Żółte łapki trzeba wysunąć ale uwaga...wtryski piezoelektryki nie lubieją być odpalane bez przelewów.
Miałem tak samo - rano trzeba było kręcić rozrusznikiem kilkanaście sekund by zapalił -powietrze w układzie. Zakładałem przezroczyste wężyki, itp, pokazały powietrze na powrocie. Pierwszy strzał również padła na tandem-pompę i nic to nie dało. Wymiana gumek na wtryskach też nic. Po ponownym wyciągnięciu wtrysków okazało się że dwa wtryski już były tak...
Wydajność pompy jest ściśle powiązana z ilością wtryskiwaczy!! Znaczy że jak jest więcej wtryskiwaczy to więcej pali i musi więcej pompować? - zwieram styki, uruchamiam silnik, obroty jałowe, mruganie 2x na 1 sek. - podnoszę obroty silnika, mruganie 1x na 1 sek., po chwili mruganie zaczyna zachowywać się wręcz losowo, świeci przez 1-3 sek., nie świeci...
Jak zrobić powrót paliwa z gaźnika fiat 125p, chcę zrobić powrót paliwa, ponieważ pompa pompuje do gaźnika i robi ciśnienie Tylko po co jak to iglica pływaka jest od tego.
Czy syrena 105 w układzie paliwowym miała przelew paliwa jeśli tak to gdzie był podłączony gdyż nie znalazłem żadnego króćca do powrotu paliwa Nie ma powrotu paliwa. Jest pompka paliwa, ale przewodu powrotnego nie było. Tak z ciekawości zapytam, posiadasz taki silnik?
Silnik 2.5 rok 91. Paliwo ciagnie a powrotem nic nie idzie nawet w czasie jazdy widze bo bo weżyki sa bezbarwne. Dodano po 1 Powrót jest w bańce
Panowie jak temat rozwiązać? Mam identyczny
(at)michal74 mylisz silniki z bezpośrednim wtryskiem od pośredniego. To tak jakbyś pomylił benzyniaka z ropolem na CR. Punto 2 1,2 nie ma powrotu paliwa i też steruje praca pompy. To że tam nie ma powrotu dla "oka" to nie znaczy że go nie ma. Regulator mechaniczny ciśnienia paliwa jest w baku zaraz za pompą i w baku następuje nadmiarowy przelew.
Nawet jeśli pompa tłoczy paliwo, to gdy nie ma odpowiedniego ciśnienia to silnik nie odpali. Trzeba zacząć od pomiaru ciśnienia paliwa manometrem, powinno być min 3bar. Jeśli nie dysponujesz manometrem to można spróbować odłączyć przewód powrotu paliwa z listwy wtryskiwaczy, podstawić jakąś butelkę i zobaczyć czy regulator ciśnienia upuszcza nadmiar...
Nie ma powrotu paliwa i nie ma regulatora. Jest regulator i powrót, ale w zbiorniku. Ciśnienie ma być 3.5 bara, stałe względem atmosfery.
morze walnięta świeca i zatkany powrót paliwa do zbiornika
Ja bym proponował zamontowac dodatkowy elektrozawór do paliwa który się załączy w chwili przełączenia na lpg. Przez elektrozawór podłączyłbym powrót paliwa na trójnikach.
Obejrzałem dzisiaj dokładnie listwę paliwową i nie ma na niej ani powrotu paliwa ani regulatora ciśnienia paliwa. Od strony zbiornika paliwa wychodzi tylko 1 przewód zasilający i wtyczka elektryczna. To logiczne że jak nie ma powrotu to regulator jest w BAKU.
Jeśli się mylę to poprawcie. Wydaje mi się że sam sobie odpowiedziałeś na pytanie, problem może być w zaworku. Zakładałeś nowy?
Witam. Jeśli cieknie podczas pracy silnika to pompa tłoczy paliwo przez filtr paliwa może być skorodowany na obejmie lub pęknięty plastikowy wężyk powrotu paliwa. Wstaw zdjęcie na zapalonym silniku wtedy wszystko widać.
Upieram sie przy regulacji cisnienia paliwa, zaciśnij powrót paliwa i powoli pedał w podłogę, przecież to nie wiele roboty.
Zaślepka na imbus 6 wykręć i w jej miejsce wkrecamy manometr. W tandempompie nie daleko króćca powrotu paliwa.
Witam. Mam prośbę, czy może mi ktoś pomóc? Gdzie mogę dostać część przedstawioną na zdjęciach? Dokładniej jest to "króciec" ( nie znam fachowej nazwy ) powrotu paliwa, pompy wtryskowej LUCAS CAV. Dokładnego numeru nie mam, ponieważ nie ma tabliczki.
Może niedrożny jest "powrót" paliwa z wtrysku i pompa jest przeciążona. A tak wogóle to proponuję zrobić odcięcie pompy paliwa przy pracy na LPG - (temat odcięcia wielokrotnie poruszany na forum). Pozdrawiam.
przedmuch powietrza z Komory spalania przedostaje się do powrotu paliwa? Z tego co pamiętam to dochodziło do pęknięcia głowicy w miejscu który opisujesz ale w tedy płyn chłodniczy przez powrót paliwa dostawał się do zbiornika paliwa i po pewnym czasie unieruchamiał silnik.
Czujnik o którym piszesz to czujnik obecności wody we filtrze paliwa.Czujnik temp.paliwa powinien być na powrocie paliwa z wtrysków,prznajmniej tak jest w 20 hdi.Niestety on nie decyduje o grzaniu świec,raczej czujnik temp.płynu chłodniczego
Witam kolegów oraz proszę o pomoc. Clio 1,4 rok 1999, nierówna praca silnika na wolnych obrotach, jak dotąd wymieniłem podciśnieniowy regulator paliwa - na listwie wtryskowej, pompę paliwowa. Powodem wymiany było podejrzenie straty ciśnienia paliwa - po zaciśnięciu wężyka powrotu paliwa praca silnika wraca do normy oraz przepustnica zmienia położenie...
Manometrem, ma być 3,5 bar. Ale możesz zrobić próbę: ściągnij wąż powrotu paliwa z listwy wtryskowej, z regulatora powinno lecieć paliwo, jak nie to pompa daje zbyt niskie ciśnienie i się nie otwiera
Ja stosuję dwie metody: albo zapinam na przewodzie zasilającym filtr gruszkę i pompuję (gruszka wymontowana z jakiegoś francuskiego diesla), albo odpinam wąż powrotu paliwa z plastikowego trójnika na filtrze i dmucham kompresorem, nadciśnienie w baku wypycha z niego paliwo
Panowie, przy membranowej pompce nie musi być powrotu w ogóle - PF125p, 126p itp konstrukcje - nie miały. Wykluczone jest podłączanie powrotu do zasilania - bo może okazać się, że pompka nie ssie paliwa, tylko mieli powietrze.
Nieszczelność dolotu lub powrotu paliwa
Witam Problem wyglada nastepujaco: Przy energicznym nacisnieciu gruszki przy filtrze paliwa(Mann) w przewodzie powrotu do bak pokazuje sie powietrze i to w nie malej ilosci ,rowniez zbiera sie w filtrze. PO oczyszczeniu gornej czesci filtra po pewnym czasie robi sie wilgotno przy zaciskach wezy. Czy moze to byc wina filtra czy tez samch zacisków mocujących...
Zerknij to tego tematu [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t... post #8, zobacz jaki masz nr pompy, bo jest szansa, że nie ma immo i nie musisz przekładać Co do odpowietrzania, zawsze robiłem to dmuchając kompresorem do baku poprzez powrót paliwa, nadciśnienie pchało paliwo przez filtr i pompę i robiło swoje
Jezeli bylo tam kolo pasowe do wspomagania to jest to silnik przystosowany do wtrysku.Stad brak krzywki na walku.W gaznikowych Poldkach nigdy nie bylo wspomagania.Dopiero w Plusach.A wiec masz silnik z Poloneza Plusa na wtrysku.Zalozoz walek z krzywka do pompki i problem rozwiazany.A co do powrotu paliwa do baku to zalezy jaki masz gaznik.Jedne gazniki...
Dodatkowy zbiornik, lub wymiana na inny model.
Na jednym kolnierzu przykręconym na zbiorniku są zamontowane: rurka ssąca z filtrem z siatki metalowej, rurka przelewu paliwa (powrót) i pływak czujnika poziomu paliwa.
Paliwo cofa do baku, filtr jest suchy. Musi być gdzieś nieszczelność - nie powstaje podciśnienie niepozwalające cofać się paliwu. Wchodzi powietrze i paliwo się cofa. Trzeba sprawdzić na szczelność wszystkie przewody paliwowe, także przelewowe z wtryskiwaczy, bo one nie idą do zbiornika, ale do pompy wtryskowej. To jest przyczyną, że w czasie robienia...
W przypadku pompy rotacyjnej powrót paliwa do baku jest i z pompy i z wtryskiwaczy, najczęściej łączą się gdzieś po wyjściu na trójniku i potem jeden przewód wraca do baku. Pompy rotacyjne sterowane elektronicznie mają spory przelew, ponieważ pracują całkowicie zalane paliwem pod ciśnieniem, a ich nastawniki dawki i kąta wtrysku wykorzystują do pracy...
Uszkodzony zawór na powrocie paliwa lub zatkany powrót.
To była wada tych silników i nie jesteś pierwszy który tego doświadczył,oczywiście jest sposób na sprawdzenie. Trzeba znaleźć przewód powrotu paliwa który łączy wszystkie głowice i na samym jego końcu podłączyć przewód ze sprężonym powietrzem.Następnie upuścić trochę płynu z układu chłodzenia, zdjąć kolektor wodny ( rurka z króćcami łączy wszystkie...
Problem tkwił w pompie paliwa, zatykało czymś powrót paliwa, z czego wynikało gaśnięcie. Pompiarz poprawił i jak na razie wszystko chodzi bez zarzutu.
Niestety. Nawet jak wymieniłem pompę tandemową na nówkę z Borsehunga, problem jest nadal ten sam. Z nowych rzeczy to na kanale 13 Cylinder nr 2 - podbija do około 3 mg/h Cylinder nr 4 opada do około -3 mg/h Jeszcze spróbowałem zacisnąć powrót paliwa i się okazuje, że szybciej odpalił, ale już za drugim razem. Ale odpalenie było znacznie szybsze. Dodatkowo...
Czesc .Jeśli zaslepiles powrót paliwa z wtryskiwaczy na pompe to natychmiast to odblokuj .napisze ci co się dzieje jak tak zrobisz : 1. paliwo wtryskiwane w nadmiarze nie ma powrotu wiec przez łączniki wtrysków (te pod wałkiem rozrządu) nie wraca do pompy wtryskowej tylko przez uszczelniacze(trawersy) dostaje się do oleju silnikowego!!Efekty poziom...
Tutaj masz sposób na wymianę uszczelniaczy. http://forum.vectraklub.pl/index.php/top...
Moje główne spostrzeżenie jak przytrzymam powrót paliwa i zgaszę, poczekam z zaślepionym powrotem to auto odpala od razu. O który powrót ci dokładnie chodzi?
Hank chyba bym nie pytał jakbym wiedział że pompka w webasto tego nie wytrzyma. dodatkowa rurka i dodatkowa pompa a wyjście paliwa z webasta zaślepić ?
To już lepiej będzie jak wywalisz z króćca wszelkie zawory-wynalazki i połączysz na swobodny przepływ. Albo oryginały albo wcale. Dobór musi być w komplecie, bo dawniej były inne króćce a obecnie są innej budowy. Nie możesz nowej końcówki łączyć ze starym króćcem i odwrotnie. Ograniczenie powrotu paliwa przez te podróby sprawi, że nie będzie się prawidłowo...
sprawdź powrót paliwa może jest zatkany lub przytkany
wyjmij zaworek z pompy wtryskowej koszt ok 40zł nowy mialem tak w omedze b 2.5 tds raz palil raz nie czasem jak by chcial ale niestety teraz chodzi juz 3 miesiace bez problemu zobacz czy ten zaworek nie jest przytopiony od gury jak jest to sie nawet nie zastanawiaj a jak nie to wkladka w stacyjce zobvaczjeszcze czy niemasz jakiegos odciecia zaplony...
Na początku przewody powrotu paliwa przy wtryskach a potem się okazało że dwa wtryski przy powrocie puszczają listwa to jakaś 100zł ale wtryski to już inna bajka.
Ta pompa ma na zewnątrz zębatą pompkę, która zaciąga paliwo z baku. Odłącz powrót paliwa od pompy wysokiego ciśnienia i sprawdź czy w czasie kręcenia rozrusznikiem idzie paliwo na powrót.
Te silniki nie mają hydraulicznej regulacji luzów zaworowych. Trzeba ustawiać luz wymieniając płytki na szklankach zaworowych.Ciśnienie paliwa stałe? Jako takiego zewnętrznego filtru paliwa nie ma - jest tylko w pompie paliwa wewnątrz zbiornika. Może już przytkany a przepompował sporo paliwa z uwagi na przebieg. Z tego co pamiętam tam jest system tzw...
sprawdź czy na maksymalnych obrotach idzie paliwo z pompy powrotem do zbiornika. Niedobór paliwa powoduje powoduje biały dym i utratę mocy..
Czy pompke paliwa webasto da się wpiąć w powrót paliwa za filtrem żeby nie ciągnąć przewodu aż do baku.
A czy ktoś z problemami odpalania sprawdzał już obwód paliwa niskiego ciśnienia. I ewentualnie szczelność na powrocie paliwa (przelewy)?
sprawdź powrót paliwa do zbiornika, paliwo na wolnych wraca czy nie , jeszcze jedno odpowietrzenie zbiornika
. Jest zasilanie i powrót paliwa. To wszystko.
Demontujesz zaślepkę i możesz założyć normalną pompkę paliwa. Może zostawić też tom elektryczną teraz pompka membranowa nie będzie pracowała jeżeli jest pełna paliwa. Powrót paliwa w tym silniku był tylko z wtryskiwacz tyle co igła puściła, pompa paliwa nigdy go nie miała. Kolejny element na zdjęciu to regulator obrotów silnika. I teraz powiedz mi gdzie...
U mnie w silniku D11 EURO VI najpierw pękł przewód powrotu paliwa z głowicy, i od tego momentu spadło ciśnienie paliwa do poziomu 51 kPa. Wymieniłem: filtry, przewód z zaworami, pompę paliwa, ręczną pompę paliwa. Pomogła zmiana śruby drążonej na powrocie z głowicy na zawór przelewowy 20450468 z odpowietrznikiem M10x1, jak do pomp wtryskowych. Ciśnienie...
Jest thermo top T z wewnętrznym zbiornikiem , podłącza się go do powrotu paliwa z silnika, tylko że to już stare sprzęty i ciężko znaleźć w przyzwoitym stanie
Zawór regulacji ciśnienia paliwa. Orginał nowy - ASO używany jakiś szrot lub alegro, otomoto zamiennik tuningowy z regulacją ciśnienia paliwa ebay Cena :?: nie wiem nie spotkałem się jeszcze z awarią tego ustrojstwa, znajomy płacił coś koło 350PLN za tuningowy (po zmianie turbo na większe musiał wymienić ten zawór)
Witam Mam taki problem zauważyłem pocące się przewody paliwowe na zaworku który jest na filtrze paliwa (myślę że to zaworek jak nie to poprawcie mnie) i myślę że to powrót. Rozpiąłem układ od strony baku niebieski wężyk i próbowałem dmuchnąć nie szło, czy jest możliwe żeby coś na powrocie było zatkane, czy jest coś po drodze, za co się zabrać. Dodam...
Dziękuję wszystkim za pomoc, okazało się że pomylone zostały przewody przy zbiorniczku wyrównawczym, tzn pary paliwa z powrotem paliwa.
Gdzieś oglądałem Rosjanina który to zdiagnozował. Daj płynu do mycia naczyń na pracującym silniku na wtryskiwacze i będzie się pienił. Niby pomaga zaworek zwrotny na tej listwie powrotu paliwa.
Co prawda inna marka ale miałem taki efekt po grzebaniu mechanika przy przewodach paliwowych. Wymieniłem gumowe oringi na przewodach powrotu paliwa bo straciły elastyczność i jak mechanik demontował i montował to się dwa uszkodziły. Uszkodzenie po stronie wysokiego ciśnienia to byś raczej widział. Miałem kiedyś niewidoczną gołym okiem dziurkę w rurce...
To zamienione węże, powrót na zasilanie, pewnie pomylone przy zbiorniku.
Bosch czy Siemens/Continetal? Ta wtyczka to czujnik temp paliwa, możesz jeszcze bez inwestycji dmuchnać w zbiornik(drożność powrotu paliwa) lub zasilić go z bańki, czujniki ciśnienia paliwa często też padają, ale nowy org w dobrych pięniądzach jest.
Witam. Czy to "wozidło" dobrze jeździ? Może to powrót paliwa...
Mogą powoli puszczać uszczelnienia pompowtryskiwaczy. Miałem taki przypadek w toledo, tylko dużo bardziej zaawansowany. Filtr był czarny jak smoła. Po prostu walił spalinami w powrót paliwa.
Wymienia się wtryski i pompe i szyne cr na nowe, bak do czyszczenia i przewody paliwowe. Na przewód powrotu paliwa filtr paliwa od lanosa.lub matiza by opiłki nie wracały do baku.! tak trudno zrozumieć ? Tankujemy tylko B0 !!!!!!
Ten czyjnik jest na powrocie paliwa z pompy i wtryskiwaczy, ja zamontowałem od peugeota i działa bez problemu.
Poradzę Ci abyś elektrozaworu nie montował przy wtryskach jezeli już to przed filtrem paliwa a również zwróć uwagę na ciśnienie w układzie paliwowym i jakie jest też pracy elektrozaworu-bardzo istotne,No i na końcu podpowiadam bardzo mocne zaciski i "0" możliwości zassania powietrza.Chyba jednak tę niespodziankę jest zrobić lepiej na przewodach elekt....
W motocyklach nie ma powrotu paliwa z listwy, regulator jest w pompie.
O wtryskiwaczach nic nie piszesz, sprawdzałeś przelewy?, po taniości można na rurkach przezroczystych to zrobić, spróbuj zatkać powrót paliwa w nich przy odpalaniu na zimnym, jak odpali to już wiesz co do wymiany a ćiśnienia na pompie nie napisałeś?
Nie wiem jak jest w oplu ale w VW przy kazdym starcie stacyjki komp załacza pomkę na ok 5 s, i jezeli nia zapalisz to ją wyłącza. Nie ma kontroli ciśnienia odłączającej pompę, jest "przelew" powodujący powrót nadmiaru paliwa. U Ciebie wygląda na jakiś niestyk na trasie Stacyjka- ecu - przekażnik pompy. Pozdr.J.
Chyba najlepiej sprawdzić samą pompę - odłączyć rurkę od listwy i zatkać ją manometrem - jeśli napcha na rozruszniku w 3-5s kilkaset barów to myślę że dobra a jeśli nie to może być zdechły albo brudny zaworek regulujący na pompie albo sama pompa wypracowana. Nie wiem tylko gdzie tam jest zawór ograniczający maksymalne ciśnienie - czy na listwie czy...
Uszczelki nie podejrzewam lecz powrót paliwa ogólnie układ paliwowy
Kod usterek: MID 128 - PSID97 - FMI0 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID97 Elektrozawór pompy wtrysku FMI-0 Dane istniejące, lecz ponad zakresem normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika V060 Elektrozaw���ᦙ...
Zacznę od tego na przewodzie zwrotnym nie było paliwa mam corollę i akurat w tym grzebałem, bo miałem podobny problem i w corolli nie ma powrotu paliwa do baku. Ten drugi przewód idzie do pochłaniacza oparów paliwa i in jest zawsze pusty. U mnie powodem, że silnik nie chciał odpalać na benzynie (też mam gaz), był pęknięty wężyk karbowany w zespole pompowym....
Jeszcze zwróć uwagę na powroty czy jeśli jest na wężyku gumowym to czy nie jest załamany i czy nie blokuje coś przepływu wężyka bo to jest tez bardzo ważne drożny powrót paliwa z wtryskiwaczy.
Z tego co wiem o tych pompach wtryskowych to bardzo ważny jest także powrót paliwa. Te pompy bardzo łatwo się zapowietrzają i dlatego potem takie problemy. Sprawdź przelot powrotu paliwa na filtrze - może wystarczy mymienić oringi.
Ostatnio męczyłem się tak z Mitsubishi 2.5 did. Układ taki sam bez pompy elektrycznej w baku. Ssawka na powrót paliwa z układu wtryskowego, pompowanie pompką na filtrze i plak. Po minucie dopiero zaczął pracować samodzielnie.
Tak, jeśli chodzi o sam przewód paliwowy jest w jak najlepszym porządku, przewód nie dość że nowy to i kilkukrotnie sprawdzany, odnośnie drożnośći załamań itd.
Wykres nie może być ok skoro masz wypadanie zapłonów. Czy do wtryskiwaczy masz zasilanie i powrót? Zaciśnij powrót paliwa, zwiększy się ciśnienie paliwa i powinna zmienić się praca silnika. Być może to właśnie pompa już nie wyrabia i robi problemy, jakość paliwa też ma wpływ.
Witam po krótkiej przerwie. Zauważyłem ze w zakupionym przeze mnie aucie z silnikiem z18xe w zbiorniku siedzi pompka od silnika 1.6 8V nie ma tam żadnego zaworka ciśnienia paliwa bo z tego co wyczytałem w google te silniki nie mają powrotu paliwa tylko posiadają zaworek ciśnienia paliwa.I teraz moja prośba bo muszę wymienić pompkę albo pompkę z całym...
Wymiana rozpylacza wydaje się prosta jak i regulacja ciśnienia. Dobry wtryskiwacz po tym zabiegu nie powinien przepuszczać paliwa na powrót. Odpal silnik bez przykręconych powrotów do wtryskiwaczy i obserwuj czy nie jest wystrzeliwane paliwo na powrót przy różnych prędkościach obrotowych silnika. Są wtryskiwacze np od nowszych Starów, które jak rozkręcisz...
Temat rozwiązany, problemem był przewód powrotu paliwa
Regulator upuszcza ciśnienie w powrót paliwa i działa tak że po podaniu napięcia się tak jakby mocniej domyka, czyli zwiększa ciśnienie, więc np przerwa w obwodzie elektrycznym by powodowała że ciśnienie było by zbyt niskie. Można by też skontrolować czujnik ciśnienia, czy prawdę pokazuje.
lukado1 - jesteś bardzo głupio-mądry , lub nabijasz sobie posty , człowiek zadaje pytanie , a Ty nie potrafisz odpowiedzieć i się wymądrzasz . Ja mam podobny problem i wiem już na 100% że jest to wina wtryskiwaczy , zaworki puszczają za dużo oleju napędowego do powrotu paliwa . Ten portal jest po to aby pomagać innym bez profitów . Jeżeli jesteś obrażony...
Wymieniłem świece (Beru), wtryski (Bosch), podkładki pod wtryski, pompę ciśnienia, zawór wysokiego i niskiego ciśnienia nowe, powroty paliwa nowe, filtr Boscha nowy, czujnik położenia wałka, wszystkie filtry, cały układ paliwowy wyczyszczony, akumulator nowy, EGR wyczyszczony i nic, to samo problemy z odpaleniem na zimnym jak i na ciepłym, ciśnienie...
https://obrazki.elektroda.pl/2484397800_... Jak zatkałem powrót paliwa do zbiornika to z tego króćca zerwało przewód od powrotów z wtryskiwaczy. https://obrazki.elektroda.pl/7748779900_... Pomiędzy filtrem paliwa a pompą wysokiego ciśnienia są takie przewody plastikowe. Czy element zaznaczony strzałką to jest...
A wiesz jak działa zawór zwrotny ? Blokuje on powrót paliwa do baku. A czemu paliwo wraca do baku? Bo coś je wypiera i wchodzi na jego miejsce. Zagadka...co ?
Chyba pisałeś ale się upewnię powrót paliwa drożny?
Jeżeli podczas pompowania ręczną pompką nie czujesz oporu i tzw. piszczenia to sprawdź zawór przelewowy. Znajduje się on po prawej stronie sekcji wysokiego ciśnienia śruba z podwójną nakrętką za jej pomocą przykręcony jest przewód prowadzący do zbiornika paliwa (powrót).
Jakiej firmy jest tam pompa wtryskowa? Jak Bosch to na powrocie paliwa z pompy ma być śruba z napisem OUT. Jak puszcza jasno niebieskiego dymka to za mała dawka wtryskowa. Jak ten silnik jest gaszony, elektrycznie czy mechanicznie ?
A jak podlaczyc DW50 z dwoma wezami paliwa? Do powrotu paliwa.
Oczywiście, że to powrót paliwa z głowicy.
Zbyt małe ciśnienie wewnętrzne pompy ,w czasie pracy ściskaj przewód powrotu paliwa i obserwuj wskazania kąta wtrysku
Zdjęcia nie dam, bo test robiłem dużo wcześniej, ale wyszło tak na 4,5 minuty. 1. wtrysk 50 ml 2. wtrysk 68 ml 3. wtrysk 52 ml 4. wtrysk 16 ml Zastanawia mnie jedna rzecz: w przewodzie powrotnym z pompy jest dużo drobnego powietrza, pewnie jakieś nieszczelności z powrotu paliwa z wtrysków, bo skąd by się tam powietrze wzięło
Drugi, to powrót paliwa do zbiornika. Wykorzystany jest wtedy gdy pilarka jest wyposażona w pompkę paliwa(primer). Gdy jej niema, to można go zaślepić.
Wstyd się przyznać, nie wiem. Ale wiem, że jest na pewno. Szukaj idąc od strony powrotu paliwa, to nie jest igła.
Układ wtryskowy do sprawdzenia , powrót paliwa , a czujnik to nawet autocom zdiagnozuje ten sterownik nie trzeba lexi itd
Od pompki zasilającej i powrotu paliwa. Zdejmij powrót i patrz czy powrotem leci paliwo. I kiedy zaczyna lecieć.
Na powrocie paliwa przy smoku nie masz bąbli powietrza?? Pozdrawiam WIMM
nie ma innej możliwości,normalnie przy wyjmowaniu regulatora ciśnienia nie jest on wypychany,a może zatkany jest powrót paliwa.
czujnik powrotu paliwa niema powrotu paliwa wężyki powrotu paliwa
nieprzyjemny zapach zakłócenia równoległe odzysk danych nokia
obdii interfejs obdii interfejs
Lokalizacja przekaźnika nawiewu w Citroën Xantia Nissan Qashqai 1.2 benzyna - nie odpala, zalewa świece