to urządzenie pod fotelem kierowcy to tylko czujnik paliwa
Adaptacja czujnika powinna pomóc. Z jakiej przyczyny byl wymieniany czujnik?
Czujnik ok instalacja sprawdzona pozostałe komputer
Napięcie zasilania czujnika prawidłowe ?
Przy remoncie założyłem też nowy czujnik ciśnienia paliwa, bo komputer wskazywał za wysokie ciśnienie w stosunku do zadanego. No może spróbuj założyć stary czujnik. Warto też sprawdzić regulator ciśnienia paliwa
czujnik temperatury
a czujnik na listwie był wymieniany?
witam Fiat ducato 2010r 2.3 multijet. W aucie nie wskazuje czujnik poziomu paliwa, uszkodzony jest element w skrzynce bezpieczników - zaznaczony na zdjęciu. Moje pytanie, czym można go zastąpić, lub jakie jest oznaczenie oryginału?
Czujnik temperatury paliwa sygnał poza zakresem taka definicja błędu, a co do usterki czy poza odczytem błędu była robiona jakaś diagnostyka?
Sprawdź czy ten schemat pasuje do Twojego samochodu. N040 to pompa paliwa z czujnikiem poziomu paliwa. H to kolor szary. https://obrazki.elektroda.pl/9281627600_...
Zanieczyszczenia paliwa blokujące rzeczony zawór Uszkodzone wtryski Błędne wskazania lub uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa Nieszczelne zasilanie w paliwo pompy Przytkany przewód w zbiorniku Niedrożny odpowietrznik zbiornika No ale książki nie będziemy pisać
Fiat Ducato 2.3 nieodpala błoa p0090 Fiat ducato 2.3 96kw 2014r Blad p0090 Auto odpala na sekundę i gasnie Nowe 4 wtryski , regulator na pompie , czujnik cisnienia Cisnienia paliwa rośnie do 2000bar Brak już pomysłów...
Mam jeszcze takie pytanie gdzie w tym ducato znajduje się czujnik temperatury paliwa? Dodano po 51 Dobra już znalazłem jest na pompie CR.
Skoro zaworek nie tyka gdy podajesz plus na niego to napewno jest on uszkodzony, chyba, że się zablokował (postukaj w niego) a tam gdzie masz 1,2V to jest dobrze, bo to jest czujnik temp. paliwa. Pozdrawiam.
Przecież to oczywiste, regulator steruje ilością paliwa na listwę a czujnik mają mierzy, skoro czujnik pokazuje prawidłowo (bo został podmieniony) to pozostaje regulator do wymiany.
A ile przewodów wychodzi z czujnika poziomu paliwa?Jeden czy dwa?Jeżeli dwa,to czujnik lampki rezerwy jest napewno przy czujniku poziomu paliwa.Jeden przewód to sygnał czujnika poziomu paliwa,drugi przewód to lampka rezerwy.Masa jest brana z obudowy baku do obudowy czujnika.
Uszkodzony był zawór ciśnienia paliwa.
ja bym podmienił regulator lub wyczyścił w wannie ultra dźwiękowej z podłączonym emulatorem sygnału PWM sprawdził bym również skrzynkę bezpieczników przy lampie i rozebranie jej (często gniły konektory łączące bezpieczniki i przekaźnik z płytą ) plus złącze instalacji silnika pod puszką tez gniły bardzo mocno często robiono przejście poz złączem,sprawdź...
Czy ten silnik ma jakiś czujnik ,który steruje dopływem paliwa na zimno i odcina "na goraco",taką może głupia myśl mi przychodzi.MOŻE TO TO COS SZWANKUJE/
Czujnik regulatora ciśnienia paliwa. Koszt 200 zł chyba że zatankowales PB to może być podobnie
Witam, mam problem z Fiatem Ducato 2.3 JTD 2010 rok, a mianowicie wszystko działało bez problemu. Mechanik wymienił filtr paliwa i auto nie chce odpalić. Po poluzowaniu wtrysków nie leci paliwo, po wyjęciu czujnika na pompie CR nie leci paliwo, tak jakby nie szło paliwo na wtryski. Tylko dlaczego? Może ktoś miał coś podobnego? Z góry dziękuję za pomoc.
Już poprawiałem czujnik położenia wału Dodano po 2 Właśnie się raz zaświecił, wczoraj sprawdziłem komputerem, co to za błędy. To był czujnik położenia wału i regulator ciśnienia paliwa. Usunąłem i na razie ok, sprawdzę jeszcze dzisiaj.
Możliwe że zawór regulacji ciśnienia paliwa jest uszkodzony? I podczas rozruchu otwiera się tylko 60%
ten błąd oznacza blednę działanie czujnika ciśnienia na szynie
witam mam problem z fiatem ducato 2.3 2007r. 120KM przebieg 300000km auto odpala ale przy dodaniu gazu gaśnie na komputerze wyskakuje błąd P0089 wymieniłem już czujnik ciśnienia paliwa przy pompie wtryskowej nie pomogło;/ gdzie szukać przyczyny?
U mnie tego typu zachowanie zwiazane bylo z czujnikiem polozenia walu.
Na kompie parametry podawanego paliwa ok, wtryski też w normie, czujnik ciśnienia na listwie też ok
Bezpośredni wtrysk - wtryskiwacze, pompa, jakość paliwa. Spróbuj jeszcze tak że gdy nie chce odpalić to wypnij kostkę czujnika temperatury - jak odpali to problem z tzw. dawką rozruchową - znany temat w Fiatach 1.9jtd.
Witam dalej mam problem z fiatem Ducato 2,8 JTD 150 konny silnik , jak wcześniej pisałem nie znalazłem rozwiązania ,auto pali ale gaśnie po 2 minutach komputer pokazuje czujnik ciśnienia paliwa rozdzielacz paliwa ,wymieniłem wszystko co się dało czyli wtryski ,czujnik na pompie czujnik na listwie , pompka w zbiorniku , pompa wysokiego ciśnienia i dalej...
Po włączeniu pompy paliwa nawet na krótko przed uruchomieniem silnika brak efektu. Któreś z czujników mają wpływ bezpośrednio na rozruch? Tzn kiedy nie podają sygnału auto nie odpala?
Metodą prób i błędów na komputerze gdy auto gasło wyskoczył błąd zwiazany z czujnikiem na pompie paliwa Po tym jak zgasł, czy wynikał z danych live w czasie jazdy ?
W przypadku przerwy w obwodzie czujnika sterownik silnika widzi -40st i steruje pracą świec żarowych zwiększa dawkę paliwa i kopci.
Pozostaje wymiana czujnika poziomu paliwa (ewent. spróbuj podmienić z kimś). Duża bezwładność wskazań wynika prawdopodobnie z mechanicznego wyrobienia tulejki w której pracuje ramię pływaka. Zmiana świecenia rezerwy może być spowodowana zmianą parametrów termistora który zanurzony jest w paliwie (zmianą jego czułości w czasie). Z zasady jego pracy wynika,...
Witam, mam podobny problem. Wymieniłem filtr paliwa i czujnik ciśnienia na pompie. Po załączeniu zapłonu nie pracuje pompa paliwowa w zbiorniku. Po zmianie pompy w zbiorniku taka sama sytuacja. Co mogę zrobic? Prosze o szybką odpowiedz.
kolega miniu1 może mieć racje tylko w ducato nie ma kulki tylko w obudowie jest takie malutki ustrojstwo,tulejka jakby odlana z malutkich kuleczek taki filtr generalnie trzeba wymienic obudowę filtra chyba że lubisz podłubać to mozesz ją wyjąc i wyczyścic Dodano po 4 masz 2 czujniki jeden w pompie i drugi w listwie. Jeżeli odpala to wtryskiwacze są...
dla mnie problemy typu gasnie po dodaniu gazu, gasnie pod obciazeniem, gasnie przy energicznym wcisnieciu gazu, to ewidentne problemy z ukladem paliwowym, nie koniecznie pompa, wystarczy ze filtr paliwa bedzie zabity. Podstawa to komputer i diagnostyka.
Możesz podać linka z obsadką i czujnikiem zegarowym. To jest ducato 2,5d bez turbo zwykła pompa mechaniczna bez żadnych regulacji tylko dawka paliwa i wolne obroty. Jej symbol to VE średnica tłoka 10
problem z odpaleniem na poczatek wygladalo jako filter paliwa , po wymianie chodzil 4 dni i lipa , wymienilem czujnik polozenia walka i tez nie chce odpalic , pomocy
W serwisie Fiata napisali że ingerencja w sterownik, wymontowany " oszukany czujnik wody w filtrze paliwa" ingerencja w dpf i kilka innych mało ważnych usterek. Do przebiegu 233 tys było ok w serwisie a teraz ,rok później przy 269 tys takie cuda.
Najszybciej sprawdzisz pompę na samochodzie, ale musisz mieć specjalną zaślepkę zamiast regulatora i wtedy pompa jest na max ciśnienie, a w miejsce przewodu wkręcasz manometr lub taki przewód zakończony czujnikiem z podłączonym czytnikiem (zestaw Delphi). I miałbyś jasność sytuacji.
Witam ja równiez sprawdziłbym dopływ paliwa i filtr paliwa, a takżę katalizator czy nie jest zapchany. ile to autko ma przebiegu?
Witam! Ja bym sprawdził czujnik położenia wału. Znajomy miał tak, że był wymieniony czujnik na nowy zamiennik i pompa nie podawała paliwa po wymanie na oryginał śmiga (tylko to było 2,3 w ducato) A ja mam takie pytanie czy w Iveco 2004r 2.3 116km pompa elektryczna działa po przekręceniu kluczyka przez cały czas, w czasie pracy silnika też? Pozdrawiam!
Pompa i wtryski po regeneracji. Pompa była ustawiana na czujnik ale nie dało to skutku bo był słaby i dopiero była zwiększona dawka paliwa i zrobił się troszkę mocniejszy.
sprawdz czujnik wody w filtrze paliwa potrafi sie zepsuc ,wystarczy wypiac wtyczke i po klopocie..... te dwa pozostale to prawdopodobnie podgrzewacz i temperatura paliwa
okzało się że po wcześniejszym myciu silnika dostała się woda do sterownika. Po wysuszeniu są błędy: P0200 przetwornica napięcia zawrcie do + P0251- elektrozawór regulacji przepływu paliwa napięcie za wysokie P062B-obwód sterowania wtryskiwaczy zwarcie do + lub przerwa przy próbie rozruchu pompuje 1500bar na listwę CR po rozłączeniu czujnika ciśnienia...
Witam wszystkich.W sumie raz na jakiś czas tutaj zaglądam ale korzystając z okazji chciałbym sięgnąć opini . Problemem jest wskażnik paliwa który bez wzgędu na to czy jest pełny,pusty czy też w połowie pełny - non stop pokazuje że jest pełny! I wszystko fajnie by było (bo przeciez nic nie cieszy uzytkownika pojazdu jak widok pełnego baku ;) gdyby nie...
Jeżeli czarno z tyłu to nie jest zachowane ,powietrze do paliwa za mało powietrza. Turbo , EGR, MAF, któryś z tych elementów oszukuje ECM. W MAF jest czujnik temperatury powietrza, tam się zaczyna ten cyrk.
Dzięki, wszystko sprawdzone - jest prąd w sumie wszędzie nawet na pompie, ale 5V. Generalnie guzik czujnika wstrząsowego był w górze (wtedy też pompa nie działała) ale kiedy plus był założony na klemie, a minus do stacyjki to działało na krótko, z kolei kiedy czujnik wcisnąłem to pompa przy dociągniętym na krótko plusie działał cały czas, nawet bez...
za ten opis ktoś powinien cię obciążyć kosztami nowego sterownika bo po takim podłączeniu ze sterownika idzie dym prawidłowy opis to: MV różowyzawór paliwa 15 ziel cienki stacyjka L pomarańczowy kontrolka grzania 31 brąz masa T pomarańczowy czujnik temperatury FGK świeca 30 12v
1. świeca płomieniowa z kawałkiem dolotu powietrza i elektrozaworem paliwa 2. króciec wodny, termostat wraz z obudową i czujniki temp cieczy 3. pompa wspomagania ukł. kierowniczego 4. patrz fot 2 To są szpeja z Fiata ducato
Mechanik spasował nie wie co jest grane. Zaciągnąłem Ducato do elektryka. Wy-telepało go po drodze i odpalił- świeciła się kontrolka od abs i esp kiedy chciałem ruszyć auto znów zgasło.Dodam jeszcze że zaczął działać klakson którego wcześniej nie było. Elektryk dopiero jutro sprawdzi co jest grane ale zajrzał pod maskę i coś mówił o wiązce pod lewą...
Witam Posiadam Fiata Ducato 3.0 mjet 157 km 2008 r. Auto jest po wymianie rozrządu. Rozrząd zakupiony nowy, oryginał Fiata, był złożony na blokadach. Problem jaki zaczął się pojawiać po tej operacji to przerywanie/szarpanie silnika podczas płynnej jazdy wysokim biegiem powyżej 2 krpm. Poniżej 2000 obrotów objaw nie występuje. Dzieje się to w losowo...
Nowy zawór do pompy byl dobierany po VIN auta, wiec tu raczej skuchy nie ma A czy "nowy" silnik był taki sam jak oryginał? Pompy takie same nr mają? Niestety nie posiadamy zegara mechanicznego do pomiaru ciśnienia paliwa na listwie. Pożyczyć/zakupić zegar - niestety jak chce się robić to trzeba mieć czym. Podmienić czujnik ciśnienia - może jest wadliwy...
Peugeot na Boschu potrafi tak zrobić gdy ma zwarcie na wiązce z czujnika ciśnienia paliwa. Także wiązka pokolei do sprawdzenia. Jeśli nie to zostaje sterownik silnika. Dodano po 8 Sprawdź jeszcze czy masz masę na obudowie sterownik silnika. Tak był problem z korozją na lewej podłużnicy i brakowało masy na pęku kabli.
mam fiata ducato 2.8 td z 2000roku.Chodził idealnie po wymianie akumulatora chwile chodził i zgasł.w kluczyku nie mam imobolaizera poprzedni właściciel mówił że jest ominięty ale wtryskiwacze podają rope świeca płomieniowa się żaży.Na pompie paliwowej mam dwa chyba czujniki -do pierwszego idzie jeden gruby brązowy przewód, ado drugiego ią dwa przewody...
Witam w nowym roku . Mój szwagier miał podobny problem w iveco turbo dejly -5 stopni i niemugł odpalić po weryfikacji okazało się że brakuje sterowania świec i kable pocięte , więc długo nie myśląc bo jestem mechanikiem między innymi koparek JCB zamontowałem świece płomieniową z JCB 3 CX i przycisk na desce rozdzielczej bo świeca nie poczebuje sterowania...
Witam.Dziękuje za odpowiedź.Było u mnie dwóch znajomych podłączali kompa i nic jednemu wskazało na czujnik ciśnienia na pompie.Dodam za mój znajomy ma ducato z częściami i poprosiłem go o wymianę części takich jak czujnik położenia wału wymieniony czujnik ciśnienia ten z pompy tez wymieniony i nic dalej to samo kręci i koniec.Nie mam zielonego pojęcia...
Ducato 2,3JTD silnik IVECO po strzelonym pasku, remont silnika, nowy rozrząd, wszystko złożone na tip-top, wtryski po regeneracji, nowe filtry i płyny. Pierwsza próba 3 błędy: czujnik położenia wałka wadliwe działanie czujnik położenia wału korbowego wadliwe działanie niska wartość ciśnienia paliwa czyli klasyka po strzelonym pasku, reset, bez błędów...
Ducato 2011 2.0 jtd nie odpala , pompa w zbiorniku podaje paliwo przez filtr do pompy wysokiego ciśnienia i koniec dalej nie przepływa , zawór blokuje przepływ paliwa dodam jeszcze że zasilanie do zaworu podczas kręcenia rozrusznikiem wynosi ok 3 volt a według mnie to za mało , przewody z ecu do zaworu sprawdzone i z czujnika ciśnienia i co dalej bo...
Witam, mam problem z Ducato 2008rok 3.0 mjtd, silnik IVECO. Auto odpala normalnie, przez chwile na zimnym silniku niema problemu, ale jak tylko dostanie troche ciepła, przy nagłym dodaniu gazu poniżej 2000 obr/min odcina go i gaśnie. Ciśnienie na listwie pod kompem pokazuje ok 390-400 zadane , a zmierzone tyle samo, jeśli powoli dodaje gazu to rośnie...
Głowica silnika Wymiana śrub: Tak Dokręcanie: M10=20 Nm Dokręcanie: M8=10 Nm Dokręcanie: M10=40 Nm Dokręcanie: M8=20 Nm Dokręcanie: M10=160° Dokręcanie: M8=180° Pozostałe momenty dokręcenia silnika Łożysko główne Wymiana śrub/nakrętek: Nie Łożysko główne 1. etap: 45 Nm Łożysko główne 2. etap: 80 Nm Łożysko korbowodu Wymiana śrub/nakrętek: Nie Łożysko...
1) czujnik ciśnienia paliwa 2) zawór regulacji ciśnienia doładowania 3) świece żarowe 4) trzeci cylinder - dezaktywacja (nie wiem po co to bo chodzi na wszystkie gary :D, może błąd od świecy?) (at)up: masz schematy do tego auta?
Wszystko więc wskazuje na wtryskiwacze. Skoro jest ciśnienie w cylindrach i odpowiednie ciśnienie paliwa, to tylko wtryskiwacz może lać i uniemożliwiać rozruch. Chyba, że masz przestawiony rozrząd/zapłon. Jaki to dokładnie silnik, model, rocznik? Pytam, bo: tak jak by przez dluzszy czas nie widzial sterownik obrotów nie iwem czy to jest normalne mogłoby...
Witam , kupiłem silnik cały kompletny wraz z całym osprzętem i okablowaniem 3.0 160 km z 2010 roku . Zamontowałem go w Ducato z 2007 roku który wcześniej posiadał taki sam silnik , silnik który kupiłem stał dosyć długo w aucie po wypadku , na początek gdy już wszystko poskładałem odpalał i gasł , okazało się ze regulator ciśnienia paliwa na pompie ,...
Witam ponownie. Dość długo się nie odzywałem ponieważ nie miałem tematu wartego zamieszczenia na forum. No ale niestety pojawił się. Piszę niestety bo wolałbym, żeby go niebyło. Jakiś czas temu w/w fiat ducato był pozostawiony na 6 tygodni bez odpalania. Do tego czasu działał bez zarzutów (pomijając trzy incydenty w dość długich odstępach czasu, kiedy...
Mamy dość skomplikowaną zagadkę w Ducato 2,3 120 km - 2010 r - 290 tys km mianowicie w pojeździe wystąpił błąd P0093 - obwód pompy paliwowej wysokiego ciśnienia, wyregulowany W pojeździe cały czas obroty falują a ciśnienie na pompie pokazuje ok 1200 bar auto stoi u dość mocnych w regionie mechaników i elektroników jednak nie mogą dojść z tematem Co...
Witam posiadam fiata ducato 2.8 jtd 2001 i mam z nim taki dziwny problem auto odpala na samostarcie nieważne czy ciepły czy zimny jak już odpali to silnik pracuje równo nie kopci jak go się zgasi już nie odpali i trzeba użyć samostart no i teraz się robi ciekawsze tak samochód się zachowuję na filtrze paliwa firmy na f....n jak go zamieniłem na filtr...
Witam mam problem z moim autkiem fiat ducato 2.0 JTD 84km Jak jest zimny silnik to ma ciężko odpalić,kreci ładnie ale tak jak by paliwo nie dochodziło...ale gdy wiozłem go za ciągu(co nie powinno się tego robić)odpalił z dotyku..ale nie równo pracuje faluje na ciepłym i zimnym silniku.w trakcie jazdy gdy dodam gwałtownie gazy i dojdzie do 25tys obrotów...
są gotowe rozwiązania tego typu np hallotronowe czujniki predkości pojazdu sprawdz dokładnie czy w twoim samochodzie nie ma takiego urzadzenia na pewno jest w kazdym aucie z wtryskiem paliwa najczesciej w postaci modułu pomiedzy skrzynia a predkosciomierzem takie impulsatory montuje sie tez w samochodach cieżarowych do serowania tachografem trzeba tylko...
Nie wiem czy ten post coś pomoże, ale zawsze warto spróbować. Miałem przypadek ale odwrotny niż Twój. Ducato, 2,2 HDi - na biegu jałowym mogłeś go gazować ile chciałeś, a ciśnienia zadane i rzeczywiste "pokrywały się". Wystarczyło tylko wyjechać na trasę i dać mu gaz do podłogi a za chwilę auto słabło, wyskakiwał błąd o zbyt małym ciśnieniu paliwa....
Witajcie. Wymontowałem Thermo Top C z fiata ducato pracującego jako dogrzewacz ponieważ wogólnie nie chciało działać. Sterownik jest analogowy. Kilka chwil temu sprawdziłem go na stole i po podaniu +12 na pin 3 (X1) silnik rusza. W tym czasie napięcie na pompe obiegu cieczy i pompke paliwa jest podawane. W instrukcji doczytałem że były tez wersje z...
Sprawa się wyjaśniła . Po wizycie u elektryka dostałem 2 regulatory ciśnienia paliwa pompy wysokiego ciśnienia - jego werdykt ten element uszkodzony . podstawiłem oba i klapa . Wdesperacji przedłużyłem kabelki i podpiąłem się do drugiego czujnika ciśnienia na listwie ( zaraz wyjaśnie dlaczego ) i odpaliłem autko . No i teraz wyjaśnienie : Wymieniając...
Witam, jadąc Fiatem Ducato 3.0 2007r 160 KM silnik zgasł i nie można odpalić, Uruchamiam silnik chodzi 1-2 sek i gaśnie. Po podłączeniu komputera pokazało błędy P-0090 (brak ciśnienia na listwie) P-0190 (regulator ciśnienia pompy wtryskowej) P-0093 (czujnik ciśnienia na listwie). Po skasowaniu błędów nic. Po przekręceniu kluczyka pompka paliwowa w baku...
No to podłącz jeszcze raz i teraz podgląd parametrów wtrysku w czasie kręcenia rozrusznikiem. z kreceniem rozrusznika i parametry bedzie rwal komuniukacje oscyloskopw czujnik i bedzie widzial jak sie zachowuje cisnienie ,, nawet miernikiem szybkim mozna bylo by zmierzyc , przy opisanym zachowaniu brakuje paliwa trzeba zobaczyc czy rakuje na niskim...
Witam samochód drugi raz podczas swojego żywota złapał P0191 czujnik ciśnienia listwy paliwowej- sygnał poza zakresem, sygnał nieprawidłowy. Ostatnim razem okazało się, że jeden wtrysk wyraźnie odstaje w próbie przelewowej. Zrobiłem logi dynamiczne fuel pressure, desired fuel pressure i fuel pressure regulation. Ciśnienie rzeczywiste przy maksymalnym...
Jak w temacie , silnik JTD . Jakiś miesiąc temu zaczęła mi się palić kontrolka od wtrysku , zbagatelizowałem to bo nie widziałem żadnych zastrzeżeń w pracy silnika , sądziłem że może urwał się przewód od jakiegoś czujnika i dlatego się świeci . Z czasem zaczął mi dziwnie pracować silnik na wolnych obrotach , tak jakby schodziły za nisko i lekko nim...
Dziś odebrałem z ASO. Stwierdzili, że był problem z wiązką która idzie z komputera do zaworu EGR (dziwne, że komputer tego nie pokazywał) był błąd komunikacji, który powodował złą cyrkulację spalin - samochód dusił się własnymi spalinami. Po wstawieniu nowej wiązki zapliła się kontrolka, że uszkodzony czujnik wody w filtrze paliwa - wymienili (całą...
Witam. Pierwszą czynnością była wymiana filtra paliwa, ale o tym już pisałem, nic nie pomogło. Zrobiłem około 10000 km i w zimie zaczęło się pogarszać. Wyciągnąłem smoka z baku i tam była częściowa przyczyna, cały był oklejony parafiną. wyczyściłem i poprawiło się odrobinę. Kupiłem 10 l ropy, zwykły filterek i trochę wężyka, podpiąłem prosto pod pompę...
Witam!! Układ paliwowy odcinał paliwo powyżej 2tyś/obr lub pod obciążeniem, gasł i mogłem go odpalić od razu i tak aż wjechałem na podwórko. Pojawił się błąd skanowany Delpi P0089 dodam iż pompa wysokiego ciśnienia była regenerowana równo rok temu po 20 tyś/km zatrzymał się. Zacząłem od wymiany filtra paliwa, przewodów paliwowych czujników na listwie...
Odwiedziłem dzisiaj serwis pomp. Wstawiono sterownik (nastawnik) z innej pompy i było dalej to samo. Prawdopodobnie jest coś z elektroniką. Podejrzenie padło na czujnik położenia pedału gazu. Lecz jak może być uszkodzony jeżeli płynnie reaguje bez obciążenia?? Drugie podejrzenie to uszkodzenie przewodów paliwowych. W baku nie ma pompy wiec nie wymusza...
Jest to boxer z silnikiem 2,8 hdi taki jak w ducato. maxymalna predkosc jaką można osiągnąc to 110 km/h z wiellkim trudem na 4biegu a nie na piatym, bo brakuje mocy auto nie jest to wersja bez przepływomierza i egr-u Ciśnienie na railu na wolnych około 25 przy max obciążeniu 130 bar turbo na wolnych obr 1000 mbar max okolo 1950 mbar i utrzymuje sie...
Usterka jest taka że pompa wtryskowa nie podaje paliwa na wtryski. Stało sie tak w warsztacie gdzie wymieniali pasek rozrządu. 3 razy auto odpaliło ale zanim ustawili kąt wtysku po następnej próbie odpalenia wyskoczyła kontrolka Code. Od tej pory jest głuchy, kręci ale ciśnienia na wtryskach nie ma. Mechanik twierdzie ze na tej pompie wtryskowej są...
paliwa ducato ducato paliwa ducato czujnik ciśnienia paliwa
podsłuch telefon analogowy kabel monitor 120hz peugeot odpowietrzający
sharan alarm schemat tomtom przywracanie
PSP FAT 1004 - Ciągle działający przycisk trójkąta Konica Minolta Bizhub C224e - Czarny kolor na połowie kartki