Oczywiście że może, tak lejący jak i zatkany wtrysk całkowicie zmieni sterowanie silnikiem. Dawki mają być jednakowe i właściwe. Turbiny też nie sprawdzaj na słuch a na ciśnienie, sterowanie turbiną, czujnik doładowania, szczelność dolotów... Króćce paliwowe przed filtrem paliwa, jeden paproch może zmienić pracę silnika. Te wspomniane wcześniej czujniki...
Na trasie jakby ubyło mocy i silnik dziwnie też nie równo zaczął pracować. Scholowałem i myślę co mogło się wydarzyć? Wtrysk padł, turbina czy jakiś czujnik? Miał ktoś może podobną sytuację? Odpala ale obroty wariują. Przebieg 220 000 km :(
Znajdż w kanale dolotowym między przepustnią a turbiną niewielkiki czujnik podobny do przepływomierza, wykręć dwie śrubki, przemyj bęzyną , żłóż i po sprawie. Jeżeli nie pomoże lub na krótko to wymień go na nowy.
Witam wszystkich. Czy udało się jakoś rozwiązać ten problem? Mam podobną sytuację. Crafter 2.5 BJL + DPF, 2011, przebieg 230tkm. Wymieniony jest już cały układ wtryskowy, DPF, EGR, turbina, czujnik ciśnienia, czujnik temperatury... zero błędów w sterownikach, nic się nie świeci na desce. Obroty zostają około 1000, czasem zaczyna dymić. Pozdrawiam!
Patrząc po podanych odczytach, to wychodzi na przepływomierz. Podepnij przepływomierz z innego auta i sprawdź wtedy. W którym miejscu wychodzi że to przepływomierz? Jeżeli turbina nie dmucha to nie ciągnie powietrza a jak nie ciągnie to spada MAF. Ja bym powiedział że skoro wedle komputera geometria turbiny jest w w odpowiednim miejscu a nie osiąga...
W rurze pomiędzy turbina a kolektorem ssącym. Czujnik jest od badania ciśnienia doładowania. Na podstawie jego odczytów sterownik silnika reguluje pracę turbiny.
Zawór EGR, zawór sterujacy turbiną, sama turbina, czujnik cisnienia. Sprawdź.
Z której strony sprawdzałeś luz na turbinie? A może czujnik doładowania szwankuje?
To srednio bo turbina jest na gwarancji jeszcze i jest blomba(naznaczone farbą)
witam, mam mondeo 2002r tddi 115 ps niestety nie otwiera mi sie turbina i auto nie ma mocy przy dodaniu gazu nie slychac na pracuje natomiast jak sciagne filtr powietrza i weze doprowadzajace do turbiny widac i slychac jak pracuje, po podlaczeniu kompa do auta pokazal sie blad (czujnika wlaczania powietrza - chyba tak bo juz nie pamietam jak to mechanik...
Witam. Mam identyczny problem ze swoja mazda 323f z 2000r. Poradziles sobie jakos z tym problemem? Na komputerze wyszedl mi blad z czujnikiem egr i turbina. Turbina zregenerowana czujnik jest narazie 'za ślepiony' i problem dalej istnieje
EGR, turbina, czujnik ciśnienia doładowania, przepływomierz, czujnik temperatury powietrza dolotowego, to elementy osprzętu które muszą być bezwzględnie sprawne. Tak jak czysty filtr powietrza i kanały spalin przed i za EGR. Sprawdzone?
Zaczne od wezykow ew wymienie je wszystkie bo mam nowy komplet ze zlaczem do sterownika podcisnienia Dodano po 4 Wężyki sa okej...dodam ze niemoge dogrzac auta do 90 stopni ale co ma temperaturA do odcinania turbo...dopuki sie nie nagrzal jezdzil okej po nagrzaniu odciecie turbo i check engine...bledy p0238 i p0236....nie mam juz pomysłów
Czyli musisz usunąć przyczynę zbyt dużego doładowania. Możliwe że źle złożyłeś turbinę. Ewentualnie mógł się uszkodzić czujnik.
Cześć Czujnik przed turbiną (czujnik spalin) pokazuje o 130mbar za dużo względem ciśnienia atmosferycznego na wyłączonym silniku. Czy to jest jeszcze w granicy tolerancji czy nadaje się do wymiany? https://obrazki.elektroda.pl/8640100500_...
Wszystkie wężyki i rurki cieńkie plastikowe od podciśnienia sprawdź.Idą od pompy vacum na głowicy do 3 elektrozaworów (dwa obok aku , jeden pod rurą filtr-turbina). Czujnik jest w bloku silnika ale sprawdź jego wtyczkę bo lubi gnić.
Możesz to rozjaśnić, bym to zrozumiał? Pisałem już, że ten czujnik jest ten sam, co był na starym turbo zamontowanym i tam nie było żadnego błędu. Tylko cieknąca turbina. więc co mogło się stać w obwodzie czujnika ?
Czujnik pierwszy z przodu zagięty znajduje się nad turbiną
Witam, błąd dotyczy złego sterowania turbiną, idąc tym tropem zostały sprawdzone wężyki, zawór regulujący turbiną, czujnik map oraz maf, wyczyszczona zmienna geometria turbiny. Jednak problem nie minął. Podczas rozpędzania dobrze ciągnie bieg 1, 2 a na trzecim już turbo dziura, trzeba zejść z obrotów do 2000 i dopiero ją załącza. Na 4 biegu trzeba zejść...
Okazało się, że nic z elektroniką. Turbina czujnika przepływu miała podobno minimalnie odkształcone skrzydełka. I to wszystko.
Rozwiązanie problemu! Skrzynia jest O.K....!!!! 1. Zakup i wymiana dwóch nowych poduszek pod silnikiem! 2. Zakup dwóch nowych poduszek przednich tylnego wózka. 3. Wymiana czujnika temperatury spalin przed turbiną! (uszkodzony czujnik powoduje to, ze auto wchodzi w stan wypalania dpf. Auto na podwyższonych obrotach podaje wadliwe informacje do skrzyni...
witam mam pytanie p[op zmianie walka rozrzadu i zrobieniu gloeicy auto nie ma mocy i wlosno pracuje wszystko do okola sprawdzone pompa wtryski rozrzad i turbina czujniki na kompie nie ma zadnych bledow i nie wiem czy to moze walek nie ten bo walek jest od mondeo
No to laptop na kolana i w drogę i trzeba obejrzeć parametry Turbina, czujnik doładowania, szczelność dolotu itp itd
a turbina ma czujnik kopiowania? bo one często zwarcie robiły
Przecież jak byk sterownik silnika zgłasza błąd. Nie rozumiem tego wymieniania jak można zdiagnozować w 15 minut i jest odpowiedź. Sprawdź podciśnienia, jak pracuje gruszka na turbo, zawór Ala n75 oraz nieszczelności w dolocie. Co ma doładowanie jak silnik nie wkreca sie od 1000obr/min ? Turbina nowa i podcisnienie w normie na sterowanie turbiną. Czujnik...
Skoro masz błąd czujnika doładowania to pewnie po przekroczeniu albo ~3tys rpm albo 120-130km/h wchodzi w tryb awaryjny i masz odcinanie mocy. Skoro turbina była regenerowana zajmij się tym czujnikiem, szczególnie jak ktoś grzebał w kablach. Może robił kombinacje typu "tuning" rezystorem na przepływce :) Skoro po zgaszeniu wszystko wraca do normy to...
Witam, wiem że tych tematów jest już sporo lecz, zobaczyłem każdy i nadal nie znalazłem odpowiedzi. A więc samochód od pewnego czasu miał strasznego muła, powyżej 80 km nie chciał wejść. Włożyłem sterownik z chippem i jest lepiej aczkolwiek nie tak jak powinno. Samochód ładnie się kręci powyżej 2000 obrotów, poniżej jest lipa. Sprawdzona turbina, czujnik...
Może w momencie sprawdzania nie było usterki.Czy jest tylko błąd czujnika?Może problem z turbiną, w silniku BXE na pewno zmienna geometria.Podciśnienie w instalacji to chyba ok.0.7bar.
Wymieniony czujnik poziomu oleju..... i wszystko ok.... czyli nie mam po 100 km info na desce "sprawdz olej" oraz turbina przy około 110-120 km/h na autostradzie nie przechodzi w tryb awaryjny... jednak czujnik oleju jest powiazany z turbina..... :) pozostaje wymiana czujnika temperatury płynu chłodzącego ale to przy okazji..... bo dostęp bardzo trudny...
byłem na komputerze pokazało dwa błędy błąd pedału gazu jak takze czujnika sterującego turbiną czujnik wymieniłem pedał został sprawdzony a błąd nadal się pojawia tylko zdecydowanie mniej razy i co moze być przyczyną ?
Ten czujnik przed turbina to jest miedzy filtrem powietrza a turbina w tej plastikowej obudowie
Ja tu widzę że mało powietrza jest zasysane i mało jest tłoczone. I to bardzo mało, wygląda to tak jakby turbina wcale nie pracowała, ciśnienie jest nawet niższe od atmosferycznego. Jakbyś miał dziurę w kolektorze, i powietrze było zasysane bezpośrednio ze środowiska, albo jakby turbina była wykończona. Sprawdź też działanie czujnika ciśnienia doładowania.
Witam, posiadam renault magnum e-tech 480. Gdy zimna pracuje równo a tylko jak wyłapie temperaturę zaczyna przykopcać i nie równo pracować. Czy ktoś wie co może być przyczyną? Nowe wtryski, nowe pompy (łącze z wstępną) i turbina. Wszystkie czujniki nowe. Czy ktoś ma jakiś pomysł dlaczego na zimnym pracuje równo, a nagrzany tarakuje.
Czujnik położenia wału nie powoduje przeładowania. Jak sam napisał ma problem bo turbina przeładowuje. Sprawdzanie czujnika wału mija się z celem. Pytanie ile przeładowuje w stosunku do zapotrzebowania.
Uszkodzony był czujnik doładowania turbiny Więc dlaczego napisałeś wyżej że turbina działa. Skoro był uszkodzony czujnik to turbina się nie załączała - silnik pracował w trybie awaryjnym
Panowie, temat rozwiazany, powodem bylo zle obsadzenie czujnika w groszce i tym samym pracowal w nie odpowiednim zakresie. Wszyskim dzieki za pompoc.
A może czujnik ciśnienia spalin przed turbiną :?: :D
witam mam pytanie mam usterkę z moca silnika sprinter 316cdi wymieniona turbina, czujnik podciśnienia, czujnik pedału hamulca, czujnik pedału sprzęgła, sprawdzone wszystkie bezpieczniki sprawne stwierdzona usterka to brak prądu w czujniku sprzęgła na pedale nie dochodzi prąd do kostki która posiada dwa wtyki. pytanie gdzie podłączone są te wtyki oby...
Tak można wystarczy podpiąć odpowiednie napięcie, masę i podać ciśnienie powietrza na czujnik, wtedy trzeba zmierzyć wdrtość nap. na wolnym pinie czujnika i porównać z wykresem.
Mam takie pytania odnośnie w/w wymienionego czujnika. Czytałem na forum że ma to tykać a jak nie tyka to jest źle. W jaki sposób można sprawdzić czy ten czujnik jest sprawny czy nie? Jestem świecie przekonany, że wcześniej tykał u mnie już po przekręceniu zapłonu, a teraz nie. Czy jest walnięty?? Ostatnio zauważyłem jadąc autostradą, że przy 3000obr...
Witam. Mam problem ze swoim Focusem. W aucie jest ewidentny brak mocy. Auto miało wymieniony elektrozawór sterwania turbiną, czujnik ciśnienia doładowania, ale nie przyniosło to efektu. Dodam że jak zapalę auto to sztanga od sterowania geometrią jest wciągana do końca i tak się zatrzymuje, potem nie ma żadnych reakcji położenia sztangi na zmianę obrotów...
turbina lub czujnik ciśnienia
Witam w Renault Master z 2015 r 165 KM biturbo wyskoczył mi błąd Dtc054417 (obwód czujnika temperatury przed turbiną)się ,który to czujnik : -czujnik temperatury zaworu egr, -czujnik temperatury DPF proszę pomóżcie,i mile widziana lokalizacja czujnika .
Może faktycznie turbina zatkała dopływ poiwetrza do dolotu albo go ograniczyła?
Zacznij od turbiny, wyczyść czujnik doładowania oraz sprawdź szczelność dolotu
Jak dwa piny to czujnik temperatury, jak trzy to czujnik cisnienia. Prawdopodobnie jest drugi czujnik razem z przepływomierzem tylko mierzy on temperaturę powietrza przed turbiną a ten drugi temperatura powietrza doladowanego. Jak przepływomierz ma więcej niż 3 piny to jest razem z czujnikiem temperatury.
Masz uszkodzony czujnik który znajduje się po prawej stronie na kolektorze taka mała czarna kostka lub po prostu kończy się turbina ale warto wymienić czujnik bo jego cena to 230. zł.
Potrzebuje pomocy,moze ktos ma doswiadczenie z takim silnikiem.Jest to opel Monterey3.0TD 2000rok (4JX1).Problem polega na tym ze nie odpala.Nie podaje paliwa,wymieniony zostal jeden wtryskiwacz,turbina,czujnik polozenia przepustnicy,czujnik walu w serwisie opla w szwecji.Od tamtej pory nie odpala.Czym go zdiagnozowac?Moze ma ktos doswiadczenie z tymi...
Turbina była wymieniana bo siadła że tak powiem Dodano po 30 Nie problem w czujniku tylko w zbyt niskim ciśnieniu doładowania, do sprawdzenia turbo i dolot.
Napisałem, że odczyt błędów z samochodu jest potrzebny. Na teraz można obstawiać: - nieszczelność dolotu - złe sterowanie turbiną - usterka czujnika w kolektorze - uszkodzone turbo i wiele innych.
W turbinie nie ma czujników. Czujniki są w przewodach dolotowych, przed i za turbiną, tzw MAP-sensory. KTS miał prawo tego nie obsłużyć. PS. vito 110 z silnikiem 2.3 z tego roku to raczej miały już elektronikę.
Turbina pompuje, czujnik nie mierzy nic tzn pokazuje te 979,2 mbar, i tu moje pytanie na podstawie tej wartości właśnie co się dzieje czy czujnik uszkodzony czy raczej szukać przerwy w wężyku ?????
Wczoraj przy dłuższej trasie zauważyłem, że silnik nie ciągnie tak dobrze do 2,5tys obr. Dopiero powyżej wciska w fotel. Jest widoczna różnica. Kiedyś wydaje mi się ciągnął równo. Może coś z pierwszą turbina , lub z czujnikiem doładowania pierwszej turbiny 🤔
Witam. Mam passata B6 2.0 TDI 140KM 2007r który podczas przyśpieszania ma "muła" nie załącza się turbina. Czujnik doładowania wyczyszczony rury przewody w porządku błędów brak. Zastanawia mnie tylko czy może być to EGR ponieważ podczas przyśpieszania ciśnienie doładowania w normie a jak mam przyśpieszam to VAG pokazuje że EGR nie otwiera się w ogóle...
Czujnik ciśnienia doładowania jest przed kolektorem dolotowym [czarna kostka z wtyczką] jest jeszcze przepływomierz za filtrem powietrza. Uszkodzona turbina.zawór sterowania turbo, uszkodzone przewody podciśnień, układ wtryskowy itd. To są z grubsza rzeczy odpowiedzialne za to ze występuje odcięcie sterowania turbo przez sterownik silnika. Musisz udać...
Przewody i piny sprawdzone wszystko ok. Niestety mam problem z wymianą tego czujnika w Ibize turbina jest zaraz blisko grodzi i czujnik jest jakby za turbiną a blisko grodzi. Dostęp od góry mało przyjemny i raczej nie możliwy do odkręcenia. Nie wiem czy od dołu będzie dostęp do tego czujnika.
Problem rozwiązany. Winowajca to czujnik cisnienia doladowania . Przed turbina wymieniony bo myślałem że jest tylko jeden czujnik a okazało się że jest drugi schowany w okolicach wiska wentylatora w miejscu ciężko dostępnym. Po wymianie czujnika auto śmiga. Dzięki wszystkim za porady.
Wymien czujnik i przewód ciśnienia spalin na kolektorze wylotowym zaraz za turbina,elastyczny wężyk z kolektora do czujnika też.
stary silnik poprostu się zajechał. jak się zagrzał nie chciał odpalić, turbina miała taki luz że łopatki się porządnie opracowały, no i stracił już ciśnienie oleju. wstawiony inny słupek w komplecie z turbiną. wszystkie czujniki i przewody wydają się ok.
Jak ze 170KM ma ta B6 to jeden przed DPF jeden za DPF jeden przed turbiną. Razem 3.
To jest przepływomierz, czujnik jest za turbiną, czyli tam gdzie ciśnienie. Szukaj.
czujnik cisnienia doładowania przed turbiną master 2.3 ma wpływ na spalanie i moc samochodu
Cały czas. Oscyloskopem sprawdzisz ten czujnik.
W samochodzie wyświetla się błąd Depollution system foulty, samochód wchodzi w tryb awaryjny i wyświetla błędy na czujniku od turbiny. Turbina była regenerowana i czujnik wymieniany już 3 krotnie. Po wymianie błąd pojawia się po 1 -2 dniach użytkowania samochodu. Za każdym razem okazuje się, że czujnik jest znowu uszkodzony. Co może doprowadzać do uszkodzenia...
Szukaj przyczyny w czujniku który steruje turbiną widocznie nie załancza jej
Miał ktoś podobny problem z tym doładowaniem bo już ręce opadają. Turbina nowa,dolot szczelny czujnik ciśnienia doładowania nowy zawór regulacji ciśnienia doładowania nowy DV-ka nowa i ciągle bład regulacji ciśnienia doładowania który wyskakuje po przekroczeniu 3000obr
Sprawdziłem już połączenia wężyków od podciśnienia i faktycznie dwa wężyki dość lekko zeszły z trójników - inne wchodzą bardzo ciasno. Wymienię je bo mam taki wąż. Wszystko to o czym piszecie może przyczynić się do osłabienia auta ale skąd taka ilość oleju w układzie doładowującym? Możliwe że z odmy? Jeśli nie to uszczelniacze na turbinie przepuszczają....
Witam, jestem właścicielem Iveco 35C15 2,8l pojemności. Mam problem z turbiną. Stwierdziłem, że sama turbina działa przyczyną nieprawidołowości jest czujnik(zawór) ciśnienia doładowania. Nie dochodzi do niego prąd i nie wiem czy powinien tam dochodzić prąd po odpaleniu silnika czy jest inaczej sterowany. Przewód od wtyczki łączącej się z komputerem...
Wedlog mechanika filtry wymienione rozrzad tez dwa razy turbina czujnik temperatury silnika i przeplywomierz pozostaja wtryski tylko chcial bym byc juz pewny bo duzo pieniedzy wyrzucone a poprawy nie ma i dla mnie to bylo robione metoda prob i bledow . Dodano po 8 Bledow oczywiscie komputer nie pokazuje Odpala bardzo dobrze jedynie przy ruszaniu nie...
Turbina czyszczona była czujnik ciśnienia podmieniłem i 2 przepływke podmieninne były i nadal to samo
Sprawdz manometrem ile pakuje turbina,porównaj z odczytem czujnika z ecu
który czujnik odpowiada za odcięcie turbiny jak auto przejdzie w tryb awaryjny ? Nie ma takiego czujnika komp bierze pod uwagę wszystkie dane z czujników i wcale nie jest powiedziane że u ciebie odcina turbinę i u ciebie nie ma kierownic tylko waste gate. W sumie to bez diagnostyki przez kogoś kto zna te silniki to nic nie powinieneś wymieniać czasami...
Zacznij od diagnostyki. Z tego co napisałeś to turbina raczej nie pompuje. Czujnik ciśnienia zostaw w spokoju. Zacznij od wężyków sterowania turbiną.
(at)89bartezz no to faktycznie podobnie jak u mnie. Będę musiał trochę pojeździć i zobaczę czy się coś unormuje a jak nie to będę znów męczył mechanika żeby coś mi na to poradził. Mi też najbardziej nie pasuje EGR bo jak FAP wymyty, wyzerowany, czujnik sprawny, ciśnienia w normie, turbina ok, nic nie dymi, ładnie odpala, nie zamula itp to co innego?
Czujnik w kolektorze, przepływka, egr i w ...uj innych możliwości. Najpierw diagnoza
Wywala błąd temperatury czujnika przed turbiną df652 i tez tak mi się wydaje że to bedzie ten czujnik temperatury spalin ale chcę sie upewnić na 100 %
Pisze pan że zmienił czujnik ciśnienia ale który bo są dwa jeden to ciśnienie oleju silnika a drugi to ciśnienie magistrali chłodzenia tłoka. Mozę się zacinać zawór który reguluje ciśnieniem chłodzenia tłoka ten który jest pod turbiną, może padać czujnik ciśnienia magistrali chłodzenia tłoka. W aktualnej chwili będzie ciężko wyłapać moment usterki no...
jak turbina wkręca się na wyższe obroty to w domu da się usłyszeć delikatny szum/świst powietrza, coś jak rozkręcająca się turbina w aucie. No właśnie miałem zapytać , czy poza efektami słyszalnymi uchem odczuwasz jakieś wibracje, może masz jakiś czujnik infra. Moja turbina co prawda trochę większa, ale tylko trochę ,a na chałupie jej nie widzę. Krety...
Albo czujnik, albo turbina do sprawdzenia/regeneracji/ustawienia.
N75 to nie czujnik, tylko elektrozawór sterowania turbiną. Ciebie interesuje czujnik różnicowy ciśnienia spalin. Idą do niego dwa wężyki/rurki od filtra DPF.
Taki błąd się wyświetla obwód czujnka ciśnienia przed turbiną błąd df651 No właśnie . A nie "czujnik doładowania przed turbiną " jak wcześniej napisałeś . Chodzi chyba o czujnik ciśnienia spalin przed DPF. Nie . To nie jest czujnik ciśnienia spalin przed DPF . No to przecież ma jak byk "czujnik ciśnienia przed turbina " nigdzie tam nie jest napisane...
Sama turbina raczej jest sprawna. Błąd generuje czujnik, komputer lub jakieś kiepskie połączenie pomiędzy.
Co Ty gadasz właśnie ten w kolektorze dolotowym to jest map sensor. W kolektorze dolotowym nie może być Map sensor, a kod P2562 wskazuje na czujnik ciśnienia doładowania, czyli za turbiną. Przed turbiną może być tylko przepływomierz,który może byc zintegrowany z pomiarem temperatury. Dodano po 2 Czujnik powinien być pod turbiną na gruszce od wastegate....
Mam w c3 dwa błędy - p11b2 p14a4 - wymieniono: cały EGR + bypass, turbina z czujnikiem kopiowania, podmieniono: przepływkę, zawór turbo, sprawdzono: przejścia z bypass, przepływki do ECU, podciśnienia z bypass egr, turbo. Jedyne wartości które się rozjeżdżają to położenie kopiowania turbo - zadane i czytane ... reszta jak z podręcznika. Nie mam już...
Witam posiadaczy Peugeotów może ktoś miał taki problem swego czasu padła turbina miała prawo po wymianie turbiny ,czujnika ciśnienia ,czyszczenia egr, zaworu sterującego turbiną, Peugeot stracił moc jak by miał 90 koników wkręca się dopiero przy 2,5 tys obrotów i po jakimś czasie wyskakuje błąd czujnika ciśnienia kod błędu P0238 po kasacji błędu po...
Brak paliwa, tym bardziej jeśli faluje obrotami. To prosty silnik - za moc w sumie dopowiadają tam dwie rzeczy - zawór sterujący turbiną i czujnik ciśnienia w rurze nad pompą wtryskową. No i zamknięty szczelnie EGR.
Wygląda na awaria czujnika ciśnienia atmosferycznego. Wtedy przechodzi na mapę dla wysokości ponad 3000 m na poziomem morza i by chronić turbinę obniża doładowanie. Sprawdź odczyt z blokach pomiarowych. Albo ktoś grzebał w mapie zmieniał czujnik ciśnienienia o wyższym zakresie.
Sprawdź czy nie ma obcej wody w układzie, zamknij dopływ wody do junkersa (zawór na śrubokręt płaski z prawej strony gazu ) i sprawdź na kranie czy woda przestała lecieć. Jeżeli leci dalej to masz coś uszkodzone w instalacji albo coś połączone lub niepotrzebnie odkręcone. Woda w kranie nie może lecieć jeżeli przed urządzeniem ją zamkniesz... Awaria...
Źle nazwałem tą część, chodzi o elektrozawór sterowania turbiną a nie czujnik podciśnienia.
Witam. Okazało się, że przyczyną był przepływomierz i uszkodzony czujnik kopiujący na turbinie. Z przepływki nie było błędów, a wskazania parametrów były ok, ale w czasie jazdy coś się dziwnego działo. Podmieniłem przepływkę na oryginalną i sprawną, czujnik na regenerowanej turbinie wymieniłem na oryginalny. Nowa turbina wymagała delikatnej regulacji...
Musiałbyś odczytać błędy, ale w tej bryce masz do przeglądu lub wyczyszczenia: czujnik doładowania w kolektorze, ewentualnie kolektor, egr oraz sterowanie (kierownicę) turbiny lub sama turbinę - (niestety w tych autach to powszechne) i przy tej okazji wszystkie te czynniki mają taki skutek, ale najbardziej prawdopodobny jest zasyfiony kolektor oraz...
Sprawdź jaką wydajność ma turbina. Zobacz czy ten zawór się przypadkiem nie przycina. W zasadzie to 70% podejrzeń pada na niego więc zacznij od niego a późnije wydajność turbiny. Nie wiem dokładnie jak jest w tym mobilu ale sprawdź czy przy pedale sprzęgła masz czujnik, który reaguje na naciśnięcie sprzęgła.
Witam, miałem podobny przypadek w alfie co prawda w 2,4 jtd. Głównie na 3,4,5 biegu przy konkretniejszym wciśnięciu gazu auto traciło moc powyżej 3 tyś obr i zapalał się check. Dopóki nie przekraczało się 3 tyś pracowal silnik normalnie. Jak sie okazalo winą było zbyt duże ciśnienie wytworzone przez turbinę czujnik to wychwytywał i wprowadzał silnik...
Nie wiem czy w Toyocie jest tak samo. W NISSAN-ie też są trzy czujniki temperatury spalin. Pierwszy jest na wylocie za turbiną, drugi przed DPF-em a trzeci za DPF-em.
Obwód ładowania uszkodzony Czujnik, turbina, chłodnica powietrza i jej kolektory, dopływ i ciśnienie paliwa... Szukaj.
Problem rozwiązany wystarczyło wymienić czujnik od turbiny ten po lewej stronie
Turbina do regeneracji, z czujników widać że brak doładowania....
Witam ... mam problem z honda civic 2002 r, 1,7ctdi a mianowicie po przekroczeniu obrotów 3,2 tys odcina mi turbine i silnik wchodzi w tryb awaryjny... czyscilem juz turbine (zapiekajaca sie kierownica) i wymienilem czujnik cisnienia doladowania bo za kazdym razem na skanerze pokazuje wlasnie nr bledu z ktore te rzeczy(turbina i czujnik) odpowiadaj...
Zacieta turbina, uszkodzony zaworek sterujacy turbina, przewody podcisnieniowe, czujnik cisnienia.
Numeru nie pamiętam # czujnik obrotów turbiny, za wysokie obroty.Na tą chwilę turbina wyjęta i oddana do regeneracji.
czujnik turbina czujnik obrót turbina czujnik turbina scania
excel makro zmiana wartość zasilanie konwertera multiswitcha skracania muzyki
parkside szczotki parkside szczotki
Zasilacz do subwoofera 3000W 1500W RMS 1 Ohm Schemat instalacji piekarnika Electrolux EOB6631AOX