Witam. W zał. schemat okablowania sterownika silnika i "pinologia" gniazd dla silnika x18xe1 w Opel Zafira.
Jest razem z czujnikiem obrotów wałka pompy.
W tych astrach najczęściej pada czujnik obrotów wałka pompy,tez nie zapali .
Może czujnik obrotów wałka pompy?
Do wymiany czujnik obrotów wałka rozrządu,dość szybka operacja,bez demontażu paska.
Czyli czujnik obrotów wałka pompy, sprawdź czy tasiemka nie urwana, może jak ktoś wyciągał sterownik szarpał się z nią.
No jeżeli faktycznie czujnik obrotów wałka pompy wysiadł to masz problem. Niech odczytają czy ECU widzi obroty wału i obroty wałka pompy. Módl się abyś nie miał usterki określanej jako "usterka układu krytycznego nr1"
Hej. Wszystkie czerwone pod jeden bezpiecznik 15A, natomiast sygnał obrotów najlepiej podłączyć pod czujnik obrotów wałka rozrządu. Ma on trzy piny, zasilanie po stacyjce 5V, masę i sygnałowy pod który podpinasz brązowy od staga. W programie zaznaczasz "obroty z wałka rozrządu" i doświadczalnie dobierasz ilość impulsów.
Tylko że sterownik z x14xe bez problemu ogarnia x16xe. Sprawdź błędy czy czasem nie masz błędu czujnika wałka. W tym silniku lubi ginąc masa na czujnik wałka i przy większych obrotach czujnik wałka głupieje.
http://obrazki.elektroda.pl/7195997500_1... Miałem identyczną usterke i wymieniłem czujnik obrotów wałka pompy wtryskowej.
Moim zdaniem rozciągnięty łańcuch. Szybciej zauważysz różnicę między górą a dołem niż między wałkami. Jeżeli jest różnica między wałkami to między dołem a górą powinna być jeszcze większa.
Kolego, jak zadzwonię do Boscha to poproszę o czujnik obrotów wałka pompy(podając konkretny model pompy), bo to jest prawidłowa nazwa części.
Czujnik wału wstępnie odczytasz w parametrach na żywo podczas kręcenia. Powinno być jeśli dobrze kręci ok 300 obrotów.
sprawdz czujnik obrotów wału albo wałka - mialem to sao w swoim A3
Na pewno powinien wykazywać oporność ale wydaje mi się ,że jest to część nienaprawialna.
Kod usterek: MID 130- PID 160 - FMI 1 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID130 G020 - Blok elektroniczny automatycznej skrzyni biegów PID160 Prędkość płynu chłodzącego zdawczego FMI-1 Dane istniejące, lecz poniżej zakresu normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: G020 Blok elektroniczny automatycznej skrzyni biegów C185 Czujnik prędkości...
01314 elektroniczny moduł sterowania silnika błąd stały P0321 czujnik obrotów silnika błąd stały Dodano po 9 witam czy obrotomierz mierzy obroty z czujnika obrotów czy z czujnika wałka rozrządu,dodam że jeżeli odepne czujnik obrotów wałka rozrządu to silnik natychmiast gaśnie,a jeżeli odepne czujnik obrotów to silnik dalej chodzi
Trzeba zamontować indukcyjny czujnik ruchu, przy braku obrotów wałka zadziała zabezpieczenie.
Blokady są do tego.
Dziękujemy za wiadomość... :) Jesteśmy zasmuceni tą sytuacją...:( Współczujemy Ci bardzo... :cry: Wygląda na to, że program serwisowy także Ci się zepsuł... :?: Kto wie, czy żona nie zatkała Ci rury wydechowej abyś nie jechał na podwójnym gazie w poniedziałek do pracy po wczorajszym suto zakrapianym wieczorku :?: Reg. 3.1.9. Nie ironizuj i nie bądź...
A jaka jest oporność czujnika obrotów wałka pośredniego mierzona na złączu sterownika?
obwód 5V-1 to zasilanie czujnika obrotu wału,wałka czujnika ciśnienia na listwie i jedno z dwóch zasilań pedału gazu
czujnik obrotów silnika i czujnik obrotów wałka pompy. Zawieź to komuś do naprawy, sam sobie nie poradzisz.
MID 130 , PID 160 , FMI 1 FMI 2 Czujnik obrotów wałka głównego -typ elektroniki nie pasuje do koła wałka głównego w skrzyni D do przeprogramowania w serwisie. Generacja skrzyń C do tygodnia 23/2009 wieniec 30 zębów , powyżej skrzynia D wieniec 72 zęby. Skrzynia C nr. czujnika 20775027 , skrzynia D nr. czujnika 21068284 aby to sprawdzić płyta z wybierakiem...
Mam podobny problem.Obroty stoją mi na 2000obr/min ,po jakimś czasie spadają .Vag pokazuje czujnik obrotów wałka rozrządu.Czy mogą być takie objawy przy padniętym czujniku.
Czujnik na wale jest wsadzony taki jak powinien być fabrycznie dobrany po vin i dzięki temu samochód zaczął odpalać (wcześniej milczał). w zestawie był plastikowy klips do ustalenia + oczywiście blokada na wale założona. Teraz odłączając wtyczkę od czujnika wałka rozrządu silnik bez zmian ciężko odpala + błąd zmienia się na "brak sygnału z czujnika...
P0722- czujnik obrotów wałka wyjściowego - brak sygnału P0793- czujnik obrotów wałka pośredniego skrzyni biegów-brak sygnału czy muszę rozkręcić całą skrzynię
Witam. Może być kilka problemów. Począwszy od uszkodzonego czujnika "stop" Problemy z wtryskiwaczem/wtryskiwaczami. Pompa wysokiego ciśnienia - to bym tu obstawiał. Czujnik obrotów wałka rozrządu Sterownik turbosprężarki Zapchany filtr paliwa też opcja godna sprawdzenia Awaria czujnika podciśnienia Ale podpięcie pod komputer to podstawa szukania. Pozdrawiam.
Hej, zdradź co było naprawiane zanim wystąpiły te problemy. Jak kolega pisał jakieś problemy ze sprzęgłem lub z czujnikiem obrotów wałka. Może trzeba fizycznie sprawdzić czy wałek się kręci?
śmieszny błąd P0400 usterka układu krytycznego 1 i jakiś błąd z czujnika obrotów wałka-gdzie ten czujnik obrotów wałka bo nie widzę żadnego czujnika na wałku ani nie widzę miejsca gdzie by to miało być. Zorientowałeś się już że nie wiesz w czym grzebiesz, czy coś jeszcze musisz zepsuć?
A może standartowo po prostu uszkodzony sterownik pompy (tranzystor), lub czujnik obrotów wałka pompy. Są to najczęstsze usterki.
Witam, również borykam się z problemem czujnika wałka rozrządu w tym 3.0 Ducato... Objawy jak wyżej wymienione: auto sporadycznie rzucało palenie, najgorzej, gdy było zagrzane... Również wymieniony był rozrząd kompletny, nowe czujniki wałka i wału, rozrusznik (zrobiło się lepiej zdecydowanie), niestety nie rozwiązało to problemu. Problemem jest osłona...
Jeśli problem leży w kącie wyprzedzenia tłoczenia to błędu szukałbym w czujniku obrotu wałka pompy bo to na podstawie jego sygnału reguluje się kąt.
Przy zdejmowaniu skrzyni biegów pomyłka w zapięciu wtyczek czujnika temperatury skrzyni z czujnikiem obrotów wałka da podobne objawy. Sprzęgło będzie szarpało, ale będzie jechał, czasem źle dobierze biegi.
Czyli błąd g68 i g38 pojawia się z winy tego samego czujnika? Podejrzewam w takim razie coś z wiazką od czujnika bo co by powodowało jego uszkodzenie skoro został wymieniony ,błąd g68 zniknął jakiś czas był spokój,aż wyskoczył błąd g38? Podaj jeszcze silnik jaki jest w tej A4 B5 - najlepiej symbol jeśli znasz. Błąd od G68 - 281 to Czujnik prędkości...
Czujnik obrotów WAŁKA.
Witam. Podepnę się do tematu. Accent 96. Brak iskry. Oporność na czujniku obrotu wału 465 ohmn na czujniku obrotów wałka rozrządu brak oporności. Czujnik obrotów wałka rozrządu działa, sprawdzone magnesem. Samochód w chwili przekręcenia stacyjki podaje napiecie na cewke, jednak w momencie kręcenia rozrusznikiem napięcie zanika.
Witam. Czujnik obrotów wału korbowego czy wałka kszywkowego? Dowiedziałem się ze moduł wykrywa błąd czujnika obrotów wałka krzywkowego. Może to być on? Po jego całkowitym odłączeniu(po uruchomieniu silnika) dzieje się to samo.
no tak, czujnik obrotów rpm do wymiany. Bardzo prawdopodobne i częste, działa z czujnika obrotów wałka pompy.
no to pewnie przetarty czujnik obrotów wałka pompy
Nie było dobrego styku w kostce na pinach czujnika obrotów wałka rozrządu. Ot cały problem :)
Czujnik obrotów wałka pompy,lub uszkodzony sterownik ale nie tranzystor.
Kolego trzeba sprawdzic nastawnik kąta wtrysku,i czujnik obrotów wałka pompy wtryskowej jak co to służę pomocą w naprawie tej pompy proszę dzwonic 790 718 520
sorki, dopiero pojąłem,że chodzi o czujnik obrotów wałka rozrządu. Wielkie dzięki
No, a moja interpretacja tych błysków jest następująca: 0230 - przekaźnik pompy paliwa 0340 - nieprawidłowy sygnał z czujnika wałka rozrządu i podobno jest tak jak piszesz przy uszkodzonym czujniku wałka: - zaniżona moc - obroty ograniczone do 4500 obr/min - problem z nabieraniem prędkości Powodzenia.
Jedyny błąd jaki czyta VCDS to "czujnik obrotów silnika" czyli czujnik wałka rozrządu. No to w końcu czyta czy nie? Czujnik obrotów to nie czujnik wałka. Olej będzie piszczał przy dłuższym kręceniu i jest to normalne. Sprawdź dokładnie, rozrząd. Sprawdź klapę gaszącą.Sprawdź dopływ paliwa. NIe może być żadnych błędów czujnika wału/ wałka.
Tak jest to możliwe ponieważ obroty czyta z czujnika wałka rozrządu a czujnik wału służy do ustalenia położenia pierwszego tłoka.
może masz odwrotnie czujnik obrotów wałka i wału podpięty:P
Problemy rozwiązane. To koszmar mechanika bo było ich trzy naraz. Pierwszy to zły stan kabli dotykających w scenicu akumulatora. Brak napìęcia zasilania. Dalej podtrzymuje zdanie że puszczenie ich wewnątrz specjalnej osłony - podstawki pod akumulatorem, mającej za zadanie odprowadzanie wody z tej okolicy to totalna głupota projektanta. Druga usterka...
jest jeszcze czujnik obrotów wałka rozrządu i chyba z niego czyta obroty
Galaxy 2001r 1.9TDI 115ps. Czy bez tej plastikowej osłonki głowicy co jest pod kołem zębatym wałka rozrządu (jest tam też czujnik obrotów wałka) będzie silnik pracował?. Chodzi mi o to czy nie będzie czujnik wałka miał zakłóceń bez tej osłonki?.
Bardzo się cieszę że kontynuujesz projekt . Jak odpalisz , przejdziesz do jazd , uda Ci sie wrzucić jakiegoś AFR na kilka jazd i udowodnisz niedowiarkom że można coś takiego zrobić i nie skrzywdzić silnika . Co do flansz i połączenia dobrze by było zachować jakiekolwiek krućce gumowe pomiędzy baterią a głowicą unikniesz pęknięć od drgań czy pojawiających...
Witam udało się rozwiązać temat? Bo mam podobnie błąd p0335 i auto max 3,5tys obrotów. Wypiecie czujnika wałka ssącego gasi auto bez kodu odnosnie tego czujnika... Bez czujnika wałka a nie wału nie widzi obrotów silnika...
Dla tego że nawet po kupnie nowych świec i nowych przewodów dalej ten sam i jak zamieniałem miejscami przewody czyli np 1-4 3-2 dalej ta świeca nie dopala paliwa słaba iskra itp.Wymieniłem czujnik obrotów wałków tylko błąd został i muszę go skasować.
Po ręcznym sprawdzeniu na lampeczkę , diodę i zwykły miernik okazało się że w aucie był zamontowany nowy ale nieoryginalny czujnik obrotów wałka rozrządu który po prostu nie działał... Po wymianie tego czujnika na inny oryginalny wszystko wróciło do normy... Mimo to dziękuję serdecznie wszystkim za zainteresowanie...
Dziękuję za pomoc,ale zapytam jeszcze o ten czujnik temp. Wiatrak włącza się przy odpowiedniej temp. I jeszcze coś .Powiedz mi gdzie jest ten czujnik obrotów wałka w moim modelu.
odłącz czujnik położenia wałka, sprawdź czy liczy obroty wału.
Przepraszam za górnika roku i odkop, ale mam taki sam problem, ktoś coś wiem na ten temat? Problem odnaleziony. Myślę że problem w wątku był taki sam. Napiszę co by było dla potomnych, uszkodzony był wałek wydechowy, znaczy skręcił się w miejscu gdzie łączy się część krzywek z tą gdzie jest wzorzec do blokad rozrządu i odnośnik do czujnika obrotu wałka,...
Czujnik obrotów wałka głównego skrzyni wiem gdzie jest ale na schemacie elektrycznym idzie on do modułu TCM a czujnik obr.wejściowych skrzyni jest także na schemacie od modułu CPC i jest pokazany jako inny czujnik.I teraz nie wiem gdzie on fizycznie jest bo na skrzyni biegów go nie widzę.No i sprawa jest taka że jest cały czas jakaś duża wartość na...
Sprawdź czujnik obrotów wałka. Na uszkodzonym takie same objawy.
Czy chodzi o czujnik obrotu wałku korbowego??? Jak to sprawdzić??? I gdzie się znajduję???
Hej, może czujnik obrotów wałka rozrządu jest uszkodzony? Podłącz kompa i zrób diag. Może problemy z utrzymaniem ciśnienia paliwa. Zacznij od najprostszych rzeczy.
Jakim testerem odczytywałeś te obroty? Tylko Star Diagnoza jest w stanie sprawdzić wszystkie parametry. Jeszcze nie słyszałem by jakaś Texa dała sobie radę z Power Shift. Może być uszkodzony czujnik obrotów wałka głównego i dlatego będzie wyskakiwał z obrotami wałka pośredniego. Nie pasuje mu jedno do drugiego. P.S. Sprawdź jeszcze to; http://obrazki.elektroda.pl/9387077900_1...
Moim zdaniem moduł w aparacie zapłonowym pada, lub cewka czujnika obrotów wałka
Kolego Bogdan... czy ponowne naciśniecie przycisku diagnozy generuje ten sam błąd. Ponowne jego użycie powinno wygenerować następny błąd i tak dalej aż do powtórzenia tych pierwszych. Natomiast błąd 63 to niewiarygodne obroty silnika odczytywane z czujnika wałka rozrządu jego oporność ok. 900 omów.Obroty porównywalne z obrotami wału korbowego.Sprawdź...
A czujnik obrotów wałka pompy to co niby jest? Zaręczam ci, że przy usterce jest wywalany błąd "camshaft position sensor"
Słuchaj. Podaj mi kody błędów najlepiej wraz z opisami ale z testera GT-1. Mi to osobiście wygląda na czujnik obrotów wałka rozrządu. To częsty przypadek ale oczywiście nie jedyny z możliwych.KOmpyter komputerowi nie równy a pamiętaj że jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego - takie mam zdanie/ Pozdrawiam Czekam na kody
Witam chciałem odświeżyć temat mam renault clio 2 z silnikiem 1.5dci na zimnym silniku samochód kręci nawet do 5tyś lecz już przy 5 czuć dławienie. Po rozgrzaniu się silnika samochód po dodaniu gazu gaśnie przy 3tyś obrotach niezależnie czy jedzie się samochodem czy doda się gazu na postoju. Z wymienionych rzeczy: czujnik położenia koła zamachowego...
To weź oscyloskop sprawdź czujnik obrotu wałka na pompie.
Mógł byś dokładnie i w skrócie napisać z czym masz problem? jeżeli chcesz coś zrobić w swoim samochodzie to co to za samochód? Jeszcze dodam że niema znaczenia jak ustawisz wałki bo na podstawie albo czujnik obrotów wałka albo bez pośrednio z aparatu zapłonowego jest sygnał o zapłonie więc on już dobrze wie kiedy ma mieć zapłon. Oczywiście niema znaczenia...
A patrzałeś czy są widoczne obroty wałka pompy? Na tej pompie nie ma wiele, zawór przelewowy, czujnik temp. paliwa i czujnik obrotów wałka pompy. Wtyczki nie pozamieniane?
Witam. Najprawdziwszym Techem. Lampka nieregularnie mruga podczas kręcenia rozrusznikiem. Według procedur Opla wyszło mi, że to sterownik lub czujnik obrotu wałka rozrządu. Chciałem wiedzieć dokładnie. Pozdrawiam.
Moim zdaniem jako elektronika jeśli mierzysz piny na sterowniku w miejscu wejść czujników obrotu to wartość rezystancja powinna być podobna. Jeśli wartość wejścia czujnika obrotów wałka rozrządu wynosi "0" omów to wejście to jest uszkodzone. Najprawdopodobniej przepięcie na wejściu czujnika wałka w ECU uszkodziło kondensator wejściowy powodując zwarcie...
czujnik walka korbowego do wymiany, wymieniłem Czy diagnoskop widzi obroty silnika podczas pracy rozrusznika ? wymieniłem i nic,nie odpala Czy nadal ten sam błąd jak przed wymianą ? pomoże ktoś? Sprawdź wiązkę przewodów od złącza sterownika silnika do czujnika obrotów wałka.
Masz wyrżniętą pompę, ma taki luz, że rotorek przetarł czujnik obrotów wałka pompy.
Sterownik pompy do zrobienia, wszystko wskazuje minimum, na konieczność wymiany czujnika obrotów wałka pompy. Zamontowany wewnątrz. Sam czujnik jednak może być sprawny. Zasilanie na wtyczce pompy jest? Pozostałe przewody przedzwoniono?
Dziś wymieniłem czujnik ciśnienia paliwa w rampie, czujnik obrotów wałka rozrządu i czujnik położenia wału. Ciągle ten sam efekt. Kontrolka od immo zachowuje się normalnie. Ma może ktoś jakąś radę? :cry:
Według schematu instalacji elektrycznej bezpiecznik F34 zasila następujące elementy: - Czujnik obrotu wałka rozrządu - pin 1 - Przepływomierz - pin 2 - Zawór elektromagnetyczny EGR - pin 1 - Zawór obejścia chłodnicy układu recyrkulacji spalin - pin 1 - Zawór elektromagnetyczny sterowania zmienną geometrią - pin 1 - Przełączany kolektor ssący - pin 2...
AD 1 - kompensacja podciśnienia AD 2 - P1 to jest czujnik ciśnienia gazu - nie MAP sensor AD 3 - nie trzeba AD 4 - czujnik obrotów wałka rozrządu lub cewka
Błąd był na kompie że zwarcie na czujniku obrotów wałka. A instalacja sprawdzona? Chciałbym sprawdzić ECU nim kupie kolejny czujnik bo teraz nie pokazuje obrotów na obrotomierzu i jest błąd - brak sygnału z czujnika obrotów. Za pokazywanie obrotów odpowiada czujnik położenia wału (G28)
2- pin 54 ecu (na pewno) +5v To jest pin sygnałowy. Te +5V to nie istotne. Twoim problemem nie jest przypadkiem rozrusznik? Przyjrzałbym się też czujnikowi obrotów wału. Tu pewnie jest problem. Czujnik wałka, nie ma nic do obrotomierza.
Witam A jakiego wału? Ma pewno korbowego? W pokrywie zaworów masz jeszcze przecież czujnik obrotów wałka rozrządu. Może sprawdz jeszcze ten czujnik. Jak on jest padnięty też nie zapalisz Pozdrwiam D&D SERVICE Daniel Przystaś
Nieszczelność w układzie paliwowym, pewnie po otwieraniu sterownika, możliwe, że sam czujnik obrotów wałka źle przykręcony.
Po co ci tam czujnik Halla? Zwykły czujnik indukcyjny wykrywający np. obroty jakiegoś łba śruby na wałku.
Diagnostyka komputerowa na początek, pewnie ulega uszkodzeniu nastawnik. Pewnie ulegnie uszkodzeniu sterownik. Możliwe, że uszkodzeniu ulega czujnik obrotów wałka pompy. teraz rozumiesz po co diagnostyka?
Sprawdzić cewki/cewke zasilania na nie. Czujnik/i obrotów wałków są?
Ja zastosowałbym silnik z odpowiednią przekładnią. Dla przykładu silnik o obrotach 1400 z przekładnią do 10 wyrobiłby się. Zastosuj układ SR. Set robisz z czasówki, reset z czujnika obrotu wałka.
Szczelność za przepustnicą ok,zawór aktualnie nie zaślepiony,był sprawdzany,nie wiem w jaki sposób bo nie było mnie przy tym. Świece ngk założyłem w sklepie zamawiają według katalogu. Z resztą mechanik nawet je podmieniał.. I wszystkie czujniki oprócz czujnika obrotów wałka rozrządu tak jak pisałem. Na początku twierdził że coś z powietrzem i że błachostka,potem...
Witam usterkę znalazłem ,analizując dokumentację i sprawdzając ciśnienia na pompie i elektrozaworach ( powinno być 18 bar) i ciśnienia są ok i wskazuje to że skrzynia załącza poszczególne sprzęgła ale ciągnik nie jedzie to oznacza że brak przeniesienia napędu z silnika na skrzynię lub ze skrzyni hydraulicznej na skrzynię mechaniczną więc sprawdziłem...
Audi a3 8L 1.9 TDI 2002r kod silnika AXR Nie odpala w deszczowe dni ,po dłuższym kręceniu rozrusznikiem wyskakuje błąd czujnika obrotów silnika ,czujnik położenia wałka i wału zostały wymienione kąt wtrysku 1.1 -1.7 wszystkie bezpieczniki ,przekaźniki sprawdzone ,wtyczki ok ,już nie mam pojęcia co to może być ,miał ktoś może jakiś pomysł ?? Z góry dziękuję
Mozliwe, aczkolwiek w dwulitrówce mocno kłopotliwe, bo trzeba zdjąć kolektor i poodkręcać rurki. Czarne kable najlepiej poznaczyć u uciąć, uważaj na tasiemke czujnika obrotów wałka pompy!
ludzie czy nikt sie nie spotkał z takimi objawami dowiedziałem sie że może to być przepustnica lub przepływomierz lub czujnik obrotów wałka rozrządu. Ale nic nie wyszło przy badaniu na kompie więc ja już nie wiem co mam robić. POMÓŻCIE
Sprawa rozwiązana,czujnik wałków rozrządu podawał błędne przebiegi powodując brak synchronizacji na wyższych obrotach.
Tak czujnik ten a co się tyczy problemu z odpalaniem to kąt wtrysku do regulacji, A jesli po wymianie czujnika wału dalej będzie P1335 to do wymiany czujnik obrotów wałka w pompie wtryskowej.
hi masz jeszcze trzy błędy -sprawdź przepławkę i egr -czujnik obrotów wału - czujnik wałka rozrządu pozdrawiam kris p.s. ten autel ma dobry podgląd danych rzeczywistych tam powinno być wszystko widać
Polecam wymianę aparatu zapłonowego (czujnik obrotów wałka często pada w tyxh silnikach). Ciekawostką jest, iż częśto , gdy nie chce odpalić z kluczyka to "z pychu" odpala. Jeśli w tym przypadku jest tak samo to na 90% aparat.
Miałem podobny problem. Okazało się, że mam zaśniedziałe styki czujnika obrotów wałka rozrządu. Naprawa w ciągu kilku minut. Generalnie jednak, tak jak napisali koledzy najlepszym rozwiązaniem jest dobry komputer. Miganie kontrolki świec żarowych wskazuje na awarię "czegoś" od zbiornika paliwa do wydechu włącznie. Szukanie samemu to jak szukanie igły...
czujnik obrotów wałka pompy jest wewnątrz,widoczny jak zdejmiesz sterownik pompy. To styłu to elekromagnes nastawnika dawki. Wskazanie prędkości wałka pompy ma być połową wskazania prędkości wału. Sprawdzić czy jest zasilanie na grubym czerwonym kablu wtyczki pompy.
Witam!Wpadł mi do naprawy Ford Galaxy 2,3 benzyna 1999 rok.Wszystko chodzi bez zarzutu,jednak w czasie jazdy próbnej przy ok.2000 obrotów silnik zaczyna przerywać.Sprawdzałem zapłon,wtryski,przepływomierz,czujniki obrotów wałka i wału.Są sprawne.Wie ktoś co to może powodować?
Musi być podłączony do komputera by wszystkie parametry posprawdzać. Stawiam na czujnik obrotów wałka głównego. Numery błędów masz w kompie pokładowym. Nie ma w pamięci tylko błędów nauczania. AdBlue, pewnie się dyfuzor zatkał skrystalizowanym mocznikiem. Płukanie wodą destylowaną i być może też komputer do uruchomienia układu. Nie wyłącza się akumulatorów...
czujnik obrotów wałka pompy czujnik obrotów wałka rozrządu czujnik obrotów wałka skrzyni biegów
pracuje silnik wyjęciu kluczyka peugeot whirlpool migające bezpieczniki octavia
lodowka whirlpool odsiarczanie akumulatora
Aktualizacja BIOS w Sony VAIO PCG-7V1M: krok po kroku Jak zresetować piec: instrukcje dla Vaillant, Immergas, Junkers