A sprawdziłeś połączenia, zamieniałeś przewody, świece, kopułka sprawna? Jeżeli świeca mokra to albo za słaba iskra albo zapłon przestawiony nie ma innej opcji. O zapłonie i wtrysku decyduje moduł moduł magneti marelii jeżeli otrzymuje prawidłowe informacje z czujnika to musi działać. Dziwi mnie tylko to że przestawienie aparatu o 180 stopni nic nie...
Ale przy rozruchu 1 bar to chyba tyle ma być minimum. Potem jakieś 3bary na wolnych i 7 przy wysokich obrotach. Dlatego jak zacisnąłeś przelew a było 7 i dalej nie odpala to wydaje mi się że to nie problem z paliwem. Mogę się mylić bo ja wszystkiego nie wiem, w sumie to dalej ciekaw jestem tego sterowania wtrysków.
Podaj wartość z grupy 001 pola trzeciego, parametr odczytaj vagiem. Wczoraj robiłem passata z silnikiem AFN, po zatankowaniu w znanej stacji O****, auto po zgaszeniu już nie odpaliło, nastawnik stał na 1.120v, auto przyjechało z błędem nastawnika, wału, zaworu wyprzedzenia wtrysku i odcinającego paliwo, okazało się, że pompa stanęła na amen, po rozebraniu,...
Jeżeli rezystancja czujnika sprzężonego z pływakiem rośnie w miarę ubytku paliwa, to widzę to mniej więcej tak: http://obrazki.elektroda.net/48_12465479... Dioda musi być podłączona w innym kierunku, niż na pierwszych rysunkach. Pomiar napięcia na końcówce dochodzącej do czujnika, po jej odłączeniu od czujnika nie jest miarodajny. Istotne są napięcie...
Znalazł się winowajca problemów, uszkodzony króciec w obudowie filtra paliwa, w układ szło nie filtrowane paliwo, zapychając sitka i zawory. Zmieniłem obudowę filtra paliwa i oddałem zaworek na pompie, zawór i czujnik na listwie do czyszczenia w myjce ultradźwiękowej + wyczyściłem cały układ paliwowy i pomogło.
Po pierwsze tak jak wspomniał przedmówca w tym silniku wszystkie podzespoły czujniki, mierniki tylko Bosch/oryginał Po drugie, logi robimy w grupach i wrzucamy a nie jakieś dane po kątach nie wiadomo skąd, gdzie.. Logujemy auto albo statycznie - ok 1 minuty na wolnych obrotach rozgrzany silnik albo dynamicznie przejazdy zapłon/flow/N75/lambda-paliwo...
Witajcie, Mam ogromną prośbę o pomoc bo już szczerze mówiąc nie mam pomysłów na mój samochód i zaczyna mi działać na nerwy. Szukając na forach , można odnieść wrażenie, że to dość typowa usterka ale wszelkie możliwe rozwiązania nie zadziałały. Zaczęło się od drgania na postoju. Na początku delikatnie, później już regularne telepanie od momentu, kiedy...
A można sprawdzić jakoś na sucho czy walnięty jest czujnik czy zegary?
Witam mam problem z autkiem jak w tytule. Czyli Octavia II 1,9 POMPOWTRYSK 2008r Mam problem z błędem w sterowniku silnika błąd numer 16567 Czujnik A temp. paliwa - wysoki sygnał wyjścia. Nie mogę go skasować podmieniałem ten czujnik i jest nadal ten sam błąd.- czujnik znajduje się na przewodzie paliwowym i dochodzi do niego wtyczka dwupinowa. Czy czujnik...
kto pomoze mam problem z odpaleniem auta kazdego ranka trzeba troche pokrecic zanim zachyci,zauwazylem ze w wezyku paliwa jest babel z powietrzem ale i tak wydaje mi sie ze w pompie jakies paliwo zawsze zostalo i powinno wystarczyc na odpalenie,podlaczylem do kompa auto i przy dodatniej temperaturze otoczenia temp.paliwa ma wartosc okolo-25stopni..czy...
Hej, kupiłem to auto pod koniec grudnia zeszłego roku. Wymieniłem filtr paliwa, powietrza, oleju i sam olej. Pojawiły się problemy. Po kilku godzinnym postoju (załóżmy po nocy) z samochodem dzieją się cyrki. Przy obecnych mrozach silnik uruchamia się z pół obrotu i pracuje. Pochodzi tak z 5 - 7 minut, słychać zmianę pracy silnika, jakby coraz ciężej...
1. Uszkodzenie N108 - jak to sprawdzić i czy ma wpływ na odpalanie? 2. Czujnik g80 - jw 3. Niesprawny dopływ paliwa lub brak - paliwo jest, w przewodach leci, czy pojawia się na wtryskach . 4. Nieprawidłowy początek wtrysku - z wiadomych przyczyn na rozgrzanym silniku nie sprawdzę tego parametru, ale na zimnym w basic settings pokazuje 038 (blok drugi)...
No to pocieszyliście minie od jutra obserwuję spalanie i działanie silniczka. Bo jakoś dziwnie paliwo mi znikało :) Jeszcze dopytam czy komputer sam skoryguje czy trzeba jakies douczanie w starym renault clio sugerowano zdjąć klemę 5 minutek i potem na wolnych obrotach 10 minut jak jest tu ?
Wsadz rezystor ~ 150 ohm i zobacz czy ruszy -trzeba zawsze wyłączyć i włączyć zapłon. Jak ruszy to kup nowy czujnik.
Standardowy błąd podczas braku jakiejkolwiek diagnostyki. Może choć trochę wysiłku i jakiś opis do tych numerków? Już nawet nie proszę o tłumaczenie na język POLSKI. Tak na szybko to zapewne brak dopasowań wtrysków, zaworów i czujników. Albo nie do końca prawidłowo przeprowadzona naprawa podczas posypanego układu CR w VW. Napisz co to za błędy oraz...
A sprawdziłem czy to czasami nie czujnik wału korbowego jego objaw wygląda podobnie bo jest iskra na każdym zapłonie ale jest on nie skorelowany z pozycją walkow i paliwem w vaga często wygloda to na. W obd bedzi wywalało to jako misfier czy coś. Po nagrzaniu czujnik też szalejeje i silnik nierówno pracuje.... Przydał oby się choć małe wifi obd sprawdzić.
Jeśli pompa sprawna, to należało by jeszcze sprawdzić zawór na listwie, nie mylić z czujnikiem ciśnienia, bo na listwie są dwa elementy, jeden pomiarowy a drugi regulacyjny, masz tam układ boscha z pompą CP4.1 gdzie jest regulacja po stronie niskiego ciśnienia, a na szynie masz zawór który powinien podczas gaszenia auta, lub przekroczenia maksymalnego...
Witam wszystkich. Zakładam nowy temat, gdyż takiego nigdzie nie znalazłem. Otóż w aucie brakuje jakieś 50% mocy. Diagnoza przeprowadzona VAS-em i brak błędów. Po nocy odpala idealnie, nie dymi, nie szarpie. W przewodach paliwowych brak powietrza. Z odczytanych parametrów wychodzą tylko odchyłki z układu paliwowego. Nadmieniam, że przepływka była podstawiana...
Super chłopaki ale jak jeden z kolegów zauważył jest to Octavia II rocznik 2008 silnik na pompowtryskach. Jak pisałem czujnik temperatury paliwa * dla nie wtajemniczonych znajduję się na przewodzie idącym od filtra paliwa i jest wymienny dochodzi do niego wtyczka 2 pinowa * Tak więc korekcja dawki początkowej odpada :) Podejrzewam uszkodzenie wiązki...
Plyn albo wycieka albo jest wyrzucany przez zbiornik. Jak ta druga opcja to przważnie głowica popękana. Co do palenia rano to przeważnie problem zapowietrzonego układu paliwowego. Pierwsze pytanie kiedy był foltr paliwa wymieniany? Błedy w silniku? Np uszkododzenie czujnika wałka rozrządu daje takie objawy.
Witam, Na wstępie chciałem zaznaczyć, że przejrzałem forum i nie znalazłem podobnego problemu, dotyczącego nowego auta, dlatego pozwoliłem sobie napisać. A więc do rzeczy.... na początku roku zakupiłem w salonie Skodę Octavię III z silnikiem 2.0 TSI 180KM. Po mniej więcej miesiącu użytkowania (przebieg 1600 km) zaczął systematycznie pojawiać się błąd...
Siemka. Octavia 1 1.6 sr akl 102/75 VAG: camshaft position (hall) sensor g40 - 03-00 no signal. Czujnik położenia wału wymieniony wcześniej na ORI, czujnik położenia wału na jakiś inny ale błąd przy nim nie wyskakiwał. Niby czujnik wałka do wymiany ale coś mi nie pasuje, bo objawy to zwiększone zużycie paliwa, śmierdzi paliwem przy odpalaniu oraz kopci...
Robiłem dzisiaj w swojej skodzie 1.9 tdi 90hp test vagiem, podczas jazdy (czyli podłączony komp sczytywał mi dane z silnika podczas jazdy) Pojechałem na obwodnice się przejechać, zawracam na rondzie, czuje ze samochód słabnie i zgasł. Za nic nie chciał odpalić, kontrolki wszystkie, podczas przekręcenia kluczyka, pala się jak powinny, po wielu kręceniach...
Witam. Proszę o pomoc w analizie logów mi wygląda to na zły kąt początku wtrysku. Auto odpala na zimnym i na ciepłym silniku bardzo opornie. Ako jest dobre przekładane, paliwo się nie cofa,trzęsie budą kiedy odpali. Oprócz rozrusznika sprawdzałem prawie wszystko - czujniki temperatury pokazują dobrze tylko że po nagrzaniu temperatura na kompie w grupie...
Witam. Od niedawna posiadam Octavie 1.9 tdi 110km. Odkąd mam to auto po nocy mam problem z odpaleniem. Oczywiście pierwsze co to myślę sobie że gdzieś się zapowietrza lub paliwo cofa się do baku i dalej tak sądzę. Przejrzałem przewody paliwowe które są jak nowe. Po odłączeniu czujnika temp samochód troszkę lepiej pali z rana lecz to dalej nie to samo....
Alarm mozesz umiescic na przednim lewym slupku bedziesz mial tam prawie wszystkie przewody do podlaczenia alarmu tzn kierunkowskazy przewod zasilajacy pompe zasilanie przewody wychodzace z drzwi a tam przewod od krancowki drzwi do bagaznika musisz ciagnac dodatkowy przewod i podlaczyc sie do przewodu podajacego mase na lampke bagaznika imabilizerem...
Na zliczanie tych wypadających zapłonów zbiega się zbyt wiele czynników by jednoznacznie określić ich źródło. Należałoby by sprawdzić prawie wszytko w silniku począwszy od: Ciśnienie w cylindrach, cewki i świece zapłonowe, ECU, układ wtryskowy paliwa, czujniki, filtry itd.
Sprawdź, czy nie zapowietrza Ci się układ zasilania. Na początek wymień elastyczne przewody nadmiarowe na wtryskach i sprawdź, czy nie ma za dużego podciśnienia w zbiorniku paliwa. Po prostu odkręć korek wlewu paliwa i posłuchaj co się dzieje. Kiedyś miałem taki problem i wywierciłem mały otworek w korku, ale to było stare auto.Możesz np. spróbować...
Witam ponownie, wracając do tematu Dziękuję za zainteresowanie Napięcie sprawdzałem, nawet na całym odcinku przewodów elektrycznych wchodzących w peszlu do instalacji czujnika temperatury- kable całe nieuszkodzone, wtyczka cała - niestety brak napięcia próbowałem multimetrem, i totalne ZERO Koledzy mam licznik o symbolu 1U0 920 810 F 47H skoda octavia...
Paliwowy jest tylko jeden
Przekaznikprze eku lna złączu siada trzeba zobaczyc. Czujnik , w układzie paliwowym A nie zalało Tobie czasem ECuna podszybiu.
Słuchaj z tymi przewodami paliwowymi, które według Ciebie mogą być zamienione to tak nie bardzo po pierwsze, ze nie było nic grzebane przy smoku, a po drugie to by przerywało bez przerwy ( a to przerywa sporadycznie) nie wiem czy dało by w ogóle rade jechać. Dodano po 1 Dodam tylko tyle, że kiedyś był błąd na vag com dotyczący czujnika temperatury paliwa...
Do sprawdzenia napewno czujnik teperatury, trzeba porównać ile pokazuje w klimatroniku i w sterowniku silnika.
Rozrusznik miał dwa razy robine tulejki szczotki, raz zrobione na opierdo.. drugi raz solidnie z dobrego materiału i wyrównywaniem ośki. Aku Bosch S4 nówka po zrobieniu rozrusznika po trzech miesiącach problem znów się nasila. Chyba spróbuje zrobić kodowanie na automat albo zrobie myk z czujnikiem.
Witam kolegów specjalistów Moje auto to Octavia 2.0 8V benzyna mpi AQY. Wersja combi slx 1999rok. Opis problemu: Wskazówki paliwa i temperatury są w pozycji 0, szafa też sygnalizuje kontrolką brak paliwa mimo że paliwo w baku jest. Nie mogę też zmieniać wyświetlanych funkcji komp. pokładowego MFA. Nie reaguje na przełączanie przłącznikiem w dźwigni...
Pisałem wyżej jest to sekwencja i wiadomo - nie mam możliwości odpalenia bez benzyny, nawet przy długim holu cały czas czuć woń paliwa w środku, a nie zaskakuje. Wymienię ten czujnik, no i sprawdzę rozrząd.
Witam koledzy mam podobne problemy ze swoją skodą co kolega"meniu86" tylko że u mnie wyskoczyły błędy 17957 P1549 ZAWÓR KONTROLNY CIŚNIENIA DOŁADOWANIA zwarcie do masy, oraz błąd związany z czujnikiem temperatury paliwa w pompie wtryskowej . czy mógłby ktoś pomóc???
Jak sugeruje kolega Leonov- diagnostyka do przeprowadzenia. W jakiej kondycji masz akumulator oraz rozrusznik. Może masz nieszczelność w układzie paliwowym lub uszkodzony czujnik temperatury silnika.
Trzeba zrobić podgląd parametrów po nocnym postoju bez odpalania. Np temp czujników. Zobaczyć korekty paliwowe bo może coś nie tak z gazem i robi się zamieszanie.
Warto jeszcze sprawdzić czujnik temp. płynu chłodzącego. Jego sygnał trafia do komputera, a niewłaściwe parametry pracy mogą powodować inną mieszankę paliwową. Komputer nie pokaże jego usterki jako błędu.
Chciałbym się dowiedzieć z jakiego czujnika jest brana informacja o zużyciu paliwa i gdzie go szukać.Może jest jakiś schemat.
bo szlak trafi tranzystor na pompie i 600 zł nie twoje o jakim tranzystorze w pompie VP 37 piszesz ? slavek 100 napisałeś, że świece wymieniłeś ale nie napisałeś czy grzeją i dochodzi do nich napięcie bo Twój objaw wskazuje na brak grzania świec, biały dym to nic innego jak opary niespalonego oleju napędowego, w pierwszej kolejności na zimnym silniku...
Witam kolegow.Zakupilem ww samochod ze swiadomoscia ,ze ciezko odpala z rana.Kiedy jednak nadszedl pierwszy ranek przerazilem sie nieco ,bo krecilem 6,7 razy po ponad 10s i nic.W tym czasie z tylu kopcilo sie nieco nie przepalona ropa.Dym bardziej ciemny niz bialy.Auto probuje odpalac ale nie wchodzi na obroty i trzepie buda.Po odpuszczeniu kluczyka...
Witam, Mam problem z Skoda Octavia II 2012 lift TSI 1.8 benzyna. Wskaźnik paliwa nie pokazuje prawidłowego stanu. Ciągle leży na minimum, po przekręconym zapłonie minimalnie się rusza.,rezerwa sie nie świeci. VCDS wyświetla prawidłowo testy. Wymieniono czujnik paliwa, zegary. Na VCDS błąd wskazuje na zbyt wysoką rezystencje. Które piny w liczniku i...
Ale logicznie myśląc, komu się chce jeździć zimą przy tak niskiej temperaturze wewnątrz samochodu. Szyby pokrywają się szronem. Ciągły nadmuch zimnego powietrza na szybę w celu odszronienia to przesada (włączona sprężarka, zużycie paliwa). M.in. dlatego instalowany jest czujnik temperatury zewnętrznej.
Skoro po wymianie czujnika było jakiś czas ok, to szukaj czym ruszałeś przy wymianie czujnika, bo najwyraźniej coś nie łączy.
Masz do poprawy mapę paliwowa. Poszukaj na necie było. Lub zrobisz sobie przełącznik do czujnika temp. Chodzi o to ze na ciepłym masz za mała dawkę rozruchowa
świece w tdi grzeją kiedy temperatura silnika wynosi mniej niż 40 C gdy tempwratura silnika jest wysza to czujnik temperatury PŁYNU odcina grzanie świec oraz nie zwiększa dawki rozruchowej paliwa
A ile masz paliwa w zbiorniku? Przy każdym jego stanie występują te objawy? Czujnik temperatury silnika sobie (profilaktycznie) sprawdziłeś?
Świece niestety nie pamiętam, czujnik temperatury silnika pokazuje w miarę prawidłową temperaturę, natomiast temperatura paliwa jest czasem na poziomie -63 stopnie C :|
Jak na ciepłym słabo pali to wina pompy. Jedz do jakiegos dobrego zakładu co zajmuje sie tuningiem niech zmienia mapy startowe. Masz wyrobiona pompe wtryskowa i podaje za malo paliwa na rozruch. Jak chcesz aby dopalila od razu to odepnij czujnik temp.
jezeli chodzi o temperature to zadziwiająco szybko ją łapie - przy -15 jak uda mi sie odpalić to wysiadam odśnieżam nadwozie czy skrobie szyby trwa to do 3-5min wsiadam i mam juz 50-70 stopni. kolega w fabii robi odcinek 5km do pracy i 70 stopni nie uzyskuje chociaż ma silnik 1,2. ja po 2km mam prawie 90 stopni ale przysłoniłem chłodnice. Dodano po...
http://obrazki.elektroda.net/29_11546342... Wskaźnik ilości płynu do spryskiwaczy szyb samochodowych Płyn do spryskiwaczy szyb podlega ciągłemu zużyciu, można powiedzieć, że tak samo jak paliwo. W większości samochodów brak jest kontroli zużycia tego płynu, a jeżeli taka kontrola jest, to tylko w postaci kontrolki sygnalizującej prawie pusty zbiornik....
(at)HenryK3 Ok, podłączyłem się tak jak radziłeś tym co mam i w silniku wyrzuca taki błąd: VAG-COM Version: Release 409.1-S Control Module Part Number: 06A 906 033 MR Component and/or Version: CMXA S77 1.6 2VG 7456 Software Coding: 0064071 Work Shop Code: WSC 73430 1 Fault Found: 16845 - Fuel Level Sensor Circuit: Implausible...
Czujnik (z pompą) w zbiorniku paliwa jest rezystancyjny, więc wszystko jest do zrobienia.
Tak jak sądziłem, jakaś pętla mas. Proszę zobaczyc na schemat, bo macie pewnie, pin A7 (kostka niebieska) przewód brązowy z białym-jest tam masa czujników z których korzysta deska. Było tam 12V. To 12V było też pod obciążeniem żarówką 21W, zaś pod H4 zniknęło i już nawet pod miernikiem go nie ma.... To będzie francowate szukanie co i jak, bo po całym...
Był wymieniany filtr paliwa czujnik halla czujnik wału i nadal to samo zauważyłem że pompę słychać tylko raz a potem już nie
Ja bym sprawdzil TPS a w szczególnosci jego zasilanie. Brednie. To jest diesel, nie ma czegoś takiego ja Czujnik położenia przepustnicy. Parametry sprawdzić. Tester i obserwować wartości rzeczywiste.
Witam wszystkich i wielkie dzieki z gora za pomoc. Mam skode po wymianie pompy paliwa zaczolem miec problemy z odpalaniem na cieplym silniku czujnik wymienilem i nadal ma ten sam problem.
jeśli po odłączeniu kostki od temp. wody silnik pali na zimnym normalnie to sprawdził bym w pierwszej kolejności świece. (Z tego co gdzieś wyczytał jeśli komputer stwierdzi problem z czujnikiem temp. wody ustawia dawkę paliwa i czas grzania świec jak przy bardzo wysokim mrozie)
Gdy na wskaźniki zacisk G dotknięta do masy to wskazówka powinna zejść na zero.Teraz czujnik musisz sprawdzić jak wcześniej opisałem. Witam.A podpinając się pod temat chodzi o octavię 2 nie działa wskaźnik paliwa tzn.po przekręceniu kluczyka wychyla się ze 3mm i stoi ale podmieniłem czujnik z pływakiem polutowałem i dalej to samo.Czy mogę sprawdzić...
EGR jest wyprogramowany jeżeli chodzi o turbo na kompie niby znakomite wyniki były trzyma wszystko bardzo ładnie a termostat z czujnikiem cieczy chłodzącej wymieniałem 2 dni temu, też nie pomogło. Jeżeli chodzi o temperaturę paliwa i temperatura w dolocie to tego jeszcze nie sprawdzałem.
Niektóre świece nawet 8 tys nie wytrzymują, ale żeby od razu wszystkie 4 to faktycznie podejrzane, skoro wszystko masz wymienione to zacznij od diagnostyki, za skład mieszanki odpowiada sonda lambda, przepływka, czujnik temp zasysanego powietrza i czujnik temperatury cieczy no i jak kolega wyżej napisał sprawdź ciśnienie paliwa, podłącz kompa i szukaj...
no dobrta ale gdzie sie podlacza + i - , obrotomierz i inne takie sprawy tam sa tylko switla i czujniki paliwa i nic wiecej a gdzie obrotek a gdzie zasilanie moze mi ktos to powiedziec a masz moze cos jeszcze do octavii rozpiske jakas
Witajcie, Mój samochód zdecydował się zrobić mi na urlop kolejna niespodziankę - niezależnie od obrotów silnika, koniunkcji planet, godziny czy dnia tygodnia nagle pojawia się i znika ładowanie. Objawia się to tym, że oczywiście zapala się kontrolka ładowania. Co dziwniejsze kontrolka potrafi sobie jak gdyby nigdy nic zgasnąć na sekundę albo 30, po...
Witam koledzy. Mam pytanie w mojej Skodzie 19TDI 2009 rok 105 km mam taki problem - po wyjeździe z garażu pochodzi chwilę i obroty podnoszą się na 1100 i włączają się wentylatory. Sprawdziłem przez podmianę czujnik płynu chłodzącego jest ok. i ten drugi na dole też prawej strony. Jest jeszcze z lewej na dole czujnik klimatyzacji. Tego nie sprawdzałem....
hej, to prawda, 1,9 diesel.........skode mam od niedawna, więc niebardzo wiem, jak i gdzie moge to sprawdzic..........?? Czy to jest coś poważnego, mam nadzieje, że nie wymiana turbinki....:( Przeczytałęm w necie, ze moze to byc odłaczenie jakiegos kabelka, zepsucie czujnika, sterownika itp........czy to mozliwe, czy raczej, wiekszy problem??? pozdrawiam
Accord 2.2 - prawdopodobnie niedługo obniża akcyzę - zaczekaj jeszcze trochę do końca czerwca - jest posiedzenie sejmu - może to przejdzie? Bardzo udany diesel, ciężko kupić na zachodzie z uszkodzonym silnikiem - o czymś to świadczy, mondeo mk4 z silnikiem 1.8 tdci 125 KM lub 2.0 lpg, miałem 1.8 125KM, bez fap-u, spalanie w mieście około 7-8 l - realne,...
no własnie kupiłem ten czujnik ale mechanik mi go jeszcze nie wymienił tylko pompe podciśnienia paliwa mi tez wymienił jeden dzien mi pochodził i spowrotem to samo się dzieje próbował jeszcze z przekażnikami ale tez nie wyszlo mu może rzeczywiście ten czujnik położenia wału
Najpierw należy ustalić co to w ogóle za alarm. Niemniej większość alarmów do rozbrojenia wymaga otwarcia centralnego zamka pilotem a następnie otwarcia drzwi kierowcy. Musi więc działać pilot i krańcówka w zamku/drzwiach kierowcy. W instalacjach "zrób to sam" często zamiast pod krańcówkę czujnik jest podpięty pod lampkę oświetlenia wnętrza - jeśli...
Witam, mam taki problem: gdy silnik jest zimny zaraz po odpaleniu obroty są wysokie, jak trochę przygazuje to zatrzymują się i dopiero po jakimś czasie spadają. Po nagrzaniu problem powiedzmy ustępuje. Najlepiej będzie widać na filmie. Przepustnica była czyszczona i adaptowana. Natomiast gdy jest ciepły to obroty potrafią się zawieszać w okolicy 1500...
Witam.. wygląda ,że pompa do naprawy.Odczytaj wartości z vag gr.1 ,podaj więcej danych , to może i inni koledzy pomogą.pozdr. Dodano po 7 P.S nastawnik jest w pompie , a jak słabo pali i błąd osiągnięcia górnej granicy to i tak trzeba z vag odczytać parametry nastawnika i dawki paliwa że by cokolwiek móc odpowiedzieć ,sprawdż również połączenie kabli.pozdr.
Witam wszystkich.Mam problem ze wskaźnikiem paliwa który nie działa.Po podłączeniu pod komp. wyrzuca błąd czujnik poziomu paliwa no i ok.Po wyciągnięciu pompy próbowałem na włączonym zasilaniu poruszac pływakiem i nic się nie dzieje potem zewrzeć styki pływaka i tu pytanie czy powinno coś się dziać ze wskaźnikiem na desce?Proszę o pomoc bo mam już nowy...
Dzięki za informacje, mam jeszcze jedno pytanie, już nie tak bezpośrednio dot. głowic ale związane z tematem (tak mi się wydaje) chodzi o kody OBD2. A mianowicie chodzi mi po głowie zrobienie prostego komputera pokładowego który przez OBD2 komunikował by się i wyświetlam różne informacje.Poprzez niektóre kody udało mi się już odbierać informacje, ale...
Witam! Mam problem! Skoda octavia II 2007 r. 1.9 tdi pd szarpie przy przyspieszaniu tak jak by brakowało paliwa, wyskakuje błąd od czujnika położenia wału i zapala się kontrolka od świec żarowych. Wymieniłem już ten czujnik na nowy firmy hella i dalej to samo. Wydaje mi się że to może być wina listwy pompowtrysków. Co o tym myślicie?? Proszę o szybką...
W Octavii z silnikiem ASV turbo jest integralną częścią z kolektorem wydechowym a siłownik podciśnienia czyli grucha ze sztangą jest skierowana w dół turbosprężarki. Tym samym jest narażona na konkretną korozję wewnątrz sama grucha tego siłownika. Musisz zatem odpiąć sztangę od dźwigni kierownic spalin by sprawdzić co się tam przycina - czy sama dźwignia...
Witam. Odgrzeję ten temat ponieważ mam podobny problem z sinikiem aey w cordobie. Dwa tygodnie po czyszczeniu nastawnika wskoczył błąd 1268 3500 i nie można go skasować. Jeżeli uda się wykasować to po rozgrzaniu silnika do około 80 st. wskakuje ponownie. Czy przyczyną może być czujnik temp. paliwa w pompie wtryskowej? Próbowałem ustawiać różne parametry...
Witam, Przeszukałem forum ale niestety nic konkretnego nie znalazłem. Posiadam Skodę Octavia II 1.6 tdi rok prod. 2011r. Chciałem założyć dodatkowe zabezpieczenie i szukam schematu elektryki oraz wytycznych gdzie znaleźć przewód zasilający pompę paliwa, czujnik sprzęgła i czujnik lewych drzwi (od strony kierowcy). Chciałem odciąć zasilanie pompy paliwa...
Troszkę się wtrącę... Zgodzę się iż "Migająca kontrolka świec żarowych może oznaczać uszkodzenie czujnika świateł stop" - i tak pisze na każdym forum z grupy VW , ale przyczyn mrugania może być tysiące i bez VAG-a nie da rady. Trochę mnie to irytuje to przypisywanie lampki do czujnika stopu. No ale każdy ma swój rozum i może wszystkie czujniki poklei...
nie wiem jak jest z oktawiami[robię z ciężarówkami] ale to nie ma do rzeczy -kąt wyprzedzenia to jest właśnie zapłon pużny lub wczesny,to jest tdi ,więc elektronicznie jest dobierana dawka,ale przecież tam nikt nic nie kręcił ,więc nasówa się że facetowi przeskoczył ząbek na pasku [to jest 4 mm] -więc jeśli są znaki i jakaś procedura odpowiednia dla...
Witajcie, Jakiś spory czas temu zakupiłem na części Octavię 1 z silnikiem 1.6 AKL (czysta benzyna, przebieg około 23000KM). Głównymi bolączkami silnika były falujące obroty, problem z uruchomieniem jak był pół ciepły i spore spalanie (zresztą czuć było za samochodem niespalone paliwo). Falujące obroty wyeliminowałem adaptacją przepustnicy. (poprzedni...
Witam szanownych Mechaników , Magów i innych Czarodziejów :) 3 tyg pojawił się w mojej octavii ( 1.9 tdi AXR ) problem z odpalaniem po dłuższym postoju . Przy próbie odpalenia auto za pierwszym razem ''kichnie'' a potem już tylko kręci bezskutecznie , odpala za to bez problemu na plaka i jeździ jak nówka i zapala od strzała . Po kilku godzinnym postoju...
octavia czujnik paliwo skoda octavia czujnik paliwo octavia paliwo
zaschnięte kartridże iskry nagrzeje twingo kontrolka silnik
telefon czysty matryca philips telewizor
Lokalizacja kondensatora w podajniku ślimakowym Brak sygnału z czujnika ABS po wymianie piasty w Peugeocie