Czujnik temp. powietrza nie ma raczej nic wspólnego z "ssaniem". Jeśli już to ... czujnik temperatury silnika albo ... "zacięty" stabilizator "wolnych obrotów" ;)
Tulejki na wzór nie mam. Czujnik obrotów wyjściowych nie czyta z impulsatora tylko z zębatki.
Mam peugeot 306 z 1995 roku, nie działa w nim obrotomierz. Mam pytanie gdzie znajdę czujnik obrotów silnika?
wiec powinien on mieć czujnik o rezystancji 300-500 ohmów. Tym niemniej potwierdziłbym jego sprawność przez pomiar sygnału oscyloskopem podczas kręcenia silnikiem. Albo co najmniej miernikiem na zakresie AC kilka Volt
Albo sonda albo czujnik podciśnienia albo kolektor ssący nieszczelny - tu szukal j przyczyny. Samo się nie naprawi. Pozdrawiam
emperatura jest ok tak jest a wskaźnik jest tylko do miłego patrzenia przy wolnych obrotach ciśnień powinno od 250-350 sprawdź kostkę od czujnika ciśnienia i można spróbować adaptacji zaworu pompy
czujnik obrotów wału
Diagnostyka napewno coś podpowie , ale sprawdził bym czujnik obrotów wału.
Czujnik temp Przepustnica Sonda jak tam sprawa wygląda Świeczki itd?
Ale ja odpinam zielony czujnik, ten pierwszy, i przy odpieciu obroty maleja, A jak cieply i podlacze czujnik obroty wzrastaja
1. Elektrozawór oparów benzyny 2. Czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym
KotBury, z całym szacunkiem że posiadasz wiedzę, ale za każdym razem kiedy komuś zgaśnie HDI, to ty od razu ze łuk elektryczny. I trzeba pompę sprawdzać. Zaraz się na komputerze okaże ze zawinił czujnik obrotów silnika, a objaw może być identyczny.
Peugeot Partner lift 2005 2.0 HDI 90 KM. Witam, mam problem z licznikiem. Wszystkie zegary działają oprócz prędkości i kilometrów. Gdzie mogę zlokalizować czujnik od obrotów? Znalazłem jeden, ale nie wiem, czy to dokładnie to. Nie, to nie to. Jeśli jest to z tyłu: https://obrazki.elektroda.pl/2989734700_...
co do sterownika, to ostrożnie, na to zawsze jest czas, zacznij od początku, po kolei wszystkie czujniki, najważniejsze to map, czujnik temp cieczy i tps
Diagnoza komputerem nie wykazała żadnych błędów A co sterownik "widzi" podczas kręcenia rozrusznikiem?? Diagnoza to nie tylko błędy ,to przede wszystkim "parametry". 1.Sprawdzić czy sterownik otrzymuje info. o obrotach silnika (sygnał z czujnika wału). 2.Jeżeli "widzi" obroty to czy steruje (kluczuje) cewkami.
Jeden kod pamietam : p1598, a drugi zapomniałem. Ale dotyczył temperatury paliwa.
Przebieg na ECU kable i czujnik wymienione. Błąd P0337 nieprawidłowy sygnał z czujnika obrotów wału korbowego.
Wymiana czujnika temperatury + termostat
Problem był w EGR i czujniku ciśnienia paliwa.
Skoro iskra jest i wtryski się otwierają to raczej nie czujnik obrotów.(na pewno nie )
chce zamienić zegarek po lewej stronie na obrotomierz, resztę nie zmieniam Jak dam czujnik położenia wału z diesela to będzie źle wskazywał obroty auta ? Czy w tym przypadku powinien byc czujnik położenia wału od benzyniaka aby obroty były zgodne ?
Niestety. Ostatnie testy wykazały faktycznie uszkodzony czujnik położenia przepustnicy tyle że ciężko go dobrać. Nie wiem tylko czemu u mnie powinien być rezystancyjny a był założony jakby impulsowy. Jedynie co udało się ustalić to fakt że po odpięciu czujnika obroty działają prawie normalnie.
...Podczas falowania obrotów jak odłączę wtyczkę od silnika krokowego to nie się nie zmienia, nadal obroty falują... Co moze oznaczac, ze silnik krokowy nie dziala niezaleznie od tego, czy jest podlaczony, czy nie. Obroty faluja, bo nie ma normalnej regulacji biegu jalowego (silnik krokowy) lub mimo zamkniecia kanalu dodatkowego powietrza obroty sa...
Tam nioe ma przewodów WN tylko cewka zespolona, która też może być uszkodzona ale na początek ten sprawdź ten czujnik i instalację czujnika.
Lekarstwem na powyższy problem okazała się wymiana czujnika spalania stukowego.
Czujniki. podłącz do kompa, patrz, co pokazują czujniki.
silnik się kończy, nie trzyma ciśnienia oleju. Miałem kiedys podobny problem, ale w starszym aucie (fiat 128, 1978 rok). Lampka gasła dopiero przy ok. 2500 obr/min przy rozgrzanym silniku. Jeździłem tak jeszcze ze dwa lata i podejrzewam ze byl to czujnik ciśnienia oleju. Oczywiście nie polecam jazdy z zapaloną lampką, lecz sugeruje ze może to byc jedynie...
Sprawdź podciśnienia włącznie z czujnikiem.
Posiadam akurat 2.0 HDI RHR ale w C5. Czujnik położenia wału jest na wierzchu, nie jest pod kołem pasowym. Wystarczy koło ściągnąć i mamy go na dłoni. Nie trzeba ściągać nawet żadnych osłon czy nadkoli. No chyba, że konstrukcja 407 jest zupełnie inna... Skoro nie widać obrotów silnika, to nie ma opcji - albo czujnik albo wiązka. Mimo, że wymieniony...
Temat rzeka, Pugi wyrzucają ten błąd przy każdym jednym błędzie - poduszki, czujnik ciśnienia w oponach, uszkodzony alternator, zapchany DPF, niesprawna świeca... absolutnie wszystko. Przy Twoich objawach w 1.4 HDi Peugeot 207 miałem uszkodzoną rolkę alternatora, 330 zł i brak komunikatu, falowania obrotów itd. Ale to nie znaczy, że tak jest - tylko...
Jaki czujnik wymieniłeś ?
Czujnik na pedale sprzęgła działa? Jakie ma wolne obroty?
Właśnie czytam i coś mi nie pasuje Zastanawia mnie jeszcze czy sterownik silnika mógłby zakłócać pracę czujnika prędkości?
Witam przyczyną moze byc czujnik obrotów na ciepło sprawdz opornosc Powodzenia
mi gasł silnik jak szarpałem kabelkiem od czujnika obrotu wału (był naderwany) nie było żadnych błędów na tablicy. Generalnie jak nie ma impulsów z czujnika obrotu wałów to nie ma iskry na żadnej świecy i pewnie wtryski przestają działać.
A parametry bieżące przeglądane ? dane z czujników są (obroty wału, ciśnienie paliwa itp.)
Jaka powinna być wartość na czujniku na zimnym silniku? Gdy zdejmę wtyczkę z brązowego czujnika to obroty wentylatorów wzrastają.
A może po odpięciu krokowego sterownik uśrednia sobie wszystko i dlatego lepiej chodzi. Najpierw sprawdzić, czy dolot jest szczelny. Sprawdzić, jak będzie chodzić z podpiętym krokowym, a odpiąć mu np. czujnik temperatury. A najlepiej podpiąć kompa.
Odepnij kostkę czujnika temperatury silnika i sprawdź, czy jest lepiej.
Ten model nie posiada silniczka krokowego. Gdzieś wyczytałem, że obrotami na jałowym steruje właśnie czujnik MAP, ale nie jestem pewny.
P0721 - czujnik obrotów wyjściowych skrzyni biegów, OSS. P1167 - elektrozawór ciśnienia EVM.
Witam, mam ten sam problem, że jest w trybie awaryjnym i już nie wiem, co mam zrobić dalej, a między innymi wymieniłem zawór EGR na nowy, przepływomierz powietrza nowy, turbinę po regeneracji, wyczyszczony intercooler, odma również, wtryski sprawdzone są w 100% dobre, kostki wtrysków nowe, a samochód dalej bez mocy i w trybie awaryjnym do 3 tys. obrotów...
Witam, Jestem posiadaczem 206+ z 2010r, silnik 1.1 60KM, benzyna+LPG (instalacja nowa, montowana w czerwcu tego roku). Mam wrażenie , że ma bardzo słabą reakcje na gaz, słabo przyspiesza, niezależnie czy benzyna czy LPG. W pracy jeżdżę Kią Picanto fabryczny LPG, bodajże 60 parę koni i nieporównywalnie lepsze przyspieszenie. Na jałowym widać nieregularne,...
Problem może też leżeć we współpracy czujnik obrotów koło zamachowe,sprawdź oscyloskopem impulsy z czujnika położenia walu.
Sprawdził bym czujnik temp. cieczy, a najlepiej było by komputer podłączyć jakiś i zczytać błędy to by coś wiecej powiedziało, najlepiej na podmiankę znaleźć czujnik temp. i sprawdzić go ale on nie jest drogi do 50zl chyba kosztuje może mniej
Jak podniesiesz obroty to też pokazuje tą samą wartość? Jak tak to podmień czujnik. Ten nowy czujnik był nowy czy ze szrotu?
No i co z tymi błędami zostało zrobione? Świece wymienione? Cewki wymienione? Czujnik wymieniony?
A po skasowaniu został jakiś,? Jak ruszasz na zimnym to masz ssanie bo trzyma obroty wyżej to nie gaśnie sprawdź czujnik temperatury wartości przepływomierza i lewe powietrze
Jak zwykle planet zero błedów, ale w parametrach brak obrotów. Auto opdpalone czujnik obrotów. Dzieki wszytkim za sugestje.
patrzyleś czy tego czujnika niema gdzieś przy obudowie termostatu?
najlepiej podepnij się pod kompa to będziesz wiedział wszystko. bo takie gdybanie to tylko koszty . check może ostrzegać przed wieloma usterkami . poczynając od sondy, przepływki , czujnik halla itp .
No tak tylko gościu jeździł tak że docisk pękł ,rozwalił skrzynie i wyrwał czujnik obrotu wału także różnie bywa.
Sprawdz jeszcze temostat czy nie jest caly czas otwarty wtedy tez dlugo bedzie chodzil na ssaniu.Moze tez gdzies zasyssac lewe powietrze i mieszanke wzbogacac.Moze byc temistor powietrza itd.Swiece zaplonowe sa czarne?obroty nie sa zwiekszone?
Przepraszam za górnika roku i odkop, ale mam taki sam problem, ktoś coś wiem na ten temat? Problem odnaleziony. Myślę że problem w wątku był taki sam. Napiszę co by było dla potomnych, uszkodzony był wałek wydechowy, znaczy skręcił się w miejscu gdzie łączy się część krzywek z tą gdzie jest wzorzec do blokad rozrządu i odnośnik do czujnika obrotu wałka,...
Dekiel w górę i sprawdź luz zaworowy. Co do wypadania zapłonów to sterownik identyfikuje cylinder z wypadaniem zapłonów poprzez odczyt nierównomierności obrotów z czujnika położenia wału.
A sonde lambda masz podgrzewana? Jeszcze moze byc uszkodzony czujnik temperatury silnika.
Nie ma bezpiecznika odpowiedzialnego za prace tych czujników!
Jeśli nie jest to wina silnika krokowego ,trzeba sprawdzic komputerem jakie są wskazania czujnika temperatury cieczy chłodzącej ,jesli ok. to stawiam na uszkodzoną cewkę zapłonową
Lewe powietrze , czujnik położenia przepustnicy.
a czy czujnik obrotu wału ma coś wspólnego z iskrą?
Wymieniłem krokowy i nic. jeszcze sprawdze czujnik połozenia przepustnicy
No jak odłaczyłem czujnik temperatury to obroty automatycznie spadły do 1000.
Witam, Sprawdź czy nie ma fałszywego powietrza w dolocie, nieszczelności podciśnienia. Gdyby to był uszkodzony czujnik, to powinno się tak objawiać przy każdej prędkości, przy każdych obrotach. Myślę, że to niewłaściwa mieszanka paliwowo-powietrzna. Czy masz oprogramowanie diagnostyczne, w którym możesz podejrzeć oba czujniki tlenu i przepływomierz?
W zależności od tego jaki model silnika to można wiele podzespołów odciąć. Tak jak już napisałeś rozrusznik ale to już nie skuteczne odcięcie, przez zasilania sterownika silnika , do czujników obrotów. Od wyboru do koloru.
Niestety nie mam kompa, dziś przyjdzie skaner diagnostyczny, czy czujnik stopu albo ciśnienia paliwa może mieć na to jakiś wpływ?
Filtr paliwa wymieniłem,wymieniłem czujnik temp.silnika(zielony) Nic się nie poprawiło! Gdzie ten drugi czujnik?
sprawdz czujnik temp i zwór od wolnych obrotów często pada
Potrzebuje dostęp do sygnału obrotów silnika, jakoże licznik jest na małą kostke to pewno van em sterowany. Czujnik mnie nie ratuje. NFU.
Witam. Posiadam silnik vti 1,6 i kilka dni temu poszukujac rozwiązania innego problemu, podmieniłem przewód odmy na stary. Efektem było pojawienie się falujących obrotów. Bardzo mnie to zdziwiło, więc znowu podmiana ... i problemu brak. Warto ten trop sprawdzić, odma w tych silnikach ma to samo rozwiazanie, a koszt zabiegu i poziom trudnosci nie duży....
Idź inną drogą. Po kolei kompresja ustawienia rozrządu ciśnienie paliwa na koniec sterownik silnika. Jeśli siedzi immo też nie będzie widać obrotu wału.
sprawdz czujnik predkosci pojazdu
To dziura w dolocie za przepustnicą lub uszkodzony czujnik MAP. Na początek dymiarka i test szczelności.
przyczyną może być czujnik położenia wału
Czujnik cieczy do komputera 100% sprawny (podmieniłem na drugi, oba pomierzyłem, mają prawidłową oporność, płyn tam dociera) Na zimnym jeździ się nieprzyjemnie, lubi poszarpywać i zgubić zapłon, gdy się rozgrzeje jeździ się bardzo dobrze. Jeździłeś na tym drugim czujniku, czy tylko pomierzyłeś? Raczej gaśnie niż gubi zapłon. Jak gubi zapłon to do sprawdzenia...
Iskra jest?Kompresja?Czujnik widzi obroty wału?Zezwolenia immo?Vin widoczny w bsi?
To nie jest czujnik tylko grzalka.
A nie lepiej, zamiast podmieniać, to sprawdzić jakie napięcie jest na czujniku na zapłonie i na wolnych obrotach? Później ew. sprawdzić przelewy na wtryskach.
Jakieś błędy po wymienie czujnika wyskoczyły ?? EGR w jakim stanie wyczyszczony ??
Dopisałem informacje w pierwszym poście o silniku, w ogóle wypadło mi to z głowy:) Bynajmniej komu nie chce się wracać do początku piszę tu: Peugeot 106 1.0 rocznik 93 moc 33kW. Czujnik podciśnienia powiadasz.
hi masz jeszcze trzy błędy -sprawdź przepławkę i egr -czujnik obrotów wału - czujnik wałka rozrządu pozdrawiam kris p.s. ten autel ma dobry podgląd danych rzeczywistych tam powinno być wszystko widać
Koledzy, krótkie pytanie ... gdzie mam szukać czujnika spalania stukowego w Peugeot 307 1.6 16V benzyna ? Walczę z podwyższonymi obrotami na biegu jałowym. Wyczytałem, że jego wymiana może pomóc. Z góry dziękuję za jakiekolwiek podpowiedzi.
Lewe powietrze za przepustnicą
Czy w parametrach bieżących widać obroty silnika ? czy czujnik jest na 100% sprawny ?
To może być uszkodzony map sensor lub czujnik temperatury powietrza dolotowego na kolektorze ssącym. Map sensor odpowiada za wyprzedzenie zapłonu a czujnik za skład mieszanki
P0336 czujnik obrotów silnika Zgodność Stały Dodano po 37 W żadnym modele nic nie ma poza tym
Czujnik obrotow i czujnik polozenia przepustnicy.
Masz problem z czujnikiem położenia wału .Sprawdź podczas rozruchu czy sterownik widzi obroty.
Komputer pokazał błąd p1198 - problem z regulacją ciśnienia paliwa w zasobniku, ale podczas prób odpalania zerowe obroty.
Witam Jestem autorem tematu Odświeżam bo pewnie nie jeden użytkownik szuka odpowiedzi W moim przypadku przyczyną upalania cewek było podłączenie sygnału instalacji gazowej bezpośrednio pod kable od cewki zapłonowej (sygnał obrotów) . Gazownicy podłączyli to coś pod czujnik obrotu wału i problem z cewkami zniknął Pozdrawiam :D
Na kostce od przepustnicy wszystko się zgadza ale na kostce czujnika musi być jak opisywałem bo albo masz zwarcie w instalacji albo padł sterownik.
We wspomaganiu elektrycznym Peugeot 207/2010 błąd P1648,którego nie umiem dopasować.W parametrach uszkodzenie torque sensor.Podstawiałem 2 czujniki bez efektu. Niestety, dokumentacja nie jest w tym przypadku zbyt pomocna: https://obrazki.elektroda.pl/1122632900_... Kody błędu Sformułowanie posprzedażne kodu błędu C1209 Usterka - utrata...
Odpala. Rozrusznik kręci około 2sekundy auto jeździ ale do okoł 3 tys obrotów, jak chcę go przytrzymać na stałych obrotach to szarpie.
mam pytanie, zna może ktoś w jakim zakresie oporu pracuje czujnik temperatury w rozdzielaczu ag.
Co do cylindra to powinieneś sprawdzić sprężanie na nim i na pozostałych ale raczej większych szkód nie powinno być.Rozrząd ma być dobrze,wszystko za przepustnicą ma być szczelne.Map ma być zasilany 5v na wolnych około 1,5v.Można pompką podciśnieniową sprawdzić.Sterownik ma wiedzieć kiedy regulować obroty więc TPS ma być prawidłowo ustawiony.trzeba...
Diagnozowany autobossem v30. Nie znam nie wiem jak to diagnozuje, dla mnie ewidentnie brak sygnałów z czujnika obrotów wału.
czujnik temperatury płynu chłodzącego
Witam. Mam autko 206 z 2000 roku o poj. 1,4. mam problem z obrotami po uruchomieniu silnika. Jak jest zimny osiąga od 2 do 3 tyś. obrotów.Jak będzie cały czas pracował obroty nie spadną, ale wystarczy ponownie go uruchomić obroty są 880 do 920. Wymieniłem już silniczek krokowy, czujnik temperatury. Jest lepiej ale to jeszcze nie to.
W moim przypadku przyczyną był czujnik położenia przepustnicy. Pozdrawiam.
Witam wszystkich,po wyczyszczeniu wtyczki czujnika walka rozrzadu i skasowaniu blendu auto chodzi normalnie.problem rozwiązany.
adaptowałeś przepustnice>? sprawdz czujnik temp
obrotów peugeot falowanie obrotów peugeot peugeot wolnych obrotów
panasonic bateria naprawa sensor airbag tranzystory mutujące
ekspres delonghi problemy thomson 26hu5253
Jak zdjąć simlock z Nokia 2730 Classic? IMEI: 359370031121910 Błąd A61 w termach gazowych Junkers – co oznacza?