Napięcia na czujniku mierzone, ewentualnie wskazania na kompie sprawdzone?
Być może masz niedrożne przewody doprowadzające podciśnienie do czujnika różnicowego .
Obwód podciśnienia był sprawdzany tylko na postoju. 0,6 bara dochodzi do turbo. Jak pisałem, zaworek jest nowy, a turbo podmienione i jest to samo. Czujnik MAP też podmieniony. Sprawdzę podciśnienie podczas jazdy.
1. Elektrozawór oparów benzyny 2. Czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym
Cały temat można do kosza przenieść, nie wiemy nawet jaki rocznik a co ważniejsze jaki silnik. Jeśli to jest coś o czym myślę, masz do wymiany czujnik podciśnienia.
Zobacz co widać na przewodzie sygnałowym bo ECU krzyczy że w kolektorze jest złe ciśnienie (zbyt wysokie) albo ma zwarcie na przewodzie sygnałowym. Zobacz co jest na odpalonym silniku z czujnikiem i bez czujnika. Mierz do masy. Powinno być 5V gdy silnik nie pracuje. Czym niższe napięcie tym niższe ciśnienie w kolektorze (wyższe podciśnienie). W tej...
Albo sonda albo czujnik podciśnienia albo kolektor ssący nieszczelny - tu szukal j przyczyny. Samo się nie naprawi. Pozdrawiam
wtryski powinny otwierć sie równocześnie, sprawdź czujnik podciśnienia
Sprawdź podciśnienia włącznie z czujnikiem.
EGR jest elektryczny i nie ma przy nim podciśnienia. Sprawdzić trzeba podciśnienia zwłaszcza okolice akumulatora jest pod dozownikiem powietrza oraz szczelność układu gruszki i czujnika kopiowania turbo jest na nim oring i czasem puszcza. Strzykawka 100 i sprawdzić czy trzyma podciśnienie na poszczególnych odcinkach uk sterowania.
A czujnik podciśnienia kolektora ssącego?
Witam Peugeot 307 1.4 benzyna 2007r na zmiennych faz rozrządu przebieg 130tys Problem polega na zbyt dużym podciśnieniu w kolektorze dolotowym przez co obroty falują a jak auto jest zimne to szarpie przerywa czasem zgaśnie ale tylko na zimnym silniku na ciepłym jest normalnie, minimalnie obroty czasem przyfaluja Sprawdzony kolektor na szczelność dymiarka...
I teraz hit, temat rozwiązany. Były założone 2 termostaty z czujnikiem (podgrzewaczem) takie jak oryginał, co się okazało otwierają termostat przy temp 95 co jak zaraz wyjaśnię już za późno, robiło się zbyt duże podciśnienie i termo się otwierał albo nie koniecznie. Dodam że były to drogie zamienniki. Żeby było porównanie to z różnych firm. Serwis Peugeot...
A pozatym czujnikiem temperatury to kolega badał inne czujniki oraz układ podciśnienia?
Witam posiadam Peugeota 407 1.6 HDI z 2005r. Mam problem gdyż po zapaleniu nie otwiera sie turbina (gruszka podciśnieniowa nie otwiera turbiny). Zawór i czujnik ciśnienia doładowania był zmieniony a nadal to samo. Na krótko podłączając podciśnienie do gruszki turbina działa. Podłączając komputer wyskakuje bład "581" i nie daje sie skasować
Mario.M już wiem co jest grane niema ciśnienia na cylindrach zawory tak na zdrowy rozum jak by cos było uszkodzonego zapalała by się pomarańczowa lampka diagnostyki , wiem jak sprawdzić błędy po prostu jak na cylindrze jest mniej niż 4 atmosfery wszystko mówi za siebie zawory wypalone
Peugeot partner 1,6 HDi 2014r. Błędy z turbo, dziwna regulacja. Ogólnie peugeot po uszczelnieniu ach i wymianie turbo na regenerowane. Ale przed regeneracja też nie chciał jeździć normalnie. Więc tak. Błąd łapie z czujnika na gruszce Bład pomiar pozycji turbo P2565 turbo o stałej geometria, zwarcie do plusa, przerwa w obwodzie. Efekt pracy jest dziwny....
Jest kilka punktów odpowietrzania. Procedura - wpierw zlewamy płyn u dołu chodnicy-zakładamy wąż - zalewamy zbiornik- bez włączania silnika odpowietrzamy układ od najniższego punktu. Tu podobnie. https://youtu.be/OGaOYeELZwc Najważniejsze odpowietrzasz przy ścianie grodziowej, koło termostatu i ewentualnie na chłodnicy i po temacie. Problem może być...
te objawy wskazuja na brak zasilania paliwem lub przerwy z dwóch czujników kąt przepustnicy lub czujnik podciśnienia / przepływomierz to auto nie ma przepływomierza
Na początek do sprawdzenia wężyki podciśnienia które sterują zmienną geometrią. Sprawdzić czy sztanga od zmiennej geometrii chodzi i nie zacina się. Następnie do sprawdzenia zaworek sterujący zmienną geometrią. Najlepiej podmienić na inny. Ewentualnie uszkodzony czujnik kopiowania turbo który jest przy turbinie. Generalnie czujnik ten podaje sygnał...
Nie wiem jak był czyszczony układ czy wyciągany był smok ze zbiornika i sprawdzony wewnątrz bo wygląda mi na syf w nim w postaci gęstej mazi która ogranicza dopływ paliwa miałem podobny objaw w mazdzie z silnikiem hdi silnik pali do czasu wypalenia paliwa z filtra w którym robi się podciśnienie i po zgaszeniu silnika paliwo dopływa powoli do filtra...
czy czujnik ECU to czujnik temperatury do komputera, i jak sprawdzić te czujniki. Gdzie jest, i czy jest w peugeot 306 czujnik podciśnienia na powietrzu w kolektorze ssącym, i jak coś takiego sprawdzić. Bo np. miałem czujnik ten na wlocie powietrza z filtra zabrudzony olejem, i nie wiem czy jest sprawny. przepłukałem go benzyną.
Zrób diagnostykę. Przepływ powietrza żądany/oczekiwany, podciśnienie w ssącym, kąt otwarcia przepustnicy, test szczelności dolotu, obroty jałowe żądane/oczekiwane, korekty lambda. Czytanie błędów to nie diagnostyka. Opiniami mechaników nie naprawisz - jak nie przysiądzie ktoś z wiedzą, to nie zrobisz.
Tylko map sensor mierzy podciśnienie w układzie dolotowym. To nie jest czujnik temperatury. To ze sobą współgra jak z sondą lambda. Ale wypięcie czujnika temperatury nie powinno wywoływać błędu Map sensora. Znam przypadek chwilowej usterki Map sensora, ale komputer wywalał wtedy błędy o spalaniu stukowym.
A co myślisz o problemie z czujnikiem prędkości ? Czujnikiem podciśnienia ?Źle wyregulowaną instalacją gazową ?
Po pierwsze to xobacz czy jest podciśnienie na zaworku pneumatycznym od turbo. Potem czy zaworek działa. Kolejny krok to sprawdzenie czy zaciąga gruszke od turbo i czy działa czujnik polożenia gruszki. Jeżeli to wszystko jest ok, to wyciągaj turbo i sprawdź geometrie. W tych silnikach geo jest wykonana z blaszek, które często się często obłamują.
Mam od roku Peugeota Partnera 1,4 benzyna 2006r, zaczął mi gasnąć przy temperaturze silnika 70 -80stopni. Powyżej tej temperatury pracuje normalnie, po zgaśnięciu odpala bez problemu. Wymieniłem czujnik temperatury cieczy i czujnik podciśnienia, problem nie ustał.
Tak, dokładnie o ten czujnik chodzi. A co do doboru to pierw poszukałem w jakich samochodach występuje taka sprężarka jak w moim, a potem szukałem na allegro. Kupiłem używkę, ale w super stanie. Te czujniki padają w 307-kach bo moim zdaniem jest to błąd konstrukcyjny(ale może się mylę). Elektrozawór który steruje siłownikiem zamontowano z tyłu na silniku...
Przepraszam za moje błędy. Rzeczywiście na gruszce jest czujnik, chociaż nazwałbym go raczej elektrozaworem lub czyms takim.Zdemontowałem gruszkę i ten "czujnik", sprawdziłe sztangę, chodzi bez problemów, lekko. Membrana gruschki szczelna, trzyma podciśnienie. Wężyk cały, nie jest sparciały.Najwięcej problemów było z jedną śrubką mocującą czujnik do...
Pomocy. Peugeot 1.4 16v z silnikiem kfu et3j4 wchodzi w tryb awaryjny. Podmieniona była przepustnica, czujnik podciśnienia, cewka zapłonowa i wymieniony zawór sterujący fazami rozrządu. Nic nie pomaga. Błąd p1160
A rzeczywiste ciśnienie oleju było w jakiś sposób sprawdzane ? Może po prostu pompa oleju się kończy ? Nie wiem jakie rozwiązanie jest w tym silniku, ale w 1.6 nie ma czujnika położenia wałka rozrządu, jest za to DEPHIA. Generalnie sprowadza się to do wytwarzania odpowiednich impulsów przez cewkę zapłonową. Zresztą przedstawione objawy wskazywałyby...
Jeśli w wężyku będzie podciśnienie (np. zatkany filtr powietrza) to będzie dużo gorzej dużo... (Sprawdź zasilanie czujnika ≈5V oraz sygnal wyjściowy 0.8-3,..4V) podłaczyłem go pod komputer i okazuje się ze sonda lambda umarla po odpieciu jej i skasowaniu błedów z pamięci jest całkiem ok ale to nie to. Jakie usterki pokazal komputer?
czyli po odłączeniu akumulatora i ponownym go podłączeniu , uruchomieniu silnika , zaraz obserwujesz wypadanie zapłonu ? wypada losowo ? na różnych cylindrach ? - problem z czujnikiem położenia wału korbowego jaki kolor mają elektrody świec z poszczególnych cylindrów po przejechaniu kilku dziesięciu km jak któraś jest czarna to problem z tym cylindrem...
Myślę "sołtysie", że samochody sobie daruj, brak wiedzy i sprzętu i i nadużywanie "czyszczenia silnika krokowego" Odradzam czyszczenia silnika krokowego nawet wtedy kiedy tego wymaga. Wiesz co to jest MAP i TPS? TPS to czujnik położenia przepustnicy a MAP to podciśnienie w kolektorze. Odrobinę wiedzy to jeszcze posiadam. Z resztą nawet laik pewnie...
I widzisz milejow, na tym polega całe nieszczęście tego forum. Jakieś capki tworzą capowate teorie. A założyciel tematu sprawdził by, czy czujnik ma zasilania, jaki jest sygnał generowany, czy mierzy owo podciśnienie (popękany/zwalony szlauchik), albo jakie jest. Ale tego nie sprawdzi. Bo jest ciemny. I może taki być, bo po to są fora, aby lamerkom...
sprawdz napiecie wyjsciowe z czujnika według tego wykresu wyżej napiecie powinno zmieniac sie płynnie .jeżeli bedzie sie zmieniało to jest ok .Dalej :poszukaj złącza od sądy rozgrzej silnik podłacz miernik i sprawdz co dzieje sie z mieszanką przy dodawaniu gazu jezeli sygnał spada na ubogo Dodano po 1 warto też sprawdzić podciśnienie w kolektorze ssącym...
Kolego bartek_j, moje pytanie odnosilo sie do nadcisnienia jakie wytwarza sie, jak wywnioskowalem z opisu kolegi tomaszkom26, w ukladzie chlodzenia niezaleznie od temperatury silnika. Czyli do stalych jego przyrostow. Podgrzana ciecz i powietrze w zbiorniczku oczywiscie sie rozszerzaja co powoduje wzrost cisnienia podczas pracy silnika, czasem az do...
Podciśnieniowy zawór EGR nie ma żadnych czujników. Jedynie przy zamkniętym egrze będzie zawyżał dane z przepływomierza. Ponieważ mam zaślepiony dolot z egra, mam ciągle zawyżony przepływ powietrza, ale wcześniej nie było tego błędu. Powtórzę jeszcze, że chcę zrobić bypass kabli od elektrozaworu, bo tak jak napisałem w pierwszym poście, ni stąd ni zowąd...
(-) czym może byś spowodowany taki powolny wzrost ciśnienia? Ogólnie można powiedzieć, że na niedomaganie pt. zbyt niskie ciśnienie doładowania składa się wiele czynników, nie tylko sama turbosprężarka. Prześledź dokładnie poniższy prosty schemat sterowania turbosprężarką i może sam dojdziesz przyczyny. http://obrazki.elektroda.pl/4593840200_1...
(...) a nowy Hella i problem znikł :) Ale pojawił się nowy problem ! Błąd DTC P0299 https://obrazki.elektroda.pl/5295904800_... pojawia się przy mocnym przyspieszania na wysokich obrotach ok 5tys obrotów i wtedy wyświetla się usterka silnika i odcina moc wyłącza turbo. (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji Użytkownik wymienił...
Witam, Otóż powodów może być kilka. Po pierwsze wymieniałeś sam rdzeń turbosprężarki. O ile się nie mylę ta turbosprężarka jest o zmiennej geometrii. Jak zdjąłeś obudowę turbiny (ta żeliwna) powinna znajdować się kierownica - obejrzałeś jak to wygląda, czy porusza się gładko, nie przycina? To z tyłu silnika to nie czujnik ale zawór proporcjonalny odpowiedzialny...
Przeważnie jest to skutek uszkodzonego czujnika podciśnienia, te czujniki Magneti Marelli uszkadzają się często, czy to w fiatach czy peugeotach. Ja zakładam od opla, po przekrosowaniu wtyczek.
Dzięki za odrobinę nauki, lecz ja to wiem. Może inni z tego skorzystają. PS podane zdjęcie nadaje się do silników gaźnikowych w których zapłon jest sterowany typowym aparatem zapłonowym z czujnikiem halotronowym, odśrodkowym i podciśnieniowym regulatorem wyprzedzenia zapłonu i którym podczas napraw trzeba regulować kąt wyprzedzenia. Silnik na wtrysku...
Mam problem z Peugeot diesel. Jak jest zimny można przejechać ok 30 km. Najpierw zapala się check, później trójkąt a następnie lampka stop i gaśnie. Po zatrzymaniu i ponownym uruchomieniu na ciepłym silniku można tylko jechać ok. 5-10 min i zapala się lampka stop i gaśnie. Po podłączaniu kompa Delphi wyświetla się komunikat P1457 zależny od producenta....
Ja ogólnie już myślałem nad zrobieniem dolotu z wersji 90km, omijając przepustnicę dozującą ciepłe powietrze, tak by wszystko szło przez fmic bez obawy, że mimo na odłączonej przepustnicy coś się dostanie. Tylko potrzebne kolanko i rura od turbo do węża ic. Dziękuję za dotychczasową współpracę w takim razie. Fap został usunięty mechanicznie i programowo...
Witam, problem z głowy:-) Czujnik podciśnienia na dolocie...ułamany króciec od wężyka...skleiłem i wszystko gra i buczy. Pozdrawiam
gdzie znajduje się czujnik ciśnienia doładowania przy tym silniku Nigdzie, to silnik wolnossący. Zrób odczyt parametrów i podaj wartość podciśnienia w dolocie
Proponuje podpiąć pompkę do testowania podciśnień i sprawdzić jak się mają odczyty z czujnika do rzeczywistego ciśnienia zmierzonego manometrem.
w kolektorze ssącym powinien być czujnik podciśnienia (map sensor przynajmniej w moim 406 tam jest) .postaraj sie wyciągnąć wtyczkę i napisz czy jest ok. przypadłością peugeotów są te czujniki .
Do sprawdzenia podciśnienia, zaworek podciśnieniowy od VNT, czujnik kopiowania turbo, czy gruszka nie jest dziurawa, czy geometria się nie zacina...
Czytnik map to inaczej czujnik podciśnienia, Rozne juz bzdury czytalem a jeszcze znajdzie sie ktos, kto mnie zadziwi...
U mnie w układzie dolotowym jest sprawa prosta bo mam bezpośrednio z filtra rurę wpiętą do przepustnicy. Ale sprawdzę czy czasem komuś się śrubokręt nie wymknął i nie pozbawił szczelności układu. Zastanawiam się czy czasem nie jest to za sprawą czujnika podciśnienia albo czujnika przepływomierza powietrza ? W grę też mogą wchodzić nawet sądy Lambda...
Czujnik podciśnienia zasysanego powietrza trzeba sprawdzić. Po lewej stronie kolektora ssącego zamontowany jest, styki elektryczne i czy nie jest przytkany.
Witam, Odkopię trochę wątek - za co z góry przepraszam - ponieważ mowa jest o czujniku kopiowania turbo w 2.0 HDI, z którym i ja mam problem. Ja też po wywaleniu oryginalnego czujnika mam cały czas problem z kolejnymi czujnikami. Czy to jest normalne, że te czujniki Meletta wytrzymują pół roku? Wszyscy polecają tylko Meletta i Meletta a one po pół roku...
Piszę że nie podłożysz innego komputera ponieważ jest zgarany do wozu-dawcy. Zainteresuj się czujnikiem podciśnienia, w tych systemach uszkadzały się. Wypnij go i zobaczy czy efekt częściowo ustąpi.
Mechanik wymienił wszystkie cztery wtryski na inne używane i zauważyłem że z pod jednego wtrysku delikatnie ucieka powietrze bo był oblany ropą i robiły się pęcherzyki powietrza . Czy to może być powodem falowania silnika co jakis czas? Czy zrobiono coś w powyższej sprawie? Jeżeli masz jakieś przedmuchy na wtryskiwaczach, nadto wymieniono wszystkie...
Czy silnik ma turbinę? Może coś z podciśnieniem jest nie wporządku, czujnik ciśnienia ładowania węże podciśnieniowe? Reg. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Nie rozwiązują problemu użytkownika.
Witam wszystkich. Mam podobny problem z moim C5 (2004r FL, RHR)z takim samym silnikiem. Brak mocy, szarpanie autem po wyrównaniu jazdy, podczas przyśpieszania nie szarpie ale po dłuższym czasie wywala „ depollution system faulty”. Po kilku uruchomieniach błąd znika. Z elementów które już wymieniłem to przepustnica dolotu powietrza (wytarte...
Witam, jeszcze tu postanowiłem poszukać pomocy. W moim Peugeocie po ostatniej mroźnej nocy padła cewka. Po odpaleniu auto dziwnie pracowało, a kontrolka check migała. Cóż pomyślałem, że te -16 jest temu winne, ale po kilku minutach auto zgasło. Kontrolka się zaświeciła na stałe, a auto nie dało się już odpalić. Po diagnostyce, która wskazała cewkę wymieniłem...
Samochód Suzuki Grand Vitara I rok 2003 silnik 2.0 HDI 109 KM SQ420D RHZ (8V) 10DYEY Błąd P0403 - powodowany przekaźnikiem 1920.7 umieszczonym w komorze silnika i brakiem dobrej masy . Polecam puścić z nadwozia do klemy dodatkową plecionkę tzn. przewód masowy M6/M8 (użyłem Herth+Buss 52287505 i nowej klemy masowej 96187092 = Polcar KO0001D). Błąd P0510...
Witam wszystkich, dodam swoje trzy grosze na temat tego wynalazku, opierając się na swoich przemyśleniach, faktach technicznych i doświadczeniach. Na początek trochę teorii i czy w ogóle może to działać. Faktem jest że silnik spalinowy (benzynowy) pracuje ze sprawnością rzędu ~30%. Zwiększając jego sprawność o 100% będzie pracował ze sprawnością 60%...
Jest jeszcze problem z wskaźnikiem spalania chwilowego tym na zegarze obrotomierza. Włączenie stacyjki powoduje jego ruch do oporu, a po odpaleniu auta schodzi do zera i nic nie pokazuje. Czy może ktoś to naprawiał. Czy on ma gdzieś po drodze czujnik w kolektorze i rurkę podciśnienia, czy jest mechaniczny całkowicie. Pod maską niewiele widać i nie mam...
Witam Mam problem z Peugeotem 307 SW z 2007r. silnik 1.6HDi. Do rzeczy: Auto jeździło cały czas bez zarzutu, kiedyś na trasie szybkiego ruchu zjechałem na stację, żeby odebrać telefon. Nie gasiłem dobre 5 minut. Po 15 min odpaliłem i wyjeżdżając na trasę miałem wrażenie jakbym zamiast 2 wrzucił 4 bo auto nie miało nic mocy, dojechałem do pracy bez turbo,...
Nadal nie miałem pewności czy to MAPsensor więc za namową kolegi pojechałem na kompa (80 PLN), na którym fachmistrz wyczytał "Błędny odczyt z czujnika podciśnienia" po czym dodał, że nie ma pewności czy to nie przewody... :-(. Szczęśliwie akurat miałem okazję kupić w dobrej cenie czujnik podciśnienia i ryzyko się opłaciło - autko równomiernie pyrka...
Witam! Dzięki za porady. Ostatnio wymieniłem też uszczelki pod kolektorem wydechowym, więc od tej strony raczej nieszczelności nie powinno być :). Kolektora ssącego jeszcze nie ruszałem. Czy ktoś orientuje się jakie mają być parametry na czujniku podciśnienia? Jeżeli mam prawidłowe to strona ssąca powinna być szczelna. Napięcie na sondę dochodzi, to...
W większości samochodów produkowanych już od lat 80-tych występuje tzw. podwyższony bieg jałowy, który polega na podniesieniu o pewna wartość normalnych obrotów biegu jałowego w czasie, gdy czujnik prędkości pojazdu wskazuje na to, że samochód się toczy, a silnik pracuje na luzie i wolnych obrotach. Takie działanie jest zamierzone przez producentów....
Witam ponownie. Po wymianie zestawu BSI , ECU , stacyjka , kluczyk , immo auto odpala i po trzech sekundach gaśnie - kod błędu P1166.. Po wymianie zaworu regulacji ciśnienia paliwa na pompie nadal to samo bez zmian.. Układ wtrysku firmy BOSCH z ręczną gumową pompką paliwa na zasilaniu.. Będę wdzięczny za pomoc i radę w tym temacie.. OpisWartośćŚredni...
Silnik ma wypadanie zapłonu nierównomierne, słychać pufanie z wydechu, map w kolektorze koło 420mbar, kąt wyprzedzenia zapłonu mocno skacze od 3 do 17 stopni. Wtryski wyjęte i sprawdzone, pylą ładnie. Spaliny mocno śmierzą benzyną. Kolektor szczelny, cewka, świece wymienione. przy wymianie rozrządu wymienione koło zmiennych faz, popychacze, zawór od...
PEUGEOT 406 1.8 16V, LPG 1 generacji. Na gazie wszystko dobrze. Na benzynie często chodzi nierówno. Jak zapalam zimne auto to po 2 sekundach gaśnie. Dopiero za 3 razem chodzi. Często też jest problem z wchodzeniem na obroty. Dodaję gazu, a on jakoś tak słabnie i nie może się rozkręcić. Jak odłączę akumulator na parę minut i potem podłączę, to potem...
Witam. Mam błąd P2279 w Peugeot 308 1,6 THP 150KM benzyna. Zastanawiam się czy wymiana pokrywy zaworów rozwiąże problem. Wymieniłem czujnik MAP Sensor ale nie naprawił się błąd. Przewody podciśnienia wizualnie są ok. Auto kupiłem miesiąc temu z tym błędem, także nie wiem co poprzedni właściciel robił. Wiem tylko, że pokrywa zaworów jest wklejona na...
W szynie ciśnienie wzorowe, do momentu aż nie zaczyna szaleć, w tedy spada do ok 120 bar. W planie było zrobienie odrębnego zbiornika. Przyszedł manometr, dziś będę mierzył podciśnienia (układ siemensa nie ma pompki elektrycznej w zbiorniku, paliwo jest zaciągane przez pompę wc) przed i za filtrem, oraz spróbuje z podmienić czujnik ciśnienia paliwa....
Serdecznie witam po dłuższej przerwie.Jak wcześniej pisałem jestem pechowym posiadaczem peugeota 307 hdi lift moc 136 kM przebieg podobno 161000 km.Samochód kupiony od handlarza-mechanika ponad cztery miesiące temu.Przejechał do domu ok 700 km bez kłopotów.Już na drugi dzień pojawiły się kłopoty-brak mocy przy obrotach ponad 1500.Podpompowanie gruszką-samochód...
Opiszę swój problem który został rozwiązany dla potomności. Z roku na rok coraz to było gorzej z rozruchem nie palił za pierwszym razem. Szukałem w świecach żarowych /niestety to nie świece na odłączonych świecach palił nawet przy -16. Szukałem może łapie lewe powietrze do paliwa do pompy Wysokiego ciśnienia ./ Podłączyłem pompę elektryczną 6 barową...
Syn miał identyczny problem ze swoim PEUGEOT-em. Na wolnych wszystko normalnie a w trakcie jazdy, po wrzuceniu na luz i puszczeniu gazu gasł. Jeździł do mechaników kilka razy... aż w końcu doradziłem mu, żeby pojechał do innego. Mocno starszy pan wsadził gdzieś rękę.. pomacał.. i stwierdził że winny jest czujnik podciśnienia. Po wymianie (koszt nowego...
a to ci się będzie powtarzać ja miałem ten sam problem od 2 lat. przyczyny mogą być 3, ale prawdopodobne 2: 1. fakt silnik krokowy ale nie do końca, 2. map sensor (czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym ) ja wymieniłem silnik krokowy a okazało się że map. 3. Sonda możliwe choć ww. pozycje bardziej prawdopodobne. Pozdrawiam Marcin
Z którego roku ten peugeot lub jaki ma wtrysk ?? Jednopunktowy (Bosch motronic Mp 5 , MP 7) czy wielopunkt??? Silniki w peugeotach 306 były już troche zbajerowane więc trzeba wiedzieć jaki ty masz model. Filtry były wymieniane ?? Co z ciśnieniem na cylindrach?? A co z ciśnieniem paliwa?? Co ze szczelnością układu dolotowego (nie wciąga lewego powietrza)...
Witam, Sprawdź czy nie ma fałszywego powietrza w dolocie, nieszczelności podciśnienia. Gdyby to był uszkodzony czujnik, to powinno się tak objawiać przy każdej prędkości, przy każdych obrotach. Myślę, że to niewłaściwa mieszanka paliwowo-powietrzna. Czy masz oprogramowanie diagnostyczne, w którym możesz podejrzeć oba czujniki tlenu i przepływomierz?
Ale w instalacji raczej wszystko ok skoro każdy kabel ma dobre swoje napięcia chociaż pytanie mam jeszcze takie, na kablu na którym jest napięcie z czujnika ten sygnał przy odpiętej kostce jest cały czas około 3v , czy tam nei powinno być cały czas zero ? Bo kable podciśnienia chyba powinny być że do górnej wtyczki idzie ten za fapem a pod nią wtyczka...
Ten błąd dotyczy sterowania podciśnienia turbiny https://frenchcarforum.co.uk/forum/viewt... A jeśli chodzi o to że gaśnie to problem z cofającym się paliwem. Przed odpaleniem napompuj paliwo ręcznie gruszką na maxa i odpal zobaczysz czy jest ok. Obstawiam zapowietrzony układ.
Pompa hamulcowa używa podciśnienia silnika - tak mocno ogólnie napisane, mechanikiem nie jestem. Auto dostaje za dużo powietrza/paliwa, auto dostosowuje mieszankę, podnoszą się obroty. Wciśnięcie hamulca zabiera powietrze, komputer kontruje, zmniejszając paliwo. W dieslu gaz steruje przepustnicą - nie wykluczone że się zakleiła od nagaru i podaje za...
długo to zajęło coś na podaniu odpowiedniej wartości podciśnienia na mieszek, odczytaniu wartości napięcia z czujnika pozycji i następnie odpowiednim ustawieniu ilości podkładek pod gruchę, aby owo napięcie zgadzało się z referencyjnym z odchyłką +/- 0,05V do tego wartałoby mieć specjalną wiązkę, ale można i bez powodzenia
Witam. Mam instalacje gazową II gen. Lovato plus sterownik AL-700 i symulator wtrysków autronica. Po wymianie rozrządu i uszczelki pod głowicą pojawił się objaw że na wolnych obrotach chodzi jakby palił nie na wszystkie cylindry (telepie silnikiem). Sprawdzali rozrząd 2 razy i wsio OK, cewka podmieniona, świece wymienione. Po wyzycie w serwisie odczytali...
PEUGEOT 406 2.0 16V RFN 2002r benzyna + nowiutka sekwencja Witam. Problem jak w temacie, a dokładniej: -odpalony zimny silnik na PB nierówno pracuje i potrafi zgasnąć, przy daniu gazu delikatnie obroty max 3k, przy gwałtownym obroty 300 lub gaśnie Problem tylko na zimnym i tylko na PB, po nagrzaniu i powrocie na PB praca bez zastrzeżeń Sprawdziłem:...
Cześć, Ogólnie to problem moim zdaniem: złe ciśnienie na pompę niskiego ciśnienia, a przez to z pompy niskiego ciśnienia na wysokiego ciśnienia itd. powody -> (fałszowanie danych przez czujnik, przez co złe sterowanie regulatorami ciśnień lub nieszczelny układ; zły filtr paliwa Dodano po 20 Zapomniałem dodać, najczęściej pada właśnie czujnik ciśnienia...
czujnik podciśnienia również podmieniany, wężyki są drożne .Dziwne jest to że jadąc na trzecim biegu przy tych samych obrotach nawet nie zadrży. Natomiast jadąc na czwartym obroty 1400 szarpanie wystepuje a przy 1200 jest ok. Problem jest na czwartym w granicach 1400-1500 powyżej i poniżej tych newralgicznych obrotów jest ok.
Witam.Od jakiegoś czasu pojawiają mi się dwa błędy tj P 2564 i P 2562. Wymieniłem elektrozawór podciśnienia oraz wszystkie Wężyki podciśnieniowe. Blad nadal się pojawią i pp jakimś czasie znika,by znowu się pojawić.W czasie zimy nie pojawiał się.Problem jest od jesieni teraz na wiosnę znów problem wrocil. Jeśli ktoś miał podobny problem proszę o jakieś...
Cześć, W Peugeocie 207 mam problem z nierówną pracą na biegu jałowym. Samochód łapie błąd P0008, w kolektorze podciśnienie 600mbar. wg kts jest to błąd synchronizacji wału do wałka, z czego ten silnik nie ma czujnika położenia wałka. Wg autodaty błąd ten oznacza „P0008 : Czasy sterowania silnika, rząd cylindrów 1 - moc silnika - usterka mechaniczna”....
Hej! 1.Nie miałem na myśli kabli tylko wężyk podciśnienia. Te 2tys na wolnych śmierdzi braniem lewego powietrza, sprawdź jeszcze raz. 2.Czujnik na kolektorze ssącym to czujnik podciśnienia, podmień go. 3.Pisałeś, że połączyłeś przewody zapłonowe w/g schematu Bosch, rozumiem, że inaczej niż teraz i nie było dużej zmiany więc może jest walnięta cewka,...
Na turbinie jest czujnik położenia a nie zawór ( i to nie we wszystkich silnikach) Siłownik turbiny sprawdza się przy użyciu ręcznej pompy podciśnienia (turbinę wymontowuje się gdy masz pewność ,że jest uszkodzona) lokalizację zaworu sterującego turbiną najlepiej ustalić idąc za przewodem podciśnieniowym, szczególnie że zaworów podobnej konstrukcji...
Witam, mam problem ze sterownikiem 0281 010 368 EDC15C2, Nie steruje zaworem podciśnienia turbiny (turbo bez zmiennej geometri) po lekkim dodaniu gazu traci się sygnał sterujący na czujniku. Zasilanie jest ok. Nie mam schematu tego sterownika, tylko w wersji na 3 wtyczki znalazłem. Jeśli ktoś miał taki przypadek będę wdzięczny za pomoc :P
Zbadałem sondę po odłączeniu czujnika podciśnienia w kolektorze (silnik nie posiada przepływomierza). Również zachowywała się jak wcześniej. Po podłączeniu testera wskazuje 2,1 V, po włączeniu zapłonu 2,8 V. Po odpaleniu silnika przez chwilkę waha się między 2,1 - 2,6 V, później wartość powoli się obniża aż do ok. 1,0 V, gdzie się zatrzymuje i stoi...
Witam, mam problem z autem marki Peugeot Bipper silnik 1.4 benzyna/LPg, Auto bardzo ciężko pali na zimnym silniku trzeba długo kręcić zanim załapie i to po kilka razy, nie wyrzuca lampki mil, sprawdzany komputerem wychodzą nieprawidłowe odczyty z czujnika podciśnienia w kolektorze dolotowym, czujnik raz wymieniono, było około miesiąca spokoju, potem...
Witam panowie jak w temacie problem z błędem wykrycie fazy zintegrowanej z zapłonem, zapalaniem. Błąd stały czytany pp2000, nie da się wykasować pojawia się tuż po uruchomieniu silnika. Świece podmienione, cewka również bez zmian.Wtryski sprawdzone, instalacja do ECM przedzwoniona i przemierzona. Ciśnienie paliwa sprawdzone, kompresja również. Nawet...
Cześć. Jest problem w Peug e ot 206. Silnik 1.6 HDI. Raz na czas wyskoczy błąd przeładowania turbiny i odcina oczywiście turbo. Podciśnienia sprawdzone, gruszka chodzi. Przy sprawdzaniu podciśnienia, vacum na biegu jałowym jest dobre, maleje wraz ze wzrostem obrotów. Przy 3 tys. obr. jest go mało. Czy podmienić wpierw zawór N75? Jakieś inne pomysły?...
Najbardziej rozśmieszają mnie nnnnnnnnnnadęci fachowcy i te pierdoły jakie wypisują na forach chcąc podrepciugać swoje podupadłe ego. Ten czujnik z poprzedniego postu to rezystor nastawny i najlepiej sprawdzić go zamontowanego na aucie -1.przez pomiar parametrów.-2.przez wysterowanie pompką podciśnieniową i pomiar napięcia na pinie sygnałowym ,poza...
Witam wszystkich, potrzebuję pilnej pomocy. Mój Peugeocik 406 COUPE 2,2HDI odmawia posłuszeństwa :( , kiedy chcę się rozpędzić powyżej 2500 obr. auto gaśnie i gdy włączam zapłon żeby uruchomić to nie słychać pompki paliwa, dopiero po 2 min. pompka się włącza i można jechać! Pompka została zmieniona, filtr paliwa nowy, czujniki podciśnienia nowe! Co...
Witam, Mój wtrysk wygląda tak samo jak na zdjęciu rbiesiada . Przewody podciśnienia są podłączone prawidłowo. Mierzyłem przed odpaleniem silnika mój czujnik temperatury. i miał 8Kohm-a, a po 5 minutach pracy silnika pokazywał 1Kohm. Dalej już nie spadała oporność, więc stawiam na czujnik temperatury. Może gdy na dworze jest większa temperatura to czujnik...
Witam. Problem dotyczy jak w temacie Peugeota 607 2.0 benzyna z 2001r wyposażonego w ABS/ESP w którym wymieniono pompę ABS (niestety nie wiem jakie błędy wskazywał sterownik, że zdecydowano się na wymianę), wymieniono na używaną. Na dzień dzisiejszy kalkulator ABS/ESP wskazuje błąd przejściowy czujnika ciśnienia, błąd wyskakuje podczas gwałtownego przyspieszenia...
Witam. Wiem, że temat się przewija, ale błagam o pomoc, problem polega na tym że podczas jazdy (gdy się nagrzeje) samochód zaczyna szarpać, przerywać, nie reaguje na pedał przyśpieszenia czasami sam się wkręca na obroty. Po chwili wyskakują błędy. Na wyświetlaczu pokazuje ABS/ESP i antipollution fault. Komputer diagnostyczny pokazuje błędy: zasilania...
Balem się obciążać wyjścia żarówką, zasilanie na cewce sprawdzałem LEDą, dioda swiecila. Kluczowanie również LEDą i oraz miernikiem dioda nie świeciła a miernik pokazywał kilka-kilkadziesiat mV. Zasilanie sterownika tylko miernikiem i było ok12,5V od strony plusa i od strony masy. Nie wiem właśnie jak jest w peugeotach czy immo blokuje tylko iskrę czy...
peugeot podciśnienie czujnik podciśnienie kolektor peugeot peugeot jakie podciśnienie
kontrolka miele napięcie bateria telefonu stacja lutownicza budowa
przegrzanie czynnika gigaset mikrofon
Żółta kontrolka (P) w Mercedes W213 - przyczyny i rozwiązania Sony LBT-XB800AV - cechy, problemy, modernizacja