[quote="wojciechjanusz"] Do samej wymiany paska nie musisz mieć trzpieni - od biedy można wymienić nieprofesjonalnie robiąc znaki na kołach i pasku, a potem przenosząc je na nowy pasek. Trochę obciach, ale trzeba sobie radzić. tak to lepiej nie radzić. (trochę warto dodać naciągu do sprężyny) a wiesz co to "czujnik naciągu paska rozrządu" np. STT-1...
To masz dobrze zablokowane + czujnik naciągu paska powinien być. Teraz znalazłem dodatkowe potwierdzenie : http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25...
Tam wszystko masz na blokadach, plus, potrzebny Ci będzie czujnik naciągu paska..: http://obrazki.elektroda.pl/1873466900_1...
Kolego podczas jazdy własnie w tym modelu uruchamia mi sie kontrolka i brzeczek. czujnik czy pompa oleju do wymiany? A co z filtrem? Jaki on ma przebieg? I jak wygląda naciąg paska rozrządu? Grześ
Potrzebne blokady, przyrząd do sprawdzenia naciągu paska i czujnik temperatury, znaków nie ma.
Jaki jest interwał wymiany rozrządu w B4184S 1,8 16V? Ile tys lub ile lat? Co 120.000km, lub co 8 lat. Co wchodzi w skład, pompa wody też, pasek osprzętu też? Pasek rozrządu, napinacz (jeśli tego wymaga)*, pompa wody, dwie rolki. *Jeśli jest automatyczny napinacz i po naciągnięciu czujnikiem naciągu paska, nie spełnia prawidłowego naciągu, to należy...
Podczas jazdy przy stałej prędkości kąt wynosi plus 40 na wolnych obrotach wynosi od około plus 10 do plus 18. Mam problem z zadławieniem podczas ruszania, lekko falujące obroty i ogólnie auto nie ma swojej dynamiki jaką powinno mieć. Czyli spieprzony rozrząd dowiadywałem się w ASO i wymiana wynosi 350 zł (oryginalne blokady + czujnik naciągu paska)...
Reno nie robi silników cDi tylko dci, wiem że ok. 95% mechaników niema przyrządu do sprawdzenia naciągu paska a mieniają rozrządy i auta jeżdzą, zresztą czujnik elektroniczny ma też pewien zakres tolerancji. Wracając do przypadłości mojego auta za klekotanie jest odpowiedzialna vacum pompa a nie płytki do regulacji luzów zaworowych.
1,5 ząbka to bardzo dużo! Sugeruję sprawdzenie naciągu paska rozrządu a docelowo jego wymianę. Zobacz tu: http://pl.youtube.com/watch?v=OdjbIBN0Bo...
Czy sprawdzałeś naciąg paska rozrządu? Czy ustawienia kół wałka rozrządu i wału korbowego są zgodne z fabrycznymi(czy nie przeskoczył pasek rozrządu)?
Śróbami regulujesz naciąg paska. Kółko z wałka i tak musisz zdjąć, żeby zablokować wałek rozrządu. Do ustawienia kąta wtrysku potrzebny czujnik zegarowy. A jak chcesz robić na markery, to zmień forum na takie dla druciarzy he he
Witam, czy udało się znaleźć rozwiązanie? Po wymianie głowicy (na używaną) mam identyczny problem jak autor tematu. Przy dynamicznym przyspieszaniu (prędkość około 80 km/h na czwartym biegu) zapala się check i gaśnie po zgaszeniu silnika, kod błędu 0325. Podejrzewam że może być winny zły naciąg paska rozrządu. Pasek nie został wymieniony przy wymianie...
Słuchajcie, ja już wymieniłem mixer-bo był mój zx był mułowaty, sondę halla(czyli czujnik połozenia wału korbowego), bo popdobno żle wyprzedzał zapłon, sprawdziłem luz na zaworch, ciśnienie w tłokach, (jest wg katalogu idealnie po 8,95ATMOSfery), sprawdziłe oprócz tego naciąg paska rozrządu, Polutowałem wszelkie złączki które gazoeniok poprzerabiał...
Skoro czujnik jest w bloku silnika i cieknie spod niego płyn chłodniczy, to zapewne jest to czujnik temperatury silnika (płynu chłodniczego)... No też tak myślałem jednak myślałem, że taki czujnik temperatury płynu chłodniczego jest w innym miejscu. Dlatego właśnie zdecydowałem się poradzić, bo nie byłem pewien. No i widzę, że dobrze zrobiłem, bo bardzo...
Witam. W żadnym przypadku naciąg paska rozrządu nie ma nic do temperatury komputera,pasek może się tylko szybciej zużyć jak będzie za mocno naciągnięty. Jeśli po pracy mechanika samochód odpalił i ponownie zgasł jak podniosła się temperatura należy sczytać błędy jakie się ponownie pojawiły i je naprawić , skasować pamięć błędów .Przyczyną gaśnięcia...
Trudno coś powiedzieć bez podłączenia komputera diagnostycznego i odczytania kodów błędów i obserwacji danych czasu rzeczywistego. Takie silniki są bardzo wrażliwe na precyzję ustawienia rozrządu (tylko i wyłącznie na blokadach i naciąg paska zgodnie z procedurą) O poprawności ustawienia rozrządu świadczy wartość podciśnienia w kolektorze ssącym na...
Powiem tak, oddałem tak jak jest. Samochód trafił do mnie bo "ktoś" wymieniał pompę wody i przeciągną gwint na rolce napinającej, która po zdjęciu osłony była zupełnie luźna. Skutek był taki, że luźny pasek pewnie jeszcze szarpał za koła rozrządu i wszystkie 16 sztuk zaworów były powyginane, tłokom nic się nie stało. Przed złożeniem wszystkiego i po...
Witam sprawdziłem wszystkie blokady rozrządu i jest ok w kfu wał blokuje za filtrem oleju https://obrazki.elektroda.pl/1740962000_... https://obrazki.elektroda.pl/7372564000_... https://obrazki.elektroda.pl/9012774700_... znaki się pokrywają. Zauważyłem że jest straszny syf w filtrze oleju był nowy...
No blokujesz wał w otworze po wyjęciu rozrusznika i pozostałe koła jak na zdjęciu. Nie, nie, w Epicu wyjmuje się z otworu blokady obok rozrusznika czujnik położenia wału (na załączonym niżej rys. poz. 4), rozrusznika nie ruszasz. Przy pompie Boscha nie ma czujnika położenia, jest prościej - nie trzeba go demontować. Ten pierwszy rysunek załączony przez...
Znaki na kole nie mają znaczenia, w przybliżeniu znak na kole pasowym i czujniku zapłonu, ale aby uzyskać prawidłową pracę silnika i odpowiednie podciśnienie MAP na biegu jałowym muszą być luzowane koła i użyty czujnik do dokładnego wyznaczenia GMP. Blokady wyglądają na oryginalne. Blokad z ZUP Bytom nie mam, natomiast klucz do napinacza mam od nich...
okazalo sie że podczas pracy silnika naciągal się pasek rozrządu po wymianie paska i skasowaniu blędów wszystko wrucilo do normy za podpowiedzi i sugestie dziękuje
temat zakończony ale nie dokończony... wymiana rozrządu w przypadku tego silnika 1,6 16V 112KM - 113KM lista zakupów: - kpl. rozrząd do tego silnika ( KUPUJĄC kpl rozrząd należy zwrócić uwagę czy są zaślepli metalowo gumowe które są jednorazowe po ich zdemontowaniu w celu założenia blokady wałków rozrządu należy założyć nowe 2szt jedna większa druga...
blokady masz? czujnik napięcia paska masz? wał ustawiasz blokadą wkręcaną w blok przy kole zamachowym i nakładaną na koło zębate paska, wałek rozrządu ma kreskę, którą ustawiasz w okienku obudowy paska, pompa bez znaczenia, ale z tego co pamiętam w reanult ten silnik miał i na pompie znaczek i zgrał się ze znakiem na nowym pasku. na nowym pasku i tak...
Witam . Z wykrecaniem tego czujnika to przesada !!! na na wale jest kółko po którym śmiga pasek rozrządu jest na nim znak i on ma się pokrywać ze znakiem na aluminiowej obudowie silnika . Co do wałków rozrządu to wsuwasz płaskownik chyba 6mm grubości w te wyciecia , luzujesz śruby mocujące koła na wałkach , zakładasz pasek naciągasz go napinaczem dokrecasz...
Witam dziś byłem na sprawdzeniu w serwisie.Na komputerze stwierdzono znów bogatą mieszankę na biegu jałowym,i na wysokich obrotach też bogata jest mieszanka.Tylko czasami jak sie kilka razy przygazuje zmienia się na ubogą ale znów wskakuje na bogatą i dlatego tak pali 10L/100km .Dziwne jest to że jak się odpali go to na kompie widać normę cykli silniczka...
Dodam dla potomnych bo napewno ktos bedzie szukał ;) Ustawiajac rozrzad na kołach zębatych trzeba pamiętać o tym że : 1: ustawiamy pierwszy cylinder od strony skrzyni biegów w GMP 2: wykręcamy górną śrubę mocującą obudowe filtra oleju i wkładamy blokadę albo wiertło 6 mm i blokujemy wał (foto ) 3: na kole zębatym pompy wtryskowej są dwie kreski nadlane...
Dodaję ten opis, gdyż pewnie wielu chętnym którzy mają corsę z czasem twierdzą że bez wspomagania ciężko i chcą je założyć Jest już jeden taki post na forum, jednak nie jest on zbyt precyzyjnie napisany. Jeśli wkradły się jakieś chochliki i nieścisłości dajcie znać, poprawie, dopisze. Skompletowałem części i zabrałem się do zakładania. Corsa 1.2 8V...
broki sobie dotaczałem tak ze o pomyłce w rozrządzie raczej nie ma mowy, to tylko nie wiem jak w elementach bo napinacz się kreci do okola a nie naciąga do znaku kontrolnego, paski zerkałem według komputera, jest kilka rodzai ta sama firma i inne ceny to tylko długość identyczna bo tyle samo zębów. Jutro zerknę ciśnienie choć z doświadczenia zawsze...
Ustawione miałem na Automatycznie nie wiem ile jest pobieranych punktów za obejrzenie filmików czy tam zdjęć. Mogę odesłać punkty nie ma problemu to mnie nie bawi punktacja. Ile komu bo idę do łóżka spać.Wyłączyłem punkty można za darmo pobrać. Dodano po 16 A jak odkręciłeś to koło? Dodano po 4 działały normalnie wszystkie 4 zawory pod świecami. Przecież...
Siema, Dalej nic,bo nie mam pewności czy napinacz dobrze pracuje czy coś w silniku przytrzymuje. Chodzi o to,że gdy przekręcam kluczem na wale aby sprawdzić punkty wał - rozrząd, praktycznie co kwałek, jak muszę cofnąć klucz aby pchnąć go dalej do przodu, pasek luzuje mi się przy kole wału pod pompą wody,nie po stronie napinacza. Jak go wyciągam na...
Mam problem z Astrą. Od jakiegoś czasu czuję że auto nie chodzi jak powinno. Oczywiście jak problem to warsztat. Na poczatek testy komoputerowe. Wyszło coś z wyprzedzeniem zapłonu. Wymieniłem pasek rozrządu. Po wymianie zaczęła świecić lampka. Mechanik wyłamał izolację czujnika wałka rozrządu zdejmując nieumiejętnie osłonę rozrządu a tam jest wpiety...
Witam serdecznie. Auto: Opel Zafira A prod 10/2003 1,8 (tylko bendzyna) 125km 92kw przejechane 197tyś km Błąd: P0340 Problem: Z odpalaniem "zimnego" silnika, rozrusznik kręci z 5sek i wyskakuje "Auto z kluczykiem" i podczas jazdy obroty max 4tys. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu jest ok-pali na dotyk i obroty podczas jazdy mogą być powyżej 4ty-kluczyk...
miernik naciągu paska sprężyna naciągu paska regulacja naciągu paska napędu
sonda paliwa wyłączenie czerwona kreska pralka blokada polar
windows vista 17mb140 panasonic
Odbiornik induktofoniczny – schematy, normy IEC 60118-4, LM386, OPA2134, AGC, DIY i profesjonalne rozwiązania Sony TA-E2000ESD - Problemy z włączaniem i wyłączaniem