Żółte łapki trzeba wysunąć ale uwaga...wtryski piezoelektryki nie lubieją być odpalane bez przelewów.
Pewnie w pompie paliwa!
Z jakiej szyny CR???? Poczytaj sobie jakie tam panuje ciśnienie. Preparat podajesz na pompę CR i zapętlasz na jej powrocie
A co zrobiłeś z powrotem ? Masz dać drugim wężem do tej bańki . Który rok i jaki silnik ?
Czy syrena 105 w układzie paliwowym miała przelew paliwa jeśli tak to gdzie był podłączony gdyż nie znalazłem żadnego króćca do powrotu paliwa Nie ma powrotu paliwa. Jest pompka paliwa, ale przewodu powrotnego nie było. Tak z ciekawości zapytam, posiadasz taki silnik?
(at)michal74 mylisz silniki z bezpośrednim wtryskiem od pośredniego. To tak jakbyś pomylił benzyniaka z ropolem na CR. Punto 2 1,2 nie ma powrotu paliwa i też steruje praca pompy. To że tam nie ma powrotu dla "oka" to nie znaczy że go nie ma. Regulator mechaniczny ciśnienia paliwa jest w baku zaraz za pompą i w baku następuje nadmiarowy przelew.
Nawet jeśli pompa tłoczy paliwo, to gdy nie ma odpowiedniego ciśnienia to silnik nie odpali. Trzeba zacząć od pomiaru ciśnienia paliwa manometrem, powinno być min 3bar. Jeśli nie dysponujesz manometrem to można spróbować odłączyć przewód powrotu paliwa z listwy wtryskiwaczy, podstawić jakąś butelkę i zobaczyć czy regulator ciśnienia upuszcza nadmiar...
Teoretycznie można wymienić oring. Jak rozpiąć, znajdziesz na YouTube (za dużo pisania). Unikam, jak tylko mogę, rozpinania. Cały przewód ze złączką i oringiem nowy jakieś 200 zł.
Te silniki nie mają hydraulicznej regulacji luzów zaworowych. Trzeba ustawiać luz wymieniając płytki na szklankach zaworowych.Ciśnienie paliwa stałe? Jako takiego zewnętrznego filtru paliwa nie ma - jest tylko w pompie paliwa wewnątrz zbiornika. Może już przytkany a przepompował sporo paliwa z uwagi na przebieg. Z tego co pamiętam tam jest system tzw...
Witam. Mam prośbę, czy może mi ktoś pomóc? Gdzie mogę dostać część przedstawioną na zdjęciach? Dokładniej jest to "króciec" ( nie znam fachowej nazwy ) powrotu paliwa, pompy wtryskowej LUCAS CAV. Dokładnego numeru nie mam, ponieważ nie ma tabliczki.
Obejrzałem dzisiaj dokładnie listwę paliwową i nie ma na niej ani powrotu paliwa ani regulatora ciśnienia paliwa. Od strony zbiornika paliwa wychodzi tylko 1 przewód zasilający i wtyczka elektryczna. To logiczne że jak nie ma powrotu to regulator jest w BAKU.
Witam. Jeśli cieknie podczas pracy silnika to pompa tłoczy paliwo przez filtr paliwa może być skorodowany na obejmie lub pęknięty plastikowy wężyk powrotu paliwa. Wstaw zdjęcie na zapalonym silniku wtedy wszystko widać.
Witam kolegów oraz proszę o pomoc. Clio 1,4 rok 1999, nierówna praca silnika na wolnych obrotach, jak dotąd wymieniłem podciśnieniowy regulator paliwa - na listwie wtryskowej, pompę paliwowa. Powodem wymiany było podejrzenie straty ciśnienia paliwa - po zaciśnięciu wężyka powrotu paliwa praca silnika wraca do normy oraz przepustnica zmienia położenie...
Jezeli bylo tam kolo pasowe do wspomagania to jest to silnik przystosowany do wtrysku.Stad brak krzywki na walku.W gaznikowych Poldkach nigdy nie bylo wspomagania.Dopiero w Plusach.A wiec masz silnik z Poloneza Plusa na wtrysku.Zalozoz walek z krzywka do pompki i problem rozwiazany.A co do powrotu paliwa do baku to zalezy jaki masz gaznik.Jedne gazniki...
Nie ma powrotu paliwa i nie ma regulatora. Jest regulator i powrót, ale w zbiorniku. Ciśnienie ma być 3.5 bara, stałe względem atmosfery.
Ja stosuję dwie metody: albo zapinam na przewodzie zasilającym filtr gruszkę i pompuję (gruszka wymontowana z jakiegoś francuskiego diesla), albo odpinam wąż powrotu paliwa z plastikowego trójnika na filtrze i dmucham kompresorem, nadciśnienie w baku wypycha z niego paliwo
Zacznę od tego na przewodzie zwrotnym nie było paliwa mam corollę i akurat w tym grzebałem, bo miałem podobny problem i w corolli nie ma powrotu paliwa do baku. Ten drugi przewód idzie do pochłaniacza oparów paliwa i in jest zawsze pusty. U mnie powodem, że silnik nie chciał odpalać na benzynie (też mam gaz), był pęknięty wężyk karbowany w zespole pompowym....
Manometrem, ma być 3,5 bar. Ale możesz zrobić próbę: ściągnij wąż powrotu paliwa z listwy wtryskowej, z regulatora powinno lecieć paliwo, jak nie to pompa daje zbyt niskie ciśnienie i się nie otwiera
Czy wkładałeś suchy wkład filtra czy namoczony w oleju napędowym ? Jeżeli to pierwsze to wygląda na to , że masz zapowietrzony układ . Przy wymianie filtra w dieslach , dobrze jest dać mu się wymoczyć w oleju napędowym , żeby pozbyć się powietrza . Nawet i tak namoczony filtr i napełniona obudowa filtra nie gwarantują bezproblemowego odpalenia silnika...
To była wada tych silników i nie jesteś pierwszy który tego doświadczył,oczywiście jest sposób na sprawdzenie. Trzeba znaleźć przewód powrotu paliwa który łączy wszystkie głowice i na samym jego końcu podłączyć przewód ze sprężonym powietrzem.Następnie upuścić trochę płynu z układu chłodzenia, zdjąć kolektor wodny ( rurka z króćcami łączy wszystkie...
Czesc .Jeśli zaslepiles powrót paliwa z wtryskiwaczy na pompe to natychmiast to odblokuj .napisze ci co się dzieje jak tak zrobisz : 1. paliwo wtryskiwane w nadmiarze nie ma powrotu wiec przez łączniki wtrysków (te pod wałkiem rozrządu) nie wraca do pompy wtryskowej tylko przez uszczelniacze(trawersy) dostaje się do oleju silnikowego!!Efekty poziom...
Pompa jest załączana przez przekaźnik pompy paliwa. Styk roboczy jest zasilany osobnym bezpiecznikiem niż cewka tego przekaźnika. Brak zasilania cewki powodowałby więcej błędów min przepływomierz, elektrozawór turbiny oraz EGR. Sterowanie przekaźnika jest realizowane w masie przez ECU. Paliwo ma być w obu komorach zbiornika. pompka jest z prawej strony...
To już lepiej będzie jak wywalisz z króćca wszelkie zawory-wynalazki i połączysz na swobodny przepływ. Albo oryginały albo wcale. Dobór musi być w komplecie, bo dawniej były inne króćce a obecnie są innej budowy. Nie możesz nowej końcówki łączyć ze starym króćcem i odwrotnie. Ograniczenie powrotu paliwa przez te podróby sprawi, że nie będzie się prawidłowo...
Druga sprawa do dodatkowe sterowanie dolnej listwy pompy wtryskowej poprzez elektromotor dodatkowy trzpień sterujący - nie wiem do czego służy w silniku 2700obr/min nic takiego nie ma zasilanie elektromotoru jeden przewód elektryczny zasilający - do czego to służy? Silnik agregatu ma cały czas utrzymywać prędkość obrotową 3000 obr/min po to żeby częstotliwość...
Plastikowy zaworek na filtrze powoduje że paliwo (podgrzane)z powrotu nie musi wracać do zbiornika paliwa tylko od razu do filtra robiąc krótszą drogę. Zawór zwrotny znajduje się w pompie.Jeżeli jest uszkodzony i paliwo cofa się do baku przewodem dolotowym załóż zaworek zwrotny (koszt 20 zł) przed filtrem paliwa na dolocie.
Kod usterek: MID 128 - PSID97 - FMI0 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID97 Elektrozawór pompy wtrysku FMI-0 Dane istniejące, lecz ponad zakresem normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika V060 Elektrozaw���ᦙ...
W tym temacie masz zdjęcie jak jest podłączona ta pompa: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic33... i zdjęcie takiej pompy. http://static.elektroda.pl/attach/201705... Nie jest to najlepsze rozwiązanie dlatego je zmieniono wprowadzając zaworek ciśnieniowy do pompy, który dodatkowo odpowietrzał pompę wtryskową. Powrót z wtryskiwaczy...
Tutaj masz sposób na wymianę uszczelniaczy. http://forum.vectraklub.pl/index.php/top...
Dodatkowy zbiornik, lub wymiana na inny model.
Hank chyba bym nie pytał jakbym wiedział że pompka w webasto tego nie wytrzyma. dodatkowa rurka i dodatkowa pompa a wyjście paliwa z webasta zaślepić ?
Chyba najlepiej sprawdzić samą pompę - odłączyć rurkę od listwy i zatkać ją manometrem - jeśli napcha na rozruszniku w 3-5s kilkaset barów to myślę że dobra a jeśli nie to może być zdechły albo brudny zaworek regulujący na pompie albo sama pompa wypracowana. Nie wiem tylko gdzie tam jest zawór ograniczający maksymalne ciśnienie - czy na listwie czy...
wyjmij zaworek z pompy wtryskowej koszt ok 40zł nowy mialem tak w omedze b 2.5 tds raz palil raz nie czasem jak by chcial ale niestety teraz chodzi juz 3 miesiace bez problemu zobacz czy ten zaworek nie jest przytopiony od gury jak jest to sie nawet nie zastanawiaj a jak nie to wkladka w stacyjce zobvaczjeszcze czy niemasz jakiegos odciecia zaplony...
Podam Ci co należało by sprawdzić odnośnie tych błędów 1.P0087 Zbyt niskie ciśnienie w szynie paliwowej/układzie paliwa : 1 Czujnik ciśnienia paliwa 2 Elektrozawór dozowania paliwa 2.P0171 Mieszanka zbyt uboga (rząd 1) : 1 Miernik masowego przepływu powietrza z czujnikiem temperatury powietrza 2 Czujnik temperatury powietrza 3 Czujnik temperatury cieczy...
Powietrze na powrocie z wtrysków jest rzeczą normalną. Niestety "powietrze" na powrocie z wtrysków nie jest rzeczą normalną ,a na pewno nie w przypadku 1.5 dci DELPHI. Jest to oznaka uszkodzenia wtryskiwaczy i zmora w przypadku MEGANE II z powodu konstrukcji filtra paliwa. Paliwo z powrotu miesza się z paliwem zasilającym co powoduje po zgaszeniu silnika...
Układ bez powrotu (RLFS) nie jest żadną nowinką. Regulator ciśnienia w zbiorniku, filtr paliwa również. Nie wiem jak w tym francuzie ale niektórzy producenci nie przewidywali wymiany, nie było samych wkładów. W razie konieczności - kompletna pompa. Pozdrawiam.
Bo ku mojemu zdziwieniu, po zdjęciu węża z powrotu jest tam sucho. Traktor po dłuższym kreceniu w końcu odpalił i popracował z minute, ale z powrotu nic nie poleciało. Wstawiłem trójnik na powrocie, na elastycznym wężyku, ale ropa woli drogę do baku. Tam masz filtr wymienny, przykręcany na gwint? W podstawie filtra tylko dwa otwory? Możesz zasilić...
Carrot już Ci napisał jaka jest przyczyna, a ja Ci napisałem jak sie upewnić czyli odłączyć wężyk z powrotu i wtedy zmierzyć ciśnienie na listwie. Oczywiście poleci z niego paliwo więc włóż go do np. butelki na czas pomiarów.
Albo nie ma powrotu paliwa do zbiornika, albo oszukuje czujnik ciśnienia paliwa - czasem trzeba zrobić mu adaptację.
Znalazłem instrukcje do tego zaworu, fragment poniżej: https://obrazki.elektroda.pl/5140463200_... Rzeczywiście kierunek przepływu jest przeciwny, niż w przypadku innych zaworów nadmiarowo-upustowych o podobnym kształcie. Ciekawi mnie jak odpowiednio wyregulować ten zawór różnicowy bo na pokrętle do regulacji jest tylko "+ "i "-" Jeśli...
Nieszczelność dolotu lub powrotu paliwa
Witam Na pewno kiedy masz resztki paliwa(długo świecąca rezerwa) pompa nie będzie zbyt szczęśliwa. Ćwiartka zbiornika w zupełności wystarczy. A co do odłączania jej w trakcie pracy na gazie to nie ma sensu. Pompa jest przecież przystosowana do ciągłej pracy i nie ma dla niej różnicy czy paliwo jest "odbierane " przez wtryskiwacze czy nie(układ powrotu...
Jest thermo top T z wewnętrznym zbiornikiem , podłącza się go do powrotu paliwa z silnika, tylko że to już stare sprzęty i ciężko znaleźć w przyzwoitym stanie
Do połączenia kotła gazowego z kotłem na paliwa stałe (kocioł, kominek itp.) Vaillant zaleca schemat F (str. 16-17) z tego podręcznika schematów: [url=https://www.vaillant.pl/podreczniki... Niestety to wymaga przerobienia całej instalacji pod względem hydraulicznym,...
Dre221 nieźle Ci poszło daj znać jak sie sprawuje samochodzik. Rengerus pamiętasz jak rozkmnialiśmy DF066 4 renault "Loss of control of fuel flow catch" utrata kontroli nad pętlą powrotu paliwa . Układ powrotu był zapowietrzony i w momencie puszczenia gazu paliwo nie wracało od wtrysków. Jeżeli dobrze myślę to może byc odpowiednik właśnie tego p0252...
Zawór regulacji ciśnienia paliwa. Orginał nowy - ASO używany jakiś szrot lub alegro, otomoto zamiennik tuningowy z regulacją ciśnienia paliwa ebay Cena :?: nie wiem nie spotkałem się jeszcze z awarią tego ustrojstwa, znajomy płacił coś koło 350PLN za tuningowy (po zmianie turbo na większe musiał wymienić ten zawór)
Wydajność pompy po zaciśnięciu powrotu to 4 bary. Trochę mało, sprawna pompa 6 bar powinna spokojnie nabić. Czy można do testu wykorzystać wodę? Możesz próbować, benzyna jest sucha i nie robi krzywdy pompie.
Na początek zasil pompę wtryskową z oddzielnego baniaczka zawieszonego trochę wyżej nad silnikiem i zobacz jak zachowuje się auto podczas jazdy (najlepiej zawiesić na szybie bocznej plus dłuższe wężyki). Pamiętaj o odłączeniu powrotu od pompy i ten przewód łączysz z wychodzącym z filtra (paliwo będzie krążyć "na ślepo" w obiegu zamkniętym). Powrót z...
Niestety. Nawet jak wymieniłem pompę tandemową na nówkę z Borsehunga, problem jest nadal ten sam. Z nowych rzeczy to na kanale 13 Cylinder nr 2 - podbija do około 3 mg/h Cylinder nr 4 opada do około -3 mg/h Jeszcze spróbowałem zacisnąć powrót paliwa i się okazuje, że szybciej odpalił, ale już za drugim razem. Ale odpalenie było znacznie szybsze. Dodatkowo...
Popieram gromleon'a . Efekt powrotu pracy silnika po ujęciu gazu na to wskazuje. Duże spalanie też - wbrew pozorom. Sprawdź odpowietrzenie w korku baku oraz kranik i ustawienie pływaka. Najlepiej zlać całe paliwo, odkręcić kranik i zrobić porządne czyszczenie. Może pojawiła się rdza wewnątrz baku? Spalanie 5l/100km to kosmos dla takiego "piździka"....
Witam. Mam podobny problem. Miałem uszkodzony wtryskiwacz na cylindrze 3. Kupiłem drugi po regeneracji. Po zamontowaniu samochód odżył i pracuje normalnie. Ale po wciśnięciu gazu spada wężyk powrotu paliwa właśnie na cyl. 3. Zamieniłem wtryski kolejnością i dalej wysadza powrót na 3. cyl. Kupiłem w Intercars nowy zestaw wężyków powrotu i nowe spinki...
czujnik powrotu paliwa niema powrotu paliwa wężyki powrotu paliwa
zapycha łącze zuzycie benzyny stolica radio
amperomierz woltomierz panelowy amperomierz woltomierz panelowy
Blender ręczny Braun - silnik działa, ostrze się nie obraca Audi 3.0 TDI BKN – kolory przewodów MAP/IAT Bosch: brązowy, czerwono-żółty, brązowo-biały, żółto-biały