Te silniki nie mają hydraulicznej regulacji luzów zaworowych. Trzeba ustawiać luz wymieniając płytki na szklankach zaworowych.Ciśnienie paliwa stałe? Jako takiego zewnętrznego filtru paliwa nie ma - jest tylko w pompie paliwa wewnątrz zbiornika. Może już przytkany a przepompował sporo paliwa z uwagi na przebieg. Z tego co pamiętam tam jest system tzw...
Podam Ci co należało by sprawdzić odnośnie tych błędów 1.P0087 Zbyt niskie ciśnienie w szynie paliwowej/układzie paliwa : 1 Czujnik ciśnienia paliwa 2 Elektrozawór dozowania paliwa 2.P0171 Mieszanka zbyt uboga (rząd 1) : 1 Miernik masowego przepływu powietrza z czujnikiem temperatury powietrza 2 Czujnik temperatury powietrza 3 Czujnik temperatury cieczy...
Na początek zasil pompę wtryskową z oddzielnego baniaczka zawieszonego trochę wyżej nad silnikiem i zobacz jak zachowuje się auto podczas jazdy (najlepiej zawiesić na szybie bocznej plus dłuższe wężyki). Pamiętaj o odłączeniu powrotu od pompy i ten przewód łączysz z wychodzącym z filtra (paliwo będzie krążyć "na ślepo" w obiegu zamkniętym). Powrót z...
http://obrazki.elektroda.net/33_12716739... Przedstawiam tu wersje alfa swojej pracy dyplomowej Po ciezkich bojach z zakloceniami na lini zasilajacej jak i impulsami elektromagnetycznymi pochodzacymi od ukladu zaplonowego i alternatora udalo sie w koncu uruchomic uklad, czesc praktyczna pracy dyplomowej. Spedzilem kilka dni na eliminacji tych...
Albo nie ma powrotu paliwa do zbiornika, albo oszukuje czujnik ciśnienia paliwa - czasem trzeba zrobić mu adaptację.
Ja doszedłem gdzie siedzą pozostałe dane. Mam pełen zestaw danych i miejsc gdzie trzeba je odczytywać dla: - temp. zasilania (kotła) - temp. powrotu - temp. palnika - moc kotła - nadmuch - czujnik płomienia - ilość rozpaleń - ilość blokady siłownika liniowego - czasy pracy odpowiednio na 100%, 50% i 33% - czas pracy podajnika - ilość spalonego paliwa...
Dre221 nieźle Ci poszło daj znać jak sie sprawuje samochodzik. Rengerus pamiętasz jak rozkmnialiśmy DF066 4 renault "Loss of control of fuel flow catch" utrata kontroli nad pętlą powrotu paliwa . Układ powrotu był zapowietrzony i w momencie puszczenia gazu paliwo nie wracało od wtrysków. Jeżeli dobrze myślę to może byc odpowiednik właśnie tego p0252...
Witam Serdecznie. Temat, jest pewnie często odgrzewany i odpowiedzi również się gdzieś w nim znajdują. Lecz nie mogłem znaleźć ścisłych i prostych odpowiedzi na moje pytania. Posiadam Thermo Top Z/C-D, wygląda one na pełny zestaw ale bez pilota czy zegara, przekaźników i bezpieczników. Z tego co udało mi się wywnioskować z przeczytanych tu i nie tylko...
https://obrazki.elektroda.pl/3566138000_... Dwa dni temu na hacker news pojawił się ciekawy Klient Snapcast Projekt polega na stworzeniu klienta Snapcast, który umożliwia synchronizację odtwarzania audio w wielu pomieszczeniach. Serwer NTP Stratum-1 Serwer NTP z czasem pobieranym z GPS, wyświetlający czas z niezwykłą precyzją. Tablice...
Niestety. Nawet jak wymieniłem pompę tandemową na nówkę z Borsehunga, problem jest nadal ten sam. Z nowych rzeczy to na kanale 13 Cylinder nr 2 - podbija do około 3 mg/h Cylinder nr 4 opada do około -3 mg/h Jeszcze spróbowałem zacisnąć powrót paliwa i się okazuje, że szybciej odpalił, ale już za drugim razem. Ale odpalenie było znacznie szybsze. Dodatkowo...
Bosch czy Siemens/Continetal? Ta wtyczka to czujnik temp paliwa, możesz jeszcze bez inwestycji dmuchnać w zbiornik(drożność powrotu paliwa) lub zasilić go z bańki, czujniki ciśnienia paliwa często też padają, ale nowy org w dobrych pięniądzach jest.
ZGADZA SIE POMPA VP 44 CZUJNIK CIŚNIENIA KOLO FILTRA. ALE PALONY BYL TEZ Z BAŃKI BEZPOŚREDNIO DO POMPY I TO SAMO ALE TYLKO DOJSCIE A POWROTU NIE ODPINALEM Dodano po 1 Jutro to zrobię to jest 6 litrów 180 km 2000 r
Witam, dziwna przypadłość, Scania R420 3-osiowa 2005 r. Z 2 tygodnie temu, podczas ruszania, gdy auto było na wysokich obrotach (1500–1800), traciło nagle ciśnienie paliwa, tak jakby go zabrakło, wyświetlił się błąd EMS 135 niskie ciśnienie paliwa i po paru sekundach, gdy auto zwolniło/obroty zmalały, puściło biały dymek i zaczęło jechać dalej normalnie....
Hej grupowicze, Mam problem z Iveco Daily, model rok 2006, 3.0. Po zimie samochód przestał odpalać, tzn. wywala błąd "za wysokie ciśnienie paliwa w listwie powyżej 1800 bar" i gaśnie po 30 sekundach. Po moich diagnozach i wymienionych częściach, problem nadal występuje. Wymieniłem: - pompę wysokiego ciśnienia, - regulator na pompie paliwa, - czujnik...
Cześć. Mam również podobny przypadek. Silnik zgasł i koniec nie idzie go odpalić. Ustawienie rozrządu zweryfikowane, zawór SCV nowy, czujnik położenia wału i wałka rozrządu - rezystancja zgodna z Autodatą, paliwo na listwie jest ale z powrotu wtryskiwaczy nie ma ani grama paliwa... Sterownik wtrysku zmieniany na kupiony na allegro zero reakcji - czy...
Witam. O ile dobrze kojarzę to ta pompa chyba tam działa w buforze. Może inaczej - nabija ciśnienie i się wyłącza. Bzdura, w żadnym samochodzie tak nie działa. Znowu zmyślasz swoje teorie z pupy. Nie obrażaj kolego innych. Mondeo Mk2 1,6 na pewno ma czujnik ciśnienia magistrali i steruje pompą. Punto 2 1,2 nie ma powrotu paliwa i też steruje praca pompy....
Witam. Po paru minutach od odpalenia samochodu bardzo nagrzewa się filtr paliwa oraz rurki paliwowe. W serwisie został sprawdzony podgrzewacz paliwa, czujnik temperatury paliwa oraz zawór powrotu paliwa. Wszystko z powyższych jest dobre, nadal wyskakuje na komputerze błąd u mechanika. Nikt nie wie jaki może być problem. Jakiś pomysł, co może być nie...
Może ta rozpiska podejdzie Tobie lepiej, przy okazji oznaczone piny. Miałem to przed nosem, ale tego maleńkim drukiem nie zauważyłem w nocy ha ha! Ta rozpiska pasuje do mego sterownika Bortnetz. https://obrazki.elektroda.pl/1290603100_... Czyli który wtyk piny Bortnetz bo z tego wychodzi że wtyk gniazdo G pin 7 Bramka Can Bus Low i...
witam Dziękuję kangurek123 za super szybką odpowiedz (30min. chyba przez telefon byśmy tego szybciej nie załatwili). Od razu pobiegłem upuścić trochę tego paliwa z powrotu pompy (jakieś 0.5L nie wiem czy nie za mało?) przyłożyłem dosyć silny magnes i na szczęście nic nie zauważyłem.Z radości jeszcze nie skaczę gdyż wizja zapłacenia około 5000 zł za...
Z ciekawostek w astrze F do sterowania elektrozaworem na dole pompy od przestawiacza kąta wtrysku wykorzystywany jest sygnał z alternatora, ten sam co do obrotomierza (z doświadczenia wiem, że lubi się przetrzeć, a w wersji bez obrotomierza nie zobaczymy tego)( nie wiem czy brak tego sygnału szkodzi przy rozruchu, czy podczas normalnej pracy). Oprócz...
Nie wiem czy 6,60zł za litr ropki to jest tanio. Wciąż sporo powyżej progu bólu tj. 6zł/l. A rzepak/roślinny na promocjach w popularnych dyskontach można dostać nawet za 3,99zł za litr (tłoczą go z ukraińskiego zboża to i ceny są niskie). Dlatego napisałem że po zmieszaniu w odpowiednich proporcjach można uzyskać cenę bliską 5,19zł/l czyli tyle co było...
WITAM. Mam problem z Dafem. Wrocil z trasy i przed samą baza stracił moc i bład silnika na żółto. Nierówno zacząl pracowac. Cisninie paliwa w diagnostyce 0. Przy tym bład czujnika paliwa. Czujnik wymieniony.. cisninie paliwa lekko ponad 0 dokladnie 0.02. Praca silnika jeszcze gorsza. Nasuwa się jedno.. pompa mechaniczna paliwa ale nie mogę go nawet...
Czujnik nox przed katalizatorem ma zwarcie i raczej cudów niema żeby się sam naprawił , a ciśnienie masz za małe . Niskie ciśnienie na pompie wstępnej może powodować wiele czynników od niedrożności przewodów paliwowych i filtrów , a także wtryskiwacze (test przelewu) pompy wysokiego ciśnienia, zawór paliwowy na szynie paliwowej i zawór powrotu z pomp...
Witam, mam problem z moim Ducato 3.0 2009r ~450 000km. Auto przez całe swoje życie sprawowało się dobrze, wszystkie filtry i płyny były wymieniane na czas, tankowane tylko na Orlenach. Nie odczułem spadku mocy mimo takiego przebiegu. Pod koniec tamtego roku zaczął sporadycznie występować błąd P0091. Auto wchodziło w tryb awaryjny. Jeździłem tak około...
Pozbierałem informacje w necie , (dziękuję mądrym głowom) i złożyłem coś takiego . Wszystko pięknie dziala Już ? Wszyscy się pozachwycali ? Ochy i achy już były? OK. To może nie pytany się wypowiem, a że się nie znam i wiem tyle co mi sąsiad przez płot powiedział, że gdzieś tam słyszał… Więc tak. Kolega się napracował i widać tu, że Karol z K.Katowice...
Witam, autko jeździło super, nie było żadnych objawów, pojechałem do sklepu, i po 2 godzinach postoju, już nie odpaliło, kolega podczepił komputer, i nie wywaliło żadnego błędu, wiec postanowiłem sam zobaczyć, wyjąłem przewód zasilający do pompy cr i pompka paliwa w zbiorniku, ok, paliwo pięknie leje, zobaczyłem że jak kręcę to paliwo nie idzie na wtryski...
Instalacja (a dokładniej pompa w zbiorniku LPG) "umarła"... ale dało to okazję abym w niej "pogrzebał". Przede wszystkim udało mi się zdobyć instrukcję instalacji wraz ze schematami do silnika 1.8TFSI CJSA. Co mogę powiedzieć - panowie "gazownicy" delikatnie mijają się z prawdą odnośnie działania wtrysku MPI. Zasilanie w benzynę listwy MPI, zamiast...
Witam, mam problem z Ducato 2008rok 3.0 mjtd, silnik IVECO. Auto odpala normalnie, przez chwile na zimnym silniku niema problemu, ale jak tylko dostanie troche ciepła, przy nagłym dodaniu gazu poniżej 2000 obr/min odcina go i gaśnie. Ciśnienie na listwie pod kompem pokazuje ok 390-400 zadane , a zmierzone tyle samo, jeśli powoli dodaje gazu to rośnie...
Witam. Mam problem z transitem 2.0 tddi i pompą vp 30 (140 000 km przebiegu) , auto zaczęło gasnąć w gorące dni po czym odpalał by za chwilę znów zgasnąć. Najpierw sporadycznie , potem już stale. Podejrzenie padło na sterownik pompy vp30 który został zregenerowany - nie przyniosło to efektu, wręcz przeciwnie przestał odpalać całkiem. Ostatecznie podmieniono...
W ajm pompa vakum ma jeszcze doczepioną pompę paliwa. Zasysa paliwo z filtra (lub jest podawane z lekkim ciśnieniem - max 1 bar) i wtłacza w kanały głowicy tak by mogło napełnić pompo-wtryskiwacze. Prawidłowe ciśnienie na niej to ok 1,5 -2 bary na wolnych obrotach i około 6-8 bar przy 2000-2500 rpm. Pompowtryskawacze mają takie małe dziurki przez które...
Zawór upustowy scv na szynie, drożność powrotu paliwa. powrót paliwa sprawdzony drożny , a jeśli chodzi o zawór upustowy na szynie to w tym modelu nie ma zaworu na szynie jest tylko czujnik ciśnienia Dodano po 1 I tak kicha bo nie masz zasilacza PWM. Druga ważna sprawa tak jak kolega piszę powrót ma być drożny ale to możesz podłączyć wężyk i do bańki...
Witam. Auto Opel Astra F Kombi, 1993 rok produkcji, benzyna, brak gazu, silnik C16NZ, mono wtrysk Multec. Powrót paliwa z wtrysku jest podłączony do metalowego "przelotu" przy czujniku ilości paliwa. Następnie za "przelotem" (już wewnątrz zbiornika paliwa) idzie dalej gumowy wężyk, który jest podłączony do czegoś w dole zbiornika. I o to coś mi chodzi....
Witam! Mam problem z Alfa romeo mito 1.6JTD-120koni. Rozrusznik kręci ale nie silnik nie odpala. Błąd P0190. Paliwo nie dochodzi do wtrysków. Pompka w baku dostaje napięcie ale tylko na ułamek sekundy. Gdzie szukać przyczyny? Podmieniać czujnik na listwie wtryskowej? Na koniec dodam że z powrotu pompy leci paliwo.
Pompa kotłowa jest wymagana do gwarancji, moim zdaniem też jest zbędna, ale dostałem wybór, albo zamontować na powrocie zawór ATV 55 st C, albo dołożyć pompę kotłową na krótkim obiegu, zdecydowałem się na zastosowanie 3 pompy gdyż sterownik pieca takową obsługuje. Sterownik obsługuje również zawór 4d z siłownikiem. Czy w tej konfiguracji z mojego schematu...
Witam serdecznie. Auto: LDV MAXUS 2007r 2.5 CRD 95KM Problem polega na tym, że błąd P0088 (zbyt wysokie ciśnienie paliwa w szynie paliwowej) pojawia się przy mocnym wciśnięciu pedału gazu oraz przy dużym obciążeniu silnika. W aucie zostały wymienione: pompa wysokiego ciśnienia wraz z regulatorem ciśnienia, regulator ciśnienia na szynie, czujnik ciśnienia...
Tak rzuciłem okiem, i odnoszę wrażenie że podobnie się zachowuje jak mój kangoor.. kiedyś miałem taki problem, okazało się, że silnik był zalewany nadmierną ilością paliwa, po zgaśnięciu trzeba kręcić aż sie wypali nadmiar paliwa i silnik sie wtedy uruchamia. u mnie był to zbiornik filtrowania par paliwa(po wymianie pompy źle podłączone rurki powrotu...
Teść mój ma podobny problem z Corsą 1.3 cdti ... Zaczęło się od zakupu paliwa spuszczanego z ciężarówki... I pojawił się problem. :-) Ja bym się nie odważył wlać do CR lewej ropy, bo wiem czym to grozi... Kontrolka usterek się zapaliłą... Przypuszczam że te wasze problemy też się zaczęły od tego tylko nie każdy o tym wspomina :-) Do rzeczy Paliwo zostało...
Prawdopodobnie, ale aż się nie chce wierzyć w to, że problem tkwi w we wtryskach albo w pompie wysokiego ciśnienia do CR. Po odpaleniu na plaka auto działa, ale jak sie go zgasi nie odpala bo znów błąd czujnika wału korbowego, ale ciśnienie na listwie CR na obrotach biegu jałowego ma 20-22 bary, a przy 3tyś obr. ma 55 bar wiec wychodzi na to, że jest...
Bardzo proszę wybierz sobie: B0100 "Poduszka powietrzna kierowcy - usterka" B0101 "Poduszka powietrzna kierowcy - sygnał poza zakresem/wydajność" B0102 "Poduszka powietrzna kierowcy - niski sygnał wejściowy" B0103 "Poduszka powietrzna kierowcy - wysoki sygnał wejściowy" B0105 "Poduszka powietrzna pasażera - usterka" B0106 "Poduszka powietrzna pasażera...
Jeżeli chodzi o czujnik w listwie, to jeszcze nie widziałem auta z tym czujnikiem i powrotem paliwa z listwy, jeżeli byłby powrót to nie ma powodu do odłączania pompy, po drugie multimetrem można to sprawdzić z tym że ten czujnik mierzy jednocześnie ciśnienie i temperaturę a temperatura też się może zmieniać wraz z rosnącymi obrotami, zawór regulujący...
Witam wszystkich, mam problem z renault scenic fl 1.9dci 2002r., a mianowicie autko nie chce odpalic wogóle gdy jest odpalane z kluczyka, raz spróbowałem na zapych i odpalił(wiem nie powinno się ale chciałem zobaczyć efekt). Gdy przekręce stacyjkę gasna kontrolki a podczas uruchamiania silnika rozrusznikiem zapala sie żólta kontrolka serv lub miga a...
Pompa kaput, ciśnienie nie może być wyreguowane po niskiej stronie. Testy należy uzupełnić pomiarami "mechanicznymi" aby wyeliminować czujnik ciśnienia. Sprawdzić należy też odpowietrzenie filtra paliwa na końcu uchwytu. Za ciśnienie wewnątrz pompy odpowiada zawór przelewowy na korpusie pompy ale pomiar jest przed filtrem paliwa, czyli pozostaje jeszcze...
Witam Mam dokładnie identyczny problem silnik 1.9 TDI 110 PS AFN jak zimny pali na dotyk jak ciepły muszę kręcić i kręcić wymieniłem małe koło rozrządu na wale bo stare miało delikatny luz i nic nie pomogło sprawdzałem rozrząd kilka razy i dalej nic opuźniałem i przyśpieszałem zapłon to również prawie nic nie dawało ( odnośnie odpalania na gorącym...
Witam. Od 2 miesięcy jestem właścicielem Kia Carnival II 2002 r 2,9 TDI. W trasie przy gawałtownym wciśnięciu pedału gazu zaświeciła mi na chwilę kontrolka "check engine", przy ok 100km/h. Pokazały się również wycieki paliwa, jak się okazało wężyki powrotu paliwa od wtryskiwaczy były luźne. Pojawił się również problem z uruchamianiem zimnego silnika....
Witam. Samochód VW Passat B8 2.0 TDI CRLB (common rail) 2015r. z przebiegiem 100 000km zgasł podczas jazdy i nie udało się ponownie uruchomić silnika. Podłączyłem komputer diagnostyczny i jest błąd w sterowniku silnika: 000135 - Fuel Rail/System Pressure P0087 - 001 - Too Low Zrobiłem kilka testów/pomiarów i napiszę co wyszło: - pompa wstępna podaje...
Witam mam taki problem z autem jest to freelander 2001 turbo diesel bmw Otóż rano chciałem pojechać do pracy a tu ani rusz rozrusznik kręci normalnie ale nie chce zapalić.Po powrocie znowu spróbowałem po 5-7 sekundach kręcenia zapalił chodził normalnie zgasiłem go próbowałem z znów odpalić zapalił na chwilę i zgasł.Co może być z nim nie tak ? pompa...
Jeśli jest zaciśniętych na noc wąż od powrotu paliwa to pali rano na szczała tyle że dymi na niebiesko jak jest zimny
Witam wszystkich i z góry dziękuje za podpowiedzi. Posiadam Peugeota 206 2.0HDI z 2001 roku. Problem polega na tym iż auto po przekręceniu zapłonu podaje ciśnienie z pompki paliwowej do pompy wysokiego ciśnienia a w czasie kręcenia rozrusznikiem nie odpala a ciśnienie na powrocie jest bardzo duże( na wtryskach na powrocie tryska). Sprawdziłem i po odpięciu...
Po piewrwsze sprawdź czujnik obrotów (odstęp od koła fonucznego 0,8mm) Po drugie zobacz dokładnie co pokazuje centrala w momecie gdy silik ma 80-90 C powinieneś mieć mniej więce obroty około 840/min, czas wtrysku 0.8ms, korekta sobdy lamda na 0,99 -1% ciśniene ssania 280-320mmHg. Jeżeli są jakie kolwiek odstepstwa to trzeba podstawić po koleji czujniki....
Rozszczelnię(jednak to nie myślę) po odpięciu przepływki do 3k wkręca się momentalnie potem odcina(nie działa vvti wtedy tak myślę). Mi też właśnie wygląda na kłopot z mieszanką, dlatego mierzyłem ciśnienie paliwa 3.2-3.8bara i potem mimo w sumie wskazan ok kupiłem tę 2 przepływkę. Jeszcze tak myślę regulator na listwie ? Tam nie ma powrotu i ten regulator...
powrotu paliwa niema powrotu paliwa wężyki powrotu paliwa
rezystor siatka pierwsza kupić mikrofon dynamiczny renault czujnik temperatury wewnętrznej
le40c650l1w podświetlenie le40c650l1w podświetlenie
Najczęstsze usterki silników w radiomagnetofonach Yamaha RX-V659 won't power on: common C405 capacitor failure, fuse, and standby PSU issues