Czujnik to element przetwarzający jakąś wartość fizyczną na wartości elektryczne. Zatem np. potencjometr B138 będzie czujnikiem przetwarzającym położenie kątowe osi pedału przyspieszenia na wartość elektryczną. Nastawnikiem zaś będzie element działający w drugą stronę, czyli przetwarzający wartości elektryczne np. na jakąś pracę. Nie wiem o co chodzi...
Możliwe że kostka przy nastawniku (czujniku nastawnika skrzyni biegów) niełączy dobrze, raz łączy raz nie. Ewentualnie zrób kalibrację skrzyni. Jak nie przechodzi kalibracja odnajdziesz przy tym dane co może być uszkodzone. Podczas kalibracji patrz na nastawnik czy wykonuje jakiś ruch. Do sprawdzenia kable , wtyki... itp.
11 - Czujnik położenia pompy wtryskowej - sygnałnieprawidłowy 12 - Przepływomierz - usterka obwodu 18 - Nastawnik dawki paliwa/czujnik położenia nastawnika - usterka 22 - to samo co 18 34 - Wtryskiwacz sterujący - nieprawidłowy sygnał
Witam nie jestem pewien ale europejskie auta mają czujnik przy nastawniku i tam zazwyczaj sie zabrudzi
Kolego jeżeli silnik gaśnie to tak jak wspomniane, czujnik wału lub czujnik (nastawnik) regulujący ciśnienie na pompie wysokiego ciśnienia. Może też być uszkodzony czujnik na listwie wtryskowej. Jeżeli ciśnienie paliwa jest poza zakresem z reguły za wysokie, silnik gaśnie żeby uchronić go przed poważniejszą usterką. Bez podpięcia pod komputer się nie...
witam 561- regulacja składu mieszanki 518- potencjometr przepustnicy G69 525- włącznik świateł chamowania-F 670- czujnik położenia nastawnika przepustnicy G127 Pozdrawiam
Powiem tak. Z opisu wynika że prawdopodobnie czujnik temperatury masz padnięty. Ale nie mówię na 100%. Sprawdź rezystancję i porównaj wartości z danymi w tabeli. http://obrazki.elektroda.pl/6203961200_1...
W starym typie gdzie było 4pin nastawnik nie było tego czujnika a ty masz nowszy sterownik i nastawnik 6pin te dwa piny dodatkowe to ten czujnik, po drugie masz na schemacie piny nastawnika 2,3,4.
Podaj wartość z grupy 001 pola trzeciego, parametr odczytaj vagiem. Wczoraj robiłem passata z silnikiem AFN, po zatankowaniu w znanej stacji O****, auto po zgaszeniu już nie odpaliło, nastawnik stał na 1.120v, auto przyjechało z błędem nastawnika, wału, zaworu wyprzedzenia wtrysku i odcinającego paliwo, okazało się, że pompa stanęła na amen, po rozebraniu,...
Jeśli to BMW sądząc po wtyczce to powinieneś mieć 1-2 cewka czujnika położenia 2-3 cewka czujnika położenia 4-7 czujnik temp paliwa 5-6 cewka nastawnika
Witam. Po długiej walce z błędem czujnika w końcu mam spokój. Wymieniłem czujnik, nastawnik, przeczyscilem cały dolot i bez skutku. W końcu zdecydowałem się na wysłanie kolektora do regeneracji. Okazało się że jest luz na ciegnie 2mm . Po regeneracji 0 błędów już od miesiąca. Może komuś się przyda :) koszt takiej usługi wyniósł mnie 500 zl.
Witam.. wygląda ,że pompa do naprawy.Odczytaj wartości z vag gr.1 ,podaj więcej danych , to może i inni koledzy pomogą.pozdr. Dodano po 7 P.S nastawnik jest w pompie , a jak słabo pali i błąd osiągnięcia górnej granicy to i tak trzeba z vag odczytać parametry nastawnika i dawki paliwa że by cokolwiek móc odpowiedzieć ,sprawdż również połączenie kabli.pozdr.
Do nawiązania połączenia wystarczy : 1,27 GND 2,28 +12V (30) 47 +12V (15) 45 K -line srerownik odczytany brak możliwości skasowania błędów , o co chodzi ? Jak masz podłączone tylko zasilania to obwody wszystkich czujników, i nastawników są otwarte i błędy od nich nie skasują się.
Witam kalibracja czujnika przeprowadzona przez serwis testerem pompa była ponownie dawana do przeglądu (wymieniany czujnik nastawnika )Nadal silnik nie zapala chyba trzeba będzie sprawdzić początek wtrysku i ustawienie pompy na rozrządzie.
jeśli chodzi o nastawnik to parametry czujnika temperatury paliwa (znajdującego się w nastawniku) również są wskazywane w grupie 007 i może on źle podawać ECU wysokość temp. paliwa ale jak sądzę diagnosta powinien to wychwycić.
Trzeba zdjąć pokrywe nastawnika dawki i czujnik masz na dłoni.
A tak zaznaczyłem bo to różnie może być. Wystarczy, że ma jakiś francuski nastawnik na pompie i już czujnik potrzebny.
W nastawniku jest indukcyjny czujnik położenia, zanieczyszczenia zakłócają jego pracę, wystarczy brake cleaner (ipa) i przedmuchanie kompresorem
Witam Usterki które opisałeś ,czyli wysokie obroty i wysokie spalanie raczej są powiązane ze sobą .Proponuję na początku sprawdzenie rzeczywistej temperatury silnika ,czyli termostatu i czujnika temperatury.Następnie sprawdzenie nastawnika biegu jałowego i czujnika położenia przepustnicy. Druga część usterek związana ze światłami to brak masy w tablicy...
Mówisz i masz VIN: WDDWF8EB2KR518861 Numer w formacie europejskim wygląda tak: WDD2050841R518861 Zachowaj go sobie, bo nie zawsze będziesz mógł użyć tego który podałeś. Czyli mamy model 205. "Czujnik temperatury nastawnika ciśnienia doładowania" to takie głupie jak dla mnie guglowskie tłumaczenie. Bo komu może być potrzebny czujnik temperatury nastawnika?...
SA- silnik przepustnicy (nastawnik) QRB- czujnik płomienia (fotoogniwo) OH- podgrzewacz oleju ARK+S2- obwód opcjonalny (??) V.
P1621-błąd wewnętrzny sterownika silnika P1622-czujnik położenia nastawnika przepustnicy lub MAP sensor-sygnał nieprawidłowy Źródło:AD POZDR.
Sprawdzić działanie nastawnika biegu jałowego , czujnik położenia przepustnicy /może być przetarta ścieżka potencjometru/ , lewe powietrze.
Oczywiście nie ma szans aby bez obrotów wału korbowego tds palił bo nie wysteruje nastawnika pompy .A uszkodzony czujnik będzie widniał w błedach ecu.
Dodatkowo wymieniłem czujnik nastawnika przepustnicy. Też bez zmian...
Chłopie , na Twojej klawiaturze nie ma przecinków , kropek i dużych liter? Jak masz takie objawy to wymień czujnik temp. , sądze jadnak , że przy takiej jak dzisiaj temperaturze, świece żarowe nie grzeją.
Tak jest to możliwe ponieważ obroty czyta z czujnika wałka rozrządu a czujnik wału służy do ustalenia położenia pierwszego tłoka. No, ciekawa teoria, nie powiem. 2.9 to jeszcze pompa rotacyjna VP , więc prawidłowy sygnał czujnika wału wystarczy do wychylenia nastawnika i zapalenia silnika.
Trzeba trafić "trzpieniem" nastawnika w otwór w wałku w pompie. Oczywiscie ustalamy pozycje według zaznaczenia nożykiem. Nastepnie na vagu sprawdzamy napięcie czujnika (wczesniej zanotowane) napiecie nie moze sie zmieniac bo wtedy to znaczy że wałek fizycznie stawia opór i trzeba jeszcze raz założyc nastawnik. Jesli bedzie okej to dopiero wtedy zapalamy...
Już się wszystko wyjaśniło był uszkodzony czujnik temperatury paliwa, który znajduje się w nastawniku pompy i była też wina samego nastawnika. Wymiana czujnika i czyszczenie nastawnika pomogły. Musiałem tez wymienić czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
Witam. Po KAŻDYM odłączeniu jakiegokolwiek elementu pompy czy to nastawnik czy czujnik każdorazowo wyłączyć i włączyć zapłon. Na jednym przewodzie nastawnika jest stale napiecie na drugim PWM masy, które jest na starcie po wlaczaczeniu stacyjki przez 0,2 sekundy a później w momencie odczytu czujnika obrotów. Podczas testu po włączeniu zapłonu EDC sprawdza...
Patrząc po podanych odczytach, to wychodzi na przepływomierz. Podepnij przepływomierz z innego auta i sprawdź wtedy. W którym miejscu wychodzi że to przepływomierz? Jeżeli turbina nie dmucha to nie ciągnie powietrza a jak nie ciągnie to spada MAF. Ja bym powiedział że skoro wedle komputera geometria turbiny jest w w odpowiednim miejscu a nie osiąga...
Witam, przepraszam, że bawię się w archeologa ale autor tematu opisał analogiczną sytuację jaka dotyka moją skodę fabię z silnikiem SDI model ASY. Niestety autor nie pojawiał się po tym wątku na elektrodzie i nie wiadomo czy udało mu się rozwiązać sprawę nierówno pracującego silnika. Sam silnik odpala bez problemów, zarówno jak jest ciepły jak i zimny....
hi https://obrazki.elektroda.pl/8346064300_... https://obrazki.elektroda.pl/5962255200_... tu masz dwa bo nie wiem o co dokładnie ci chodzi - "Potrzebuję schemat elektryczny czujników Turbiny" ? -turbo pressure control solenoid- sterownik,nastawnik,akurator ciśnienia turbo -boost pressure sensor - czujnik ciśnienia...
Witam kolegów mam pytanie dotyczące pompy lukas z mercedesa W202.Problem z błędem P1227 i muszę wymienić czujnik nastawnika. Czujnik nie problem kupić ale nie wiem jak ją skalibrować czy wystarczy star diagnoza czy stół. Jakie firmy to robią?
P0651 - otwarty obwod pradowy czujnika napiecia odniesienia - Staly / Sensor Reference Voltage B Circuit/Open Permanent. Przyporządkowanie czujników do danych napięć odniesienia czujnika A / B / C Czujniki podłączone napięcia odniesienia A: I Miernik masy powietrza -G70- I Potencjometr recyrkulacji spalin -G212- I Czujnik położenia pedału przyspieszenia...
NIe podałeś kodu silnika ,ale jeżeli mówisz że napeno KE , nie K to przyczyn może być wiele. Można na zimnym zrobic analizę spalin i spr. ,spr najpierw lewe powietrza wszystkie przewody podciśnienia , czujnik temperatorysilnika do kompa nastawnik hydraulicny i wiele innych
Więc albo wiązka lub jak był kiedyś rozbierany nastawnik to może łączenia przewodu z płytą nastawnika ,,zimne luty''
Temat się już chyba nie ruszy a szkoda. Zaczynam podejrzewać że to ma związek z przepustnicą. Są w niej elementy takie jak : czujnik położenia przepustnicy, nastawnik biegu jałowego i czujnik nastawnika biegu jałowego. Ciekaw jestem w jaki sposób ten czujnik nastawnika biegu jałowego wykrywa że silnik jest na biegu jałowym. Pewnie po puszczeniu nogi...
Czujnik ciśnienia Nastawnik w pompie Niedrożne przewody
Witam, DW8 nie ma wtryskiwaczza z czujnikiem, a przestawiacz kat wyprzedzenia jest "sterowany" przekaznikiem (zasilanie wylaczane po uruchomieniu silnika). Jesli silnik jest glosny, dobrze byloby sprawdzic wtryskiwacze i prawidlowo ustawic pompe. Pozdrawiam, Georges
A w nastawniku nie jest przypadkiem czujnik temperatury paliwa? O żadnym innym czujnik w nastawniku nie słyszałem. Jest tam też potencjometr, który jest czujnikiem pozycji nastawnika. Wbrew komentarzowi na jednym z filmików (M4K) potencjometr nie służy do regulacji czegokolwiek, on dostarcza informacji zwrotnej na temat położenia (kąta obrotu) nastawnika,...
dwie sprawy -czujnik położenia wzniosu iglicy ( na trzecim szprycku) -nastawnik dawki
Z pamięci w granicach 1.2 - 1.4 V, zmienia się po założeniu pokrywy nastawnika.
Błąd czujnika ciśnienia klimatyzacji 00256 udało mi się wyeliminować przez stuknięcie kluczem w ten czujnik. Zaskoczył i pokazuje wartość ciśnienia w układzie które wynosi 4,2 bara na pracującym silniku. Na sprężarce pokazało się natężenie prądu 0,61A. Guzik AC po włączeniu jest podświetlany jednak chłodne powietrze nie dmucha. Został nadal błąd 00457...
Witam,tak jest sygnalizowany blad w ukladzie sterowania,moga to byc czujniki ,nastawnik lub kazda inna czesc zkomunikowana z sterownikiem,proponuje standardowo podpiecie pod vaga.To naprawde upraszcza sprawe i niweluje niewiadome.A temat jest szeroki i duzo tu mozna wymieniac przykladow.
opiłki w nastawniku
Sprawdzić okablowanie czujnika położenia wałka, jak i nastawnika wałka. A tak serio to szykować się na wymianę nastawnika, albo całego rozrządu...
Te dwa przewody idą do nastawnika dawki paliwa. Następne dwa do nastawnika kąta. ... a czujnik którego błąd zgłasza komputer to ta mała kosteczka zamocowana na taśmie (lewy dolny róg). Radzę wysłać pompę do naprawy, ale zrobisz jak będziesz chciał.
G127 jest w nastawniku przepustnicy. Do sprawdzenia instalacja przy czujniku i nastawnik. Hallem się nie przejmuj bo na zgaszonym zawsze tak jest.
a jak wyglada nastawnik biegu jalowego oraz czujnik polozenia klapy spietrzajacej, a jak wyglada sprawa podcisnien? moze masz gdzies nieszczelnosci czesto przy gazie tak sie zdarza.
Czujnik czego ? Zewnętrznie nie masz na tej pompie żadnego czujnika, Są nastawniki dawki i kąta wtrysku. Nieruchome. Pod sterownikiem, wewnątrz pompy jest czujnik obrotów pompy, również przykręcony na stałe. Rozumiem, że chodzi o pompę wtryskową, VP44.
A może to uszkodzony czujnik ciśnienia na szynie, albo nastawnik dawki paliwa. Jakie objawy mogły by wskazywać na ich uszkodzenie.
Cewka nastawnika poniżej jednego oma, czujnik temperatury zależy od temperatury, powiedzmy w warunkach pokojowych od 3 do półtora kilooma, maleje wraz ze wzrostem temperatury. Oporność cewek pomiarowych 5 do 6 omów, między skrajnymi końcami dwukrotność. Nastawnik był czyszczony, sprawdź czy luty nie puściły, oryginalnie jest to zgrzewane.
Sprawdź, czy dochodzi masa do czujników TPS, nastawnika przepustnicy, czujnika temp płynu i temp powietrza(ten na wtryskiwaczu). Ta masa jest na jednym przewodzie, wychodzi ze sterownika z pinu 8 sory . ale nie bardzo kumam jak to sprawdzić miernikiem jak możesz wytłumaczyć byłbym wdzięczny .
Wszystkie czujniki muszą powpinane , jeżeli uda ci się regulować przy założonym kolektorze to jeszcze lepiej . Regulacja w Dis-ie bez ruszania nastawnika , hm chyba jestem starej daty bo zawsze regulowałem nastawnikiem .
Ten vin/ soft na nastawniku nie pozwolił by mu odpalić silnika. Nr 20 na tacho to czujnik okablowanie tachogral. Sprawdź dokładnie ta wiazke - czujnik Co ciekawe w Iveco miałem kilka takich przypadków przyjechał na coś, a tacho do ponownej kalibracji.
Witam ponownie. Problem rozwiązany. Winnym za nie działający nastawnik pompy był czujnik Halla. Podczas kręcenia rozrusznikiem nastawnik nie reagował. Kiedy odpaliłem agregat poruszając ręcznie dźwignią pompy nastawnik pracował właściwie. Pomiary wykazały, że podczas kręcenia rozrusznikiem obroty silnika były za małe aby czujnik wygenerował odpowiedni...
Co będzie trzeba, głownie czujniki sygnały nastawników, układ zapłonowy. Poradźcie na co zwrócić uwagę przy zakupie takiego oscyloskopu.
Zmień mechanika. Potem zainteresuj się przekaźnikiem "109" na początek, a potem ciągłością wiązki i sprawnością sterownika silnika - co prawda opis błedu lakoniczny, ale może wskazywać na brak sygnału czujnika położenia nastawnika. Nastawniki się raczej nie psuły w ten sposób, ale same sterowniki lubiły napić się wody, z powodu kretyńskiego ich umieszczenia.
Odczyt błędów dużo by pomógł. Możliwe uszkodzenie czujnika TPS, czujnika w nastawniku przepustnicy lub instalacji od nich.
Po przejrzeniu internetu wynika, że kąt wyprzedzenia zapłonu nie jest prawidłowy i są zbyt duże korekty długoterminowe. Jako że parę miesięcy temu czyściłem przepustnice i po odłączeniu jej i ponownym zamontowaniu zauważyłem krótkotrwałą poprawę na 1-2 dni, to stawiam na walnięty czujnik nastawnika przepustnicy, który wysyła błędne informacje do ECU....
Kiedyś stosowało sie dipswitche i nastawniki szesnastkowe, zaleta łatwo ustawić nie potrzeba dodatkowych narzędzi, łatwo zobaczyć co jest ustawione, WiFi w każdym czujniku będzie nastręczać problemów, NFC ma więcej sensu, może być nawet zaprogramowane bez zasilania czujnika, jeśli mamy odpowiedni układ scalony. Czy to bardziej ma być dostarczony jakiś...
Któryś z czujników lub nastawników klap. POdepnij komputer i zobacz czy na zimnym wszystkie temp sa takie same, potem zapal auto i patrz które rosną a które świrują.
Co to za mechanik, że boi się zdjąć pokrywkę nastawnika na pompie wtryskowej, trzeba użyć klucza energetycznego 2T do jednej z śrub, zdjąć pokrywkę, odkręcić czujnik i wymienić, przy zakładaniu pokrywki wymień też pod nią uszczelkę - zestawy są do nabycia np. na znanym portalu aukcyjnym, na poniższej fotce masz ten czujnik zaznaczony w żółtym okręgu...
To pompa bez sterownika, wyłącznie część mechaniczna z czujnikami i nastawnikiem. Kupujesz z takim samym numerem na pompie, zakładasz, ustawiasz, odpowietrzasz i jedziesz.
Zaraz zaraz, to ten co to podpinał nie wie?
To około 300kg? Będziesz potrzebował sporych roziarów siłownik (oczywiście zależy jaki dla kogo jest spory). A powiedzmy reduktor i na pokrętle napęd elektryczny (jakiś cwany nastawnik elektryczny z RS485) i ewentualnie czujnik ciśnienia?
Witam mam ten sam problem , wymienione wtryski , rozrusznik , czujniki temperatury, położenia wału , nastawnik listwy wtryskowej, przewody wysokiego ciśnienia i dalej na ciepłym nie pali . Co było u ciebie . Może komputer?
Witam. Troszke dziwi mnie Twoj problem z tego wzgledu ze to o czym piszesz czyli "jakby sinik nie pracowal na wszystkie cylindry", nie powinno miec miejsca w Twoim samochodzie. Taki objaw wystepowal raczej w nastawnikach z czujnikiem potencjometrycznym a Ty masz w soim czujnik indukcyjny. Z dzisiejszego przykladu wiem ze wszystko moze sie zdazyc z elektronika....
Cześć musiał byś podłączyć komputer diagnostyczny, w nastawniki pompy wtryskowej masz czujnik temperatury ale paliwa on może powodować takie efekty.
Czujnik temperatury silnika do sprawdzenia,nastawnik pompy wtryskowej do czyszczenia i czujnik temperatury paliwa w nim do sprawdzenia.
czujnik wolnych obrotów tez mi sie podoba ,fajna nazwa tylko co to jest pierszo słysze .A głowica ma wpływ na obroty i trzesienie silnika a zwłaszcza jej umiejetne ustawienie. moze przyczyna jest czujnik położenia nastawnika dawki
No dobrze pedał gazu tak ? nie mówię że nie ,ale co z tym mam wymienić pedał czy co czy jakiś czujnik? można jaśniej?
odpowiada za to czujnik wkręcany w okolicy pompy wody Odpowiada za to tylko i wyłącznie ECM poprzez sterowanie czasem wtrysku i nastawnikiem przepustnicy. Czujnik nie jest elementem wykonawczym. Nie ma żadnego ssania. Koniec i kropka.
a więc tak ciśnienia na wszystkich garkach po ok 10 bar, nie widać jakiś mega odchyleń, ale na komuterze pojawiło się trochę błędów: 515 - - - - - 0203 Czujnik HALL'a obrotów silnika CKP (G40) lub jego obwód -to chyba normalne na zgaszonym silniku 1252 - - - - - 04E4 Wtryskiwacz cylindra 4 (N33) > przewody, bezpiecznik, wtryskiwacz 282 - - - - - 011A...
Witam problemy które opisywałem zostały rozwiązane. Jezeli chodzi o poduchy to nie zauważyłem jeszcze jednej wtyczki do tych czujników. Błędy magistrali napędu były spowodowane błędami w sterownikach airbag ,abs .Po naprawie usterek pali się teraz checkengine i wyświetla mi błąd : za niskie napięcie czujnika nastawnika ciśnienia doładowania. Podczas...
Sygnał PTO oraz zainteresuj się czujnikami i ruchem tłoków w nastawniku
Zresetuj sterownik,sprawdz czujnik temperatury,oraz nastawnik przepustnicy z potencjometrem
Bo klapka a właściwie jej połączenie z silniczkiem jest wyrobione. Póki nie dostanie oporu to się nie wyłączy. Jak najbardziej tak też może być, nastawniki bez czujnika pozycji wykrywają ją na podstawie zwiększonego oporu (właściwie to prądu pobieranego przez silniczek)
Nastawnik przepustnicy, czujnik temperatury.
Witam wiem że może odgrzewam temat ale ręce mi już opadają. Jak w temacie było uszkodzone turbo wymieniłem na nowe (naprawdę nowe!!) I praktycznie zaraz po odpaleniu zapala się kontrolka silnika i świec żarowych samochód wchodzi w tryb awaryjny. W komputerze wtrysku błąd P2563 . sprawdziłem podciśnienia wszystko ok wymieniłem zawory sterujące podciśnieniem...
Dziwny przypadek. Z silnikiem raczej nie powinno się nic stać. Tylko jeśli akumulator uderzył o silnik, to pewnie wylał się elektrolit i w okolicy tego uderzenia w wiązce elektrycznej jest zwarcie , lub przerwa.Podobnie z czujnikami i nastawnikami, skontroluj je. Myślę że akumulator wymieniłeś?
Nastawnik przepustnicy pracuje? Przy włączonym zapłonie i zgaszonm silniku odłącz czujnik temperatury silnika nastawnik powinien się poruszyć
Jakie sa wskazania z czujnika polozenia nastawnika doladowania ?Na wolnych obrotach ma byc 0,76V ,na zaplonie (bez podcisnienia) ok.3,5V ,grupa 120.Tak samo przy nastawach podstawowych.
Jeździ się z podpiętym komputerem, oscyloskopem, próbnikami i obserwuje co w momencie wystąpienia usterki zanika. Nie zauważyłeś nic złego, wracasz do warsztatu i podłączasz kolejne czujniki, potencjometry, nastawniki, zasilania itp. i ponownie w drogę. a nie lepiej odmówić naprawy i zrobić coś prostrzego? coś na czym się znamy?
Ten element na zdjęciu to chyba nastawnik wałka rozrządu, zainteresować sie nim czy samym czujnikiem? z tego co wiem są tak dwa czujniki wałka rozrządu i dwa nastawniki, jeśli numer to 16730 to którego czujnika dotyczy?
Napisałem Ci w poście #2, sprawdzasz diodą świecącą, jak każdy inny czujnik halla
Też stawiam na problemy z nastawnikiem. Czujnik temperatury nie powoduje migania kontrolki świec, chyba że równocześnie mamy problem ze stopem.
Sprawdź pozycję przesłony rozruchowej jeżeli się nie przymyka na zimnym silniku to może być uszkodzony czujnik temperatury, lub nastawnik przesłony.
Miałem takie coś w astrze j 1.7 diesel. Zrobiony byl przegląd wiązki, wymiana gruchy na zamiennik, regeneracja turbosprężarki, regulowalem nastawnik żeby napięcia się zgadzały. Jakieś adaptacje czujnika kopiowania. Nic nie pomogło. Dopiero kupno używanej turbosprężarki z małym przebiegiem pomogło. Dlaczego tak, nie mam pojęcia.
No tak ale czy wykręcając elektronike z pompy wtryskowej nic się nie uszkodzi w takim sense że założe i nie będzie chodziło. Jeśli ktoś z was przekładał taką elektronike to czy te czujniki i nastawniki w pompie się nie poprzestawiają.
Witam, Mam 2 problemy z autem (prawdopodobnie jedna przyczyna). Pierwszy problem jest taki, iż auto na biegu jałowym nie ma stałych obrotów (ok. 800 obr/min) jak zawsze, tylko obroty skaczą od 400 do 1600, dodatkowo w trakcie jazdy szarpie autem, czasami powodując gaśnięcie pojazdu przy ruszaniu. Drugi problem jest taki, że od momentu powstania tych...
Czujnik wody , sygnał z nastawnika przepustnicy , ciśnienie ssania
Nie pytałem która od czego jest, tylko który masz typ, ze zintegrowanym czujnikiem położenia i nastawnikiem, czy zwykłą mechaniczną. Teraz jest jasność - Podstaw TPS.
Common Rail , jego schemat blokowy sterowania i monitoringu - struktura jest identyczna. Wtryskiwacze nie są zaliczane jako coś osobnego w układzie wtryskowym, choć pracują indywidualnie, niezależnie od rozrządu. Są "nastawnikami stopnia końcowego" układu wtryskowego, ponieważ nie są czujnikami. Pzdr Kotbury2
Problem rozwiązany problemem tkwił w nastawniku przepustnicy a raczej w czujniku informującym sterownik o 2 stanach tego nastawnika. Z góry dziękuje wszystkim za odpowiedzi .
Ale ja tutaj widzę że są inne błędy jak np obwód wtryskiwacza 5i 4 ,nastawnik wałka ? Zmierz zasilanie na wtyczce czujnika i masę na początek ma być 5v.
Został wymieniony wentylator dmuchawy rezystor oczywiście OE nic nie dało podmieniłem panel klimatronika dalej nic zaraz będę kupował całą nagrzewnice z wszystkimi czujnikami i nastawnikami . Dodam że problem występuje jak osiągnie silnik około 70 stopni wtedy słychać z okolicy panelu dźwięk jak przy włączaniu telewizora taki sygnałowy kilka razy .Natomiast...
171 kw ASB Czy przyczyną może być nawet zwarcie na EGR albo na przepływomierzu lub nastawnik turbiny
Pewnie ma błąd czujnika temperatury w pod pokrywką nastawnika.
napiąć czujnik nastawnik nastawnik wałka regulacja nastawnik
ładowanie zafira sprężyna siłownika krups makita ga5030 szlifierka
sonoff przekaźnik sonoff przekaźnik
Cienki wężyk w kotle Beretta My Smart - funkcje Brak kanałów na telewizorze z kablówką HDMI