A sprawdziłeś połączenia, zamieniałeś przewody, świece, kopułka sprawna? Jeżeli świeca mokra to albo za słaba iskra albo zapłon przestawiony nie ma innej opcji. O zapłonie i wtrysku decyduje moduł moduł magneti marelii jeżeli otrzymuje prawidłowe informacje z czujnika to musi działać. Dziwi mnie tylko to że przestawienie aparatu o 180 stopni nic nie...
A można sprawdzić jakoś na sucho czy walnięty jest czujnik czy zegary?
1. Uszkodzenie N108 - jak to sprawdzić i czy ma wpływ na odpalanie? 2. Czujnik g80 - jw 3. Niesprawny dopływ paliwa lub brak - paliwo jest, w przewodach leci, czy pojawia się na wtryskach . 4. Nieprawidłowy początek wtrysku - z wiadomych przyczyn na rozgrzanym silniku nie sprawdzę tego parametru, ale na zimnym w basic settings pokazuje 038 (blok drugi)...
Czujnik temperature w tym silniku to dwa czujniki w jednym -jeden podaje dane na zegary,drugi do sterownika silnika.Znaczy to ze złe wskazania na liczniku nie mają wpływu na prace silnika.Sprawdzić to można przy pomocy interfejsu diagnostycznego porównując temperatura podawaną na zegary z trmperaturą silnika w ECU.Czujnik tylko oryginalny z ASO-zamienniki...
Witam, Na wstępie chciałem zaznaczyć, że przejrzałem forum i nie znalazłem podobnego problemu, dotyczącego nowego auta, dlatego pozwoliłem sobie napisać. A więc do rzeczy.... na początku roku zakupiłem w salonie Skodę Octavię III z silnikiem 2.0 TSI 180KM. Po mniej więcej miesiącu użytkowania (przebieg 1600 km) zaczął systematycznie pojawiać się błąd...
Witam Problem który dotknął już pewnie wielu. Szukałem ale wszędzie są opisy usterek ale żadnych konkretnych rozwiązań. Mianowicie nie działa prędkościomierz, wskaźnik paliwa buja się na zakrętach i piszczy rezerwa, nie liczy przebiegu i klasycznie szarpie na 2 i 3 begu na niskich obrotach. Reszta działa ok. Sprawdziłem pod Vag iem, wszystkie zegary...
kto pomoze mam problem z odpaleniem auta kazdego ranka trzeba troche pokrecic zanim zachyci,zauwazylem ze w wezyku paliwa jest babel z powietrzem ale i tak wydaje mi sie ze w pompie jakies paliwo zawsze zostalo i powinno wystarczyc na odpalenie,podlaczylem do kompa auto i przy dodatniej temperaturze otoczenia temp.paliwa ma wartosc okolo-25stopni..czy...
Robiłem dzisiaj w swojej skodzie 1.9 tdi 90hp test vagiem, podczas jazdy (czyli podłączony komp sczytywał mi dane z silnika podczas jazdy) Pojechałem na obwodnice się przejechać, zawracam na rondzie, czuje ze samochód słabnie i zgasł. Za nic nie chciał odpalić, kontrolki wszystkie, podczas przekręcenia kluczyka, pala się jak powinny, po wielu kręceniach...
Sprawdź, czy nie zapowietrza Ci się układ zasilania. Na początek wymień elastyczne przewody nadmiarowe na wtryskach i sprawdź, czy nie ma za dużego podciśnienia w zbiorniku paliwa. Po prostu odkręć korek wlewu paliwa i posłuchaj co się dzieje. Kiedyś miałem taki problem i wywierciłem mały otworek w korku, ale to było stare auto.Możesz np. spróbować...
Wsadz rezystor ~ 150 ohm i zobacz czy ruszy -trzeba zawsze wyłączyć i włączyć zapłon. Jak ruszy to kup nowy czujnik.
Witam mam problem z autkiem jak w tytule. Czyli Octavia II 1,9 POMPOWTRYSK 2008r Mam problem z błędem w sterowniku silnika błąd numer 16567 Czujnik A temp. paliwa - wysoki sygnał wyjścia. Nie mogę go skasować podmieniałem ten czujnik i jest nadal ten sam błąd.- czujnik znajduje się na przewodzie paliwowym i dochodzi do niego wtyczka dwupinowa. Czy czujnik...
Do sprawdzenia napewno czujnik teperatury, trzeba porównać ile pokazuje w klimatroniku i w sterowniku silnika.
Podaj wartość z grupy 001 pola trzeciego, parametr odczytaj vagiem. Wczoraj robiłem passata z silnikiem AFN, po zatankowaniu w znanej stacji O****, auto po zgaszeniu już nie odpaliło, nastawnik stał na 1.120v, auto przyjechało z błędem nastawnika, wału, zaworu wyprzedzenia wtrysku i odcinającego paliwo, okazało się, że pompa stanęła na amen, po rozebraniu,...
Jeżeli rezystancja czujnika sprzężonego z pływakiem rośnie w miarę ubytku paliwa, to widzę to mniej więcej tak: http://obrazki.elektroda.net/48_12465479... Dioda musi być podłączona w innym kierunku, niż na pierwszych rysunkach. Pomiar napięcia na końcówce dochodzącej do czujnika, po jej odłączeniu od czujnika nie jest miarodajny. Istotne są napięcie...
Ale przy rozruchu 1 bar to chyba tyle ma być minimum. Potem jakieś 3bary na wolnych i 7 przy wysokich obrotach. Dlatego jak zacisnąłeś przelew a było 7 i dalej nie odpala to wydaje mi się że to nie problem z paliwem. Mogę się mylić bo ja wszystkiego nie wiem, w sumie to dalej ciekaw jestem tego sterowania wtrysków.
to w takim razie co należy zrobić żeby był i czujnik temp i paliła od strzała
U041600 - Elektroniczny program stabilizacji (Sygnał niezrozumiały)P167E00 - System start/stop (Przekroczenie czasu rozruchu)P229500 - Zawór regulacji ciśnienia paliwa 2 (Zwarcie do masy)U042800 - Czujnik kąta skrętu koła kierownicy (Sygnał niezrozumiały) Sądzę kolego że błędy pierwszy / drugi i czwarty wystąpiły przy okazji bo silnik zgasł właśnie...
Znalazł się winowajca problemów, uszkodzony króciec w obudowie filtra paliwa, w układ szło nie filtrowane paliwo, zapychając sitka i zawory. Zmieniłem obudowę filtra paliwa i oddałem zaworek na pompie, zawór i czujnik na listwie do czyszczenia w myjce ultradźwiękowej + wyczyściłem cały układ paliwowy i pomogło.
Pisałem wyżej jest to sekwencja i wiadomo - nie mam możliwości odpalenia bez benzyny, nawet przy długim holu cały czas czuć woń paliwa w środku, a nie zaskakuje. Wymienię ten czujnik, no i sprawdzę rozrząd.
Pisał o rozgrzanym silniku, więc kontrolka się nie zapali, ewentualnie tak jak pozostałe kontrolki - na sekundę, chyba że czujnik uszkodzony. A spróbuj odpiąć wtyczę z czujnika temperatury cieczy - będzie bogatsza mieszanka i jak odpali normalnie tzn że trzeba nieco dostroić mapę paliwa. Polecam forum vwgolf.pl - wątek z odpalaniem na ciepłym szeroko...
Witajcie, Mam ogromną prośbę o pomoc bo już szczerze mówiąc nie mam pomysłów na mój samochód i zaczyna mi działać na nerwy. Szukając na forach , można odnieść wrażenie, że to dość typowa usterka ale wszelkie możliwe rozwiązania nie zadziałały. Zaczęło się od drgania na postoju. Na początku delikatnie, później już regularne telepanie od momentu, kiedy...
Po pierwsze tak jak wspomniał przedmówca w tym silniku wszystkie podzespoły czujniki, mierniki tylko Bosch/oryginał Po drugie, logi robimy w grupach i wrzucamy a nie jakieś dane po kątach nie wiadomo skąd, gdzie.. Logujemy auto albo statycznie - ok 1 minuty na wolnych obrotach rozgrzany silnik albo dynamicznie przejazdy zapłon/flow/N75/lambda-paliwo...
Na zliczanie tych wypadających zapłonów zbiega się zbyt wiele czynników by jednoznacznie określić ich źródło. Należałoby by sprawdzić prawie wszytko w silniku począwszy od: Ciśnienie w cylindrach, cewki i świece zapłonowe, ECU, układ wtryskowy paliwa, czujniki, filtry itd.
Hej, kupiłem to auto pod koniec grudnia zeszłego roku. Wymieniłem filtr paliwa, powietrza, oleju i sam olej. Pojawiły się problemy. Po kilku godzinnym postoju (załóżmy po nocy) z samochodem dzieją się cyrki. Przy obecnych mrozach silnik uruchamia się z pół obrotu i pracuje. Pochodzi tak z 5 - 7 minut, słychać zmianę pracy silnika, jakby coraz ciężej...
Plyn albo wycieka albo jest wyrzucany przez zbiornik. Jak ta druga opcja to przważnie głowica popękana. Co do palenia rano to przeważnie problem zapowietrzonego układu paliwowego. Pierwsze pytanie kiedy był foltr paliwa wymieniany? Błedy w silniku? Np uszkododzenie czujnika wałka rozrządu daje takie objawy.
Był wymieniany filtr paliwa czujnik halla czujnik wału i nadal to samo zauważyłem że pompę słychać tylko raz a potem już nie
Chciałbym się dowiedzieć z jakiego czujnika jest brana informacja o zużyciu paliwa i gdzie go szukać.Może jest jakiś schemat.
Witam koledzy mam podobne problemy ze swoją skodą co kolega"meniu86" tylko że u mnie wyskoczyły błędy 17957 P1549 ZAWÓR KONTROLNY CIŚNIENIA DOŁADOWANIA zwarcie do masy, oraz błąd związany z czujnikiem temperatury paliwa w pompie wtryskowej . czy mógłby ktoś pomóc???
Witam, Mam problem z Skoda Octavia II 2012 lift TSI 1.8 benzyna. Wskaźnik paliwa nie pokazuje prawidłowego stanu. Ciągle leży na minimum, po przekręconym zapłonie minimalnie się rusza.,rezerwa sie nie świeci. VCDS wyświetla prawidłowo testy. Wymieniono czujnik paliwa, zegary. Na VCDS błąd wskazuje na zbyt wysoką rezystencje. Które piny w liczniku i...
Skoro po wymianie czujnika było jakiś czas ok, to szukaj czym ruszałeś przy wymianie czujnika, bo najwyraźniej coś nie łączy.
Słuchaj z tymi przewodami paliwowymi, które według Ciebie mogą być zamienione to tak nie bardzo po pierwsze, ze nie było nic grzebane przy smoku, a po drugie to by przerywało bez przerwy ( a to przerywa sporadycznie) nie wiem czy dało by w ogóle rade jechać. Dodano po 1 Dodam tylko tyle, że kiedyś był błąd na vag com dotyczący czujnika temperatury paliwa...
Witam wszystkich. Zakładam nowy temat, gdyż takiego nigdzie nie znalazłem. Otóż w aucie brakuje jakieś 50% mocy. Diagnoza przeprowadzona VAS-em i brak błędów. Po nocy odpala idealnie, nie dymi, nie szarpie. W przewodach paliwowych brak powietrza. Z odczytanych parametrów wychodzą tylko odchyłki z układu paliwowego. Nadmieniam, że przepływka była podstawiana...
EGR jest wyprogramowany jeżeli chodzi o turbo na kompie niby znakomite wyniki były trzyma wszystko bardzo ładnie a termostat z czujnikiem cieczy chłodzącej wymieniałem 2 dni temu, też nie pomogło. Jeżeli chodzi o temperaturę paliwa i temperatura w dolocie to tego jeszcze nie sprawdzałem.
Kiedyś miałem zamienione kostki czujnika temp.silnika i paliwa,też było coś nie tak.Odepnij czujnik temp.paliwa i zobacz jaki błąd wyskoczy.Może zamieszane w kablach.
Czujnik (z pompą) w zbiorniku paliwa jest rezystancyjny, więc wszystko jest do zrobienia.
Świece niestety nie pamiętam, czujnik temperatury silnika pokazuje w miarę prawidłową temperaturę, natomiast temperatura paliwa jest czasem na poziomie -63 stopnie C :|
świece w tdi grzeją kiedy temperatura silnika wynosi mniej niż 40 C gdy tempwratura silnika jest wysza to czujnik temperatury PŁYNU odcina grzanie świec oraz nie zwiększa dawki rozruchowej paliwa
Rozrusznik miał dwa razy robine tulejki szczotki, raz zrobione na opierdo.. drugi raz solidnie z dobrego materiału i wyrównywaniem ośki. Aku Bosch S4 nówka po zrobieniu rozrusznika po trzech miesiącach problem znów się nasila. Chyba spróbuje zrobić kodowanie na automat albo zrobie myk z czujnikiem.
Witajcie. Mam mały problem z odpalaniem samochodu na zimnym silniku. Musze długo krecić silnikiem, aż zacznie szrpac i zapali z 2-3 razem. W wężyku paliwowym przed pompą jest bąbel powietrza. Dziś wymienie filtr paliwa, ale czytałem jeszcze, że można odłączyć czujnik temperatury tylko nie wiem gdzie on jest??? Jeśli może mi to ktoś napisać gdzie go...
A ile masz paliwa w zbiorniku? Przy każdym jego stanie występują te objawy? Czujnik temperatury silnika sobie (profilaktycznie) sprawdziłeś?
1.6 MPI zgaduję BSE 75 KW/102KM? ;) Ma jakiś przebieg? Wróżka powie, że przyczyn może być wiele, niekoniecznie związanych z temperaturą. Przepływomierz (sprawdziłeś? czyściłeś?), sonda lambda, pompa paliwa albo nawet cewka zapłonowa lub zimne luty w sterowniku. Serwisy samochodowe idą na skróty, lubią typowe usterki, podłączają do kompa i kasują za...
Gdy na wskaźniki zacisk G dotknięta do masy to wskazówka powinna zejść na zero.Teraz czujnik musisz sprawdzić jak wcześniej opisałem. Witam.A podpinając się pod temat chodzi o octavię 2 nie działa wskaźnik paliwa tzn.po przekręceniu kluczyka wychyla się ze 3mm i stoi ale podmieniłem czujnik z pływakiem polutowałem i dalej to samo.Czy mogę sprawdzić...
Ale logicznie myśląc, komu się chce jeździć zimą przy tak niskiej temperaturze wewnątrz samochodu. Szyby pokrywają się szronem. Ciągły nadmuch zimnego powietrza na szybę w celu odszronienia to przesada (włączona sprężarka, zużycie paliwa). M.in. dlatego instalowany jest czujnik temperatury zewnętrznej.
(at)rtesadfg56 podobno sprawdził wtryskiwacze, pompę paliwa, wymieniał też czujnik wału. Najgorsze jest to, że nie może podpiąć komputera do Skody, bo nie chce się połączyć z autem. Dodano po 2 Czy istnieje możliwość, że coś się rozsypało w silniku?
no dobrta ale gdzie sie podlacza + i - , obrotomierz i inne takie sprawy tam sa tylko switla i czujniki paliwa i nic wiecej a gdzie obrotek a gdzie zasilanie moze mi ktos to powiedziec a masz moze cos jeszcze do octavii rozpiske jakas
Jak na ciepłym słabo pali to wina pompy. Jedz do jakiegos dobrego zakładu co zajmuje sie tuningiem niech zmienia mapy startowe. Masz wyrobiona pompe wtryskowa i podaje za malo paliwa na rozruch. Jak chcesz aby dopalila od razu to odepnij czujnik temp.
Ja bym sprawdzil TPS a w szczególnosci jego zasilanie. Brednie. To jest diesel, nie ma czegoś takiego ja Czujnik położenia przepustnicy. Parametry sprawdzić. Tester i obserwować wartości rzeczywiste.
Warto sprawdzić/wymienić czujnik temperatury płynu chłodzącego. Czujnik czterokońcówkowy ma w sobie w rzeczywistości dwa czujniki, jeden steruje komputerem silnika, a drugi wskazówką w liczniku. Podobny przypadek miałem w Octavii z silnikiem 2.0 AQY. Ciężko było uruchomić zimny silnik bo czujnik od silnika miał zbyt małą rezystancję. Komputer silnika...
Niektóre świece nawet 8 tys nie wytrzymują, ale żeby od razu wszystkie 4 to faktycznie podejrzane, skoro wszystko masz wymienione to zacznij od diagnostyki, za skład mieszanki odpowiada sonda lambda, przepływka, czujnik temp zasysanego powietrza i czujnik temperatury cieczy no i jak kolega wyżej napisał sprawdź ciśnienie paliwa, podłącz kompa i szukaj...
Witam ponownie. Załączam filmik do moich wcześniejszych wpisów, tak jak pisałem wcześniej. Na dniach wymieniono przepustnicę i dodatkowo czujnik temperatury płynu chłodzącego. Poza opisywanymi wcześniej wymianami dodam, że do paliwa dodałem mieszankę przeczyszczającą układ silnika, wtrysków, itp. Na załączonym filmiku nie wciskam pedału gazu, żeby wspomóc...
Po Twoim rozebraniu listwy trzeba teraz ją wyregulować. Z tego co napisałeś to widać że nie masz pojęcia co robisz. Skoro to niby wina wtryskiwacza to wystarczy zamienić go z innym i zobaczyć czy wtedy też błąd będzie się tyczył 4. Moim zdaniem pewnie problem w MAPie który jest zintegrowany z czujnikiem ciśnienia gazu. Ten nie widzi ciśnienia LPG i...
czujnik paliwo octavia skoda octavia czujnik paliwo octavia paliwo
chorus radio sonda laguna tłumić przelotowy
Uszczelniacz misy wypiekacza chleba - wymiana i konserwacja Oporność fotokomórki w nagrzewnicy: wartości i diagnostyka