Jest razem z czujnikiem obrotów wałka pompy.
W tych astrach najczęściej pada czujnik obrotów wałka pompy,tez nie zapali .
Może czujnik obrotów wałka pompy?
Czyli czujnik obrotów wałka pompy, sprawdź czy tasiemka nie urwana, może jak ktoś wyciągał sterownik szarpał się z nią.
No jeżeli faktycznie czujnik obrotów wałka pompy wysiadł to masz problem. Niech odczytają czy ECU widzi obroty wału i obroty wałka pompy. Módl się abyś nie miał usterki określanej jako "usterka układu krytycznego nr1"
http://obrazki.elektroda.pl/7195997500_1... Miałem identyczną usterke i wymieniłem czujnik obrotów wałka pompy wtryskowej.
Kolego, jak zadzwonię do Boscha to poproszę o czujnik obrotów wałka pompy(podając konkretny model pompy), bo to jest prawidłowa nazwa części.
czujnik obrotów silnika i czujnik obrotów wałka pompy. Zawieź to komuś do naprawy, sam sobie nie poradzisz.
A może standartowo po prostu uszkodzony sterownik pompy (tranzystor), lub czujnik obrotów wałka pompy. Są to najczęstsze usterki.
Jeśli problem leży w kącie wyprzedzenia tłoczenia to błędu szukałbym w czujniku obrotu wałka pompy bo to na podstawie jego sygnału reguluje się kąt.
no to pewnie przetarty czujnik obrotów wałka pompy
no tak, czujnik obrotów rpm do wymiany. Bardzo prawdopodobne i częste, działa z czujnika obrotów wałka pompy.
Kolego trzeba sprawdzic nastawnik kąta wtrysku,i czujnik obrotów wałka pompy wtryskowej jak co to służę pomocą w naprawie tej pompy proszę dzwonic 790 718 520
Czujnik obrotów wałka pompy,lub uszkodzony sterownik ale nie tranzystor.
Zobacz czy w czasie szarpania nie giną obroty pompy albo wału ale stawiałbym na czujnik położenia wałka pompy wtryskowej
A patrzałeś czy są widoczne obroty wałka pompy? Na tej pompie nie ma wiele, zawór przelewowy, czujnik temp. paliwa i czujnik obrotów wałka pompy. Wtyczki nie pozamieniane?
Masz wyrżniętą pompę, ma taki luz, że rotorek przetarł czujnik obrotów wałka pompy.
A czujnik obrotów wałka pompy to co niby jest? Zaręczam ci, że przy usterce jest wywalany błąd "camshaft position sensor"
Sterownik pompy do zrobienia, wszystko wskazuje minimum, na konieczność wymiany czujnika obrotów wałka pompy. Zamontowany wewnątrz. Sam czujnik jednak może być sprawny. Zasilanie na wtyczce pompy jest? Pozostałe przewody przedzwoniono?
Diagnostyka komputerowa na początek, pewnie ulega uszkodzeniu nastawnik. Pewnie ulegnie uszkodzeniu sterownik. Możliwe, że uszkodzeniu ulega czujnik obrotów wałka pompy. teraz rozumiesz po co diagnostyka?
czujnik obrotów wałka pompy jest wewnątrz,widoczny jak zdejmiesz sterownik pompy. To styłu to elekromagnes nastawnika dawki. Wskazanie prędkości wałka pompy ma być połową wskazania prędkości wału. Sprawdzić czy jest zasilanie na grubym czerwonym kablu wtyczki pompy.
Mozliwe, aczkolwiek w dwulitrówce mocno kłopotliwe, bo trzeba zdjąć kolektor i poodkręcać rurki. Czarne kable najlepiej poznaczyć u uciąć, uważaj na tasiemke czujnika obrotów wałka pompy!
Przy pompie vp niesprawny czujnik wtrysku sterującego nie powoduje zapalenia kontrolki EDC jednak sterownik widzi to jako błąd. Weryfikacja początku tłoczenia odbywa się wtedy w oparciu o czujnik obrotów wałka pompy. Silnik pracuje praktycznie bez zmiany parametrów. Część manów z pompą VP w ogóle nie posiada wtrysku z igłą.
Walnięty jest czujnik kąta obrotów wałka pompy. Jak wymienią dam znać czy pomogło.
To weź oscyloskop sprawdź czujnik obrotu wałka na pompie.
Dzięki wielkie elektrit. Jutro jak tylko odbiorę pompę to sprawdzę i napiszę co było. Dzisiaj jadę odebrać tą pompę i mam pytanko: Czy błędny odczyt obrotów wałka pompy może mieć przyczynę poza pompą (instalacja, ECU,...)? Pompiarz sugerował taką wersję, a mnie wydaje się że przecież sygnał z czujnika kąta obrotu wałka pompy jest obrabiany bezpośrednio...
Wkładasz kołki blokujące 6mm w wałki i pompę wtryskową, a wał blokujesz blokadą wkładają w miejsce czujnika obrotów wału korbowego. Blokujesz naprężacz łańcucha. Teraz kolorowe ogniwa łańcucha dopasowujesz do oznaczeń na wałkach rozrządu i zakładasz cały łańcuch na dole. Odblokowujesz naprężacz wałka, wyjmujesz wszytskie 4 blokady, robisz 2 obroty wałem...
A co z kątem wtrysku zmienia się wraz z obrotami i w jakich granicach,ja stawiam na czujnik położenia wałka pompy albo przerywający sterownik,tak czy inaczej pompa do regeneracji.
To jutro wyjmę wtryski z drugiego silnika i podłoże żeby zobaczyć, które czujniki podmieniać też? Położenie wału? Ciekawe komp z których obrotów czyta czy wałku czy wału, może czujnik ciśnienia ms listwie? Pompy bym regulatora nie ruszał..
Tak czujnik ten a co się tyczy problemu z odpalaniem to kąt wtrysku do regulacji, A jesli po wymianie czujnika wału dalej będzie P1335 to do wymiany czujnik obrotów wałka w pompie wtryskowej.
A mi się wydaje że szukasz guza. Czujniki sa tam dwa -obrotów wałka pompy -temp paliwa To o czym piszesz to elektomagnesy elektrozaworów.
Jezeli jest klin na wałku pompy to przestawiłes koło i należy je ustawic tam gdzie sobie zaznaczyłeś. Jeżeli nie ma klina na wałku pompy to przestawiłeś koło wzgledem pompy i trzeba ustawić poczatek wtrysku specjalnym czujnikiem.
Pewno rola czujnika obrotów pompy, odzwierciedla położenie wałka..
panowie teraz to mu się jeszcze gorzej zrobiło czy ciepły czy zimny nie odpala dopiero za trzecim a nieraz za piątym kręceniem z 8 sek. Aku wymieniłem nowy 75ah czujnik obrotów silnika zmieniony czujnik położenia wałka rozrządu zmieniony. pompa pracuje dobrze sprawdzona śmieci nie ma. Wywala mi błąd 16989 nieraz pojawia się czujnik obr silnika. Pomóżcie...
Ale lecicie bez kolejności... Primo. Silnik ma czujnik wałka rozrządu pod obudową rozrządu. Natomiast pompa wtryskowa też taki czujnik ma, i często interfejsy wyświetlają jego błąd jako właśnie też wałka rozrządu. Podłączony pod kompa monitoruj parametry czujnika obrotów na wale, wałku i czujnika obrotów na pompie przy odpalaniu. Jeśli którykolwiek...
Jeżeli jest to diesel to mógł obrobić się wieloklin na wałku napędowym pompy wody co skutkuje zmniejszonymi obrotami pompy wody i przegrzewaniem silnika, albo świruje czujnik temperatury głowicy. W tym przypadku najlepiej oryginał, zamienniki sprawdzają się słabo.
Pompa na stół i powiedzą czy winna jest tylko elektronika sterująca pompy lub czujnik, czy mechaniczne zużycie pompy, na kompie ciężko sprawdzić czujnik obrotów pompy. Najlepszy oscyloskop, ale kto dzisiaj ma go na wyposażeniu. Sterownik sam ma problem z odczytem prędkości obrotowej wałka(gdzie powinna wynosić połowę obrotów silnika) i stąd błąd. Kiedyś...
Witam chciałem odświeżyć temat mam renault clio 2 z silnikiem 1.5dci na zimnym silniku samochód kręci nawet do 5tyś lecz już przy 5 czuć dławienie. Po rozgrzaniu się silnika samochód po dodaniu gazu gaśnie przy 3tyś obrotach niezależnie czy jedzie się samochodem czy doda się gazu na postoju. Z wymienionych rzeczy: czujnik położenia koła zamachowego...
Reno Midlum 180dci błąd 3 wtrysku po odłączeniu czujnika wałka prędkości obrotowej pompy, a po jej podłączeniu pojawia się nierówna praca silnika, ale błąd znika. Dodano po 4 Dodam, że gdy odłączę wtyczkę czujnika prędkości wałka pompy, to auto pracuje równo i normalnie wchodzi na obroty, a powinno być odwrotnie. Dodam, że pompa po regeneracji w BOSCH...
Witam. Może być kilka problemów. Począwszy od uszkodzonego czujnika "stop" Problemy z wtryskiwaczem/wtryskiwaczami. Pompa wysokiego ciśnienia - to bym tu obstawiał. Czujnik obrotów wałka rozrządu Sterownik turbosprężarki Zapchany filtr paliwa też opcja godna sprawdzenia Awaria czujnika podciśnienia Ale podpięcie pod komputer to podstawa szukania. Pozdrawiam.
Nie wyświetla usterki silnika - to znaczy, że kontrolka świec się nie zapala? Czy jednak sprawdzałeś błędy testerem i ich nie ma? Jeżeli nie ma żadnych błędów i gaśnie po nagrzaniu silnika - to może być, że czujnik CHT temperatury silnika jest uszkodzony lub jego wiązka. W oprogramowaniu jest zaimplementowany system ochrony silnika przed przegrzaniem,...
No, a moja interpretacja tych błysków jest następująca: 0230 - przekaźnik pompy paliwa 0340 - nieprawidłowy sygnał z czujnika wałka rozrządu i podobno jest tak jak piszesz przy uszkodzonym czujniku wałka: - zaniżona moc - obroty ograniczone do 4500 obr/min - problem z nabieraniem prędkości Powodzenia.
Wymień czujnik położenia wałka rozrządu i zobacz czy dalej będą pokazywać się kody na pompę. Pewnie walnięty czujnik wałka i głupieje sterownik pompy przy gaśnięciu.
Tak jest to możliwe ponieważ obroty czyta z czujnika wałka rozrządu a czujnik wału służy do ustalenia położenia pierwszego tłoka. No, ciekawa teoria, nie powiem. 2.9 to jeszcze pompa rotacyjna VP , więc prawidłowy sygnał czujnika wału wystarczy do wychylenia nastawnika i zapalenia silnika.
Dzień dobry, Auto jak w temacie gaśnie w najmniej oczekującym momencie, nie ma na to reguły. Czasami przed gaśnięciem towarzyszy szarpanie lub to szarpanie występuje bez gaśnięcia. Jak zgaśnie odpala od razu a czasem nie trzeba trochę odczekać lub skasować błędy w ECU. Błąd nie zawsze się pojawia, jeśli auto zgaśnie i odpali to błędu nie ma, ale jak...
Moim zdaniem moduł w aparacie zapłonowym pada, lub cewka czujnika obrotów wałka
Witam, Citroen Jumper 2,2 HDI w czasie jazdy zgasł i nie odpala. Na początku zapalił, zgasł, teraz zero reakcji. Dodam, że na placu chodzi, komputer wymieniony, pętelka z kluczami podmieniona, wszystkie listwy z przekaźnikami podmienione, czujnik obrotu wału nowy, pompa paliwowa nowa, czujnik ciśnienia paliwa nowy, wtryski na przelewowo sprawdzone i...
Czujnik Halla w twoim silniku znajduje się w pompie wtryskowej ( daje informacje o obrotach i położeniu wałka pompy do sterownika pompy). Informacja ta jest również przesyłana do sterownika silnika ( linią CAN ). Nie jest możliwe odcięcie czujnika Halla. Możesz odciąć czujnik położenia i obrotów wału ( indukcyjny ). Jackkk
Skoro piszesz, że kontrolka się nie zapala to pedał gazu raczej można wykluczyć. A w ogóle to ta kontrolka zapala się na chwilę po włączeniu zapłonu? Trzeba sprawdzić okablowanie czujnika położenia wałka pompy wtryskowej oraz czujnika obrotów koła zamachowego. Przewód czujnika w pompie lubi się ułamywać przy samej wtyczce, szczególnie po naprawach pompy...
Jest czujnik, na prawym deklu zbiornika,jak masz mało paliwa to samochód gaśnie, ale zawsze w takiej sytuacji sterownik silnika rejestruje błąd. Zobacz czi są widzialne obroty wału i wałka pompy, wsłuchaj się też, czy tyrczy elektromagnes nastawnika dawki.
Tym razem jedź do elektronika. Trzeba zrobić wykresy z logów dynamicznych i zobaczyć czego pierwszego zaczyna brakować. Jak już musisz wymieniać na pałe to zacznij od czujników wału i wałka. Ale najlepiej podjedź do kogoś kto potrafi diagnozować a nie tylko ma sprzęt...
Mam ten sam problem. Nawet na płaski nie odpala. Zrobiona głowica wymienione turbo, przepływomierz, czujniki ustawienia wałka i wału. Jak już odpali po na prawdę długim kręceniu to nie może wejść na obroty.
http://obrazki.elektroda.pl/8403014300_1... Dla ułatwienia wstawiam foto, żeby dla wszystkich było jasne o czym mowa ;) Początek tłoczenia jest zapisany jako mapa charakterystyk w funkcji prędkości obrotowej silnika oraz dawki paliwa jako miary obciążenia silnika. Współczynnikami korygującymi są temperatura silnika i zasysanego powietrza...
Jako, że nie podałeś konkretnego modelu, podaję Ci dane silnika 1,5D dCi 2005-10 Kod silnika : K9K 732 Głowica silnika: Wymiana śrub:Tak Dokręcanie:25 Nm Dokręcanie:25 Nm Dokręcanie:270°±10° Pozostałe momenty dokręcenia silnika: Łożysko główneWymiana śrub/nakrętek:Tak Łożysko główne1. etap:25 Nm Łożysko główne2. etap:47°±6° Łożysko korbowoduWymiana...
Nie ma opiłków a szczeline jak zmniejszyc skoro jest podkładka metalowa a jak ją pominiesz czujnik trze o zęby koła wałka pompy.Prosze jak zmniejszyć szczeline .Dodam że powyżej 1500 obrotów przy równych obrotach błąd czujnika znika.
Słychać, że pompa chodzi, fakt pasek rozrządu zdejmowałem do wymiany czujnika położenia wałka, ale dobrze ustawiłem.
Pompa wymieniona. Rozrząd ustawiony i dalej brak ciśnienia na wtryskach. Nie wiem, co dalej. Pisałem już na innym forum; mam 8bar po pompie niskiego, czujniki obrotu wału i wałka rozrządu ok, 3,5V i 12V na regulatorze w pompie wysokiego, wysterowanie 35%, a i tak tylko 10bar na listwie CR. Przy okazji urwany jest dolny czujnik w filtrze paliwa ale to...
Czujnik różnicowy z serii MPX koszt ok.30zł plus wzm.operacyjny 5 zł. Można oczywiście przeprowadzić detekcję obrotów wałka pompy(o ile jest do niej do niego dostęp) za pomocą halotronu też cena niewygórowana.
Witam wszystkich Moje auto to Kia Retona 2.0TD, ale to ten sam silnik i ECU Zexel co w Sportage 2.0TD Mam ECU Zexel K04R 18 881D, immo KIA/Shinchang 0K2AD 677B0 Auto nie ma fabrycznego alarmu z pilotem - doinstalowałem kiedyś sam, ale to nie ingeruje w zapłon Kręci ale nie zapala, z rury wydechowej wydobywa się siwy dym (w czasie kręcenia i chwilę po)....
Diagnostyka komputerowa i widzisz czego brakuje. Ciśnienia paliwa lub obroty wału i wałka rozrządu te czujniki też często padają.
Brc cewki nie lubi, podłącz do czujnika wałka, albo daj szeregowo rezystor 500 kiloomów do 1M i spróbuj z wału, Oplom pomagało.Faktycznie te sterowniki w 1,6 nie lubiały nic pod czujnikiem wału. Czasem nawet na zgaszonym silniku dawało to fałszywy sygnał i włączał się losowo przekaźnik pompy paliwa. Jak podłączysz pod wałek, trzeba zmienić źródło sygnału...
Mistrzu, całkiem niepotrzebnie wymieniłeś czujnik. Czego nie ma, iskry, paliwa? Pompa się załącza? Obroty rozrusznika sterownik widzi? wtryski mają kluczowanie? Jakie ciśnienie paliwa? Jaką temperaturę widzi sterownik? Fejs i błędy to nie wszystko.
Witam kod który się pokazał to 1335 nie prawidłowy sygnał obrotów silnika dla sterownika pompy wtryskowej.Czy to jest czujnik od koła zębatego czy przy wałkach .
Texa nie łączy się z fh16 szeregowo. Ale dobrze tłumaczy błędy chociaż nie wszystkie. Czujnik pedału hamulca. Jeśli jest wszystko ok. to po odpaleniu napompowaniu powietrza naciskasz na pedał hamulca i kontrolka powinna zgasnąć jeśli nie to jeden jest pod pedałem hamulca, i o ile dobrze pamiętam włącznik ciśnieniowy z lewej strony za kabina tez jest...
Prawdopodobnie jest problem z ciśnieniem oleju, trzeba to zmierzyć. Wolne obroty 2 - 3,5 atm. wysokie 3,5 - 5.0 atm. Czujnik zadziała jeżeli ciśnienie oleju spadnie poniżej 1,2 atm. na wolnych obrotach jest to możliwe. Wymieniałeś zewnętrzny filtr oleju i sam olej, więc albo pompa, ewentualnie wewnętrzny filtr oleju, który jest przy pompie. W obu przypadkach...
Ja mówię o prędkości obrotowej silnika podczas rozruchu (182rpm), który jest uwidoczniony na jednym z filmików w tym wątku. Dla HDi prędkość powinna być wyższa niż 160, ale przy 150 na bank, bez problemów zapali - taka tolerancja. Natomiast ile "wykręca" rozrusznik - to już trzeba wróżkę poprosić o wynik. Mało tego, tam moze być rozrusznik klasy 4 klasy5...
Nieszczelność w układzie paliwowym, pewnie po otwieraniu sterownika, możliwe, że sam czujnik obrotów wałka źle przykręcony.
Kod błędu ? Bo jak jest problem z czujnikiem wałka to jest numer błędu plus kod wywołania (zwarcie, nieprawidłowy sygnał itp.) Długie odpalanie bez błędów w ecu to też nie wymienione uszczelnienia pompek. Nie sprawdzone (chociaż spolerowane) ostre ranty na gniazdach pompek. Cieknąca pompa tandem. PS Jaka jest dawka na wolnych obrotach po odpaleniu?...
Pisane było gdzieś na forum setki razy ale przypomnę. Tak, element który jest zaznaczony w prawym górnym rogu czerwonym kwadratem to tranzystor polowy MOSFET sterujący tylko zaworem dawki paliwa. Natomiast element podobny tylko po lewej stronie to nie jest żaden tranzystor od sterownia zaworem kąta wtrysku jest to STABILIZATOR 5V. Po prostu jest to...
Fazy rozrządu ok Po wymianie czujnika halla auto odpaliło jednak po chwili zgasło i wywala błąd: P0340 - Obieg prądowy czujnika położenia wału krzywkowego- wartość poza wymaganym zakresem (FC) - Nie występuje Po usunięciu jeśli już odpali pokazuje prawidłowo obroty pompy o połowę mniejsze niż wału. Gdy zgaśnie znowu powyższy błąd i nawet po jego usunięciu...
Niestety pompa paliwowa to nie jest, sprawdziłem ciśnienie jest ok. Dzisiaj podmieniłem czujniki obrotów wałka rozrządu i wału,również przepustnice. I nic nie pomogło, immobilizer ok kontrolka gaśnie nie ma b błędów. Lecz gdy wchodziłem do niego i odtworzyłem drzwi, pompa paliwowa się odezwała !!!!
Witam Renault Trafic 2003r 2.5dci 135KM Mam problem z czujnikiem położenia wału korbowego. Auto nie odpala, na komputerze podczas zapalania obroty silnika pokazują 0, czujnik sprawny, zamieniony na 2gi i nic się nie zmienia. Wywala błąd niezgodności położenia wału do wałków. (Koło na pompie, wałki i wał ustawione prawidłowo) W wiązce do czujnika 2 kable....
Kółko wałka rozrządu ściągłeś ze stożka na czas ustawiania? Opór na pompie będzie, co 1/4 obrotu przeskok, tłokorozdzielacz ma dwie silne sprężyny, cofające go w dołki tzw. fali. Wyjmij wrtryskiwacz 1 cylindra, wsadź w to miejsce suwmiarkę, "zero" w okienku skrzyni biegów ma się pokrywać z GMP. Potem wykręć śrubkę na szczycie głowicy pompki i zaaplikuj...
Laguny nie odpalają na czujniku wałka rozrządu więc jakby nie było widzianych obrotów to wtryski też by nie wysterowało.
hamulec był normalny, jeździłem nie zrobiłem ze 400 km na tych wtryskach z 1.9 nawet jakby uszczelnienie coś puszczało to ciśnienie które daje pompa na około 1300 obrotów to 10 bar! i tu pytanie czy to nie za dużo? pompę tandemową zmieniał poprzedni mechanik i jest założona z silnika BPC odpinałem czujnik położenia wałka rozrządu i dalej odpala osiągnie...
Jakie jest ciśnienie cr przy kręceniu rozrusznikiem zmierzone i oczekiwane? Jest jaki parametr jak synchronizacja w testerze, którego używasz? Jeżeli tak to czy zmienia się na tak podczas kręcenia? Rozumiem że świece sprawdzone i grzeją napewno. Jakie są obroty silnika podczas kręcenia rozrusznikiem? I tak z ostrożności zapytam rozrząd ustawiony dobrze...
Witam. Mam następujący problem z dwoma identycznymi samochodami. Iveco Daily 3,0 2010r Jedno i drugie auto zgasło w ten sam sposób, relacja kierowcy w czasie jazdy samochód raz zgasł ale odpalił nie zatrzymując się ale jak już stanął i zgasił silnik więcej już nie udało się ani jednego ani drugiego odpalić podkreślam obydwa w ten sam sposób.Na plaka...
Vectra z motorkiem jak w temacie została zgaszona i nie chce ponownie odpalić. Stwierdzono brak zasilania na 55 pinie sterownika (30)- wypróchniały przewód-zostało naprawione. Nadal nie zapala kontrolki CHECK ENGINE więc o odczycie błędów nie ma mowy. Nie steruje przekaźnikami pompy i wtryskiwaczy,brak iskry. Czujnik obrotów wału i wałka wygląda OK....
Może się przyda: http://obrazki.elektroda.net/0_123352978... http://obrazki.elektroda.net/54_12335298... Pasek Zalecane okresy wymiany •Focus: •→09/01: Co 150 000 km lub co 10 lat - wymienić. •10/01→: Co 160 000 km lub co 10 lat - wymienić. •Transit i Tourneo: •Co 250 000 km lub co 10 lat -...
Fiat Doblo 1.3 Multijet 2012, 90 koni. Witam wszystkich, mam problem z odpaleniem na rozgrzanym silniku. Czasami zapala jakby na trzy cylindry i nie może wejść na obroty. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu chodzi normalnie. Ekologia została wyłączona, czujniki temperatury, położenia wału i położenia wałka zostały wymienione. Pompa wtryskowa została sprawdzona,...
Witam. Z reguły zimny odpali dobrze, można jeździć godzinę, odpali za każdym razem. Potem w zależności od humoru zdarza się że kręci ale nie pali, nieraz wystarczy wyjąć i włożyć kluczyk i znów odpali. Nigdy sam nie zgaśnie. Gdy nie odpala są sygnały z czujnika wału i wałka oraz 1,3V z czujnika ciśnienia paliwa na listwie, co odpowiada ciśnieniu na...
Bez komputera może być ciężko - zacznij od sprawdzenia obwodu zasilającego pompę wstępną, w dalszej kolejności czujniki położenia wału (obrotów silnika) oraz wałka (fazy) i czujnik ciśnienia na listwie wtryskowej. Jak Ci się nie uda - szukaj pomocy w serwisie FIATa, powinien być tańszy niż Opla i powinni lepiej znać ten silnik.
tak sobie pomyślałem że pompa to może nie bardzo. Ale sprawdź połączenia na czujnikach obrotów wału korbowego (okolice filtra powietrza) i wałka rozrządu (okolice wlewu oleju). A może nawet same czujniki (sygnały z nich i stan ogólny, odstęp).
Ok, to pierwsze jutro sprawdzę/zrobię(tylko co z nim nie łączy sporadycznie? Bo jak pisałem auto odpala 2-5dni bez problemu, ciut obroty faluja na zimnym ale to przez tą pompę). Czujnik wału nie wałka rozrządu ? Wiem że tutaj tylko oryginały już przerabiałem zmieniki ;) I to gaśnięcie od tak sobie, immo może rozłączać i powodować gaśniecie podczas jazdy?...
W corsach z tym silnikiem padają pompy paliwa, przez co silnik dostaje za mało paliwa i komputer odczytuje to jako ubogą mieszankę. Podobna sytuacja i wyjaśnienie https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Czujnik wałka rozrządu trzeba sprawdzić i upewnić się czy to nie przestawienie rozrządu.
Element po lewej stronie jak pisano wcześniej to stabilizator 5v. Sam się nie psuje. Można go sprawdzić bez otwierania sterownika, wystarczy zdjąć aluminiową klapkę i sprawdzić napięcie na pinach od czujnika obrotów. Na dwóch skrajnych musi być 5v, jak jest więcej, przeważnie tyle co zasilanie czyli 12v to sterownik na złom. Poszło 12v zamiast 5bv na...
Widzę, że zdania są podzielone :) .Te silniki się różnią paroma szczegółami. Między innymi wym że ten z II posiada czujnik obrotu wałku korbowego i rozrządu a ten z I tylko jeden z nich, inna jest także pompa wody w II jest z rozrządem a w I na pasku razem ze wspomaganiem i alternatorem. Proszę o pomoc.
Cześć, Mam problem z silnikiem Deutz TCD 4.1 L4 w wózku widłowym. Zaczęło się od pojawiającej się migającej kontrolki świec żarowych i spadku mocy. Występowało to głównie podczas jazdy przy agresywnym puszczeniu pedału gazu. Aktualnie mamy już duży problem przy próbie uruchomienia wózka. Bez płaka nie podchodzimy. Odczytaliśmy błąd niskiego ciśnienia...
Witajcie. Mam podobny kłopot. Audi coupe 2.8 AAH, silnik normalnie pracował do momentu wyciągnięcia z auta w celu uszczelnienia. Po montażu brak iskry, z kompem się nie łączył więc podejrzewałem ECU. Kupiłem drugi ECU, łączy się z kompem, ale diagnostyka jest mizerna, błąd wywala jedynie po odpięciu przeplywki, na odłączenie wszystkich pozostałych czujników...
witam auto jak w temacie motor 2.0 5 cyl 20v bosch motronik brak kluczowania wtyryskiwaczy i cewek zapłonowych po diagnozie kts bład uszkodzenie czujnika wałka rozrzadu przerwa zwarcie do plusa daje sie skasowac powraca gdy czujnik obrotów da ygnał pompa uruchamia sie z sygnału z czujnika rpm iskry i wtrysku brak po diagnozie brak wysterowania elementów...
Z plaka odpala za drugim lub trzecim razem. Dodano po 17 Przychodzi mi dogłowy jeszcze czujnik położenia wałka pompy wtryskowej,lecz jest on zamontowany wewnątrz pompy i chyba w przypadku jego uszkodzenia pojawił by się błąd.Parametry odczytywane z komputera obrotów pompy i silnika na biegu jałowym i przy uruchamianiu są chyba prawidłowe. - bieg jałowy...
Przy skręcaniu rozrządu urwał śrubę na wale i musiał wyjmować wał do tokarza. Przecież to się w głowie nie mieści, jak można robić taką rzeźbę ?Ale dobra załóżmy że tak było.Jak nie ma synchronizacji to sprawdź rozrząd.Wał na blokadę kółko rozrządu na blokadę.Czujnik wałka jest na na kole pompy HP.Trzeba koło pompy ustawić na znaku.Nie może być byle...
Jak skasujesz błąd to wraca? Bo typowo te silniki miały problem z odpalaniem ale winny był układ paliwowy. Nieszczelność na uszczelce pompy tandem. Sama pompa tandem i wisienka na torcie uszkodzone uszczelnienia pompowtrywkiwaczy i/lub wyrobione gniazda po nie. Drugim podejrzanym jest czujnik ale na wałku i te faktycznie padają ale inny kod błędu. Jak...
Znowu zabrałem się za ten samochód i nadal brak diagnozy, otóż sterownik edc16c39 poszedł na immo off, jednakże oprócz pozbycia się kontrolki od immo nic to nie dało, nadal nie otwiera wtryskiwaczy, czujnik na listwie zamieniony, czujnik położenia wału i wałka również, zamieniona pompa wraz z wtryskami, sprawdzone obie skrzynki bezpieczników i przekaźników...
Ok. Co to znaczy minimalnie przestawiona pompa wtryskowa? Pompa wtryskowa jest na klinie, nie ma czujnika obrotów pompy. Koło zębate po wyjęciu pompy wyglądało że siedzi sztywno i raczej o ząb nie powinno sie nic przestawić na kołach zębatych.
Jeszcze jedna obserwacja: po włączeniu grupy 000, słychać obniżenie obrotów silnika albo równości pracy Tak ma być, komputer blokuje dynamiczną regulację kąta wtrysku. Aha, u ciebie powinieneś ustawić kąt na 45-55. Tyle że u ciebie reguluje się to albo luzując koło na wałku rozrządu (od strony paska pompy wtryskowej) i kręcąc kołem, albo manewrując...
Ja bym stawiał bardziej na czujnik ale położenia wału a nie wałka rozrządu bo to co piszesz to typowy objaw usterki owego elementu. Auto gaśnie bo widzi obroty wałka a nie widzi wału korbowego i odczytuje, że czujnik wałka widzi obroty mimo tego, że wał stoi w miejscu. Przykładem odbiegnę od marki ale np w VW Touran 1.9 kolega zmienił simering na wale...
Czy ta chłodniczka może dawać takie objawy ? Mitsubishi Pajero 2002r 3.2Did . Samochód ma dwa błędy stałe. 26-czujnik położenia wałka rozrządu (znajduje sie w pompie paliwa) 48-cisnienie paliwa (również w pompie) Objawy../zapalił sie czek engine i tryb awaryjny ..auto pali na dotyk lecz nie przekracza 2tyś obrotów. Dławi sie oraz kopci na czarno.
Wtryskiwacze są zasilane z linii 30 przez bezpiecznik, przekaźnik, tą samą linią zasilania zasilany jest czujnik wałka rozrządu (pin 3), zawór regulacyjny wolnych obrotów (pin 2) oraz sterownik silnika (pin 3 i 59). Przekaźnik jest sterowany plusem ze stacyjki. https://obrazki.elektroda.pl/6142462900_...
Czasami nie chce odpalić. W EDC dwa błędy Czujnik wałka rozrządu sygnał niekompatybilny i drugi błąd Obroty silnika brak informacji. Po odpaleniu na autostarcie kiedy wejdzie na obroty, silnik pracuje już normalnie i odpala bez problemów. Kiedy nie chce odpalić podczas kręcenia sterowniki widzi obroty silnika. Wymienię czujnik wałka rozrządu, ale coś...
czujnik obrotów wałka czujnik obrotów wałka rozrządu czujnik wałka pompy astra
panele dachy płaskim warto uruchamia makro baterie rowerowe połączenie
sharp lodówka ładowarka einhell
Balun do anteny magnetic loop z transformatorem gamma Czy wentylator nagrzewnicy wodnej pracuje nonstop?