1. Elektrozawór oparów benzyny 2. Czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym
Zobacz co widać na przewodzie sygnałowym bo ECU krzyczy że w kolektorze jest złe ciśnienie (zbyt wysokie) albo ma zwarcie na przewodzie sygnałowym. Zobacz co jest na odpalonym silniku z czujnikiem i bez czujnika. Mierz do masy. Powinno być 5V gdy silnik nie pracuje. Czym niższe napięcie tym niższe ciśnienie w kolektorze (wyższe podciśnienie). W tej...
Witam Peugeot 307 1.4 benzyna 2007r na zmiennych faz rozrządu przebieg 130tys Problem polega na zbyt dużym podciśnieniu w kolektorze dolotowym przez co obroty falują a jak auto jest zimne to szarpie przerywa czasem zgaśnie ale tylko na zimnym silniku na ciepłym jest normalnie, minimalnie obroty czasem przyfaluja Sprawdzony kolektor na szczelność dymiarka...
A czujnik podciśnienia kolektora ssącego?
Albo sonda albo czujnik podciśnienia albo kolektor ssący nieszczelny - tu szukal j przyczyny. Samo się nie naprawi. Pozdrawiam
czy czujnik ECU to czujnik temperatury do komputera, i jak sprawdzić te czujniki. Gdzie jest, i czy jest w peugeot 306 czujnik podciśnienia na powietrzu w kolektorze ssącym, i jak coś takiego sprawdzić. Bo np. miałem czujnik ten na wlocie powietrza z filtra zabrudzony olejem, i nie wiem czy jest sprawny. przepłukałem go benzyną.
A rzeczywiste ciśnienie oleju było w jakiś sposób sprawdzane ? Może po prostu pompa oleju się kończy ? Nie wiem jakie rozwiązanie jest w tym silniku, ale w 1.6 nie ma czujnika położenia wałka rozrządu, jest za to DEPHIA. Generalnie sprowadza się to do wytwarzania odpowiednich impulsów przez cewkę zapłonową. Zresztą przedstawione objawy wskazywałyby...
Myślę "sołtysie", że samochody sobie daruj, brak wiedzy i sprzętu i i nadużywanie "czyszczenia silnika krokowego" Odradzam czyszczenia silnika krokowego nawet wtedy kiedy tego wymaga. Wiesz co to jest MAP i TPS? TPS to czujnik położenia przepustnicy a MAP to podciśnienie w kolektorze. Odrobinę wiedzy to jeszcze posiadam. Z resztą nawet laik pewnie...
sprawdz napiecie wyjsciowe z czujnika według tego wykresu wyżej napiecie powinno zmieniac sie płynnie .jeżeli bedzie sie zmieniało to jest ok .Dalej :poszukaj złącza od sądy rozgrzej silnik podłacz miernik i sprawdz co dzieje sie z mieszanką przy dodawaniu gazu jezeli sygnał spada na ubogo Dodano po 1 warto też sprawdzić podciśnienie w kolektorze ssącym...
czyli po odłączeniu akumulatora i ponownym go podłączeniu , uruchomieniu silnika , zaraz obserwujesz wypadanie zapłonu ? wypada losowo ? na różnych cylindrach ? - problem z czujnikiem położenia wału korbowego jaki kolor mają elektrody świec z poszczególnych cylindrów po przejechaniu kilku dziesięciu km jak któraś jest czarna to problem z tym cylindrem...
(...) a nowy Hella i problem znikł :) Ale pojawił się nowy problem ! Błąd DTC P0299 https://obrazki.elektroda.pl/5295904800_... pojawia się przy mocnym przyspieszania na wysokich obrotach ok 5tys obrotów i wtedy wyświetla się usterka silnika i odcina moc wyłącza turbo. (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji Użytkownik wymienił...
Dzięki za odrobinę nauki, lecz ja to wiem. Może inni z tego skorzystają. PS podane zdjęcie nadaje się do silników gaźnikowych w których zapłon jest sterowany typowym aparatem zapłonowym z czujnikiem halotronowym, odśrodkowym i podciśnieniowym regulatorem wyprzedzenia zapłonu i którym podczas napraw trzeba regulować kąt wyprzedzenia. Silnik na wtrysku...
Czujnik podciśnienia zasysanego powietrza trzeba sprawdzić. Po lewej stronie kolektora ssącego zamontowany jest, styki elektryczne i czy nie jest przytkany.
Witam wszystkich, dodam swoje trzy grosze na temat tego wynalazku, opierając się na swoich przemyśleniach, faktach technicznych i doświadczeniach. Na początek trochę teorii i czy w ogóle może to działać. Faktem jest że silnik spalinowy (benzynowy) pracuje ze sprawnością rzędu ~30%. Zwiększając jego sprawność o 100% będzie pracował ze sprawnością 60%...
Witam, jeszcze tu postanowiłem poszukać pomocy. W moim Peugeocie po ostatniej mroźnej nocy padła cewka. Po odpaleniu auto dziwnie pracowało, a kontrolka check migała. Cóż pomyślałem, że te -16 jest temu winne, ale po kilku minutach auto zgasło. Kontrolka się zaświeciła na stałe, a auto nie dało się już odpalić. Po diagnostyce, która wskazała cewkę wymieniłem...
Jest jeszcze problem z wskaźnikiem spalania chwilowego tym na zegarze obrotomierza. Włączenie stacyjki powoduje jego ruch do oporu, a po odpaleniu auta schodzi do zera i nic nie pokazuje. Czy może ktoś to naprawiał. Czy on ma gdzieś po drodze czujnik w kolektorze i rurkę podciśnienia, czy jest mechaniczny całkowicie. Pod maską niewiele widać i nie mam...
w kolektorze ssącym powinien być czujnik podciśnienia (map sensor przynajmniej w moim 406 tam jest) .postaraj sie wyciągnąć wtyczkę i napisz czy jest ok. przypadłością peugeotów są te czujniki .
Witam Mam problem z Peugeotem 307 SW z 2007r. silnik 1.6HDi. Do rzeczy: Auto jeździło cały czas bez zarzutu, kiedyś na trasie szybkiego ruchu zjechałem na stację, żeby odebrać telefon. Nie gasiłem dobre 5 minut. Po 15 min odpaliłem i wyjeżdżając na trasę miałem wrażenie jakbym zamiast 2 wrzucił 4 bo auto nie miało nic mocy, dojechałem do pracy bez turbo,...
Czytnik map to inaczej czujnik podciśnienia, "kostka" z rurką podłączoną do kolektora ssącego, ten odbiornik to kij wie, (może coś z centralnym), kierunkowskazy to najprościej po prostu na chwilę wyjąć cały przerywacz.
Samochód Suzuki Grand Vitara I rok 2003 silnik 2.0 HDI 109 KM SQ420D RHZ (8V) 10DYEY Błąd P0403 - powodowany przekaźnikiem 1920.7 umieszczonym w komorze silnika i brakiem dobrej masy . Polecam puścić z nadwozia do klemy dodatkową plecionkę tzn. przewód masowy M6/M8 (użyłem Herth+Buss 52287505 i nowej klemy masowej 96187092 = Polcar KO0001D). Błąd P0510...
PEUGEOT 406 1.8 16V, LPG 1 generacji. Na gazie wszystko dobrze. Na benzynie często chodzi nierówno. Jak zapalam zimne auto to po 2 sekundach gaśnie. Dopiero za 3 razem chodzi. Często też jest problem z wchodzeniem na obroty. Dodaję gazu, a on jakoś tak słabnie i nie może się rozkręcić. Jak odłączę akumulator na parę minut i potem podłączę, to potem...
a to ci się będzie powtarzać ja miałem ten sam problem od 2 lat. przyczyny mogą być 3, ale prawdopodobne 2: 1. fakt silnik krokowy ale nie do końca, 2. map sensor (czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym ) ja wymieniłem silnik krokowy a okazało się że map. 3. Sonda możliwe choć ww. pozycje bardziej prawdopodobne. Pozdrawiam Marcin
Jak wyświetla błąd P1160 czujnik ciśnienia doładowania to jak może nie być? Czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym czyli MAP SENSOR, cz. ciśnienia doładowania jest w silniku turbodoładowanym Dodano po 1 A jak to zrobić? Oddaj do warsztatu gdzie mają wiedzę, sprzęt i potrafią tego użyć Na koniec pytanie- sam robiłeś rozrząd w tym silniku bo wcześniejsze...
Witam. Mam instalacje gazową II gen. Lovato plus sterownik AL-700 i symulator wtrysków autronica. Po wymianie rozrządu i uszczelki pod głowicą pojawił się objaw że na wolnych obrotach chodzi jakby palił nie na wszystkie cylindry (telepie silnikiem). Sprawdzali rozrząd 2 razy i wsio OK, cewka podmieniona, świece wymienione. Po wyzycie w serwisie odczytali...
PEUGEOT 406 2.0 16V RFN 2002r benzyna + nowiutka sekwencja Witam. Problem jak w temacie, a dokładniej: -odpalony zimny silnik na PB nierówno pracuje i potrafi zgasnąć, przy daniu gazu delikatnie obroty max 3k, przy gwałtownym obroty 300 lub gaśnie Problem tylko na zimnym i tylko na PB, po nagrzaniu i powrocie na PB praca bez zastrzeżeń Sprawdziłem:...
Cześć, W Peugeocie 207 mam problem z nierówną pracą na biegu jałowym. Samochód łapie błąd P0008, w kolektorze podciśnienie 600mbar. wg kts jest to błąd synchronizacji wału do wałka, z czego ten silnik nie ma czujnika położenia wałka. Wg autodaty błąd ten oznacza „P0008 : Czasy sterowania silnika, rząd cylindrów 1 - moc silnika - usterka mechaniczna”....
Witam! Dzięki za porady. Ostatnio wymieniłem też uszczelki pod kolektorem wydechowym, więc od tej strony raczej nieszczelności nie powinno być :). Kolektora ssącego jeszcze nie ruszałem. Czy ktoś orientuje się jakie mają być parametry na czujniku podciśnienia? Jeżeli mam prawidłowe to strona ssąca powinna być szczelna. Napięcie na sondę dochodzi, to...
Hej! Wygląda na to, że czujnika podciśnienia w kolektorze nie masz, jest od dołu kolektora część nazwana podgrzewacz, on nie ma oczywiście tu nic do rzeczy ale jest z uszczelką i tam może nie ma szczelności. Odpowietrzenie zbiornika paliwa też nie idzie do kolektora więc tu też nie ma problemu. Takie objawy to moim zdaniem 1. Niewłaściwy skład mieszanki...
Silnik ma wypadanie zapłonu nierównomierne, słychać pufanie z wydechu, map w kolektorze koło 420mbar, kąt wyprzedzenia zapłonu mocno skacze od 3 do 17 stopni. Wtryski wyjęte i sprawdzone, pylą ładnie. Spaliny mocno śmierzą benzyną. Kolektor szczelny, cewka, świece wymienione. przy wymianie rozrządu wymienione koło zmiennych faz, popychacze, zawór od...
Witam panowie jak w temacie problem z błędem wykrycie fazy zintegrowanej z zapłonem, zapalaniem. Błąd stały czytany pp2000, nie da się wykasować pojawia się tuż po uruchomieniu silnika. Świece podmienione, cewka również bez zmian.Wtryski sprawdzone, instalacja do ECM przedzwoniona i przemierzona. Ciśnienie paliwa sprawdzone, kompresja również. Nawet...
Zbadałem sondę po odłączeniu czujnika podciśnienia w kolektorze (silnik nie posiada przepływomierza). Również zachowywała się jak wcześniej. Po podłączeniu testera wskazuje 2,1 V, po włączeniu zapłonu 2,8 V. Po odpaleniu silnika przez chwilkę waha się między 2,1 - 2,6 V, później wartość powoli się obniża aż do ok. 1,0 V, gdzie się zatrzymuje i stoi...
Witam, mam problem z autem marki Peugeot Bipper silnik 1.4 benzyna/LPg, Auto bardzo ciężko pali na zimnym silniku trzeba długo kręcić zanim załapie i to po kilka razy, nie wyrzuca lampki mil, sprawdzany komputerem wychodzą nieprawidłowe odczyty z czujnika podciśnienia w kolektorze dolotowym, czujnik raz wymieniono, było około miesiąca spokoju, potem...
Witam i baardzo proszę o poradę. W skrócie: Pewnego dnia peugeot przestał palić na jednym cylindrze. Dopiero po dwóch dniach i trzech mechanikach dopatrzyłem się, że zsunęła się wtyczka napięciowa z wtryskiwacza. Niestety po usunięciu tej usterki coś jest dalej na rzeczy: - silnik pracuje nierówno,faluje, - przygasa (czasami) na wolnych obrotach, -...
Balem się obciążać wyjścia żarówką, zasilanie na cewce sprawdzałem LEDą, dioda swiecila. Kluczowanie również LEDą i oraz miernikiem dioda nie świeciła a miernik pokazywał kilka-kilkadziesiat mV. Zasilanie sterownika tylko miernikiem i było ok12,5V od strony plusa i od strony masy. Nie wiem właśnie jak jest w peugeotach czy immo blokuje tylko iskrę czy...
Objawy są takie, że wzrosło zużycie paliwa (ok. 2-3 litry), spaliny śmierdzą (są można powiedzieć takie duszące). Po podłączeniu analizatora spalin, CO - ok. 5,0 bez względu czy pracuje na benzynie, czy na gazie. Sondę wymieniłem już na trzecią, po podłączeniu pod kompa sonda pracuje na benzynie, na gazie stoi w okolicy ok. 0,8 V. Układ zapłonowy prawidłowy...
Skoro bierze litr oleju , to podstawową rzeczą było by wymienić uszczelniacze na zaworach, jak to nie pomoże, to niestety remont silnika, odnośnie spalania , to jest teoria że jak olej dostaje się do komory spalania to sonda lambda odczytuje spalany olej kłamiąc przy tym, czego efektem jest większe spalanie paliwa. falujące obroty w dół mówią o uszkodzonym...
Cześć, jestem użytkownikiem samochodu Peugeot 207 vti 1.6 z instalacją gazowa AG SGI 3 i reduktorem AC STAG R02 EL (oryginalnie był reduktor GFI/ Teleflex). Podzielę się informacjami, jak tanio naprawić tą instalację, może komuś się przyda. 1. Regeneracja starego reduktora GFI/Teleflex. Od razu lepiej o tym zapomnieć. Oryginalny zestaw naprawczy kosztuje...
Aleksander_01, nie masz racji a kłócisz się. Twój post wyleciał za nieparlamentarne słownictwo, fiszka, która pokazujesz co prawda przedstawia rzeczywiście dozownik powietrza (moduł zespolonych dwóch przepustnic - EGR i obejściowej FAP) - tyle, że to nie jest fiszka silnika RHS a z kolei ten dozownik zawiera w sobie przepustnicę EGR jako jeden z elementów....
Witam wszystkich mam następujący problem. Mój silnik to 1,6 tdci 90KM Najpierw ciekawostka Po odłączeniu wszystkich czujnków przy silniku EGR, Przepływka, 3 na kolektorze dolotowym, grzanie paliwa i jakiś pod pompą Vacum, samochód chodzi równo ładnie i tak jak wcześniej czyli jeździ bez turbo A teraz fakty z pomiarów: Próba1 Po rozłączanym silniku jw...
Witam szanowne grono. Mam problem w Diagnostyce Peugeota 207 1.4 8V 75km z 2008r. Autko od 3 lat w rodzinie i zostało ono kupione z problemem z szarpaniem silnika na zimnym rozgrzewającym się silniku. Po rozgrzaniu silnika powyżej 80 stopni i dalej podczas jazdy silnik pracuje prawidłowo. W zimę efekt jest dużo gorszy. Poniżej przedstawiam swoje dotychczasowe...
Żałuję że brak Ci cierpliwości do mnie. Ale w pełni rozumiem. Administruje dwa duże fora internetowe- w przeszłości było ich jeszcze o kilka więcej i wiem co znaczy laik zadający idiotyczne pytania- problem w tym że z poziomu laika nie są one takie idiotyczne. Mam pewnego blisko 80 letniego przyjaciela- historyka sztuki, któremu sztuką jest zadac pytanie...
Witam! Auto jak w temacie problem dotyczy głównie ruszania. Auto pali w miarę dobrze ,wkręca się na obroty (do odcięcia) ,wolne też są normie. Problem głównie dotyczy samego ruszania, otóż jak puszczam sprzęgło to auto zdycha ,i nie warzne z jakich obr. bym to robił i nie ma różnicy na wstecznym czy na 1. Usunąłem wcześniej dwie niesprawności w tym...
czujnik podciśnienie kolektor czujnik podciśnienie peugeot podciśnienie kolektor
pralkosuszarka bosch zepsuty wejście audio licznik asynchroniczny reset
schemat rozrządu benzyna schemat rozrządu benzyna
Bezpiecznik do blendera Łucznik 1200 - jaki wybrać? Jak zakodować pilot do Harman Kardon AVR 2000?