synchronizacja czujnik wału z czujnikiem wałka..
PSG 5, czujnik w pompie.
Na stranym czujniku też był błąd, kalibracji nie przeprowadzałem.
Witam. Czy czujnik na pompie się rusza, czy jest przymocowany? Samochód to Opel Zafira A 2002 silnik 2.0 Diesel.
na początek jakie auto,jaki silnik?? najprawdopodobniej jest to czujnik temp.paliwa
Poszukuje schematu silnika auta z 2004 diesel. Dokładnie chodzi o sam czujnik temp. paliwa pompa denso. Pozdrawiam
Czujnik temperatury, przyjacielu,jakiś komputer?
Jeśli nie rozkodowałeś Abs to nie trzeba go kodować na nowo a jeśli są błędy to podziel się jak naprawiałeś swoją centralkę bo o ile wiem to problemem w takich pompach nie są tylko zimne luty.
Pompe ustawiasz jak na obrazku a koło zamachowe na znaki i masz ustawienie wstępne dokładnie mozesz wyregulować czujnikiem zegarowym albo sprawdzić przez nastawy podstawowe
2.0 TDCi nie ma pompy w zbiorniku paliwa, więc nie wiem co ty tam wymieniłeś, chyba że kosz czujnika poziomu paliwa. Wyłącznika bezwładnościowego diesel też nie posiada. Pompy paliwa elektryczne miały TDDi, ale tylko wersje 115 Ps i pompa była przy zbiorniku po prawej stronie. Napisz lepiej co niedomaga w Mondeasie to może spróbujemy pomóc.
Na wysokości przedniego wózka masz złącze biegnące do czujników abs tył. Zmierz też napięcie zasilania przy samym czujniku.
Witam Kolegów. Chciałbym podłączyć czujnik halla SM8-31010NA NPN NO do samochodowej lampy stroboskopowej. Zamiast klamry zakładanej na przewód wysokociśnieniowej pompy chciałbym zamontować czujnik halla. Lampa bedzie na stałe zamontowana do stołu testowego pomp diesla. Z góry dziekuje.
Któryś wtrysk,zawór reg ciśnienia,pompa,wstępna ,pompa CR ,czujnik wału,czujnik wałka .Wybierz sobie coś.
Witam Posiadam Ibizę 2010r 1.4 diesel świecą się światła stop po przekręceniu stacyjki.Czy posiada ktoś schemat instalacji elektrycznej lub napięcia na pinach czujnika pod pompą chamulcową
Jak w temacie jak pompa wtryskowa generuje impulsy dla obrotomierza. Mały sterownik EDC w bezpiecznikach, 1,9 Diesel. Czujnik z boku pompy.
Wyjmij przekaźnik pompy i zewrzyj drutem piny 87 z 30 i słuchaj, czy działa pompa( ewentualnie zakręć rozrusznikiem, czy odpali) Jeśli pompa nie działa: podłącz bezpośrednio do pinów przy pompie Plus i minus, czy pompa zadziała. Jeśli nie - to pompa, jeśli tak, to wiązka. Jeśli pompa zadziała po zmostkowaniu pinów 87 z 30 - szukaj przyczyny w sterowaniu...
szukaj kolegi trns-serwis na tym forum on to ogarnie .
Może i bym wziął z cewki jest jedno ale jak zauważyłeś albo nie to jest diesel a diesle nie posiadają cewki !
Panowie ,jest to pompa z elektronicznym sterowaniem a czujnik nr 2 to czujnik temperatury paliwa.Sterownik siedzi nad bezpiecznikami i ma numer 166{taki podwójny}. Witam Sterownik 166 idzie w TD W zwykłym diesel-u siedzi sterownik o oznaczeniu 144 Pzdr
Jeżeli jest to diesel to mógł obrobić się wieloklin na wałku napędowym pompy wody co skutkuje zmniejszonymi obrotami pompy wody i przegrzewaniem silnika, albo świruje czujnik temperatury głowicy. W tym przypadku najlepiej oryginał, zamienniki sprawdzają się słabo.
Tyloko uszczelnienie pompy, sterownik i czujnik obrotów wychodzi na diagnistyce komputerowej
na allegro tylko są te montowane do pompy paliwa. Czujnik poziomu paliwa wygląda jak pompa bo wewnątrz ma miejsce do jej zamontowania. W dieslu nie ma pompy, jest w wersji benzynowej
Odpala pewnie ciężej, bo z czujnika wałka pompy. Raczej wymieć go, nie ociągać się.
Witam, "Zwykly diesel" w Berlingo M59 to DW8B. Nawet jesli jest sterowany czesciowo przez kalkulator elektroniczny, to jest to ciagle pompa mechaniczna ("zelekronizowana" co prawda), wiec nie me tam zadnego czujnika pedalu. Linka gazu steruje bezposrednio dzwignie obciazenia na pompie. Pozdrawiam, Georges
Zakupiłem całą pompę co wyszło mnie taniej niż regeneracja pompy i naprawa mikro wygięcia miedzy zaworem a pompą.
A3 - Pompa paliwowa, BCA, BGU 23 - Nieużywane 24 - Gniazdo wtykowe diagnostyczne, 10 A 9 - Pompa paliwowa, … lub …, Świeca żarowa, … lub …, Czujnik NOx, 10 A 11 - Sterowanie silnikiem (benzynowy, Diesla), 25/ 30 A 12 - Lambda czujnik, Czujnik NOx, 15 A 13 - Przekładnia automatyczna, Sterownik przekładni zmianowej DSG, 15 A 16...
Świece albo pompa, sory batory diesel, a zwłaszcza pompa Lucasa rządzi się swoimi prawami.
Mnie to wygląda na koniec pompy, ewentualnie czujnik wałka pompy. Podłącz kompa i sprawdź błędy.
Pewnie czujnik temperatury do wymiany i druga sprawa to paliwo się cofa z pompy a tu jakiś zaworek na przewód przed pompa paliwa by pomógł. Oczywiście jeszcze sprawa kompresji silnika, jeżeli będzie niska to też będzie ciężko palił ale obstawiam cowke paliwa i zapowietrzanie się pompy.
sygnałowego z alternatora z zacisku D. Nie D tylko W. Możliwości masz kilka: -nakleic magnesik na koło pompy + kontaktron bądź hallotron(robiłem tak raz w maździe) -czujnik piezo na rurkę wtryskiwacza. -czujnik indukcyjny z koła wieńcowego (jak miały stare Peugeoty)
Więc za to odpowiada czujnik na wale czy ten w pompie?
Witam Troche mało informacji, ale rozumiem, że fiesta jest starszej daty, klasyczny diesel. Przyczyna ciężkiego palenia tych silników jest zazwyczaj jedna - zły kąt wtrysku. Silniki te sa na to bardzo czułe. Jeżeli chodzi o regulacje to są dwa warianty, zależne od pompy. W tych silnikach były montowane dwie pompy wtryskowe: promieniowa LUCAS/ROTODIESEL...
Oszukanie czujnika temp nie po to aby świece grzały dłużej a po to aby dawka paliwa była jak dla zimnego motoru-czyli większa. Niestety pompa zalicza padakę- trzeba szykować kaskę. Pozdro -lecę na wódę
podaj na krotko + i - na pompke a wogole jak agregat chodzi powinienes czuc przeplyw wody jak zlapiesz reka przewod wodny przy pompie... Lypak dobrze napisal sprawdz stan palnika ... ale cos mi sie wydaje ze u kolegi podczas zcztywania fazy plomienia II nie wykrywa plomienia i wylacza sie ... wiec kolek moze byc do wymiana ....pelni 2 fukcje kolek zarowy/czujnik...
Wymieniłem ten czujnik, sprawdziłem DPF, wszystko było w porządku, pompa wody też w porządku. Finalnie sprzedałem to auto informując nowego właściciela o tym problemie.
Na pompie jest klin a kolo pompy jest na sztywno połączone z rozrzadem. Nie ma fasolek na obudowie pompy wiec jak ja przestawić względem rozrządu? Dodano po 3 Możesz opisać jak za pomocą czujnika ja ustawić?
Na pompie jest jakis czujnik polozenia "gazu" i chyba ten elektrozawor, to co mam niby sprawdzic? pompa jest mechaniczna to diesel.
skoro nie ma pompy to co jest pod kanapa i wchodzi do zbiornika zasilane prądem? Smok z pływakiem i czujnikiem poziomu paliwa.
Jak był u mechanika to podobno w tym sterowniku coś padło ale do końca nie wiem ,wspominał coś o jakieś uszkodzonej taśmie do czujnika w tym sterowniku
Należy wymontować czujnik poziomu paliwa ze zbiornika. W to miejsce wkładamy pompę paliwa dodatkowo wyposażoną w wężyk, zasilaną osobnym kablem z akumulatora.Drugi koniec wężyka umieszczamy w kanisterku. Po wypompowaniu benzyny lub diesla, ponownie montujemy czujnik poziomu paliwa. Następnie przez wlew paliwa nalewamy z kanisterka diesel.
W Twoim przypadku to pompa na stół.
ja używam przystawki do diesli Radiotechnika -współpracuje z diagnoskopem i SUSem radiotechniki.osobiście preferuję czujnik zegarowy do pomp boscha tych mechanicznych bo tdi już testerem.
Szczotki szczotki a przede wszystkim szczotki W moin RMS I 1999 Diesel wymienili czujnik pompę akumulator i wiele innych i cały czas to samo, aż znalazł się jeden mądry człowiek który wymienił szczotki i cud się nastał a co do tego kosztowało nas to ok. 170 pln.
Co do silnika nie jestem pewien bo zarejestrowany jest jako 1.9 sdi, a w ogłoszeniu kupna samochodu było 1.9 d. Jeśli ktoś wie co to za silnik to proszę o podpowiedz. Oba silniki są bardzo podobne. Czujnik temp z chłodnicy tak ? Nie ten co jest przy termostacie? Masz AEF czyli zwykły diesel z komorą wstępną, musi do każdego startu poniżej 60 stopni...
Ja mam silnik z Golfa mk2, tam sa tylko dwa czujniki, jeden od przekaźnika swiec, u mnie jest to ten na krućcu z boku silnika i od wskaźnika, kruciec w wyjsciem na chłodnice. Sprawdz nr czujników, jeśli sie zgadzaja to bez różnicy. Jeszcze jedno co mi przychodzi do głowy, to jesli wczesniej miałeś pompe z elektronika, czyli taką do której dochodzi więcej...
Piszę o starych dieslach a nie o tdi.
https://obrazki.elektroda.pl/7620949300_... Dzisiaj zrobiłem następujące rzeczy. Opisze je chronologicznie. Samochód stał z odpiętą klemą plusową (+) prawie dwa dni. Nie padał deszcz i wilgotność była na pewno mniejsza niż w dniu wystąpienia usterki. Podłączyłem klemę plusową i od razu wiedziałem, że nie odpali bo wyskoczył czerwony...
Witam.Ford Transit 94r. silnik 2,5 zwykły diesel pompa wtryskowa Bosch. Na ile mm (na czujniku zegarowym) należy ustawić pompę wtryskową?
Trzeba sprawdzić ustawienie kąta wtrysku. Robi się to przy pomocy czujnika zegarowego mocując go na głowiczce pompy wtryskowej. Zwykły mechanik tego nie zrobi , musisz pojechać do warsztatu specjalizującego sie w dieslach. Ale skoro tacy mechanicy że trzeba im mówic co maja zrobic - to można im powiedzieć , aby jeszcze sprawdzili ustawienie wałka rozrządu...
Mechanicy bezradni Chyba czas zmienić mechaników , jaki problem sprawdzić zasilanie pompy CR w paliwo ( ciśnienie podawczej ) i potem ciśnienie z jej wylotu . Każdy ogarnięty elektromechanik to sprawdzi . Potem działanie czujnika na listwie i ew wtrysków na przelewy ..
mrugajace kontrolki w lusterku to immo, co do bledu to sprawdz czujnik cisnienia na listwie bo to cdi jezeli sprawny to pompa do sprawdzenia
Brak ciśnienia paliwa!!!! -Powietrze w układzie paliwowym diesla lub Pompa wtryskowa Mam nadzieję, że wszystkie czujniki (czujnik wału korbowego, czujnik wałka rozrządu) były testowane oscyloskopam i Dialogys
kolego jamarkos piszesz najprostrzy . a, najprostrzy diesel to posiada przeponową pompę paliwową i mechanicznie napędzaną pompę wtryskową. dzisiejsze diesle maja jak wiadomo już dość sporo elektroniki,silniki common rail są wręcz naszpikowane różnego rodzaju czujnikami wysyłającymi elektroniczne impulsy sterujace do ECU(centralnej jednostki sterującej)...
Sprawdź, czy płyn krąży, może uszkodzona jest pompa wody. Jak wariuje wskaźnik temperatury może być termostat, kup obojętnie jaki, drogi czy tani i tak jeden szajs wytrzyma może rok, chyba, że będzie pasować do Twojego silnika np firmy MEYLE. Tylko, że jak kontrolka zapala się, to może być jeszcze czujnik temperatury albo coś z wiatrakami, możesz mieć...
Ciekawe co piszecie. Pytanko pierwsze z tym boschem, jako rozumiem przedstawiciel bosch nie ma takiego urządzonka do sprawdzania wysokiego cisnienia na przewodach wysokiego cisnienia (piezoelektryczne foliowe czujniki). Jest to typowe urzadzenie dla profesionalnego serwisu boscha. teoretycznie nie mam takiej mozliwosci aby szczelna (nie leje) pompa...
Witam mam problem z nissanem almera 1.5 disel rok 2005 . Chodzi o to że komputer pokazuje że do wymiany jest czujnik ciśnienia paliwa , wymieniłem ten czujnik , I nic , jak było tak jest . Auto na plaka odpala i normalnie jeździ , bez plaka , kręcę i niechcenia odpalić , odkręciłem rurkę od wtrysku , paliwo pompa podaje jak zakręciłem silnikiem co może...
Ale to jest instrukcja dla pompy wtryskowej sekcyjnej w zwykłem C360, a ja potrzebuję dla pompy rotacyjnej, zapewne tam też są jakieś znaki na które trzeba ustawić pompę, ale gdzie one się znajdują i czym to się ustawia to nie wiem. W samochodzie z silnikiem diesla na rotacyjnej pompie ustawiałem kąt wtrysku na czujnik zegarowy, tutaj też się go stosuje?
Witam. Posiadam passata z silnikiem 1.9D (zwykły traktor, bez turo) 1991r. Poztanowiłem wymienić silnik. Kupiłem silnik z VW polo też sam Diesel 1.9, ale.... Ma on inną pompę i trochę więcej czujników. Co muszę dokupić, aby nowy silnik działał w starym passacie? Pompa ma naciąg "gazu" linką. Jednak jest przy niej jakaś elektronika. Jeśli są potrzebne...
Jakie ciśnienia są na zegarach, a jakie widzi czujnik? Sprężarka z sprzęgłem na elektromagnesie czy zawór z tyłu pompy? Czy na pinach pompy jest napięcie?
11, Czujnik górnego martwego położenia cylinder 1 Błąd w obwodzie elektrycznym 12, Czujnik przepływu masowego powietrza Błąd w obwodzie elektrycznym 13, Czujnik temperatury czynnika chłodzącego Błąd w obwodzie elektrycznym 14, Czujnik prędkości pojazdu Błąd w obwodzie elektrycznym 21, Moduł zapłonu Błąd w obwodzie elektrycznym 22, Pompa paliwowa Błąd...
czujnik obrotów silnika i czujnik obrotów wałka pompy. Zawieź to komuś do naprawy, sam sobie nie poradzisz.
Są dwie opcje. RAZ powinien być mechaniczny czujnik na końcu tego wężyka tj. czujnik i dwa węże do niego - od temp im cieplej tym zmienia przepływ. Dwa zaworek sterowany z ECU na podstawie temp. silnika i tu uszkodzeniu mógł uleć czujnik temp. płynu.
Ty nawet nie napisałeś jaki rodzaj silnika. Skoro piszesz o czujniku korka paliwa, to pewnie diesel z FAP (jego awaria uniemożliwia wypalanie filtra) - tylko nie wiem, czy w tym roczniku. Odkręć dostęp do baku pod fotelem, i zobacz na stan przewodów paliwowych. Jak ma gruchę przy filtrze to diesel, bez pompy wstępnej w baku.
No widzisz to diesel nie zauważyłem co do pompy to ustawisz skok tłokorozdzielacza czujnikiem
Nie da się tego jakoś obejść czy coś ? Nie. Masz jeden z dwóch problemów. Kończy się pompa, a mianowicie mechaniczny zawór wyprzedzenia konta wtrysku się zaciera, co w konsekwencji powoduje uszkodzenie elektroniki pompy i regeneracja sięga wtedy nawet 2500zł. Masz problem z czujnikiem wału, lub coś w aucie zakłóca jego sygnał. (at)autoas w 11 poście...
Witam. Pompa obiegowa powinna startować razem z piecykiem i wyłączać 2 -3 minuty po wyłączeniu aby czujniki nie wykryły przegrzania .
Witam. Mam takie auto na pompie Boscha vp44, wyskakuje taki błąd i auto nie odpala. Czasami odpali 5 razy pod rząd, a czasami trzeba kilka razy cofać kluczyk i złapie. Jak nie chce odpalić to skacze wskazówka obrotomierza, później leży. Więcej błędów brak. Pompa wygląda na świeżo robiona. Wiązka jest cała. Czujnik podmieniony. Co jeszcze może go powodować?
Zasilanie cewki pompy weźmiesz po cewce zapłonowej a przekaźnik świec z szrotu i zamontujesz np. na nadkolu i ot cała elektryka. Czujniki te same. Schemat świec znajdziesz w necie.
witam serdecznie i mam zapytanie ,gdzie w golfie 2 znajduje sie czujnik tem.wody jest to diesel 1,6tdi z interkulertem,drugi problem to wyciek paliwa z dolu pompy,trudno zlokalizować wyciek
czy podłączenie do komutera może określic czy czujnik w pompie jest dobry czy też komputer pompy nie obejmuje?
Proszę sprawdzić napięcia na wtyczkach pompy, wiadomo grube kable zasilanie + -, - sprawdzamy żarówką, następnie wtyczka z trzema przewodami to Can i zasilanie po zapłonie 12-14V , kolejna wtyczka cztery przewody to czujnik kąta - to zostawmy w spokoju. A wystarczy na szybko diagnostyka jeśli jest komunikacja to wszystko jasne i mniej szukania. Nie...
Już mu napisałem. Czasem pali się kontrolka oleju. Ja myślę że to normalne. Wybitnie nienormalne. Może być uszkodzony czujnik ciśnienia, ale może też być uszkodzona pompa oleju - co prowadzi do zatarcia silnika. Pierwsza czynność sprawdzić poziom oleju.
Skrzynka bezpieczników w komorze silnika NrAmpery [A] 1 *20Zespół motowentylatora 2 *60ABS / ESP 3 *30ABS / ESP 4 *70Zasilanie BSI 5 *70Zasilanie BSI 6 *–Wolny 7 *30Zasilanie stacyjki 8 *–Wolny ---------------------------- NrAmpery[A]Opis 110Moduł podgrzewania (Diesel); Czujnik wody w oleju napędowym; Stycznik światła cofania; Czujnik prędkości pojazdu;...
Pojawił się nowy problem. Pewnego poranka wsiadam do auta, wkładam kluczyk do stacyjki i zaniepokoiła mnie mocna czerwona łuna w jednym z lusterek. Wysiadłem, żeby to sprawdzić, patrzę, świeci się stop pomimo zwolnionego pedału hamulca. No nic, myślę, pewnie się czujnik zawiesił. Dojeżdżam do miejsca docelowego, światło stop dalej się pali. Wyciągam...
To że diesel to widać na oko. Zatem odblokowanie pompy do startu dźwignią i gaszenie reczne linką. Czujnik ciśnienia oleju wyłącznie do kontrolki. Można usunąć linkę a raczej tylko jej pancerz i dodać tam solenoid do gaszenia. Wtedy brak ciśnienia oleju zatrzymuje silnik.
Witam. Ogrzewanie wodne D5WS o nr 25 2091 jest agregatem dedykowanym do samochodu MB sprinter, oczywiście można je podłączyć do dowolnego samochodu z instalacją 12V i paliwem diesel. Diagnostyka może być w tym piecu dokonywana za pomocą wspomnianego przez Ciebie zegara bądź programu KD2000 lub Edith. Jeżeli wszystkie komponenty: - czujniki temp. płynu...
Witam. Szukam opisu bezpieczników oraz przekazników pod maską do kangoo 1.5dci z 2004roku. Dzis zaczalem ruszac przekaznikami i bezpiecznikami w celu sprawdzenia slabych stykow i od tego momentu na liczniku swieci sie ABS, STOP, SERW, RECZNY mimo faktu,, ze samochód fizycznie nie posiada absu(brak pompy abs, brak czujników, wiązki itp)
piotrdan napisał: Elektrit ja wiem że my możemy sobie tak zrobić, ale nie proponuj innym takich żeczy bo jak żeczywiście odpali to ich to ciśnienie pozabija albo krzywdę zrobi. Poza tym jak nie odpowietrzyli to przy kręceniu załatwią pompę. Co Ty za bzdury opowiadasz :!: Przecież nikt nie będzie sobie wtryskiwacza do ust wkładał, tylko po to, żeby sobie...
Idealne rozwiązanie na zatarcie silnika. Kontrolka może się zapalać z kilku przyczyn: - uszkodzenie czujnika (to najmniejszy problem) - uszkodzenie pompy oleju - odkręcony (poluzowany smok) - zatkany filtr oleju - uszkodzenie silnika Przy tych objawach to raczej może już nie być najciekawiej a dalsze uruchamianie silnika na bank go zabije. Na ten komputer...
Zapytaj mechanika czy ten błąd to jest p1335, jeśli tak to czujnik położenia wału do sprawdzenia oraz jego okablowanie, jak tam ok to pompa z auta i do diesel serwisu, sami tego nie zrobicie.
Regulatory były wymieniane/podmieniane w celu sprawdzenia. Nie dawało to żadnego efektu. Czy możliwe jest żeby pompa paliwowa sama generowała takie ciśnienie? Moim następnym posunięciem miało być jej wyciągnięcie i oddanie do regeneracji ale nie wiem czy to ma sens... Regulator ciśnienia na pompie a czujnik ciśnienia na listwie to dwa osobne elementy.
Ale nie jest to dziwne że po odłączeniu czujnika odpala? czy to na pewno wina rozrządu lub kąta wtrysku?, w tym aucie wszystko jest na linkach
gdzie jest bezpiecznik 80 A i 70 A Od spodu BSM, pod maską. https://obrazki.elektroda.pl/4755645100_... skrzynka bezpieczników w komorze silnika (PSF1) bezpieczniki A przypisanie F1 20A kalkulator wtrysku (TU1A - TU3A - TU3JP - TU5JP4 - ET3J4 - DV4TD Siemens) - pompa wtryskowa diesla (DV4TD Bosch - DV6TED4 - DV6ATED4) - czujnik obecnosci...
Raz mi się zdarzyło, że uszkodzony był zawór mechanicznie i kapało z niego paliwo. 99% przypadków leci z pod rozdzielacza, z tego dużego o-ringu, lub też z tego pod duża nakrętką na trójkątny klucz z miejscem na czujnik zegarowy też z tyłu pompy.. Wymiana uszczelek tylko po demontażu pompy, pompa musi stać w pionie, inaczej tego nie złożysz. Najczęściej,...
czujnika położenia pompy paliwa Ciekawe określenie... Może byś tak na początek napisał, czy to diesel czy benzyna? (żeby się nie trzeba było domyślać)
Częsta usterka to czujnik położenia wału. Użyj szukaj , o niepalącej P11 w dieslu jest tu dużo na forum.
Tam nic nie ma poza alternatorem czyli kontrolka ładowania do alternatora i elektrozawór pompy paliwa jeszcze możesz dorzucić czujnik temperatury i oleju Polecam traktor SAM z tym silnikiem mało pali a siły do domowego użytku ma wystarczająco lepszy 1.6 klekot niż silnik malucha który pije ile mu wlejesz w traktorku własnej roboty
koledzy podlacze sie do tematu bo spedzilem juz ladnych kilkanascie godzin na forach i w aucie - opel combo 2003 1.7 isuzu. jestem mechanikiem w Irlandii i mam go do naprawy. blad tylko jeden p0370 - sterownik na pompie wyglada na zupelnie nowy - jeszcze blyszczacy wiec miem sadzic ze ktos go wymienil i nie pomoglo, ja wymienilem czujnik walu a takze...
Wiesz może ile kosztuje taki zawór? Dodano po 2 Na komputerze wynalazł błąd 6182 ale nie było żadnego opisu. Wie ktoś co on oznacza? Dodano po 3 Pojechałem dziś do innego elektronika, wyszło na kompie że zbyt duże ciśnienie paliwa. Powiedział mi że albo czujnik ciśnienia paliwa albo zawór na pompie. Pojechałem do goscia od diesli i podmienilismy czujnik...
Czytałem kiedyś wywiad (nie pamiętam już w jakiej to było gazecie) ze złodziejem samochodów (zawodowcem - odsiadywał w tym czasie wyrok). Jego zdaniem najskuteczniejszy jest własny ukryty wyłącznik odcinający coś (np. pompę paliwa) lub blokujący sygnał z jakiegoś czujnika
No i gdyby byl sprzet do diagnostyki to bym sie nie meczyl :) Problemem byl czujnik polozenia walu, ktory sie przegrzewal i wowczas podawal inne wartosci teraz jest ok. POzdrawiam
Wyglada mi to na bardzo opozniony poczatek wtrysku. "Podmiana" pompy narzuca regulacje poczatku wtrysku przy pomocy czujnika zegarowego. Drugi mozliwy problem, to marka pompy. Nowy silnik mogl miec pompe innej marki (byly dwie Roto-Diesel i Bosch). Zamiana jednej na druga powoduje bardzo duze przestawienie poczatku wtrysku (inna pozycja szpilek mocujacych...
Pompa Bosch, czy Lukas? Generalnie to proponuję podjechać do jakiegoś warsztatu trudniącego się naprawami diesli, do jednorazowej operacji nie opłaca sie kupować zestawu czujników z blokadami za 500 zł.
Faktycznie z tą elektryką do diesla to nie jest tak źle w drugą stronę byłoby gorzej. Czujniki oleju(kabelki już są) , pompa paliwa(zawór odcinający), czujnik temp(jest). i najtrudniejsze podgrzewanie wstępne(czujnik temp, świece żarowe, przekaźnik) czy to jest dużo jak kto uważa.
według mnie to jest tylko jedna pompa ;d nie widziałem w dieslu 2;d chyba ze jestem juz zacofany ale chyba tak;p moze czujnik odcinajacy dopływ paliwa do gaszenia;p sie zawiesił;d
W samej pompie. Pod czujnikami i solenoidami. Sprawdż również podgrzewacz paliwa , tam chyba też jest jeden oring.
Jeśli to silnik o oznaczeniu CD20 to włącznik wentylatorów siedzi w obudowie termostatu przy pompie wody. Dostęp od spodu auta pod alternatorem.
Statyczny dokładnie tak samo jak w innym dieslu na pompie wtryskowej boscha. Silnik na "0" i czujnik zegarowy w pompę. O ile mnie pamięc nie myli to powinno być 0,96mm. Jak masz dostęp do lampy lub Modica to można również dynamicznie.
Witam, mam problem z odpaleniem samochodu Hyundai Santa Fe 2.0 diesel 2004 roku. Samochód nie odpala ani, gdy jest ciepło, ani gdy jest zimno. Gdy psikam wspomagaczem, to odpala bez problemu, silnik pracuje bardzo równo, lecz gdy wyłączę silnik, znów go nie idzie odpalić. Proszę o pomoc, chyba już byłam na wszystkich warsztatach. Pozdrawiam. AI: Czy...
Przyczyn może byś kilka. Jest to znany wszystkim diesel więc powinno pomóc zwiększenie dawki rozruchowej. Pomoże ale... Przyczyn takiego stanu może być kilka a zwiększeniem dawki nie naprawisz problemu tylko go "przypudrujesz" Ciężkie palenie na ciepłym silniku może oznaczać że kończy się pompa paliwa. Zwiększając dawkę rozruchową przedłużysz jej śmierć...
diesel pompa czujnik diesel stukanie diesel pompa
ripple current zapieczony hamulec elmes stb24vm1
continental radio linijki cccam
Jak ominąć płytkę sterującą w żelazku Tefal? Lodówka Siemens nie działa - diagnostyka i naprawa