Jeśli napięcie maleje to oznacza, że masz brak doładowania czyli wytwarza się podciśnienie a czujnik jest raczej dobry. Szukaj nieszczelności w układzie.
Sprawdź przewody podciśnieniowe. Któryś może być przetarty. W szczególności zobacz w jakim stanie jest przewód gumowy łączący korpus przepustnicy z czujnikiem podciśnienia...
właśnie są pokazuje 4 czujniki od podciśnienia
Inaczej czujnik podciśnienia
Sprawdź wężyk czujnika podciśnienia, mieliśmy w Vectrze B takie same objawy, po prostu pękł.
Bardzo ważne spięcie rozrządu sprawdzałeś?Ząbek w tą ząbek w tamtą stronę ale przy tym zmienia się podciśnienie w kolektorze ssącym i parametry na przepływomierzu prawda?Pozdrawiam.
Po uruchonieniu silnika pedał i schodzi to normaqlne, zadziałało podciśnienie w serwie wspomagania hamulców. A jeśli zapala się kontrolka w trakcie ruszania, to sprawdz czujniki ABS przy każdym kole. Być może zaśniedziały złącza.
Zobacz jak zachowuje sie obrotomierz, jeśli coś jest nie tak to wymień czujnik. Posprawdzaj też podciśnienia.
temat wiele razy poruszany potrzebny tech2 inaczej trudno jest ustalić podam kilka mozliwości : pompa paliwa, przepływka czujnik podciśnienia, zapachany katalizator
Mierząc ciśnienie zegarem wyeliminował bym czujnik na 100%. Ciśnienie doładowania to jest ciśnienie jakie pompuje turbina zazwyczaj jest ok 1 bara + ciśnienie atmosferyczne ok 1 bara mamy 2 bary w kolektorze ssącym. Dziś sprawdzę. Dzięki za rady Dodano po 3 Sprawdź szczelność pneumatyki łącznie z gruszką. Podciśnienie sprawdzone przy wakumpompie jest...
stawiam na gaz. a na benzynie jest to samo a jeszcze jedno jak sprawdzic czujnik położenia wału ????
czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym,zamocowany na ścianie grodziowej w okolicy serwa.
kopci na niebiesko egr wymieniłem podciśnienie sprawdzone ok . u mechanika naprawiony został sterownik pompy faktycznie coś tam było nie tak poskładał i nic dalej to samo brak mocy i głośna praca silnika Dodano po 4 dodam że teraz mechanik twierdzi że czujnik wału jest zepsuty Dodano po 2 ja już niemam pomysłów autko stoi juz 3 tygodnie i trzech mechaników...
Witam Może ktoś borykał się z takim problemem. Auto ma małą moc, powoli przyspiesza. Z tego co już zdiagnozowałem to maksymalne ciśnienie doładowania jakie uzyskałem to 0,7 bara. Samochód nie kopci. Wychodzi na to że dostaje mało paliwa i w związku z tym pytanie: czy mało paliwa jest z powodu niskiego ciśnienia doładowania czy też niskie ciśnienie wynika...
Najważniejsze wprowadzone zmiany to: - przeniesienie regulatora ciśnienia paliwa do baku (brak przewodu powrotnego), - elektroniczne sterowanie przepustnicą, - zmiana tłoków i kolektora dolotowego, - zintegrowanie katalizatora z kolektorem wydechowym i dodanie drugiej sondy lambda, - wymieniono czujnik podciśnienia na model montowany bezpośrednio na...
Mam ten silnik i podobne objawy. Nie zbiera się z dołu. Sprawdziłem: 1.Dolot - wymyty, czujniki oczyszczone, po złożeniu test szczelności i jest mały przeciek w okolicy dźwigni klapek wirowych (większy luz osi klapek). Tak zostawiłem. 2.Głowica - tyle ile udało mi się to wyskrobałem i wyssałem odkurzaczem z miedzianą rurką. Nie jest idealnie, 2-3mm...
Witam, zmagam się z ubytkiem płynu chłodniczego od wielu wielu lat, przez ten okres (3-4lata) wymieniłem wszystko co możliwe: chłodnica wody, węże od termostatu do parownika i inne (mam lpg), czujniki wszystkie co możliwe od temperatur, termostat i jego obudowa, chłodniczkę oleju komplet z oringami, chłodnica klimy też wymieniona. Sprawdzałem uszczelkę...
witam, miałem ten sam problem jak w temacie, z tym że w kadecie Gsi 1.8 8v rozwiązałem go ale trochę to trwało, 1. Sprawdzenie wtyczek przy wtryskach pod gumą, u mnie były zaśniedziałe i raz łączyły raz nie, na jakiś czas pomogło 2. sprawdzenie gumy łączącej filtr powietrza z kolektorem ssącym czy nie łapie lewego powietrza, jeżeli to nie to ; 3. wymiana...
To jest rok 95 więc wtrysk jednopunktowy Abimex, zwykła sonda jednoprzewodowa i ekran=masa, sterownik Delco prawie ten sam co w opel kadet/vectra/astra z silnikami C14, C16. Sonda działa dopiero jak silnik się nagrzeje do ok 60stopni. Do tego momentu sygnał z sondy nie jest brany pod uwagę. Zbyt wysoki sygnał MAp(czujnik podciśnienia w kolektorze dolotowym)...
Niestety kicha , Kolektor delikatnie okopcony i przepustnica egr podniesiony od spr auta i nadal kicha czujnik doładowania wymyty ręce opadają Dodano po 8 Jeszcze podziemie czujnik doładowania i przeplywke jak to nie pomoże w masy tyg daje auto mechanikowi Dodano po 3 Zrobię tez podciśnienie na wzór po 2007roku bo jak mi mechanik tak popiół to wyszło...
Witam posiadam vectrę b jak w temacie - dokładnie silnik jest x16xel, instalacja gazowa 2 generacji na bingo s - mój problem to wysokie obroty biegu jałowego - ok 1500 aby dojść co jest co odłączyłem całkowicie gaz (wyjąłem bezpieczniki) i zaraz po odpaleniu ma 1500 obr/min. wcześniej, jak bingo s miała zasilanie obroty początkowo były ok ok 850 dopiero...
Musi coś być, jeśli mechanik mówi, że ktoś próbował sam coś robić i zrobił tam taki bałagan, że nie może dojść z tym do ładu. Tak jak wcześniej już opisałam po zakupie vectry, gdy następnego dnia rano chciałam jechać do pracy samochód nie chciał odpalić, ponieważ rozładował się akumulator przez podpięty na krótko wentylator (a Pan, który ją sprzedawał...
Wężyk ten idzie elektrozaworu sterującego zamykaniem i otwieraniem klapy od zamkniętego i otwartego obiegu powietrza w kabinie. Elektrozawór znajduje się pod podszybiem, no chyba że masz klimatronika to wtedy musisz szukać innego urządzenia sterowanego podciśnieniem typu, zawór EGR, czujnik MAP, zawór ciśnieniowy w listwie paliwowej itp.
Wężyki sprawdziłem,po prawej jak na schemacie--- http://forum.vectrak...attach_id=33487 ---wszystkie połączenia ok żółty (VAC) z żółtym (VAC) do trójnika -potem do trójnika przy pompie próżniowej i dalej na trójnik przy filtrze paliwa , jedna odnoga do nagrzewnicy druga do zaworu elektromagnetycznego turbiny żółty (VAC) a z (OUT) idzie do turbiny.MUSZĘ...
Witam. Opel Vectra C 2004r. 1.9 dth 150 km. 280 tyś km. Auto nie jedzie do 2,5 tys obrotów. Co było sprawdzone i zrobione: 1. Diagnoza komputem - podczas jazdy od ok. 1800 obr. zadane ciśnienie ładowania ok. 2.4 bara, a turbina bije 1.5 bara, dopiero przy 2600 obr. ciśnienie wzrasta do 2.2bara i dalej już nie rośnie. Sporadycznie wyskoczy błąd p0234...
Iskra jest,paliwo jest to musi palic ,chyba że iskra nie w tym miejscu ,albo wydech nie drożny. Iskra nie w tym miejscu znaczy rozrząd źle ustawiony co by błąd odczytany o podciśnieniu sugerował.
Jak nie było nic grzebane w sterowniku to sprawdź wartości rzeczywiste - jaki to silnik DTI, DTL, sprawdź podciśnienia, sprawdź EGR, przepływomierz ze sprawnego auta /nie podróbka/, czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym, turbinę.
sprawdź czujnik podciśnienia w kolektorze i luty w ECU w 1.6 to można powiedzieć normalka
Witam, Po wielu dniach bojów i kombinowania poddaję się i zakładam wątek. Otóż w moim samochodzie Opel Vectra C 1.9 CDTI Z19DTH gdy silnik jest zimny nie działa turbina (między innymi). Objawy: - przegazowuję silnik i nie słychać świstu - mocy brak - co ciekawe, gdy nie działa turbina, nie działa także tempomat. Gdy silnik się nagrzeje turbina zaczyna...
Na pewno pęknięty przewód przy servie. Wspomaganie hamulca tam dochodzi taki sztywny przewód. Tu gdzie pompa hamulca. Sprawdź ciągłość tego przewodu aż do wakopompy (pompy podciśnienia) po drodze pewnie się rozgałęzia ten przewód do czujników itd. sprawdzić szczelność tych przewodów.
Megakreator podaj numery błędów. Być może tylko czujnik położenia wału. Faluje na wolnych? Mario posprawdzaj wszystkie podciśnienia, te na podszybiu też i szczelnośćmembrany w siłowniku zmiennej geometrii
Po pierwsze-Vectra A c16nz nie ma czujnika temp.powietrza zasysanego i w tym momencie sterownik podstawia wartość domyślną,stąd głupoty na ekranie.Olej to i już. Po drugie-to nie wskazanie ciśnienia paliwa,a podciśnienia w układzie ssącym. Za małe to podcisnienie,wartość prawidłowa oscyluje w granicach 40kpa na biegu jałowym.
Po pierwsze to czy napewno masz przepływomierz czy czujnik temperatury + czujnik podciśnienia podciśnienia. Po drugie jak chcesz oszukać przepływomierz ??? Musisz jeszcze wziąć pod uwage że są dwa typy przepływomierzy - stałotemperaturowe i stałoprądowe. A po trzecie to DOHC ma racje.
Założyć MAP sensor i wszystko wróci do normy jest to taki czujnik przymocowany do podgrodzia i do niego dochodzi wężyk z podciśnienia
]Z tego co się dowiedziałem u fachowca,to w moim aucie jest jakaś usterka z podciśnieniem oraz z elektryką.Usterka polega na tym,że na szarej wtyczce,która steruje EZ od klapek pojawia się ok.2-2.5V w czasie postoju. Tak ma być - sterownik sprawdza obecność zaworu. .Co steruje tym EZ od klapek?który czujnik? Żaden. Steruje nim ECM bezpośrednio. Miałeś...
na pewno jest coś na rzeczy z tym szarpaniem.vectry lubią szarpnąć przy ruszaniu a związane jest to z patentem wolnego opadania obrotów ,który ma powodować płynność podczas zmiany biegów.jednak jak się nieprecyzyjnie operuje pedałem gazu przy ruszaniu można mieć wrażenie ,że auto ma już dostateczne obroty do ruszania [a tak naprawdę przez moment są...
No i stało się. Przedwczoraj (dwa dni po odłączeniu kostki) wieczorem po uruchomieniu zimnego silnika i przejechaniu 1 km zapalił się check. Wczoraj jeździłem i nie zapalał się. Ale zczytałem błędy. 0110 Czujnik temperatury powietrza zasysanego 0130 Regulacja poza zakresem / nieprawidłowy sygnał sondy ? l Dzisiaj rano w drodze do pracy check. Dopiero...
Witam. Pompe demontował i montował mechanik o dobrej renomie. Chciałbym jeszcze zapytać o ,rzeczy jakie mi dzisiaj zasugerowł niemiecki mechanik, mianowicie; pompa niskiego podciśnienia czujnik ruchu wału korbodowego, który rzekomo ma wpływ na kąt ustawienia wtrysku i gdzieś czytałem że to może być rozrząd a konkretnie naciągnięty już łańcuch??? Pozdrawiam
Witam Trochę chciałbym odświeżyć temat, bo mam problem z jednym wężykiem. Połamały mi się końcówki od czujnika nr 10 na zdjęciu poniżej. Wężyk nr 11 zlokalizowałem i wiem gdzie go wpiąć, natomiast nie widzę nigdzie wężyka nr 13. Może ktoś wie do czego on jest podłączony żebym mógł zlokalizować go szybciej. Pozdrawiam. http://obrazki.elektroda.pl/7981353100_1...
Kolego najprościej i najszybciej to będzie podpiąć się pod sterownik silnika i odczytać błędy i sprawdzić parametry czujników, bo tak w ciemno to wymienisz nie potrzebnie cały osprzęt silnika i problem nadal pozostanie.Tak jak kolega wyżej napisał sprawdź czy nie spadł któryś przewód od podciśnienia.
Witam wszystkich.. piachu1994 podał ci mały poradnik , mały dlatego , że przy tym błędzie może być duuużo więcej usterek . To co w poradniku i dalej do sprawdzenia szczelność ssącego , podciśnienia , układ wydechowy pod kątem drożności i ogólnie 3/4 osprzetu silnika miedzy innymi czujnik temperatury, wtryski, ciśnienie paliwa odpowietrzenie zbiornika...
A ja mam w tym silniku ERG zatkany i jak zimny to na wolnych obrotach pracuje normalnie i na szybkich, a tylko w okolicach 2 tys obr/min silnik jakby przerywa. Może to wina czujnika podciśnienia, który rozebrałem z ciekawości i już nie złożyłem, wymieniłem na inny. Nie pamiętam czy przed zmianą czujnika był ten efekt. Fakt, że czujnik miał trochę inne...
...owszem, jest w tym miejscu elektrozaworek, ale łączy on z kolektorem dolotowym czujnik podciśnienia. Stwierdziłem że ten elektrozaworek nie przełącza po podaniu napięcia ( mimo że ma rezyst. R=ok.40om) przez to był na początku jeszcze jeden błąd - MAP (podcisnienia). Usunąłem więc całkiem ten elektrozaworek, błąd MAP znikł i został mi tylko błąd...
Witam wszystkich! Miałem to samo. Oto czynności które wykonałem. 1. Czyszczenie przepustnicy i EGR. 2. Wymiana pękniętego przewodu podciśnienia. 3. Czyszczenie lecz pózniej wymiana czujnika ciśnienia doładowania. 4. Obluzowany był przepływomierz i zasysał lewe powietrze. 5. Wymiana filtra powietrza i filtra paliwa. 6. Na koniec wypalanie DPF. 7. Wykasowanie...
Dodam jeszcze do tego,że wszystkie przewody podciśnieniowe i powrotne do wtrysku zostały wymienione. Jest zamontowany nowy przepływonierz, czujnik w kolektorze ssącym,filtr paliwa, wyczyszczono w zbiorniku sitko,była podmianka czujnika wału korbowego,3 zaworów podcisnieniowych ale efekt jest ten sam P1220. Ten co regenerował tą pompę twierdzi,że ją...
Wszystkie wężyki to rozumiem że, chodzi o wężyki do podciśnienia. Byłbym wdzięczny jakby ktoś powiedział do czego idą wężyki które wchodzą do przedziału kierowcy. Co do zaworu ERG to jaki może mieć wpływ na moc i obroty. Jak sprawdzić ten zawór. A co do czujnika wałka jak ma ktoś dane jakie powinien mieć parametry do zmierzenia omomierzem to sobie sprawdzę....
Zapowietrzenie to bajka. Brak benzyny jak najbardziej, ale po dolaniu powinien odpalić. Co do kontrolki rezerwy to może nie działać. Powód banalny- uboga wersja auta. Najważniejszy przewód podciśnienia to czujnik ciśnienia bezwzględnego Map Sensor. Znajduje się na grodzi i lepiej żeby połączenie było szczelne a kostka elektryczna wpięta. Inaczej nie...
Mam problem z uruchomieniem zimnego silnika, a mianowicie gdy próbuję go uruchomić pomimo że pompka paliwa podaje paliwo nie chce zapalić . Po dłuższym kręceniu jak zapali to dymi na czarno i ciężko wchodzi na obroty , po jakimś czasie wszystko ustępuje . Natomiast zauważyłem że przepustnica dolotowa mimo iż silnik nie pracuje jest otwarta i nie zamyka...
Witam. Tak jak w temacie ,kilka dni temu wyprowadziłem auto z garażu pochodziło chwilę na gazie (2-gen) nagle potężny strzał, auto zgasło, po odpaleniu tylko strzały w kolektor, jak się okazało rozwalony w "strzępy" kolektor dolotowy. Kolektor wymieniłem, jednak auto dalej nie pali. Sczytałem więc błędy z kompa, o to co wyrzucił: 0120-czujnik położenia...
W naszej vectrze mieliśmy to samo (1.6 16V, 101KM, 1996 zł, silnik bodajże Z16XEL). Wykonaliśmy to wszystko, o czym piszesz i tak samo nie pomagało, okazało się, że pękł nam wężyk od czujnika podciśnienia (tak nazwał to mechanik), znajduje się on z prawej strony pod maską bliżej szyby przedniej samochodu). Niżej wstawiam zdjęcie (pierwsze lepsze z internetu,...
EGR jest sterowany podciśnieniowo, za pośrednictwem elektrozaworu, sterowanego przez ECU. Pierwsza rzecz to wymontowanie zaworu z kolektora, oczyszczenie go z sadzy i sprawdzenie czy swobodnie się porusza, w dalszej kolejności sprawdzenie podciśnienia i elektrozaworu (aktywna diagnostyka). Sam zawór EGR nie ma żadnych czujników elektrycznych, więc jego...
Witaj. Jeżeli nie chcesz reklamować fuszerki to do sprawdzenia ( i ewentualnej wymiany) masz czujnik położenia przepustnicy, sondę lambda i czujnik spalania stukowego. Na początek jednak sprawdź stan przewodów i złączy tych czujników, panowie mogli coś naderwać, uszkodzić itp. Przemyj styki złącz, które mogły się zabrudzić. Tak jak koledzy wyżej radzili...
Kapy uszczelniałem we wrześniu ubiegłego roku i po niedługim czasie zaczęło sie to szarpanie ,do tej pory w gniazdach świec suchusieńko ,żadnych wycieków. Pierwsze co wymieniłem gdy odczułem szarpanie to kable WN NGK, potem świece NGK dwuelektrodowe nr23 (teraz juz jednoelektrodowe BOSCH),cewka podmieniana na nową,czujnik poł.wału podmieniany na nowy...
Nie będę ukrywał że właśnie na Kolegę liczyłem, większość ludzi z Forum o Oplach twierdzi że właśnie tylko TECH 2 da radę, i tym się zasugerowałem. Jak szukać usterki? Na wysokie obroty na biegu jałowym może wpływać: - Przepływomierz powietrza - najlepiej podmienić na inny i sprawdzić czy jest różnica - Czujnik temperatury - A) Sprawdzić w OP-comie...
Mam to samo :) prawdopodobnie wyświetla Ci błąd zaworu EGR jak jest zimno to jest ok ale jak jest już ciepło to wywala błąd i wyłącza turbosprężarkę. Jeszcze nie rozwiązałem tego problemu ale podejrzewam zaworki podciśnienia które regulują otwarcie zaworu EGR (bynajmniej u mnie). Pierwszą rzeczą jaką zrób to wyjmij zawór EGR i go po prostu przeczyść...
Witam wszystkich. Mam pewien problem z moją Vectrą B 2.0dti 99r. Auto kupione niedawno, więc nie wiele o niej wiem. Od początku palił się check. Według poprzedniego właściciela zapalił się z powodu pęknietego przewodu podciśnienia. Auto oczywiście nie miało mocy i kręciło tylko do 4tys. Wymieniliśmy przewód, check nadal się palił, mocy dalej brak(tryb...
Jak w temacie,hamownia wykazała 75 KM.Brak błędów,turbo ciągnie od ok 2100 rpm. Na hamowni przepływka ok,pompa wydajna,z wykresu turbo jakby popuściło doładowanie przy ok 3500 rpm.Pali normalnie ok 6l zapala od strzału(zima nie zima) nie dymi na żaden kolor,,na turbinie brak luzów,nie gwiżdże,wszystkie filtry czyste,rura IC twardnieje po dod.gazu,,kolektor...
Witam. Pacjent X16XEL. Wszystko było dobrze do pewnego momentu. Wymieniłem olej (zawsze ten sam Gm półsyntetyk), ze 2 dni po wymianie zaczął brać większe ilości oleju (wcześniej śladowe ilości). W między czasie był jeszcze spadnięty wężyk podciśnienia ale do tego doszedłem i założyłem po kilku dniach szukania. A od jakiś 3 dni zrobił się mułowaty, nie...
Olej silnik bierze, taki urok vectry (opel podaje normę 1l/1kkm). Mnie bierze 2-3 litry na rok. Ale z dnia na dzień auto przestało chodzić, do tego niestety obawiam się, że mogło mieć to związek z tym nieszczęsnym zwarciem na sterowaniu cewki. Auto zachowuje się jakby nie paliło na 1 cylinder, ale TYLKO po gwałtownym przygazowaniu bądź pod obciążeniem....
no więc dolot sprawdzałem tzn psikałem plakiem :D i teoretycznie nie ma nieszczelności wszystkie przewody podciśnień też sprawdzałem i jest niby ok , dziś błędy odczytane z jakichś 700km P0422-00 Wydajność systemu katalitycznego poniżej wymaganej wartości (bariera 1) P0150-25 Obwód czujnika O2- poza wymaganym zakresem (rząd 2, czujnik 1) Do tego nagrałem...
Kłaniam się, Mam problem z moją Vicki Silnik 1.6 16V rocznik 2000 LPG, przebieg 205 000 km Problem taki: Jak słońce mocno przygrzeje w maskę i odpalam samochód, to strasznie telepie obrotami, wręcz dusi się i potrafi zgasnąć. O ruszeniu z miejsca nie ma mowy, bo gaz mam do dechy a auto nie rusza. Jak się przełączy na LPG i wrócę na benzynę, to jest...
Pojadę do kumpla to może popatrzę za czujnikiem, chyba ma dokładnie taki sam silnik, ale http://warsztaty.samochodowka.internetds... ?? Błędy mogą być stare ? Dodam że kiedyś byłem na diagnostyce komp nie miał masy i nie pokazywał błędów ale znalazłem kabel masowy we wtyczce diagnostycznej i podałem...
Witam Borykam się już ok. pół roku z problem podwyższonych obrotów po uruchomieniu silnika. Dzieje się tak do czasu aż silnik osiągnie wyższą temperaturę (ok 60stopni) wtedy po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu obroty spadają i jest ok przez cały czas. Obroty oscylują na poziomie 1500obr/min. Do tej pory wymieniłem, sprawdziłem praktycznie cały osprzęt...
Witam ponownie, wybrałem się autem w traskę 50 km nie wyłączając silnika, i komp złapał kilka błędów mianowicie: 34-czujnik ciśnienia w kolektorze-zbyt niskie napięcie, 35-silnik krokowy-niewłaściwa liczba kroków, 42- przewód EST-A (1/4) zbyt wysokie napięcie (w przypadku x16sz/x16xel) lub brak impulsów z układu zapłonowego ( moim przypadku to drugie...
Witam wszystkich Zwracam się z prośbą do szanownych kolegów z takim problemem że moja Viki 2,2 DTI Automat do około 3000 obr/min jedzie normalnie niezależnie na którym biegu czy w automacie czy na tiptronicu,po minimalnym przekroczeniu 3000 obr.turbina doładowuje nagle trochę powyżej 2 bar i od razu check i auto z kluczem się zaświeca.Po pominięciu...
Witam, posiadam Vectrę B z. 1998r. z silnikiem X18XE1. Mam dwa problemy: 1. po odpaleniu zimnego lub ciepłego obroty na Biegu jałowym od razu Staja Jak wmurowane na poziomie ok 950obr/min. Wydaje mi się, Ze Przy niskich temperaturach na początku powinny przekraczać ponad 1000 GDY Silnik żart na "ssaniu". Czasem Też go zamuli oo wolnych obrotów i ducha...
Witam, vectra c 2.2dti 2003r vc 2.2 dti 2003r Od jakiegoś czasu samochód nie chciał palić na ciepłym silniku. Po 2 tygodniowym postoju samochód bardzo ciężko pali na zimnym i ciepłym wogóle. Po odpaleniu szarpie silnikiem tak jakby na trzy gary chodził. Przy próbie ruszenia i przejechaniu 50m kopci (nie strasznie) na siwo. Obroty pompy na biegu jałowym...
Witam...... Myślałem że w moim autku głośniejsza praca silnika tak ma być w końcu to diesel, dopóki nie usłyszałem i przejechałem się inną Vectrą.Jedną Vectre to można porównać z benzynką byłem w małym szoku.Nie jestem laikiem w samochodach bo robiłem już różne rzeczy,ale nurtuje mnie jedna rzecz czy to zawory czy wtryski bo jedno i drugie jest obok...
Witam Mam problem z instalacją gazową Koltec/Necam EGI VG392 w Opel Vectra 1.6 16V ECOTEC. Samochód mam 4 lata LPG już było w nim. Pewnego dnia samochód miał dziwną zajawkę, nie chciał się wkręcić na obroty tylko 2-3 tys i gasł i naprawił się sam, a następnego dnia chciał chodzić na LPG. Odpalam i wydaje mi się ze za szybko się chce przełączyć na gaz,...
Witam !! Mam problem z Oplem Vectra 1,8 16V rok 99 Pb+ Lpg. Objawy: - szarpanie samochodem przy dodawaniu gazu i opuszczaniu przy ok 90 km/h - falowanie obrotów, nie można go utrzymać na stałych obrotach 3000 obr/min -Najbardziej poważny i denerwujący: nie mogę jechać na gazie po po jakiś 3 min od przełączenia go na LPG wraca samoistnie na PB, przy...
po przejechanu 50 km na benzynie wyświetlił sie błąd 19 Sygnał obrotomierza lub jego obwód (przerwany sygnał) , tzn co to jest? nie podłączyłem czegoś? A tutaj napisałeś tak: mam problem wyświetliły mi się błędy 19- czujnik położenia prędkości obrotowej ,25-wtryskiwacz zbyt wysokie napięcie , 35-silnik krokowy nie właściwa liczba kroków , 13-sonda...
vectra podciśnienie przewód podciśnienie vectra zawór podciśnienie vectra
modernizacja linii napowietrznej czujnik biegu wstecznego schemat elektryczny układu zapłonu
ekspres naprawa analizator widma akustycznego
Jak uzyskać niskie wibracje z silniczków wibracyjnych? DeLonghi Magnifica - świecący wykrzyknik: przyczyny i rozwiązania