchodzących od silnika do wnetrza samochodu(od nagrzewnicy ) zrób to samo powinno pomóc ja tez tak...
Możesz troche szczególowiej opisać jak to zrobić. Jeżeli chodzi o korek spuszczania szlanu z parownika to na oko wydaje się uszkodzony, bardzo lekko się odkręca i przeskakuje na gwincie.
Zamiast korka zbiornika płynu wkręcić stosowny adapter i napompować pompką ręczną do ok 1-1,5 bara. Sprawdzić, czy po czasie ciśnienie spadnie i jeśli tak, to szukać gdzie cieknie. Często płyn cieknąc po gorącym bloku zdąży odparować zanim zacznie kapać. Przy samochodach z klimą nie będzie mokrych dywaników, bo obudowa nagrzewnicy ma odpływy kondensatu...
Dziękuję za odpowiedź. Tak właściwie, jak "działa" wilgoć w układzie? Czy powoduje tylko pogorszenie sprawności chłodzenia poprzez zaburzenie przemian fazowych (np. efekt jak prawa część wykresu temp. zamrażalnika)? Czy może powoduje "lodowy korek" gdzieś w rurkach uniemożliwiający przepływ czynnika (choć nie wydaje mi się, przecież wewnątrz czasem...
Dzięki, jutro spróbuje go wykrecic i zobacze czy czysty , wykręcałem dzis korek parownika , ten od dołu i bylo troche tej maźi ,lecz nie bylo tragicznie , to zwykła instalacja na jednopunkcie,przy regeneracji parownika ,gazownik pewnie nie czyscil elektrozaworu .
... Próbowałem odpowietrzyc jak należy tzn ogrzewanie na full itd i po dosłownie 30 sekundach (na zimnym) płyn zaczął wyciekac przez korek chłodnicy, ten ciśnieniowy. O czym to świadczy? ... Podwyższone ciśnienie powyżej ciśnienia zadziałania zaworu upustowego korka. Tworzy się korek powietrzny w układzie chłodzenia, nie pozwalając na przepływ płynu,...
Sprawdź opaski na wężach wodnych przy parowniku i trójnikach czy nie są luźne bo tam też często lubi uciekać płyn chłodniczy.
Proszę fachowców o spojrzenie na zdjęcia i potwierdzenie mojej diagnozy. Diagnozy nie da się ani potwierdzić ani jej zaprzeczyć. Same zdjęcia to za mało informacji. No chyba, że na zdjęciu jest "bańka mydlana" nad dziurką. Ewidentne są też tłuste(!), a nie tylko wilgotne ślady oleju, a tu nic takiego nie widać. Korozja miedzi jest jak najbardziej normalna...
Niektóre instalacje gazowe mają korek spustowy cieczy z parownika, powinno się go wykręcać co parę tysięcy kilometrów i odwadniać
Skoro po ściągnięciu węża z parownika nic nie płynie to coś wysoko ten parownik jest umieszczony(dziwne że wcześniej nie było problemów).Nie mieszajmy w to termostatu bo jak nagrzewnica działa to i parownik powinien być podgrzany.Termostat puszcza wode na chłodnice.Proponuje odkręcić reduktor z uchwytu(nie odkręcając węży) i dać go chwilowo niżej żeby...
Położenie parownika może utrudniać odpowietrzenie układu (trzeba to robić na przewodach przy parowniku), ale nie ma wpływu na jego zapowietrzanie się. Jeśli układ się zapowietrza to trzeba zlokalizować przyczynę - najprostsze powody to uszkodzony korek zbiorniczka wyrównawczego Dokładnie - wysokość reduktora nie ma żadnego wpływu na obieg cieczy. Tak,...
Witam wszystkich, może ktoś będzie miał wiedzę na temat, który mnie już dobija. Tak więc pacjent: Mini Cooper 1.6 benzyna w LPG. Auto po uzupełnieniu płynu chłodniczego, odpowietrzeniu działa bez zarzutu, wiatrak się załącza, nie gotuje się, ale po zgaszeniu silnika w powolnym tępię znika płyn z układu. Co najlepsze, nie widać, gdzie może być wyciek....
Co w takim razie radzicie w przypadku 21-letniego auta w którym zawsze może coś walnąć jeśli chodzi o klimę? Gdy kupiłem dwa lata temu chłodziła bardzo dobrze ale nie jak w nowym samochodzie. Rok temu miałem wrażenie że jest minimalnie słabiej, w tym roku też wydaje się jakby było ciut słabiej. Choć po godzinnej jeździe po mieście (tyle że bez postojów...
Jeśli chodzi o wode w dywanikach to jest troszkę zawsze po deszczu...ale to raczej z tej przyczyny iż kiedys przydarłem spodem o coś, odpadł ten plastikowy odprowadzacz wody i teraz korozja tam troszkę ruszyła. le to sie ogarnie w wolnym czasie:) Jeśli chodzi o parownik gazowy to moze być słusza sugestia...zauważyłem na łączeniu parownika z przewodem...
"] Nie zostaje jeszcze LPG Co masz na mysli ? Uszkodzony parownik. Ile na nim zrobiłeś, bo powinieneś go regularnie regenerować lub wymieniać co 60k.
Graty serwisowe będą za kilka dni na miejscu, a w międzyczasie stojąc w korkach przejrzałem radzieckiego jutuba serwisowego, z którego płyną następujące wnioski: 1. Ogrzewanie drzwiczek zamrażalnika rzadko pada. Jakieś stare, zaniedbane zgniluchy tylko na to cierpiały, ale to takie z rudą wyłażącą spod obudowy - jest to gorąca rurka aluminiowa bez leżącej...
Czy pisząc wyłączam i włączam masz na myśli kontakt czy wyłącznik (pokrętło)? Spróbuj wyłączyć z prądu na ok 15-30 sekund. na przykład wykręć korki jeśli nie masz dostępu do wtyczki. Jak się nie uda wezwij serwis fabryczny. Inny nie pomoże bo dostępność części do liebherr'a poza siecią jest dość mała. Ta elektronika kontroluje tylko chłodziarkę, zamrażarka...
Mam takiego golfa właśnie z takim gazem i podejrzewam że to syczenie pochodzi ze zbiorniczka wyrównawczego od płynu chłodniczego, a dokładniej z jego korka który posiada w sobie zawór nadciśnienia i być może po zgaszeniu silnika jeszcze schodzi nadmiar powietrza w tym zbiorniczku, a przez to że zbiorniczek jest bardzo blisko parownika wydaje się że...
Witam. Posiadam opla omege b z silnikiem 2 litry o mocy 136 koni z instalacją lpg . Nabyłem to auto dość nie dawno a już są problemy. Na górze chłodnicy mamy dwie rurki jedna prowadzi do termostatu, a druga o znacznie mniejszym króćcu ? No właśnie u mnie był zaślepiony kawałkiem wężyka a na końcu korek od szampana, który dzisiaj w korkach mi wysadziło...
Wymień aparat zapłonowy, przewody może też. Po 6 latach wypadało by regulacje lub i wymianę parownika przeprowadzić. Te 14 litrów to w mieście ?? w trasie?? w korku??
A czy jest możliwość, że układ się zapowietrza. Jeśli jest odpowiedni poziom płynu, sprawna pompa, termostat i szczelny układ to nie ma takiej możliwości.Wyjątkiem jest przepalona uszczelka pod głowicą, bądź rozszczelniony parownik gazu.Bywa że wtedy gaz przedostaje się w układ chłodzenia, tym samym go zapowietrzając. Wadliwy korek na zbiorniku wyrownawczym?...
No skoro Ci tak bulgotało na odpalonym silniku to skłaniałbym się ku tej uszczelce pod głowicą. Poobserwuj wskaźnik temperatury czy nie szaleje, oraz na zimnym silniku odkręć korek chłodnicy i popatrz czy nie idą pęcheżyki powietrza .Opsane objawy mogą wskazywać na uszczelkę ponieważ po rannym odpaleniu silnika parownik posiada temperaturę otoczenia...
nie "ciągnie" lewego powietrza? zobacz czy masz korek spustowy od "szlamu" w parowniku - ja mimo, że staram sie tankować na dobrych stacjach to i tak co jakiś czas wypuszczam tego świństwa trochę.
idzie z kolektora na górny przewód do parownika dolny przewód z parownika dochodzi do węza przy termostacie a nagrzewnica jest podłączona orginalnie Czyli parownik + kolektor masz połączony równolegle z nagrzewnicą. Zostaje sprawdzić: - poziom płynu - czy przypadkiem w jakiś sposób się nie zapowietrza - czy drożna jest nagrzewnica i ta rurka od obudowy...
sprawdz filtr gazu i wywal wszystkie syfy z parownika ( jak masz parownik starego typu to na dole jest plastikowy korek a jak nowszego to z boku jest śruba imbusowa - jak to odkręcisz to wylecą wszystkie syfy z reduktora)- może to jest twoim problemem ps. jak będziesz zmieniał filterek gazu to zakrę gaz (przy butli)
Według twojego opisu to prawdopodobnie masz zużyte membrany (sztywne) i zalewa się gazem. A spuszczałes kiedys korkiem spustowym gazolinę (taki brunatny płyn z parownika)
1. zatankuj na "pożądnej" stacji typu statoil czy shell 2. spuść kondensat z parownika(śróbka lub korek od dołu" 3. jak nie pomoże to wymień filtr gazu
Membrana w żadnym mi znanym parowniku nie może powodować ubywania płynu na zasadzie zasysania, co najwyżej przedostający się do układu chłodzenia gaz spowodowałby wzrost ciśnienia w układzie i wyrzucanie płynu przez zbiorniczek wyrównawczy (nie we wszystkich reduktorach jest to jednak możliwe). Jaki masz parownik? Nagrzewnica nie cieknie?Słodki posmak...
Bo niby tą metodą można dobrze uregulować, podłączyłem laptopa PWA. Po nauce ustawiło mi na 82 korków, lecz TPS pokazuje 1,15V, obroty silnika delikatnie falują. Jak pokręcę bypas to jest ok, lecz wtedy mieszanka jest bogata. Powiadasz w czasie jazdy regulować, na co mam zwrócić uwagę?
W zbiorniczek wyrównawczy to może sobie patrzeć.... http://obrazki.elektroda.pl/8998368800_1... Odkręcić korek od chłodnicy i "niuchać" czy gazem nie czuć. Ewentualnie odpalić zimny silnik dodatkowo i przełączyć na gaz - zanim termostat puści powinno być widać bąbelki.
Insatalacja z parownikeim i emulatorem lambdy sterowana przez Bingo S. Podczas długiej jazdy na lpg w korkach, gdy silnik dobrze się nagrzeje samoczynnie przełącza się na benzynę. Dopiero po kilku minutach pracy na benzynie mogę ponownie przełączyć na lpg. Co się dzieje ?
nie ma cudow, zeby na gazie dobrze silnik pracowal musi miec przynajmniej 30 stopni, zalecam rozgrzewac na benzynie zwlaszcza w zimie, zakladam ze parownik jest podlaczony prawidlowo- obieg cieczy chlodzacej, pozdrawiam
należy wymienić filtr gazu Dodano po 56 jeżeli to nie pomoże to trzeba sprawdzić parownik ;czy jest odpowietrzony,a jeśli ma czujnik temperatury to należy sprawdzić działanie i jego przewody el.,oraz szczelność układu chłodzenia przy parowniku ,na koniec korek naczynka wyrównawczego Wlepić ostrzeżenie za pisanie bzdur?
zacznij od wymiany świec , spuść korkiem spustowym zanieczyszczenia z parownika, może to być też coś z filterkiem gazowym (wymień na nowy =4zł)a jeżeli nie pomoże to listwe wysokiego napięcia będziesz potrzebował zmienić na nową(żaden zamiennik ).
sprawdź: - czy nie ma lewego powietrza za mikserem (bo zakładam że to II generacja LPG) - czy silnik krokowy LPG nie zacina się - najlepiej wykręcić i przeczyścić - z parownika trzeba spuścić olej, który odkłada się z naszego kochanego gazu (na spodzie powinien być korek)
Bardzo prawdopodobne że zapowietrza ci się układ chłodzenia. Sprawdź stan korka chlodnicy, dolej płynu, także do zbiorniczka. W starszych poldkach był jakiś problem z przelotem przez orginalny od samochodu wąż gumowy, miał za małą średnicę wewnątrz aby wystarczało na nagrzeanie parownika
Jesli twoj parownik wyglada jak moj, to ma dwa pokretlla. Jedno to regulacja wolnych obrotow, a drugie to nie pokretlo, a zakretka. Wlasnie do czyszczenia. W parowniku moga sie zbierac rozne swinstwa z gazu. Odkrecasz ten korek i pozwalasz splynac "miazmatom" (jesli parownik dobrze zamocowany, ten korek powinien byc na dole).Potem zakrecasz i po sprawie...
Witam. Mam nastepujący problem brak ogrzewania w samochodzie. Ford mondeo 93r 1.8 +lpg BRC Just. Autko przejechało 150tys na gazie w okresie 4 lat od jakigos czasu mam problem z ogrzewaniem autko grzeje w środku ale słabym ciepełkiem. Zostało juz wymienione w autku chłodnica, termostat x2, pompa wodna, przeczyszczona nagrzewnica, wymieniony korek ze...
Witam ! Mam kilka problemów związanych z instalacją gazową w Renault CLIO I ‘93. Problemy te dotyczą w zasadzie komfortu w użytkowaniu instalacji, i chciałbym jakoś je naprawić, żeby nie mieć za dużo zmartwień :). Pierwszą rzeczą jak mnie denerwuje to, to że gdy silnik jest zimny, na gazie gaśnie na niskich obrotach. Mam parownik LANDI (chyba...
To przeciwieństwo do mojej cc900, rozgrzewa się błyskawicznie, nie mam ustawionej temperatury przełączenia bo zanim wyjadę z garażu i bramy to już czuć ciepełko więc przełączam na gaz. Problem występuje tylko w korkach i przy szybkiej jeździe bo przekracza 90 stopni ale wentylator mu daje radę.
Witam. Samochód odebrałem od mechanika z wymienionym termostatem. Temperatura silnika 90 stopni i już się nie gotuję, ale ogrzewanie mam tylko wtedy gdy obroty są powyżej 2000. W czsie jazdy to wogóle nie przeszkadza ale w korku na niskich obrotach powietrze z climatronika leci tylko letnie. Ostatnią rzecz jaką spróbuję zrobić to usunąć parownik z układu...
korek hydrauliczny odpływ korek korek plynu
podłączyć alternator hitachi wskaznik spalania kabina prysznicowy panel
pralka indesit cieknie pralka indesit cieknie
Amica ER2 – kod błędu w płytach indukcyjnych, piekarnikach, pralkach i zmywarkach BQJ 11/2A – tryb nocny, podtrzymanie lodów, Standby, Night Mode, instrukcja obsługi