1. Elektrozawór oparów benzyny 2. Czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym
Albo sonda albo czujnik podciśnienia albo kolektor ssący nieszczelny - tu szukal j przyczyny. Samo się nie naprawi. Pozdrawiam
Jak podniesiesz maskę to po prawej stronie na tylnej ściance pod osłoną znajduje się MAP sensor rurka idzie do krućca w kolektorze ssącym,obok MAP jest wtyczka sondy lambda./MAP czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym/
Pojedź do tego mechanika i niech sprawdzi czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym (czujnik podciśnienia) napisz czy samochód ma instalację LPG bo to ważne pozdrawiam.
A czujnik podciśnienia kolektora ssącego?
Witam. Wygrzebałem że to czujnik podciśnienia kolektora ssącego http://klubcorsa.pl/viewtopic.php?t=1015... A w czym problem?
Sprawdzić czujnik podciśnienia, jego połączenia, napięcie zasilania. Wymienić/ naprawić uszkodzone części. Sprawdzić zgodność wskazań czujnika ze zwykłym wakumetrem.
Witam.Jak dla mnie czujnik MAP pokazuje za wysokie podcisnienie w kolektorze ssącym,na wolnych obrotach ma być 0,30-0,35 bara.Przypominam ze jest to MULTEC i całe oblczanie dawki paliwa opiera sie głownie o ten czujnik.Ja bym zmierzył podcisnienie w kolektorze ssącym i porownał z TECHEM.Byc moze jakas nieszczelność zaworów ssących powoduje wzrost tego...
Sprawdzić trzeba czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym, tzw. czujnik MAP
Patrząc na schematy do Z20LET (Astra G/Zafira A) to nadal jest czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym. Prócz tego na schemacie jest B110 Sensor – Luftdruck, ale to chyba zewnętrzny czujnik ciśnienia atmosferycznego. Jakby miał czujnik ciśnienia doładowania to silnik mógłby pracować bez przepływomierza, a tak odłączenie przepływomierza pewnie wyłączy...
Chwilę mnie nie było ale dodam jeszcze może komuś się coś uda podpowiedzieć. Po dalszym zagłębianiu się w silnik a dokładnie w sondy okazało się że po ich wykręceniu są białe 🙆 więc niestety ale całkowicie był rozsypany Kat i zatkał częściowo wylot do tłumika. teraz jest go brak (chwilowo) ale problem pozostał tylko tyle że się zmieniło to że występuje...
Maluch miał regulację kąta zapłonu odśrodkowo, w funkcji obrotów, Łady Fiaty 125p Polonezy w wersjach gaźnikowych miały regulację ciężarkami, odśrodkową i podciśnieniową w zależności od obciążenia ( dokładniej podciśnienia w kolektorze ssącym. W tym układzie regulacja wyprzedzenia kąta zapłonu odbywa się z udziałem modułu zapłonowego, w funkcji obrotów....
Nie wiem jak u Ciebie ale w większości przypadków to czujnik połączony wężykiem z podciśnieniem kol ssącego. inaczej czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym. w większości przypadków fiksuje w przypadku nieszczelności. sprawdź jeszcze czy serwo hamulca nie łapie lewego powietrza
Z kolektora-trzeba sprawdzić czy wężyk w połączeniu z czujnikiem są szczelne. Na króciec przy kolektorze można założyć inny wężyk(lub ściągnięty ten łączący z czujnikiem) i sprawdzić drożność otworka w kolektorze(króciec w kolektorze łączy wężyk z przestrzenią wewnątrz kolektora). Poprostu połączenie kolektor-czujnik ma być na 200% szczelne(czujnik...
W moim przypadku było identycznie, nie pomagało czyszczenie czujnika podciśnienia kolektora ssącego itp.,w niedługim czasie od momentu pojawienia się kontrolki check padł czujnik położenia wału, po wymianie było już ok, ale po jakichś 2 tyś. km padła niestety również pompa wtryskowa. Nie wiem czy obie usterki są ze sobą jakoś powiązane ale w moim aucie...
Ja uważam, że winny jest czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym. Te czujniki są dosyć awaryjne, lubią się zawieszać. Tym bardziej że komputer na niego wskazuje.
I ty mu za tą poradę dałeś pomógł? Przede wszystkim wyczyść silnik krokowy. Za taką poradę powinienem dawać bany. Zajmij się czujnikiem podciśnienia w kolektorze ssącym, bądź nieszczelnością po stronie ssącej.
czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym
Owik nie myl czujnika cisnienia atmosferycznego z czujnikiem podciśnienia w kolektorze ssącym!
Między innymi z czujnika podciśnienia w kolektorze ssącym. Bląd z opisem Pomiar obciążenia................ często wynika z brudnej przepustnicy
Sprawdź przewod gumowy łączący kolektor ssący z czujnikiem podciśnienia jeżeli występuje tu plastikowa puszeczka to ją możesz usunąć.
Mercedes silnik V6 benzynowy (2400, 2800 ccm >1998 r.), proszę o podanie lokalizacji czujnika podciśnienia w kolektorze ssącym, przewodów ciśnieniowych łączących kolektor z czujnikiem. (intake mainfold sensor)
słuchajcie,samochód mi nie palił ponieważ padł czujnik podciśnienia kolektora ssącego(takie plastikowe czarne pudełeczko mieszczące się po pokrywą silnika pod podszybiem) Byłem u mechaniika, podłączył auto pod kompa,zamówiłem czujnik koszt 90zł(zamiennik prawdopodobnie od Daewoo Lanos) i wszystko wróciło do normy. Dziś rano jeszcze przed zmianą tego...
czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym,zamocowany na ścianie grodziowej w okolicy serwa.
obrazki się nie ładują czujnik przy komputerze to MAP sensor czyli czujnik podciśnienia kolektora ssącego, bez niego też silnik zapali, choć będzie trochę nierówno pracował w Cieniasie czujnik wstrząsowy jest pod deską rozdzielczą centralnie na środku, w seju możliwe że też, ale nie koniecznie, tak czy inaczej "czek" czyli "marchewka" musi się zaświecać...
Jak wyświetla błąd P1160 czujnik ciśnienia doładowania to jak może nie być? Czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym czyli MAP SENSOR, cz. ciśnienia doładowania jest w silniku turbodoładowanym Dodano po 1 A jak to zrobić? Oddaj do warsztatu gdzie mają wiedzę, sprzęt i potrafią tego użyć Na koniec pytanie- sam robiłeś rozrząd w tym silniku bo wcześniejsze...
A może czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym - tam chyba jest taki GM-owski z wężykiem?
Istotnie uczepiłem się silnika krokowego jak rzep psiego ogona. Wprowadziłem ECU w stan diagnosyki, kontrolka wtyrysku wyświetliła kod 12. Podmieniłem czujnik podciśnienia kolektora ssącego, sprawdziłem przewody podciśnienia, filtr powietrza. Przepustnica czysta brak luzów. Pomysły mi się skończyły pozostał krokowiec jako że to on odpowiada za sterowanie...
Podjechałem na kompa pokazał błąd P0234 - Błąd podciśnienia turbosprężarki. Mechanik wymienił czujnik podciśnienia na kolektorze ssącym Błędna interpretacja błędu, tak czy siak masz kłopot z doładowaniem...
czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym. Od tego moze byc ten wezyk, a tego tez powodu może być problem z praca silnika
Czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym jeśli jest sprawdzić, jak nie wymieniałeś jeszcze to sprawdź świece. posprawdzaj dokładnie instalacje czy nie przerwane jakies kable.
Sprawdź proszę czujnik temperatury powietrza w kolektorze dolotowym,przepływomierz. Miałem kiedyś kłopot z nadmiernym spalaniem,bo okazało się że podciśnienie sterujące ssało lewe powietrze.
czujnik halla spradzony, zastanawiam sie co może być uwalone bo wczoraj auto było wpięte pod kompa i nie wykryło nic co może powodować brak iskry ... a może to czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym albo sterownik ?
Przewodem tym połączony jest czujnik ciśnienia bezwzględnego (MAP sensor) z kolektorem. Komputer sterujący dostaje sygnał z tego czujnika o aktualnym podciśnieniu w kolektorze ssącym. Jest to bardzo ważna informacja dla prawidłowej pracy silnika. Jeśli chcesz się bardziej zagłębić to wpisz wyszukiwarce - map sensor.
Czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym i czujnik temperatury zasysanago powietrza ( dwa w jednym ) znajduje się na obudowie kolektora dolotowego poniżej przepustnicy. Odpowiedzialny jest za podawanie informacji o podciśnieniu w kolektorze oraz temperaturze. Podciśnienie to jest też uzależnione od ciśnienia atmosferycznego. Przy braku informacji z...
Stary takie pytanie to totalna ignorancja. Od tego jest wyszukiwarka!!! (czujnik podciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym.....ale czy to coś ci pomorze, znajdź dobrego fachowca)
W fordzie tym można samemu przeprowadzić diagnostykę opis łatwo znaleźć w internecie.Czasami wina leży w przewodach dlatego należy sprawdzać przejścia.W niektorych fordach między czujnikiem podciśnienia a kolektorem ssącym znajduje się taka mała puszeczka na przewodzie gumowym,usuń ją i podłącz bezpośrednio czujnik do kolektora ssącego.
Mapsensor to całkiem co innego niż silniczek krokowy. Mapsensor to czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym czyli ogólnie mówiąc czujnik obciążenia silnika. Silniczek krokowy ma tylko na wolnych obrotach tak dawkować powietrze aby utrzymać stabilne obroty biegu jałowego. Dodano po 2 Z uszkodzonym lub zaciętym silniczkiem krokowym auto falowało by na...
Trudno coś powiedzieć bez podłączenia komputera diagnostycznego i odczytania kodów błędów i obserwacji danych czasu rzeczywistego. Takie silniki są bardzo wrażliwe na precyzję ustawienia rozrządu (tylko i wyłącznie na blokadach i naciąg paska zgodnie z procedurą) O poprawności ustawienia rozrządu świadczy wartość podciśnienia w kolektorze ssącym na...
Witam. Kolego Kocio6 po podłączeniu pod program diagnostyczny komputer wykazał uszkodzenie czujnika podciśnienia w kolektorze ssącym. Przełożyłem czujnik z innego auta i dalej ten sam błąd. Raczej dwa czujniki uszkodzone to nie możliwe. Zwłaszcza że drugie auto jest sprawne. Teraz pytanie czy jakaś nieszczelność w kolektorze ssącym może pokazywać ten...
Falowanie obrotów na benzynie często jest spowodowane nieszczelnością w podciśnieniu. sprawdź wszystkie wężyki. Czy ktoś wie jak jest rozwiązany czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym ? Czy coś takiego w ogóle jest ? W innych silnikach jest czujnik MAP a w omedze ?
A co tam ma być trudnego? Podciśnienie do regulatora ciśnienia, do czujnika podciśnienia, serwo oraz zawór przełączający kolektor ssący. A przy przepustnicy wężyk jeden od pokrywy zaworów.
ciśnienie na każdym cylindrze 11 bar https://obrazki.elektroda.pl/4693160800_... porobilem 3 zdjęcia ale każde takie same to wstawiam 1 zaznaczam że mam zestaw do mierzenia kompresji za 50zł z allegro który ma zawór shredera jedynie przy manometrze na wężu i na końcówkach nie ma więc pomiar może być zaniżony o te 1-2-3 bary i ciśnienie...
witam serdecznie mam problem ze swoją skodą 1.3 mpi (tylko benzyna bez gazu), chodzi oto że nie wchodzi na obroty i strzela w kolektor ssący,dusi się. komputer nie pokazał żadnych błędów. wymieniłem już: czujnik położenia wału,filtr powietrza,świece,rozrząd. podmieniałem z innej skody(sprawnej) przepustnice,wtryski,i ten czujnik podciśnienia w kolektorze...
Po latach dodaję kilka swoich spostrzeżeń w w/w temacie. Mianowicie Xantia 2.0 16V 98, gaśnie na benzynie i lpg, sporadyczne okresy wolnych obrotów raczej w zakrsie temp. 40-80stC. Gaśnie po wciśnięciu sprzęgla, a również zdażało się, że podczas jazdy, po zatrzymaniu, odpala bez problemu, ale wyłącznie bez pedalu gazu! Wymieniłem czujnik temperatury(zielony)...
Widziałem w aucie kolegi taki wynalazek jak kontrolka "economy". Była to dwubarwna dioda, która zmieniała kolor gdy pedał gazu był głęboko wciśnięty. Z tego co się zorientowałem to działa to na zasadzie czujnika podciśnienia w kolektorze ssącym, który jest sprzęgnięty z kontrolką. I teraz pytanie czy korzystanie ze wskazań takich gadżetów ma sens? Czy...
Witam panowie jak w temacie problem z błędem wykrycie fazy zintegrowanej z zapłonem, zapalaniem. Błąd stały czytany pp2000, nie da się wykasować pojawia się tuż po uruchomieniu silnika. Świece podmienione, cewka również bez zmian.Wtryski sprawdzone, instalacja do ECM przedzwoniona i przemierzona. Ciśnienie paliwa sprawdzone, kompresja również. Nawet...
Pomijając dyskusje na temat iskry zapłonowej, to jakbym czytał o moim aucie. Start chwila i PAH!!! PAH!!! Był padnięty czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym i dawało za dużą dawkę paliwa. Może uszkodził się przy przekładce, może wtyczka uszkodzona. Błąd ortograficzny poprawiłem.
Tak a jak jest silnik zimny i sonda nie pracuje dawka paliwa jest większa niż po zagrzaniu silnika do temperatury pracy właśnie na podstawie czujnika temperatury. Także będę się upierał że temperatura raczej nie ma za dużego wpływu na kąt wyprzedzenia zapłonu , chodź kto wie. Jak już to czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym ma więcej do powiedzenia.
co do pyt. 5. Czujnik to tzw MAP-sensor. Rozpoznaje podciśnienie panujące w kolektorze ssącym i tym samym określa obciążenie silnika
Jedt jakis otwor w rurze od dolu ale nic z niego nie wychodzi do rury tylko jakis kabelek od dolu Nie ma jakichś pustych dziur w dolocie, wszystko winno być szczelne, zaślepione, zatkane innym przewodem, lub czujnikiem. Nie ma tam nic co pasuje do tej dziury ? http://dochevroleta.pl/pl/p/czujnik-temp...
Witam, mam problem z błędem P2263 ( wartość ciśnienia doładowania różni się od wartości zadanej) w sprinterze 2.2 bi turbo 163 km, 2012 rok, po przejechaniu ok 40 km zapala się ten błąd, po wyłączeniu zapłonu kasuje się ale po kolejnych km znowu powraca. Wymieniłem węże podciśnienia , kolektor ssący, czujnik ciśnienia spalin, czujnik różnicy ciśnień,...
A od kiedy przy 2,5 jest przepływomierz....? Jest czujnik mierzący podciśnienie w kolektorze ssącym wbudowany w komputer, wężyk sparawdzałem, jest drożny.
Raczej nie. Mam na myśli nieszczelności za czujnikami, przepustnicą itp. (kolektor ssący, ewentualne wężyki podciśnienia). Sama obudowa filtra nie powinna mieć na to wpływu.
a to ci się będzie powtarzać ja miałem ten sam problem od 2 lat. przyczyny mogą być 3, ale prawdopodobne 2: 1. fakt silnik krokowy ale nie do końca, 2. map sensor (czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym ) ja wymieniłem silnik krokowy a okazało się że map. 3. Sonda możliwe choć ww. pozycje bardziej prawdopodobne. Pozdrawiam Marcin
czy czujnik ECU to czujnik temperatury do komputera, i jak sprawdzić te czujniki. Gdzie jest, i czy jest w peugeot 306 czujnik podciśnienia na powietrzu w kolektorze ssącym, i jak coś takiego sprawdzić. Bo np. miałem czujnik ten na wlocie powietrza z filtra zabrudzony olejem, i nie wiem czy jest sprawny. przepłukałem go benzyną.
Witam! Również posiadam Polo 1.4 z '98 roku i mam ten sam problem. Podczas jazdy gdy chce przyspieszyć wyraźnie czuć szarpanie i brak mocy np. ciężko dobić do 100km/h. W dodatku spalanie wrasta +2l !Już sprawdzałem wiele rzeczy. Ostatnio sprawdzany silnik pod kompem i wyszło że sonda Lambda działa poprawnie. Wszyscy się wypowiadają że najprawdopodobniej...
Wygląda to wszystko na problem z podciśnieniem w kolektorze ssącym, ewentualnie z czujnikiem podciśnienia (może tylko z jego wężykiem).
Niestety nie mam tej książki i maluszka już od roku. W elegancie jest moduł zapłony z czujnikiem położenia wału korbowego i czujnikiem podciśnienia w "kolektorze" ssącym. Do tego jest potrzebny kawałek wiązki z wtyczką do modułu (kabel do czujnika jest ekranowany) Moduł jest pod maską po stronie kierowcy( przy cewce zapłonowej). Czujnik podciśnienia...
domniemam że silnik HCS CFI (filtr powietrza na silniku).Objawy i kod (jeśli dobrze odczytany) wzkazują na rzadkie uszkodzenie czujnika podciśnienia w kolektorze ssącym (metalowa kostka na przegrodzie z jednym wężykiem do kolektora).Choć częściej występowało uszkodzenie sondy lamdy na rurze wydechowej , i wtedy było tak duże spalanie (a kody nieadekwatne...
Ja to widzę tak: — Niewłaściwy odczyt z któregoś z czujników (temperatury cieczy chłodzącej lub powietrza dolotowego, albo czujnika podciśnienia w kolektorze ssącym lub ciśnienia atmosferycznego), powodujący wprowadzenie dużej korekcji dawki paliwa. Jest to do zobaczenia pod komputerem diagnostycznym. — Uszkodzenie w ECU. Można spróbować...
Prawdopodobnie jest uszkodzony czujnik MAP i trzeba wymienić na nowy, czujnik MAT jest przykręcony do ściany grodziowej, idą od niego wężyki 2 wężyki. Taka mała czarna kostka. Straszliwa bzdura, przepisana z innego forum. Mat to czujnik temperatury powietrza, znajduje się w rurze dolotowej. Do ściany grodziowej przykręcony jest MAP - czujnik podciśnienia...
17961-Sygnał czujnika wysokości n.p.m. / podciśnienie w kolektorze ssącym, niedopuszczalna wartość sygnału.
Może coś być z czujnikiem obrotów wału. 3 i 4 to chyba mapsensor(czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym). Piszę "chyba", bo mam C16SE i czujnik ten jest bardzo podobny tylko ma jeszcze króciec do założenia weżyka łączącego go z kolektorem ssącym tuż za przepustnicą. Jeśli czujnik obrotów wału jest w moim niepodpięty to pompa się nie uruchomi(zabezpieczenie...
Pewną wskazówkę odnalazłem na forum tunerów. Ujemny kąt wyprzedzenia zapłonu jest skutkiem niepoprawnie działającej regulacji biegu jałowego, wynikającego głównie z zasysania lewego powietrza, źle pracującej przepustnicy (elektrycznej), lub sygnałów z czujników. No tak, z informacji producentów ECU wynika, że w celu uzyskania płynnego biegu jałowego...
(Wprawdzie nie znam dokładnie tego silnika jednak w podobnym przypadku uszkodzony był czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym. Myślę że warto by też sprawdzić wskazania przepływomierza masowego czy nie podaje zaniżonych wartości. Komputer myśli że ma dużo mniej powietrza niż w rzeczywistości podaje zaniżoną dawkę paliwa. Auto nie ma mocyi dusi się...
witam wszystkich jestem tu nowy i jesli temat w złym dziale prosze o przeniesienie mam problem z polo 1.4 mianowicie autko przyjechało z kontrolką chek engine po skanie (bosh kts 200) bład p1570(cos z imo jak sie nie myle) i p1158 (Czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym) autko paliło wszystko dobrze tylko ta kontrolka silnika wiec wyczysciłęm czujnik...
cały silnik jest na 100% szczelny nie dostaje lewego powietrza To jedno mamy z głowy. Przepustnica, przepływomierz powietrza, rury plastikowe od przepływomierza do przepustnicy i do odmy, wszystkie wężyki od podciśnienia, uszczelnienie kolektora, świece, Kable zapłonowe Do kompletu brakuje czujnika podciśnienia w kolektorze ssącym - o nim nic nie było....
Może to być sprawa czujnika MAP.Mierzy obciążenie silnika na podstawie zmian podciśnienia w kolektorze ssącym.
Zimny maluch zazwyczaj odpala tylko ze ssaniem, chyba że mowa o ciepłym silniku. Poza tym podaj więcej danych, bo jak to elegant to platynek sobie nie ustawisz ;) (moduł i czujnik położenia wału) jeżeli na module sterującym zapłonem to wymień moduł Moduł w maluchu jest niezniszczalny, prędzej przestawi się czujnik położenia wału jak ktoś go czymś potraktuje,...
Myślę że do podciśnienia z kolektora ssącego silnika. Mam inną instalację ale też sekwencję (w takim samym silniku) i parownik posiada również króciec podciśnienia. Jednak jest podpięty poprzez czujnik ciśnienia z kolektorem ssącym silnika
tak, mapsensor to czujnik podciśnienia podłączony do kolektora ssącego. Doczytałem sie w jakiejśc stronce internetowej o wartościach napięć z sądy lambda przy rozgrzanym silniku i idę pózniej sprawdzić na oscyloskopie i mierniku jakie są jej wartości napięć. Sądzę że i ona może mieć wpływ, jeśli jej zakres jezt zawężony to będzie włąśnie zubażać dawkę...
Podłóż z innego samochodu czujnik podciśnienia -MAP sensor połączony z kolektorem ssącym wężykiem, uszkodzenie MAP lub wężyka powoduje brak wolnych obrotów.
Może być problem z układem zasilania benzyną ale zanim sprawdzisz ciśnienie paliwa skontroluj przewód podciśnienia który prowadzi do tzw czujnika MAP przy sterowniku silnika. Jego nieszczelność powoduje złe wskazania podciśnienia w kolektorze ssącym i nieprawidłowe rozpoznanie obciążenia silnika co ma przełożenie na obliczenie dawki wtrysku paliwa....
Czujnik ciśnienia bezwzględnego tzw. MAP Sensor jest czujnikiem który wykorzystuje podciśnienie w kolektorze ssącym podając sygnał o obciążeniu silnika. W przypadku uszkodzenia skutkuje to zwiększonym spalaniem (silnik pracuje w trybie awaryjnym, tzn. paliwo jest podawane na sztywno) Dodano po 3 Tu masz ładnie opisane:[url=https://teamtotal.pl/artyku...
wydaje mi się, że gauge mierzy względem ciśnienia atmosferycznego od 0 do 250kPa, więc zmierzę tylko doładowanie(nadciśnienie) a chcę też podciśnienie.
Program LPG podaje że masz nieprawidłowe ciśnienie w kolektorze ssącym- sprawdź przewód do czujnika podciśnienia i sam czujnik . Jeśli sterownik gazu widzi nieprawidłowe podciśnienie to źle dawkuje wtrysk gazu
Witam! Potrzebujesz wiedzy z zakresu pracy i sterowania silnika spalinowego. Antykwariat/alledrogo i tam raczej starsze książki, gdzie o tym pisano. W nowszych jakby mniej esencji. Zapłon zależy od obrotów i obciążenia silnika, temperatury silnika, powietrza i liczby oktanowej paliwa, stopnia sprężania, konstrukcji komory spalania itd. Obroty wiadomo,...
Miałem dokładnie ten sam problem, brak wolnych obrotow na zimnym silniku. Przyczyna prozaiczna, sprawdziłem przewody podciśnienia. Jeden się zsunął (nie wiem od czego). Drugi prowadzący od kolektora ssącego do czujnika podciśnienia, pękł. Po wymianie wszystko wróciło do normy.
Ten silnik jest tak cepowaty że ......... Zapalasz, odłaczasz czujnik temp, odłaczasz sondę, a on i tak ma chodzić i nawet w miarę jedzie. Bez czujnika temp zapalisz po długim kręceniu z pedałem gazu w podłodze. Jeśli powyższe nie skutkuje usterka jest gdzie indziej. Ciśnienie paliwa trochę za małe ale powinien jeździć. Jeśli kłopot jest przy ruszaniu,...
Zdecydowałem sie na rozebranie zaworu regulacyjnego powietrza biegu jałowego (mylnie nazywanym silnikiem krokowym). Mechanicznie jest bez zarzutu. Elektrycznie - nie sprawdzałem , bo nie wiem jak. Żadnego mikrowyłącznika nie znalazłem. Do zaworu dochodzą trzy przewody, w tym jeden masowy. Wszystkie dochodzą do wirnika ułożyskowanego na nieruchomej osi...
Auto jw wersja ang.Pompa wtryskowa Bosch.Na pompie czujnik położenia "gazu", na kolektorze ssącym czujnik podciśnienia,komputer sterujący. Z pompy wychodzą 4 przewody,przypuszczam że jest to: wyprowadzenie zaworu stop oraz zmiana kąta wyprzedzenia wtrysku. Poszukuję schematu wyprowadzeń pompy,oraz schematu sterowania tą pompą.Niestety w necie nic nie...
Czujnik podciśnienia zasysanego powietrza trzeba sprawdzić. Po lewej stronie kolektora ssącego zamontowany jest, styki elektryczne i czy nie jest przytkany.
Czytnik map to inaczej czujnik podciśnienia, "kostka" z rurką podłączoną do kolektora ssącego, ten odbiornik to kij wie, (może coś z centralnym), kierunkowskazy to najprościej po prostu na chwilę wyjąć cały przerywacz.
Dzisiaj podpiąłem po komputer i wykazało anomalia wtrysku paliwa , nigdy nie widziałem takiej usterki, chyba że ktoś Ci źle przetłumaczył. Cewka owszem poże powodować takie szarpanie ,ale nigdy nie zaświeci odrazu lampki. Mulenie powyżej iluśtam, to pewnie regulacja zaworów, szarpanie to może być albo zła masa na silniku z tyłu po lewej ( jak patrzysz...
Można podmienić MAP sensor a jak to nic nie da to podłączyć do kolektora wakuometr i sprawdzić czy podciśnienie zmienia się zgodnie z prawidłowym. Robiłeś próbę z odkręconym wydechem ??
Do sprawdzenia rozrząd. Podpiąłeś przewód z podciśnieniem do czujnika MAP w kolektorze ssącym? Przy cewkach sa 2 masy - podpięte? Może pomyliłeś przewody WN i iskra jest w złym momencie. Tam nie ma przewodów WN.
Witam obok naczynka przy podszybiu jest czujnik podciśnienia do niego idzie węnżyk od kolektora ssącego zobacz szczelność [ma kość na 3piny] oraz przewody od pochlaniacza oparów
w silnikach benzynowych, jeśli komputer ECU zajmuje się zarówno dawkowaniem paliwa i generowaniem iskry w cylindrach, nie mówi się, że samochód ma układ zapłonowy i układ wtryskowy (przez analogię do silników gaźnikowych, gdzie był odrębny układ zapłonowy i odrębny układ dawkowania paliwa), tylko przyjmuje się, że układ wtryskowy zajmuje się wszystkim....
Wygląda tak jakby cut-off nie działał. Błędów może nie być, ale czujnik źle wskazuje. Zobacz na żywo wartość podciśnienia w kolektorze ssącym, oraz inne parametry.
Czujnik podciśnienia załatwi sprawę. Podczas hamowania silnikiem podciśnienie w kolektorze ssącym gwałtownie rośnie. Ciekawe tylko czy elektrozawór wytrzyma kilkaset wyłączeń dziennie.
Nie ma opcji oparów z kolektora tam jest podciśnienie. Ma wyciek paliwa raczej.
Witam Proszę o pomoc a mianowicie jak sprawdzić czy jest sprawny Czujnik podciśnienia, który cienkim czarnym wężykiem jest podłączony do kolektora ssącego Ford Focus MK2 LIFT 1.8 TDCI Rocznik 2006 Pozdrawiam
Jeździłem na benzynie dziś i nie miał siły, przerywał ale do 130km/h dojechał jakoś ale ciężko było. Postoi chwile i już problem z zapalaniem - nawet jak ciepły. Przed odpaleniem na zimno czy ciepło podłącz komputer i sprawdź temperatury czujników jakie podciśnienie w kolektorze ssącym (także po odpaleniu) I jeszcze pytanie sterownik tzn. moduł, ten...
Kolego to raczej chce sprawdzić nadciśnienie , a nie podciśnienie.
Czy ktoś się orientuje jakie powinno być podciśnienie w kolektorze na biegu jałowym w silniku psa 1.1 hfx. u mnie jest 310mbr czyli około -0.7bar. Napisze co sprawdziłem i co można wykluczyć -zmiana flasha w sterowniku te same objawy. -sterownik silnika podmiana na inny to samo zachowanie -Rozrząd dobrze ustawiony -luzy zaworowe prawidłowe -kolektor...
Hej! 1.Nie miałem na myśli kabli tylko wężyk podciśnienia. Te 2tys na wolnych śmierdzi braniem lewego powietrza, sprawdź jeszcze raz. 2.Czujnik na kolektorze ssącym to czujnik podciśnienia, podmień go. 3.Pisałeś, że połączyłeś przewody zapłonowe w/g schematu Bosch, rozumiem, że inaczej niż teraz i nie było dużej zmiany więc może jest walnięta cewka,...
w kolektorze ssącym powinien być czujnik podciśnienia (map sensor przynajmniej w moim 406 tam jest) .postaraj sie wyciągnąć wtyczkę i napisz czy jest ok. przypadłością peugeotów są te czujniki .
Witam Pacjent to Renault Scenic 2001r 2.0 Benzyna ster silnika Sirius 34 Panowie ręce mi opadają z tą renówką. Chodzi o to że renówka ogólnie jeździ obroty ładnie stoją nie falują. Problem się zaczyna przy ruszaniu albo jeździe pod górkę kiedy trzeba dać gazu i silnik wkręca się z niskich obrotów na wyższe ale warunek gaz trzeba wcisnąć niemal do oporu...
Czujnik ciśnienia bezwzględnego jest umocowany gdzieś w okolicy podszybia.Jest to użądzenie z trzema kabelkami i podłączony do niego przewód podciśnienia wychodzący z kolektora ssącego. Gdy tylko spadnie ten przewodzik z czujnika albo z kolektora błąd ten będzie natychmiast i silnik dędzie nierówno pracował.Wogółe należy sprawdzić wszyskie przewody...
podciśnienie kolektor ssać czujnik kolektor ssać czujnik podciśnienie kolektor
napełnianie kartridży canon naprawa niebieski ekran komputer przesunięcia bitowe
Jak włączyć funkcję nagrywania w telewizorze Samsung? Fiat Ducato 2.0 - Opis elementów budowy silnika