Kod błedu DTC abs wg. twojego vin noże mieć trzy identyfikatory , odczytaj to diagboxem : C006A 01 Sygnał czujnika szybkości obrotu : Uszkodzenie elektryczne C006A 02 Sygnał czujnika szybkości obrotu : Sygnał nieprawidłowy C006A 54 Sygnał czujnika szybkości obrotu : Brak telekodowania
Myślę, że czujnik Halla znacznie bardziej rozciągnie zmiany sygnału w czasie, niż czujnik optyczny.
Nie słuchaj takich bajek...Tworzą legendy o czymś o czym nie mają pojecia. Sygnał pobierany jest z czujnika obrotów.
Podejrzewam, że bez sygnału z czujnika kąta obrotu kierownicy też nie ruszy
Wiem że późno , ale może się komuś przyda. To nie jest błąd L5 tylko LS - low speed. bieżnia nie widzi sygnału z czujnika obrotów.
Napisz, czy jest sygnał z czujnika obrotów i ile pokazuje podczas kręcenia rozrusznikiem.
Wtryski wchodzą jeśli kupisz barracudy. Nawet połączyć się je da bezpośrednio wężem 12mm. Podciśnienie w tym silniku jest zbędne, można popędzić bez lub z jak kto woli. Sonda lambda może być nie podłączona ale tak jak piszesz należy połączyć rozcięty przewód przy II generacji i ewentualnie podłączyć tam przewód fioletowy od staga. Zasilanie możesz wziąć...
W alternatorze nie ma czujnika obrotów. Sprawdź sygnał W.
Myślę że dobrze kombinujesz: [url=http://www.allpinouts.org/index.php... Czteropinowy wentylator czyli zasilanie, czujnik obrotów, oraz wejście sygnału PWM, wewnątrz wentylatora znajduje się końcówka mocy dla tego wejścia. [url=http://www.formfactors.org/develope...
datcik taxomietra - czujnik obrotów silnika
21 wyskakuje zawsze jak czujnik nie jest dobrze oświetlony. Prawdopodobnie czujnik obrotów kompresora (wbudowany w kompresor) nie daje sygnałów do sterownika klimy.
Nie trzeba rozkręcać całej skrzyni. Spuścić olej ze skrzyni, zdjąć miskę olejową i mamy płytę zaworową, na której są czujniki obrotów.
Błąd 12 - Czujnik obrotów główny (sygnał nieczytelny lub brak) Błąd 13 - Czujnik obrotów pomocniczy (sygnał nieczytelny lub brak) Błąd 51 - Pompowtryskiwacz 1-go cylindra. Dwa pierwsze błędy lubią się pojawiać gdy rozrusznik słabo kręci lub słaby akumulator. Natomiast co do pompowtryskiwacza to najpierw trzeba zmierzyć ciśnienie paliwa na listwie/magistrali.
trzeba porównać parametry Techem,
A połączenie czujnika z płytą? Jeżeli nie widzi czujnika - jest sygnał wysoki nakazujący obrót butli. A jak kręci , a czujnik w dalszyn ciągu nie widzi flagi - wywala błąd. Obrót butli powinien być przerwany gdy zasłonisz czujnik. Spróbuj go wymontować i kiedy butla się obraca zasłoń go. Powinna się zatrzymać. C.
Wymień sobie czujnik obrotów wału korbowego, i przy okazji sprawdź rozrusznik , bo zakłuca sygnały czujnika( są bardzo blisko siebie)
Cześć, Dzięki za odpowiedź. Zamieniłem czujniki ustawiłem tak jak na zdjęciu powyżej. Natomiast cały czas wyświetla mi się błąd czujnika obrotów - brak sygnału. Auto nie odpala. Zamówiłem nowy czujnik podmienię i sprawdzę czy zadziała, możliwe że stary był uszkodzony. Czy posiada ktoś może schemat rozrządu do silnika BNV. Chciałbym zweryfikować, czy...
nie ma kluczowania wtrysku poniewaz sprawdzalem przy samym komputerze. Wlasnie tez myśle o czujniku obrotów. Sygnał prawdopodobnie pochodzi z cewki zaplonowej, ale nie jestem pewien czy na pewno. Moze ktos potwierdzic moja teorie? i dokąd ten sygnał idzie? Nie podaje kluczowania poniewaz prawdopodobnie komputer nie widzi ze silnik sie kreci?
00515 - to normalne, bo podczas testu na wyłączonym silniki czujnik obrotów nie podaje sygnałów; po odpaleniu ten kod znika (czujnik jest w aparacie zapłonowym), 00282 - silnik krokowy - być może była odłączona wtyczka a włączona stacyjka i kod został zarejestrowany albo faktycznie coś źle zostało złożone, 00561 - to krańcowa regulacja składu mieszanki...
Zmień gazownika skoro sobie nie radzi.Miałem to samo po gazie błąd sondy.Przyczyną było podpięcie sygnału obrotów z czujnika wałka.Po zmianie na z cewki kontrolki brak.Oczywiście też błąd składu mieszanki.
Witam Czy ktoś posiada schemat silnika VW Golf Plus 1.6 MPI o kodzie silnika BSE. Potrzebuje zlokalizować czujnik wałka rozrządu, gdyż auto nie bardzo chce jechać. Coś jak by go blokowało, brakuje mu mocy. (zdaje sobie sprawę że motor 1.6 nie jest demonem prędkości ale przy zakupie motor był bardzo żwawy i energiczny na pedał gazu) Na komputerze pojawiły...
przepraszam z rozmachu spytałem o błędy.. może zanika sygnał z jakiegoś czujnika obrotów, halla ?
Przepracowałem pare lat w serwisie Daewoo,nikt nie wspominał o możliwości diagnozowania ABS.AIR BAG kodem błyskowym.Nie znam Takiej metody,musiałbym sprawdzić w serwisowej instrukcji napraw ,ale to dopiero w poniedziałek... Kody silnika da się odczytać we wszystkich Daewoo tą metodą,w matizie jest tylko AiC. Kod który odczytałeś to 12(brak sygnału z...
wojtassk91 sprawdzałeś czujniki indukcyjne do kontroli obrotów czy dają sygnał, bo przy tych podnośnikach sterowanie jest minusem czujniki są NPN
Lampa stroboskopowa - sprawdź czy rzeczywiście zanika iska przy danych obrotach. Oscyloskop - sprawdź sygnał z czujnika położenia WK.
Czyli błąd g68 i g38 pojawia się z winy tego samego czujnika? Podejrzewam w takim razie coś z wiazką od czujnika bo co by powodowało jego uszkodzenie skoro został wymieniony ,błąd g68 zniknął jakiś czas był spokój,aż wyskoczył błąd g38? Podaj jeszcze silnik jaki jest w tej A4 B5 - najlepiej symbol jeśli znasz. Błąd od G68 - 281 to Czujnik prędkości...
Patrzysz kontrolką czy czujnik podaje sygnał jak podaje to synchronizacja do kitu.
Sygnał obrotów od ECU (biały przewód) musi być gdzieś zwarty z szarym przewodem sygnału z czujnika prędkości. Może też być zalana kostka.
dla silnika VJX z czujnika polozeniua walu
Początek i dawka są regulowane poprzez sterownik PSG16 lub PSG5 , zależy czy masz wbudowany sterownik z pompą czy osobny. tam leży przyczyna zazwyczaj. Musisz sprawdzić sygnał z czujnika obrotu w pompie na jego podstawie sterownik określa położenie wałka pompy i przestawiacza wtrysku.
Jeśli o takie rzeczy pytasz, to raczej sam nie poradzisz. 1.czujnik/obwod RPM; brak sygnału -obroty wału silnika gaśnie gdy silnik pracuje czujnik doładowania należy rozpatrywać pod względem poziomu napięcia na wyjściu czujnika. 15. dawka paliwa: sygnał za niski- czujnik HDK przerwa lub lużne połączenie lub listwa poniżej wartości zadanej (0.480V)...
Witam, wał obrotowy podczas ruchu co 360 stopni czyli co 1 obrót daje sygnał do czujnika. 1 obrót = 1 sygnał do czujnika Czy mógłby ktoś podpowiedzieć jak wyświetlić na panelu KTP szybkość tego wału na 1 minutę?
to jest widok od strony czujnika? a skąd brany jest sygnał obrotów bo obroomierz nic nie pokazuje, a sterownik widzi obroty po na kompie pokazuje.
Na osi silnika powinien być czujnik obrotów. Sygnały z czujnika trafiają do procesora pralki, a ten steruje układem wykonawczym opartym na triaku i dostosowuje moc doprowadzaną do silnika tak, by wał obracał się z pożądaną prędkością. Układ wykonawczy na triaku ma konstrukcję podobną do ściemniacza domowego oświetlenia. Możesz spróbować zastosować ściemniacz,...
Jest to czujnik halla. Pin nr.1 masa , 2 12V i 3 wyjście sygnału , qwazi kwadratowego o amplitudzie ok.4 V i wzrastającej częstotliwości wraz ze wzrostem obrotów.
Mnie kiedyś w Clio padł czujnik cisnienia oleju, komputer dostawał sygnał o za niskim ciśnieniu i podwyższał obroty silnika żeby "podpompować". Wymiana czujnika i z bani.
Czujnik masz on off, czy przetwornik p/U ? Generalnie to proste, potrzebujesz prosty sterownik, sygnał obrotów silnika, sygnał z czujnika ciśnienia czujnik oblodzenia parownika, wyjście sterujące zaworem, wyjście sterujące wentylatorami chłodnicy i gotowe. Jakbyś miał sprężarkę ze sprzęgłem można by pomyśleć nad jakimś prostym sterownikiem z aut lat...
Nie był bym tego taki pewny . Ale fakt czujnik może generować albo jakiś sygnał prostokątny związany z tym jak czyta koło , albo może być wyposażony w wewnętrzną elektronikę i faktycznie dawać tylko jeden sygnał dla zbyt niskich obrotów i drugi dla obrotów w określonym zakresie .
Diagnoza komputerem nie wykazała żadnych błędów A co sterownik "widzi" podczas kręcenia rozrusznikiem?? Diagnoza to nie tylko błędy ,to przede wszystkim "parametry". 1.Sprawdzić czy sterownik otrzymuje info. o obrotach silnika (sygnał z czujnika wału). 2.Jeżeli "widzi" obroty to czy steruje (kluczuje) cewkami.
znalałem rozwiązanie w odmętach internetu Błąd P0335 - zły sygnał z czujnika położenia wału. "Objawy: check engine przy wchodzeniu na obroty, szarpanie. Check gaśnie przy niskich obrotach. Wymiana czujnika nie pomogła. Koło pasowe, z którego czujnik zbierał sygnały miało bicie - latało na boki. Czujnik nie był w stanie złapać sygnału. Guma pełniąca...
- Czy ten wentylator ma 2 stopnie prędkości obrotowej? Ma kilka prędkości, ciężko określić zakres 5-100%,2-14v itp - Czy prędkość jest zmienna - płynna i zależy od temperatury cieczy? Tak Z jakiego czujnika - który to i gdzie - brany jest sygnał do sterowania obrotami wentylatora? Sygnał PWM z ECU (sterownik silnika) na podstawie czujnika temp płynu,...
Czujnik nowy
Witam. Okazało się że problem polegał na nieprawidłowym ustawieniu rozrządu. Potrzebne są oryginalne blokady. Powyżej 3500 obrotów czujniki traciły sygnał i wywalały silnik w tryb awaryjny.
Kolory są standardowe. W każdym silniku takie same. Czarny, czerwony zasilanie biały obroty niebieski, zielony, żółty właściwe sygnały
Na pewno bez prawidłowego sygnału czujnika wałka zawsze będzie odpalał po 4-5 obrotach. Pytanie czy to czujnik (często padają tak co 5 lat) czy kabelki do niego. Wymiana czujnika łatwa jest okienko z zaślepką do wyjęcia czujnika z obudowy rozrządu.
Diagnostyka na początek bo bez tego to jak wrozenie z fusów... przyczyn szarpana moze byc ogrom od czujnik temperatury płynu chłodniczego, przepustnicy, egr, Czujnik obrotu wału, walka, Sondy Lambda, przepływaka, Evap itd itd..... Tak samo z paleniem od kostki stacyjki która nie łączy zawsze po rozrusznik chiński który zakłóca sygnał czujnika obrotu...
Rozwiązałem, ale sam. Pozdrawiam
Ja bym proponował układ z czujnikiem indukcyjnym. Czujnik taki znajdziesz np. w CC, SC. Również słyży do pomiaru prędkości obrotowej. Wówczas trzpień który wmontowałeś w wał z jedej strony powinien wystawac. Wówczas będze się indukowało napięcie w postaci impulsu w momencie mijania czujnika przez trzpień. Dodatkowo amplituda będzie proporcjonalna do...
Na miernik to nie jest sto procent dobry opornik. Silnik powinien podjąć próbę, a czujnik obrotów nadać sygnał. Jak nie chce podjąć, to przekaźniki. Dodano po 52 Jako typowy czujnik może być Hall, np. taki - [url=http://www.produktinfo.conrad.com/d...
Bez sygnału pracującego silnika(sygnał prostokątny) wspomaganie nie ruszy. W Clio II czujnik kata obrotu kierownicy jest w maglu, bez niego też nie ruszy.
Przy systemach BRC kolor czarny zawsze masa czerwony lub brązowy +12 zielony zasilanie elektrozaworów +12 przewody z oczkami odizoluj sprawdz kolory + oraz - akumulatora szary sygnał obrotów z czujnika położenia wału korbowego pomarańczowy oraz fioletowy prawidłowo odcięte są numerowane na izolacji parami odpowiednio do numeru wtryskiwacza benzyny.
Najprościej to włożyć z powrotem pustą ramkę od dysku, ten wentylator w ramce ma czujnik obrotów. Ewentualnie można byłoby spróbować zmostkować sygnał z wentylatora CPU, żeby płyta myślała, że wentylator dysku jest i się obraca. Niemniej nie wiem na ile można liczyć na skuteczność takiego rozwiązania, ja do tych komputerów na sztukę czasami podkładałem...
Witam, mam problem z Seatem Leonem 1.6 SR (AKL). Samochód normalnie jeździł i odpalał, ale dzisiaj już nie odpalił, podpiąłem komputer i był błąd czujnika położenia wałka rozrządu - zaznaczę, że samochód jedyne co to tylko "kichał w dolot" i nie było szansy, żeby odpalił. Wymieniłem czujnik, skasowałem błąd i niestety nie było znacznej poprawy. Fakt...
2 i 4 ; jedno podświetlanie drugie sygnał obrotów. Chyba czujnik ilości paliwa i sygnał obrotów
Kontrola dynamiczna potrzebuje sygnału obrotów i sygnału z czujnika, jeśli po podłączeniu obrot. włącza się sygnalizacja to masz brak sygnału z czujnika.
Najpierw sprawdź czy taki emulator jest, bo sygnał obrotów może sterownik może brać z czujnika położenia wału i powodem braku przełączenia na gaz, może być przerwa w obwodzie między tym czujnikiem i sterownikiem.
Hej. Wszystkie czerwone pod jeden bezpiecznik 15A, natomiast sygnał obrotów najlepiej podłączyć pod czujnik obrotów wałka rozrządu. Ma on trzy piny, zasilanie po stacyjce 5V, masę i sygnałowy pod który podpinasz brązowy od staga. W programie zaznaczasz "obroty z wałka rozrządu" i doświadczalnie dobierasz ilość impulsów.
W koncu wpialem sie do cewki srodkowy kabel koloru brazowego(w kazdej cewce jesr srodkowy braz) to na wolnych obrotach skacze 100 , 500, 200 , 700 i tak w kolo po dodaniu gazu pokazuje caly czas 0 Brązowy w cewce to masa... czerwono-niebieski to plus po stacyjce. Impulsy sterujące masz na pinie nr 3 (w każdej cewce inny kolor). jak sie wpialem pod...
"Diagnoza błędów 4x4 w Calibrze Układ 4x4 Opla stosowany w Calibrze posiada własny system samodiagnozy błędów, które można zczytać na dwa sposoby - za pomoca techa oraz za pomocą kontrolki 4x4 znajdującej się na desce rozdzielczej. W razie wystąpienia błędu zapala się kolor pomarańczowy i świeci światłem ciągłym lub pulsującym. Świecenie światłem ciągłym...
Często zdarza się, że czujnik obrotów wału korobwego, bądź czujnik fazy wtrysku po nagrzaniu działają niepoprawnie. Wynika to z rozszerzalności cieplnej ich "wnętrzności" a w konsekwencji zanik sygnału do ECU. Pozdrawiam Serdecznie.
Czujnik obrotów wału daje sygnał bezpośrednio do sterownika silnika.
Witam! Jest to czujnik przetwornika magnetycznego i ustala położenie odkorbowe i ilość obrotów na minutę.Czujnik ten ustala zwrotne położenie odkorbowe dla każdego cylindra wysyłając sygnał do układu sterowania. Sprawdź jego rezystancje powinna wynosić 800 - 1100 omów. A swoją drogą to jeśli jest on zepsuty to wogóle nie odpalisz auta.
MOC3041 jest do włączania/wyłączania, nie do regulacji, on albo włącza triaka na cały półokres (jeśli na wejście sterujące poda się odpowiedni prąd - 15mA wystarczy), albo nie. Ale jak dmuchawa ma dużą bezwładność i jakiś czujnik obrotów, którego sygnał włącza i wyłącza prąd podawany na wejście sterujące w zależności od obrotów, to wyjdzie regulacja...
Założyłem dzisiaj oryginalny czujnik z VW i samochód zapalił i zgasł. Za drugim razem chodzi do momentu jak go nie zgasiłem, a potem znowu to samo. Zasilanie między 1 a 3 pinem +4,99V. Sprawdzona ciągłość przewodów od czujnika do ECU. Błąd ten sam (czujnik obrotów silnika sygnał anormalny/ brak obrotów silnika).
Zapewne chodzi o to aby silnik był sterowany obrotami innego napędu z możliwością przyśpieszenia/zwolnienia niezależnie od sygnału z czujnika.
Błąd był na kompie że zwarcie na czujniku obrotów wałka. A instalacja sprawdzona? Chciałbym sprawdzić ECU nim kupie kolejny czujnik bo teraz nie pokazuje obrotów na obrotomierzu i jest błąd - brak sygnału z czujnika obrotów. Za pokazywanie obrotów odpowiada czujnik położenia wału (G28)
O grzanie cewki nie masz co sie obawiać bo moduł poda na nią masę tylko przez chwilę nie zależnie od stanu czujnika. Oryginalnie sygnał z halla wygląda mniej więcej tak na wolnych obrotach(~30Hz): http://obrazki.elektroda.net/46_12472137...
Wyglada na nieszczelność w dolocie lub przestawiony rozrzad jeden błąd mowi o braku sygnału czujnika obrotów silnika warto sprawdzic wtyczki czujnika wału i wałka .
Schemat ze stykami pomocniczymi, aby przełączały silniki na przemienne, jest prosty i oczywisty. Do kompletu musisz dołożyć np. (czujniki obrotów silnika), coś musi dawać sygnał, że silnik pracuje, i połączyć wszystko w jeden układ (czy inny układ, który daje informację, że pracuje).
Dziękuję wszystkim za pomoc. Sprawa okazała się banalna - czujnik obrotów nie dawał sygnału, że wała się obraca. Przyczyną była poluzowana śruba czujnika - czujnik opuścił się i nie łapał sygnału z wału.
Brc cewki nie lubi, podłącz do czujnika wałka, albo daj szeregowo rezystor 500 kiloomów do 1M i spróbuj z wału, Oplom pomagało.Faktycznie te sterowniki w 1,6 nie lubiały nic pod czujnikiem wału. Czasem nawet na zgaszonym silniku dawało to fałszywy sygnał i włączał się losowo przekaźnik pompy paliwa. Jak podłączysz pod wałek, trzeba zmienić źródło sygnału...
Obawiam się, że jednak w kabinie dawcy silnika był sterownik do e-gazu. Takie rozwiązania były w epoce przed EDC. W Dafie był system VDO, w Mercedesie SK potencjometr i nastawnik z VDO a sterowanie załatwiał FMR. Układy te, oprócz proporcjonalnego sterowania listwy w stosunku do położenia pedału gazu ,miały podany sygnał c3 z tacho dla ograniczenia...
Sprawdzić sygnał z czujnika
19 to niewłaściwy sygnał czujnika obrotów wału i od niego należało by zacząć.16 brak zmian sygnału czujnika spalania stukowego może być to wynikiem złego działania czujnika wału.
Kod błędu - Możliwa(e) przyczyna(y) 11, Czujnik szybkości obrotowej przód prawe Obwód elektryczny odłączony / zwarty 12, Czujnik szybkości obrotowej przód prawe Błąd sygnału 13, Czujnik szybkości obrotów koła przód lewe Obwód elektryczny odłączony / zwarty 14, Czujnik szybkości obrotów koła przód lewe Błąd sygnału 15, Czujnik szybkości obrotowej koła...
Sygnał z czujnika względem plusa, zasilanie na czujniki 8V
Nie. W twoim aucie brak czujnika obrotów wału, a sygnał do oryginalnego obrotomierza brany był z alternatora. Tak wiec trzeba by zrobić urzadzenie dopasowujące sygnał. Bez sensu.
Przebieg na ECU kable i czujnik wymienione. Błąd P0337 nieprawidłowy sygnał z czujnika obrotów wału korbowego.
Mam pomysł. Sygnał z czujnika ABS który jest sygnałem sinusoidalnym zamienic na sygnał prostokątny; to podstawa. Trudne to nie będzie, wystarczy przerzutnik schmitta. Nie sądze też, aby można było taki sygnał skierować wprost jako wskazania przebytej drogi, trzeba będzie zrobić albo mnoznik albo dzielnik częstotliwości bazując na jakims znanym, zmierzonym...
Bardzo się cieszę że kontynuujesz projekt . Jak odpalisz , przejdziesz do jazd , uda Ci sie wrzucić jakiegoś AFR na kilka jazd i udowodnisz niedowiarkom że można coś takiego zrobić i nie skrzywdzić silnika . Co do flansz i połączenia dobrze by było zachować jakiekolwiek krućce gumowe pomiędzy baterią a głowicą unikniesz pęknięć od drgań czy pojawiających...
Ogólnie wyświetlacz od samego początku jest zbędny No to może go pomiń, bo to co chcesz zrobić to faktycznie droga dookoła. Sygnał obrotów, sygnał prędkości, to już powinno wystarczyć mikrokontrolerowi do wykrycia na którym biegu jedziesz. Nie ma jakiś czujników w skrzyni biegów ?
17700 Termostat - przerwa obwód przerwany - BŁĄD SPORADYCZNY 16804 System katalizatora poniżej progu wydajności strona 1 zbyt mała oporność 16706 Czujnik obrotów silnika - brak sygnału obwód przerwany - BŁĄD SPORADYCZNY lecz ten ostatni znikł jak wymieniłem czujnik położenia wału korbowego. Proszę poprawić pisownię we wszystkich postach w tym temacie....
Na maszcie masz elektrownię i nie masz jak zasilić? :D . Jak ogarniesz zasilanie to jako źródło sygnału możesz wykorzystać gotowca np . czujnik położenia wału od silnika samochodowego
Zawór przez żarówke bardzo ładnie cyka. Ale… Podłączyłem żarówke pod przewody idące ze sterownika do tego zaworu i dziwna sprawa, bo sni wlaczajac zapłon, ani kręcąc, żarówka nawet nie mrugnie. Czy on powinien dać tam napięcie mając sygnał z czujnika obrotów silnika? Jeśli tak, to z którego?
Witam. Seat Ibiza 2000 1.4 60KM AUD. Przed kilkoma dniami zapaliła mi się kontrolka diagnostyki silnika, ale nie było zmian w pracy silnika. następnie zapalił się EPC i wtedy nie mogłem przekroczyć 3 tyś obrotów. zostawiłem autko na dwa dni w ciepłym garażu i już nie mogę odpalić. Po wstępnej diagnozie: brak iskry na świecach (po podmiance cewki zapłonowej,...
Cześć po badaniu auta wyszły takie błędy i ich parametry: P0400 Recyrkulacja spalin P0725 Czujnik prędkości obrotowej P1335 Sygnał DZG MSG/PSG Obroty silnika 636 1/min Sygnał prędkości obrotu pompy wtryskowej 549 1/min Czujnik położenia pedału 0% Regulacja początku wtrysku 0 NW Co to oznacza?? Mam nadzieje, że to nie pompa wtrysku paliwa. Proszę o pomoc
Prawdopodobnie brak sygnału czujnika obrotów wału korbowego. Czy są jakieś kody błędów?
Tak jest to zwykły silnik starego typu z pompą na cięgno, pompa do stałych obrotów. Problem polega na tym że przy pracy bez obciążenia a z pełnym obciążeniem (pobór około 150kW) regulator mechaniczny pompy wtryskowej nie daje sobie rady i spadają obroty silnika a przez to częstotliwość. Trzeba chodzić i regulować ręcznie obroty. np. silnik pracuje bez...
VCDS wyświetla błąd G28 czujnik obrotów silnika - brak sygnału Cały czas jest ten błąd?
Witam. EBS 03203 Lewy moduł regulacji ciśnienia osi tylnej, czujnik koła lewego: Błąd odczytu prędkości. Wskazanie błędu: Centralna lampka ostrzegawcza STOP (H111) świeci na żółto. Skutek błędu: Odstęp między lewym czujnikiem obrotów osi tylnej a wieńcem biegunowym jest zbyt duży. Błąd ten występuje też wtedy, gdy na n-1 kołach zmierzono v > 18 km/h...
Witam Samochód: Ford Mondeo 1.8 V16 rcznik 95 Mam pytanko: Gdzie podłączyć wejście komputera gazowego na którym ma być podawany sygnał obrotów Znalazłem informacje że należy podłączyć do minusa cewki zapłonowej lub z czujnika Halla, czy ktoś wie który to przewód w cewce lub na czujniku Halla? Pozdrawiam
Cześć. Jeżeli miga dwa razy i tak właśnie jest, to znaczy że sterownik oczekuje na odpowiednią ilość obrotów, że masz za niskie obroty. Natomiast jeśli Twoje obroty są w porządku, to z kolei znaczy że są problemy z czujnikiem obrotów, który daje sygnał na sterownik.
Ja piszę o napięciu na czujniku temperatury Czujnik sprawdzony , rezystancja ujemna zmierzona na złączu ECO. Jest OK zgodny ze specyfikacją. Odłączyłem wszystkie wtyczki i zasilanie elektryczne gazu. Nadal obroty wysokie. Pomierzyłem sygnał z czujnika ciśnienia zasysanego powietrza( podciśnienie) i mam wartość 1V , odłączyłem wężyk 5V a tu obroty spadły...
możę warto sprawdzić czujnik temperatury silnika być może przewód jest przetarty i dostaje błędne sygnały i włącza ssanie
Zamiast zakładać nowy temat, odkopuje stary. Przyszła wiosna i nowe koła na lato, problem niestety wrócił. Przez zimę był spokój bo na zimówkach nie można było aż tak szybko przejechać zakrętu. Ponownie bardzo szybko przejechany zakręt i wszystko od nowa, jak opisane na początku. Skasowałem błędy i następny przejazd w drugą stronę, tym razem jeszcze...
Niektóre sterowniki (czytaj stag ) potrafią z półsekwencji czy fullgrupy na benie zrobić sterowanie sekwencyjne na lpg. Mam akurat przed sobą dokumentację od STAG-300 premium (a bardziej zaawansowanego już chyba nie ma) i widać że dysponuje on sygnałem obrotów tylko z jednego czujnika, poza tym w programie AcGasSynchro też nie widzę takiej opcji.
RPM sensor signal absent intermittently czujnik obrotów- sporadyczny brak sygnału ale w niektórych autach jest to normalne wskazanie na niepracującym silniku
:((( dziś po podpięciu vcds w ecu pojawił się następujący bląd. Tracę juz cierpliwość 16706 - Czujnik obrotów silnika (G28) P0322 - 35-00 - brak sygnału gdzie ten czujnik jest?
Witam! Od 2 dni mam problem ze skrzynią w moim Meśku z 2011roku... co prawda ponad 300 nalatane, auto mam od początku lipca, objaw jest taki, że jedzie, a za chwile skrzynia w trybie serwisowym, tylko jeden bieg, na wyświetlaczu Transmission Consult Workshop, czasami po zgaszeniu i zapaleniu jest ok, a czasami zgaszenie nic nie pomoże, dopiero za którymś...
W takich sytuacjach podmienia się czujnik położena wału, jest to pięta Achillesowa w renówkach. Częstokroć jest rejestrowany błąd "czujnik położenia wału-brak obrotów" lub "czujnik polożena wału-odwrócony sygnał"
sygnału obrotów silnika sygnału obrotów silnika pralki czujnik sygnału zwrotnego
kodowanie kluczyka pestki wałka laserowej gaznik zalewa silnik
kondensator frania uszkodzony sonel
Manta LED4202, CV9202H-A39 – brak 12V na J14, obecne 12V na J16 – diagnostyka zasilania CV9202H-A39 brak 12V na J14, brak BL_EN i PWM, jakie napięcie na pinach 33,34?