czujnik położenia wału, czujnik elektromagnetyczny w aparacie zapłonowym. ewentualnie zaśniedziała wtyczka od sterownika silnika ale mało prawdopodobne.
Gdybyś chciał użyć ten moduł stag-a, to mógłbyś zaadaptować koło foniczne (60-2 zęby) z fiata cinquecento/seicento/punto/panda 1,1 lub 1,2, kwestia wytoczenia otworu środkowego i wywiercenia otworów na śruby mocujące do koła rozrządu wału korbowego, do tego trzeba by zbudować jakiś wspornik na czujnik położenia Aparat zapłonowy z silnika VW 2,0 na wtrysku...
Czujnik Hall reaguje na pole magnetyczne i żeby działał jako czujnik położenia musi współpracować z magnesem.Takie czujniki są stosowane jako przerywacze w aparatach zapłonowych ,czujniki położenia wału korbowego w silnikach spalinowych itp.W tej bramie musi być magnesik który przesuwa się koło tego czujnika.Może być to czujnik położenia bramy albo...
Nie ma tam żadnego czujnika położenia wału. Czujnik (optyczny) znajduje się wewnątrz aparatu zapłonowego. Sygnał jest na przewodzie pierwszym i drugim, trzeci to +12V po kluczyku, czwarty to masa. Do sprawdzenia oscyloskop ewentualnie kontrolka z diodą świecącą, żarówka się nie nadaje. Napięcie na cewce sprawdź względem masy, czerwonożółty powinien...
Miałem coś podobnego, winny był przekaźnik zasilający aparat zapłonowy i czujnik położenia wału. Znalazłem po ok roku.
Czujnik Hall g40 w aparacie zapłonowym jeśli masz cewkę na podszybiu.
Jest oznaczony numerem 1 bo to jest 1 i 5 blisko siebie. Jest on zabudowany w aparacie zapłonowym, wtyczka trój-pinowa.
Chodzi ci o czujnik położenia wału?
Odkręć aparat zapłonowy i wysusz suszarką czujnik położenia wału. I krokowca niech wyczyści.
W tym silniku zastosowany jest wtrysk monomotronic MA 1.2.3. Jeżeli chodzi o zapłon to czujnik położenia wału znajduje się w aparacie zapłonowym (tzw. czujnik Hala).
Ten czujnik na wale to halla pod kopułko aparatu zapłonowego, czy jest jescze jakiś inny ? Czujnik położenia wału korbowego znajduje się w bloku silnika, mniej więcej pod filtrem oleju. Przy przedniej poduszce silnika masz 3-pinowe złącze od tego czujnika.
(at)piasek80 wydaję mi się że w moim matizie nie ma czujnika położenia wału, zastępuje go czujnik optyczny w aparacie zapłonowym? Pozdr
Nie ma takowego. Jest tylko czujnik poł. wałka rozrządu, w aparacie zapłonowym.
Czujnik położenia wałka rozrządu nie wału. Jest w aparacie zapłonowym.
Sprawdz w tym czasie jak nie chce zapalić czy jest iskra i czy wtrysk pracuje. Jeżeli brak jednego i drugiego to może być czujnik położenia wału ( zależnie od silnika na wale, w aparacie zapłonowym) jeżeli nie ma iskry a wtrysk pracuje może być modół zapłonowy (częsta awaria i okresowa znajduje sie zależnie od silnika pod cewka , w aparacie) Na przyszłość...
Przełożyłem silnik 2.0l benzyna z mercedesa co ma jedno punkt do swojego mercedesa co ma wielo punkt u mnie czujnik położenia wału był koło rozrusznika Mój posiada dużo więcej elektryki niż ten co kupiłem,w nim taki czujnik jest podpięty pod aparat zapłonowy wiem na jakiej zasadzie to działa. Czy jak go przełożę to będzie działał? Jest 2 czujnik działający...
witam Jest tam aparat zapłonowy? Może uszkodzony jest CPW (czujnik położenia wału)
Napisałem czujnik położenia wału bo różnie to nazywają jedni czujnik halla inni położenia wału inni czujnik indukcyjny,znajduje się w aparacie zapłonowym.
Witam Czujnik położenia wału znajduje sie w aparacie zapłonowym Dodano po 21 Witam Czujnik położenia wału znajduje sie w aparacie zapłonowym
Czujnik znajdujący się przy kole zamachowym może być odpięty. W AX'ie na ECU BOSCH'a czujnik położenia wałka rozrządu (on jest odpowiedzialny za moment zapłonu) zanjduje się w aparacie zapłonowym, pod kopułką (tak jak np. w nowszych polonezach gaźnikowych) a sam moduł zapłonowy jest przykręcony do aparatu zapłonowego i jeżeli nie ma iskry to prawdopodobnie...
Witam proszę o pomoc już sprawdziłem wszystko i dalej nie chce odpalić. Po odpaleniu chodził nie równo gdy dodałem więcej gazu zgasł okazało się że był przegryziony kabel od świecy i od tej pory nie odpala. Wymieniłem aparat zapłonowy sprawdziłem czujnik położenia wału. Po samodiagnostyce pokazało że jest padnięty czujnik 1 cylindra. Wymiana aparaty...
Nie ma czujnika położenia wału. Jest aparat zapłonowy z czujnikiem Halla. Taki klasyk z białą kopułką jak w Uno 1,0. BOSCH MonoJetronic. Aparat jest jak nówka. Hallotron nowy, oryginał. moduł na aparacie też. ECU do niego pasuje tylko 732. Mam od 1,0 710 (zielone) i od późniejszego 715 i owszem silnik pracuje ale jałowe ma na poziomie 1500rpm.
Jeśli posiadasz aparat zapłonowy, to czujnik halla (impulsator) masz właśnie w aparacie. Jeśli cewka zapłonowa w miejscu aparatu to czujnik położenia wału (impulsator) przy kole pasowym.
Sprawdz czujnik "położenia wału" w jednej wersji masz go w aparacie zapłonowym i to jest po prostu impulsator razem z modułem zapłonowym,wtyczka nie podłączona bo to jest wyprowadzony czujnik wału ale tylko do diagnostyki auta i normalnie nie jest wykorzystany,ale ja mysle ze ze masz inny model ,w tym wypadku czujnik masz nad kolem zamachowym jest podlaczony...
Jeżeli to jest silnik 8 zaworowy (a w tym roczniku raczej 16V nie było) to nie ma takiego czujnika. Jest tylko czujnik halla w aparacie zapłonowym.
Przyczyn może być wiele może być modół zapłonowy,czujnik halla w aparacie zapłonowym lub czujnik położenia wału korbowego jeśli jest.Sprawdzić kody błędów jeśli jest możliwość.
ale kiedy kręciłem aparatem położenie kreski się nie zmieniało Kup dobrą lampę, bo niektóre są zbyt czułe że przyłożenie obok aparatu zapłonowego zakłóca jego pracę. Na kole powinno być "0" i "I" , to nie jest czujnik prędkości wału lecz położenia i to jest główny czujnik do iskry. W aparacie jest czujnik korygujący i jeżeli jest padnięty kręcenie...
kłopotem jest na 99% czujnik położenia wału lub czujnik halotronowy w aparacie zapłonowym. Jedno lub drugie zależy jaka wersja silnika.
Ja zapomniałem całkiem że oznaczenie i.e. było na błotniku a fire na tylnej klapie :) Ja miałem jakiegoś starszego, 96r. chyba więc tam był czujnik halla w aparacie zapłonowym, u ciebie pewnie jest już czujnik położenia wału normalny. Jak masz miernik to sprawdź przewody na zasadzie "po nitce do kłębka", najbardziej prawdopodobne miejsca to tak naprawdę...
Czujnik położenia wału to czujnik Halla w aparacie zapłonowym. Bardzo łatwo sprawdzić co szwankuje bo może winna być cewka. Jak nie pali wyciągnij kostkę z aparatu zapłonowego. Weź kawałek kabelka i przy włączonym zapłonie zwieraj środkowy zielony przewód z masą. Na przewodzie wysokiego napięcia od cewki ( włóż jakąś świecę i połóż na obudowie silnika...
Witam mam problem z Peugot 106 1999 rok nie odpala ,pompa paliwa ok,bezpieczniki ok czujnik położenia wału ok ,brak napięcia na wejściu do aparatu zapłonowego czy może ktoś mial podobny problem dziękuję bardzo za pomoc.Pozdr Tomek
Różnica jest w oprzyrządowaniu. X16SZ nie ma aparatu zapłonowego, jest cewkomoduł. Inne tej też koło pasowe-ma "ząbki" do czujnika położenia wału korbowego.
Witam, Zmagam się ostatnio z Golfem 3 cabrio 2001 rok 2.0 benzyna. Chodzi o to że świeci się kontrolka check engine i po podlaczeniu komputera pokazuje błąd czujnika położenia walka rozrządu, w tym aucie nie ma czujnika położenia walka a zamiast tego jest czujnik hala w aparacie zapłonowym i został wymieniony caly aparat zapłonowy, wymieniona zostala...
Tam gdzie idzie wiązka przewodów do lambdy, pompy wodnej i "jakiegoś" czujnika w bloku silnika? Czy to ten czujnik położenia wału? To coś mam tak "zjedzone" że masakra, ale myślałem, że to czujnik ciśnienia oleju. Błąd to 42. Tylko to mi pokazuje check engine. Mam ten silnik wsadzony w innym aucie i wiązkę też mam przerobioną, więc nie wiem jak to...
Czujnik "położenia wału" masz w aparacie zapłonowym i to jest po prostu impulsator razem z modułem zapłonowym, a ta wtyczka ma być nie podłączona bo to jest wyprowadzony czujnik wału ale tylko do diagnostyki auta i normalnie nie jest wykorzystany
Witam, mam Hondę Prelude IV 2.0 bez gazu i podczas jazdy silnik mi zgasł i zapalił się Check Engine. Komputer zablokował obroty do 3 tys. a kod błędu pokazuje czujnik położenia wału. Czujnik znajduje się w aparacie zapłonowym więc go wymieniłem na nowy regenerowany (cały aparat), niestety nic to nie dało. Wymieniłem pompę paliwa lecz to też nic nie...
Błąd czujnika halla będzie zawsze wyskakiwał na nieuruchomionym silniku, natomiast błąd sondy też będzie, jeżeli nie masz symulatora. Czujnik halla masz w aparacie zapłonowym. Pozdrawiam.
Nie wszystkie HR-V D16W1 mają czujnik położenia wału. Ja mam 99r. I nie ma. Są trzy czujniki wewnątrz aparatu zapłonowego i nic poza tym.
Panowie to jest już EL czyli elegancik a tam nie ma aparatu zapłonowego tylko czujnik położenia wału.
Choć nikt nie chciał pomóc, temat został rozwiązany. wymiana: sterownika silnika wraz z IMMO, aparatu zapłonowego, czujnika położenia przepustnicy. Tak, te wszystkie elementy złożyły się w wyżej wymienione objawy, ponieważ po wymianie tych elementów problem znikł na dobre.
Wiem że wracam do tematu z przed wielu lat, ale może komuś się przyda. U mnie problemem był wadliwie wykonany wałek rozrządu. Na końcu wałka jest nacięcie wykonane mimośrodowo dla sprzężenia z czujnikiem optycznym położenia wału oraz aparatem zapłonowym. Owe nacięcie było wykonane w niewłaściwym miejscu. Zaspawałem elektrodą do żeliwa błędnie wykonane...
Typowe jest że jeśli silnik ma czujnik położenia wału i czujnik położenia wałka który zwykle jest w aparacie zapłonowym, to bez tego drugiego właśnie będzie chodził ale kulawo, silnik działa w trybie awaryjnym. Z tym że ten błąd często wychodzi jak się podłącza interfejs na zgaszonym silniku. Trzeba sprawdzać na zapalonym, jeśli i wówczas wychodzi to...
Najprościej założyć monowtrysk MULTEC z pierwszych opli kadetów, bezawaryjny. Bez czujnika położenia wału, prosty MAP sensor, sonda lambda, aparat zapłonowy i czujniki temp. Dobrać dawkę paliwa do większego silnika przypuszczam, że można podnosząc ciśnienie paliwa.
Silnik ADZ. Nie ma ani jednego ani drugiego. Jest czujnik halla w aparacie zapłonowym napędzanym przez wałek pośredni.
u kolegi w oplu corsa 1,2 samocód nie odpala gdy ciepły , zmieniliśmy czujnik halla iczujnik tmperatury, ale tam są chyba dwa czujniki, inadal nie odpala Jaki symbol silnika? Jeżeli X12XE, lub X12SZ to czujnik położenia wału i zapłon bezrozdzielaczowy, jak C12NZ to czujnik halla umieszczony w aparacie zapłonowym.
To mnie zagiołeś musisz iść w innym kierunku i zastanowić się co daje sygnał do otwarcia wtrysku? To też nie realne aby trzy sterowniki były walnięte. Sterownik z czegoś musi brać sygnał albo z czujnika położenia Wału albo z aparatu zapłonowego bo nie wiem co tam masz jakbyś podpiął oscyloskop to pewnie byś wiedział więcej doktora z tego nie robiłem...
Już lepiej, teraz potrzeba oznaczenia ze sterownika silnika, albo podpowiesz, masz czujnik położenia wałka i wału i dodatkowo czujnik Hala w aparacie zapłonowym? System, rzadko spotykany KA JETRONIC?
Trzeba by przeanalizować jak tu jest zmieniany kąt wyprzedzenia zapłonu i czy ten kąt nie jest wykorzystywany przez sterownik do stabilizacji wolnych obrotów. Moduł zapłonowy z opla kadeta miał dwie funkcje zmiany kata zapłonu, wykonywał polecenia ze sterownika a w razie ich braku sam go zmieniał. Sterownik silnika od razu przejdzie w tryb awaryjny...
To tam oryginalnie był przepływomierz a nie tylko czujnik podciśnienia? Bez tego będzie działać, lambda nie ma żadnego wpływu na sterownie zapłonem. Bez przepływomierza czy MAP też będzie działać, tyle że w trybie awaryjnym (ze stałym kątem wyprzedzenia zapłonu). Ciśnienie oleju jest do deski, nie do komputera, podobnie jak jeden z czujników temperatury....
Niezłe jaja wyszły Bracia Rodacy ;) Okazuje się, że w moim Polo NIE MA czujnika położenia wału korbowego. Wyszło na to, że aparat zapłonowy jest do kosza(czujnik halla).
Witam Silnik AFT posiada dwa czujniki halla. Jeden w aparacie zapłonowym steruje sekwencyjnym wtryskiem. Drugi to czujnik położenia wału, który jak pada to nie ma wtrysku, iskry i obrotomierz pokazuje zero obrotów. Zapalają się też lampki. Ten z aparatu możesz odpiąć, a silnik będzie chodził dalej. Chyba, że odłączysz na chwilę akumulator.
Sprawdź miernikiem płynność oporności na czujniku położenia przepustnicy (psk . może ktoś kręcił aparatem zapłonowym i ma za wczesny zapłon?)
Miałem coś podobnego. Winny okazał się przegrzewający się czujnik położenia wałka rozrządu, który znajduje się w aparacie zapłonowym. Jak się dowiedziałem o cenę to poprowadziłem rurę karbowaną od zderzaka do czujnika, tak żeby dmuchało na niego chłodne powietrze i od roku problem się nie powtórzył.
Jeżeli,to silnik AGG,ADY lub AKR to czujnik w aparacie zapłonowym nie jest czujnikiem położenia wału,tylko wałka rozrządu i zwieranie środkowego pinu jego wtyczki do masy nie wywoła iskry.Zdejmij kopułkę rozdzielacza i sprawdź ile wycięć ma tarcza w aparacie. Pisałem już wcześniej gdzie jest czujnik wału.Pewnie po nagrzaniu "szwankuje". Pozdrawiam i...
No do aparatu zapłonowego oczywiście:)
Dużo czytałem i ludzie mieli takie same objawy jak ja, okazało się że to czujnik położenia wału. Podobno daje jakieś impulsy do aparatu zapłonowego, obroty silnika ustala, czy może być to? Albo czujnik Halla, ale brałem inny aparat zapłonowy i nie działało.
Czujnik położenia wału korbowego znajduje się w aparacie zapłonowym. I nie tylko! Tam jest więcej rzeczy mających wpływ na pracę silnika!
Kolego znajduje się w aparacie zapłonowym,inaczej zwany czujnikiem położenia wałka rozrządu.
Dzisiaj VAG pokazał błąd: 00515 Błąd czujnika położenia wałka rozrządu G40 Który to czujnik ? Czy to jest ten montowany pod aparatem zapłonowym ?
i cewkę zapłonowa Rozumiem, że to cewka wewnątrz aparatu zapłonowego? W nim masz jeszcze moduł zapłonowy i czujnik położenia wałka rozrządu. Sprawdź, czy dochodzi napięcie na cewkę zapłonową. Sprawdź bezpiecznik F44. Sprawdź kody błędu - diagnostyka komputerowa lub poprzez zwarcie pinów (nie wiem jaką masz dokładnie wersję). Podaj dokładnie kod silnika.
...z uwagi na brak aparatu zapłonowego w nowszym silniku, czujnik położenia wałka jest raczej niezbędny, bo pełni funkcję podobną do aparatu z rozdzielaczem zapłonu - dzięki niemu, sterownik może w odpowiednim momencie podawać impuls na cewki.
Z opisu wynika, że masz silnik B20Z (ten posiada czujnik położenia wału korbowego). Błąd wskazuje na uszkodzenie czujnika położenia wałka rozrządu, ewentualnie na problemy z komunikacją tego czujnika. Na początek rozkręć dokładnie aparat zapłonowy, przeczyść i sprawdź okablowanie (tam lubi zalegać wilgoć i robi zniszczenia). Aparat zapłonowy można kupić...
Fiat 126 nie posiadał - cytat:"modułu elektronicznego czujnika podciśnienia i położenia wału". Ostatnio był stosowany aparat zapłonowy z regulatorem odśrodkowym bez rozdzielacza wn i dwu sekcyjna cewka zapłonowa.
Ze stacyjką to może być różnie ale na krótko nic się nie zmienia.Sprawdzę po świętach aparat to się dowiem,a gdyby to nie czujnik halla to jak sprawdzić nieszczęsny czujnik położenia wału
A wiec ten moduł będzie podczepiony do pojazdu który mam w Awatarze ma on seryjny silnik od 126p, Wersja FL która ma Aparat zapłonowy zamiast czujnika położenia wału, a Cewka wiadomo ta 1,5oma
No to tutaj https://www.slideshare.net/guesta983f/ni... straszą aparatem zapłonowym.
Witam. Najpierw z czytaj kody usterek (jest to bardzo proste), wyczyść zaworek zwrotny ,czujnik położenia przepustnicy i zawór krokowy. Aparat zapłonowy wymieniałeś cały wraz z modułem optycznym , czy tylko kopułka i palec ? .Pomierz napięcia przy map sensorze. Po stos wiedzy o tej żabce zapraszam na http://daewooforum.pl/ .
Dziękuję za pomoc. Stały plus jest na sterowaniu wtryskami, sprawdziłem kable sterujące z wtrysków do kompa, są ok. Wyłączyłem zupełnie z obwodu czyli przywróciłem instalację oryginalną i nadal nic. W błyskach cały czas można odczytać błąd 11 czyli błąd czujnika położenia wałka. Dodam, że samochód ma automatyczną skrzynię biegów, choć to pewnie nie...
Witam. Mam taki problem: samochód najpierw przestał odpalać. Odpalał, ale po długotrwałym kręceniu. Stracił moc, dusi się. W komputerze pokazało stały błąd czujnika położenia wału. Mechanik wymienił mi aparat zapłonowy z czujnikiem Hala. Teraz odpala, ale dusi się dalej, moc słaba, obroty lekko nie równe. Na luzie często gaśnie. Jak jeszcze normalnie...
Albo w aparacie zapłonowym
Jeżeli to nie jest klasyczny aparat zapłonowy tylko jest czujnik położenia i jakiś sterownik (gaźnik, wtrysk ?) to taka przeróbka jest niby wykonalna, ale wyeliminuje regulację kąta wyprzedzenia zapłonu.
Przykręciłem i podpiołem wszystko tak jak było,nie ominołem nic,dziwne jest to ze i pompka paliwa sie nie uruchamia. Sprawdzilem czy idzie napiecie na cewke i jest ok,cewka ma przejście to raczej spalona nie jest a mimo to iskry brak. Czujnik położenia wału jest w aparacie zapłonowym ale nie wiem jak go sprawdzic,poza tym przeciez to nie mozliwe ze...
do wymiany moduł zapłonowy,jest przykręcony na aparacie zapłonowym. Ten rocznik nie ma czujnika położenia wału,nie ma tam modułu digiplex
Witam ponownie Czujnik położenia wału znajduje się centralnie pod aparatem zapłonowym (bardzo troszkę w głębi ) w korpusie skrzyni biegów. dostęp nie jest łatwy ale wymiana w warunkach podwórkowych jest jak najbardziej możliwa. ( dostęp od strony prawego przedniego koła ( od strony kierowcy) ) Pozdrawiam wszystkich serdecznie.
Guciioo wybacz nie chcę być niegrzeczny ale w Tico niema czegoś takiego jak czujnik położenia wału. To auto na gażniku z bezstykowym aparatem zapłonowym, tak mi wychodzi ze schematu.
dołącze do tematu bo mam podobny problem golf III 2.0 8V 95rok dziwny temat bo sprawdziłem wszystkie czujniki / parametry książkowe / auto na gazie pracuje super a na benzynie dusi się i po szybkim dodaniu gazu nie wkręca tylko zaczyna strzelać - ciekawe co , na gazie nie strzela tylko na benzynie czujniki , ciśnienie paliwa jak w książce , instalacja...
Mam ten sam problem w cordobie 1,4 8v 2000 r . jest prawie pewne że to czujnik Hala Czujnik położenia wałka rozrządu . znajduje pod filtrem po prawej stronie pomiędzy silnikiem a aparatem zapłonowym .
W aparacie zapłonowym jest indukcyjny czujnik położenia, można sprawdzić miernikiem cewkę, czy nie ma przerwy,nie pamiętam ile dokładnie powinien mieć, ale zazwyczaj 500-1000Ω Należy oczywiście sprawdzić zasilanie cewki zapłonowej i modułu (żarówką, nie miernikiem !)
Witam. Mam problem z Cordobą z 1998r. Zaczęło się od braku iskry. Wymieniłem czujnik Halla w aparacie zapłonowym wraz z kopułką aparatu, oraz czujnik położenia wału. Aktualnie autko odpala, ma moc jednak na luzie auto nierówno pracuje i czasami przy mocniejszym depnięciu gazu auto się "krztusi". Na rozgrzanym silniku problem znika. Rozrząd sprawdzany...
Masz na aparacie zapłonowym czy potrójnej cewce silnik AAA.
Zobacz czy masz wolne wejście na alternatorze oznaczone literką W. Jeśli jest to tam możesz podpiąc obrotomierz. Jest jeszcze możliwość podpięcia się pod aparat zapłonowy albo czujnik położenia wału korbowego. Sprawdź dokładnie luźne kable przy wtyczkach zdarzyło mi się że kable do obrotomierza są już podprowadzone do tablicy tylko nie jest zainstalowany...
Do weryfikacji czujnik położenia wału. na YT po wpisaniu: "czujnik położenia wału korbowego" znajdziesz filmik pokazujący jak go sprawdzić. To dość typowa usterka. Jak sprawdzić coś, czego tam nie ma? Skoro jest kopułka z palcem, to X14NZ - system z czujnikiem Halla w aparacie zapłonowym. Pewnie albo sam czujnik zdechł, albo moduł zapłonowy. Miałem...
Witam. Mam ponownie problem z moją Asterką, a raczej Usterką. Mianowicie czasami ciężko samochód odpala, czasami od strzała, nieraz jeździ jak powinien,, a nieraz się dławi. Jest to benzyna 1.4 Bez instalacji LPG. Na własną rękę wymieniałem już tyle podzespołów, że powoli tracę nadzieję, że ten samochód będzie jeszcze jeździł. Wymienione na nowe zostało;...
Może konkretniej o jaki czujnik chodzi i jaki jest system Mono-Jetronic czy Mono-Motronic . Czujnik położenia przepustnicy to wiadomo jak nazwa wskazuje, czujni tlenu (sonda lambda) przy rurze wydechowej, czujnik położenia wału (czujnik halla) w aparacie zapłonowym w głowicy napędzany wałkiem rozrządu, czujnik temperatury płynu chłodzącego w obudowie...
W tym silniku niema aparatu zapłonowego,jeśli wymieniłeś przewody WN to sprawdź czujnik położenia wału ,znajduje się on przy kole pasowym z przodu silnika.
Witam serdecznie. Panowie co to jest końcówka mocy w układzie zapłonowym. "Układ zapłonowy zawiera: cewkę zapłonową, kondensator, końcówkę mocy, czujnik położenia wału rozrządu zaworów wylotowych oraz rozdzielacz wysokiego napięcia. Aparat zapłonowy jest zamontowany na końcu wału rozrządu zaworów wylotowych. " Dodano po 9 Już się dowiedziałem, ale nie...
Przy czujniku położenia wału korbowego często pękały przewody. Warto to sprawdzić
Troszkę mało masz. Korpus przepustnicy z regulatorem ciśnienia, czujniki temperatury powietrza, silnika, map, sonda lambda do ustalania składu mieszanki, no i "cuś" co sterowało by czasem i momentem wtrysku - komputer albo z czujnikiem położenia wału, albo w wersji pośredniej, czyli określanie położenia wału przez czujnik wałka rozrządu w aparacie zapłonowym....
czy za brak iskry może być odpowiedzialny czujnik położenia wału ? Tak
Witam. Wymieniłem cały aparat zapłonowy i dzisiaj znowu pokazywał kod 0340 czujnik położenia wału i nie wiem co jest grane.
Silnik Hondy? Taki jak na przykład. Honda acord, prelude,? Podmień czujnik halla znajdujący się w aparacie zapłonowym.Czujnik położenia wału.Chyba że coś z immobilaserem . To co mi wpadło do głowy.
To czujnik położenia wału korbowego, wersja z DIS, jeśli silnik pracuje to musisz mieć wersję z aparatem zapłonowym, a blok pochodzi z innego auta i czujnik nie jest potrzebny.
Citroen ZX 1,4 Bosh Mono Jetronic A 2.2 Gdy silnik osiągnie normalną temperaturę pracy, na wolnych obrotach zaczyna szarpać, czasami nawet zgaśnie wymienione zastały: - świece, przewody - kopułka, palec - moduł przy aparacie zapłonowym - czujnik położenia przepustnicy - sonda lambda sprawdzona Proszę o pomoc, z góry dziękuje
Tak na pierwszy rzut oka wygląda to na optyczny czujnik położenia wałka rozrządu. Na początek warto rozebrać aparat zapłonowy i porządnie go przedmuchać. Czujnik jest "pod palcem". Palec trzeba wyjąć, zdemontować plastikową osłonę, potem metalowy dekielek. Porządnie tam przedmuchaj i wszystko oczyść. Czastem wystarczy czyszczenie - czasem czujnik trzeba...
Witam. Chcąc zmienić zapłon w silniku VW Passata 1,8 ADZ (Mono Motronic MA 1.7), trzeba wejść VAG-iem w nastawy początkowe i wtedy kręcić aparatem. Inaczej kręcenie aparatem nic nie daje, bo sterownik na bieżąco robi korekty zmienionego kąta wyprzedzenia zapłonu, aby utrzymać taki kąt wyprzedzenia, jaki jest wgrany w mapę zapłonu. W przypadku, kiedy...
Schemat D14A2 w powiększeniu elementy aparatu zapłonowego http://obrazki.elektroda.net/95_12549786... kostka podwójna kabel czarny z żółtym paskiem + po kluczyku masa na obudowie. T1 cewka wn A52 moduł zapłonowy B75 czujnik prędkości B132 czujnik położenia wałka rozrządu B54 czujnik położenia wału korbowego do testów podłącz kostki zmasuj porządnie...
OK widze ze sami znawcy tematu . To moze zapytam tak . Czy matiz ma czujnik położenia wału korbowego i czujnik prędkości obrotowej wałka rozrządu ?? bo z tego co widze w książce to ma jeden czujnik w aparacie zapłonowym i to wszystko . Nie moge odnaleźć nigdzie czujnika przy kole zamachowym . Dodam ze elektronika jest firmy znanej wszystkim :) DAC rzecz...
wymieniłem świece ,przewody zapłonowe ,aparat zapłonowy ,cewkę zapłonowa ,silniczek krokowy , czujnik położenia przepustnicy , czujnik temperatury płynu chłodniczego, kostki pod kierownica , filtr paliwa i powietrza To już dużo Ci nie zostało :D Pojedź Ty na konkretny warsztat, lub do mechanika, co ma pojęcie o tym co robi, bo jak WY wymieniacie rzeczy,...
Witam, Tak jak pisałem wyżej, w aucie jest aparat zapłonowy na wałku i nie ma czujnika położenia wału. Jutro posprawdzam podciśnienia. Dzięki i pozdrawiam warwick
Powiedz tylko jaka to cewka: podwójna czy pojedyncza , zespolona? Powiedz-po co udzielasz porad jak sam się g*** znasz? Jaka podwójna cewka w tej corsinie? Jaka! Tam jest zwykły rodzielacz! Jaki czujnik położenia wału, jak tam jest aparat zapłonowy z hallotronem! Już byś się lepiej zapytał jaki ten aparat-czy Lucas ( z czarną kopułką) czy Bosch (z...
czujnik położenia aparatu diagnostyka aparatu zapłonowego cewka aparatu zapłonowego
wpisać rejestru karta zabezpieczona zapisem powolne narastanie
schemat elektryki skutera schemat elektryki skutera
Instrukcja obsługi Gembird P/NDN-TA-BTST-01 Radio samochodowe: AM głośne, FM bardzo ciche - przyczyny