Witam na podnosnik i do gory sprawdzisz czy nie ma wyciekow z zasilania paliwem .Pozdrawiam
To wina zaworu zwrotnego, paliwo cofa się jak jest przód wyżej.
Kompletnie się tym nie przejmuj. Twoje auto ma pod sobą chłodnice paliwa i podczas jazdy samoczynnie wystudzić paliwo.
1 Obrotomierz leży na 0 2 jak auto zgaśnie, w filtrze jest paliwo
Nie opisane było czy na podwyższonych obrotach silnik pracuje na wszystkich cylindrach, więc przypuszczałem nieszczelność bo wiem, iż uwydatnia się ona na wolnych obrotach, a na wyższych powinna zaniknąć ta usterka. Weź wyciągnij całą listę wtryskową podłącz instalację i niech ktoś kręci rozrusznikiem, zobacz czy wtrysk podaje paliwo cyklicznie czy...
ok fotki dam po południu ale ta pierwsza to na pewno oryginał bo auto z 1 ręki co do tej nowej to ze sklepu ponad 200 zł kosztowała.
Dobre paliwo
Skoro ma pompowtryski to musi miec. Podaj kod silnika. Co sie dzieje kiedy nie pali ( jak mało paliwa w zbiorniku) Leci paliwo z przewodu? Problem bedziesz miał w samym zbiorniku zdaje sie.
Podciśnienie w reduktorze jest po to aby utrzymać jak najbardziej stałe ciśnienie gazu względem zapotrzebowania na owe paliwo.
I tak sie dzieje jakby paliwo odcinal??
Jeśli masz możliwość spróbuj jakąś dużą strzykawą zaciągnąć paliwo między filtrem a pompą.Być może smok w zbiorniku jest zatkany i częściowo blokuje paliwo.
Włącznik świateł stop ma wpływ na włączenie przekaźników grzania- taką głupotę to chyba tylko tutaj można napisać. Kolego wls91 sprawdź moment wtrysku w swoim samochodzie i koło rozrządu na wale korbowym czy nie jest lużne. Nic nie piszesz jak pali ciepły. Dodano po 45 A może po postoju odpływa paliwo.
Słychać pompę w zbiorniku ?, odłącz przewód zasilający z filtra, podstaw jakieś naczynie i zobacz czy leci paliwo
Przecież można poluzować nakrętkę przy wtrysku podczas kręcenia i już wiadomo czy pompa podaje paliwo.
Witam. #15 pisałem o weryfikacji WN. Zauważ tylko że w tym momencie dłużej masz kluczyk w pozycji ON a dopiero potem kręcisz - pompa mogła podać i otrzymać paliwo. Zrób to samo ale wkładasz kluczyk czekasz 1 sekundę dosłownie i kręcisz. Pozdrawiam. Wesołych Świąt.
Na pewno nie robiłes wymiany rozrządu w aso .Trzeba zacząć od testu vas ,ponieważ podczas tejże naprawy rozłączone było zasilanie i sterowniki prawdopodobnie straciły nastawy podstawowe.Bardzo często się tak dzieje jak podczas takiej naprawy próbuje się włączyć zasilanie a wtyczki od są porozłanczane.Pragnę przypomnieć że octavia posiada instalację...
Witam , problem rozwiązałem, opis w poście o uszkodzonym napędzie szybkościomierza Szybkościomierz działa, licznik sprawny, paliwowskaz ustabilizowany.
Zmień stację , zalej normalne paliwo. Żadnych cud "powerów".
Jeszcze w koszyczkach potrafi być zabudowana dysza venturiego tak że paliwo wracające z obiegu zasysa paliwo do tego koszyczka lub jak tak jak w golfach , octaviach ,a3 i pochodnych 4x4 haldex gdzie bak miał przegrodę ( by zmieścić wał na tył) by przepompowywać paliwo z jednej części zbiornika do tej z pompą.
Założ przezroczyste przewody paliwowe i zaorek zwrotny koszt nie duży a weliminujesz powietrze i cofające się paliwo.
Czyli paliwo nie szło przez filtr? Zrób zdjęcia i wstaw na forum 👍
Po przekreceniu kluczyka na zaplonie, wystepuje następujący dźwięk. Co to może oznaczać? Mimo zapięcia pasów nadal się tak dzieje. Olej wymieniony ,akumulator nowy. Paliwo jest.
Nie ma takiej możliwości - inaczej , za ciśnienie wewnętrzne tej pompy odpowiada zaworek , które reguluje się za pomocą wbijania trzpienia .Siłą rzeczy zaworek nie pozwoli na wzrost ciśnienia , bo po prostu przepuszcza paliwo .
To pochłaniacz par paliwa.
Rozszerzalność temperaturowa cieczy. Ciecz traci objętość zamiast zassać paliwo zasysa sobie powietrze. Dwa zrby silnik ostygł potrzebuje czasu a paliwo też spływa powoli.
Ale przy rozruchu 1 bar to chyba tyle ma być minimum. Potem jakieś 3bary na wolnych i 7 przy wysokich obrotach. Dlatego jak zacisnąłeś przelew a było 7 i dalej nie odpala to wydaje mi się że to nie problem z paliwem. Mogę się mylić bo ja wszystkiego nie wiem, w sumie to dalej ciekaw jestem tego sterowania wtrysków.
Skoda Octavia 1,6 vag wskazał lambdę wymieniłem, następnie problem wolnych obrotów wymiana przepustnicy (nie dała się ustawić a czyszczenie nie pomagało) dodam iż wymiana przepustnicy to już był wielki postęp. Obroty wariowały już mniej wymiana kabli wysokiego napięcia i problem ustał na razie 1500 km przejechane ale nic się nie dzieje miałem jak kolega...
Co my myślimy to nie wiem, ja myślę, że z twoim podejściem albo znudzi ci się szukanie perełki, albo kupisz w końcu pierwszego lepszego gruza w postaci skody, bo będziesz miał dość szukania. Po czym tą Skodę sam doprowadzisz do ruiny tym paliwem do którego masz dostęp. Swoją drogą, sądzisz że tylko ty masz dostęp do takiego paliwa?
Wydaje mi się jakby miał mało mocy.. Skoro logi czyste proponował bym zmienić paliwo i sprawdzić pod tym kątem.
Rozrząd się mógł przestawić, ewentualnie regulator ciśnienia paliwa dziurawy i puszcza podciśnieniem paliwo do kolektora.
A paliwo ?Może zwrotny nie trzyma ?
Paliwo jest w filtrze gdy jest problem z odpaleniem?
Co prawda jak na dzień dzisiejszy sprawdziłem taką rzecz akumulator ma 12,47v w chwili rozruchu spada do 9,5v nie miałem możliwości z kabli nie wiem czy to może mieć wpływ jutro napiszę po zgaszeniu na paliwo i z rana zobaczę czy to może być ta usterka.
Auto odpalone. Okazało się że w nowym silniku była pęknięta głowica na kanale zasilającym pompo-wtryski i kompresja z cylindrów wydmuchiwała paliwo. Temat uważam za zamkniety.
Takie efekty (strzelanie z wydechu) może też dawać uszkodzoną sonda Paliwo zostaje spalone w układzie wydechowym
czy nie cofa się paliwo Własnie to będzie najbardziej prawdopodobne, mam zaworek zwrotny filtra, kiedyś kupiłem i tak leży jeszcze go nie zakładałem. Tylko dziwne, że przy plusowych temperaturach paliwo by sie nie cofało?
Wyglada to na problem z wiązką biegnącą do pompy paliwa/ wskaźnika poziomu paliwa. Dodano po 51 Wyglada to na problem z wiązką biegnącą do pompy paliwa/ wskaźnika poziomu paliwa.
Ja mam 340tys. i też raczej jest orginał bo sam go z niemiec przywiozłem . Zapomniałem wspomnieć dlaczego poszedłem w kierunku zapowietrzonego układu. jak auto stoi pod górę to nie mogę go odpalić , paliwo cofa się i dlatego nie podejrzewałem pompowtryskiwaczy tym bardziej że nie cały rok temu zawoziłem do regeneracji i były wszystkie dobre.
do filtra podlacz paliwo z zewnatrz, zobaczysz czy problem jest w zbiorniku czy nie.
Zauważyłem też że się paliwo cofa gdy wyjme kluczykize stacjki?
Jeżeli rezystancja czujnika sprzężonego z pływakiem rośnie w miarę ubytku paliwa, to widzę to mniej więcej tak: http://obrazki.elektroda.net/48_12465479... Dioda musi być podłączona w innym kierunku, niż na pierwszych rysunkach. Pomiar napięcia na końcówce dochodzącej do czujnika, po jej odłączeniu od czujnika nie jest miarodajny. Istotne są napięcie...
zalej nowy filter paliwem, po odpaleniu przytrzymaj na 1 min. tak na 2000tyś. obrotów i będzie dobrze
Wyciagnij cały smok podłącza do niego wtyczke i ruszając plywakiem obserwuj zachowanie wskaźnika poziomu paliwa. Dodano po 9 Wyciagnij cały smok podłącza do niego wtyczke i ruszając plywakiem obserwuj zachowanie wskaźnika poziomu paliwa.
Po pierwsze tak jak wspomniał przedmówca w tym silniku wszystkie podzespoły czujniki, mierniki tylko Bosch/oryginał Po drugie, logi robimy w grupach i wrzucamy a nie jakieś dane po kątach nie wiadomo skąd, gdzie.. Logujemy auto albo statycznie - ok 1 minuty na wolnych obrotach rozgrzany silnik albo dynamicznie przejazdy zapłon/flow/N75/lambda-paliwo...
Nie wnikaj w luzy na pompie, dopóki się z niej nie leje paliwo. Kąt wtrysku ustawiamy vagiem/vcdsem po kliknięciu nastawy podstawowe lub basic settings. Ponadto dużym ułatwieniem jest tdi timing. Śrób pompy nie zabezpieczamy żadnym klejem, ani niczym, oprócz mocnego dociągnięcia kluczem.
witam. jeśli vag nie pokaze nic kakretnego, skorzystasz z wszystkich rad na forum to moze sprawdz czy paliwo dochodzi, bezpieczniki, przekazniki .... pozdrawiam
Witam. Od kilku dni zauważyłem delikatne szarpania podczas nagłego przyspieszania w przedziale obrotów 1900-2300 poczym dalej samochód idzie dobrze. Ostatnio tez co nigdy wcześniej nie miało miejsca przy obrotach ok 3200-4000 zaczął szarpać tak jak by ktoś odcinał paliwo. Na wolnych obrotach jest ok. Co może być przyczyną tej awarii?
Przyczyn może być wiele: - sonda lambda - świece - filtr paliwa - filtr powietrza - aktualizacja oprogramowania sterownika silnika - czyszczenie i adaptacja przepustnicy - za niskie ciśnienie w układzie zasilania paliwem Co do tej pory wymieniłeś?
Jak się trafi Octavia kombi z silnikiem benzynowym 2.0 (...)Jeżeli oczywiście niezbyt ciężka noga, można zmieścić się w 6 l poza miastemi około 8 l w mieście. Silnik idealny do gazu. A jeśli zdarzy się ekologiczna noga to taka Octavia nawet produkuje paliwo i co jakiś czas trzeba je odlewać z baku. Co takiego jest w niektórych włascicielach aut że...
Jeśli rozrusznik kręci dobrze na zimnym, do tego pompy nie posiadasz tylko pompowtryski więc o ile rorząd dobrze ustawony to na 90% korekcja mapy paliwowej. Za jednym zamachem dostroisz silnik do aktualnego przebiegu (części się zużywają), zwiększą dawkowanie na ciepłym oraz zmniejszą minimalne wymagania co do obrotów silnika i dawkowania paliwa przy...
Temperatura silnika to jeden z głównych i najważniejszych parametrów, które bierze pod uwagę sterownik silnika, ma kolosalny wpływ na sposób pracy silnika i zużycie paliwa.
Bardzo prawdopodobną opcją jest to, że pływak który znajduje się w baku po prostu się zruszył i jest pod jakimś tam kątem. Rano jak wsiądziesz do samochodu to sprawdź ile pokazuje Ci km. Jeśli mniej to na 80% pływak, a jak ruszysz i paliwo zacznie się tam w środku mieszać i gdzieś chlapnie na pływak to on odczytuje to jakbyś mu dotankował.
(at)arturavs 2000 Dodano po 3 (at)rtesadfg56 dzięki za pomoc ale paliwo jest sprawdzone nie ma powietrza i jest czyściutkie zawieszenie to nie jest napewno dwumasa myślę że tak by się nie zachowywała
Witam!potrzebuje wskazówek gdzie mogę znaleść przewody,które można podpiąć pod nawigację chodzi mi głównie o :obroty,paliwo,drzwi. W pojazdach matrki:TOYOTA COROLLA , SKODA OCTAVIA ,SKODA FABIA, VOLKSWAGEN , LANOS wymienione marki w benzynie. Ewentualne lokalizację tych przewodów i kolory bardzo mi pomoga w pracy, wiec z góry dziękuje.
co się mogło stać w skodzie octavii 1,6 b 101 km 1999r. odpaliła i zgasła iskrę ma paliwo dochodzi nie otwiera listwy wtryskowej. jaka może być tego przyczyna[/quote]
Sprawdź to co zwykle, olej kiedy zmieniany, rozrząd, jak pracuje sprzęgło, czy dwumasa nie hałasuje, wycieki, turbo czy nie kopci. Reakcja na gaz, wstawanie turbiny Czy nie wyskakują jakieś kontrolki, warto podpiąć pod komputer czy nie ma zapisanych jakiś błędów. Sprawdź jak turbo wstaje, powinno poniżej 2 tys, generalnie bezawaryjna jednostka i trwała,...
Witam, napotkałem taki problem i nie mam pomysłów. Pacjent: Skoda Octavia 1, 2000 r., 1.9 TDI. Po wymianie skrzyni, złożeniu wszystkiego do kupy, prędkościomierz nie liczy ani prędkości, ani przebiegu. Jedyne co to pokazuje, to obroty, paliwo (które raz jest, raz nie ma, prawdopodobnie jeb!!ety pływak) no i temperaturę. Na komputerze pokładowym można...
Sprawdzałem i na tym i na tym i błąd ten sam. Masz rację że coś na benzynę się dzieje ale od czego tak naprawdę zacząć. Skoro przechodzi na gaz i wszystko jest dobrze .na benzynie cały czas to jest nie ma jazdy obroty skaczą jak głupie. Pokoje słychać ale wydaje mi się że jak zmienialemcrokctemu to było mocno słychać że podaje paliwo A teraz jak by...
Paliwo bajki ale ,żarówki ,oprawki,lampy już nie.
Nikt nie kupuje auta za 10k, żeby wymienić w nim sprzęgło, hamulce, opony itd. Czyli czeka się aż stanie na drodze tak? To po co takie auto? którym nie wiem czy dojadę do celu? To lepiej bilet miesięczny kupić Poza tym jak masz łyse opony i hamulce do wymiany to raczej przeglądu nie dostaniesz Generalnie kupując auto trzeba pamiętać że jest coś takiego...
Temat rozwiązany. Okazało się, że winien wszystkiemu był bezpiecznik w skrzynce bezpieczników.
Bzdura, dajcie spokój temu immobilizerowi. Gdzieś paliwo opada albo z powodu nieszczelności, albo z powodu zużycia pompki. Po kilkukrotnym przekręceniu kluczyka pompa w zbiorniku dobija wystarczającą ilość paliwa i tyle.
Nie prościej nalać paliwa do filtra przez zaworek z zawleczką. Wtedy uniknie się chechłania bez sensu. Można też załączać zapłon wtedy pompa dobija paliwo przez 2 sekundy i wtedy otwierać zaworek by wypuścić powietrze. Tak też można zalać filtr.
A można sprawdzić jakoś na sucho czy walnięty jest czujnik czy zegary?
Paliwo leci do modułu bordnetz analogowo, z niego cyfrą do zegarów. Koloru nie pamiętam, podejrzałem go pod kanapą i wyłapałem na module
czy przyczyna moze lezec po stronie weza cisnieniowego z paliwem zauwazylem tam powietrze ,gdzie odpowietrzyc uklad
dziekuję.... zwrócę uwagę mechanika na pompę oleju, prawdopodobnie dlatego vag sygnalizuje błąd 000010, przy okazji zaczęła wyć klima i wywala mi błąd 004210 nox sensor - trefne paliwo, trochę dużo jak na raz pozdrawiam
Kolego ja nie dawno wymenilem sondę Lambda, miało spaść zużycie Pb i LPG, nic z tego, wymieniłem łączniki eleastczne wydechu, dalej muł i żre paliwo jak smok. Co w końcu z tym wydechem o którym pisałeś?
Wiem że temat stary. Czy zmiana kodowania w manualu na automat daje jakieś negatywne skutki oprócz dwumasy, np pali sie check engine czy więcej pali. Tak, brak reakcji na sprzęgło, może trochę poszarpywać w okolicach 1200 obr i przy zmianie biegów może przytrzymywać silnik na obrotach przez około sekundę po puszczeniu gazu. Co do kół dwumasowych, opinie...
Podaj wartość z grupy 001 pola trzeciego, parametr odczytaj vagiem. Wczoraj robiłem passata z silnikiem AFN, po zatankowaniu w znanej stacji O****, auto po zgaszeniu już nie odpaliło, nastawnik stał na 1.120v, auto przyjechało z błędem nastawnika, wału, zaworu wyprzedzenia wtrysku i odcinającego paliwo, okazało się, że pompa stanęła na amen, po rozebraniu,...
Ok a w jaki sposób miałby się zdławić Ekologia. Przy gwałtownym dodaniu gazu zachodzi pewne zjawisko, o którym nie będę się rozpisywał. Chodzi ogólnie o to ze sterownik w takim momencie musi wtrysnąć dodatkowe paliwo, im mniej tym bardziej ekologicznie, ale występuje efekt zadławienia. W gaźnikach te funkcje pełniła pompka przyspieszacza. Kiedy nie...
Witam. Jezeli auto chodzi sobie 5min za wolnych obrotach to tego paliwa przy wtryskach na pokrywie zamorów zbiera sie 100ml ~. Dokreciłem nakrętki przewodów wysokiego cisnienia do wtrysków, nic sie nie sączy, nie bąbluje, a paliwo dalej cieknie. Dodam ze te cybanty kątowe, które są na przewodach powrotu paliwa, wchodzace we wtryski słabo są trzymane...
Witam serdecznie. Skoda Octavia 1.6 Benz/LPG sekw. Jak w temacie skoda octavia czasem kręci dłużej szczególnie po dłuższej przerwie( około 8-10 godzin). Autko kupione tydzień temu i nie wiem co to może być. Myślałem że może jak stoi ze spadkiem na podwórku ale zdarzyło się to też pod pracą po około 10 godzinach. Autko kręciło dłużej i zapaliło. Potem...
dzieki za porady auto przycholuja dopiero jutro powiedzcie co ztym brakiem paliwa w filtrze - czy paliwo zaciagane jest przez pompe wysokiego cisnienia? czy jest jakas dodatkowa pompka?
No to święta cię zastały , odkręć rurkę i zobacz czy podaje paliwo na wtrysk. Pozatym wyczyść błędy, pokręć silnikiem i zczytaj na nowo.
Skoda Octavia 2014 rok 1.6 Diesel. Po około 40 km od odpalenia samochodu, zaczęła świecić się kontrolka świec żarowych. Silnik stracił moc a po zjeździe na pobocze, nie chciał już odpalić. Cały czas świeciła się kontrolka świec żarowych. Po kilku godzinach, samochód odpalił bez problemu. Zostały wymienione filtry i olej, ale pierwszy mechanik nie był...
Witam, czy problem został rozwiązany? Mam taki sam przypadek z moim samochodem Octavia 1.6tdi ciężko odpala, a jak odpali to na biegu jałowym jakby go zalewało paliwem albo coś w tym stylu- twardo pracuje, na wyższych obrotach dźwięk silnik ok, tylko mocno dymi z wydechu. Na wolnych obrotach potrafi sama się zdławić i jak zgaśnie ciężko jest ja ponownie...
To co to za zawory przy wlewie paliwa ?
Brak błędu sugeruje problem z paliwem. Weryfikacja stanu filtra paliwa i pompy - smoka w baku, potem pompą tandem i w najgorszym przypadku stan pompowtrysków i ich uszczelnień.
Przede wszystkim diagnostyka jakie występują błędy. Nie podano czy LPG to symulacja czy wtrysk. Przy LPG ważną istotną rzeczą są kable WN. Po postoju powinien odpalać na paliwie więc czy dostateczne jest ciśnienie paliwa ,kontrola ciśnienia ,pompy i filtra paliwa i czy paliwo się nie cofa. Największy błąd użytkowników LPG to niski poziom paliwa w baku...
Obudowa mojego filtra paliwa ma 4 złącza, więc raczej przez niego wraca do baku?
Jeśli chodzi o ten zaworek wkładany w filtr na spinkę to nie jest zawór zwrotny tylko zawór służący do ogrzewania paliwa, czyli jak zimno ciepłe paliwo wracające z pompy trafia do filtra jak ciepło wraca do baku żeby się schłodzić. Dołóż zwykły zawór zwrotny na zasilaniu.
Nie dasz rady zamienić cewki numer 2 z cewką numer 3. Nikt nie da rady zmienić bo tam są kable zapłonowe a nie pojedyncze cewki na każdy cylinder. Zajął bym się wtryskiwaczem ale LPG na 2 cylindrze choć kable też możesz profilaktycznie zmienić jeśli dawno nie były zmieniane (nie polecam Bosha za to Beru jak najbardziej). Dlaczego źle odpala to już chyba...
no wiem juz wczesniej na to trafiłem i przeglądałem - zobacz na zdjęcie nr 10 w tej instr. ja czegos takiego nie mam wogóle nie mam tej czarnej puszki do której sie tam coś montuje(przekaźniki chyba) Dodano po 2 może mi sie to tylko wydawać - ide do auta zobaczyć - ale jest juz ciemno hmm pytanie czy octavia 1 z 2005r ma taką samą ,,elektronike'' jak...
Pompa paliwa w zbiorniku działa? Filtr paliwa czysty? Co pokazuje przepływomierz?
Biały dym to pewnie para wodna (normalne przy tych temperaturach) , ale jeśli dym jest niebieski to raczej spalony olej ale z twojego opisu wynika że auto nie pożera oleju . Sprawdź akumulator - jeżeli jest już zużyty to być może podczas rozruchu zbyt mocno spada napięcie i elektronika "głupieje" . Jeżeli z rury wydechowej dym jest niebieskawy to auto...
Za wysoko umieszczona rurka (ssak) poboru paliwa w zbiorniku.
w serwisie powiedzieli, ze jesli to zawór N 109 to oni tego nie zrobią, bo jesli jest w pompie to za duzo rozkrecania itp ....... czysty horror jak się takie rzeczy słyszy od ponoć "wykwalifikowanych" serwisantów, takie stwierdzenie jak "jeśli jest w pompie" to mnie normalnie rozbraja no i to drugie "za dużo rozkręcania" 8-O nic tylko takich fajtłapów...
Ja mam takie pytanie, co ludzie widzą w dieslach. Auta są bardziej zużyte, droższe no i jak coś się zepsuje to stoimy i kwiczymy. A mając silnik benzynowy to nie mamy dwumasy, turbo itp rzeczy, filtrów cząstek stałych itp A jak coś się zepsuje to właczamy naprzemian PB/LPG i jakoś dojedziemy do warsztatu. Sam mam passata b5 w 1,6 na gazie i raz mi pompa...
Zasięg jest liczony ze średniego spalania w stosunkowo krótkim czasie (kilku ostatnich minut/km, nie wiem dokładnie), średnie spalanie wyświetlane na zegarach jest od ostatniego zerowania lub "cyklu jazdy", chwilowe spalnie to średnia za kilkadziesiąt/kilkaset m (znów nie wiem dokładnie). Jak samochód stoi z włączonym silnikiem to spalanie chwilowe...
Może koledzy pomogą w temacie ustawiania ręcznego pływaka. Otóż to, że mam problemy z wyregulowaniem to pikuś na ten czas, ale strzałki na pływaku (VW SHARAN 1,9 TDI AFN 110KM 1999) i zbiorniku , ni w ząb wg mnie nie maja się do prawidłowego ustawienia w zbiorniku łapy pływaka. Wg mojej logiki pływak powinien opadać najniżej jak się da. Wtedy na oporniku...
Moja Octavia 1.9 tdi 130km z 2004roku przy spokojnej jeździe na trasie poniżej 5l a w mieście około 6. Wracajac do tematu to twój silnik ma takie zapotrzebowanie na paliwo, może chip tuning pomógłby zredukować spalanie.
kto pomoze mam problem z odpaleniem auta kazdego ranka trzeba troche pokrecic zanim zachyci,zauwazylem ze w wezyku paliwa jest babel z powietrzem ale i tak wydaje mi sie ze w pompie jakies paliwo zawsze zostalo i powinno wystarczyc na odpalenie,podlaczylem do kompa auto i przy dodatniej temperaturze otoczenia temp.paliwa ma wartosc okolo-25stopni..czy...
Trzeba sprawdzić bezpiecznik 50A przy akumulatorze zasilający przekaźnik pompy paliwa i wtryskiwaczy.
Na czym polega ta usterka? Jak ją usunąć? Pytam ponieważ mam to samo.
Witam mam pytanie w sprawie samochodu Skoda Octavia SLX 1.9 TDI 2000r. Jakie mogły by być przyczyny gaśnięcia ciepłego silnika, spadanie z obrotów i odcięcie paliwa? Wymieniony filtr paliwa.
Witam serdecznie. Mam problem ze skodą octavią 1,9 TDI 1999 rok. Autko zgasiłem na parkingu i nie mogłem ponownie odpalić. Przekaźnik 109 działa, kontrolki palą, paliwo dochodzi, ta część ruchoma ( przepraszam za niefachowe słownictwo ) nad zaworem EGR sprawdzona, kiedyś miałem podobny problem i wystarczyło nią poruszać. Proszę o pomoc.
Witam mam problem z autkiem jak w tytule. Czyli Octavia II 1,9 POMPOWTRYSK 2008r Mam problem z błędem w sterowniku silnika błąd numer 16567 Czujnik A temp. paliwa - wysoki sygnał wyjścia. Nie mogę go skasować podmieniałem ten czujnik i jest nadal ten sam błąd.- czujnik znajduje się na przewodzie paliwowym i dochodzi do niego wtyczka dwupinowa. Czy czujnik...
a może filtr paliwa?
Rozrusznik kręci, ale silnik nie odpala. Trochę mało danych do ustalenia przyczyny! Po to, aby autko odpaliło, potrzebne jest: paliwo i powietrze dostarczone w odpowiednich proporcjach! Na początek trzeba ustalić, w którym z tych układów tkwi problem! Dlatego wypada zacząć od dokonania prawidłowej diagnostyki. Na początek wypada sprawdzić, jakie błędy...
czujnik paliwo octavia octavia pompa paliwo octavia czujnik paliwo
wózek inwalidzkiego meyra wsady flash blaupunkt tl074 lm324
telefon czysty matryca philips telewizor
Lokalizacja przekaźnika świec żarowych VW LT 28 TDI BCQ Kruger&Matz KM0812 - Pobieranie oprogramowania flash