Nie występuje osobno, trzeba wymienić płytę elektryczną w skrzynce. http://obrazki.elektroda.pl/9399053500_1...
Numeru nie pamiętam # czujnik obrotów turbiny, za wysokie obroty.Na tą chwilę turbina wyjęta i oddana do regeneracji.
Napięcie na czujniku jest ok, nawet trochę za wysokie jak na bieg jalowy. Sprawdź, czy spada czy maleje podczas wkrecenia na obroty.
Witam. W Ivecu Stralisie 450 2007 r, Euro 5, Ciągnik siodłowy mam problem ze wskazaniami obrotów turbiny. Mianowicie po odpaleniu obroty turbiny wskazuje równe 6000 obrotów i przy zmianie obrotów silnika wartość ta pozostaje stała. Po przekroczeniu ok. 2000 obrotów silnika czujnik zaczyna wskazywać obroty turbiny równe 0 i wyrzuca błąd czujnika obrotów...
Radagast20 przeczytaj to uważnie! Zrób to co Ci wcześniej napisałem. Kod usterki 00575 ten co ci podali po diagnostyce to ten właśnie czujnik. 00575-Czujnik ciśnienia (doładowania )w rurze rozgałęźnej (między turbiną a przepustnicą). Jeszcze do tego na twoim kwicie co płaciłeś za diagnostykę jest napisane, że czujnik pokazuje ładowanie turbiny przy...
Na trasie jakby ubyło mocy i silnik dziwnie też nie równo zaczął pracować. Scholowałem i myślę co mogło się wydarzyć? Wtrysk padł, turbina czy jakiś czujnik? Miał ktoś może podobną sytuację? Odpala ale obroty wariują. Przebieg 220 000 km :(
Ja pie****ę, w poście numer 8 napisałem Ci, że dopóki masz błąd w sterowniku silnika, krytyczny błąd ciśnienia doładowania to ESP będzie wyłączone do czasu usunięcia usterki i skasowania błędu. A Ty, zamiast wziąć się za turbinę, ewentualnie nastawnik jej kierownic to kombinujesz jak koń pod górę z alternatorem, akumulatorem, a teraz czujnikami obrotów...
Zacinające się kierownice, turbina do czyszczenia.
Kiedyś miałem tak, że nie podpoiłem czujnika od powietrza i turbina nie pracowała.
Rozwiązanie problemu! Skrzynia jest O.K....!!!! 1. Zakup i wymiana dwóch nowych poduszek pod silnikiem! 2. Zakup dwóch nowych poduszek przednich tylnego wózka. 3. Wymiana czujnika temperatury spalin przed turbiną! (uszkodzony czujnik powoduje to, ze auto wchodzi w stan wypalania dpf. Auto na podwyższonych obrotach podaje wadliwe informacje do skrzyni...
Wydluz ją o pół obrotu
Witam wszystkich forumowiczów. Scania r420 euro5 2007 rok. Czy obrotomierz ma coś do mocy i spalania? Bo nie działa poprawnie, po przekręceniu kluczyka wychyla się na maxa. Czasem działa normalnie. Wydaje mi się, że gdy obrotomierz "świruje" auto idzie gorzej i więcej pali. Ogólnie spalanie około 40 litrów i słabe. A teraz drugie pytanie: Na wyższych...
Witam sprawdź wydech czy nie jest przypchany i zajrzy do filtra paliwa od tego bym zaczął. Zakładam że czujniki ciśnienia i sterowanie podciśnieniem jest sprawdzone
Witam, wiem że tych tematów jest już sporo lecz, zobaczyłem każdy i nadal nie znalazłem odpowiedzi. A więc samochód od pewnego czasu miał strasznego muła, powyżej 80 km nie chciał wejść. Włożyłem sterownik z chippem i jest lepiej aczkolwiek nie tak jak powinno. Samochód ładnie się kręci powyżej 2000 obrotów, poniżej jest lipa. Sprawdzona turbina, czujnik...
Witam wszystkich. Czy udało się jakoś rozwiązać ten problem? Mam podobną sytuację. Crafter 2.5 BJL + DPF, 2011, przebieg 230tkm. Wymieniony jest już cały układ wtryskowy, DPF, EGR, turbina, czujnik ciśnienia, czujnik temperatury... zero błędów w sterownikach, nic się nie świeci na desce. Obroty zostają około 1000, czasem zaczyna dymić. Pozdrawiam!
Są następujące błędy: 5381 wystąpień3 5771 wystąpień 91 11179. 255 11180. 7. Jeszcze teraz włącz się usterka silnika, Ograniczenie działania esp i szarpie przy zmianie Biegów czasami. Usterka czujnika obrotów turbiny wychodzi po kompie
W tym silniku normalna temp. pracy została ustalona na 98-105°C. Dla tego nie wolno stosować do nich wody. Masz za niski spadek temp. przy chłodzeniu silnika. Może to być też przekłamanie czujnika. Delta temp. pasowała by. Co do silnika, jako że to jednostka turbo, sprawność uzyskuje dopiero jak turbina zaczyna wytwarzać nadciśnienie, czyli w okolicach...
Okej, zamawiam oryginał i zobaczymy co to się będzie działo. A powiedz mi jeszcze jedną rzecz jak silnik pracuje na wolnych obrotach i zdejmiesz wężyk podciśnienia z gruchy od sterowania turbiną to czy sztanga wraca Ci do góry czy się nie rusza?
Po błedach wynika że masz uszkodzony czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym lub uszkodzona instalacja do w/w czujnika .
Witam, mam ten sam problem, że jest w trybie awaryjnym i już nie wiem, co mam zrobić dalej, a między innymi wymieniłem zawór EGR na nowy, przepływomierz powietrza nowy, turbinę po regeneracji, wyczyszczony intercooler, odma również, wtryski sprawdzone są w 100% dobre, kostki wtrysków nowe, a samochód dalej bez mocy i w trybie awaryjnym do 3 tys. obrotów...
Witam, mam problem z Nissanem Primastar 2.0 o mocy 115 KM. Na zimnym silniku auto chodzi bez zarzutów, ale po rozgrzaniu się jednostki napędowej zaczyna dziwnie szarpać między 2-3 tysiące obrotów. Wymieniłem zawór sterujący turbiną, termostat z czujnikiem, wyczyściłem EGR i podmieniłem przepływomierz, ale problem nadal występuje. Dodam, że po odpięciu...
Mam problem z automatyczną skrzynią biegów 4HP500. Polega on na tym, że po osiagnięciu ostatniego biegu po krórkiej chwili rozłącza całkowicie napęd i trzeba się zatrzymać żeby można było podownie ruszyć. Sterownik jest Ok. Rezystancje elektrozaworów i czujników obrotów turbiny i wału wyjściowego również.
Mam podobny problem. Wymieniłem pokrywę zaworów oraz turbinę. Po odpaleniu wyskoczył komunikat o ciśnieniu oleju. Zmieniłem czujnik, filtr i nic nie pomaga. Ciśnienie na wolnych obrotach 0,8 bar, na wysokich 3/4 bar. oczywiście pomiar na gorącym silniku Czy to może być elektryka?
Już na pierwszym zdjęciu widać że na 90% masz błędny odczyt z czujnika ciśnienia. Na wolnych obrotach cisnienie zadane i ciśnienie doładowania powinno prawie się pokrywać a u Ciebie jest 100% różnicy. W chwili gdy przy 800 obrotach masz 1000 to przy 2500 już będzie max i ECU "wyłączy" turbinę żeby nie przeładować ale to moje zdanie, mogę się mylić.
Regenerowałeś turbinę czy kupowałeś nową ? Jak Ci świszczała ? cały czas czy w określonym przedziale obrotów ?
Turbina się nie poluzowała, dźwięk i obroty silnika tak jak wcześniej? Jeśli mechanicznie jest wszystko ok to zaczął bym od sprawdzenie czujnika podciśnienia zasobnika na płytce elektroniki
Moim zdaniem to bzdura bo co ma czujnik do obrotów turbiny. Do sterowania doładowaniem to tak ale napewno nie do samych obrotów turbiny.
Gzieś widziałem procedurę, ale nie mogę teraz znaleźć. W skrócie: silnik rozgrzany, powoli zwiększasz obroty do 2500 i powoli z powrotem. Przerwy 30 sekund i jeszcze raz.
Tak naprawdę to nie pomogło, ktoś dał do zbiornika sierść psa może żeby właśnie nie wkręcać silnika na wyższe obroty. Po pierwsze turbina do wymiany, oraz uszczelniacze na zaworach, bo strasznie kopci. Po drugie to był jeszcze uszko jony wężyk między czujnikiem ciśnienia a dolotem. Jest praktycznie nie widoczny z zewnątrz na pierwszy rzut oka. Może...
Fiat Ducato 2.5 TDI Cat, 1996 r. prod, 116 koni. Koledzy bardzo proszę o pomoc, bo już nie mam pomysłu, co może być przyczyną. Zimny odpala bez problemów nawet przy - 20 st. natomiast jak tylko osiągnie maksymalną temperaturę płynu chłodzącego zaczyna przerywać, takie bardzo krótkie, pojedyncze przerwy w pracy silnika, połączone z wyrzutem czarnego...
Witam posiadaczy Peugeotów może ktoś miał taki problem swego czasu padła turbina miała prawo po wymianie turbiny ,czujnika ciśnienia ,czyszczenia egr, zaworu sterującego turbiną, Peugeot stracił moc jak by miał 90 koników wkręca się dopiero przy 2,5 tys obrotów i po jakimś czasie wyskakuje błąd czujnika ciśnienia kod błędu P0238 po kasacji błędu po...
Samochód pali jak na razie bez problemu. Wyregulowałem czujnik na wałku rozrządu i brak błędu P0341. Był zbyt daleko od koła rozrządu. Pozostały błędy P2033, P1351, P0422 oraz po jeździe wskoczyły nowe tj. P0299 i P0483 Coś za dużo tych defektów, nie popsułeś tam czegoś podczas szukania przyczyn poprzedniej usterki? Po kolei: P0299 - to moze być np....
Zacieta turbina, uszkodzony zaworek sterujacy turbina, przewody podcisnieniowe, czujnik cisnienia.
wiec może ciśnienie jest w porządku. Nie wiem co o tym sądzić. Ja wiem. Komunikat z nieba nie spadł,miał przyczynę. To że silnik się nie zepsuł nie znaczy nic,w końcu chory też nie umiera natychmiast ,tylko najpierw choruje. Pamiętaj że czujnik pokazuje jedynie cisnienie poniżej minimalnego,nie zastępuje manometru. Mało tego to fakt że się nie załączy...
Witam, nie mam dokładniejszego poglądu na twój problem ale może być związany z turbiną porostu nie włącza się, może to być czujnik podciśnienia który steruje turbiną, najlepiej podpiąć konia pod pod komputer
Przede wszystkim to masz błąd czujnika położenia pedału przyspieszenia. Drugi błąd, to bład sterownia turbiną, czyli zawór podciśnieniowy, znów potocznie zwany N75 (ale tak to on był oznaczony chyba w którymś 1.9TDI). Sanie to niezbyt szczęśliwy termin, anglojęzyczne choke lepiej oddaje ten mechanizm. Chodzi o zdławianie przepływu powietrza (dodatkową...
Witam! Turbina, potencjometr gazu, EGR - to najczęstrze przypadki (ponoć). Ja walczyłem z takim w poniedzialek. Błedu w zasadzie zadnego nie było. Auto kreciło tylko do 1800 obr/min i dalej jak by odcinalo paliwo. Dopiero przy podgladzie danych z czujnikow okazalo się, że czujnik temperaturki krzaczy sprawe. Powodzenia!
wymieniłem czujnik ciśnienia doładowania ale nic zupełnie to nie pomogło. Zatem chyba jedyna odpowiedź to padła turbina. Dodatkowo zauważyłem, że jak teraz dodawałem gazu na maxa, auto wkręcało się do około 3 tys obrotów to od razu czuć spalony olej...
Od elektrozaworu sterującego turbiną powinien iść wężyk do membrany (gruszki), która steruje zaworem regulacji ciśnienia doładowania - wastegate. Trzeba sprawdzić szczelność wężyków do elektrozaworu i zaworu wastegate (membrany). Elektrozawór wprowadza nadciśnienie do membrany, regulując tym samym ciśnienie doładowania. Jeżeli wastegate zostanie w pozycji...
witam, Panowie tak sie zastanawiam czy temperatura otoczenia spowodowała takie dziwne teksty doradcze czy zakamuflowana złośliwość postowiczów? KOMUTATOR ,SZCZOTKI ORESZCIE NIE WSPOMINAM, po pierwsze turbina napedzana jest spalinami i umieszczona na wylocie a wentylator w kolektorze dolotowym, całość na jednym wałku łożyskowanym slizgowo smarowanym...
Jak nie było nic grzebane w sterowniku to sprawdź wartości rzeczywiste - jaki to silnik DTI, DTL, sprawdź podciśnienia, sprawdź EGR, przepływomierz ze sprawnego auta /nie podróbka/, czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym, turbinę.
Dzięki, kolego, załatwię nowy zaworek w najbliższych dniach. Zastanawia mnie jeszcze, dlaczego po zmianie biegu, gdy daję więcej gazu, auto kopci mi na czarno, zanim turbo się rozpędzi. Dzieje się to nawet, gdy przepnę z jedynki na dwójkę i mam poniżej 1500 obrotów, a wiadomo, że przy takich obrotach turbina nie napompuje natychmiast. Było tak na starych...
Ile wyprowadzeń ma silnik? czy były tam czujniki Halla?
Ten silnik nie ma czujnika pozycji EGR steruje tylko zaworem podobnym do n75 i reguluje tak jego wysterowaniem aby wartość przepływu była równa zakładanej podciśnienie robi resztę. Trzeba fizycznie sprawdzić no chyba że od kogoś pożyczyć sprawny przepływomierz o takich samych numerach albo o takiej samej charakterystyce bo 90 % przypadkach pada przepływomierz...
Błąd EDC przy niskich obrotach ok 1700 i wysokim biegu. Proszę o porade...wszystkie tematy powoli się wyczerpuje...wtryski czujniki turbina egr wszystko wymienione lub sprawdzone A błąd jest nadal...teraz mam wysokie ciśnienie doładowania w kolektorze kolorowym...p0234...pozdrawiam
Okej. Dzisiaj na spokojnie jeszcze raz zajęłam się skrzynią. Problem był błahy, a zarazem złożony. Wygląda to tak, że komputer faktycznie był uwalony, ale był również problem z wtyczka w skrzyni, jak rozebrałam wszystko i zaczęłam tym ruszać, to zaskoczyło i działa... No prawie. Na ten moment skrzynia nie wywala błędów, jazda jest możliwa, ale mogę...
ja tez mam tak samo jak wy tylko ze niezawsze czasami sie tak zdarzy . Dodatkowe objawy to obroty spadaja na 500 silnik zaczyna drgac ok 5 sek poczym wraca do narmalnych i dzis czujnik doladowania przestal brzeczec a obroty po wcisniecu sprzegla i zmianie biegu utrzymuja sie wysoko tak jak by turbina zapomina sie wylaczyc
Identyczny objaw, Master 2,3 163 dci do 3 tyś obrotów ładnie idzie, z logów ciśnienie przed turbina ok, ciśnienie doładowanie ok ale do 3 tyś obrotów, później turbo dziura, żądane ciśnienie doładowania 2300 mbr a dmucha 1200 mbr ( prametry z Clipa) po ok 40 sekundach wraca do normy i zaczyna równać parametry ciśnienia doładowania żądanego.. Sterowania...
Tu kolega dobrze napisał o szczelności układu a może to jest normalna rzecz bo przy tych obrotach turbina już pracuje możesz jechać na komputer i sprawdzić odczytać wartości jakie czujnik odczyta
jak turbina wkręca się na wyższe obroty to w domu da się usłyszeć delikatny szum/świst powietrza, coś jak rozkręcająca się turbina w aucie. No właśnie miałem zapytać , czy poza efektami słyszalnymi uchem odczuwasz jakieś wibracje, może masz jakiś czujnik infra. Moja turbina co prawda trochę większa, ale tylko trochę ,a na chałupie jej nie widzę. Krety...
W przypadku transportera którego opisałem powyżej, przyczyną była ewidentnie zatarta turbina, natomiast podczas rozbierania auta doszedł do tego jeszcze katalizator, którego spory kawałek opierając się o czujnik ciśnienia blokował wydech. Być może był to zbieg okoliczności, obie usterki w tym samym czasie ale to mi właśnie nasunęło pomysł z wydechem....
Egr wyciągane 2-3 dni temu, jest czyste i bez syfu, w kolektorze też nie ma sufy, Czujnik doładowania na 1 śrubkę był nowy montowany w zeszłym roku więc go nie sprawdzałem, bo uważałem że nic mu nie może dolegać. Luz poprzeczny na ośce jest lekko wyczuwalny, tylko że sterując turbinką ręcznie, to autko miało kopa. Turbina była robiona przez poprzedniego...
Brak paliwa, tym bardziej jeśli faluje obrotami. To prosty silnik - za moc w sumie dopowiadają tam dwie rzeczy - zawór sterujący turbiną i czujnik ciśnienia w rurze nad pompą wtryskową. No i zamknięty szczelnie EGR.
Mam auto z dziwną przypadłością mianowicie sam silnik wchodzi na obroty ale tylko powyżej 35km/h, nie jest to od pedału gazu a tempomat niezaprogramowany. Dzieje się to tylko przy wyluzowaniu lub naciśnięciu sprzęgła, nie ma tyle siły żeby na biegu przyśpieszać. Co dziwne wchodzi na ok 5000obr.min, po naciśnięciu gazu wchodzi wyżej na obroty. Błędów...
'Zakres moda jest różny. Komisy i "janusze" już znają tą metodę by nie drażnić klienta kontrolkami. Te sterowniki są już rozpisane na wszystkie możliwe sposoby. Po co wymieniać turbo czy inne kosztowne elementy jak można dłubnąć wsad i kontrolka gaśnie plus już się nigdy nie zapali a nieświadomy klient który nie wie jak ma to chodzić kupi i będzie się...
Hej. Dużo może być przyczyn. Podłącz pod kompa to podstawa . Daj znać jakie błędy. Takie podstawy co mogło się podziać to : przepływomierz, czujnik ciśnienia doładowania, EGR, wtryski, turbina. Wróżyć można bez końca XD
Tak sobie myślałem (z tą wodą w bloku) że jak woduję motorówkę to przepływomierz jest nagrzany od słońca, a po zwodowaniu nie ma wody w bloku i jak silnik chodzi na wolnych obrotach to bardzo się nagrzewa(bo nie ma chłodzenia). Dopiero po zwiększeniu obrotów turbina napędu motorówki tłoczy wodę a silnik ją zasysa. Po starcie przepływomierz się schładza...
Wszystkie wężyki i rurki cieńkie plastikowe od podciśnienia sprawdź.Idą od pompy vacum na głowicy do 3 elektrozaworów (dwa obok aku , jeden pod rurą filtr-turbina). Czujnik jest w bloku silnika ale sprawdź jego wtyczkę bo lubi gnić.
Witam pacjent to Passat b6 1.9 tdi bkc 2005r po wymianie rdzenia turbiny tak zwanego koras samochód nie wkreca się w obroty i dymi na czarno gdy odołączę czujnik doładowania wszystko jest ok tzn nie dymi wkreca się w obroty troszkę tylko ma mniej mocy w komputerze brak błędów
Witam.. Trafił się pacjent scenic ii lift 2.0 benzyna ze skrzynia dp0. Chcę zasięgnąć informacji czy oddać skrzynie do konkretnego człowieka czy sam może dam radę :-) mianowicie skrzynia straciła wsteczny bieg. Pod clipem df244 czyli czujnik prędkości obrotów turbiny. Reszta biegów raczej normalnie chodzi. Wsteczny po włączeniu i naciśnięciu gazu traci...
Witam, Brat posiada Passat B5 Lf diesel silnik 1,9 TDI ,ma następujący problem- gdy samochód osiągnie powiedzmy na 4 3,5 tys odcina turbinę wchodzi jakby w tryb awaryjny, gdy wrzuci 6 i ma 120km jest dokładnie to samo . Wszystko jest powtarzalne. Auto ładnie śmiga ale jak osiągnie powyżej tych obrotów lub walnie 6 bieg i powyżej 120 km jest tak jak...
Przecież jak byk sterownik silnika zgłasza błąd. Nie rozumiem tego wymieniania jak można zdiagnozować w 15 minut i jest odpowiedź. Sprawdź podciśnienia, jak pracuje gruszka na turbo, zawór Ala n75 oraz nieszczelności w dolocie. Co ma doładowanie jak silnik nie wkreca sie od 1000obr/min ? Turbina nowa i podcisnienie w normie na sterowanie turbiną. Czujnik...
No to porzadna diagnostyka Cie czeka. Tak jak wyzej pisalem. Co pakazuje czujnik roznicy cisnien i stan zapelnienia dpf. Ten czujnik to bym profilaktycznie wymienil na nowy i zaadoptowal. Jezeli jezdzisz krotkie odcinki i silnik jest niedogrzewany to nie jest w stanie go wypalic. Jezeli jest jakis czujnik uszkodzony lub filtr juz zawalony sadza to tez...
Mam pytanie tego typu: dwa razy zdarzyło mi się, że w 110 TDI tak jakby zawiesiła się turbina (max 90 km/h, jak maluch), po restarcie silnika problem zniknął. Ale jak puszczę gaz, szczególnie z wyższych obrotów, to za prędkościomierzem słychać takie "cykanie", które po spadku obrotów ustaje. czy może to być czujnik podciśnieniowy? Bo gdzieś tam idzie...
Znajomy miał podobny problem w Opel Zafira TD i też miał identyczny objaw. Samochód jak sie zagrzał dochodził do 3000 obr/min i koniec a jeździło sie jakby miał 30 KM zamiast tam 95 Jak sie zgasiło silnik i odpaliło to znowu było dobrze ale tylko na pare minut i znowu to samo Przyczyną najpierw był czujnik EGR (elektrozawór chyba do opróżniania spalin)...
Witam. Mój problem z 2,5tdi ACV 102KM . Auto po kolizji niewielkiej stało 6 miesięcy i mam problem - brak mocy. Błędy na VAG : 1242 , 527 , 1237 - kąt wtrysku prawidłowy zarówno na zegarze jak i VAG , turbina sprawdzona ( ciśnienie prawidłowe w całym zakresie obrotów ) , przewody do czujnika i zaworu sprawdzone oraz na wszelki wypadek pociągnięte bezpośrednio...
Na maszcie masz elektrownię i nie masz jak zasilić? :D . Jak ogarniesz zasilanie to jako źródło sygnału możesz wykorzystać gotowca np . czujnik położenia wału od silnika samochodowego
Czujnik powietrza ten między filtrem a turbiną wymieniłem jak i czujnik przy intelculerze. Nie brałem pod uwage czujnika temp.silnika bo z tego co wiem ten silnik ma jeden czujnik(chyba że jestem w błędzie) który daje sygnał na wskazówke na pulpicie i do komputera a wskazówka zachowuje sie tak samo przed jak i po zdarzeniu.Sprawdzałem nawet w trybie...
Jeżeli te błędy występują stale to nie pozostaje nic innego jak sprawdzić wszystkie czujniki wykazane jako błędy. Radzę sprawdzić jeszcze turbinę bo jej niska wydajność może być powodem niedoboru powietrza co wykazuje przepływomierz.
Powiem szczerze , że nie sprawdzałem dokładnych parametrów turbiny, w kilku warsztatach z diagnostyką twierdzą ze działa ok, dodam jeszcze ze do 2000 obrotów auto wogóle nie idzie gdy włączy sie turbina zaczyna przyspieszac ale przy kolejnym biegu znowu się zamula, czujnik wału wymieniałem bo tez oczywiscie padł, wiązke przy nim poprawiłem bo była przetarta...
To auto nie ma czujnika doładowania jak i zaworu n75 sterującego turbiną, to jeszcze dość stary silnik. Przepływka na wolnych w granicach 300mg na obrotach przebija 1000. Przepływkę wykluczam, przekładałem z innego i to samo. Przekładałem też pedał gazu, egr i całą resztę. Jedyne co wg. mnie zostaje to czujnik hamulca i czujnik temp. cieczy....
czujnik podciśnienia ok, czujnik przepustnicy ok vacum pompa ok, powietrze jest. okazuje sie ze chyba kierowniczki w turbinie nie chodzą na wolnych obrotach turbina nie ładuje pod obciążeniem w czasie jazdy do 2100 obrotów nie doładowuje powyżej 2100 przeładowywuje a jak podciśnienia są ok to zostaje turbo jak dam dziś rade czasowo to ją wytargam co...
Witam wszystkich. Mam na tapecie mana tga wewrsja na pompie wtryskowej bez egr. Czyli euro2. Brak błędów w EDC .W FFR błąd elektryczny cewki elektrozaworu hamulca silnikowego- klapy wydechu. Sterownik ogranicza systemowo obroty do 1800. Turbina cała, intercooler też ok. Pali na dotyk. Pompka zasilająca nowa. Czujnik doładowania sprawdzony z charakterystyką,...
Witam, mam problem z Renault Master 2.5 dCi z 2007 roku. Podczas przyspieszania, gdy obroty przekraczają 2.5 tysiąca, samochód zaczyna otrzymywać gwałtowny zastrzyk mocy i zaczyna intensywnie dymić z wydechu. Podczas ciągłej jazdy można odczuć, że samochód szarpie się i nie jedzie równo. Jest jeden błąd dotyczący czujnika temperatury powietrza w dolocie...
Witam. Mam problem z Fordem Transitem 2.4 TDCi 135 2005r. Problem polega na tym, że przy obciążeni samochodu lub powyżej 100 km/h i 3 tyś obrotów samochód wchodzi w tryb awaryjny i traci moc. Było w samochodzie już wymieniana Turbina, Wtryski regenerowane i czujnik pompy wtryskowej oraz przepływomierz. Po wymianach dzieje się to samo. Bardzo proszę...
Witam. Mam pewien problem z Volvo V50 2.0d 100kW, a mianowicie taki, że wygląda tak, że turbina się załącza. A według komputera wszystko jest ok. Miałem wymieniony EGR, czujnik wału rozrządu, czujnik od przepływomierza, czujnik doładowania, DPF wycięty, oprogramowanie wgrane, wtryski po 3 regeneracji zostały wymienione na inne, wyczyszczony kolektor....
tylko które czujniki posprawdzać? Dodano po 6 elektrozawory posprawdzane, po stronie elektrycznej wszystko ok, turbinę słychać, że poświstuje na niskich obrotach jeszcze jako tako się zbiera ale jak wcisnę pedał do oporu to muli, czuć że nie ma kopa :(
Witam wszystkich. Mam pewien problem z oplem Corsą C 1,7DTI. A więc skutki są następujące, odpala zimny i ciepły dobrze, lecz jak silnik jest zimny i próbuje przyśpieszyć trochę mocniej to strasznie szarpie, i oczywiście jest słaby. Gdy się zagrzeje to szarpanie znika, lecz w dalszym ciągu jest słaby, tak choćby nie ładowała turbina. Gdy podłączyłem...
Renault Trafic 2.0dci, 115KM, Euro5 z DPF, 2013rok. EDC17C11 Problem z mocą. Czuć że turbina dmucha od 2300 obrotów. Auto słabo się rozpędza, jest "mułowate". Błędów pod clipem nie ma żadnych. Wtryskiwacze OK. DPF, katalizator drożne. Podciśnienia, dolot szczelne. Na gruszkę idzie - 0,75 bar czyli bdb. Fitry paliwa i powietrza nowe. EGR czysty, wtryskiwacze...
sprawdziłem polskim vagiem wykresy doładowania na postoju i już mi wyszło, że przy 1300 obrotach daje ciśnienie prawie 3000 to jest nie możliwe żeby turbina takie ciśnienie dawała już zamówiłem czujnik MAP-a, a kierownica pięknie działa zawór N75 też sprawdziłem na krótko zamyka i otwiera bez zastrzeżeń. Jak wymienię czujnik MAP-a to napiszę. Dodano...
dzieku za reakcje. siedze własnie w tym gracie i sprawdzam jeszcze to i owo. wychodzi mi kurde że albo czujnik doładowania szwankuje albo turbina za mało daje. sprawdzałem organoleptycznie i jak zdejme rure to czuć że pompuje ale reką ciśnienia nie sprawdzisz. komputer pokazuje że cisnienie na wolnych obrotach to około 950 hpa i powinno rosnąć wraz...
Wyjątkowo w tym przypadku opis błędu jest trafny i mówi wszystko... a mocy nie ma z powodu wchodzenia w tryb awaryjny. Niesprawny układ regulacji wydajności turbiny (VNT). Do weryfikacji czujnik ciśnienia doładowania (mało prawdopodobne), układ podciśnieniowy (możliwe) oraz sama turbina, a właściwie tzw. "kierownice" spalin (najbardziej prawdopodobne).
Wiem. Że w MANie o wymianie filtrów robi się odpowietrzanie za pomocą programu. Dlatego zastanawiałem się czy w Iveco też jest taka procedura. Coś tam polutowane zostało ale nie wiem czy czujnik czy elektryka padła w nox. Jutro muszę czytać numer i trzeba zamówić nowy. Może kojarzysz jakie ciśnienia przy jakich obrotach powinna dawać turbina w Crusor...
Witam Problem polega na tym jak wkręcę silnik na obroty powyżej 3500 turbina przechodzi w tryb awaryjny, samochód traci moc. Turbina była wymieniona na regenerowaną w 2013 wrzesień. Czyżby już padła? Może zawór albo czujnik? Można to zdiagnozować co jest przyczyna tego stanu, który element? Odczytane są takie błędy: P1570 Sterownik silnika zablokowany...
Witam Auto traci na mocy , włącza się tryb awaryjny silnika i nie pojedzie więcej jak 3tysiace obrotów . Komputer wypluwa błędy dwóch czujników które wymienione zostały na nowe z ASO i problem pojawia się nadal . Dodatkowo wymienione zostały : Filtry wszystkie włącznie z filtrem paliwa , turbina, wyczyszczony AGR , wyczyszczony pedał gazu wraz z czujnikiem...
Możesz sprawdzić turbinę i zawór za jednym razem. podepnij manometr w kolektor ssący (powinien być tam zaślepiony kawałek wężyka) i się przejedz patrząc jakie ciśnienie przy większych obrotach. powinno być koło 2 bar jeśli nie będzie to albo turbo nie daje albo zawór padlina.
Co może powodować odcięcie turbiny? Problem mój polega na odcięciu turbiny w czasie jazdy gdy jest na 2000 obrotów i jedzie stałą prędkością. Wymieniłem turbinę i dalej jest ten sam problem i nie wiem co powoduje te odcięcia, czy mogą być to czujniki na silniku, a może to przepływomierz?? Jeśli ktoś wie to bardzo proszę o wiadomość.
Witam Państwa ponownie. Powoli mój problem się rozwiązuje. Wymieniłem turbinę. Pięknie się wkręca. Wymienułem też rozrząd, wtryski, czujnik N75, przepływkę. Jednak pojawił się teraz inny problem 3000 obrotów na 4 i 5 biegu i znów łapie tryb awaryjny. Drugi problem to zaczął palić 9 litrów średnio i jest strasznie głośny.
Witam Myślę, że najprostsza droga to gaz ziemny - silnik spalinowy - generator - en. elektryczna/ciepło. Turbina parowa - za duże obroty, kłopoty z przekładnią. Silnik parowy uszłoby, ale kocioł, niebezpieczne ciśnienie i wysoka temperatura, to też dotyczy turbiny parowej. Czadnica - zbyt kłopotliwe produkty uboczne, konieczność dokładnego oczyszczenia...
dodam jeszcze ze autko wchodzi na 2800 obr/min straznie dymi i obroty sas nie rowne czasem spadaja do 2000obr/min powyzej 2800 nie ma szans turbina jest sprawna prosze pomozcie czekam na dalsze pomysly
Witam mam pytanie dotyczące modelu 308 2.0 hdi 16v 136 km 2007 rok. Samochód jadąc z rownomiernymi obrotami np 2000 dodaje gwałtownie gazu I wyskakuje check silnika A na desce wyskakuje napis "Błąd Systemu Wtrysku" lecz nie zawsze wyskakuje przy gwałtownym depnięciu w padał gazu, dodam że auto nie raz ma taki jak by jakoś podczas wcisniecia/szarpnięcie,...
Dzień dobry, Mam ten sam problem czyli błąd p0171 - system too lean czyli dotyczy zbyt ubogiej mieszanki. Suzuki Vitara k14C 2017 rok 1.4 t benz automat allgrip Silnik pracuje cały czas normalnie. W parametrach Fuel Trim zwiększa procentowo Long fuel trim na wolnych obrotach do poziomu 17% (około) Wymieniłem 1. sony lambda 2. przepustnicę 3. przepływomierz...
Wciąż mam straty mocy. Jechałem sam, więc nie ma logów. Na trasie, koło 100 km/h, w pewnym momencie poczułem nagly spadek mocy. Wcześniej się ładnie bujał, po tym wyraźnie gorzej. Turbina się nadal włącza (na słuch), ale chyba ciszej niż na pełnej mocy. Ktoś mi zasugerował zrobienie wtrysków, ale czy to nie jest strzelanie w ciemno? Po dłuższym przestoju,...
witam, mam tak samo. Auto po nabraniu obrotów zachowuje się jakby ktoś lejce ściągnął. Muł straszny. Wymieniłem na nowy zawór EGR, czujnik doładowania turbiny też. Nic nie pomogło. Oleju nie bierze, nie ma nigdzie nieszczelności. Wężyki szczelne. Wczoraj dałem turbinę do regeneracji, ciekawe czy to pomoże. Mechanik powiedział, że zajechana nie jest...
Auto Golf 7 gtd. 2.0 tdi kod silnika - CUNA. Było wymieniane turbo i czyszczony dpf przez firmę. Głośna praca silnika na wolnych obrotach którą powoduje turbina. Słychać podczas pracy na wolnych obrotach głośną pracę turbiny (turbina wymieniona na inną i jest tak samo), gdy odłączam elektrozawór sterujący doładowaniem kierownica turbiny się opuszcza...
Co do skrzyni to nie napisałeś jaką masz i który rok auta, ale z tego co piszesz to przypuszczalnie jest ona w trybie awaryjnym i zazwyczaj na desce migają wszystkie P,N,D, itd. jeżeji tak to w zależności jaka to skrzynia? najczęściej komputer skrzyni do wymiany albo do naprawy, a znajduje się on w skrzyni, przypuszczam że wsteczny bieg Ci się bardzo...
Dzień dobry od jakiegoś czasu miałem problem z włączaniem się turbiny. Wymieniłem czujnik włącznie turbiny, turbina na 1,2 biegu włącza się i działa poprawnie lecz na 3,4,5 biegu wyłącza doładowanie przy ok 2, 3 tys. obrotów, turbina załącza się i wyłącza, tak cała drogę trochą pompuje i przerwa. Po jakimś czasie uszkodzenie doznał wąż od turbo pękł...
Witajcie. Sprawa dotyczy silnika w Nissan X-trail rok produkcji 2002, diesel 2,2 , 114 km, silnik T30. Silnik stracił moc. Turbina załącza się tylko w zakresie 2500-3000 obrotów. A powinna od 2100 i powyżej 3000 powinno być podtrzymanie, którego nie ma. Mam wykres z hamowni. Zapalił się CHECK. Po zapaleniu CHECKA auto może się wykręcać maksymalnie do...
Hej. Od kwietnia borykam sie z problemem braku mocy. Na początku turbina włączała się jak sie jej chciało ale stopniowo coraz rzadziej. Okazało się że wywaliło mi gdzieś wężyk od podcisnienia w trójniku. Wężyk został podpięty niestety po dłuższym czasie. Po zakręceniu auta na pierwszych 3 biegach do 4k obrotów auto wypluło czarną chumure i działało...
Witam Oczywiście mam ten sam problem co osoby tutaj piszące. Pacjent : Audi A3 2008 rok 2.0 tdi 170 Kucy. Po odpaleniu na biegu jałowym czuć nierówne obroty w kabinie silnika. Jutro sprawdzę ten czujnik EGR jak się będzie zachowywał po odłączeniu. Czy ktoś znalazł co było przyczyną ? Mechanicy w Anglii rozkładają ręce ( strzelają mówiąc Turbina do wymiany...
obrót turbina turbina obrót turbina czujnik
reset poziomu tuszu uszczelnić antenę huawei ładowanie
plany buggy nadajnik odbiornik zdalnego sterowania
Ciemny wyświetlacz w Mercedes COMAND NTG 2.5 - przyczyny i rozwiązania Brak połączenia z serwerem Satel w module ETHM + GSM: przyczyny i rozwiązania